Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Její rodný New York se moc mračí. Vaughnová zapadla mezi milé Čechy

Česká republika se pro americkou basketbalistku Kiu Vaughnovou stala druhým domovem - a nyní to má třicetiletá sportovkyně potvrzené i administrativně. Získala totiž české občanství a dokonce může reprezentovat na mezinárodní úrovni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17a76r75t83i52n 58Č59a93r90n43e81c59k85ý 2315294139685

Mi na tom připadá nejvtipnější, že pro televizní komentátory se z Vaughnové stala Vaughn;-D

+1/0
21.2.2017 15:30

P95e63t44r 46N22o38v39o59t27n47ý 2872817250400

navic se jmenem KIA bude mit mozna i nakyho sponzora navic :D

0/0
21.2.2017 14:16

J12a50n 92U23l27r40i32c98h 9269916209134

Vítej mezi námi. [>-] Ale raději nefoť pro Lidl. :-)

+5/−1
21.2.2017 13:14

M60a13r55e21k 38V24o22k25á25l 1386514765579

nic proti ní nemám, ale proč musí běžný cizinec skládat zkoušku ze znalostí českého jazyka a českých reálií ??

+1/−4
21.2.2017 12:25

M59a37r95e70k 43V29o91k49á49l 1676414545979

pane Riessnere, nepotřebuji hodnotit, potřebuji vysvětlit ...děkuji

+2/0
21.2.2017 12:36

J29a85r75o84s60l83a43v 65R27i10e44s14s32n72e53r 3728630546900

Vy se ptáte proč?! 8-o Nejste s touto svou blbostí sám, to Vás může utěšit. Podobných libtardů je na Západě velmi mnoho (hlavně v médiích a na univerzitách) a výsledkem jejich "práce" je, že tam nyní mají celá města-ghetta, plná naprosto cizorodého obyvatelstva, které nemá nejmenší zájem se nějak alespoň akulturovat – když už ne rovnou asimilovat – do (stále ještě) většinové společnosti. Neblahé důsledky tohoto stavu pak byly názorně vidět ve Francii 2005, Londýně 2011 anebo Stocholmu 2013... Chceme to jednou i v Česku?

+4/0
21.2.2017 12:37

M65a27r56e96k 12V17o75k51á52l 1716154145369

hm, tak to jste mě teda nepochopil vůbec. Z té mé první věty je přece jasné, že naopak na skládání těchto zkoušek u cizinců trvám .. a nechápu, proč ona nemusela.

+1/0
21.2.2017 12:44

M34a62r39t61i40n 81Č71a34r75n22e55c14k33ý 2275694659465

Jak to má být z té první věty jasné?

0/0
21.2.2017 20:16

M58a83r50e83k 57V95o21k19á33l 1416874775389

není to jasné, vypadlo mi slovo ... ale proč TEDY musí .. tam patřilo. Omlouvám se, konec ...

0/0
21.2.2017 22:00

M39i91c47h15a51l 90M90i80l47l86e42r 9446602939392

moji synove maji narok na cesky pas, protoze ja jsem v Cesku/Ceskoslovensku narozeny. Staci zazadat. Doporucil jsem jim, aby o tom ani neuvazovali.

Ten mladsi mel pred par lety vyborne vysledky ve sprintu a svymi vykony by bez potizi tenkrat dostal misto v ceske reprezentacni stafete 4x100m, k cemuz mu u nas kousek chybel. Casy prevedeny na vzdalensot, aby se dostal do tymu na Hry Commonwealthu, chybelo mu 20 cm v cili.

Mimo jine proto, ze jsme tu meli 2 pristehovalce z Nigerie, kteri dostavali prednost.

Mame tu i pristehovalce z jinych statu a s nimi nejsou zadne potize, zapojili se dobre do zivota tady i atletiky. Az na tyhle dva, kteri koukali predevsim jen brat sponzorske dotace, zabirat misto nasim talentovanym mladym v Institutu Sportu a kdyz prislo na vysledky v narodnim tymu kdyz o neco slo, skutek utek.

Ten starsi jeste jakz takz, obcas neco zabehl, ale ten mladsi Antony Alozie mel vselijake potize a vymluvy a nakonec dostal 20 mesicu zaracha za nedostaveni se ke 3 antidopingovym testumRv

+1/−5
21.2.2017 12:24

J37i46r69i 27V67o12n86d57r18a24c25e38k 5966722625525

Mohl byste prosím trochu rozvést, proč jste synům nedoporučil zažádat si o český pas?

Souvisí to nějak s tím, co popisujete v příspěvku ohledně "přistěhovalců z Nigérie", že myslí hlavně/jen na sebe a především zabírají místo "místním" mladým talentovaným?

Mě osobně moc neberou sportovci, kteří si najdou svoji novou vlast jen proto, že je u nich doma velká konkurence, a přitom s novou vlastí mají společný akorát tak pas. Proto by mě zajímalo, jak to vnímáte jako Australan s československými kořeny?

+1/0
21.2.2017 17:04

M42i41c38h16a13l 23M41i45l31l78e14r 9236322559542

zmena obcanstvi neni jen vycet vyhod, ktere z toho vyplynou, ale take co kdo muze sve nove vlasti nabidnout. Je to dvousmerna cesta. Je ale nutne rozlisit narodnostni a statnostni (obcanske) zalezitosti.

Narodnostni puvod s clovekem pretrvava po cely zivot, s tim i jazyk a kultura, at se k tomu chce hlasit nebo ne.

Obcanstvi/statnost je neco uplne jineho - tady musi clovek predevsim respektovat stat, jehoz obcanstvi nese. Aby zmenil obcanstvi, mel by mit ke sve nove vlasti velmi pozitivni pristup, respekt a byt presvedcen, ze ji chce byt v budoucnu loajalni a hajit jeji zajmy.

Zmenu obcanstvi za ucelem reprezentace s planem eventualniho navratu do stareho domova nepovazuji za ferovou. Clovek by mel menit obcanstvi s umyslem v zemi zustat a stat se loajalnim obcanem, ne ze tam bude dokud mu budou sypat vyhody a pak adieu!

Podobne u dvojho obcanstvi, ktere se u mnohych nositelu pocita jako "ted se mi to hodi, ale pro pripad, ze by to pro me nebylo v budoucnu vyhodne, tak abych se mohl okamzite vratit zpet. "

Uznavam, ze jsou urcite vyjimky, napr. smisene manzelstvi osob ruznych statnosti. Jeden se odstehuje do zeme toho druheho, zalozi tam domov a rodinu, ale treba v budoucnu uvazuji prestehovani do statu druheho partnera nebo podobne.

Kdyz jsem se v 70.letech rozhodl zazadat o australske obcanstvi, bylo to az po rozhodnuti, ze chovam takovy respekt a afinitu vuci Australii, ze chci byt v budoucnu dobrym obcanem a ze uz nikdy nechci byt obcanem socialistickeho stau, jehoz vladu nerespektuji. Soucast tehdejsi zmeny bylo prohlaseni, ze se vzdavam vsech predchozich statnich vazeb. Prisahu jsem bral velmi vazne a skladal ji na svou konfirmacni bibli, kterou mi sem mama poslala.

V pripade nasich synu vim, ze po strance narodnostni uznavaji svuj polovicni cesky puvod, ale po strance statnostni se citi jako Australane a jejich 100% loajalita je vuci Australii. Takze jine obcanstvi pro kratkodobou vyhodu? Nikdy!

+1/0
22.2.2017 3:23

L30u58d51ě91k 65V39i11n30č 6305247763186

Neskutečně rád se posloucháš,

0/0
22.2.2017 5:52

J17i77r38i 47V47o16n57d35r41a47c61e92k 5156662655135

Co jsem si tak všiml v příspěvcích pana Millera, tak on žádnou obranu nepotřebuje, poradí si sám. Nicméně tady se ho musím zastat, já se ptal a jsem opravdu velmi rád, že je sdílný. Zajímá mě to a rád se dozvím jiný úhel pohledu než ryze "český".

0/0
22.2.2017 6:20

J41a37n58a 72E32l71i67á71š41o31v28á 9649294984358

To jak to funguje na druhém konci světa neznamená, že to tak funguje i u nás. Naopak než jsem pochopila, že MM nežije u nás v realitě, tak jsem nechápala kam na ty věci s dopingem chodí.

0/0
22.2.2017 14:43

J83i93r96i 25V30o78n81d83r93a60c24e90k 5846882305835

To máte pravdu, že na druhém konci světa to může fungovat jinak než u nás. Přijde mi dobré se proto zeptat, zvláště když MM evidentně ví, o čem mluví.

0/0
23.2.2017 5:11

J68a92n71a 50E53l46i49á16š96o26v29á 9519374354168

No jestli ví se nedá prokázat. Jeho řeči znějí erudovaně, ale ... Že by např. WADA a národní výbor neměli jednotný systém a úroveň byla až tak rozdílná se mi nechce věřit.

0/0
23.2.2017 5:48

J63i67r95i 88V45o85n30d60r61a80c22e66k 5866432515825

Já ani ty ambice nemám, abych se pouštěl do jakýchkoli odborných debat co se týče problematiky "dopingu" a nedokážu ani posoudit, nakolik je kdo ve svých vyjádřeních přesný. Názor samozřejmě mám, ale podpořený víc pocity než znalostmi.

0/0
23.2.2017 6:49

J12a48n58a 76E20l82i59á28š86o76v77á 9739924524758

To že je MM erudovaný to asi jo, nicméně české podmínky jsou úplně jiné. Nevím proč se vyjadřuje k tomu , zda-li by mohl být příbalová leták informací o možnosti, že použitá látka může bát na seznamu resp. k datu byla čii nebyla. Druhá věc je, že totálně netuší jak to v našich ordinacích chodí. Lékaři nemají anung a i když hledají, tak většinou jistota není.

0/0
23.2.2017 19:36

J30i35r64i 34V55o98n67d69r32a87c79e15k 5626202935655

Na to by Vám odpověděl spíš MM než já.

Po přečtení Vašeho příspěvku mě napadá, že je celkem zázrak, když se sportovní svět přes všechnu tu "jinakost" je schopen domluvit na společných pravidlech v boji proti dopingu.

0/0
24.2.2017 7:33

M13i58c66h51a40l 54M75i86l75l89e27r 9256522439532

Vinci, chapu, ze jsou lide, jejichz dusevni pochody neudrzi myslenku presahujici 140 pismenek.

Me prispevky jim nejsou urceny a ja se nijak neurazim, kdyz je preskoci. Prave naopak - budu rad, kdyz prejdo na dalsi adresu.:-)

0/0
22.2.2017 8:44

J39i35r25i 86V21o87n74d81r60a24c67e53k 5246102885925

Díky za vysvětlení.

Vámi zmiňované "národnostní vs. státnostní hledisko" mi tak trochu splývá v jednom, což si vysvětluji tím, že jsem nikdy nebyl v situaci, kdy bych zcela vážně uvažoval o novém domově mimo ČR.

Zaujala mě Vaše slova "se vzdavam vsech predchozich statnich vazeb" ve vztahu k "mi sem mama poslala": přeci jen máma tam a já tady v novém domově, to v člověku může čas od času vyvolat pochybnosti o "znovunavázání" vazeb, nebo ne? Nebo je to tak "jednoduché" a takové otázky nevyvstávají?

S Vašim postojem vůči synům se ztotožňuju. Podle mne správné rozhodnutí.

0/0
22.2.2017 6:14

M25i38c20h35a42l 47M76i88l53l45e47r 9196122649242

vyrazem "statni vazby" nejsou mineny rodinne vztahy. Jedna se o statni zajmy, politiku statu, zakony, justici.

Australie necenzuruje, nikdy necenzorovala ani neodsuzovala obcany na zaklade toho, ze jejich pribuzni zili ve statech, jejichz politicky rezim byl s rezimem v Australii neslucitelny. Jinymi slovy- zatimco v "mirovem tabore bratrskych statu" lide trpeli za to, ze jejich pribuzni byli "emigranti" a zvolili zivot na "kapitalistickem zapade", v opacnem gardu tahle diskriminace v Australii neexistovala.

Hlavni bylo, aby obcane respektovali australsky stat, zakony a justici.

Je logicke, ze kdo mel duvody nechovat respekt k socialistickemu rezimu, vlade, zakonum, justici atd, ale vazil si toho, ze jina zeme mu dala domov a osobni svobodu, ten nemel problem se vzdat socialistickeho obcanstvi, zakonu a cestovniho pasu.

+1/0
22.2.2017 8:41

J39i95r71i 91V92o74n44d21r14a88c89e22k 5376402645815

Díky za dovysvětlení.

Slyšel jsem i příběhy lidí, kteří emigrovali, aby se posléze do Československa vrátili, neboť tu měli někoho blízkého. Proto mě zajímalo, jestli jste třeba i Vy někdy ve "slabé chvilce" nezvažoval návrat, i přestože jste zdejší politický systém z hloubi duše nenáviděl.

0/0
23.2.2017 5:05

M70i47c79h90a82l 14M66i64l84l88e77r 9776192329602

zadna slaba chvilka, permanentni navrat jsem nikdy nerozvazoval.

Rad tam jezdim na navstevy, mam v Cesku pribuzne, pratele a v poslednich letech se take dost stykame s byvalymi spoluzaky a kamosi ze studii, kteri po letech zacali organizovat pravidelne schuzky, kdyz si uvedomili, ze nikdo z nas uz mladsi nebude.;-D

Rad si pripominam stara znama mista na osvezeni vzpominek, jsem rad ze odtamtud pochazim, ale zit bych tam uz nemohl. Citil bych se prilis svazany prostorove, zvykove i po strance mistni byrokracie a regionalni i statni politiky.

Prvnich nekolik let v Australii jsem o navratu neuvazoval z praktickych duvodu - nemelo cenu si malovat neco, co bylo neproveditelne a mit z toho mindraky. Radsi jsem se v tu dobu soustredoval na integraci do zdejsiho zivota, pratele, dalsi studia a konicky - a divat se po holkach. ;-)

Od te doby co jsem se ozenil s Australankou, koupili jsme rodinny domek, zalozili domov a narodily se nam deti, jsem tu 100% doma.

+1/0
24.2.2017 5:20

J51i63r51i 74V59o49n64d76r88a36c47e96k 5976112825935

"Když si uvědomili, že nikdo z nás už mladší nebude" a "dívat se po holkách" mě po ránu pobavilo. :-)

To je fajn, že máte stále kladný vztah k Česku a že se sem rád vracíte. ;-)

Slyšel jsem spoustu příběhů lidí, kteří emigrovali, i těch jejich blízkých, kteří tu zůstali, ale tak mě tak napadá, že jsem nikde neslyšel, jestli jsou i lidé (emigranti), kteří ČR "vymazali" ze své paměti. No, zkusím se podívat, co na to strýček "gůgl". :-)

+1/0
24.2.2017 7:26

M27i16c65h55a35l 96M97i58l54l17e93r 9246832519832

urcite jsou. Kazdy jsme jiny. Mne na Cesku / Ceskoslovensku vadila politika, ne kultura, jazyk, narodni odkaz.

Nikdy jsem se za svuj cesky puvod nestydel, rad se k nemu v cizine cela ta leta hlasim a kdykoliv se pri navsteve podivam na Prahu z nejakeho kopce, tesim me, ze odtud pochazim.

Soucasne si rikam, ze mam dvoji stesti: tesi me muj puvod i muj domov u protinozcu.

+1/0
24.2.2017 8:27

A69n49t46o25n61i86n 75B87l92a43z10e81k 4918802317711

Mila holka....a navic kocka.R^

+2/−2
21.2.2017 12:06

K46a78r33e32l 51Z21a34c11e96k 7561579601757

Bude to pro reprezentaci přínos a oživení.

0/0
21.2.2017 12:01

P96a79v17e48l 89V31a45ň21h35a93r11a 9828157832620

Z diskuze tu uplne citim, jake "mile Cechy" mela na mysli. :-)

+1/0
21.2.2017 10:54
Foto

B54o74h35u21m75i82l 70P71r72o27c81h72á92z88k64a 9852889944800

Mno to je fakt strašný. Černoška si dovolí usadit se v Česku a získat občanství. A ještě k tomu si dovolí hrát košíkovou tak dobře, že se dostane do české repre. Stejný jako ten čutálista Gebre Selassie, kterej se opovážil mít tátu z Etiopie a vyrůstat v Jihlavě. Jeho ségra stejně byla v házenkářský repre jenom z protekce. Tyhlety muslimy nás plíživě obsazujou!

+3/−13
21.2.2017 10:17

Z53d53e78n45e80k 55B37e70d63n72a49r 7687966467979

Rozdíl mezi někým kdo se tu narodí a někým kdo ani neumí Česky a reprezentuje jen, že ve své zemi se do repre nedostane je obrovský. Jestli ho nevidíte, takl jste vyloženě hloupý.

+6/−2
21.2.2017 10:24

V89á30c73l85a87v 13K79o97p44t55a 4114663582

aspoň že tu máme někoho kdo je strašně chytrý...

+7/0
21.2.2017 10:37

T31o39m23á56š 38V36a47n81ě97k 1470648578125

Milý pane, v prvé řadě ona ne pouze "reprezentuje", ale dostala české občanství. Takže dobrovolně přijala nějaké závazky vůči ČR, což ji alespoň v mých očích staví výrazně výš než všechny trotly, kteří se tu "jenom narodí" a to je jejich největší přínos této zemi...

A pokud jsem tak smělý, tak jak mám chápat největšího českého fotbalistu - vídeňáka Bicana...? neměli bychom mu jít na Vyšehrad ten náhrobek posprejovat nějakým vlasteneckým vzkazem...?

+7/−2
21.2.2017 11:23

D43a12n73i36e29l 91Ž51á29č12e75k 2821183962464

České občanství dostala hlavně kvůli reprezentaci. Sama píše, že do americké se nedostane, tak to zkusí alespoň zde, aby se podívala na velký turnaj. Nedělejte z toho velké vlastenectví. Chápu ji. Chce prostě dosáhnout dalších sportovních úspěchů. U ní mi to nevadí. Stále je pouze jednou hráčkou, i když výbornou. Ale jak píšu dole, pokud by byla reprezentace poskládaná pouze z takový reprezentantek, nemá pro mě smysl takové reprezentaci fandit. Stavěli bychom se na úroveň týmové klubové soutěže, nikoli reprezentace své země.

Jaký je to rozdíl třeba u Ryana Giggse, který měl nabídky reprezentovat Anglii a vyzkoušet si velký turnaj, přesto to neudělal.

Ad Bican: Bican se narodil české rodině ve Vídni. I když reprezentoval nějakou dobu Rakousko, byl to vyznáním Čech. Opět trochu jiný případ. Navíc tenkrát byla ta geopolitická situace poměrně jiná.

+4/0
21.2.2017 11:57

T97o52m21á85š 58V25a23n23ě34k 1460118858975

OK, rozumím té účelovosti, ale pořád dostala české občanství, protože splnila podmínky pro to, aby ho získala. Pokud má kdokoli důkazy, že se tak stalo podvodem, ať se obrátí na příslušné orgány...Z toho důvodu je v mejch očích stejnou občankou ČR jako Vy nebo já sám. A nevidím v tom rozdíl zcela úmyslně. Až si tady budeme hrát vážně na to, kdo je víc Čech a kdo je míň Čech, tak pánbůh s námi.

Co se týče reprezentace své země, tam se přiznám, že na tohle asi nemám buňky obecně. Takže si úplně racionálně nedokážu vyargumentovat, co přesně vzbuzuje tu "hrdost na cizí sportovní výsledky" jenom proto, že jich dosáhl někdo, kdo mluví stejným jazykem jako já...ale tady to je asi můj soukromej problém...? Takže sorry, je to asi ve mně špatně nastavený, ale když holky, které osobně neznám, narozený v Praze, Ostravě, Liberci, Kardašově Řečici, v jednom sportu porazí holky narozené v LA, Moskvě, Durbanu...tak můj vjem asi neovlivní to, že ta jedna pražanda se narodila v New Yorku...chápu, nějakou spešl hrdost necítím.

No a ta geopolitická situace nikdy nebyla migraci nakloněná tolik jako teď. Hranice západního světa se mění fakt už jen na čáry na papíře...Nikdy v moderní době lidi necestovali a nepobývali na území "cizích států" tolik jako teď. Takže logicky roste počet cizinců, kteří si v jiném státu budují vztahy, kariéry, zázemí...pokud ta kočka je už pět roků v Praze, tak jsem rád, že nám to u ní nevadí ani jednomu:-)

+2/−1
21.2.2017 12:23

D97a42n41i28e39l 82Ž24á75č60e15k 2911363972894

Geopolitickou situaci jsem zmiňoval v souvislosti s Bicanem, který se narodil v Rakousku-Uhersku, stejně jako všichni hráči tehdejší reprezentace a bylo pouze na nich, kterou zemi si zvolí, že budou reprezentovat. Taková situace zde opravdu není.

0/0
21.2.2017 13:19

T75o22m42á76š 58V85a24n60ě32k 1820338508335

Tady si dovolím nesouhlasit. Bican se narodil v roce 1913. Takže R-U padlo, když mu bylo 5 let. Přesto hrál za vídeňské kluby až do roku 1937. Rakousko reprezentoval v letech 1933-36, tj. víc jak 15 let po vzniku ČSR. Máte pravdu, že pocházel z "české" vídeňské rodiny. Ale argumentací "kolegů vlastenců" zde v diskuzi bychom na něj měli pohlížet podobně jako na účelovou naplaveninu, která by neměla mít právo nosit český dres. Neříkám, že to tvrdíte přímo Vy...

0/0
21.2.2017 14:28

D64a41n25i74e37l 85Ž59á32č88e28k 2611163572904

Tak Gebre Selassie není dobrý příklad. Ten kluk se narodil a vyrůstal u nás. Tam není co řešit. Toto je přece jenom trochu něco jiného. Pokud je to ale výjimka, tak proč ne. Jenom aby se z toho nestalo pravidlo. Takové repre bych asi fandit nemohl.

+4/−1
21.2.2017 10:25
Foto

B53o71h54u31m20i46l 82P46r64o48c32h50á63z25k73a 9902189624960

Žije tady, získala občanství, na naše poměry je to vynikající hráčka, dle regulí může reprezentovat. Tečka.

+6/−1
21.2.2017 10:38

D67a48n48i74e55l 69Ž46á78č38e69k 2641513332864

Ale to nerozporuju. Proti ní nic nemám. Jenom bych měl problém s tím, že by bylo těchto hráček víc. Repre by byla sice silnější, ale vás by to bavilo fandit legionářkám?

+1/−1
21.2.2017 10:42

M40a92r50t85i10n 86I85r83e42i90n 5610582620932

Ty svoje otázky myslíte vážně?

0/−1
21.2.2017 11:30

P50e69t90r 60N22e66č82a44s 8832340741916

Z počátku jsem myslel, že to je ironie. Poslední věta to ale uvádí na "pravou míru" nebo víru? Vaše názory jsou hodně na pováženou.

+1/0
21.2.2017 11:11

K50a80r40e23l 77Z17a38c98e76k 7251869151337

Co to je za hloupý příspěvek?

0/0
21.2.2017 11:57

V30í16t 15J88e84ž79e15k 4986559289255

;-D

0/0
21.2.2017 12:52

J12a81k16u49b 61Š65o10l98c 8141688734185

Vyoralová - Elhotová - Pecková - Hanušová - Vaughn.

Bartáková - Hejdová - Kar. Elhotová - Burgrová - Kulichová.

Bartoňová - Kuthanová - Kopecká - Pochobradská - Reisingerová.

0/0
21.2.2017 9:49

J76a13r90o83s43l75a88v 26R48i84e54s32s81n12e39r 3838780566750

Hmm, také mě ta absurdita současných českých jazykových poměrů dráždí. Cizinkám se v médiích příjmení přechylují (jak by to správně mělo být), ale Češkám s příjmením v mužském tvaru důsledně ne. A stejné je to i s touto hráčkou – v článku je "-ová", ale na dresu (a zřejmě i v občance) má originální anglické nepřechýlené příjmení.

Je v tom bordel a stává se z toho politikum... ;-(

0/0
21.2.2017 12:32

Z48d98e34n72e25k 51B37e10d71n55a23r 7967566267249

Tohle je prostě špatně. Na ME ji doufám vybučíme.

0/−35
21.2.2017 9:34

J31a54k19u90b 87Š60o69l73c 8911298784755

My, co máme vstupenky ji nevybučíme a vy si bučte, kde chcete.

+13/−2
21.2.2017 9:41

Z64d82e19n34e60k 14B43e10d91n35a74r 7907216867629

Já vstupenky mám taky a nájemné černošky hrající za Česko nechci!!

+2/−9
21.2.2017 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze