Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polemika ve formuli 1: má být pilot jen jezdec, nebo také „ajťák“?

Jeho hlas do vysílačky znovu zoufale prosil o pomoc. Pete Bonnigton, inženýr Lewise Hamiltona, na druhém konci znal recept, jak jezdce dostat z problémů. Ale, odpovídal: „Jedno nastavení je špatně. Víc říkat nemohu.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I54v15a19n 12S93o73t 6669824306438

Tak jak s uraženým spojlerem, mohl si zajet do boxu a tam mu nastavit konfiguraci tlačítek!

0/0
24.6.2016 23:51

R88o77m27a88n 41S12o46u85č83e63k 1252235850709

Dejte jim šaltrpáku!

Pak se pozná kdo co umí

+2/0
22.6.2016 17:34

P79a16v88e34l 33K38r36ů21t45a 9270547228527

To tu píšu léta a všichni se mi smějou. Bylo by to spravedlivé.

Dokážu si představit Hamiltona jak vůbec neodstartuje, protože neví co je spojka.

0/0
24.6.2016 19:58

M95i15l48a43n 54H93a31v53í59ř 4729764885

občas o víkendu chytnu DTMka a to je podívaná, řvoucí atmosférický 10ti válce a hned další auto pro změnu bi-turbem dopovanej V8. Záběry z kabiny jsou pastva pro uši. Záběry na trať pak radost, že se opravdu závodí, předjíždění, šťouchance atd. Jojo, něco takovýho bývala F1 taky Rv

+4/−1
22.6.2016 14:49

M35i12l43a49n 82H49a78v89í71ř 4169664555

Především domácí Nemecko je centrem DTM, některé závody jsou pořádány na okruzích v Evropě. Postupem času si tyto závody vydobyly prestiž a jsou známy po celém světě. To v roce 1996 přilákalo Bernie Eclestona, guru F1. To ovšem vedlo, spolu s vysokými náklady na provoz a údržbu tohoto šampionátu, k zániku a ukončení této série.

V roce 2000 se začala psát novodobá historie mistrovství.

Celkem zajimavý info, Bernie to zazdil, tak snad zůstane u F1 a nebude strkat nos jinam :-)

0/0
22.6.2016 14:54

Z10d97e36n81e11k 89B58e20d82n55a71r 7937186887849

Kdy se v F1 předjíždělo víc než dnes? Srovnávat cestovní auta s formulemi je nesmysl.

Zvuk současné F1 je samozřjmě méně atraktivní o tom žádná, ale tak to je. Čím víc zvuku, tím víc energie co jde pryč místo toho aby byla využita.

0/0
24.6.2016 5:59

P53e89t45r 35M96a59r17e31č89e61k 1703691749778

Současné DTM je jen divadýlkem pro diváky . :-) Tři značka z nichž žádná nesmí moc prohrávat aby se na to příští rok nevykašlala . Nějakou dobu se účastnil jen Mercedes a Audi.

0/0
28.6.2016 18:00

J71i32n39d58ř48i44c27h 22Č30í62ž11e61k 9920422626189

Jak před závodem nastaví auto, tak pojede. Pokud si to pilot neumí přenastavit sám, jeho problém. Mě to připadá fér.

+4/0
22.6.2016 13:52

J35a59n 97M95u88c53h45a 8199166482776

F1 jde postupne do haje..

+1/−2
22.6.2016 12:41

J18i74ř21í 41E24u79l48e59r 5268239556726

Ať je to jako dřív: otáčkoměr, měřič tlaku oleje, teploměr chladicího media. A dost. ostatní pak záleží jen na kvalitě auta a na jezdcově umění.

+9/0
22.6.2016 11:25

J71i72ř32í 36H44r73a13d26e53c 9238637110714

Nepoužívají AdvnacedSystemCare? 8-o

0/0
22.6.2016 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze