Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domácí Finsko slaví zlato díky Niskanenovi, Bauer doběhl devatenáctý

Byl to pravděpodobně poslední individuální závod Lukáše Bauera na mistrovství světa. A za svůj výkon se 39letý Čech nemusí stydět. V těžké konkurenci doběhl v závodě na patnáct kilometrů klasickou technikou devatenáctý. Vyhrál domácí reprezentant Iivo Niskanen před Martinem Sundbym a Niklasem Dyrhaugem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O19n22d10ř50e43j 56H28o79l56ý 9840520678719

máte pravdu, najel na něj tudíž 5 vteřin z kopce a na stadionu R^

(předtím na pár set metrech taktéž několik vteřin)

Ale i tak není možné napsat, že už je na 9,5 km tratě rozhodnuto, za tím si stojím.

0/0
2.3.2017 12:02

O18n55d37ř69e59j 98H65o79l56ý 9770350248689

vloženo jinam....

0/0
2.3.2017 12:10

L58i37b41o98r 25P23o40r24d26a 8287752954818

Hodně dobře Lukáš!!! Do dvacky jsem ho netypoval!! Super výsledek. Ovšem Jakše si namazal i Andořan!;-D;-D Smutná rozlučka českého běžeckého lyžování se super výsledky.

0/0
2.3.2017 8:27

T41o17m94á89š 54N89o95v34o50t71n62ý 6385477299569

S tím Andořanem jste to trochu přehnal.

Snad nechodíte do Typsportu. ;-)

0/0
2.3.2017 11:48

L84i62b43o73r 35P73o97r90d48a 8567682394368

Ááá sorry, byl o jedno místo za Martinem!! Tak to je úspěch!!

typovat je česky dopředu odhadovat výsledek;-)

Tipsport je daný název

0/0
3.3.2017 8:28

T56o91m37á60š 73N77o67v58o84t65n32ý 6455287449189

Dopředu odhadovat výsledek je česky tipovat.

0/0
3.3.2017 16:21

N64o78r69b77e92r83t 39Š63t83ú11r 2696185421252

Lukáši, ještě dej příští rok olympiádu a pak to zabal.

+2/0
1.3.2017 19:09

P55e42t85r 59N68o76v58á44k 8116638693610

Jsem překvapen,že norští astmatici nejsou první.Kde udělali chybí?Jinak Finsku zlato přejí.

+2/−2
1.3.2017 17:12

M96a98r95t20i38n 17C39a88j36t69h86a89m45l 3521268376520

Zajimavy pohled na vysledky. Finsko, 2 Norove, 2 Rusove. Tentokrat nasi bratri ostrouhali. Verme, ze si to vynahradi ve stafete. Gratulace Finum, ze maji v také konkurenci zlato. Domaci, zeme poradatelska, tak to preci dokazali. Lahti je jejich stredisko zaslibene.

0/−5
1.3.2017 16:43

J59a13n 69D34r43á38b33e46k 6848587668590

Slováky ve výsledcích nevidím, tu na idnes. Jaký bratry myslíte?

+2/0
2.3.2017 7:54

M29a76r15t18i40n 85C40a66j72t72h62a77m52l 3881858556940

Slovany

0/0
2.3.2017 9:28

M23i26c60h30a91l 50M60i98l36l63e69r 9726732529572

uz v 1968 se psalo po vsech zdech: Bratri jsou nam dani, pratele si vybirame sami.:-P

0/0
2.3.2017 9:28

M71a39r17t91i80n 81C15a66j85t70h78a86m50l 3901808546520

Misto psani po zdech se melo jednat. Treba vy jste utekl ;-€ 8-o Rv

0/0
2.3.2017 9:31

M76i51c70h42a16l 39P36a35l54e18č13e31k 2691938982294

Pěkná kariéra, díky za to...Teď nastává doba temna.

+4/0
1.3.2017 15:36

P15e16t23r 80H92r74a23b18á58k 6730587232630

To že namazal Jakše a další, to jen dokazuje, jaká je kvalita našeho lyžování. Bauer je persona a snad někdy brzo se opět někdo takový u nás najde.

+12/0
1.3.2017 15:14

T20o18m55á19š 27Z94a32p81a24d65l98o 2795668356723

Lukášovi obrovský dík za to, co pro české běžecké lyžování udělal. Ať se mu daří i nadále v jeho životní pouti. Tragická je však česká lyžařská budoucnost. Není absolutně kde brát, máme v českém lyžování už jen samé nuly. Ještěže máme náš krásný biatlon ... [>-]

+11/0
1.3.2017 15:05

J11a44k25u75b 79Š67o44l83c 8671728584125

Konečné výsledky budou definitivně vyhlášeny v roce 2027. Následně už dojde pouze k drobným korekcím na prvních padesáti místech.

+1/−2
1.3.2017 15:01

O37n61d82ř41e79j 23H71o44l98ý 9570220528989

koukám, že Idnes vytáhlo dalšího EXPERTA ;-D

Nejsem si jistý, ale pan "novinář" si nejspíše popletl distance a u posledního odstavce operoval s tratí pro ženy. Což je zvláštní, když hned v prvním odstavci je uvedena správná distance, na které muži závodili.

"A když na kótě 9,5 kilometrů u Nora svítilo manko 25 vteřin, bylo o novém světovém šampionovi rozhodnuto. "Zdroj: http://sport.idnes.cz/ms-klasickych-lyzaru-lahti-bauer-d4i-/lyzovani.aspx?c=A170301_101716_lyzovani_dm

+1/0
1.3.2017 14:45

M75a46r89t49i23n 11Č36a49r49n17e24c57k82ý 2425954749335

A co je na tom špatně?

0/0
1.3.2017 15:16

O87n46d67ř91e93j 29H41o33l29ý 9650930898729

5,5 km před cílem mít jasno o vítězi? ;-D

+1/0
1.3.2017 15:46

M52a32r72t75i13n 30Č54a43r53n70e31c62k87ý 2545684839965

V té době už mohl Niskanena o titul připravit jen totální kolaps, protože jeho náskok na Sundbyho neustále rostl. A 25 vteřin na pěti kilometrech je pro ty nejlepší strašně velký rozdíl.

0/0
2.3.2017 9:28

O79n75d69ř74e69j 74H83o16l81ý 9270580268939

koukám, že jste toho na lyžích moc nenajezdil :-)

BTW: na posledním cca 1,5 km najel Sundby na Niskanena cca 10 vteřin a to už jeli "prakticky" jen z kopce. Tolik k tomu Vašemu názoru "V té době už mohl Niskanena o titul připravit jen totální kolaps,..."

On totiž o ten náskok mohl stejně rychle přijít, jako ho rychle najel.

0/0
2.3.2017 9:47

T44o41m58á75š 63N90o84v16o39t74n29ý 6885437759459

Nevím, kolik přesně najel Sundby na Niskanena na posledním 1,5 km, ale v cíli měl na něj pořád ztrátu témeř 18 s. ;-)

0/0
2.3.2017 11:28

O39n15d73ř71e49j 32H84o28l29ý 9960810568879

Nějak se mi to špatně vložilo... má chybička, takže ještě jednou:

Máte pravdu, najel na něj tudíž 5 vteřin z kopce a na stadionu R^

(předtím na pár set metrech taktéž několik vteřin)

Ale i tak není možné napsat, že už je na 9,5 km tratě rozhodnuto, za tím si stojím.

0/0
2.3.2017 12:03

F69i30l13i95p 27L59o35u88k13a 4226896768971

Skvěle Niskanen, dobře on R^

Svým úspěchem v Lahti navázal na dřívější finské sympaťáky typu Myllylä, Kirvesniemi nebo Isometsä V

+1/−1
1.3.2017 14:17

O90n50d10ř50e85j 36H98o47l76ý 9750520858769

nebyli úplně náhodou nasypaní, ti předcházející sympaťáci? :-)

+5/0
1.3.2017 14:21

P71a59v22e38l 77M81a44r96e46k 3199715339716

Samozřejmě, celá parta. Teď bych chtěl doufat, že si Finové dají doma pozor, ale ta astmatická parta celé repre Norska mužů i žen je urážkou sportu, i když se nad nimi Kačenka ve studio CT může ujásat

+3/−1
1.3.2017 14:43

O83n49d55ř35e92j 83H94o50l40ý 9440280788219

od pana Louky krásná ukázka přístupu k dopingovým hříšníkům.

Jak jsou z toho "správného státu", tak je vše přehlédnuto.

+5/0
1.3.2017 14:47

P55a57v49e91l 53M60a19r50e87k 3759765739436

Třeba je jen neinformovaný, a po poskytnuté informaci se vám omluví, a bude mít můj respect. Nebo bude dělat mrtvého brouka?

+2/0
1.3.2017 15:04

P18a42v11e53l 41K38a26f23k51a 8584903511825

A nebo jenom máte problém vy a pan Holý s tím, že nepoznáte ironii ;-)

+2/0
1.3.2017 15:16

O68n90d35ř40e24j 93H59o65l35ý 9860560538649

nebo spíše Vy hledáte ironii tam, kde není? :-)

+1/0
1.3.2017 15:47

T21o23m31á95š 73N78o60v58o74t61n49ý 6865137889629

Tak, jak to Filip Louka napsal, mě ani nenapadlo, vnímat to jinak, než ironicky. (Ale třeba se mýlím.)

0/0
1.3.2017 16:21

O97n13d97ř57e50j 70H90o28l24ý 9560600818249

dle mne se pletete, protože buď považuje Finské popéry za sympaťáky nebo dává Niskanena do jednoho pytle s dopingovými hříšníky. Ani v jednom případě mi to nepřijde jako ironický příspěvek.

+1/0
1.3.2017 18:05

T77o81m54á53š 10N76o27v12o91t55n84ý 6215897349929

Proč by měl házet někoho do nějakého pytle? Takových odlehčených, nadsazených atd. příspěvků tady je.

Prostě je v tom závodě od 2. místa seřazená armáda sprostých podezřelých, ale najde se někdo, kdo je s přehledem porazí. Proč s pousmáním nepřipomenout, že se onehdá taky závodilo na MS ve Finsku, vyhraváli tam Finové a jak to nakonec dopadlo.

Mimochodem, já bych ruku do ohně nedal vůbec za nikoho.

+1/0
1.3.2017 18:51

O38n84d53ř21e15j 95H67o31l88ý 9970130928299

a Vy víte, že Niskanen taktéž není astmatik či nemá TV na něco jiného?

:-)

0/0
2.3.2017 12:06

T94o16m48á22š 96N45o79v92o16t94n85ý 6365717599159

Právě že nevím. Vůbec nerozumím, kam směřuje váš dotaz.

0/0
2.3.2017 13:32

O57n22d45ř59e46j 97H88o38l13ý 9490760278209

citace Vašich slov: "Prostě je v tom závodě od 2. místa seřazená armáda sprostých podezřelých, ale najde se někdo, kdo je s přehledem porazí."

Stále ještě nevíte, proč jsem se ptal? 8-o

Že Vás plusuje pan Ondráček je jen taková třešnička na dortu ;-D

0/0
2.3.2017 13:35

T59o65m55á95š 82N97o17v84o16t72n24ý 6535537109319

Vůbec vám nerozumím. A netuším (a je mi jedno), co máte s p. Ondráčkem.

0/0
2.3.2017 13:48

P88e66t83r 43O46n61d73r75á61č52e56k 7300169761447

No neumí se srovnat s tím, že mu vyvracím jeho nesmysly a lži ;-D

0/0
2.3.2017 14:46

O71n30d27ř69e42j 50H49o89l53ý 9720510308509

S čím se neumím srovnat? Že nerozeznáte jednotné číslo od množného nebo s tím, že nejste schopen doložit vyhýbání se Loginova dopingovým kontrolám?

R^

0/0
2.3.2017 15:02

P48e31t16r 92O97n66d48r46á64č42e80k 7570859891927

To si jako obvykle pleteš pojmy s dojmy, já jsem nikdy o "vyhýbání se Loginova dopingovým kontrolám" nic nepsal ;-D

Pouze jsem reagoval na tvůj blábol, že i na Sibiři všude létá letadlo, tudíž je každý zastižitelný a nechopnost někoho kontrolovat je problém pracovníků antidopingových agentur. Což svědčí o tom, že absolutně netušíš, jakým způsobem to probíhalo a pokud Rusové někoho v určitém období nechtěli nechat zkrontrolovat, tak ho prostě nikdo nekontroloval. :-)

A btw, - už sis vymyslel u koho FIS "na rozdíl od IBU přišla s pozastavením až po 2 měsících" nebo jak s klidem akceptovala trest pro Johaugovou? ;-D

ať se vrátíme jen k těm uplně posledním nesmyslům, protože to textové pole tady je na ně příliš malé

0/0
2.3.2017 16:22

O52n35d76ř10e17j 71H10o92l35ý 9820670808499

1) psal jsem o Loginovi, ale to je Váš problém že nechápete rozdíl mezi jednotným a množným číslem a odmítáte si připustit, že jste si můj příspěvek nepřečetl pořádně

:-)

2) já jsem Vám své napsal a jestli tomu věříte či nikoliv, je mi u zadele. Že pak vytrháváte věty z kontextu už je věc jiná.

3) k tomu trestu u Johaugh se klidně můžeme vrátit po odvolání, kdy se nic nezmění a FIS to uzavře, bude klid po pěšině, FIS bude kdákat o tom jak se snažila a Norové se budu všem tlemit, jak si to zaonačili. No a Terezka bude mít své medaile pro Norsko ze ZOH... (sice bych se v tomto rád mýlil, ale to se nestane)

0/0
2.3.2017 20:20

P75e40t69r 93O41n33d37r40á46č63e32k 7480389971167

Ne, rozdíl mezi jednotným a množným číslem nechápeš ty a hlavně prakticky nikdy nedokážeš pochopit psaný text :-)

Reagoval jsi na příspěvek Pavla Marka:

"No ono je to tak, že udají souřadnice někde na Sibiři, kam se komisaři nemají jak dostat, takže sice nahlásí polohu, ale nikdo není schopen ověřit jestli tam skutečně JSOU. "

Používá MNOŽNÉ číslo - "kde skutečně JSOU (Rusové)", čili zcela evidentně nemluví konkrétně o Loginovovi, což je jedna osoba (v tom případě by použil JEDNOTNÉ číslo), ale snaží se OBECNĚ POPSAT RUSKOU PRAXI VYHÝBÁNÍ SE KONTROLÁM,

Na to jsi reagoval "Na tom mne baví ty řeči... po celé Sibiři létají letadla, někam sice jen jednou týdně, viz např. Vorkuta (ale to není Sibiř)..."

A na tuto část byla moje reakce - že absolutně netušíš, jakým způsobem to probíhalo - kam létá letadlo na to nemá vliv. Moje reakce byl obecná a nikde jsem ji nevztahoval k Loginovovi. Že to je nad tvé schopnosti chápání opravdu není moje chyba.

Popros nějaké dítě na druhém stupni ZŠ, které nepropadalo z češtiny, ať ti vysvětlí ten rozdíl mezi množným a jednotným číslem, mě už to nebaví. :-)

-----

ad 3) odvolání nemá naprosto žádný vliv, ty jsi LHAL, že FIS trest 13 měsíců v klidu přijala, což jsi nedokázal a nedokážeš podložit žádným argumentem ani teď, protože to prostě není pravda - nikdo z FIS se nikde takto nevyjádřil, naopak, jak jsem ti doložil, zcela jasně deklarovali, že jejich představy o výši trestu jsou diametrálně odlišné a zvažují protiopatření.

Pleteš si to možná s Antidoping Norway - ti ten trest možná akceptovali, protože navrhovali jen o měsíc delší. :-)

0/0
3.3.2017 0:05

O86n46d22ř56e60j 56H46o27l94ý 9510220788479

opět klasika a vytržení z kontextu

1) první příspěvek vlákna se týkal Loginova a z mého příspěvku jste neuvedl tu část s jednotným číslem. Ale nevadí, dál si obhajujte své bláboly.

;-D

3) to že se JEN odvolali je dle mne "přijetí v klidu", protože nijak nevystoupili proti Norské praxi mlžení a omilosťňování. Nehrozí Norsku ničím, pokud nezmění své praktiky atd. Protože tresty pro Sundbyho a Johaugh jsou ve své podstatě omilostnění, kdy se vlk nažere, ale koza zůstane celá.

Jak jsem napsal, rád bych se pletl a docela rád bych v budoucnu přiznal, že jsem se spletl. Ale nevěřím tomu, že to dopadne tak, že Johaugh nebude startovat na ZOH2018.

0/0
3.3.2017 8:22

P38e79t19r 40O85n98d69r34á72č85e26k 7610619621167

Klasika je, že pořád nic nechápeš a pojem vytržení z kontextu radši nepoužívej, rozumíš mu asi tak jako tomu množnému a jednotnému číslu :-)

Co je v prvním příspěvku (nebo nějaké další části tvého příspěvku), je zcela irelevantní, protože na to jsem nereagoval. Reagoval jsem na to, na co píšu, a ta reakce je zcela na místě, byť chápu, že se ti nelíbí, protože tě usvědčuje z toho, že naprosto netušíš, jakým způsobem to fungovalo (což nakonec plyne i z dalších tvých blábolů na to téma) :-)

ad 3) No samozřejmě, "dle tebe";-D ovšem svět "dle tebe" a ten reálný spolu nemají nic společného. Kde Johaugová ne-/bude startovat a cokoliv jiného, co se stane v budoucnu, je zcela bezpředmětné, ty jsi mluvil v čase minulém, že "FIS v klidu PŘIJALA", což je evidentní lež. :-)

0/0
3.3.2017 18:13

O70n54d61ř78e72j 92H15o87l69ý 9210300928399

klasická ondráčkovina, vytrhávání, utíkání a zkreslování ;-D

Ale dál bojujte s Millerem za tu "jedinou pravdu" R^

0/0
6.3.2017 7:46

T22o73m52á28š 54N88o11v65o53t90n62ý 6385377819249

Souvisí to nějak s tím, že jste psal "Gratulace do Finska, navíc dvojnásob potěšil odstavením Sundbyho od zlata R^"?

0/0
2.3.2017 14:01

O60n95d93ř97e92j 39H55o49l89ý 9430150538329

ne, souvisí to s tím, že na všechny od druhého místa včetně házíte stín pochybností, ale u prvního místa žádný stín, i když o tom nic nevíte. Přičemž jediný dopér je tam Sundby.

:-)

0/0
2.3.2017 15:00

O49n29d64ř16e40j 21H97o42l96ý 9170720608499

Proč bych Finovi nepoblahopřál. Pro mne je stejně čistý, jako ti za Sundbym. Sundby je jediný z nich, kdo byl chycen, dokonce opakovaně a usvědčen z užití nedovolených látek. Že ho nakonec v podstatě omilostnili, svedlo se pochybení na doktora a nebyl potrestaný, už je věc jiná.

0/0
2.3.2017 15:06

P62a97v49e44l 20M90a37r73e26k 3329985989666

Mozna ted Louka pripravuje oficialni prohlaseni, ale ani jedna varianta nevypada dobre ;-D

0/0
1.3.2017 18:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze