Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brooklyn v závěru zastavil Jamese a překvapivě udolal Cleveland

Basketbalisté Clevelandu překvapivě podlehli ve čtvrtečním utkání NBA na palubovce Brooklynu 95:104. Po třech čtvrtinách to vypadalo, že vedoucí tým Východní konference si s Nets bez potíží poradí. V poslední části ale přišel kolaps Clevelandu a domácí vybojovali cenné vítězství nad finalistou loňského ročníku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C93h83a18r65l49e97e 18H66a32r93v50e88y 4844153154317

Zato Wizards s Bulls se predhanej co udelat vic pro to aby tam nebyly.

0/0
26.3.2016 3:19

C15h30a79r10l50e68e 93H82a77r77v63e33y 4844393824487

Pistons jdou razne za PO...

0/0
26.3.2016 2:02

J48i42ř69í 18Č14e97c42h29u82r24a 1303142108638

Tak uz mu dotahnete toho DMC!

+1/0
25.3.2016 17:54

J72a52n18a 74E77l55i51á74š49o35v88á 9359864714438

LBJ je aktuálně nejlepší a nejkomplexnější hráč světa. Je v týmu, kde nemá až takovou podporu spoluhráčů a NBA potřebuje vyzdvihovat i jiné hráče.

Netočí se to kolem něj jako doposud.

+2/−2
25.3.2016 16:41

A83n81t92o21n12í49n 51M45a95h26o17v87s59k27ý 8369477891816

Jako to platilo tak před dvěma lety, letos už dávno ne.

+1/0
25.3.2016 20:06

J24a15n21a 24E20l61i36á95š73o92v43á 9299784214708

Co platilo před dvěma lety ?

0/0
25.3.2016 22:35

M85a98r41c37e91l 97H24r30o17c21h 9579699662

Bohajeho... Já na přání svý malý maluju její pokoj na růžovofialovej cukrkandl. Takže já omluvu na to se zlískat mám! Ale tohle? Tak on chudáček nemá podporu spoluhráčů? Jo, jenom dva allstary, jednoho sixth mana roku, TT a další. Jeden by ho fakt politoval... :-P Jedinej rozdíl oproti tomu, co měl u Heat je v tom, že tam kdyby přišel s tím, že mu nevoní trenér, tak ho Riley kopne do zadnice.

A NBA "potřebuje vyzdvihovat jiné hráče?" To jo, bez NBA bychom si fakt nevšimli, že Curry má jednu z nejlepších sezon v historii a ohrožuje "nepřekonatelný" rekord Chicaga Bulls. Nebo že Kawhi Leonard atakuje 50/40/90 klub a zároveň je kandidát na defenzivního hráče roku. Což se pochopitelně nikdy nikomu nepovedlo, protože hráči jako Price, Nash, Dirk, Miller, Bird nebyli zrovna obránci. Jo, Spurs ještě doma neprohráli. Prostě maličkosti. Nebo takovej Dame Dolla, kterej táhne PTB do PO, přestože optimisti jim tipovali tak 30 výher max. Jo, toho vlastně moc nevyzdvihujou, když ho ani do ASG nevzali...

Prostě ne, LeBron je fantastickej, jeden z nejlepších hráčů, co kdy v rukou drželi míč. Ale rozhodně není aktuálně nejlepší.

+2/0
25.3.2016 21:49

J91a57n22a 87E98l52i71á66š32o68v71á 9419834154758

ASG jako argument ? Jeden se tam dostal po neodehrání ani jednoho zápasu a druhému by mohli z jeho platu odebrat jeden řád a to by odpovídalo jeho současné úrovni po minuloročním zranění.

U Heat byla situace obdobná, taky tam neměl nikoho mladého. Ale když neměl vyloženě svůj den, tak se vždy našel někdo, kdo ho zastoupil. To v Cavs není.

Na trenéry moc štěstí nemá :-).

NBA nikdy nebyla v takové "kondici". Nabídka hodně kvalitních borců takováhle taky nikdy nebývala. Vždy se to točilo kolem úzkého kruhu "stars".

S druhým odstavcem nemám problém, ale nějak mi až tak argumentačně nezapadá do tématu.

Prakticky vždy jsem na straně kde LBJ nehraje. O to víc si uvědomuji, že i přes aktuální existenci SC, KL a spousty mladých basketbalových sympaťáků je LBJ aktuálně nejlepší hráč světa.

0/−1
25.3.2016 22:51

J57i11ř76í 47D95o27m72a28n93s19k96ý 5830103836131

Amen.. LBJ kor v posledních pár zápasech, potvrzuje, že je určitě top 5 supertřída, ale je HODNĚ najít zápasy, ve kterých opravdu pořád vypadá jako nejlepší hráč na světě. I to, že letos nešel přes 37 bodů lecos vypovídá, i když samo. body nejsou vše..

0/0
26.3.2016 3:58

J12a61n90a 69E14l25i80á55š29o36v48á 9139634394698

On tak nemusí vypadat, on jím opravdu je. Mým nejoblíbencem je již delší dobu KL a myslím, že jediný má nakročeno hráčsky LBJ nahradit.

Statistiky mě v tomto ohledu vůbec, ale vůbec nezajímají a nesoudím z několika zápasů, to bych měla po každém kole jiného nejlepšího světa :-/. Držím vždy proti LBJ právě proto, že je best. ;-)

0/0
26.3.2016 6:52

J95a17n91a 47E72l16i44á19š72o49v28á 9399274774118

Musíš lézt Marcelovi do z-části těla nebo nedostatek spánku je pravou příčinou těch mínusů ? 8-o

Mínusuj sebe, konzistence tvých názoru je mírně řečeno rozporuplná - užívá si to - nejlepší fyzicky - snaha bránit - hraje naplno x HODNĚ najít zápasy, ve kterých opravdu pořád vypadá jako nejlepší hráč na světě.

0/0
26.3.2016 7:04
Foto

J67a71n 81B28r65a19b49e24c 2112594762545

Chodím sem do diskuze o NBA už asi 4 roky. Ale aby tu někdo brečel kvůli mínusům? Jak v diskuzi s puberťákem

+3/0
26.3.2016 9:31

J57a21n57a 23E19l87i33á23š89o90v61á 9209964674518

Mám tě oslovovat matadore ?

Nebrečím jen nerozumím proč on jediný to dneskovčera takto pojal. Určitě nemám ambice být v nějakých vláknech podle plus/minus. Mohu argumentovat i dál, ale asi by to nebylo pro ty se zásluhama co jsou zde již tak dlouho.

0/0
26.3.2016 9:38
Foto

J28a29n 85B85r62a77b27e67c 2752304442725

Rozhodně nemám pocit, že bych byl něco víc, nebo že ty toho víš o NBA málo, dost možná toho víš mnohem víc, než já. Takhle to vůbec nebylo myšleno. Jen mi přijde divné se takhle rozčilovat pokaždé, když má někdo jiný názor. Někdo si může myslet, že je Mario Chalmers nejlepší rozehrávač na světě, jiný mu může oponovat v tom je ta diskuze. Ne o tom, že budeš ostatním říkat, že jejich názory jsou zcestný.

Btw předpokládám, že u Jiřího Domanského patřilo za slovo "hodně" slovíčko "těžký" - pak už to dává smysl. -> "je hodně těžký najít zápasy, ve kterých opravdu pořád vypadá jako nejlepší hráč na světě"

0/0
26.3.2016 9:59

J60i55ř91í 90D87o95m60a86n97s24k36ý 5180503926641

A sděluji svůj nesouhlasím s tvým názorem tím, že kliknu na jedno blbý tlačítko a nikdy by mě nenapadlo, že to někoho tak vydeptá ;-D .. Jan Brabec : Samozřejmě :)

0/0
26.3.2016 14:53

J21a76n20a 71E30l96i66á30š94o25v73á 9249764394538

Tak to jedno blbý tlačítko zmáčkni i u jiných než jen u mně. Dal si mi dvakrát mínus u názorů, které nejsou úplně mimo a podpořil jsi někoho proti mému názoru. Jinak nic. Asi náhoda. Třeba ti vadí, že nosím sukně nebo, že se "vám" "vybrané" společnosti sem někdo cpe.

Mmch znám hodně lidí od basketu, kteří zde nediskutují jenom proto, že je zde malinko jiné klima než na jiných diskuzích. A trošku mají pravdu. Mě to nevadí a ráda budu oponovat obdivovatelům statistik a translejtrům článků.

0/0
26.3.2016 15:26

J81i91ř73í 24D72o66m96a10n73s24k46ý 5800533136921

No a o to tu jde, "podpořil" jsem někoho, kdo má názor opačný k tomu tvému, s kterým nesouhlasím. Co je na tom špatně?

Nevím, napíšu tady pár příspěvků za nějakou dobu, těžko jsem v nějaké "vybrané" společnosti :D .. A narážku se sukní snad ani nemůžeš myslet vážně... Kdyby tu někdo tvrdil, že je dnes lepší LBJ než Curry, tak bych mu napařil ty minusy taky, to neboj ;-D.

0/0
26.3.2016 17:02

J76a45n68a 23E16l89i64á58š23o75v92á 9349964754238

O NBA toho vím málo. O sportu jako takovém asi malinko víc. Nejvíc mě štve, že máte specifický jazyk a ne vždy se tomu dá rozumět. Např. velmi dlouho mi trvalo než jsem přišla na to "kdo" je válec. Tohle odradí od diskuze hodně lidiček od kterých by jste se třeba dozvěděli víc než, že se tu budete "oblbovat" pardon "obdivovat" mezi sebou.

0/0
26.3.2016 15:30

J80i82ř56í 54D42o43m43a35n30s96k24ý 5750463566831

Proč mě napadáš?? :D .. Jo, protože každej z mozkem v hlavě se umí podívat na pár čísel shlídnout pár zápasů a z toho usoudit, že Curry teď prostě JE dvě urovně nad kýmkoli. Jop všechno tohle je pravda, PROTO je LBJ dnes jedním z top plejerů, jen prostě ne tím nejlepším.

Mohla bys tu hodit nějaký argument, který by potvrzoval tvé tvrzení, že je letos LBJ lepší než Curry? Zatím tu jen placáš blbosti do větru

0/0
26.3.2016 14:50

J26a23n27a 11E47l38i54á63š32o62v26á 9429604484798

Nebudu tady rozebírat herní činnosti jednotlivce porovnávat kdo je v čem lepší. Když budeš chtít mohu požádat, aby nám zaslali jejich hodnocení někteří ze scautů NBA. 56 položek a garantuji ti, že ve 3/4 z nich bude LBJ nad SC.

Fandím SC, ráda se na hru GSW dívám, ale, že by byl dvě úrovně nad kýmkoli si opravdu nemyslím. Zkus to lehce laicky, aby kromě mě mohl do diskuze zasáhnout kdokoli. Ti se 4letou praxí zde i ti tolik nezkušení.

Já ani u ballhandlingu bych nebyla přesvědčena, že je SC lepší. Má lepší práci nohou, jinačejší a asi "výrazně" rychlejší střelbu. Co dál dát do placu na stranu "bílého". Stepback jim neubrání nikdo ani jednomu. To z čeho SC těží je především neskutečné složení perimetru GSW. Když mu to náhodou nejde, tak celý perimetr pracuje stále stejně. Když nemá LBJ svůj den, tak celé družstvo tápe na všech postech. TT to nezachrání. KI se snaží vzít vše na sebe, ale nějak na to úplně nemá a KL je kapitola sama pro sebe.

Vertikální i horizontální výskok bude mít LBJ i v důchodu lepší.

Tak se těším na nějaké vaše oblíbené statistiky, které všechno zpochybní.

Vážně já se domnívám, že to je hodně o týmu, kde hrají. To co se podařilo v GSW je jedinečné. Od zavedení trojkoviště :o) nikdo neměl takovýhle perimetr.

0/0
26.3.2016 15:22

J41i98ř34í 59D43o62m33a97n69s59k42ý 5190473256911

Tak jo, ted to zkusím já. Stephen Curry - 1)PER 32 - Kdyby udržel současné číslo, je to nejlepší cifra v HISTORII NBA - Tvrzení, že Curry hraje nejlepší ofenzivní sezonu v historii je sice odvážné, ale ne úplně neopodstatněné. LeBron James - 26.9 - Skvělé PER značící fantastickou ofenzivní sezonu - Ovšem z historického hlediska docela "běžné" číslo.

2)TS% - Curry - 68% Bron - 57,7%, tohle krásně vykresluje efektivitu, co se střelby týče, je to samozřejmě velmi ovlivněno trojkami, což je ale velmi významná část dnešní hry.

3)WS - Curry - 15,7 Bron- 11,8 - Ovlivněno tymovým úspěchem, Curry je nejlepší hráč jednoho z top týmu historie.Kolik Curry vyhrál zápasů ve čtvrté čtvrtine myslím každý ví. Bron má trochu navrch v DWS.

Tohle jsou aspon pro mě nejduležitejší statistické hodnoty, kde Curry Brona jasně válcuje. Není v nich bohužel zachycena dobře obrana, ve které má LBJ navrch, ale ten rozdíl není ani zdaleka takový, jak by se mohlo zdát.

Ted to nestatistické - Curry hraje v jednom z nejlepších týmů historie, na čemž má lví podíl jak svým skorováním, tak pozorností, kterou na sebe váže - Z toho těží jak Thompson, tak hlavně Green - Mistr ve hře 4na3. Samozřejmě s Thompsonem si svojí střelbou pomáhají navzájem, ovšem týmy radši dávají prostor Thompsnovi než Currymu. Na druhé straně jsou underachieving Cavs, kteří jsou na Bronovi úplně závislý a ačkoliv hraje skvěle, jeden by se mohl zamyslet, jak by to vypadalo, kdyby hrál víc bez míče - Když náhodou nehraje, Cavs absolutně neví co v útoku dělat, což se jim může v playoff vymsít, když bude LBJ zrovna na lávce.

Z toho, co jsem uvedl, si myslím, že je Curry dneska docela jasně lepší než LeBron, i když Lebron hraje, hlavně poslední dobu, skvěle.

0/0
26.3.2016 16:58

J23a28n12a 39E58l79i17á95š37o84v35á 9299334904268

Mě se líbí opravdu spíš ty nestatistický názory. Efektivita je hezká věc, ale je jasné, že tým který to má třeba 66-6 tak jeho hráči budou mít efektivitu lepší než tým 52-20. To, že jako tým ( jednotlivec to neovlivní) hrají mimořádně rychle dopředu a mají daleko více zakončení, tak trošku snižuje hodnotu některých statistik.

Když hovoříš nestatisticky, tak se tam stále míhá Thompson, Green a asi by měli i další. Ale my se "přeme" kdo je nejlepší ( z mého pohledu komplexnější) hráč NBA. Tzn. porovnávejme pouze SC a LBJ a jejich individuální výkony samozřejmě ve vztahu k týmovému výkonu. V těch posledních řádcích předposledního odstavce si v zásadě neodporujeme.

Opravdu jsem spíše fanoušek SC, ale LBJ je z mého pohledu stále nejlepší hráč současnosti. Kdyby nebyl tak OK, tak by asi minuloroční finále nebylo koukatelné. Ten extréměn silný perimetr ještě s podporou překvapivého MVP, by přece individualitu ( bez KI a KL) smetl raz dva. Nebylo to tak. LBJ akorát došly síly. Po náročně sezóně, náročných zápasech PO bylo finále už nad síly kohokoli. Chtěla jsem, aby MVP dostal SC, ale i s odstupem času by si ho LBJ zasloužil více (nechci vnímat tradice, že MVP by měl být z vítězného týmu apod.)

0/0
26.3.2016 17:12

J82i86ř50í 64D24o51m85a23n31s91k24ý 5560513156281

No právě to moc vliv na mnou uvedené statistiky moc nemá. Ano, ale tým který to má 65-7 to má proto, že jeho hráči nějakým způsobem vynikají. Já se nepřu, kdo je komplexnější, jen kdo je lepší resp. má větší efekt na hru

Já jsem zase víc fanoušek LeBrona, ale je třeba uznat, že to co letos předvádí Curry je něco neuvěřitelného a můj názor je, že se tomu Lebronovi výkony letos nerovnají. Jo LeBron je daleko "opotřebovanější" než Curry o tom žádná, výkon Clevelandu byl po všech stránkách ve finále úžasný, o tom žádná.

Ano, tihle hráči jsou dneska tam kde jsou s velmi velké části díky Currymu, LeBron má také efekt na svoje spoluhráče - Ale spíš na rolující big many a sharpshootery s dalším dominantním ball handlerem nebo klasickým big manem si moc nerozumí, což je pro CLE docela problém, když tohle je ten typ hráčů, který má.

0/0
26.3.2016 18:11

J16i47ř40í 48Č96e40c30h88u10r33a 1123962738178

Promin, ale tvrdit ze Curry 188/86 je dve urovne nad LBJ 206/115 to muze jen nekdo kdo nikdy nehral basket. Kdyby se mu nahodou pripletl do najezdu, tak je po smrti

0/0
26.3.2016 17:04

J43i98ř17í 53Č58e58c32h96u59r76a 1713422888178

Curry muze byt o dve tridy lepsi nez Parker, Paul, Irving, Westbrook (hahaha)...ale proboha jak ho muzes srovnavat s tou horou svalstva?

0/0
26.3.2016 17:07

J65i64ř60í 54D31o65m29a80n91s52k29ý 5690613966501

Porovnávám jaký mají efekt na tým, efektivitu skorovaní a celkový efekt na hru. A v těhle aspektech je Curry letos nad Bronem, tedy porovnávám co se porovnávat dá. Co má s tím co společného fyzická stránka?

0/0
26.3.2016 18:01

J40a22n54a 21E16l87i92á17š12o91v55á 9959194874638

K těmto statistikám potřebují i další kvalitní hráče.

No fyzická stránka má s tím společného, že se snažíš ukázat kdo je nejlepší na světě a pro basketball je to dost podstatné.

Když někoho scautuješ, tak ho nescautuješ podle statistik, ale podle individuálních schopností a dovedností.

0/0
28.3.2016 15:10

S76t64a50n23l32e44y 72D57a74v18i87d 2620168647345

Meli někdy dva spoluhráči v jednom zapase triple-double?

0/0
25.3.2016 14:06

J87i95ř34í 56O28p63ě26l30a 2822293727

3.1.1989 - Michael Jordan,Scottie Pippen,Chicago Bulls vs. Los Angeles Clippers. Jordan 41 p, 11 as, 10 rebs, Pippen 15 p 12 as 10 rebs.

7.4. 2007 - Vince Carter, Jason Kidd, New Jersey Nets vs. Washington Wizards. Carter 46 p, 16 rebs 10, Kidd 10 p, 16 rebs,18 as.

14.3. 1964 - Donnie Butcher, Ray Scott, Detroit Pistons vs. New York Knicks, Butcher 19 p, 15 rebs, 15 as, Scott 23 p, 20 rebs, 11 as

+2/0
25.3.2016 14:20

D57e57n61i75s 69M19o91r38o75z63o29v 3480730152672

Vubec bych se nedivil, kdyby se jim an to Lebron po sezone vyprdl, fakt tohle byla mizerie a ne poprve v sezone.. Irving nezahral v této sezone jeste poradne nezahral, Lovea proste v tom postu hrát nenechaji, a chudak LeBron to tam zase musi tahat sám na sebe..

0/0
25.3.2016 10:24

M63a79r13t28i34n 85Č52a77r14n58e70c61k68ý 2105594449675

Nevím, jestli to tak působí jen na mě, mluvím teda spíše o pocitu z rozhovorů, než ze samotné hry, ale opravdu mám dojem, že LeBron ztrácí motivaci.

+1/0
25.3.2016 12:35

D92e58n86i25s 95M97o47r77o69z77o88v 3690680572602

Já se mu nedivím, své nejlepší roky ztratil v týmu, jehož managment mu nebyl schopen nekoho lepsiho sehnat, i tka tým dotahl vlastnorucne do finále.. Přesto byl pak nazýván po odchodu zrádcem.. A ted se vrátí, konečně by to mohl byt kvalitní tym, ale když ostatní "hvězdy" hrajou tužku tak se nedivím že nemá chut.

0/0
25.3.2016 12:50

O51l60d10ř46i26c64h 93B86í14l78ý 7568265974576

lol, muze jit na pracak

0/0
25.3.2016 12:57

M33a37r25t29i60n 55Č24a27r51n66e80c64k49ý 2645174639175

Po 12 sezónách v lize takový Jordan šel na pracák už podruhé...

+1/0
25.3.2016 12:58

D44e11n20i20s 17M98o22r27o13z97o71v 3820450482802

ale zase se šesti prsteny ... S takovou bilanci by sena to i lebron "vyprdl"

0/0
25.3.2016 19:47

J29i45ř49í 72D50o17m12a46n33s18k42ý 5650603246391

Jeho zápasy říkají úplný opak, fyzicky je na tom nejlíp, co odešel z Miami a takovou snahu bránit jsem u něj za poslední 2 a půl sezoně neviděl,jen je škoda, že mu úplně odešla střela z dálky. Naopak Kyrie, ale hlavně Love jsou opravdu tragédi.

0/0
25.3.2016 13:32

M79a50r71t21i25n 86Č47a26r38n13e11c57k56ý 2525444169285

Nikdo neřekl, že nehraje naplno. Ale působí na mě, že ne proto, že chce a že mu to dělá radost, nýbrž "jen" proto, že je profík.

0/0
25.3.2016 14:11

J98i25ř30í 29D66o90m66a37n97s73k85ý 5970653556661

No právě, že hraje naplno, což je docela rozdíl od toho šílenýho coastování, co předváděl celou minulou RS. Máme teda opačné pocity, mě přijde, že si samotnou hru docela uživá - viz. ty reverse dunky z posledních zápasů. Ale je pravda, že kdyby se člověk díval jenom na samotný body language Cavs, tak to vypadá, že to mají 20-50 a nee 50-20.

0/0
25.3.2016 14:29

M87i68c90h41a73l 36P65i61š81t29ě21k 1680494594547

Já si hlavně myslím, že jsou pořád lock na vítěze EC a že ve finále motivaci najde každej, ať je jakkoliv vyhořelej:)

+1/0
25.3.2016 15:07

C92h87a12r24l65e45e 92H19a22r59v14e83y 4264233604277

Zakladni cast je dlouha, Cavs skoro jisty prvni misto na vychode, po 12 letech v lize se mu nedivim, ze na hristi nenecha dusi... To teprve prijde, s tou nevyrovnanosti muzou Raptors respektive Heat v playoff poradne kousat.

0/0
25.3.2016 15:58

M71a56r43c68e86l 60H13r41o90c43h 9629479102

Kousat na to, že uhrají dvě výhry? To jo. Víc fakt ne... Raptors? To se bavíme o těch Raptors, co pravidelně v PO vyhoří? Heat by museli mít Boshe v životní formě, ne ve stavu, kdy se bojí o život. Jo, je to lákavá série, byla by sranda, ale Cavs jsou opravdu lock na velice snadnej postup do finále.

0/0
25.3.2016 21:54

C55h31a27r77l53e79e 96H95a51r88v31e93y 4584783814687

Zdar RumeR^

Cokoliv jinyho nez postup Cavs do finale by byl na vychode velky prekvapeni, ale projizdka ruzovym sadem to nebude.

Raptors vypadaji fakt hodne dobre, pokud se jim vrati Carrol tak budou jeste lepsi.

S Heat by to mohl bejt hodne pikantni souboj, ale skoda Boshe bez nwj tam neni dost talentu a ti jejich mladi by se mohli v PO sesypat.

A abych neodepsal Hornets, ten tym umi branit a Kemba je neskutecnej👍

0/0
26.3.2016 1:59

J52a48n47a 31E11l48i22á15š89o66v42á 9849694334328

Neměli se zbavovat těch mladých. Ti by kolem něj rostli. Podle je potřeba tradovat Kevina.

0/0
25.3.2016 16:31

D81e55n19i66s 37M86o16r72o43z62o31v 3300660222732

Já si taky myslím, že trade Wigginse byla chyba.. Lebron by mohl v klidu hrat na 4 a Wiggins na 3.

0/0
25.3.2016 19:28

M38a80r30t72i47n 94Č24a26r97n16e19c21k86ý 2855464219355

Z mého pohledu nesmysl.

+2/0
25.3.2016 21:22

J27a66n48a 48E49l22i53á80š45o74v14á 9679794284548

Co je nesmysl ? Ten trade nebo ty pozice ?

0/0
25.3.2016 22:58

M91a25r38t60i64n 96Č84a37r67n38e21c59k28ý 2755284859965

Oboje

0/0
25.3.2016 23:22

J50a95n12a 10E73l35i88á68š75o90v11á 9299204584278

Trade byl nesmysl to se s odstupem času ukazuje poměrně jasně.

0/0
25.3.2016 23:25

M87a63r29t71i57n 84Č56a37r41n39e79c19k37ý 2615354159275

To mě teda vůbec

0/0
26.3.2016 11:20

J87i17ř26í 83Č25e54c28h89u49r90a 1873162838178

Dyt Wiggins nehraje nic..akorat ho meli tradovat za pick na KAT

0/0
27.3.2016 22:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze