Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Westbrook dovedl Oklahoma City k výhře nad oslabeným Dallasem

Nejlepší střelec NBA Russell Westbrook přispěl 45 body k vítězství basketbalistů Oklahoma City nad oslabeným Dallasem 109:98. Jeho tým vyhrál potřetí za sebou. Westbrook tentokrát nedosáhl na triple-double, což se mu povedlo v předchozích třech zápasech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31a44r48t37i83n 54Č98a11r58n46e52c72k81ý 2275894659395

Tohle už ale není sranda. Paxsone, Foremane, Hoidbergu, sbalte se a táhněte.

0/0
28.1.2017 3:38

M37i71c42h87a51l 76T75u72r17e11k 9651930442799

Náhodou, je to vtipné. Když hvězdy nastupují z lavičky ;-) a Rondo jako backup rozehrávač 13+7+7 :-D

+1/0
28.1.2017 6:48

J47a14n40a 78E51l89i32á50š53o96v66á 9579974174648

Zvláštní "výlev"

0/0
28.1.2017 6:49

M31i42c42h21a67l 34T30u72r56e64k 9501140562469

Každopádně dnešní diskuse výživná. Jen jsem teda čekal, že se bude řešit All-star nominace. Nebo vám tam ten Zelenej tolik nevadí jako vadí mně?

0/0
27.1.2017 21:02

J50a67n32a 17E55l30i32á38š29o32v18á 9409294174218

Shrnu to. Jsme basketbalově předrozvojová země, ale v zásadě všichni koučové v NBA jsou podle našich názorů nýmandi (vyjma 2 tuším) a hodně věcí dělají špatně.

0/0
27.1.2017 17:23

M54i18c64h17a47l 85T38u19r38e93k 9751890662889

Výborné shrnutí :-) tak to prostě je a ono jim to brzy dojde i v USA. Např. vyhazov Hoidberga o ničem jiném není. To co nám došlo už dávno jim trochu trvá :-D

+1/0
27.1.2017 20:59

D20e28n82i76s 29M31o67r46o35z89o75v 3440230312862

Tak Kemba allstar, jsem za něj radší než kdyby tam byl Lillard ( a to jsem loni řval že tam měl byt ). Asi bych vzal misto DJ Goberta, ale chápu že v Utahu musí byt radi aspon za jednoho. Co se týče Rondo/bulls tak musím s nim souhlasit. Brečet do medii (stejně jako LBJ) ničemu nepomůže a spíš situaci zhorší. "The young guys work. They show up. They don't deserve blame. If anything is questionable, it's the leadership."

0/0
27.1.2017 13:26

R12a13d26e81k 86T27o55m22a19s80e55k 5833770218875

Já bych Goberta vzal spíš na úkor Gasola nebo Greena. Mezi těma 4 těžko říct, kdo si to zaslouží víc nebo míň, ale jestli má být asg hlavně show, tak bych tam DJ vidět chtěl. A místo někoho z nich by tam klidně mohl být i KAT. Ale letos by to mohla být v každym případě celkem legrace. Nevim, jestli už se to někdy stalo, ale přijde mi extrémní výškový rozdíl mezi východem a západem. V průměru je to asi 11cm na hráče.

0/0
27.1.2017 14:31

M71i53c12h16a61l 84T81u50r53e72k 9961330302629

a havne sranda bude jak si treba bude rozumet Westbrook s Durantem ;-D

0/0
27.1.2017 14:57

P14e31t13r 51C90h81ý81l65e19k 8218155414173

abych vám taky přispěl do diskuse o fyziologických možnostech hráčů, tak např. Karl Malone odehrál ve svých 38 letech 80 zápasů s průměrem 38 minut.

Takže zrovna já bych o LBJ s jeho konstitucí strach neměl.

Zároveň platí, že jsou hráči, kterým hold nebylo naděleno a "opotřebení" se hold po třicítce začalo projevovat.

+2/0
27.1.2017 13:25

M94a14r75t29i60n 84Č49a17r35n90e49c33k63ý 2805494229605

Výjimka, která potvrzuje pravidlo. Kromě toho Mailman šel do ligy ve 22, opravdu dlouhá PO měl asi tři v kariéře (James už 7) a k tomu jednu půlroční pauzu kvůli stávce někdy ve věku cca 34 let. Lebron měl taky jednu pauzu, o plivanec kratší, ale někdy ve věku, kdy ji vůbec nepotřeboval.

0/0
27.1.2017 13:45

M82i75c64h39a37l 24T45u71r72e78k 9791760482359

Omezovani minut. A pritom je to snadne. Umite si predstavit, ze by Lebron vydrzel sedet na lavicce, kdyz by to jeho spoluhraci vorali a utikal by jim zapas pod rukama? ;-D

+2/0
27.1.2017 11:55

J86i10r98k41a 42P27a81l56á10s66e80k 4636188510675

jako ono to snadny je, od toho tam je coach, od toho mas rotace a proto na lavicce ma byt osobnost co ho udrzi v mantinelech. problem je, ze LBJ ma celou karieru v clevelandu nastavenou tak, ze treneri maji poslouchat jeho...

0/−1
27.1.2017 12:10

L24u27k51á37š 94H74a42r68t37m24a36n36n 7924732843503

Naštěstí jo...kdyby ne, neměli by titul a čert ví, jestli by byl LeBron tak zářivá megastar...

0/0
27.1.2017 12:41

K74a92r72e67l 75D62u24t68ý 1579528401182

Loni LBJ odehrál nejmíň minut v kariéře, předloni to bylo 2. nejmíň, o limitování minut v Miami nemůže být taky řeč, tam hrál víc než hraje letos. Ono to bude teď spíš tím, že ten kádr je se současnýma zraněníma, situací s Williamsem, odchodama Dellyho a Mozgoda fakt hodně úzkej...

0/0
27.1.2017 12:43

M49a21r85t85i50n 96Č39a20r51n62e21c97k93ý 2355234909665

plus zranění JRa

0/0
27.1.2017 13:01

K34a18r88e34l 13D66u93t59ý 1989368161772

JRa a Birdmana, to jsem měl na mysli se zraněníma;-)

0/0
27.1.2017 13:07

M39a51r18t33i45n 38Č27a71r73n25e93c78k59ý 2375834359485

Nějak jsem to spolkl a zranění rovnou spojil s Williamsem.

0/0
27.1.2017 13:17

J59i86r38k20a 12P63a91l41á80s43e43k 4556448420725

Btw. Chicago a Rondo - ja docela souhlasim s tim, ze mit kecy pred novinarema jako Wade nebo Butler je proste na prd. Chces dat kartac, chces neco zlepsit udelej to v satne, ne ze budes rikat do novin absolutne cokoli... po takovymhle tragickym zaveru se mel ten tym na 2 hodiny zavrit v satne a poradne si vse vyrikat. a ten trener je tam jak namalovanej...

+2/0
27.1.2017 10:07

J93a80n34a 90E47l82i98á55š63o63v82á 9979684384468

Třeba to již v šatně udělali a nepomohlo to, tak zvolili toto řešení.

0/0
27.1.2017 10:49

J74i55r91k95a 16P93a34l44á95s95e73k 4906728440465

hmmm, ok kolikrat v HISTORII kolektivnich sportu pomohlo prani pradla na verejnosti? KG dneska rano napsal - co se stane v satne to ma zustat v satne, co se deje v tymu to ma zustat v tymu... to ze nejlepsi hraci vylezou a zacnou si stezovat na spoluhrace... je tupost nejvetsiho razu.

+5/0
27.1.2017 11:10

J47a82n76a 20E79l13i72á29š52o50v90á 9589904454558

Co za tím je nevíš.

0/0
27.1.2017 11:20

J70i95r34k86a 18P98a58l47á68s81e30k 4456868520645

hele - podivej se na to co se tam stalo - prohrali - ztratili vedeni o 10 ve 3 minutach a prohrali o 5 a co udelali leaderi tymu? zavreli tym v satne a dali rec? ne za pul hodky wade a butler ryli do svych spoluhracu. TOHLE neni leadership. Tohle je ubohost a jestli to nechapes, tak jsi nemohla byt sama nikdy lidrem.

+1/0
27.1.2017 11:25

M16a87r75t60i89n 62Č55a28r46n87e82c20k45ý 2345204699475

Jaký je rozdíl mezi tím, co udělal Wade, nebo tím, co udělal LeBron?

0/0
27.1.2017 12:16

J35i96r46k35a 31P89a23l11á59s39e21k 4146908360215

heh, to jsem sem zacal psat, ale pak jsem si rikal kaslu na to :) zadnej. LeBron je sileny cry baby - uz zase. Jako mit hrace v tymu jako on a delat dusno, to uz chce talent.

+1/0
27.1.2017 12:19

J39i88r93k72a 21P12a61l44á35s70e24k 4266708720615

ja si obecne nemyslim, ze LBJ je dobrej leader, on je dobra medialni m..dka, ktera vytvari permanentne tlak na svuj management skrze media. je dobrej leader na hristi - ted uz, ale v kabine? ja jsem porad vic za leadery jako KG, nebo Timmy, ktery proste tohle nedelali...

0/−1
27.1.2017 12:22

L10u42k59á40š 31H84a92r35t93m83a84n34n 7774332653333

No jo Tim je kapitola sama o sobě...u KG je top těžko říct, víceméně tým nikdy nikam nedotáhnul...LeBron musí být hodně, hodně frustrovaný, když s tím vyleze ven (a třeba zkouší, co by prostě mohlo fungovat, tým víceméně stejný, ale chuť hrát tragická...) ...v Chicagu mi to přijde jako velká holomajzna, tam hrajou tužku od října, ale vylezou teď...no vudiíme ;)

+2/0
27.1.2017 12:46

R72a76d79e58k 10T98o49m55a30s63e33k 5843350888395

KG dotáhnul Minnesotu do finále konference, když tam po něm a Cassellovi byl třetí nejlepší hráč Wally Szczerbiak. A v Bostonu byl nejlepším hráčem a jedním ze 2 leadrů v sezoně, kdy vyhráli titul. Není to za 20 let moc, ale omlouvá ho, že fakt hodně z těch let strávil u Wolves a Nets.

+1/0
27.1.2017 13:01

J82a79n73a 46E85l20i16á50š86o60v65á 9389484474358

Je fajn, že máš ve všem jasno.

0/0
27.1.2017 17:02

M80i85c34h71a73l 70T50u19r37e25k 9171700102479

Ja myslim, ze tady je jasnej problem. Kdo je lidr tymu? Kdo by mel davat ty kartace? Butler jako nejlepsi hrac a u Bulls uz je dlouho? Ale je mladej. Nebo budouci HoF Wade, ktery ma za sebou ale u Bulls jen par zapasu. A ted by mel do neceho kecat? A pak samozrejme vul Rondo, ktery si urcite mysli, ze on by to mel ridit cele. Mozna si v satne i pokecali, ale rekl bych ze nikdo nikoho neposloucha a maji problem s velenim. A trener jim v tomhle uz vubec nepomuze.

0/0
27.1.2017 10:53

R15a28d87e17k 73T77o83m90a72s98e94k 5343380538765

Je třeba se oprostit od toho, kdo to řekl a soustředit se jen na to, co řekl. A i když je to horká hlava a zas to řekl zbytečně konfrontačně, tak má naprostou pravdu. Ani u jednoho z těch dvou to není zdaleka poprvé, co ukázali svůj "charakter". Nebo spíš jeho nedostatek.

A Butler se sice možná chová na 8, ale v 27 už nemůže být věk výmluva pro fakt, že jako leader naprosto selhává.

0/0
27.1.2017 11:08

J23i73r76k80o 58L23a24l57a 1191809677815

http://global.nba.com/news/bulls-frustrations-air-out-after-loss-to-hawks/?cid=trafficdriver:nbacom:homepage

0/0
27.1.2017 11:10

M41a68r28t97i12n 42Č71a13r68n92e38c53k23ý 2965364199205

Jak Jimmy dříve ukázal svůj charakter? Že se pustil do Hoidberga, že ta hra nemá ani hlavu, ani patu, že obrana je jeden velký bordel a že takhle to celé půjde do kytek? Tedy tím, že řekl, co viděli všichni okolo? U tohohle kluka, který se z bezdomovce vypracoval v superstar, poukazovat na charakter, se mi zdá více než pochybné. Nehledě na to, že o něm dosud mluvili v superlativech naprosto všichni jeho spoluhráči kromě jednoho jediného - Rose. A ne těma škrobenýma kecama.

Co se týče leadershipu - neříkám, že je všechno tak, jak má být. Ale kdy ho měl ukázat? Loni v týmu s Rosem, Gasolem nebo Noahem? Nebo letos, když v novinách jsou věčně Wade a Rondo? Situaci okolo Bulls asi jen tady nikdo nesleduju tolik jako já a rozhovorů s Wadem "my si to vyřídíme v kabině, vyříkáme si to, ne, nezneklidňuje mě to, musíme si to vyříkat sami" už bylo docela dost. Asi by si neměli takhle otevírat ústa do médií, ale ESPN, CSN a další, kteří se okolo Bulls motají, to samé v podstatě omílají pořád dokola. V každém normální týmu by se Hoiberg dávno pakoval. Nebo mi snad připomeneš nějaký tým, který by měl ambice na titul (byť malé), okno se uzavíralo, rok předtím měl bilanci 50-32, odehrál vyrovnanou sérii s pozdějším finalistou, a na následující sezónu angažoval trenéra z univerzity, prakticky bez zkušeností, jehož největším úspěchem bylo jedno Sweet 16 a dalo mu plat jak elitě ligy? Kerra neberu, Warriors se okno teprve začalo otevírat, Bulls měli v základní rotaci kromě Butlera a chromého Rose jednoho třicátníka vedle druhého.

0/0
27.1.2017 11:58

R96a95d89e90k 94T23o66m96a89s41e65k 5733590698195

To, že se někdo vyhrabe ze dna přece neříká nic o tom, jaký je to člověk. Ukazuje to, že má píli a je cílevědomej, ale nic ti to neřekne o tom, jestli má rovný záda a je dobrej kluk do kabiny...což evidentně není (a ono když se hrabeš ze dna, tak občas musíš překročit nějakou mrtvolu, to se stává). No jak říkáš, sleduješ Bulls určitě víc. Já se jim spíš vyhýbám, ale i tak už jsem o jeho konfliktech a neschopnosti vyjít se spoluhráči četl nejednou. Něco si média možná vylžou, ale asi tam nějakej základ bude. A hodit trenéra pod autobus? To není správně ani v případě, že trenér nezvládá. Tím spíš když, jak sám říkáš, je to chyba hlavně managmentu, že trenéra hodí do hluboký vody a doufají, že se teda nějak plavat naučí. Nicméně Butler je dost frustrovanej a asi se to dá s přimhouřením očí pochopit. Že pod autobus hodí celý tým, to nepochopím.

A nevím, jestli má někdo ten samej pocit, ale zrovna u Butlera se mi přesně zdá, že on si jde na hřiště odehrát svoje, odedře to, to jo. Ale že by se snažil nějak pomoct ostatním, nějak je podporoval nebo se dokonce snažil z nich dělat lepší hráče, tak na mě nikdy teda nepůsobil... ale říkam, na to Bulls asi sleduju málo, takže je to jen dojem z toho mála co vidim.

0/0
27.1.2017 12:17

M70a45r21t86i13n 16Č66a79r24n56e49c14k63ý 2795834689315

Ano, Jimmy jako hráč nedělá spoluhráče lepšími. O tom žádná. Ale když si projdeš všechny ty články zpátky, je to v podstatě jen a jen Butler/Rose. A taky to, že po podepsání maximálního kotraktu Jimmy začal v šatně mluvit. Předtím šatna patřila jasně Noahovi s Rosem. A najednou jeden z těch nejmladších začal mluvit, dělat lídra, kterým měl být. Neseděl v koutě jak předtím.

Jen tak mimochodem, tady je tweet, co Jimmy řekl na Vánoce 2015. https://twitter.com/ChrisKuc/status/678419967486857216/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw

Je o rok a měsíc více, nezměnilo se vůbec nic. Tak jak dlouho by měl mlčet?

A k tomu Wadovi - jasný HoF, nezpochybnitelný lídr. Že je u Bulls pár týdnů? To jsou i Lopez, Rondo, Grant, Zipser, Valentine, Canaan a Carter-Williams. Tedy 8 lidí ze čtrnáctičlenné soupisky. K tomu Felicio a Portis druhý rok. Takže mluvit by mohli jen Butler, dělník Gibson, který je jak leklá ryba a zbývá duo Mirotič/McDermott, které je v lize třetí rok a především ohledně Mirotiče (ale i McDermotta) a jeho nasazení je ta palba.

0/0
27.1.2017 12:59

R28a44d52e83k 77T49o74m93a67s37e92k 5703360908805

Ne že by měl mlčet, ale z mýho pohledu je to pořád lepší varianta než o všech ostatních říct, že hrajou tužku, nedřou a basket pro ně nic neznamená. Wade to samé. Není problém, že něco říká, na to má za svojí kariéru právo jako málokdo. Ale říct tohle do médií? To překračuje všechny hranice. To bych snad radši sdílel kabinu s Russellem než s někym jako je Wade. Kort když má pověst spíš zm..a než dříče. Nasazení se nepočítá na zlomený nosy v asg, kopance do koulí nebo vykloubený lokty.

0/0
27.1.2017 13:21

R88a31d85e42k 81T79o68m15a43s26e15k 5323730938325

Jo přiznávam, v případě Wade je muj názor ovlivněn i tim, že ho nesnášim dlouhodobě.

+3/0
27.1.2017 13:26

J54i16r62k25a 97P64a11l80á77s73e84k 4946318260445

k te me vcerejsi myslence LBJ minuty a moznost zraneni - vim, ze riskuju, protoze nektery diskuze co jsem videl jsou bolestivy tady v posledni dobe, ale...

u cloveka, ktery ma na sobe tak dlouhodobou fyzickou zatez a v jeho veku v 14 te sezone je i pri vsi mozne regeneraci (a ze on ji ma v sezone rozhodne min jak vsechny ostatni superhvezdy v NBA) proste riskantni nechavat ho hrat takove minuty. tady to proste smrdi career ending injury. nechci byt zlym prorokem, ale v tehle fazi kariery to proste prichazi az neprijemne casto... podivejme se vsude kolem kdy se ty hraci zacali fyzicky rozpadat - Thomas - 33 achilovka, kobe 35 achilovka, T-Mac 31-32 koleno, Bird - 33 zada, Barkley 34 vsechno...atd atd. nekdo tady muze vytahnout dlouhovekost jordana, ALE - ten chlap mel v podstate 2x dlouhy sabatical a telo se dalo zcela do kupy. Mel tohle James? Jasne veda pokrocila a regeneracni moznosti jsou jinde, ale stejne stoji to za to riziko? Tohle proste dela SAS nejlip... mysli na to, ze musi vyhravat a byt contender dalsich 5 let, ne ze musi vyhrat za kazdou cenu pristi zapas...

+3/−1
27.1.2017 10:05

M92a80r74t69i44n 57Č45a66r62n97e53c49k29ý 2385714859595

Ono je toho u Jordana ještě více. 3 roky na univerzitě, vstup do NBA ve věku 21,5 roku. V dnešních poměrech draftů by byl brán jako starý. Za tři roky na univerzitě odehrál 101 zápasů. Hned druhý rok v lize odehrál jen 18 utkání kvůli zlomené noze. Pak přišla pauza na rok a půl. Ve 30 letech, na vrcholu výkonnosti. A když na to přijde, LeBron v součtu základní část + play off odehrál +/- stejně minut jako Jordan za celou kariéru.

+1/0
27.1.2017 10:31

M94i13c35h21a92l 61T16u84r67e14k 9501490102159

Tak to zkus prijit za Lebronem a rict: "Hele uz nejsi nejmladsi, takze prosim te nechod do souboju naplno, dvakrat si to promysli, nez nekam vlitnes mezi tri, nestav se na prurazy, a do houfu pro doskok radsi neskakej vubec. Vis jak, abychom neco neriskovali. Jo a budeme ti ridit a upravovat pocet odehranych minut, aby ses nam moc nezadejchal. ;-D

+1/0
27.1.2017 10:31

J98i70r85k79a 48P69a74l49á82s35e76k 4906388480695

no, tohle je sice krasnej sarkasmus a ironie, ale je dost hloupej :-) Tady nejde o to, aby NEHRAL naplno v case kdy je na hristi, tady jde o to aby nebyl na hristi 38 minut zapas co zapas a v back to back zapasech nehral 46 a 43 minut. TAdy jde o to, aby prisel trener a rekl, hele do PO se tady na vychode dostaneme z jednicky tak jako tak a nebudeme te vlacet po palubovce vic jak je nutny.

ale jo chapu, vytrhnout neco z kontextu a udelat na to joke je taky nekdy dobry :P

+4/−1
27.1.2017 11:03

J97a55n65a 79E32l88i46á58š40o51v41á 9739634454868

Napiš jim to tam, že by to nějak měli zrevidovat.

Filozoficky - on je za ty porce a třeba i za to riziko placený.

Podezřívat je z toho, že by něco podcenili je jako podezřívat je ze sabotáže.

Zkusím to i jinak, byť MČ napíše, že vy ostatní to myslíte jinak. ;-O Jsem přesvědčena, že LBJ je na sportovní výkon připraven významně lépe než byl v jeho věku JJ68. A kde je teď JJ? Na rozdíl od JJ (ten v NHL) má LBJ motivaci stát se spolu s MJ23 ikonou světového basketbalu na hodně dlouho.

Odpočinku a přetížení obětoval jistou zlatou medaili z OG.

Duncan hrál do kolika ? Zašel stářím :-) (nadsázka). Ve 30 hrával taky celé zápasy. MJ nebyl zdaleka tolik osvalený a v zásadě žádné zranění a v úplně jiné době.

smrdi career ending injury - jsi Mohamed nebo Nostradamus ? Pro mně úplnej nesmysl co píšeš.

0/0
27.1.2017 10:33

J59i86r24k38a 78P98a45l13á94s94e30k 4566428360645

jo, jo diskuze s tebou jsou bolestivy ;-D

takze... Timmy mel v 34ti pomerne tezky zraneni kolene a poslednich 5-6 let hral na jedny noze. ve veku LBJ hral Timmy uz jen 31 minut na zapas. pres 40 se dostal v kariere jen jednou lebron 4x - lebron hraje v kariere 39 minut na zapas timmy v jeho veku mel prumer 36 - a to mluvim JEN o veku, protoze Timmy mel v nohach o cca 240 zapasu min

Pro tebe je to nesmysl, hodne protoze jsi schopna ignorovat dost jednoduchejch premis a zakladnich faktu, mezi ktery rozhodne "najety kilometry" co ma James co mel Kobe a co maj dalsi jim podobny proste patrej... :) nerikam, ze se to stane a ze se zrani... rikam, ze to riziko je absolutne absurdni v pomeru k tomu jakej benefit ma jeho nasazovani a jeho vytizenost, ktera je mimochodem skoro o 48 minut v sezone vyssi jak druhyho nejvytizenejsiho hrace... ten chlap odehral o zapas vic...

+4/0
27.1.2017 11:07

J36a81n82a 95E31l55i20á96š68o41v44á 9349984294608

Bolestivé jsou tvé názory.

Je to jako kdybychom tady teď začali radit jak mají léčit Schumachera. Již v devadesátých letech měla Kratochvílová špičkové zdravotní zajištění. Sakumprásk. Je o 30 roků více. Jsou úplně jiné metody, jiné materiály - hodně věcí je jinak.

Mně by trošku zajímalo jak by si vyl CLE vděčný, kdyby si přiletěl na jejich utkání a LBJ nehrál. Stále by si trval na tom, že ho mají šetřit ?

"Najetý kilometry" - většina motorů na takových 150K je mrtvých. Říká se, že Mercedesy a Toyoty jsou v tu chvíli dobře zajeté.

Je to hodně na samotném LBJ.

0/−1
27.1.2017 11:19

J54i45r70k83a 88P73a94l42á27s23e65k 4286108520505

po pravde? kdybych byl fanousek CLE a mohl bych byt na konci roku na champs parade, tak bych jim byl dost vdecnej. Navic... ty se svyma nazorama zachazis s hracema jak se sunkou nekde na trhu... jasne, hrac je marketingove subjekt, kterej prodava, ale kazdej ekonom ti rekne, ze prodavat subjekt za kazdou cenu 2 roky a nebo 4 je rozdil a 99% pujde za prodejem po dobu 4 let.

LBJ ma pred sebou kolik 2-3 roky na tyhle urovni? rikam snad, ze ho maji uplne stahnout... ne... bylo by rozumny, aby hral treba 9 z 10ti zapasu? Jo, bylo. Vec kterou rikam je - mel by hrat o 3-4 minuty na zapas min a to nejmene... protoze je mu 32 a ne 18, protoze ma tym, kterej soli za hrace 130 mega rocne, a protoze odehral uz ted o 20% vic jak vetsina Legend NBA co jsme kdy videli...

0/0
27.1.2017 11:30

J15a49n37a 83E40l44i14á32š10o61v60á 9669624824428

Když bude hrát o zápas méně z 10 zápasů, tak mu to prodlouží kariéru? Tak jestli do toho začneš plést ekonomiku, tak určitě to v NBA a v organizaci CLE dělají špatně. Tweetuj jim to tam každou hodinu. Nech to na něm. Stejně jako ty jíš když máš hlad, tak on hraje, když je okay.

Neumím predikovat kolik sezón má před sebou.

Co se stane fyziologicky když hraje 40 minut a co se stane fyziologicky když hraje 36 minut tušíš ?

A po něm přijdou třeba borci, kteří budou ještě lépe připraveni jak ve 20, tak ve 30.

0/0
27.1.2017 11:39

J38i61r23k31a 10P86a38l29á70s46e35k 4386428890805

kdyz hrajes 36 minut za zapas tak za sezonu odehrajes o 7 plnejch 48mi minutovejch!!! zapasu za rok min. to je ohromnej rozdil. regeneracne, fyziologicky, treninkove... v podstate mas sezonu o 10% kratsi. nechces hrace nechat sedet? nemusis... muzes mu zkratit rok jen minutazi o 10%. nerikej, ze to neni neuveritelne hodne... a ze to nema zadnej vliv na jeho vyhlidky :)

+3/0
27.1.2017 11:46

J27a36n65a 33E36l21i34á46š67o92v91á 9629374554368

To jsou hrozný výplody.

Nemá to vliv. Źádnej.

jaký rozdíl je to regeneračně ;-D, tréninkově :-) a fyziologicky. Prosím ke každém alespoň jedno kritérium.

0/−1
27.1.2017 17:11

I59v73a42n 40K84o45š57e63c 4269220723581

Uz Nedá mi nezareagovat na tuto diskusiiu��.Skusim vám dat inú perspektívu.. Samozrejme súhlasím s tým že čím hráte dlhšie tým je telo opotrebovanejsie...čím ste starší tým menej treba trenovat a viac regenerovať..ale neznamena to ze lebron musí mať nejaké minutes restriction. Kľudne môže hrať aj 40 minut na zapas....(suhlasim s názorom,že za tie prachy vysedavat na lavicke pre únavu je nezmysel, a vyplakavanie,). 40min vydrží v pohode. Pozrite sa na tenis a nadala s rogerom. Ti hrajú 1-5hodin denne backtobacktobacktoback na niektorých turnajoch(nie grandslam).samozrejme oni musia lebo to co si odohrajú to majú, vysedavat sa neda.ale aj tak to zvladaju.. Cize pre 30ročného lebrona nie je problém 40min denne a on hra každý druhý deň vacsinou. Ak tréner potrebuje aby hral 40minut na zapas, musí to opvplyvnit jeho treningovy proces.. na zápase sa tak nadre a nabeha že v podstate uz nemusí trenovat,zapas je najlepsi trening,,, jedine co musí je regenerovat a kompezovat /posilniť časti tela ktoré sa najviac pretazuju pri hre. Potom môže ešte trenovat techniku povedzme streľby, v ľahkých aerobnych podmienkach to ale nie je náročné. Ak by hral menej minút na zapas musel by behať mimo zapas, ak to odbeha v zápase nemusí trenovat.. Cize len sa treba tomu prispôsobiť a manazovat mu progrsm..Snad v Clevelande nie sú tak sprostí aby ho dusili este aj na treningu...

0/0
28.1.2017 21:58

J56a66n14a 77E80l95i87á37š24o97v68á 9909794104168

Konečně nějaký názor, kde by se dalo diskutovat.

0/0
28.1.2017 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze