Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruští biatlonisté podepsali petici proti dopingu. Pak své podpisy stáhli

Na utajeném místě kdesi v Anterselvě se během soboty uskuteční další mimořádné zasedání exekutivy Mezinárodní biatlonové unie IBU, které se má opět zabývat McLarenovou zprávou o systematickém dopingu v Rusku - a případně z ní vyvodit důsledky pro biatlonové společenství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V19l40a84d62i11m35í67r 96K41a68l78i20v15o89d73a 5654956646300

Jindřich Vágner to je Chataricek, nebo někdo další? :-)

0/0
23.1.2017 16:21

J45i91n45d86ř41i53c10h 45V20á84g67n50e29r 9321576466611

Jestli si pan Chataříček dělá blázny z těch, co si to zaslouží, jsem on.

0/0
23.1.2017 23:27

M33i79c63h79a21l 87M61i25l49l76e82r 9386222849162

Vagnere, Vagnere, je mi te opravdu lito. ;-D

Peclive minusujes prokazana fakta protoze se ti nehodi do tveho vychodniho kramu. Vis co ze sebe udela clovek, ktery zabednene odmita prokazana fakta?;-D;-D;-D;-D

Nebudu na to utracet sve dukaty, prestoze jich mam momentalne asi 80 tisic a to uz jsem asi dalsich predchozich 90 tisic vymenil za ruzne zbozi v urade Mafra.

+1/0
23.1.2017 4:07

J24i53n69d75ř27i94c97h 30V56á35g32n85e55r 9101376896811

Pane Miller, vaše texty působí trochu popleteně. Text by obecně měl vyjadřovat alespoň nějakou myšlenku. Jakoukoliv a nejlépe souvislou. Jste si jist, že ještě rozumíte smyslu všech těch složitých cizích slovíček, které používáte? To hrozně ranní psaní vám rozhodně nesvědčí. Pěkně se vyspěte a uvidíte, že svět přestane být tak hrozně zlý.

0/0
23.1.2017 11:23

J42i36n14d71ř84i66c64h 79V57á34g25n13e33r 9611806716821

To je neštěstí, špinavá politika, dorazila i do biatlonu. Požadavek ruských biatlonistů byl naprosto oprávněný. Tento WADOU selektivně povolovaný doping vybraných vhodných sportovců je neštěstí. Jaký to bude mít následek? Koho dnes zajímá SP v běhu na lyžích, který ovládl národní tým nelidsky výkonných norských astmatiků?

+1/−3
22.1.2017 21:18

M43i15c78h86a70l 43M38i81l42l33e85r 9656742699482

X"Tento WADOU selektivně povolovaný doping vybraných vhodných sportovců je neštěstí.

Neumis chapat napsany text nebo je tva nechapavost umyslna, zalozena na ideologii? Znova po lopate:

Povolovani TUE neni selektivni doping, ale povoleni leku pro bona fide pripady onemocneni, kde neexistuje zadny adekvatni lek neobsahujici zakazane latky. Vztahuje se to jen na OMEZENE druhy leku. Vetsina leku obsahujicih zakazane latky je zakazana bez moznosti jakekoliv vyjimky. Zadatele musi splnovat radu podminek nez je TUE vydano, ma omezenou platnost a musi se obnovovat KAZDOROCNE.

Drtivou vetsinu vyjimek TUE posuzuji a udeluji akreditovani lekari domaci narodni antidopingove organizace. V Cesku Antidoping CZ, ve VB UKAD, v Australii ASADA....v Rusku akreditovani lekari RUSADA, mimochodem vybrani do funkce vedenim RUSADA.!!Kozel zahradnikem?

WADA nesmi uverejnit jmena/ podrobnosti onemocneni sportovcu s TUE. Ty jsou podle SVYCARSKEHO prava chraneny zakony lekarskeho tajemstvi. Proc asi rusti hackeri z databaze WADA ukradli a uverejnili pouze jmena sportovcu ze statu, ktere Rusove povazuji za "nepratelske " jejich dopingove kauze? Proc v zajmu ferovosti take neuverejnili jmena svych vlastnich drzitelu TUE??

Kdyby skutecne bylo Rusu s TUE tak malo nebo zadni neexistovali, jak se tu nekteri vcetne tebe snazi naznacit, Rusove meli prilezitost s hlaholem roztrubovat - "podivejete jak malo nasich potrebuje TUE oproti prohnilemu dopujicimu zapadu!".

Ze se to nestalo naopak dokazuje, ze povoleni TUE ruskym sportovcum jsou stejne casta jako na zapade. Otazka zda dokonce ne castejsi nez v jinych statech vzhledem k tomu, ze je povolovali lekari RUSADA, ktera byla usvedcena z kryti dopingu.

0/0
23.1.2017 3:39

M48i92c56h79a58l 11M51i67l12l20e47r 9476722159522

ad- poznamka Karla Langra, ktery se zoufale snazi nahrat na smec kremelskym udernikum vcera v 15:38 " Že by někdo už vyčmuchal, že podle patentu co byl dán na Meldonium v USA bylo vytvořeno něco podobného. Nebylo by to poprvé a naposledy co se něco takového vyrobilo. "

Langr podobne vari z vody a je zrejme ze nezna nebo nechape nastedujici fakta :

1) Meldonium neni v USA schvalenne k uzivani vynosem FDA.

2 ) Meldonium je zarazeno do kodexu WADA v kategorii zakazanych latek S4 jako metabolicky modulator.

3) a to NEJPODSTATNEJSI :

!!Meldonium nebo jeho derivaty s ucinkem jako metabolicky modulator, vyrobene pod jakymkoliv jinym jmenem, jakymkoliv jinym patentem v kteremkoliv jinem state nadale patri v kodexu zakazanych latek WADA do kategorie S4 a zustavaji zakazane!!

Takze i kdyby Americane, jak Langr tvrdi, skutecne prijali Meldonium nebo jeho derivaty pod jinym patentem a pod nim ho vyrobili, bylo by to jejich sportovcum velke houbelec platne.

Svymi ucinky to nadale zustava zakazana latka kategorie S4 i kdyby se Langr nebo udernici na hlavu postavili.;-D

0/−1
22.1.2017 4:38

K11a69r15e82l 27L93a84n12g54r 2642697430128

Hele ty úderníku. Je tam patentované? Je. Má tak tamní farma přístup k jeho složení? Má. A vyrábí se podobné preparáry různých léků, na základě "úniku" dat? No vyrábí.

Navíc Miller nejde o deriváty, ale o nové látky, co nejsou na indexu, ale vychází z látky co byla již úspěšně vyzkoušena. A to je taky realita ve farma firmách.

+1/−1
22.1.2017 17:27

M34i41c92h91a59l 55M64i83l68l34e91r 9336422629202

jsi vedle jak ta jedle, stachanovce.;-D Nechapes princip veci protoze bud na to nemas potrebne bunky nebo chapat nechces, protoze se ti nehodi ideologicky do kramu.

ZADNE patentovani pod nazvem Meldonium nebo jakymkoliv jinym jmenem, patentovane v kterychkoliv statech na svete nebo kdekoliv na svete vyrobene NEDOSTANE Meldonium nebo jeho derivaty ze zakazane listiny WADA.

Vis proc, chytroline?

Protoze tato latka ma zakazane UCINKY. Pusobi jako metabolicky modulator. Vsechny latky ucinkujici jako metabolicke modulatory jsou zakazane v kategorii S4 kodexu WADA. Nejen to, neexistuji na ne ani zadne vyjimky TUE.!!

Misto vyroby, patentu, dokonce i jine jmeno - to vse je irelevantni pri zarazovani mezi zakazane latky. Rozhodujici jsou ucinky na lidsky organismus.

Latka se zarazuje na zakazanou listinu WADA podle jejich UCINKU, ne kde byla patentovana, vyrobena, dokonce ani jak se jmenuje.

Tudiz jestli v USA maji patent nebo ne je irelevantni pro jeji pouzivani sportovci. !!

Kterykoliv American, Anglican atd by bral Meldonium nebo jeho derivat patentovany a vyrobeny v USA by byl stejne tak klasifikovan jako doper zrovna jako kterykoliv Rus, Ukrajinec, Kazach atd kery by bral Meldonium z litevske vyroby.

Kapisto?

0/0
23.1.2017 4:02

P84e60t95r 90V19e37r79b83í94ř 8697851313540

Rusové nepožadovali zrušení terapeutických výjimek, které skutečně jsou v kompetenci WADA. Rusové požadovali od IBU, aby nemohli startovat sportovci, kteří terapeutické výjimky mají. Tím pádem ani nečiní dodatek Rusů věc nerelevantní a neuskutečnitelnou, takže Rusové tím dodatkem nutně nemuseli sledovat svoje odstoupení, nebo znehodnocení petice. Taky se to dá vyložit tak, že chtěli naopak ještě zpřísnit antidopingová pravidla nejspíš způsobem, který se jim hodí, jelikož mezi nimi asi není mnoho sportovců, kteří by terapeutické výjimky měli/potřebovali. Celou věc by to ovšem bezpochyby zkomplikovalo.

Připouštím ale, že jejich úmysl mohl být i nečestný, s účelem mít možnost odstoupit pro jimi samostnými vyrobenou (relativní) překážku.

+5/−4
21.1.2017 15:13

M17i53c35h92a41l 18M65i77l77l53e55r 9236582879262

X"Rusové ......... jelikož mezi nimi asi není mnoho sportovců, kteří by terapeutické výjimky měli/potřebovali." X

Tak znova: Abychom toto tvrzeni mohli brat vazne, Verbir vybihal by musel byt poverencem WADA v oddeleni evidence TUE, lekarem ruskeho tymu nebo akreditovanym ruskym lekarem pri RUSADA.

Jestlize neni, pak tento kardinalni nesmysl je vyplod jeho bezmezne nenavisti vuci Norum, ktera ho obira o schopnost premyslet.

Je i mozne, ze se nechal obalamutit (nebo hure) dokumentem ukradenym z databaze WADA ruskymi hackery Fancy Bears, ktery umyslne zverejnuje pouze detaily "zapadnich" sportovcu ze statu Rusy oznacenymi za "nepratelske" protoze podporuji sankce za statni doping v Rusku.

Premyslivi lide se zeptaji " jak to, ze tam neni zadna zminka o TUE vyzadanych Rusy?", ktere by z drtive vetsiny, krome emergencnich pripadu, musely byt povoleny jejich vlastnimi, narodni antidopingovou organizaci poverenymi lekari???

Pro ty, kdo to nevedeli: akreditovani lekari RUSADA byli zodpovedni za povolovani TUE u ruskych sportovcu.!!

Kremelsti trollove z neuverejneni ruskeho seznamu povoleni TUE vytvori strategicke ukroky stranou a la " Je to problém ta jména vypustit, když "víte", že ten seznam Fancy Bears nebyl kompletní?'

WADA je uverejnit nesmi, protoze jmena jsou u ni chranena zakony lekarskeho tajemstvi. Fancy Bears Rusy neuverejnili. Proc asi?

Kdyby skutecne bylo Rusu s TUE tak malo jak tvrdi Verbir nebo neexistovali jak predstira kremelsky udernik Holy, byli by uverejneni s hlaholem "tak malo nasich potrebuje TUE oproti prohnilemu dopujicimu zapadu!".

Ze se to nestalo naopak dokazuje, ze lekari RUSADA povolili pozehnane vyjimek TUE a hackeri ten fakt museji skryvat.

0/−1
22.1.2017 3:09

M10i79c90h92a61l 31M90i69l14l72e52r 9926962619182

velice zajimavy pripad, chronologicky nejdriv s podpisy Rusu a jejich de facto nerelevantnim dodatkem, jehoz splneni je naprosto mimo kompetenci IBU.

Nemyslim, ze by Rusove jako celkova statni reprezentace byli natolik naivni nebo neznali pravidel aby pozadovali od IBU zruseni toho, co ustavuje a ma ve sve kompetenci WADA, nikoliv IBU.

Na pridani a formulaci dodatku je nekdo z jejich verchusky navedl, nekdo se znalosti pravnickych figlu, kdo se vyzna v podavani zadosti a petici a vi, ze nerelevantni appendix cini celou petici neprijatelnou a s nulovou pouzitelnosti.

Dobre, ze nekdo prislusne pravnicky zbehly z druhe strany na to upozornil a jak se rika v anglickem karetnim zargonu "called the Russians' bluff", tedy prohledl rusky pokus blafovat. Libi se mi, jak jim bylo dano najevo, diplomaticky ale jasne, ze byli prohlednuti a pozadani o odstaneni dodatku.

Ruska reakce po case "na rozmyslenou" a odvolani jejich podpisu totiz dokazuje, ze kdyby to minili se svym puvodnim podpisem opravdu vazne, podepsali by i bez moznosti dat dodatek k petici. Ze odvolali podpisy znamena de facto priznani umyslu petici znehodnotit dodatkem a kdyz jim to nevyslo, sebrali si svoje nadobicko a odesli trucovat.

Cela tahle akce neni nic jineho, nez jeden velky tyjatr ze strany Rusu.

Chtel bych dodat, ze bych ani tak neobvinoval jejich zavodniky, ale primo vedeni ruskeho tymu.

To take nadale poukazuje proc nelze verit Rusum, ze by byli ochotni se vyporadat s jejich statnim dopingovym systemem a vycistit rusky sport od sportovcu-svindliru i ve vsech vrstvach rozhodovani nad nimi.

+7/−6
21.1.2017 12:34

P95e88t69r 42V39e60r79b65í40ř 8107541543160

Špatně jste si to přečetl. Rusové nepožadovali zrušení terapeutických výjimek, které skutečně jsou v kompetenci WADA. Rusové požadovali od IBU, aby nemohli startovat sportovci, kteří terapeutické výjimky mají. Tím pádem ani nečiní dodatek Rusů věc nerelevantní a neuskutečnitelnou, takže Rusové tím dodatkem nutně nemuseli sledovat svoje odstoupení, nebo znehodnocení petice. Taky se to dá vyložit tak, že chtěli naopak ještě zpřísnit antidopingová pravidla nejspíš způsobem, který se jim hodí, jelikož mezi nimi asi není mnoho sportovců, kteří by terapeutické výjimky měli/potřebovali. Celou věc by to ovšem bezpochyby zkomplikovalo.

Divím se, že zrovny vy, který jindy jiné za spekulování nevybíravě častujete, se pouštíte do spekulací o navádění atd. atd.

+7/−3
21.1.2017 15:11

K81a52r45e95l 77L91a67n94g89r 2932377920858

Že by někdo už vyčmuchal, že podle patentu co byl dán na Meldonium v USA bylo vytvořeno něco podobného. Nebylo by to poprvé a naposledy co se něco takového vyrobilo.

+2/−1
21.1.2017 15:38

O62n65d87ř67e65j 71H80o26l44ý 9590330888549

odkaz?

0/0
21.1.2017 15:52

P86e48t98r 35V62e60r76b45í62ř 8327301173960

To nevím. Pokud sahají vědomosti, tak mezi ruskými sportovci je velmi málo astmatiků, nebo "astmatiků", takže nepotřebují léky a tedy ani výjimky na ně, což by je zvýhodňovalo oproti sportovcům, jejichž výkon je závislý na užívání léků. (například 69% norských medailistů v klasickém lyžování od roku 1992 užívalo léky na astma, což tedy, abych byl přesný, může a nemusí mít souvislost s terapeutickými výjimkami, pokud jsou tím myšleny thereapeutic use exemptions).

V souvislosti s tím by mě zajímalo, jestli výraz terapeutická výjimka je tady používán jako synonymum pro tzv. "therapeutic use exemption", což je povolení léků za mimořádných podmínek, nebo obecně povolení léků - na užívání řady léků je třeba schválení WADA, i když se nejedná o TUE, zejména na antiasthmatika.

Další možné vysvětlení je, že Rusové třeba nemají takové páky na zisk terapeutických výjimek jako jiné země, což by je znevýhodňovalo.

Další možné vysvětlení je, jak jsem už psal výše, že Rusové chtěli situaci zkomplikovat natolik, aby mohli z podpisu petice vycouvat, navíc s jakousi výmluvou.

+3/−1
21.1.2017 16:35

M28i68c50h10a98l 74M15i46l74l27e10r 9516422889822

Verbir Vybihal :" Pokud sahají vědomosti, tak mezi ruskými sportovci je velmi málo astmatiků, nebo "astmatiků", takže nepotřebují léky a tedy ani výjimky na ně, což by je zvýhodňovalo oproti sportovcům, jejichž výkon je závislý na užívání léků."

;-D;-D

Abychom ho mohli brat vazne, museli bychom predpokladat, ze Verbir vybihal je ve skutecnosti poverencem WADA v oddeleni evidence TUE nebo lekarem ruskeho tymu.

Jestlize neni, pak je to kardinalni nesmysl - vyplod jeho bezmezne nenavisti vuci Norum, ktera ho obira a schopnost premyslet.

Tohle ale neni jediny nesmysl jimz se ohani. Tech "perel" je vic.

1) "že Rusové třeba nemají takové páky na zisk terapeutických výjimek jako jiné země, což by je znevýhodňovalo. " NESMYSL. Verbir vybihal NEVI jak povolovani TUE funguje. Sportovec diagnozovany vlastnim nebo tymovym lekarem ze potrebuje lek ze seznamu TUE obsahujici zakazane latky, posle dokumentaci poverenemu lekari sve vlastni antidopingove organizace, ktery to schvaluje. Takze Rus schvaluje Rusa. Emergencni zadost je take mozne podat akreditovanym lekarum nekolika narodnosti v sekci mezinarodni federace (zde IBU)

2) "na užívání řady léků je třeba schválení WADA, i když se nejedná o TUE, zejména na antiasthmatika." NENI!!WADA nepredpisuje dva stupne povolovani leku s TUE a bez. Ani na antiasthmatika!

Cokoliv obsahuje zakazane latky je bud rovnou zakazano a nelze na to obdrzet zadne povoleni - tecka. Nebo v mensim poctu nutne potrebnych leku kde neexistuje nahrada bez zakazanych latek, je to na seznamu leku vyzadujicich povoleni TUE. Leky ktere se neuzivaji v podminkach vyzadujicich TUE, ZADNE dalsi povoleni nepotrebuji.

Verbir vybihal proste vari z vody a nema ani paru o co jde.

0/−3
22.1.2017 2:32

M35a64r17i85u71s87z 46H79u56d89e68c73z42e19k 8260129651464

Ježíši Rusové nedodržují spoustu dohod, pravidel, regulaci mnohem důležitějších než doping, jak si vůbec někdo muže myslet, ze tady to bude jinak.

+7/−9
21.1.2017 11:52

M58a74r61i56u92s58z 34H24u48d49e72c80z34e21k 8270879621374

A tím jsem nechtěl říct, ze to je něco špatně. Ano pro EU občana to špatně je, ale v Rusku se to tak nebere. Fairplay tam proste neexistuje a Rusové to jako špatnou věc nepovažuji. Je to jiná mentalita.

+6/−3
21.1.2017 11:57

M67i22c31h34a40l 32M69i53l18l16e40r 9146652119962

Rusove jsoiu mentalitou jako Jezuite patera Koniase blahe pameti - "Ucel sveti prostredky",

Za vitezstvi - za roooodinu - za batusku Puuuutina! Za kazdou cenu.!!

+2/−5
21.1.2017 11:59
Foto

P84e95t39r 17N72o17v23o36t46ň73á96k 1395821193438

Co mohli sledovat? Buď věděli, že to s tím doplňkem nemůže projít a vědomě to tím sabotovali. Nebo to nevěděli a šlo jim především jenom o určitý druh pomsty, ve smyslu, když tedy my už nemůžeme nelegálně, tak ať ani oni nemohou ani legálně.

+5/0
21.1.2017 11:18
Foto

M62a24r31e62k 74T97o33n 8372498318349

Takže dodatek ala Kubera, že se nebude kouřit nikde, takže neprůchodné.

+8/0
21.1.2017 11:16

A32n14t26o18n17í45n 17H79u37d35á31k 4578553630593

"Ruská verze" petice proti dopingu je mnohem férovější než tá "šlesingrovská".Právě proto, že zahrnuje i tzv. výjimky ze zdravotních důvodů. Argument, že dané věci IBU nemůže ovlyvnit a že je to v kompetenci WADA, u mě absolutně neobstojí. Všechny podklady, na základě kterých vznikla "šlesingrovská" petice totiž vycházejí z podkladů od WADA. A jestliže WADA vzbuzuje pochybnosti (díky existenci výjimek), pak je potřeba tlačit a posílat petice o stupeň vejš - k WADA. Ale to by se mohlo ukázat, že vše je trochu jinak, než si myslí pan Šlesingra spol. Zpolitizovaná WADA ukáže prstem na Rusáka, tak hrrr na něj.

+7/−28
21.1.2017 11:13

L97u93b87o65m34í40r 70S97a71z77e88č44e47k 7319868715123

Jenže pokud to může změnit pouze WADA, musí to být směřováno na WADA a ne na IBU!

+10/0
21.1.2017 11:14

A67n51t81o89n31í30n 65H88u93d74á39k 4168373920723

Vždyť to tam píšu, ne?

+3/−5
21.1.2017 11:26

O17n21d47ř35e42j 61H64o98l91ý 9430270458399

ano, IBU to musí poslat na WADA, ale bez projednání v IBU se to nepřepošle :-)

0/−2
21.1.2017 12:53

M56i71c41h15a48l 58M54i86l21l76e18r 9716662109452

cokoliv, co se ma preposlat k WADA, je separatni petice.

Pravne spravny postup je

1. petice IBU tak jak je jeji puvodni zneni a s podpisy zavodniku.

2. petice k IBU pozadujici, aby IBU projednala a doporucila WADA nasledujci kroky a zmeny pravidel.

+3/0
21.1.2017 13:01

M46i94c68h65a50l 94M70i40l20l48e46r 9696152859822

nic ovsem nebrani biathlonistum, aby napsali na WADA primo se svymi pozadavky o zmenu pravidel

0/−3
21.1.2017 13:02

A97l87e12x29a58n46d13e96r 10N87o43v28á29k 2988695264694

Jestli neobstojí u Vás je jaksi šuma fuk. Je legrační, jak si Vy rusofilové, nejste ochotni připustit, že Rusko je prostě jiné,než ostaní vyspělý západní svět.

+17/−1
21.1.2017 11:15

A93n64t62o55n47í58n 79H88u61d11á10k 4938983220843

Jasně. Vyspělý západní svět a rusofilové... To je silný argument do diskuse. Co předvádí ten ostatní vyspělý západní svět, je názorně vidět v jeho chování po amerických prezidentských volbách.

+5/−10
21.1.2017 11:33
Foto

M80a35r93e20k 83T64o79n 8852988918709

Nějak to pořád všichni nechápete. je to petice proti dopingu ne proti Rusku. Že Rusko zaměňovalo vzorky krve je už věc druhá. Je třeba to oddělovat.

+18/−1
21.1.2017 11:18

A64n61t60o52n20í21n 77H29u98d21á30k 4298513490533

To ja samozřejmě chápu a podporuju. Jenomže důkazy o zaměnách vzorků jsou asi tak přesvědčivé, jako důkazy o vlyvu ruských hackerů na americké volby. Jejich převědčivost je pouze v nekonečném opakování ve všech mainstreamových sdělovacích prostředcích, jejíchž prolhanost je někdy až neuvěřitelná

0/−11
21.1.2017 11:40

M49i69c84h12a95l 15M88i31l43l47e73r 9756162859392

kremelska uderka samozreme neprizna, ani nesmi priznat, ze zamenovani vzorku v Soci i ucast ruskych hackeru v americkych volbach je prokazany fakt.

Maji za ukol v diskuzich mlzit, mlzit, prekrucovat fakta, zneuznavat fakta, vymyslet si, delat strategicke ukroky stranou a odvadet pozornost od tematu diskuze a podle potreby primo lhat.Rv

+7/0
21.1.2017 11:52

A84l76e56x55a86n24d37e10r 58N89o82v30á92k 2858695144734

A jak jinak ?

+1/0
21.1.2017 11:32

A67n44t20o39n26í24n 89H73u59d71á39k 4188723470123

Jak jinak? Asi tak, že někteří vyvolení vyhrávají díky "legálnímu" dopingu pro astmatiky a pod.

+2/−7
21.1.2017 11:34

M22i22c81h45a52l 94M92i66l35l42e84r 9536162329672

FYI: ze Fancy Bears umyslne neuverejnili zadna ruska jmena jako drzitele terapeutickych vyjimek TUE, mezi nimi pro leky na asthma VUBEC NEZNAMENA, ze Rusove zadne nemaji.;-D

Maji je jako sportovci kazdeho jineho statu. Jenomze to Fancy Bears na ne nesmeli prozradit. Ruske statni sportovni tajemstvi - stejne jako kdo jede na dopingu.

A kdo vi, mozna ze k tomu meli jeste padnejsi dovod - co kdyz tech Rusu s povolenymi vyjimkami TUE je ve skutecnosti vic, nez jejich severnich a zapadnich kolegu?:-P:-P:-P:-P

Pani, to by byla bomba, kdyby to na ne prasklo.

+3/−1
21.1.2017 11:57

O37n57d77ř68e11j 48H51o28l54ý 9600420658229

uveďte jména sportovců z RF, kteří ty výjimky mají. Takto jen spekulujete, co by kdyby, klasický millerovina. Je to problém ta jména vypustit, když "víte", že ten seznam Fancy Bears nebyl kompletní?

;-D

0/0
21.1.2017 15:55

M64i64c69h49a27l 45M28i80l72l87e67r 9316722509532

detailneji si muzes precist nahore.

Z faktu, ze akreditovani lekari RUSADA byli zodpovedni za povolovani drtive vetsiny TUE u ruskych sportovcu lze odvodit celou radu zaveru.

Ja vim, tobe se moooc nehodi do kramu priznat, ze ruska TUE byla udelovana lekari pri RUSADA, te same organizaci, ktera byla usvedcena ze svindlovani a kryti dopingu primo mamutich rozmeru !!

WADA zadny seznam uverejnit nesmi, protoze jmena jsou u ni chranena zakony lekarskeho tajemstvi. Fancy Bears zadne Rusy neuverejnili. Proc asi?

Ze by lekari RUSADA zadna TUE nepovolili a na seznamech drzenych WADA neni zadne jmeno ruskeho sportovce?;-D;-D

Kdyby skutecne bylo Rusu s TUE tak malo jak tvrdi Verbir nebo neexistovali jak predstiras ty a tvoji kolegove udernici, bylo by to uverejneno s hlaholem "tak malo nasich potrebuje TUE oproti prohnilemu dopujicimu zapadu!".

Ze se to nestalo naopak dokazuje, ze lekari RUSADA povolili pozehnane vyjimek TUE a hackeri ten fakt museji skryvat. !!Jakozto to musi vsemozne skryvat kremelska uderka.

0/0
22.1.2017 4:04

L14u82b38o46m67í36r 14S11a60z93e77č10e72k 7709628895903

Ti Rusové by se hodili do ODS, její poslanci a senátoři mají podobné nápady! Když už zákon (předpis) tak ho doplnit o nepřijatelnou podmínku a je vystaráno!

+3/−6
21.1.2017 11:10

A62l37e53x69a76n24d13e88r 85N48o56v83á88k 2108795744114

To jste si spletl s ČSSD ? Ne ? Bolševik, jako bolševik.

+4/−3
21.1.2017 11:13

L73u49b76o13m29í54r 37S60a67z87e32č66e28k 7179128345773

Ne, mám na mysli podobné nápady mladého Bendy a Kubery u protikuřáckého zákona. Ale to sem asi nepatří! Jen jsem srovnával.

+2/−2
21.1.2017 11:15

V40l20a22d10o 44Č15e24r42m77á50k 8642541755158

Ano, opravdu to sem nepatří.

+4/0
21.1.2017 11:17

A77l30e97x69a88n49d23e58r 18N98o42v26á55k 2258665294304

Aha, já zase myslel zákon o prokázání majetku, který ČSSD dokázala za 25 let okládat a vždycky do hlasování hodili dotatkem vidle, jen aby to neprošlo. Přestože to měli , jako hlavní volební tématiku a bod č.1

+6/0
21.1.2017 11:25

V49l81a64d32o 48Č64e87r73m15á70k 8872851755868

Takže kdo petici nepodepíše, dává tím v podstatě ostatním najevo, že s dopingem může mít problém.

+2/−1
21.1.2017 11:09

M94a23r21i26e 88C96h19m41e45l37a26ř60o14v11á 8115886687279

Kontrolovala bych prvních dest závodníků na doping. Dlaší ne. Ti kteří brali doping a chtějí se dostat do první desítky tak si šeredně rozmyslí ho brát dál. Pohlídat všechny sportovce nebo jim věřit že nic neberou to se neuhlídá. Jen první desítka by musela být čistá.

0/−7
21.1.2017 11:05

J21a30r43o15s93l49a54v 80V42e80i24g43e52n70t 5318326548306

Je úsměvné, jakou nenávist dokáže u zdejších komsomolců vyvolat oprávněná kritika Ruskem řízeného dopingu.... z úspěšného reprezentanta se, jako mávnutím kouzelného proutku, stane veřejný nepřítel.

+13/−2
21.1.2017 11:00

J13a49k40u33b 40Š49e28n94k 5320134834727

Pevně věřím, že IBU tentokrát velmi tvrdě zasáhne proti Rusku a jeho státního dopingu, jinak je renomé biatlonu pryč.

+2/0
21.1.2017 10:55

M14i81c29h68a64l 65M60i18l27l76e43r 9266752599302

zamenil bych slovo "verim" za "doufam".

Nikdo z nas totiz nevi zda a pripadne co maji Rusove na norskeho sefa IBU nebo vedeni IBU, ze jim dela ustupky.

V takovych pripadech ten nejobvyklejsi duvod jsou penize - nejake uplaky, takova mensi (?) korupce nekde ve vedeni IBU.

V tom pripade by davala smysl nejaka pripominka od Rusu k IBU, ze ruka ruku myje a pokud neumyje, pak vyjdou najevo jiste neprijemne ucetni detaily.

Jen tak odhad na okraj, nic vic, zalozeny na tom, ze korupce hybala vedenim FIFA, IAAF, MOV, UCI...tak proc by bylo nemozne kdyby take vedenim IBU?

+3/0
21.1.2017 12:45

K92a73r89e81l 77L55a67n36g23r 2702897200748

A Norská podpora těm jejich biatlonistům co dopovali vám nevadí?

+2/−1
21.1.2017 14:45

M53a30r59t58i39n 96V51o39l69f 6505626673881

Vadí. Stejně jako Ruská, Peruánská, nebo Papuánskâ. Prostě každá. A teď je řeč o Rusku. Tak nám vadí teď ta podpora ruská.

+3/0
21.1.2017 16:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze