Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polemika ve formuli 1: má být pilot jen jezdec, nebo také „ajťák“?

Jeho hlas do vysílačky znovu zoufale prosil o pomoc. Pete Bonnigton, inženýr Lewise Hamiltona, na druhém konci znal recept, jak jezdce dostat z problémů. Ale, odpovídal: „Jedno nastavení je špatně. Víc říkat nemohu.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I98v68a82n 29S23o76t 6399214556878

Tak jak s uraženým spojlerem, mohl si zajet do boxu a tam mu nastavit konfiguraci tlačítek!

0/0
24.6.2016 23:51

R19o66m41a21n 65S31o78u73č42e67k 1752875880899

Dejte jim šaltrpáku!

Pak se pozná kdo co umí

+2/0
22.6.2016 17:34

P27a59v79e15l 71K70r74ů13t66a 9380947378977

To tu píšu léta a všichni se mi smějou. Bylo by to spravedlivé.

Dokážu si představit Hamiltona jak vůbec neodstartuje, protože neví co je spojka.

0/0
24.6.2016 19:58

M48i98l50a50n 37H30a81v26í61ř 4699404605

občas o víkendu chytnu DTMka a to je podívaná, řvoucí atmosférický 10ti válce a hned další auto pro změnu bi-turbem dopovanej V8. Záběry z kabiny jsou pastva pro uši. Záběry na trať pak radost, že se opravdu závodí, předjíždění, šťouchance atd. Jojo, něco takovýho bývala F1 taky Rv

+4/−1
22.6.2016 14:49

M85i45l84a20n 83H82a21v79í92ř 4129624965

Především domácí Nemecko je centrem DTM, některé závody jsou pořádány na okruzích v Evropě. Postupem času si tyto závody vydobyly prestiž a jsou známy po celém světě. To v roce 1996 přilákalo Bernie Eclestona, guru F1. To ovšem vedlo, spolu s vysokými náklady na provoz a údržbu tohoto šampionátu, k zániku a ukončení této série.

V roce 2000 se začala psát novodobá historie mistrovství.

Celkem zajimavý info, Bernie to zazdil, tak snad zůstane u F1 a nebude strkat nos jinam :-)

0/0
22.6.2016 14:54

Z34d49e84n23e16k 98B12e25d38n32a40r 7737916267489

Kdy se v F1 předjíždělo víc než dnes? Srovnávat cestovní auta s formulemi je nesmysl.

Zvuk současné F1 je samozřjmě méně atraktivní o tom žádná, ale tak to je. Čím víc zvuku, tím víc energie co jde pryč místo toho aby byla využita.

0/0
24.6.2016 5:59

P66e17t72r 64M89a48r54e84č34e89k 1913821559838

Současné DTM je jen divadýlkem pro diváky . :-) Tři značka z nichž žádná nesmí moc prohrávat aby se na to příští rok nevykašlala . Nějakou dobu se účastnil jen Mercedes a Audi.

0/0
28.6.2016 18:00

J57i15n45d46ř53i26c87h 45Č67í20ž61e67k 9250322636159

Jak před závodem nastaví auto, tak pojede. Pokud si to pilot neumí přenastavit sám, jeho problém. Mě to připadá fér.

+4/0
22.6.2016 13:52

J20a28n 66M44u53c72h29a 8479726572786

F1 jde postupne do haje..

+1/−2
22.6.2016 12:41

J63i59ř33í 23E26u56l41e79r 5268939376476

Ať je to jako dřív: otáčkoměr, měřič tlaku oleje, teploměr chladicího media. A dost. ostatní pak záleží jen na kvalitě auta a na jezdcově umění.

+9/0
22.6.2016 11:25

J10i60ř31í 48H61r12a32d33e32c 9318297780724

Nepoužívají AdvnacedSystemCare? 8-o

0/0
22.6.2016 11:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze