Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Prima start. S jásotem ale počkejme do Melbourne

Pět vítězství, jediný ztracený set, první titul v roce 2017. Tenistka Karolína Plíšková vkráčela do sezony s noblesou. Hned po premiérovém turnaji snovým koučem Davidem Kotyzou v Brisbane pyšně pózovala s trofejí. Více i méně zasvěcení komentátoři ji rázem pasovali na favoritku Australian Open a kandidátku na pozici světové jedničky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R48i64c84h22a76r25d 73F32e28r89t93i48g 1865656349553

Já jásám a telskám už nyní!

Bravo, Karolíno! R^

+6/0
10.1.2017 16:04

P29e41t69r 86Č74e65r89v30e70n27ý 3276749177119

Světová jednička by měl být někdo, jehož můžeme dávat ostatním hráčkám za vzor. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale mě Kerberové defenzivní styl vždy připadal tak trochu legrační. Je smutné, že zrovna ona by měla být dávána dalším hráčkám za příklad. Kája naproti tomu hraje útočně, ale na rozdíl třeba od Kvitové i dostatečně trpělivě, pokud je to potřeba. Má šikovnější ruku, při hře přemýšlí. Přestože agresivně, hraje s minimem chyb. Právě ona by dle mého soudu měla být tím vzorem pro ostatní.

Je sice "až" pátá na žebříčku, ale z hráček ve špičce má momentálně největší formu. Samozřejmě, že potřebuje mít i štěstí na los, ale pokud se jí v Austrálii povede první týden, má reálnou šanci dojít už nyní až ke GS titulu. Coby juniorka už tento turnaj ostatně vyhrála:-) Vloni jako jediná porazila všechny tři úřadující GS šampionky. Měla by se mezi ně nyní zařadit čímž by se zároveň i výrazně přiblížila postu světové jedničky. WTA potřebuje právě takovou šampionku;-)[>-]

+8/−7
10.1.2017 15:27

R96a32d68k14o 47M14a20j13e34r17č29í25k 4704328296867

Ač to není úplně tenisové, já mám za to, že WTA potřebuje v první řadě výraznou šampionku. Ať už stylem nebo charakterem. Myslím, že velká propast mezi ATP a WTA vznikla právě tím, že ATP měla Rogera, Rafu nebo Noleho - tedy výrazného charakterové osobnosti se specifickým rozpoznatelným stylem (u Noleho ten styl sporný). Ve WTA prostě nikdo tak výrazný není a obávám se, že charakterem i stylem hry by Karolina byla daší šampionkou, na kterou si za pár let nikdo nevzpomene (Safina, Jankovic...).

+4/−3
10.1.2017 16:08

J25i66ř54í 69K21v38ě24š 1453686822741

WTA je momentálně podstatně vyrovnanější než ATP a těžko se dá předpokládat, že nějaká hráčka bude výrazněji dominovat (mimochodem totéž čeká i ATP po odchodu vámi zmíněných hvězd). Jinak co se týče respektu a uznání mezi soupeřkami, tak velkou osobností je rozhodně Petra. Co se týče toho, jak je kdo zajímavý u diváků, tak to dneska záleží daleko víc na prezentaci mimo kurty než na vyhraných titulech - viz Ana nebo Genie.

+3/−1
10.1.2017 16:24

P63e51t58r 96V97r25a27n92i70k 5784829281291

Tu nelze nez souhlasit.

0/0
10.1.2017 20:33

P44e26t17r 61Č66e59r94v67e10n83ý 3126599307469

Nemohu souhlasit. Třeba Cornetová se v pozápasovém rozhovoru vyjádřila, že Karolína je unikátní. Rozhodně má nejlepší servis na světě. Lepší než Serena. Lepší než Petra. Jen by potřebovala mít větší procentuální úspěšnost.

S chlapama bych ženský moc nesrovnával. Je to trochu jiná hra.8-o

+3/0
10.1.2017 22:36

J89i67ř17í 33K44v63ě39š 1563616742201

Že má Karolína nejlepší servis na světě, to není žádná novinka. Je to zajímavost, ale rozhodně ne unikát - někdo ho nejlepší mít zkrátka musí. :-)

0/−3
10.1.2017 23:04

J31i98ř53í 38K57v17ě42š 1483346352931

Je hezké, že Karolínu milujete, to ale nemění nic na tom, že co jste napsal je snůška nesmyslů. Láska holt zatmívá rozum, o čemž já něco vím. ;-)

+4/−4
10.1.2017 16:14

P31e62t77r 19Č87e16r63v66e56n47ý 3766779367359

Nevím, jestli Karolínu miluji. Rozhodně ne tak, jako vy Petru. Osobně ji neznám, ale zdá se mi, že je to chytrá hráčka. Že to není jen ranařka jako Petra. Karolína nehraje všechno nebo nic. I když Petra se v tomhle v poslední době také zlepšila.;-D

+2/0
10.1.2017 22:41

J63i54ř48í 63K89v87ě64š 1413516442591

Udrží míček ve hře, ale to z ní nedělá chytrou hráčku - to by taková Wozie musela být tenisový génius. :-) Ona hraje dost opatrně, taky za to byla v minulosti, ještě nedávné, dost kritizována. Je pravda, že Petra občas hraje zbrkle, ale "všechno nebo nic" bych to nenazval, možná pár let nazpátek.

Co Karolíně chybí do chytré hráčky, to je schopnost improvizace, kreativita či změnit hru. Tohle zatím moc neovládá, její hra je až příliš strojová, Petra je v tomhle úplně jinde.

0/−2
10.1.2017 23:11

P51e39t51r 75M68a20r95h21o95l45d 2541548

Kája klidně může být světovou jedničkou, okolnosti tomu momentálně docela přejí. Ale vaše vymezení vůči Petře tedy stojí za to.

"Na rozdíl od Kvitové hraje dostatečně trpělivě, má šikovnější ruku, při hře přemýšlí, hraje s minimem chyb". To myslíte opravdu vážně?

+6/0
10.1.2017 16:37

M34i75l32a91n 93Š27m71o53l31í26k 3127934622930

Tak mnohé z toho platí. Že má šikovnější ruku vám potvrdí každý tenisový odborník. Že hraje trpělivěji platí rovněž. Dokáže mnohdy uhrát i utkání kdy nemá formu, což je u slečny Petry téměř vyloučené. Její hra je skutečně víc založena na přemýšlení, hra slečny Kvitové na intuici. Tady bych ovšem netvrdil že jedno je lepší než druhé. Tvrzení že hraje s minimem chyb je ovšem na vodě. Ano, pokud je ve formě. Totéž ovšem platí i o slečně Kvitové. Slečna Kvitová je mimořádná v tom, jak brutální tlak dokáže na soupeřku vyvinout. Její hra v top formě je naprosto mimořádná a nemá v tom konkurentku. Na druhé straně Karolína má pravděpodobně větší schopnost být No.1, protože k tomu je potřeba mnohem větší vyrovnanost. Uvidíme co čas přinese.

+2/−6
10.1.2017 17:47

J83i44ř47í 39K88v20ě43š 1583466762211

Že má šikovnější ruku vám žádný odborník nepotvrdí, protože je to naprostá kravina, třeba o forhendu, který má Petra, si Karolína může nechat jenom zdát. Že dokáže uhrát i utkání, kde se jí až tolik nedaří, resp. že Petra ne, to je pouze váš zcela zjevně mylný dojem, protože je v přímém rozporu s výsledky obou hráček. Že hraje trpělivěji je jenom iluze, hraje pasivně, nikoli trpělivě. A pasivně hraje proto, že je dost často bezradná a neví, co má hrát. Její hra není založená na přemýšlení, ale na nadrilování předem připravených variant. Když to funguje, super, když ne, je v pytli, protože intuice a kreativita jsou jí naprosto cizí. Proto má dlouhodobě špatné výsledky na GS, tam ji totiž trenér z bryndy nevytáhne.

+2/−6
10.1.2017 18:05

M89i86l36a80n 65Š40m89o19l98í23k 3877664942690

Vážený pane Kvěši, buď jste neuvěřitelně hloupý nebo vědomě lžete. Ať je to tak či onak, diskuse s vám nemá smysl.

+1/−2
10.1.2017 18:35

J24i78ř90í 38K34v36ě57š 1233746352601

Na rozdíl od vás, pane Šmolíku, nelžu a nešířím nesmysly.

+1/−1
10.1.2017 18:38

J73i65ř55í 43B21r75a38b54e80c 3137399442722

S panem Kvěšem v tomto souhlasím. Vaše reakce je ubohá a diskutovat nemá smysl s Vámi.

+2/−1
10.1.2017 21:03

P64a85v22e84l 62N79e95d76ě52l68a 5746410514301

Tady argumenty neplatí. Tady jsou buď Kvitofilové (Kvěš a další), nebo Plíškofilové. Sem tam se objeví Strýcofil (paní Pavlíčková).

Ale obecně tu platí, že když napíšete něco, co má hlavu a patu (A je jedno o kom), tak vás jedni nebo druzí napadnou, že to není pravda.

Nejvíc v tom vyniká Jiřík Kvěšů. Kdyby někdy v ruce držel tenisovou raketu, tak by, podle toho jak Kvitovou brání, byl typický obranář.

+1/−2
11.1.2017 8:08

M22i50c63h76a22e10l 29D91o73u43c74h87a 2478592221240

Já se dobrovolně přiznávám: jsem Siniakofil ;-)

+1/0
11.1.2017 9:09

J66i83ř43í 27K73v48ě23š 1713606932391

A pak jsou tu Nedělové, kteří jenom blbě žvaní, k tématu nikdy nic neřeknou a akorát urážejí.

0/−1
11.1.2017 10:14

J83a31n 96V79r12á68b54e26l 4147268368278

Proč by měla kazit výměny každým 2 uderem jako Kvitová když si může vypracovat lepší pozici nebo to může v klidu dohrát ke síti?

0/−2
10.1.2017 18:59

J43i53ř71í 21K78v19ě73š 1423466642381

Protože a) je blbost, že by Kvitová každým druhým úderem kazila, b) čekání na to, co předvede soupeřka, což je Karolínin styl, nemá s přípravou pozice nic společného.

+1/−2
10.1.2017 19:06

P12e90t96r 34Č55e72r36v90e26n27ý 3706449707769

Karolína, narozdíl od Petry, hraje debla. A i tam patří k nejlepším na světě. V deblu se právě učí voleje, brát těžký údery s pod nohou. Prosím Vás, porovnejte si úspěšnost Karolíny na síti s úspěšností Petry! Co ta tam někdy dokáže zazdít...Dle vlastních slov je Kája nejlepší ve hře uprostřed kurtu (ani vepředu, ani vzadu). A to jsou právě ty nějtěžší míče, kde je šikovnost potřeba. Viz. poslední debl ve FedCupu chvíli před mečbolem...8-o

0/0
10.1.2017 22:50

J62i72ř28í 91K42v17ě96š 1393666102731

Hraje debla a je v něm dobrá - ale tvrzení, že tam se učí voleje nebo brát těžké údery pod sítí, to je mýtus, resp. to možná platí o ortodoxních deblistkách, ale tou Karolína není ani náhodou. Nakonec Petra je vynikající síťařka, s Karolínou minimálně srovnatelná (a to, jak jste zmínil, toho debla ani nehraje), rozhodně ji Karolína v této disciplíně nijak drtivě neporáží, spíš bych to viděl na plichtu.

Že je Karolína ve hře uprostřed kurtu nejlepší, tomu bych i věřil, on tam totiž nikdo normální neleze - ne náhodou se říká, že na téčko lezou jenom blbci, z téhle pozice se totiž nedá nic uhrát, tam se dá leda doufat, že to soupeř pokazí. Pokud už tam někdo zůstane viset, tak z nutnosti, rozhodně ne dobrovolně.

0/−2
10.1.2017 23:24

P11e36t44r 62M85a61r92h28o92l93d 2881148

Tak já naštěstí nejsem tenisový odborník, takže si můžu dovolit s tím tvrzením o lepší ruce nesouhlasit. Pokud se petra dostane do toho svého transu předvádí tenis kterému není schopen konkurovat nikdo na okruhu, Karolínu nevyjímaje. Něco podobného jsem u Káji ještě nikdy neviděl. Navíc pokud to petra nemá tak v ruce, jak se jí podařilo udělat ty výsledky které udělala ? Lepší fyzickou kondicí? Nebo se tak skvěle pohybuje? A naopak proč se těmto výsledkům Kája ještě ani nepřiblížila?

To že Kája občas vyhraje zápas kdy se jí úplně nedaří je pravda, ale nevím kde se vzala teorie, že Petra tohle nedokáže.

Možná máte trochu pravdu s tou větší vyrovnanosto u Káji, na druhou stranu petra byla loni velice konzistentní. První půlku sezóny hrála opravdu špatně, druhou počínaje oh naopak odehrála výborně.

+2/0
10.1.2017 21:15

M44i98c52h76a35e20l 98D72o18u11c43h25a 2458552491130

Proč konzistentně píšete Petru s malým "p" (až na jednu výjimku, která - jak známo - potvrzuje pravidlo)?

0/0
11.1.2017 9:13

D56a40l71i33b96o60r 54Š46i90m37o39n 4647769265

"měla by být tím vzorem pro ostatní" a nepodvádět ČR s údajným bydlištěm v Monaku!!

0/−8
10.1.2017 17:10

D77a81v73i67d 83V92á89v39r71a 3293660360649

Ruku má rozhodně šikovnější Kvitová, ale nemá tolik trpělivosti

+2/0
10.1.2017 17:36

M10a91r29t26i40n 22C89a70j61t31h64a17m83l 3541168856960

Vypada to jako provokace,ale mela ruku sikovnejsi.......

0/0
10.1.2017 17:40

J79i44ř94í 91K33v60ě51š 1773706552231

Petra si pro body aktivně chodí, Karolína spíš čeká, co soupeřka. To není ani tak trpělivost, spíš pasivita.

+1/−2
10.1.2017 18:08

J27a68n 52V66a69r94g53u53l71i21č 7981523867543

To jsou takové vlny a hráčky první desítky či patnáctky mají střídavě období vynikajících výsledků a také výsledků horších..Teď vylétla nahoru Karolína a pro média je to příležitost se rozepsat a vychrlit řadu článků o příští světové jedničce..Karolína by si toho neměl moc všímat a trénovat a snažit se odehrát kvalitně každý další zápas a ono se to pak projeví i na žebříčku..Podobné plány mají ovšem i další hráčky..

+8/0
10.1.2017 14:54

P25e60t18r 60Č10e48r83v53e73n49ý 3326409727769

Ono se lehce řekne "nevšímat si toho", když o tom mluví kde kdo...;-D

0/0
10.1.2017 15:28

J40i77ř48í 68K65v76ě53š 1923786972471

Uvidíme. Tak jako tak mi připadá ten jásot okolo Karolíny předčasný. Už loni po US Open se ukázalo, že s její dominancí a neporazitelností to není tak horký, když v Asii hrála totální kulový. A její dlouhodobý chronický problém je pasivita při výměnách, z čehož krytalizuje skutečnost, že bez servisu je sotva poloviční a na běhavé hráčky vůbec neumí. Titul z Brisbane je fajn, ale fakt je ten, že soupeřky, se kterými se tam potkala, opravdu nepatří k tomu nejlepšímu, co okruh momentálně může nabídnout.

+4/−7
10.1.2017 14:37

P87e10t61r 24Č84e79r90v18e46n17ý 3106429267709

V Brisbane měla Kája úspěšnost prvního podání sotva poloviční, ale získala po něm 90% bodů, což stačilo na všechna ta přesvědčivá vítězství. I její druhý servis je výborný, return má vynikající. S pasivitou to nebylo tak špatné, Kája se tlačí mnohem víc k síti, než třeba před rokem. 8-oR^

+4/0
10.1.2017 15:04

J17i38ř72í 93K12v43ě38š 1313766222921

Servis nedělá jenom první podání.

0/−6
10.1.2017 15:16

M71i40l85a20n 10Š32m80o20l22í21k 3487314392880

Pan Kvěš se opět vyzvracel na neoblíbenou slečnu Karolínu. Jak to není jeho milovaná Petruška, která je vždy úžasná a božská, tak je všechno špatně.

+3/−3
10.1.2017 15:07

J68i40ř32í 36K68v39ě44š 1313976582471

Kdyby ses o tenis trochu zajímal, věděl bys že výše zmíněné jí vyčítám nejen já.

+1/−3
10.1.2017 15:15

M79i97l75a63n 18Š66m33o48l30í23k 3497154962450

My jsme snad spolu pásli prasata že si tykáme, pane Kvěši ? Výše zmíněné jsou naprosté nesmysly. Slečna Karolína jistě není dokonalá, jako ostatně nikdo, ale její nedostatky jsou úplně jiné.

0/−2
10.1.2017 15:19

J83i29ř32í 14K58v68ě17š 1433156432131

Tykání je na internetu běžné, jestli vám to nevyhovuje, fajn, budu vykat.

A ano, možná má i jiné nedostatky, co jsem napsal výše ovšem platí, i když se vám to pranic nelíbí. Jen by mě zajímalo, jaké nedostatky vidíte vy.

+2/−2
10.1.2017 15:26

M16i94l17a81n 57Š49m42o37l72í30k 3337144552140

Co jste napsal jsou úplné nesmysly. Hlavní rezervy jsou stále v pohybu, ten bude zlepšovat celou svoji kariéru, pak v přechodu na síť, zde je hodně co zlepšovat, zejména v jeho přípravě, a rovněž i rezervy v taktice (zde by mohl pomoci zejména pan Kotyza). Pasivita při výměnách, to je naprostá fantazmagorie, stejně tak že neumí na běhavé hráčky. Neumí na některé hráčky, ale to souvisí s herním stylem (a ono zmíněnou taktikou), nikoliv s jejich běžeckými schopnostmi. Nevíte o tenise vůbec nic pane Kvěši. Hrál jste ho vůbec někdy a na jaké úrovni ?

0/0
10.1.2017 15:50

J54i24ř82í 19K74v28ě35š 1343896832201

Co se pohybu týče, tam se hodně zlepšila a obávám se, že tam už se blíží na hranici svých možností a o moc lepší to už nebude. Přechod na síť souhlas a s taktikou taky souhlasím, to jsem ostatně v minulosti kritizoval taky.

Pasivita ve výměnách je evidentní objektivní fakt, za který byla (a je) kritizována i jinými a povolanějšími než jsem já. Prohlédněte si její zápas na loňském TM nebo ve finále FC. Zejména v zápase s Mladenovičovou to hodně evidentní, ten zápas byl tak z 80 % o Mladenovičové, která se buď vyhodila nebo trefila.

S běhavými hráčkami prostě problém má, stačí se podívat na to, jakou má třeba bilanci s Halepovou, Kerberovou nebo Agou.

Nejsem největší odborník na tenis pod sluncem, ale na rozdíl od vás alespoň nezpochybňuju jasná a prokazatelná fakta.

0/−1
10.1.2017 16:08

M22i27l48a88n 40Š46m92o42l60í11k 3717254652710

Ta nezpochybnitelná fakta jsou ovšem pouze ve vaší hlavě, jinak nikde pane Kvěši. Pro všechny ostatní jsou to pouhé nesmysly. Ukažte mi vyjádření byť jediného tenisového odborníka v podobném duchu ! A ony fiktivní problémy s údajně běhavými hráčkami jsou rovněž nesmysl. Pasivní bilanci s Halep a Kerberovou má díky utkáním z doby, kdy ještě neměla potřebnou výkonnost. V současné době je jim zcela na roveň. Ano, styl slečny Radwanské jí nesedí, ale to nemá nic společného s běhavostí ale s její technickou vyspělostí. Vy nejste vůbec schopen pochopit, že pokud hráčka nemá formu a nemůže hrát svůj typický agresivní tenis, tak má jen dvě možnosti. Vyházet se (jako vaše milovaná Petruška), nebo hrát trpělivě a nechat se vyházet soupeřku (což může a nemusí vyjít). Odtud zřejmě pochází ty vaše nesmysly. Pokud hraje slečna Karolína ve formě, kde tam vidíte nějakou pasivitu ? Vy jste 100% tenis v životě nehrál a proto by jste se k němu vůbec neměl vyjadřovat. To je jako když se muž který se nikdy nemiloval se ženou považuje za odborníka přes sex ;-).

0/−1
10.1.2017 17:36

J72i17ř76í 34K25v60ě25š 1763986142531

Pane Šmolíku, vy evidentně o tenise nemáte vůbec žádný přehled a jenom vaříte z vody.

To o pasivitě několikrát zmiňoval i Vaněk, proč asi myslíte, že jí dával za vzor právě Petru?

Ty problémy s běhavými hráčkami jsou naopak hodně reálné i přes vaše dost ubohé výmluvy.

Vy nejste schopen vůbec pochopit, že když je Karolína z formy, tak prostě prohraje, vyhází se, v tomhle se od Petry zas tak moc neliší. Pokud máte jiný dojem, asi žijete v jiném vesmíru než já, protože v tom mém její dosavadní výsledky jasně dávají za pravdu mě, vám ani náhodou. A ano, i pokud je Karolína ve formě, hraje dost pasivně. V tom je rozdíl mezi ní a Petrou.

Je úplně jedno jestli jsem tenis hrál nebo ne, to, že máte potřebu tohle jakýmkoliv způsobem řešit jenom ukazuje, že nejste schopen vést věcnou diskuzi. Ale dál si žijte ve své bublině, mě je to celkem fuk. :-)

0/−1
10.1.2017 18:21

J33i34ř39í 24K76v80ě14š 1323716452321

Že je pasivní jí často vyčítal i Vaněk (proč asi myslíte, že jí tak často dával za vzor právě Petru?)

Že má s běhavými hráčkami problém, to je taky zjevný fakt i přes vaši ubohou výmluvu. Nakonec i tohle Vaněk zmiňoval.

Že když nemá formu, tak to na rozdíl od Petry dokáže uhrát, je nesmysl, o čemž celkem jednoznačně svědčí dosažené výsledky obou dam. Rozdíl je v tom, že Karolína je dost pasivní, i když ve formě je (viz bod jedna), Petra si pro ty body chodí. Líbit se vám to nemusí a klidně si nalhávejte opak, ale pravdu nemáte.

A jestli jsem hrál nebo nehrál tenis je zcela irelevantní a od vás dost chabý pokus mě vyšachovat z debaty. Že jste klesl tak hluboko dokazuje, že věcnými argumenty mě neporazíte a jste si toho vědom.

0/−1
10.1.2017 18:28

J93i47ř42í 82K40v70ě93š 1123826972261

Omlouvám se, že dvakrát píšu o tomtéž, zlobí mě internet.

0/0
10.1.2017 18:29

D46a11v21i57d 10V74á33v94r45a 3283430450169

Naopak, pan Kvěš je jeden z mála, kdo tenisu rozímu, neumí jen hýkat když se něco povede, a naopak zatracovat když se nevede.

+1/−2
10.1.2017 17:40

J22a62n 27V82r29á66b92e93l 4367508238398

Hmm zajímavé že každý zápas má přes 20 winnerů což vaše blbosti o pasivitě ruší. Jako pasivní hráčky můžeme považovat Radwanskou, někdy Kerber, nebo Vinci, ale s těma se Plíšková fakt nemůže měřit ;-D

Statistiky Plíškové proti běhavým hráčkám

VS Kerber 3-5

VS Vinci 1-2

VS Halep 1-4

Je sice pravda, že je Kája nemusí ale není pravda že by je neuměla porážet.

Příště nelžete a ověřte si svá tvrzení pravdivými fakty.

0/−2
10.1.2017 19:05

J91i41ř29í 53K81v95ě31š 1543176862371

Schopnost některých překroutit fakta je fakt obdivuhodná. 20 winnerů za zápas fakt není znak aktivní hráčky, ale naopak. A třeba zrovna ke Kerberové má svou hrou daleko blíže než ke Kvitové.

Nějak vám z těch běhavých hráček vypadla Aga, se kterou to má 0:9. Se všemi má pasivní bilanci, s některými velmi pasivní. Jestli tohle chcete vydávat za vyvracení toho, že na ně neumí, tak mám obavu o vaši soudnost.

P.S.: vyřiďte VlSovi, že by tu nenávist vůči Petře tak pěkně naznačenou v článku pod MŠ v 18:54 mohl lépe skrývat - pokud by náhodou tápal, tak jeho tvrzení, že Karolína se loni dostala před Petru díky podstatně lepším výsledkům je tak trochu nesmysl, neboť se před ní dostala jenom díky US Open. A prestižnější tituly vyhrála Petra + to, že je Karolína dospělejší a samostatnější vzhledem k průběhu loňské sezony vyznívá vyloženě směšně. A jestli to srovnání s LB myslí vážně, asi by měl přestat s těma drogama.

0/−1
10.1.2017 19:35

J13a29n 80V39r97á76b10e13l 4597128358708

Plíšková měla jednoznačně lepší sezónu i bez úspěchu na USO to ví každý kdo tenisu rozumí.

0/0
10.1.2017 20:05

J77i53ř21í 81K25v15ě31š 1203606972281

Každý, kdo tenisu rozumí, ví, že obě vyhrály dva turnaje, obě jeden P5. Jenže zatímco Petra k tomu přihodila "malý TM" alias WTA Elite, Karolína jenom International. Co se dalších úspěchů týče, máme tu finále GS na straně Karolíny a bronzovou olympijskou medaili na straně Petry. Co je víc je do jisté míry subjektivní, byť za finále GS body jsou, za OH ne. Na US Open obě padly se stejnou soupeřkou, Petra ve čtvrtém kole, Karolína ve finále, nabízí se tedy úvaha, jak by to dopadlo, kdyby si holky místa v pavouku prohodily - je klidně možné, že by pak to finále hrála Petra, zatímco Karolína by se poroučela právě ve čtvrtém kole, pak by bodově Petra skončila před Karolínou.

Je tedy zcela evidentní, že o nějaké ́jednoznačně lepší sezóně ze strany Karolíny nemůže být ani řeč, což ví každý, kdo je aspoň trochu objektivní.

+2/−1
10.1.2017 20:18

J17a42r14o51m63í31r 21S89t97a34c34h24o 6633481365940

Musím pochválit za "zavilá" - tam měl Hujer jedinou chybičku v diktátu ..

+4/0
10.1.2017 14:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze