Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Vyhraná „česká“ bitva. I přesto, že následky mohou bolet

Vyhraná důležitá bitva. Tak hodnotí středeční výsledek jednání Mezinárodní biatlonové unie IBU ti, kteří v prosinci vytáhli do boje proti organizovanému ruskému dopingu – s českými prapory v čele této armády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a61r65o14s84l98a39v 47B97a50š43n46ý 1730883267

Myslím, že Hamza z dlouhodobého hlediska v této kauze poškodil český biatlon, což píšu při vědomí toho, kolik pro tento sport udělal práce. Tohle se mu moc nepovedlo. Být v jeho kůži, snad bych se zachoval stejně nebo podobně, ale přínos pro český biatlon tam vůbec žádný není (přesněji žádný nevidím).

0/−2
10.2.2017 6:03

O54n11d25ř71e65j 52H48o77l29ý 9610680448289

Stejně jako některým jiným mu "zatemnila mozek" nenávist a navrch vidina "jistoty přidělení šampionátu" dříve, než je reálná šance. Jenže právě nenávist a snaha pořádat MS celou snahu až příliš viditelně zaměřila proti Rusku, aniž je tam jakákoliv snaha zpřísnit kontrolu dopingu obecně.

Osobně tipuji, že místo abychom v NMNM pořádali MS dva roky po Ťumeni, tak budeme pravidelně přeskakováni. A i to Rusko ho bude dle mne pořádat dříve. Ostatně, ono ho může pořádat stále v tom termínu (či o rok později), kdy mu bylo přiděleno. Jelikož zatím nikdo neuvedl, podle jakých podmínek se bude řídit opakovaná volba. A také mohou vyhrát soud, ke kterému podle mne dojde v případě, pokud se v zákulisí nedomluví něco jiného.

0/−3
10.2.2017 7:47

P70e53t58r 64O74n23d51r73á48č67e21k 7110139781717

Někdo prostě preferuje rovnou páteř před "držet hubu a krok", pravda je, že v ČR se to moc nenosí :-)

+4/0
10.2.2017 12:18

O23n68d62ř28e60j 74H35o31l49ý 9130780128159

mi to moc "rovné" nepřijde... byť třeba jen proto, že není ta snaha cílená i dovnitř ČR (abychom šli příkladem) nebo proto, že nikde neslyším požadavek na zvýšenou kontrolu závodníků, lepší systém testování atd.

0/0
11.2.2017 3:13

D23a87n84i32e39l 94P28ř36e95r84o80v98s75k74ý 6798620575604

Z dlouhodobého hlediska to naopak může pomoci, a to nejen tomu českému, ale i světovému, protože má teď šanci vyhnout se tomu, co se dělo v cyklistice.

0/0
13.2.2017 19:25

M63i48c68h15a16l 92M16i26l67l94e27r 9366252709442

ad- Operation Puerto - dr. Fuentes a krevni balicky - uz to tady bylo, ale je videt, ze to nekomu uslo

WADA, UCI a spanelska cyklisticka asociace se bily proti puvodnim rozhodnutim je znicit, ucinene soudy v Madridu.

Nakonec uspely s odvolanimi a balicky byly po 10 letem boji odevzdany do rukou WADA v cervenci 2016. Byly transportovany mimo Spanelsko do depozitare WADA a budou testovany v jedne z akreditovanych laboratori na DNA a zakazane latky. Podle predbeznych zprav asi 99 balicku obsahuje EPO.

Identifikace se bude provadet na zaklade DNA, ale potrestani viniku je problem, protoze 10 leta lhuta probehla velmi sikovne pred tim, nez soudce v Madridu rozhodl s konecnou platnosti, ze balicky dostane WADA.

Jednou z pravnich moznosti je oznameni jmen, komu balicky patri az probehne testovani, odvolani a pripad se uzavre. Mezinarodni ostuda je sama o sobe potrestanim.

0/0
10.2.2017 5:33

O49n68d34ř78e36j 77H73o83l53ý 9850710778469

díky za info.

Ale jen technická, to že se za to zveřejnění byl i Španělský svaz cyklistiky samozřejmě nic neznamená. To může být jen divadlo pro plebs. Tím ale nevyvracím, že tam nejsou a nebyli lidé, co proti dopingu bojují a ten boj za uveřejnění nebyl opravdový.

A poznámka pod čarou: proč nikdo nepotrestal cyklisty Španěska plošně? Takto nebyl ve Španělsku zájem ten "proces vydání" urychlit. Ony jsou sice soudy na papíru nezávislé, ale všichni víme, že páky na soudce jsou.

0/0
10.2.2017 7:54

G60e98o60r50g 85K54o28m47b65e53r81e77c 9394331776591

radsi bych byl aby biatloniste vyhravali na zavodosti. Tyhle politicky pletichy nam medaile neprinesou, spis naopak. Sportovci by meli mit cistou hlavu a ne aby premysleli o tom ze stejne proti hasisakum nemuzou vyhrat. To Jim na moralce a chuti po viteztvi neprida. Doufam ze pred spanim probehla se zavodniky politicka desetiminutovka. To urcite zdvihne sebevedomi.

Pokud by byl opravdu mezinarodni zajem tvrde zatocit s dopingem tak staci sahnout k tvrdsim trestum. Chytej te za doping tak mas po sportu. Konecna, tecka. A az by takhle par lidi opravdu skoncilo tak si ti druzi daj sakra pozor. Tenhle cirkus co kolem toho je to vsechno jenom zhorsi. To samy, mas astma? tak se bez lecit a nedelej vrcholovej sport pod lekama. Za chvily tu budeme mit polovinu vrcholovych sportovcu astmatiky. Kdyby se opravdu chtelo skoncit s dopingem tak se to mohlo udelat uz davno jenze dnes se ve sportu tocej miliardy a miliardy a vse ovladaji penize.

0/−3
9.2.2017 22:52

P40e77t57r 65O37n41d35r21á37č77e33k 7840739831617

Skvělý nápad, jako příznivce tvrdších trestů tě určitě potěšil výkon Loginova.

Jak by ty tvrdší tresty asi dopadly na sportovce, kterým by dopování kryl stát? :-)

+3/0
10.2.2017 0:22

P30e30t37r 78Š16k95r66ý84b38a 3262250113126

Ano ano ano ...WADA ..Hamza ...IBU ..atd .. doping doping .. doping Rusáků . Může tady někdo napsat jména těch 31 dopujících biatlonistů ??? kvůli kterým tato akce vznikla ?? . Já jsem v médiích nezaznamenal jediné jméno ruského biatlonisty . Kdy , kde a kdo DOPOVAL ?? Teď nedávno usvědčili někoho z Jamajské štafety .. oznámili jeho jméno ... Bolt vrátil medaili a všichni mají jasno . PROČ to nejde u biatlonu ??? ... a je mě divné proč to zajímá jenom mě ??

RvRvRv

+1/−3
9.2.2017 22:31

M80i96c58h48a50l 15M92i54l92l29e79r 9336672359392

napsal jsi to same jinde a ja ti odpovedel.

Uz jsem tady mnohokrat napsal proc dosud nemohla byt oznamena jmena a o nutnosti zachovavat predepsany protokol. I z pravnich duvodu.

Pokud te to OPRAVDU zajima, mas moznost si to vyhledat, je to v rade diskuzi.

-

Dale - rozhodnuti IBU nepokracovat s procesem proti 22 z 31 ruskych biathlonistu jeste neni konecny vysledek. Podle protokolu se k nemu nakonec ma vyjadrit WADA, ktera ma v ruce dukazy. Pokud nebude souhlasit se zastavenim procesu na zaklade pravniho vyjadreni k sile dukazu, ma moznost se obratit k arbitraci CAS.

-

PS. Carterovo jmeno uverejnili az po tom, co probehlo vysetrovani pozitivniho nalezu ziskaneho pri retrotestovani. Stafetovou medaili jeste nevratil protoze ma do 15. unora aby se odvolal k CAS, pokud chce.

Medaili z teto stafety vratil Bolt.

0/0
10.2.2017 5:20

P57a75v94l61i91n69a 30H57a18m94p97l52o44v21a 7711368219252

Tak jsem zvedava na soud. Snad nemaji asociace k dispozici pouze MacLarenovu zpravu...

+2/0
9.2.2017 18:10

J33i19n56d80ř74i46c33h 77V67á74g37n18e98r 9821376406551

Tak to se zpolitizované WADĚ povedlo. Bože Česká bitva?! Asi nový Zborov. Zapáchající politika dorazila do biatlonu. Rusové a hlavně Rusky sice běhají skoro nejblběji ze všech, ale tajtrdlíci jsou ve svaté válce. A ti co skutečně dopují a běhají jak rakety se řechtají a někteří dokonce mávají prapory. Pravdy a lásky.

+3/−13
9.2.2017 17:38

M80a49r30e48k 20V20e76j10v40o55d17a 4504196817568

Myslím si, že tohle je klasický začarovaný kruh. Možná by bylo férovější, kdyby dejme tomu pan Hamza kandidoval do předsednictví IBU. Ať je jasné, jak to vlastně v té organizaci vypadá a zda má vůbec nějakou podporu. Případně by měli ti čistí založit konkurenční biatlonovou federaci. Ať se jednotlivé federace rozhodnou samy, jakou cestou se chtějí vydat.

+1/−2
9.2.2017 16:56

R52a22d52e11k 29N10e93u29m25a67n90n 5612812808865

Hamza asi nějakou podporu má, když to protlačil

Jednodušší je vyhodit špinavé

+3/0
9.2.2017 18:45

M98a69r17e79k 26V55e70j93v84o98d46a 4144736167778

No, moc toho neprotlačil. A kdo si myslíte, že ty špinavé vyhodí? A vy víte, kdo to je?

0/0
9.2.2017 22:00

J70a27r65o55s60l55a70v 83Č39e36r79n54ý 6103326516

No trest byl udělen, alespoň částečně. Teď už by to jen chtělo zveřejnit ty důkazy a hlavně jména těch dopujících rusů.

+3/0
9.2.2017 16:52

F29r24a27n58t67i17š79e12k 11M40u95s51i57l 9267306632

Ano! To je základ ! Zveřejnit jména, důkazy, ale hlavně pravdivě !!!! Nefandil sem ani nefandím Rusům,ale to co se děje v biatlonu dnes, je do nejvyššího nebe volající. A co předváděl dneska ve štafetě M. Furkád je za hranicí všeho možného i nemožného! Nevím jak kdo, ale u mě ( a to byl pro mě Pán biatlonu ) klesnul tak hluboko, že už hlouběji klesnout nešlo!!! Ps. Pokud se mnou chce někdo diskutovat tak bych byl rád,l aby alespoň jednou stál na běžkách,nebo jenom, byť amatérsky sportoval ....

+1/−4
9.2.2017 20:43

O89n55d19ř89e29j 43H26o35l35ý 9520980328509

co prosím Vás předvedl tak hrozného? Já viděl jen závěr a tam nic nebylo

8-o

(BTW: na běžkách už jsem párkrát v životě stál)

+2/0
9.2.2017 23:08

J88a74n 25V92a61r57g26u88l56i56č 7191623467623

"Česká" bitva a dokonce vyhraná..Kdy naposled jsme vlastně vyhráli bitvu, natož válku? Snad husiti, ale ne tu u Lipan, i když tam si to dali mezi sebou....

+2/0
9.2.2017 16:26

O53n30d58ř28e35j 22H16o26l64ý 9540230608989

co to je za blábol, že by "dobrovolným se vzdáním MS" ukázali zájem řešit doping? Vždyť takovýto krok absolutně nesouvisí s tím, jestli někdo bojuje či nebojuje proti dopingu...

8-o

+6/−1
9.2.2017 14:44

R79a10d33e42k 64N80e78u59m50a31n35n 5642642728465

šlo by to tak "interpretovat"

0/0
9.2.2017 18:46

O10n97d61ř80e66j 96H62o80l14ý 9920790958379

Normálně přemýšlející člověk k takovému závěru nedojde. Jasně, mínusant Hajda si to asi myslí, pokud teda jen slepě nemínusuje dle jména autora.

:-)

0/0
9.2.2017 19:41

O82t58a 59J47e47l95í27n18e55k 8331758970645

IBU tedy nakonec rozhodla správně, sice až po nátlaku závodníků i národních federací a po menších obstrukcích, ale hlavní je výsledek, že Rusku po důkazech WADA o státem organizovaném dopingu byl po právu odebráno MS v biatlonu, prostě, jak je v článku výstižně napsáno: "Pravda za to stojí, abyste na úkor vlastního profitu pro ni něco obětovali.", Hamza, Šlezingr, Fourcarde i další zasluhují za svou důslednou snahu o očistu biatlonu u mne jednoznačný R^

Podle WADA by ovšem měly obdobně zareagovat i další federace, kupříkladu se nabízí FIFA, ale zde se obávám, že Pelta není formát Hamzy, a ani u Petr Čecha, Cristiana Ronalda nebo Lionela Messiho nelze čekat zásadovost, kterou projevili Šlesingr, Bailey či FourcardeRv;-(

+14/−2
9.2.2017 13:53

P83e92t79r 37V92e70r57b42í79ř 8647551603790

Fotbalisti nejsou blbí...ti si nikdy žádnej doping vyšetřovat nebudou, je tam strašně moc peněz, to není biatlon, nebo běžky, nebo cyklistika - to je fotbal, nesrovnatelně větší peníze, celosvětová politika na mnohem vyšší úrovni, záležitost celého světa.

Když se ve Španělsku vyšetřování Fuentese začalo dotýkat Nadala a fotbalistů myslím Reaul Madrid (nebo Barcy?), nařídil soudce důkazy zničit...asi tak.

+2/−1
9.2.2017 13:55

O42n82d47ř51e38j 70H11o81l32ý 9660710758269

a do dneška za to Španěly nikdo nepopotahoval :-)

+1/0
9.2.2017 14:48

P26e75t28r 90O52n38d14r67á41č78e86k 7340659861347

Ježkovyvoči, zkuste s Holým trollit o něčem, co jste viděli aspoň z rychlíku ;-D

Fotbal si samozřejmě doping taky řeší, ale jelikož je to dovednostní a ne vytrvalostní sport, tak tam PEDs opravdu nejsou problém no 1.

A kdyby ses namáhal něco o Fuentesovi zjistit, tak on sice do fotbalu dělal, ale bylo to celkem fiasko, takže by Real a Barca asi těžko svěřili svoje hvězdy tomuhle hochštaplerovi :-)

+1/0
9.2.2017 19:59

O79n50d78ř93e90j 85H26o84l35ý 9170800478379

jasně, oni fotbalisti nepotřebují fyzičku a moc toho nenaběhají ;-D

BTW: já o fotbalistech nepsal, jestli jste si ráčil všimnout

0/0
9.2.2017 23:16

P63e11t70r 22O64n26d53r41á65č60e73k 7130329741737

No chápu, že to je pro tebe další z mnoha překvapení, ale fyzička pro fotbal opravdu není určující, na rozdíl od rychlostních, vytrvalostních nebo silových sportů. :-)

Ne nepsal, jen ten Verbířův blábol s dalším trollem Markem oplusujete, takže s ním vlastně nesouhlasíte, že? ;-D

(nemluvě o těch nesmyslech o Armstrongovi)

0/0
9.2.2017 23:28

O51n67d63ř13e15j 24H56o52l26ý 9920800348399

tak zničení důkazů je realita, stejně jako fámy o napojení na fotbalisty.

BTW1: tak to je dobrý štěk, že fotbalisti nepotřebují fyzičku R^

BTW2: tak co je nesmysl o Armstrongovi?

0/−1
10.2.2017 0:01

P59e42t64r 44O56n66d39r77á76č26e22k 7100699801477

Ano, tvoje příspěvky jsou taková jedna velká fáma, s realitou to moc společeného nemá. ;-D

BTW1 - to je blbý štěk, ale tvůj

BTW2 - něco ve smyslu, že to vzal na sebe a další nevyšetřovali, už se mi to ani nechce hledat, ty ty nesmysly generuješ geometrickou řadou, piš radši třeba o krásách Sibiře, tam aspoň skoro nikdo nepozná, že to bude blábol :-)

0/0
10.2.2017 0:19

O83n27d30ř87e63j 50H20o83l48ý 9270440328489

;-DR^

0/0
10.2.2017 7:55

P53e28t94r 71O45n29d12r16á27č18e67k 7740189441727

No když zůstaneš u obrázků, bude to pro tebe určitě jistější. ;-D

Aby ses příště nemusel ztrapňovat - s pohádkou o fotbalistech přišel večerník Le Monde, který tvrdil, že má Fuentesovy tréninkové plány pro Real a Barcu - když je měl u soudu ukázat, tak svěsil ocas a zaplatil 300000 + 15000 Euro za pomluvy.

Škoda, že něco takového nefunguje i tady, za půl dne bys za ty svoje nesmysly prodělal i kalhoty :-)

0/0
10.2.2017 12:11

O90n47d90ř14e54j 75H14o42l74ý 9600460748189

jo ták, já mu sice plus dal, ale pan Ondráček z toho vydedukoval, že obviňuji fotbalisty FCB a Realu se spolupráce s Fuentesem.

A to i přes to, že napíšu "fámy o napojení na fotbalisty"

R^

BTW1: tak kolik cyklistů pohybujících se kolem Lanceho potrestali? Já vím o dvou, Landis a Hamilton, ale ti jestli se nepletu nebyli naprášeni z jeho strany. Tak tedy díky za odkazy na to, jak se s ním potopili kolegové z období prvních pěti titulů na TdF (poslední dva tvrdí, že byl čistý).

BTW2: no, sice si o fotbalistech moc dobrého povětšinou nemyslím, ale shazovat jejich fyzické výkony během zápasu bych si nedovolil. Mimochodem, on ani biatlon není povětšinou vytrvalostní sport (až na dlouhý závod), ale opakované krátké úseky. Což je i důvod, proč se ani Ole, ani Marten výrazněji v hladkém lyžování neprosadili (byť klobouk dolů před jejich výsledky)

0/0
11.2.2017 2:31

P32e80t94r 39O32n17d38r33á96č26e38k 7340609451777

Jasně, takže ho plusuješ, protože s ním vlastně nesouhlasíš. Musím si to pamatovat, až od tebe zase dostanu mínus, že to máš obráceně, jako ostatně asi všehcno ;-D

On totiž nikde neuvádí, že by šlo o fámu: "Když se ve Španělsku vyšetřování Fuentese začalo dotýkat Nadala a fotbalistů myslím Reaul Madrid (nebo Barcy?), nařídil soudce důkazy zničit."

Tvůj další blábol s ničením důkazů ti vyvrátil Michal Miller, jen doplním - testuje se v Lausanne, podle El país by mělo jít o 20 cyklistů a 10 (zřejmě) atletů, lhůta nebyla 10 let, ale jen 8 podle starších pravdidel WADA, takže vypršela už o 2 roky dříve.

BTW1 - no myslel jsem si, že jako vždycky o tom víš kulový ;-D

Chtěli vybanovat hlavní persony - Armstrong, Ferrari, Bruyneel, Celaya, Martí a Moral, což se u všech povedlo na doživotí nebo 8-10 let. Jezdce potřebovali jako "korunní svědky", takže výměnou za svědectví dostali jen minimum, ale stejně většina končila nebo ani nejezdili. Těch cca 10 jmen si dohledej za domácí úkol, těžký to nebude. :-)

BTW2 - nikoho neshazuju, jen nechápeš psaný text.

Píšu rychlostní/vytrvalostní/silový - tam jsou PEDs velmi efektivní, proto se intenzivně využívají.

Dovednostní sporty - málo efektivní nebo vůbec, navíc zbytečně rizikové, dobrý výsledek se dá zajistit jinak.

0/0
12.2.2017 3:32

O10n21d30ř88e42j 75H20o57l78ý 9530270938769

klasické překrucování, viz ten fotbal a vše kolem :-)

Ano, v tom zničení jsem se spletl, měl jsem to zafixované, že to proběhlo, což se psalo i u nás a tenkráte jsem si k tomu více nezjišťoval.

0/0
12.2.2017 18:38

P24e62t95r 83O81n36d96r94á36č71e44k 7850369441667

Ne, to není "překrucování" ani "spletl" ;-D

Je to tvůj klasický diskusní fail, kdy plácáš o věcech, o kterých nemáš páru.

Je dobře že ruské sviňárny hájí napříč diskuzemi lidi jako ty, špatné by bylo, kdyby to dělal někdo opravdu chytrý a šikovný :-)

0/0
13.2.2017 3:25

O49n73d75ř29e24j 67H64o74l48ý 9250850748559

Zatím jim to neodebrali, jen je požádali o odstoupení s tím, že jinak odeberou.

To jen takový drobný detail, který jste přehlédl ve své plamenné řeči.

:-)

0/0
9.2.2017 14:49

O70t47a 60J77e88l44í55n82e63k 8411498780195

Tak to už je pro mne jen drobný kosmetický detail, důležité je, že dle závěrů tohoto kongresu IBU ruští podvodníci nebudou pořádat MS a to u mne zasluhuje R^

+4/0
9.2.2017 16:05

O79n14d84ř58e53j 56H49o75l90ý 9390780518739

Nebudou pořádat, ale to hned další volba může změnit, to jste ale nepostřehl že? Sice to není nejpravděpodobnější, ale výhra Ťumeně v nové volbě není vyloučená. O tom, jak bude volba probíhat se ještě nerozhodlo.

:-)

0/0
9.2.2017 16:32

T61o55m96á30š 45Z66e49j31d49a 5658330

Je potřeba si vážit těch, kteří ve prospěch fair play ještě něco dělají. I když se to ve finále může obrátit proti nim. Nepochopitelné jsou ty reakce, které ruské lhaní a povýšenost obhajují. Je vidět, že "poctivá" práce našeho prezidenta se začíná vyplácet a stádo se mu pomalu, ale jistě rozrůstá.

+19/0
9.2.2017 13:48

P83e17t47r 10P21o66k19o43r79n45ý 4582835702633

Vadí mi vytahování starých hříchů atletů USA a při tom se zcela opomíjí exemplární potrestání cyklisty Armstronga. Argumentace typu, "ale oni bijí černochy", je pouze omlouvání špatností.

+9/−3
9.2.2017 13:45

T66o42m28á15š 94Z56e30j97d47a 5698920

Zřejmě ještě nepřišly z Kremlu nové instrukce. Američtí štváči teď budou po nové volbě prezidenta kamarádi.

+1/0
9.2.2017 13:50

P37e65t21r 14V22e68r58b64í28ř 8347681493120

Exemplární potrestání Armstronga bylo vytaženo už asi milionkrát. Žádný argument "ale oni bijí černochy" se tady nikdy neobjevil a co je "argument typu ale oni bjí černochy", to nikdo nevysvětlil, pouze to tady někteří používají jako takovou záhadnou frázi. Že když někdo napíše, že se dopuje taky jinde přece ještě neznamená, že to Rusko omlouvá.

+2/−5
9.2.2017 13:52

P74e78t71r 69V17e93r25b95í22ř 8597801983170

Co vám vadí pane Jelínek, povídejte.

+2/−2
9.2.2017 13:55

P13e43t69r 76V62e18r98b40í27ř 8397531323740

Vy mě pane Jelínek hodně mínusujete, ale nikdy neargumentujete...to není ta fair play, o které mluvíte...

+1/−4
9.2.2017 14:00

P33e89t35r 15V44e41r72b77í13ř 8297761583380

A to je zajímavé - proč vám vlastně vadí, že někdo vytáhne hříchy USA, které nikdy nebyly potrestány? ;-)

+3/−3
9.2.2017 13:53

P39e74t76r 40O52n60d32r22á61č54e30k 7580569151417

A které to jsou? Ty Exumovi "senzace", co se ukázalo, že moc senzační nejsou? :-)

+1/0
9.2.2017 20:00

A12l44o61i42s 26S84l28á91m16e86č53k46a 2676432342392

Jeden by řekl, že ve sportu jde o fair play a že se do něj nemá tahat politika.

Mnoho příspěvků zde ale i ruské reakce svědčí o opaku.

Samozřejmě, že udržet sport čistý je obtížné a mnohdy to nevychází, ale to přece neznamená, že hodíme flintu do žita a úplně rezignujeme.

Pro mne je lakmusovým papírkem pravdy a lži nervozita a rozčilenost politiků nad výsledky antidopingových opatření. Všechny autoritářské režimy používaly sport, sportovce a jejich výsledky jako druh propagace svého režimu. Hitler, Honecker, sověti... Němci z toho vyrostli, Rusové ve státní podpoře sportovní špíny pokračují dále.

Nedělám si iluze o tom, že ostatní jsou čistí. Po odhalení dopingu ale většinou pokorně sklopí uši a odkráčejí. Jde také o pochybení jednotlivců, ne vlastnost systému.

+10/0
9.2.2017 13:41

M50i10l14o78s69l64a49v 97K10n70o52p 9214376793843

Spíše mne zaráží jedna věc: výkřiky-,,ale oni také dopují" jsou na místě, jenomže tam se většinou jedná o jednotlivce, kdežto v případě Ruska jde o státní systém. A to je na tom to špatné. A že to pak Rusové otočí na politiku, to je jejich věc, ale ostatní by na to neměli brát ohledy.

+2/0
9.2.2017 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze