Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Od porodu k dalšímu zlatu. Lyžařská královna Marit opět slaví

Nezávodila 603 dní, pak si v listopadu doma v Norsku stoupla na start bruslařské desítky a vyhrála. Lyžařská královna je zpět, hlásaly novinové titulky. Marit Björgenová se deset měsíců po narození syna Mariuse triumfálně vrátila do světa vrcholového sportu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O88n32d45ř70e82j 64H79o25l66ý 9730440418949

Rád bych tímto poprosil pana Millera, jestli by nám neznalým nemohl nějak srozumitelně vysvětlit, jak probíhá vyšetření u lékaře, na základě kterého je vyplněna žádost pro Terapeutickou výjimku na zakázané léky na Astma.

A během toho vysvětlování bych taktéž rád poprosil o specifikaci, jak je zamezeno podvodům a jak je zajištěno překontrolování dodaných podkladů, žádá-li někdo o Terapeutickou výjimku na léky na astma.

.

Předem panu Millerovi děkuji. Jsem zvědav, co během svého bádání a sepisování zjistí. Pokud teda najde odvahu se do toho pustit.

R^

0/0
28.2.2017 14:54

M39i67c24h10a17l 51M83i33l65l85e32r 9726662879862

v diskuzich prevladaji dva myty, ktere se nezakladaji na pravde.

1) kazdy uzivatel leku na asthma musi mit povoleni TUE

2) povoleni TUE vydava WADA / jeji lekari

1) nemusi- byvalo driv. Pred nekolika lety WADA uvolnila nektera antiasthmatika z listiny a dala je do kategorie "povolene bez TUE s nutnosti prisne dodrzovat terapeutickou davku". (T.d.= denni davka predepsana farmaceuty jako zakladni pro lecbu/kontrolu onemocneni, nizsi nez na pouziti jako stimulant)

Asi pred 3 lety WADA zprisnila podminky pro vydavani TUE na ta antiasthmatika, ktera nejsou v predchozi kategorii a na antiasthmatika z "povolene katergorie" v pripadech kde nastane zhorseni zdravotniho stavu a momentalne ci dlouhodobe vyzaduje vyssi davku, nez je urcena terapeuticka davka.

-

2) povoleni TUE vydavaji akreditovani lekari narodni antidopingove organizace (NADOs) kazdeho statu, krome emergencnich, ktere muze vydavat i napr. lekarska sekce mezinarodni sportovni federace (UCI, IAAF, FIS atd).

Komu v jeho zdravotni kondici nestaci povolena antiastmatika s dodrzovanim T.d., musi zadat o TUE podle predepsaneho protokolu. K nalezeni na strankach WADA, venuji asthma skoro celou stranku. V kostce: sportovec musi mit doporuceni od sveho lekare s prislusnymi dodatky, musi podstoupit predepsane testy plicni funkce v laboratori s vysledky pod urceny stupen, predepsana nutnost testovat kazde 2 roky. Zadat o TUE k lekarum sve NADO se musi kazdorocne.

Poznamka: kazda NADO je ustavena a akreditovana podle smernic WADA a MOV, ale financuje ji kazdy stat ze sveho rozpoctu, prostrednictvim svych cinovniku (napr. prislusnych ministerstev) rozhoduje o ustaveni personalu a dohlizi na funkci NADO.

WADA nemuze zasahovat do kazdodenniho deni v NADO ani rozhodovat o personalu, ale kde NADO vykazuje nedostatecnou funkcnost, WADA ma pravo vydat varovani, urcit pozadavky/podminky napravy a v pripade nedostatecneho - nebo podvodneho -fungovani ma pravo odebrat teto NADO akreditaci.

0/0
28.2.2017 6:38

M14i69c52h25a35l 13M12i66l37l69e79r 9736382699152

jaky je protokol k zadosti a udelovani TUE pro asthma a dalsi onemocneni, na pozadani vysvetli NADO ve state.

0/0
28.2.2017 6:43

M57i84c19h66a47l 93M42i48l51l65e65r 9596772819942

dodatek slova ale v 1) "povolene bez TUE, ALE s nutnosti prisne dodrzovat terapeutickou davku"

0/0
28.2.2017 7:09

P59e19t72r 51V48e41r38b37í22ř 8687861493700

Nemyslím, že by v diskuzích koloval mýtus, že všichni asthmatici potřebují TUE a pokud se to někdo objevilo, tak v žádném případě tento mýtus nepřevládá.

Vyplývá z toho taky fakt, že je to bohužel velmi snadno zkorumpovatelné. Stačí, aby doktor a NADO spolupracovali se sportovcem a TUE je na světě.

Za zbytek dávám R^

+1/0
28.2.2017 7:33

O47n45d87ř75e79j 75H64o34l72ý 9550480628149

stačí doktor, vše ostatně je už pouze posuzování na základě tabulky v jednotlivých komisích. Navíc TV dostanete i na lék, který Vám doporučí lékař bez tzv. podkladů, jen to musí zdůvodnit. A jak toto zneužít by dokázal vysvětlit každý astmatik. Jelikož celá léčba astmatu je prováděna převážně na subjektivních informacích od pacienta, jedná se o nádherný návod, jak zneužít systém pro svůj prospěch.

Citace: "V případě, že dobře léčený sportovec s prokázaným astmatem nedocílí při funkčních vyšetřeních výše uvedený průkaz poruchy funkce průdušek a stále vyžaduje ordinaci a povolení užívání beta2 agonistů, měl by svoji žádost doplnit o následující vyjádření: podrobnou zprávu lékaře, který ho pro astma léčí, zprávu z nemocnice, kde byl ošetřován pro akutní stav dýchacích obtíží, případně zprávy z akutních zhoršení stavu, případně i léčbu orálními glukokortikoidy při zhoršení."

+1/0
28.2.2017 7:48

O85n65d56ř31e17j 16H28o96l38ý 9350960408779

mimochodem, je naprosto běžné, že astmatik má v ČR předepsané dvojnásobné dávkování, než je max. potřebná dávka, a to z důvodu nutnosti předepisovat omezený počet balení na jeden recept. Pokud by bylo předepsáno nižší dávkování, musel by si pacient chodit pro recept dvakrát tak často.

:-)

0/0
28.2.2017 7:51

M82i87c97h68a94l 10M57i54l72l71e88r 9116342159362

predepsane davkovani "z důvodu nutnosti předepisovat omezený počet balení na jeden recept, aby si pacient nemusel chodit pro recept dvakrát tak často" je neco uplne jineho.

Ty jsi nepochopil vyznam predepsana terapeuticka davka, ktera nema nic spoleceneho s tim, kolikrat musi pacient s predpisem do lekarny.

V pripade leku na asthma je to max povolena davka leku na den ***** pocitana podle poctu spreju davkovanych z mereneho inhalatoru***** ktera pri dodrzovani mj. znamena, ze vzorek pacientovy moci nezaregistruje nad max. povolenou hladinu antiastmatika.

Dodrzovani terapeuticke davky obvykle drzi astma pod kontrolou, ale neni ji tolik, aby fungovala jako doping. Pripady vyzadujici jine prostredky nebo vyssi davkovani spadaji pod TUE.

Kde do funkce NADO a jejich akreditovanych lekaru zasahuje stat svymi pozadavky a neni spolehnuti na jejich integritu, tam je problem a zdaleka ne jen v povolovani TUE, at uz na asthma nebo jina onemocneni.

0/0
28.2.2017 9:49

O56n96d15ř86e85j 90H20o31l30ý 9930710588249

Vy totiž pane Millere nemáte ani základní představu o tom, jak léčba astmatu, zjišťování příznaků a nasazení toho kterého léku probíhá. Kdybyste do toho aspoň trošku viděl, tak byste tu takto netapetoval. Již jsem Vám opakovaně psal, že pro mne není žádný problém přejít na vyšší dávkování a to i bez "spolupráce s lékařem" (to jest bez jeho účasti na podvodu). Ale to se opět dostáváme k problematice, o které nic moc nevíte. Když teda pominu fakt, že to dvojnásobné dávkování mám v lékařské dokumentaci, jinak by lékař nemohl ty léky předepisovat.

:-)

0/0
28.2.2017 9:56

M72i16c67h14a86l 81M17i68l33l24e10r 9746902259842

mimo - stekas na spatny strom.

Ty si muzes podle potreby prejit na vyssi davkovani bez lekarske konzultace, ale sportovec podleha dopingovemu testovani, ktere ho prozradi jakou davku bral.

Kdykoliv vezme vyssi davku a bude pak testovan, bude mit ve vzorku moci hladinu latky nad povoleny limit a dostane AAF - pozitivni dopingovy nalez, bez ohledu zda spolupracuje s lekarem nebo ne.

Kdo potrebuje vyssi davkovani nez je terapeuticka davka, musi s tim k lekari a musi projit potrebnymi plicnimi testy s predepsanymi vysledky aby mohl dostat TUE.

0/−1
28.2.2017 11:34

O40n51d93ř59e19j 23H20o51l43ý 9860180568889

opět Vaše klasika, absolutní nepochopení textu.

Já to mám v dokumentaci a nemám problém si zajistit, aby bylo v dokumentaci dávkování vyšší. Takže i s vyšším dávkováním pak budu krytý. Ale to je asi nad Vaše možnosti chápání. Jelikož NADA/Wada rozhodují na základě podkladů z lékařské dokumentace.

Testování se dá obejít, ale to byste musel vědět, o čem píšete. :-)

+1/0
28.2.2017 11:55

P26e48t54r 32V93e89r49b84í89ř 8807411113900

"sportovec podleha dopingovemu testovani, ktere ho prozradi jakou davku bral.

Kdykoliv vezme vyssi davku a bude pak testovan, bude mit ve vzorku moci hladinu latky nad povoleny limit"

Tak především není pravda, že kdykoliv vezme sportovec vyšší než povolenou dávkou, překročí limitní množství v moči.

Za druhé sportovec není testován každý den, ale jen výjimečně.

̈

+1/0
28.2.2017 12:05

P35e80t16r 88V12e55r49b25í71ř 8217801613160

Přesně, ten doktor nemá žádný přehled o tom, kolikrát za den si pacient "foukne". To doktor neovlivní.

0/0
28.2.2017 12:01

O79n85d96ř20e25j 70H42o62l46ý 9390330608899

doktor nemá přehled prakticky o ničem, jediné co vidí jsou kožní reakce při testování či krevní vzorky. Ale to buď s astmatem nesouvisí a nebo je prováděno jen ojediněle.

Dá se velmi lehce obejít i spirometrie, navíc u té většinou není doktor, ale sestra.

A zbytek jsou jen subjektivní informace podávané pacientem lékařovi. Takže pokud má pacient zájem změnit léky nebo zvýšit dávkování, tak si o to jednoduše "řekne".

:-)

+1/0
28.2.2017 12:06

P10e44t52r 38V60e67r77b12í33ř 8177951933710

Přesně tak. Taky jsem už o tom tady dřív psal.

+1/0
28.2.2017 12:43

P46e45t17r 64V42e73r46b95í78ř 8337241563280

Z toho, co pan Holý napsal ale nevyplývá, že nepochopil význam povolené/předepsané terapeutické dávky.

"Kde do funkce NADO a jejich akreditovanych lekaru zasahuje stat svymi pozadavky" - to vidím jako problematické tvrzení, neboť JE stát, nejsou to soukromé organizace.

0/0
28.2.2017 11:59

O93n70d66ř74e90j 15H54o58l26ý 9870560928189

ostatně, posuzování či přezkoumávání "přistižených hříšníků" je taktéž úsměvné. Výsledek samozřejmě nemá žádnou spojitost s národností:

- některým je uznáno, že pochybil doktor a vyjdou buď bez trestu nebo prakticky bez trestu, např. Sundby

- u některých je jakákoliv výmluva brána jako pokus lhát, např. Šarapova

0/0
28.2.2017 14:40

O56n53d20ř85e23j 60H74o17l15ý 9100870108439

nevíte, je někde seznam potrestaných za Meldonium z roku 2016 a seznam těch, kterým bylo zastaveno řízení za rok 2016 a tudíž vyvázli bez trestu?

Docela by mne to zajímalo, takové kolem toho bylo haló, tapet tu někteří vkládali nespočetně a pak ticho po pěšině. Taktéž krásná ukázka "kvalitní práce".

0/0
28.2.2017 14:43

O54n36d75ř53e25j 58H66o92l92ý 9860960788589

kdysi jsem se Vás ptal, jak probíhá posuzování TV na astma. Odmítl jste odpovědět s dodatkem, že je to velmi kvalitní posuzování a není možné ho obejít.

;-D

0/0
28.2.2017 7:41

M78i15c24h53a36l 60M21i32l87l32e44r 9146252189562

odpovedel jsem tady nekolikrat dost detailne. Ze to nechapes, neni moje vina.

Protokol posuzovani je kvalitni. Jine ale to plati tam, kde se jedna o NADO, ktera je organizovana aby podporovala statni dopingove svindlovani ve 30 sportech atd.

0/0
28.2.2017 8:14

O39n93d37ř22e47j 24H61o38l10ý 9580940638159

kdybyste viděl do problematiky astmatu tzv. zevnitř, tak byste nikdy nemohl napsat to, co jste napsal. Vyšetření by mohlo být průkazné a neprůstřelné, ale to by muselo probíhat naprosto jinak a hlavně by někdo musel mít zájem to kvalitně posuzovat. Jak jsem Vám již v minulosti psal, když budu chtít, dostanu se okamžitě k vyššímu dávkování nebo k jinému léku. Vše bude čisté a doktor nebude o ničem vědět. A navrch mne bude i přemlouvat, abych změnil lék na ten, který "potřebuji".

BTW1: jeden by řekl, že tomu rozumíte, ale potom napíšete blábol, který nedává logiku. NADO nemusí na ničem se sportovci spolupracovat, ta pouze posuzuje dodané podklady a pokud ty jsou "zfalšované", tak na to nemá jak přijít.

BTW2: falšování nahrává skutečnost, že spousta alergiků se v období kolem 18-tin tzv. "překlopí" na astma. Což je zrovna v době, kdy se dostávají ti nejlepší do repre výběrů v kategoriích, kdy už o něco jde.

0/0
28.2.2017 8:23

M76i93c40h79a98l 17M47i56l93l77e10r 9766972509212

No vidis a nas mladej potreboval TUE na asthma kdyz mu bylo 17 - 18, ale v 19 uz ne, protoze v zime prestal mit s asthma potize a v lete sprej nepotreboval vubec.

Ohledne talentoveho vyberu, jako predbezny stupen pro vyber do repre viz dole prohlaseni jednoho ruskeho trenera, o nemz tady psali asi pred 2 lety. Potykal se s nadopovanou mladezi v regionech, protoze slavychtivi treneri a ambiciozni rodice se nestitili jakych prostredku je treba k tomu, aby jejich potomci / sverenci dosahli potrebne vykonnosti pro zarazeni do talentu.

Kdyz to takhle funguje u mladeze, kam potom miri jako dospeli zavodnici?

0/0
28.2.2017 9:56

O66n96d84ř63e39j 80H55o71l45ý 9500580308209

tak si zjistěte systém, který funguje např. na Ukrajině. Ale proti nim nebojujete.

:-)

A ohledně toho astmatu, mohl mít astma a nemusel, důvodů ke stažení průdušek je více než dost. Jedna z diagnóz je spastická bronchitida, laicky je to nazýváno infekční astma, používají se stejné léky jako na astma, ale mnohem jednodušeji zneužitelné než astma.

0/0
28.2.2017 10:02

J60a47r25o82s26l90a18v 32M37a65l68y 9242775396263

Tady se to sešlo jak v radiu Jerevan a co nějaký důkaz by nebyl?

0/0
27.2.2017 16:46

P38a71v36e57l 63M52a45r29e23k 3179425749366

A na co byste konkrétně chtěl důkaz? Nechtěl byste začít třeba tím, že si přečtete zprávy na toto téma, snadno dostupné kdekoliv na webu?

A vám možná stačí to radio Jerevan :-/

+2/−2
27.2.2017 17:26

O44n20d68ř48e68j 32H73o76l85ý 9900540708849

jen můj odhad vývoje situace:

- prudký nárust astmatiků napříč sporty (kde to je výhodné) a zvláště v postsovětských zemích

- v důsledku situace, kdy bude mít Terapeutickou výjimku na astma prakticky každý vytrvalostní sportovec, dojde k dalšímu uvolnění "povolených léků" a astma již nebude nikdo řešit

0/0
27.2.2017 14:13

V51á52c28l55a47v 10K18o29v24á80ř 4960234101958

Asi souhlas, problém je v tom, že papír snese všechno a je jasný, že norští doktoři proti Marit nepůjdou. Dost dobře nevím, jak lze odlišit ty co léky na astma skutečně potřebují např. Kvitová, od těch co ho (asi) zneužívají. Možná nějaká skupina lékařů pod vedením WADA...

0/0
27.2.2017 17:07

O14n49d55ř81e80j 48H83o67l42ý 9930460918479

je technická, Vy víte, že je Kvitová opravdu astmatik?

To je jen řečnická otázka, její astma nezpochybňuji.

Ale jak to přesně funguje, to netuším, dle podkladů na stránkách www.antidoping.cz to ale vypadá, že rozhodují jen na základě podkladů, které dodá závodník od svých doktorů a pak to nějaká komise posoudí. A případě nadřízená komise Wada přezkoumá. Ale nikde jsem nenašel ani slovo o tom, že by ještě závodníka posílali někam jinam na vyšetření. Ono to možné je, ale v kodexu a ani na stránkách jsem o tom nic nenašel. Možná někdo napíše něco jiného, pak budu jen rád, jelikož to budu muset v budoucnu s ohledem na děti řešit.

Ale pokud opravdu platí to, že se rozhoduje jen na základě dodaných podkladů, tak je to komedie, jelikož pak opravdu není těžké ten systém obejít. A to i bez spoluúčasti/vědomí doktora.

+1/0
27.2.2017 17:46

M71i67c86h83a14l 45M96i97l29l14e87r 9286932399312

"jelikož to budu muset v budoucnu s ohledem na děti řešit."

Jak rika ceske prislovi o kose na kamen?

Asi pred rokem ses mi tady VYSMIVAL kdyz jsem psal o zkusenosti s nasim synem, kdyz asi pred 15 lety po dva roky za sebou potreboval TUE na antiastmaticky lek Ventolin, protoze po bronchitide trpel behem zimy na "exercise induced asthma", coz mu delalo potize se zimnim treninkem a prespolaky, ktere v ramci zimni pripravy behal.

Tehdy se muselo zadat o TUE na kazdy anti-asthmaticky lek, vcetne Ventolinu, ne jako dnes, kdy Ventolin a dalsi podobne leky (ne vsechny) se mohou brat bez TUE, pokud se neprekroci farmaceuticky predepsana tzv. terapeuticka davka na den.

A kdyz jsem k tomu pridal o nasi kmotrence, hokejistce sirsiho narodniho tymu a jejich sourozencich (nikoliv v reprezentacnim sportu), kteri vsichni trpi astma od predskolniho veku, napsal jsi sarkasticky, ze jsme nejaka podivna na plice zatizena rodina.;-€

A hele: kdo ted priznava, ze patri do stejne kategorie!

0/−1
28.2.2017 5:46

O19n71d95ř63e81j 27H94o14l52ý 9690120518569

Ó, koukám že obhájce dopérů se objevil na scéně. Už víte, jak probíhá posuzování TV na astma? Ten Váš pečlivý a neprůstřelný posuzovací proces? Který bych dokázal obejít i bez spolupráce s lékařem?

;-D

.

Ano, budu muset řešit, možná a to v závislosti na průběhu diagnózy (to jest, která medikace bude nasazena, nyní je to zrovna ta zakázaná), léky na ADHD. To jest léky, které sportovce utlumují, ty nikomu k rychlejšímu běhu i větší síle nepomohou. A na rozdíl od astmatu, tady bez spolupráce s "lékařem" není možné systém obejít.

Ale dál si dštěte síru, stejně zůstanete obhájcem dopérů.

;-D

+1/−1
28.2.2017 7:26

P15e36t17r 74V41e31r45b19í45ř 8107251793910

Ta sedla R^

+1/0
28.2.2017 7:36

M64i85c55h26a60l 70M76i87l14l59e76r 9506862949112

verbir vybihal, fanaticky nepritel Noru, ale soucasne obhajce ruskych doperu - tebe tak bude nekdo brat v uvahu, kdy dojde na nestranne posuzovani:-P

0/−1
28.2.2017 8:10

P65e44t36r 98V18e88r32b86í82ř 8527181573380

No comment. Pište věcně.

0/0
28.2.2017 9:24

O15n39d79ř41e76j 36H11o44l42ý 9740810978909

Nejúsměvnější je skutečnost, že na rozdíl od něj požadujeme mnohem tvrdší posuzování a častější testování či zveřejňování všeho kolem, nebo kritizujeme házení viny na lékaře. Ale i tak se staví do pozice "bojovníka za čistotu" a nás obhajuje z "podpory dopérů".

;-D

0/−1
28.2.2017 8:28

P79e63t48r 21V73e75r85b18í20ř 8367201923910

Ale tak ty řeči o fanatizmu a podpoře dopérů od pana Millera vůbec neberte vážně, to jen kolem sebe bezmocně kope, jak se říká.

0/−1
28.2.2017 9:31

O19n21d77ř96e86j 54H41o95l56ý 9360330748169

Vím, ostatně mé příspěvky na téma "astma" a "Terapeutické výjimky" byly adresovány právě takovým jako je on a pán "spravedlivý a neústupný" nezklamal a opět předvedl své tapety. Já se směji.

Ale nyní mne i zajímá, jestli se pustí na téma "posuzování astma a ADHD", jak to obejít atd. a nebo hodí klasicky mrtvého brouka.

BTW: např. u ADHD se dá obejít jen nasazení toho kterého medikamentu. Zbytek bez znalosti psychologie a spolupráce spousty lidí kolem není možný. Když teda pominu fakt, že soudný člověk by udělal vše pro to, aby ty zakázané medikamenty (na které je potřeba TV) nemusel brát a nebo je nemusel cpát do dětí. Navíc, mít diagnózu a nasadit medikaci je obrovský rozdíl a povětšinou medikace ani nasazena není. Což je velký rozdíl oproti léčbě astmatu, kdy každý astmatik má nasazenou léky.

+1/−1
28.2.2017 9:50

P53e29t28r 66V53e55r44b69í77ř 8577211953430

Tak to smějeme dva :-) Dnes jsem se obzvlášt zasmál té kose, co padla na kámen (aniž jste mluvil o asthmatu). A následné reakci o "fanatismu" - to je tak, když se někdo splete a řeknete mu to.

+1/0
28.2.2017 10:38

O97n30d28ř22e46j 70H29o98l38ý 9240890118789

TOTO bylo neúmyslné, ale kdybych chtěl hodit návnadu, tak jsem lépe nemohl.

;-D

BTW: byl bych moc rád, kdybychom se dostali k medikaci Stratterou a nemuseli jsme řešit TV, ale toto nemáme v rukách, to je na tom, kdo vyhodnocuje vše kolem a předepisuje. Navíc základní léčba, např. pro mne minimální dávkou (tu např. můj syn nemůže z důvodu nízké váhy), stojí potom pojišťovnu desetinásobně více oproti těm zakázaným lékům, jako je např. Rittalin (dá se vyřídit TV). Stratteru jsem našel na netu a byla tam cena přes 2 tisíce na měsíční množství, já to měl bez doplatku.

0/0
28.2.2017 11:22

O35n71d67ř14e57j 93H90o54l19ý 9420610758669

my dva se smějeme a pan Miller se skřípěním zubů mínusuje ;-D

0/0
28.2.2017 14:45

O42n44d80ř22e76j 79H75o68l42ý 9940350368379

Na astma beru již 20 let léky, které jsou "čistější" než Ventolin (ten jsem bral jen v nemocnici společně s kyslíkem při hospitalizaci během kapaček) a nevidím tudíž důvod, proč bych měl brát léky, které potřebují TV.

Teda vlastně vidím, ale to je potom Důvod: "obejít systém čistého sportu".

0/0
28.2.2017 7:55

O93n60d26ř52e50j 92H94o85l50ý 9850740858129

ehm... "mezi aplikací kapaček"

0/0
28.2.2017 7:57

M12i63c81h31a63l 84M76i64l57l51e28r 9616542579152

Ventolin zadne TUE nepotrebuje pri dodrzovani terapeuticke davky!!

0/−1
28.2.2017 9:58

O52n97d44ř72e53j 41H51o50l61ý 9230560208889

to vím, stačí se podívat na Seznam, ale není to tak dávno, co potřeboval. Nebo se pletu?

V jiné jak inhalační formě je stále zakázaný.

+1/0
28.2.2017 10:04

P91e56t42r 78V58e94r57b22í82ř 8647401773840

Nepletete, je to tak, i s těmi formami podání.

+1/0
28.2.2017 10:48

P18e42t15r 67V47e97r93b60í22ř 8967531333440

ale vždyť z toho, co pan Holý napsal nijak nevyplývá, že si myslí, že Ventolin potřebuje TUE.

0/0
28.2.2017 10:47

O50n87d17ř70e41j 71H38o44l84ý 9970550708499

Takže doplnění, nikdo již sportovce dále nepřetestováv/nekontroluje, vše jen posuzuje komise na základě dodaných podkladů, případně nadřízená komise Wada.

Prostě slepá důvěra v profesionalitu lékařů...

8-o

0/−1
27.2.2017 17:54

M71i91c73h74a23l 36M40i47l72l13e52r 9666622439222

mylny dojem, uvahy zalozene na nedostatecnych informacich: viz nahore

0/−1
28.2.2017 6:40

O45n67d21ř90e90j 51H34o25l50ý 9530300548789

ne, podložené informacemi od toho nejpovolanějšího v ČR

Krásná ukázka demagogie, kterou zde šíříte. R^

Citace "posuzuje se jen dokumentace"

Pro méně chápavé, komise posoudí pouze podklady, dodané závodníkem v rámci žádosti. A stejně postupuje Wada (pokud přezkoumává rozhodnutí), max. si vyžádá další podklady.

0/0
28.2.2017 7:31

P38e46t91r 43V75e72r32b80í34ř 8817591803290

Ale vždyť pan Holý píše to samé co vy, opravdu nevím, co mu teď vytýkáte...

+1/0
28.2.2017 7:38

O91n82d34ř72e57j 95H13o27l52ý 9930560318549

to je marné, on má škatulku, kde je napsáno "Holý - nepřítel"

;-D

+1/0
28.2.2017 7:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze