Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Smrt belgického cyklisty Demoitiého? Byl to pro mě velký šok, říká Vakoč

Když se dojížděl nedělní závod Gent-Wevelgem, ve kterém došlo k tragické nehodě mezi belgickým cyklistou Antoine Demoitiém a motorkou, Petr Vakoč byl zrovna na cestě domů z poslední etapy Katalánska. „Dozvěděl jsem se to až další den ráno. Cestou jsem si četl jen výsledky, žádné další informace jsem nehledal,“ přiznal český mladík. O to nepříjemnější to pro něj v pondělí ráno bylo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a15n 67C17o98n45s78t24a88n36t78i71n 1632901313520

1. nastavit striktní pravidla pro pohyb motorek i aut v pelotonu a hlavně dodržování vyžadovat. o licenci na fotky nebo natáčení asi nikdo přijít nebude chtít. 2. nastavit pravidla pro cyklisty. nejdůležitější je jim říct, že bez motorek nikoho nebudou zajímat a měli by k nim přistupovat jako partneři. jasně, tady je rozhovor s cyklistou, myslím, že rozhovor s řidičem motorky by vypadal úplně stejně, taky by nám asi povyprávěl pár historek. 3. proč se to stává častěji? no protože se jezdí čím dál tím složitější trasy a adrenalin všech tak jde strmě nahoru. za to, že se jezdí tyhle extrémy, motorky nemůžou. lid si to žádá ;-D

0/0
30.3.2016 9:34

T61o98m39á69š 56H56o98l95i68č 5398374551778

No tvrdiť zrovna o relatívne nemených trasách belgických klasík,že sa stále častejšie riešia zložitejšie trasy chce rozhodne velkú intelektuálnu odvahu.

0/−1
30.3.2016 9:44

J63a36n 42C96o11n37s35t91a47n52t94i94n 1862191433240

kdo tady mluví o trasách belgických klasik?

0/0
30.3.2016 10:16

K11a25r47e61l 46V45o19h57n21o13u59t 4158709480697

Pravidla jsou.

Ne, fakt se nejezdí čím dál složitější trasy. Dříve se jezdily větší extrémy.

0/0
30.3.2016 9:49

J17a33n 45C34o10n45s73t61a62n94t60i23n 1552431733690

ok, možná jsem to napsal blbě. ty trasy se jezdí složitěji, respektive to, jak dneska jezdí sjezdy sagan se asi fakt nedá srovnat s tím, jak se to jezdilo před několika lety. peloton je agresivnější, jde se na dřeň, neuhýbá ani o milimetr.

0/0
30.3.2016 10:13

J47a65n 80C66o24n89s93t40a28n26t84i84n 1972771293300

a hlavně se jezdí mnohem rychleji

0/0
30.3.2016 10:15

K98a82r86e71l 51V83o42h78n36o62u83t 4658859310637

To, jak se jezdilo před lety, bylo možná i agresivnější.

0/0
30.3.2016 11:16

M24a46r43e21k 49P89a80r55a 7272389140163

ale bylo míň překážek na silnici v podobě kruháčů, ostrůvků a jiných prvků.

0/0
30.3.2016 10:14

R82o60m88a62n 84M74a40r24t72í56n12e27k 3623320120408

motorky k peletonu prostě patří, díky fotografům a kamerám se tenhle sport lépe prodává, jen se těch karambolů v poslednich letech sešlo poněkud více..no

+1/−4
30.3.2016 8:13

V60í15t 37K54u96č62e69r47a 6634659799392

Nevím, ale já se při sledování závodu obejdu bez detailu tretry přes celou obrazovku - pokud je kvůli tomu nutné najet na 50cm k závodníkovi...

0/0
30.3.2016 12:58

O27n37d69ř42e46j 77L59i27š47k98a 3980892544166

Jako ve všech oborech lidské činnosti se věci začnou řešit, až když už je pozdě.

+2/0
30.3.2016 6:50

Z89d66e44n25e58k 26B87e50d93n22a11r 7597196307899

Není pozdě. A ano většinou se věci řeší když se něco vážného stane. Ale tady se o tom mluví minimálně poslední rok.

+4/0
30.3.2016 7:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze