Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když boxer ujel cyklistům. Jak se rodil (a zanikal) nejstarší monument

Psal se rok 1892, když to vše začalo. Zrodil se nejstarší z dnešních pěti monumentů cyklistických klasik. Záhy však opět zanikl. Jak se to vše odehrálo? Připomeňme si tyto příběhy z cyklistického „pravěku“ v den, kdy se jezdci chystají už ke 102. ročníku závodu Lutych-Bastogne-Lutych.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T53o65m87á22š 45N80e44b48o60j18s73a 3360762402773

Uz je tam pekne peklo. Ale z tepla pokoje se to da vydrzet:-)

0/0
24.4.2016 15:05

P64a58v11e94l 43C48h58a63t90a39r11i34c36e42k 2741106755131

Velmi zajímavé čtení, jako vždy od tohoto autora. A samozřejmě - i při četbě textu o závodu naskočí, že Germán je jen věčné nebezpečí - od jeho příchodu do současného působiště při stěhování národů, přes jeho snahu dostat Evropu do kolen, až po současnou 4. Říši (EU). Ale zpět k cyklistice - a vůbec k té době konce 19. století, pěkné, včetně dobových fotografií. Díky za tento článek. Kdo se zajímá více, jistě toto zná, ale kdo ne, uvítá toto dobové shrnutí - tak jako já.

+4/−2
24.4.2016 11:14

M60i13c46h69a73l 27M75i79l60l90e29r 9296682279982

minus za ty kecy o GermanechRv

0/0
24.4.2016 14:13

P74a17v69e13l 98C71h18a94t11a96r81i43c55e17k 2151856175961

Naši předci před nimi neutíkali na druhý konec světa..., naopak - celá historie našeho národa a tohoto území - je jak zahnat Germána za Šumavu a za Labe... Germán má ambici podrobit si Evropu od šestého století, přes Habsburský středověk a novověk, až k Hitlerovi a Merkelové. Nadlidé, jak se nazývají. A jak se chovají. I Merkelová se považuje za hlavu 4. Říše (EU), a tak se i chová.

0/0
24.4.2016 17:11

M32i25c37h40a93l 83M82i29l62l86e66r 9436702699832

mas znalost a vyklad dejin pokroucene komouskym vykladem dejepisu

0/0
24.4.2016 20:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze