Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polemika ve formuli 1: má být pilot jen jezdec, nebo také „ajťák“?

Jeho hlas do vysílačky znovu zoufale prosil o pomoc. Pete Bonnigton, inženýr Lewise Hamiltona, na druhém konci znal recept, jak jezdce dostat z problémů. Ale, odpovídal: „Jedno nastavení je špatně. Víc říkat nemohu.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I61v73a67n 18S69o27t 6509774476248

Tak jak s uraženým spojlerem, mohl si zajet do boxu a tam mu nastavit konfiguraci tlačítek!

0/0
24.6.2016 23:51

R86o76m75a54n 66S10o86u92č50e74k 1812105360119

Dejte jim šaltrpáku!

Pak se pozná kdo co umí

+2/0
22.6.2016 17:34

P49a96v16e90l 11K49r77ů11t72a 9840567318697

To tu píšu léta a všichni se mi smějou. Bylo by to spravedlivé.

Dokážu si představit Hamiltona jak vůbec neodstartuje, protože neví co je spojka.

0/0
24.6.2016 19:58

M65i53l24a36n 24H84a16v71í82ř 4849964505

občas o víkendu chytnu DTMka a to je podívaná, řvoucí atmosférický 10ti válce a hned další auto pro změnu bi-turbem dopovanej V8. Záběry z kabiny jsou pastva pro uši. Záběry na trať pak radost, že se opravdu závodí, předjíždění, šťouchance atd. Jojo, něco takovýho bývala F1 taky Rv

+4/−1
22.6.2016 14:49

M73i13l44a81n 49H68a61v46í65ř 4679724205

Především domácí Nemecko je centrem DTM, některé závody jsou pořádány na okruzích v Evropě. Postupem času si tyto závody vydobyly prestiž a jsou známy po celém světě. To v roce 1996 přilákalo Bernie Eclestona, guru F1. To ovšem vedlo, spolu s vysokými náklady na provoz a údržbu tohoto šampionátu, k zániku a ukončení této série.

V roce 2000 se začala psát novodobá historie mistrovství.

Celkem zajimavý info, Bernie to zazdil, tak snad zůstane u F1 a nebude strkat nos jinam :-)

0/0
22.6.2016 14:54

Z59d76e96n45e84k 14B90e97d44n40a31r 7497366477679

Kdy se v F1 předjíždělo víc než dnes? Srovnávat cestovní auta s formulemi je nesmysl.

Zvuk současné F1 je samozřjmě méně atraktivní o tom žádná, ale tak to je. Čím víc zvuku, tím víc energie co jde pryč místo toho aby byla využita.

0/0
24.6.2016 5:59

P24e30t39r 65M22a19r49e36č46e42k 1293331259938

Současné DTM je jen divadýlkem pro diváky . :-) Tři značka z nichž žádná nesmí moc prohrávat aby se na to příští rok nevykašlala . Nějakou dobu se účastnil jen Mercedes a Audi.

0/0
28.6.2016 18:00

J83i13n96d79ř13i76c47h 87Č69í85ž78e93k 9980152436819

Jak před závodem nastaví auto, tak pojede. Pokud si to pilot neumí přenastavit sám, jeho problém. Mě to připadá fér.

+4/0
22.6.2016 13:52

J94a54n 11M11u46c26h36a 8129606102196

F1 jde postupne do haje..

+1/−2
22.6.2016 12:41

J49i59ř12í 64E79u74l13e59r 5368339686326

Ať je to jako dřív: otáčkoměr, měřič tlaku oleje, teploměr chladicího media. A dost. ostatní pak záleží jen na kvalitě auta a na jezdcově umění.

+9/0
22.6.2016 11:25

J70i30ř36í 59H53r86a28d20e44c 9918647470744

Nepoužívají AdvnacedSystemCare? 8-o

0/0
22.6.2016 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze