Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V ruské Ťumeni se biatlonové MS v roce 2021 neuskuteční, má ho vrátit

Sibiřské středisko Ťumeň přijde o mistrovství světa v biatlonu pro rok 2021. Ruská federace se musí šampionátu do 24. února sama vzdát, nebo loňskou volbu jeho dějiště prohlásí Mezinárodní biatlonová unie IBU za neplatnou a mistrovství bude Rusům odebráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54i48c21h97a79l 88M39i48l19l86e34r 9536342989822

pro Ondreje Holeho:

Chapu, ze jsi znacne nastvany vyvojem udalosti, kde tem cistym, poctivym a nanjevys uprimnym ruskym biathlonistum nejdriv zrusili dodatek k petici a nakonec rozhodli odebrat poradatelstvi MS, pokud se ho sami dobrovolne nevzdaji.

Otazky na nez se ptas nemohu ani s pribliznou presnosti odpovedet, protoze nemam zadne kontakty na zminene peticionare Fourcada, Slesingera atd ani na pravniky z jedne nebo druhe strany, natoz na IBU a nevim nic vic, nez bylo uverejneno v ruznych mediich.

Muj dojem je, ze se jedna o bitku mezi pravniky obou stran, pripominajici sachovou partii. Jsem 100% presvedcen, ze rusky tah s dodatkem k petici nevysel z mozku ruskych biathlonistu, ale jejich pravniku, kteri se jim snazili vysachovat oponenty a znicit pouzitelnost petice.

Petice obsahovala to, o cem se pravnici z druhe strany domnivali, ze ma nadeji na projednavani. Pokud se ti cokoliv nezda, mel by ses s otazkami obratit na peticionare, nikoliv na ucastniky zdejsi diskuze.

Ohledne IBU - mam dojem, ze jejich rozhodovani a duvody za nimi jsou v mnohem umyslne zamlzene a liknave. Stale mam silny poci, ze IBU ma nejake maslo na hlave a jen razance peticionaru je primela k akci. Dosud me nikdo nepresvedcil, ze se nejedna o pripad korupce nekde v radach IBU - nejaky baksis v hnedem papirovem sacku. Baksis v souvislosti s cim - existuje rada moznosti, ale dokud se neco konkretnejsiho neukaze, vsechno jsou jen spekulace.

0/0
10.2.2017 4:16

O82n33d19ř33e62j 56H78o78l51ý 9920710688949

Souhlasím s posledním odstavcem. Jen dodatek, těch dopujících svazů bude mnohem více, viz norští astmatici, takže jak už se to tu někde psalo (i Vy), většinou není zájem zevnitř svazů něco zpřísnit. A proč? To je otázka a vždy to bude něco jiného, dle situace.

Zbytek (ten předcházející text) je jen Vaše kličkování, jak neodpovědět na otázku.

:-)

0/0
10.2.2017 12:09

J78i20ř14í 69P82a40j94k 8103315370767

VZajímá mne zejména současný boj ruských sportovců se státním dopingem. Dokud sportovci nevymyslí způsob, jak světu dokáží, že už je na ně spolehnutí, nemá smysl kopat nohama. Kdo četl podrobnou zprávu o formě řízeného dopingu pochopí, žen o tom sportovci museli vědět. Kdo z nich se ozval, dokud byl čas?

+2/0
9.2.2017 9:22

O40n77d84ř90e16j 67H66o59l40ý 9260610128759

Ale to předpokládáte, že je zpráva pravdivá a nezaujatá... což sice může být pravda, ale také nemusí. A z minulosti víme, že manipulace s "důkazy" a "fakty" se děje i na mnohem vyšší úrovni, než je doping.

A jak si představujete, že by se k tomu měli ti sportovci postavit, aby jste byl spokojen? Přiznat užívání a nebo přiznat řízený doping? Obě možnosti jsou ve finále to samé. Protože jinou možnost nemají... tvrzení že jsou "čistí" (o tomto tvrzení bych pochyboval u kohokoliv na světě) je pokládáno za irelevantní.

0/−2
9.2.2017 9:37

J61i82ř79í 58P69a10j93k 8203165980527

Dobrý den pane Holý. Záleží na tom, jak jste do případu zasvěcený. Vzorky pro dopingové testy jsou v registru. Výsledky testů jsou důvěryhodně prokazatelné a nezpochybňuje je ani Rusko. Pak tu máme výpovědi svědků. Někteří ruští sportovci k tomu mlčí, někteří se studem přitakají. Víte, myslím, že nikdo už neřeší pochyby. Ty už nejsou. Hodnověrnost informací byla přijata. Nyní se řeší co s tím. Jak tomu zabránit příště? A nyní nemyslím jen Rusko. Jak odstrašit něco tak hrozného a promyšleného pro další časy? Má vůbec smysl vrcholově sportovat? Makat poctivě celé ty roky? Jednotlivé sportovní svazy jsou v šoku a chtějí férové tresty. Protože nad tím nejde jen mávnout rukou.

+2/0
9.2.2017 10:09

O18n64d96ř75e93j 31H96o90l27ý 9510660128259

Dobrý den pane Pajku, tak prosím pro začátek například jména těch, kteří to obvinění podpořili. A jen technická, výsledky testů zpochybňuje Wada tím, že vznáší obvinění o manipulacích.

Ke zbytku souhlas, u nás ve sportu by se našlo dost příkladů, kdy se dají vznést pochybnosti o čistotě. A navrch US-sport minulosti či Lance např. jsou zářným příkladem.

0/0
9.2.2017 11:39

J61i26ř49í 26P19a84j24k 8293505140757

Nezlobte se, kolem aféry bylo tolik informací a nemám síly na druhé kolečko. Já považuji doping za prokázaný. Výpověď Ruských emigrantů za pravdivou. Je mi jasné, že si v této aféře přihřívají politickou polívčičku i protiruské organizace. Ty mohou jít k šípku. Mne zajímá budoucnost sportu. Mám Rusko svým způsobem rád a proto mi stále vadí ta Ruská tvrdohlavost, kterou si ve světe tolik škodí. Chybí mi uznání chyby, která se stala. Aby bylo možné udělat tlustou čáru a bavit se o nějaké podobě budoucnosti. Protože jinak bude budoucnost sportu na dlouho bez Ruska. Nemá totiž smysl obětovat život sportu, chtít po svých svěřencích obětovat život sportu, pokud se doping nebude přísně trestat.

0/0
9.2.2017 13:28

O72n33d95ř56e23j 71H79o63l82ý 9630930248499

Takže nic, jedná se o dvě jména, obě "spojená s dopingem v Rusku". Jedna sportovkyně a pán, co za tím podáváním stál. Nějak jsem nezaregistroval ty zástupy, které tu slohovku potvrzují, tak jsem měl zájem o informace.

BTW: pokud se to stalo, je to stejné jak s Isinbájev, která měla jen dvě možnosti, trvat na své nevině a nezávodit nebo se přiznat a skončit. Takže asi tak k tomu, jak se mohou Ruští sportovci ke kauze postavit. Buď budou tvrdit že jsou čistí a jsou ihned označeni za lháře nebo se přiznají a budou odsouzeni. Z logiky věci volí první možnost a to i přes skutečnost, že by jim (teda těm prvním určitě) Wada nejspíše zajistila beztrestnost stejně jako té atletce.

Mi třeba schází stejný přístup i jinde, průšvihů se provalilo více než dost za poslední rok a jinde stačí prohlášení, že se přijalo "lejstro" a že ho budou dodržovat.

0/0
9.2.2017 14:09

J25i92ř37í 10P98a84j36k 8453735940447

Ono to tak nejspíš i skončí. Mnozí ze sportovců, kterým byl v této kauze prokázán doping se před světem neočistí nikdy. Bude je to stát kariéru. Jestli je to spravedlivé, nebo správné si rozhodnout nepřivlastňuji. Hezký večer.

0/0
9.2.2017 15:41

O49n58d89ř43e42j 74H56o60l51ý 9340950398479

no, šak už jich to pár odneslo, viz Isinbajeva.

A u Ruska nějaké prohlášení neprojde, tam je žádána krev.

Vám taktéž pěkný večer.

0/0
9.2.2017 16:36
Foto

L42u96b13o11š 50K19l87i61n27d63e88r72a 1211293845102

Pane Holý, v tomto případě bych alespoň rád slyšel něco ve smyslu: "...Jestli je tedy pravda, že se naše státní orgány a FSB měly nějak podílet na organizovaném dopingu u nás, je to smutné a hanebné a mělo by se to řádně vyšetřit. Bylo by to dobré nejen pro naše (myšleno ruské) sportovce ale i pro očistu sportu všeobecně." To jsem ale nikde ani náznakem nezaznamenal. Sebereflexe absolutně žádná. Tu samozřejmě nečekám od organizátorů tohoto svinstva ale jednotliví sportovci by s něčím podobným klidně vystoupit mohli.

+1/0
9.2.2017 11:42

O54n85d39ř89e31j 10H61o30l54ý 9660530268609

Vážený pane, pokud by TO někdo v Rusku prohlásil a začal vyšetřovat, tak by to bylo ihned z druhé strany prohlášeno jako přiznání viny. Souhlasím s tím, že je to správný postup, ale v této atmosféře by to bylo stejné, jako by řekli "přiznáváme vše". A jaké by byly možné výsledky šetření? Buď by se potvrdilo podezření Wada a následovaly by tvrdé tresty plošně nebo by se podezření nepotvrdilo a následovala by obvinění ze záměrného upravování faktů a podvodů při vyšetřování. Jakýkoliv výsledek šetření by byl pro Rusko špatný a nesl by tvrdé následky.

Nemusíme chodit daleko, např. pan Miller by nepřijal žádný jiný výsledek vyšetřování, než úplné přiznání viny, a tapetoval by tu potom o politickém ovlivňování, lhaní atd. a o tom, že to bylo jasné dopředu že vše zapřou.

0/−1
9.2.2017 14:16

O27n46d23ř51e28j 22H47o67l72ý 9560100828249

je to stejné, jako by vyšetřovali i ostatní členy cyklo stáje pana bobulky Lance... výsledkem by mohlo být jen to, že ti ostatní také dopovali a nebo že v tom jel sám, ale tomu by nikdo nevěřil, a ostatní by měli medializovaný "škraloup", že?

0/0
9.2.2017 14:27

O64n57d44ř56e13j 83H35o60l88ý 9130510718939

Vážený pane Millere,

jelikož Vaši největší zálibou jsou tapety, ve kterých se snažíte shazovat své oponenty (nebudu polemizovat, jestli oprávněně či nikoliv, to není nyní podstatné), tak Vám adresuji příspěvek stejnou formou, to jest jako adresný a samostatně.

Níže jsem uvedl dotaz, který prozatím pan Miller mínusoval (plus někteří další), aniž by se k problému vyjádřil(-i), kde se ptám na následující:

1) jak je možné, že Šlesinger a další autoři petice odmítli podpisy závodníků Ruska s argumentem, že není možné petici rozšiřovat, jelikož ten bod, co ruští závodníci doplnili, není v kompetenci IBU. A tím pádem by byla petice při projednávání smetena ze stolu. Doslova dle autora článku uvedl: „Jenže to je něco, co IBU Rusům ani splnit nemůže. Zrušení terapeutických výjimek není v kompetenci IBU, ale WADA,“ poukazuje Michal Šlesingr. „Takže kdybych tam připojili ještě tento požadavek, je víceméně tutovkou, že tu petici IBU potom jako celek smete ze stolu. Podtrhlo by to celou naši věc.“ Zdroj: http://sport.idnes.cz/biatlon-rusky-doping-05i-/biatlon.aspx?c=A170120_224704_biatlon_tm2

2) taktéž jsme se dozvěděli, „Vysvětlil jsem jim, že se svým požadavkem na zrušení terapeutických výjimek nemohou jít na IBU, že je to naprosto bezpředmětné a že to nemůže obstát,“ říká Šlesingr. „Našim cílem bylo naopak napsat do petice jen to, co je pro IBU reálné splnit. Nechtěli jsme lidem z vedení IBU dát záminku, aby vyhlásili: Podívejte, ti sportovci pořádně ani nevědí, co chtějí. I proto jsme předtím strávili spoustu času přepisováním a slovíčkařením.“ Zdroj: http://sport.idnes.cz/biatlon-rusky-doping-05i-/biatlon.aspx?c=A170120_224704_biatlon_tm2

....

(příspěvek rozdělen na dvě části)

0/0
9.2.2017 7:33

O26n46d85ř64e36j 67H69o49l79ý 9940250268209

pokračování příspěvku, rozděleného z důvodu délky:

....

3) včera ale IBU hned u prvního bodu konstatovala, že není v její kompetenci, viz "První požadavek, osmiletý trest za doping, nemohl kongres schválit, protože spadá do kompetence WADA."Zdroj: http://sport.idnes.cz/ms-biatlon-2021-tumen-odebrani-poradatelstvi-f2t-/biatlon.aspx?c=A170208_162628_biatlon_rou

Toto vyjádření je ale v přímém rozporu s body 1 a 2, což překvapivě nechává pana novináře, autora obou článků, naprosto klidným a tuto skutečnost mlčky přechází a hraje na toto téma mrtvého brouka

4) takže místo, aby dle názoru autorů petice, tuto petici IBU smetla ze stolu, tak o těch bodech hlasovala "jednotlivě" i přes skutečnost, že to není dle pana Šlesingera možné, viz informace v článku o odebrání MS v Ťumeni.

5) jak je možné, že autor článku, a velký bojovník proti dopingu?, si tohoto rozporu nevšimne (byl autorem i článku o odmítnutí ruského dodatku u petice)?

6) jak je možné, že IBU hlasuje o petici po jednotlivých bodech (či rozdělí na bloky, to není z článku zřejmé) a nikoho to netrkne a nepoloží panu Šlesingrovi na toto téma otázku se snahou zjistit, proč je vše jinak, než nám tvrdili autoři petice? Nebo jak je možné, že se petice údajně týkala jen problematiky, která je v kompetenci IBU, ale hned první bod petice toto tvrzení rozporuje?

0/0
9.2.2017 7:38

J45a69n 45Š96p50a81t86n46ý 2743112416515

1) proc by IBU nemohla vytvorit interni pravidla v pripade, ze nekoho chytnou při dopingu mi není jasne .... osobne zatím povazuji jejich rozhodnuti v tomto bode za tak trochu alibismus, ale uvidíme, třeba objevi vic informaci.

2) tezko ale interne menit podstatne casti systemu, ke kteremu se zrejme zavazali .... ostatne nemyslim, ze byste sem necitil propastny rozdil mezi "určovat za co se bude trestat" a "jak se bude trestat"

3) petice není iniciativa pouze pana Šlesingera.

+1/0
9.2.2017 8:29

O25n80d31ř43e79j 59H58o24l60ý 9520960878779

bod jedna souvisí s bodem dva a tam nerozumím, co vlastně rozporujete. Informace od pana Šlesingera zněla tak, jak jsem ji citoval z článku. Já nerozporuji to, jak IBU s tím bodem naložila (což je logické), já rozporuji lež, kterou nám pan Šlesinger jako spoluautor té petice předložil prostřednictvím autora těchto článků.. Zvláště když ještě speciálně uvádí, že v petici není žádný bod, který nemá v kompetenci IBU! Že je spoluautorem petice je v mém příspěvku uvedeno, proto nerozumím Vaši reakci na bod 3. Ale z mé strany je logické, že požaduji vyjádření pana Šlesingera, jelikož i ta předcházející byla jeho, jakožto mluvčího za petici.

0/0
9.2.2017 8:43

J40a83n 71Š78p93a21t47n16ý 2313962876845

tou lzi myslite vyjadreni - něco jsme udelali tak proto, ze jsme si mysleli, ze by se mohlo stat toto, coz jsme nechteli? opravdu to berete jako lez nebo jen umele posilujete? btw. body 1a 2 spolu souvisi v realu, to ano. Z hlediska kompetenci při jejich tvorbe bych si nebyl uplne jisty ... ale smlouvy, které systém nastavuji neznam (pochybuji, ze vy ano - jestli je znate, pak se omlouvam).

0/0
9.2.2017 9:12

O86n70d10ř55e22j 93H12o15l14ý 9770520198969

Ta citace níže ukazuje buď na lež nebo absolutní diletantství všech, co se na petici podíleli. O hlasování k petici jako celku a nemožnosti hlasování o jednotlivých bodech hovořil i na kameru ČT. Takže co si máme myslet o petici, která je nekvalitně zpracována přes skutečnost, že na ni určitě seděli i lidé znalí řádů IBU a WADA? Já tomu diletantství nevěřím, i díky hlasování na IBU, která v klidu hlasovala o každém bodu zvlášť, i přes skutečnost, že Šlesinger zdůvodňoval odmítnutí Ruských podpisů právě nemožností tohoto postupu.

"Našim cílem bylo naopak napsat do petice jen to, co je pro IBU reálné splnit. Nechtěli jsme lidem z vedení IBU dát záminku, aby vyhlásili: Podívejte, ti sportovci pořádně ani nevědí, co chtějí. I proto jsme předtím strávili spoustu času přepisováním a slovíčkařením.“

„Jenže to je něco, co IBU Rusům ani splnit nemůže. Zrušení terapeutických výjimek není v kompetenci IBU, ale WADA,“ poukazuje Michal Šlesingr. „Takže kdybych tam připojili ještě tento požadavek, je víceméně tutovkou, že tu petici IBU potom jako celek smete ze stolu. Podtrhlo by to celou naši věc.“

0/0
9.2.2017 9:46

J81a16n 46Š84p36a72t90n51ý 2843132756645

nemam vas rad sorry, ale nikdy bych si nedovolil tvrdit, ze jste diletant a lhar, a to i presto, ze si stojite za něcim, co je ve skutecnosti uplne jinak ... navíc zavery cinite pouze z rozhovoru v mediich, coz je podle me vrchol diletantstvi a zavani to sedmilharstvim .....

0/0
9.2.2017 12:52

O49n86d26ř54e79j 25H34o19l49ý 9770540538459

Vážený pane, nejsou argumenty a tak toto? Proč ne, je to Vaše vizitka.

Ale možná byste mohl rozepsat, co jsem napsal nepřesně a co je tedy jinak. Ale to nepůjde, protože nejsou ty argumenty, že?

R^

Závěry jsou činěny mnou na základě článků na Idnes a rozhovorů pro TV, kde se pan Šlesinger vyjadřoval naprosto jasně. Pokud by autor obou článků slova pana Šlesingera překroutil nebo vytrhl z kontextu, jistě by se proti tomu někdo ohradil, jelikož kauza je dostatečně medializována. Ale to by pak pan autor byl za lháře, což není, jelikož vyjádření spoluautora petice, pana Šlesingera, pro TV plně odpovídají tomu, co autor článku napsal.

0/0
9.2.2017 14:22

M17i43c10h16a70l 92M97i45l15l12e69r 9626122559422

jeste par detailu k mlzeni kauzy ruskeho dopingu Markem Svobodou pomoci obzivovani mrtveho psa a jamajskych atletu.

V 2009 Yohann Blake, Marvin Anderson a Sheri-Ann Brooks testovali positivne na tuaminoheptane, obsazeny v lecich s odhlenovacim ucinkem, ktery tehdy NEBYL uveden na seznamu zakazanych latek (WADA ho zaradila o 2 roky pozdeji).

Na zaklade jeho absence v seznamu vysetrovaci panel JADCO zavodniky puvodne osvobodil, ale JADCO jako celkova organizace se odvolala proti rozhodnuti vlastniho disciplinarniho panelu, prehlasovala jeho rozhodnuti a zaznamenala proti 3 atletum AAF = adverse analytical finding. Udelila trest 3 mesicni suspendace. (1. AAF at jakkoliv kratke se pocita jako 1. prestupek a pri nejakem eventualnim 2. prestupku v budoucnu nasleduje dozivotni ban)

Uvadim pro diskutery, ktere zajimaji fakta a kteri by se jinak mozna nechali unest mlzenim kremelske uderky a jejich tvrzenim, ze JADCO kryje dopery.!!

+2/0
9.2.2017 4:11

M48i97c69h26a29l 40M87i84l61l36e59r 9336162119632

dalo se ocekavat, ze kremelska uderka zacne vykazovat horecnou cinnost.

Pobavilo me zoufale usili Marka Svobody dole, jimz se snazil vykopat a ozivit 4 roky "mrtveho psa" - kauzu s nedostatecnym mimosezonnim testovanim Jamajky z 2013.

Stejne jako ostatni udernici umyslne ignoruje proporce kdyz dava na roven nedostatek mimosezonniho testovani v JADCO s komplexnim statnim systemem podpory a kryti dopingu v Rusku, 30 sportu, pres 1000 sportovcu a zapojeni cele rady instituci od ministerstva dolu - Vybor pro narodni reprezentaci, RUSADA, analytickou laborator, slozky armady, armadni baze, civilni treninkova strediska, lekare, farmaceuty, cinovniky narodnich asociaci, trenery....sportovce

Na rozdil od Rusu, kteri dodnes nechteji priznat, ze soudruzi udelali chybu kdyz ustavili svindlovaci system a stezuji si, ze svet je nenavidi a ublizuje jim, co udelala treba Kena, ktere bylo hrozeno suspendaci v 2016 za nefungujici anti-dopingovou organizaci? Jeji vlada najednou nasla potrebne penize z rozpoctu a hodila sebou, aby vyhovela podminkam WADA!

Co udelala Jamajka v 2013, kdyz ji bylo pohrozeno sankcemi? - viz dole: Jamajska ministryne sportu Neita Hadley v 2013 nezacala reagovat urazene a soucasne fnukat jako rusaci, ale oznamila s OKAMZITOU platnosti zvyseni rozpoctu JADCO aby mohla:

*rekrutovat specializovane vedouci anti-dopingoveho programu,

*rekrutovat a vycvicit dalsi anti-dopingove komisare provadejicich testovani

*zvysit pocet testu

*oznamila, ze Jamajka zacala s krevnim testovanim svych atletu atd,

TAKHLE reaguje stat, ktery bere vazne kritiku WADA a nachytani skupiny svych sportovcu na zakazane latky!!Jaky rozdil oproti Rusku!

0/0
9.2.2017 3:15

O81n10d74ř90e38j 37H85o48l24ý 9490720188179

zvláštní, že autorovi nevadí rozpory, které v článcích uvádí... 8-o

Když se psalo o dodatku Rusů pod petici, tak argumentem pro smetení byl požadavek na hlasování o celé petici a že by to jinak IBU smetla ze stolu, kdyby tam byl pod, který nemá v kompetenci

Najednou ale nevadí, že tam byl bod který nemá v kompetenci IBU, ani že se hlasovalo evidentně jednotlivě o bodech a ne o petici jako celku.

Pro ty, kteří by chtěli rozporovat výše uvedené, odkaz na článek níže. Jedná se o stejného autora a prohlášení Šlesingera je tam jasné.

http://sport.idnes.cz/biatlon-rusky-doping-05i-/biatlon.aspx?c=A170120_224704_biatlon_tm2

0/−4
8.2.2017 22:19

P47a27v83e63l 95K93u31n63c 9252279938228

Třeba se jako pořadatel přihlásí Katar. Jeho biatlonisté jsou určitě čistí.

+1/−6
8.2.2017 21:25

V10l41a45d34i70m27í16r 16J77i26r31o48š 6628824336

Tak teď už zbývá ještě vyloučit všecky dopující biatlonisty. Dočkáme se toho?

+5/−1
8.2.2017 20:11
Foto

L40u59b52o41š 65K44l92i63n97d20e41r39a 1931103325452

Budeme doufat. Jen mi pořád nejde na rozum, proč ty seznamy IBU nechce zveřejnit... Stále je to jen na úrovni spekulací...

+2/0
8.2.2017 20:13

M75a14r73e31k 30S18v31o91b11o20d35a 7826174676416

A to je právě to, co na téhle kauze nejvíc smrdí.

+2/−1
8.2.2017 20:15

B32o39h59u37m10i27l 17V62a81n16ě40k 5232875942236

Paneš Klindero.

podle McLarena dopovalo 31 ruských biatlonistů. Z nich 2 už ukončili činnost a doping jim prozatím nebyl prokázán

Proti zbylým 29 nejmenovaným ruským biatlonistům zahájila IBU formálně řízení a dnes oznámila, že 22 jich bylo zastaveno kvůli nedostatku důkazů. Vyšetřování sedmi případů stále probíhá. Zveřejněno Českou televizí 21.1.2017

www.ceskatelevize.cz/sport/zimni-sporty/biatlon/347449-biatlonova-unie-bude-resit-podezreni-rusu-z-dopingu/

Tomu se říká: POŘÁDNĚ SPLASKLÁ BUBLINA

+7/−5
8.2.2017 20:38

V42á84c56l18a98v 55K60o72p97ř57i52v84a 1984430145431

Já ne. Pokud někdo manipuloval se vzorky a není to přímo sportovec, proč by měl být vyšetřován?

+1/0
8.2.2017 21:00

P36e96t92r 34O75n21d93r90á32č86e18k 7590889451607

Je to POŘÁDNĚ SPLASKLÁ BUBLINA té propagandy o trestání na základě státní příslušnosti.

A jen pro tou informaci - "22 jich bylo zastaveno kvůli nedostatku důkazů" neznamená, že nedopovali. :-)

+3/−1
8.2.2017 21:48

O22n91d55ř58e62j 84H58o24l56ý 9320950548929

ale to taktéž neznamená, že dopovali, ale to Vám ve Vašem "boji" nevadí...

A dokud někdo nezveřejní ty důkazy a protiargumenty a rozhodnutí IBU, tak se jedná jen o spekulace, které nemají žádnou váhu.

0/0
8.2.2017 22:23

P73e29t23r 38O15n93d46r32á65č17e15k 7820949211577

To jsi zase krapet mimo, malčik, bojuje tu leda ta vaše rudá letka (marně, jak jinak). Já si na to zveřejnení počkám, na rozdíl od Vaňka, který už má rozkaz prezentovat závěry o bublinách :-)

+1/0
8.2.2017 22:44

O85n62d15ř23e44j 71H92o69l51ý 9200170888439

Takže nejsou argumenty, tak nastupuje snaha urážet, fakt hodno diskutéra Vaši kvality, ale je to u Vás lehce předvídatelné.

A to pomíjím skutečnost, že sice tvrdíte, že si na podklady počkáte, ale už dopředu víte, že jsou biatlonisté Ruska vinni, včetně těch 22 případů, které IBU smetla ze stolu.

R^

+2/−1
9.2.2017 7:43

P33e72t20r 47O15n10d54r98á31č10e54k 7160499491647

Tvoje nechopnost chápat psaný text je vskutku bezbřehá ;-D

0/0
9.2.2017 9:35

R16a91d53o48m49í86r 30V86á80v85r46a 4136409952505

Buďte konkrétní, které???

0/0
8.2.2017 20:52

M28a67r87e46k 77S65v84o14b38o88d70a 7176304566226

No to bychom právě rádi věděli.

+1/0
8.2.2017 20:52

O69n95d31ř16e49j 64H38o31l51ý 9390920768689

a kdo pak bude závodit? :-)

0/0
8.2.2017 22:20

Z29b47y21n17ě31k 65S25y49c77h60r78a 8576840454405

Je zajímavé kolik se tady najde diskutérů, kteří odsuzují Rusko. Horlili by stejným způsobem, kdyby se jednalo o američany? I když by se našla opačná skupina, která by zase horlila proti Americe. Ale co kdyby to byli, třeba norové, finové nebo italové.

Myslím, že takový humbuk by to určitě nebyl. Spíše se tady v názorech projevuje určitá nenávist bez ohledu na stav věcí.

+5/−21
8.2.2017 20:10

J78o53s65e24f 47N25ě56m25e61č10e12k 8733585486500

Nespekulejte, momentálně v tom jedou ve velkém Rusové.

+16/−1
8.2.2017 20:12

M34a69r43e29k 88S87v21o19b38o72d70a 7756384266776

A co taková jamajská sprinterská skupina? Tam už zůstal čistý jenom Bolt. Tedy možná spíš "čistý".

+3/−10
8.2.2017 20:14

M50a34r27e23k 73S35v76o91b73o94d69a 7976704826616

Copak? Jamajští sprinteři nedopují?

+1/−4
8.2.2017 20:37

P32e94t60r 88O49n68d29r21á73č64e49k 7360869731227

Ashmeade, Frater, Mcleod, Bailey-Cole, Minzie, Clarke, Forte, Weir,

Dwyer, McDonald, Parchment... a to jsem z těch špičkových, kteří běhali v posledních letech ještě určitě na někoho zapomněl

Kdy měli nějaký dopingový nález? :-)

+3/0
8.2.2017 21:00

M97a43r51e36k 33S19v98o63b77o51d63a 7856814966926

Blake, Powel, Campbellová, Oteyová, Fraserová, Simpsonová, Carter, ... a to jsem z těch špičkových, kteří běhali v posledních letech ještě určitě na někoho zapomněl. A na koho se to ještě může provalit. Je to málo nebo moc? Kolik procent je třeba na diskvalifikaci všech jamajských sportovců?;-)

+2/−1
8.2.2017 22:14

P36e31t69r 68O52n59d12r73á75č50e62k 7600159241397

Zapomněl jsi hlavně, že to je reakce na tvoji lež: "Tam už zůstal čistý jenom Bolt" :-)

A mimochodem ti určitě jen "náhodou" uniklo, že Otteyová měla nález v roce 1999, když se od roku 1998 připravovala ve Slovinsku pod Dordevičem a Fraserová si vzala Oxycodone, který ani nezlepšuje výkon, ani nemaskuje jiné látky.

Na diskvalifikaci všech sportovců je to zatraceně málo, ale hlavně to není to nejdůležitější, protože mezi Jamajkou a Ruskem jsou jiné zásadní rozdíly:

- na rozdíl od Ruské dopingové agentury RUSADA, která doping kryla, jamajská JADCO ho trestá - a to třeba Blakea a 3 další i za substanci, která nebyla na seznamu WADA,

- na rozdíl od moskevské laboratoře, která ruský doping kryla, v Kingstonu žádná taková nebyla a není,

- na rozdíl od Ruska, na mistrovství Jamajky mají dopingoví komisaři přístup, mohou tam odebrat vzorky a dopující sportovce tak odhalit,

- na rozdíl od Ruska, vzorky z Jamajky dorazí k testování do nezávislých laboratoří neotevřené od ruských celníků a bez bordelu v dokumentaci

Ponimaješ? :-)

+2/0
8.2.2017 22:38

M83a50r68e63k 94S16v30o28b28o74d49a 7976664626276

"Světová antidopingová agentura (WADA) chystá mimořádnou prověrku jamajské organizace, která čelí podezření, že před loňskými olympijskými hrami své sprinterské hvězdy řádně nekontrolovala. Atleti v čele s Usainem Boltem pak v Londýně zářili. Podle informací, které zveřejnila bývalá výkonná ředitelka jamajské antidopingové komise (JADCO) Renee Anne Shirleyová, systém mimosoutěžních kontrol v době od ledna do července 2012 doslova zkolaboval. Současný šéf JADCO Herbert Elliott její zprávu označil za lži a Shirleyovou popsal jako "pomatenou". Podle WADA ale opravdu existuje "výrazný úsek bez testů" v době, kdy sportovci trénovali před olympiádou."

Netykáme si, nejsem soudruh a s ruštinu na mě laskavě nezkoušejte.

0/−2
8.2.2017 23:35

P97e59t68r 24O61n75d59r46á20č60e92k 7280219511817

3 roky starý článek je jediné, co ti zbylo? ;-D

A ještě ti zase nějakou "náhodou" vypadlo:

"Jamajští atleti nicméně kontrolám úplně neunikli. Mezinárodní atletická federace IAAF prý sportovce z karibského ostrova testovala pravidelně. Bolt vloni odevzdal dopingovým komisařům nejméně 12 vzorků a žádný nebyl pozitivní."

Takže i přes tu tvoji hysterickou ruskou obhajobu je rozdíl mezi Ruskem a Jamajkou zcela zjevný.

A samozřejmě si netykáme, já ti tykám. :-)

+2/0
8.2.2017 23:56

M50i44c67h71a31l 44M67i16l56l94e68r 9686522699912

clenove kremelske uderky schvalne opomijeji rozdil mezi statnim dopingem a dopingem jednotlivcu / malych skupin.!!

Soudruzi udernici by meli projit nasledujicim seznamem a zaskrtnout vsechny instituce a body, kde Jamajka je vinna ve stejnem stupni jako Rusko.

Byl na Jamajce organizovan masovy doping ve 30 sportech?

Organizace a kryti dopingu slo v Rusku od ministerstva sportu dolu pres Vybor pro narodni reprezentaci

pres RUSADA testujici sportovce, "nezavislou" analytickou laborator testujici vzorky,

slozky armady, armadni baze vyuzivane jako uschova sportovcu pred dopingovymi kontrolami

treninkove baze v odlehlych regionech, kam se nikdo tam nezamestnany nebo nezijici nedostane bez specialniho povoleni o nez se musi zadat nejakou dobu predem

zucastnili se lekari, farmaceuti, maseri, cinovnici 30 narodnich sportovnich organizaci a treneri 30 sportu...jeste nez vubec doslo na atlety.!!

Marek Svoboda se ve smesnem pokusu o porovnani jenom zmuze na odpapouskovani jmen par jamajskych atletu a dat afery, ktera je 4 roky stara. WADA vydala pred 4 lety vazne varovani Jamajce, ze pokud nezacne brat mimosoutezni testovani vazne a nezacne vykazovat pozadovanou cinnost, nastanou sankce proti atletum.

Na rozdil od Rusu se jednalo o JEDNO sportovni odvetvi a na rozdil od Rusu a RUSADA, jamajska atidopingova organizace JADCO UZNALA chybu a napravila ji. Rusaci se doposud ani nezmohli na to, aby priznali, ze "soudruzi udelali chybu ...a kde". Prave fakt, ze RUSADA je doposud nefunkci a nespolehliva, protoze nechce priznat chyby aby mohla nasledovat jejich naprava, je duvod proc jejich atleti a dalsi sportovci maji problem s pripustenim k zavodum.

0/0
9.2.2017 2:28

M90i86c21h10a90l 25M49i53l31l20e71r 9976852239592

a dalsi, co Marek Svoboda umyslne ignoruje, je odpoved jamajske ministryne sportu Neity Hadley v 2013 na kritiku WADA za nedostatecne testovani. Namisto aby zacala fnukat jako rusaci a stezovat si, ze cely svet je proti Jamajce, oznamila nasledujici zmeny s OKAMZITOU platnosti!!

V kostce: zvysit rozpocet JADCO aby mohla rekrutovat specializovane vedouci anti-dopingoveho programu, rekrutovani a trenink dalsich anti-dopingovych komisaru provadejicich testovani, zvyseni poctu testu a oznamila, ze Jamajka zacala s krevnim testovanim svych atletu atd,

TAKHLE funguje ministr sportu ve state, ktery bere vazne kritiku WADA a nachytani skupiny svych sportovcu na zakazane latky!!

+1/0
9.2.2017 2:40

R47a57d96o82m17í43r 51V71á92v58r55a 4896759332745

Myslíte špatně...

0/0
8.2.2017 20:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze