Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Golden State má rekordní 45. domácí výhru v řadě, James předčil Havlicka

Basketbalisté Golden State porazili Orlando 119:113 a po 45. domácím vítězství za sebou slaví rekord NBA. Warriors překonali maximum Chicaga Bulls, kteří od března 1995 do dubna 1996 zvítězili na domácí půdě ve 44 utkáních v řadě. Stephen Curry pomohl dalším zápisem: stal se prvním hráčem v historii ligy, který v základní části překonal hranici 300 proměněných trojek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a68r71e94k 61M95a86z19u37r 7829768402769

Ale koncovku neumí v klidu dohrát prostě 6:46 ještě +14 ale 5:02 už jen +6!!! a 3:14 už jen +3 Nets klidně mohli nějakou trojou srovnat, no v závěru Lowry nedal šestky ale 3,5s to bylo o 5 takže o nic nešlo, takže to dali, ale první poločas naprostá katastrofa a ta koncovka taky nic moc...

0/0
9.3.2016 3:57

M23a70r49t10i82n 48Č21a91r68n82e29c63k23ý 2235744349875

Hodně šílený zápas.

0/0
9.3.2016 7:43

M72a40r67e28k 12M61a75z80u73r 7169798632689

Kdo by řekl,že lavička Nets přehraje starters Raptors, druhý poločas se snad vzpamatujou!!!

0/0
9.3.2016 2:21

M54a12r85t94i56n 73Č25a49r59n14e74c42k64ý 2855524419475

Někdy se hraje blbě proti lidem, které předtím viděl souvisle hrát max v D-league nebo na univerzitě. Každopádně prohrát doma čtvrtinu s Neckama 14:35, to je opravdu masakr.

0/0
9.3.2016 2:36

M82a21r83e48k 20M45a71z58u21r 7189738292199

přesně, sám komentátor říkal, že hraji jako by měli těžký hangover a kdo by věřil že dostanou v poločase 58b od Necek!!! Druhý poločas úplně jiné kafe, rychlost, intensita, začala jim tam padat i střelba, šestky zatím 23-6 no velký rozdíl, za necky snad dá koš jen Young a Brook, odkud nabrali ty Reedy atd z D-League jo?

0/0
9.3.2016 3:35

M41a41r37t98i37n 26D77r28o66z11d 5190470228364

Doufám, že dnes Jimmymu dopadne dobře vyšetření, ale obávám se, že Bulls ten návrat uspěchali.;-(

0/0
8.3.2016 13:05

M91a84r46t75i32n 48Č35a33r68n78e29c43k65ý 2235464459655

Vůbec bych se tomu nedivil

0/0
8.3.2016 13:22

M50a30r50e71k 43M15a64z57u35r 7639298252209

Jak říkal Korek, prohrát doma vs Memphisu, kterému chybí 4 starters to je fakt na facku!!!

+2/0
8.3.2016 12:26

J74a11n97a 18E78l72i73á41š50o79v82á 9189714574788

Tak česko-americká legenda ... to jsem ještě neslyšela. Takže ne Petruška ani Zídek, ale John Havlicek byl první krajan v NBA.

Ještě pár článků a zjistíme, že Jabbar alias Ferdinand byl z Moravy a konvertoval ke křesťanství.

0/0
8.3.2016 12:12

M93a59r64t80i31n 44Č67a27r70n64e58c78k81ý 2275954849165

Havlicekův otec byl Čech.

+1/0
8.3.2016 12:20

J17a57n14a 28E45l57i43á72š70o33v98á 9499664634708

Já vím, ale spojovat ho s jeho výkony v NBA mi přijde přitažené za vlasy.

0/0
8.3.2016 12:26

J56a85n63a 74E98l47i93á74š16o82v36á 9539304934918

Martine, pro mně jsou tyto legendy Navrátilová, Vrzáňová, Lendl, Forman, Škvorecký a jim podobní.

0/0
8.3.2016 12:34

M24a53r94t75i10n 23Č53a59r57n12e30c17k59ý 2215674779135

Radku, k tomu Durantovi - legendě. Je mu 27, je MVP, (je MVP mistrovství světa - úmyslně v závorce), 7x all star, 4x nejlepší střelec ligy, MVP ASG, jeden ze šesti členů klubu 50-40-90. To vše ve 27 letech. Mezi legendy má opravdu velmi dobře nakročeno. Vzhledem k mediální sledovanosti by ho jeden titul s Lakers po Kobem udělal větší legendou než dva v OKC. Můj názor.

+2/0
8.3.2016 11:00

R11a86d31e94k 63T30o85m67a23s82e96k 5453180138225

Jasný, je to HoF lock, ale muj názor na definici legendy je trochu jinej. Jejich kariéra by pro mě osobně měla být spojena spíš s týmem než jenom se statistickými úspěchy. Kobe je pro mě legenda Lakers, Duncan je pro mě legenda SAS, LeBron třeba ne i když je možná "lepší". Nejdřív ať dá Clevelandu titul. A legend NBA jako ligy bylo v historii basketu zatím jen pár, on má šanci stát se legendou Oklahomy, stát se legendou Lakers nebo ligy "nemůže", když neudělá x prstenů. Ale taky jen názor.

0/0
8.3.2016 13:17

M78a78r19t54i54n 90Č62a56r13n35e15c72k77ý 2395434629475

Malone, Stockton nebo Barkley pro mě jsou legendy. I bez prstenu. Abdul-Jabbar je pro mě legenda Lakers daleko více než Milwaukee, Shaq je pro mě legenda Lakers více než Orlanda nebo Miami. Stejně tak by se mohl Durant stát legendou Lakers. LeBron bude legendou Clevelandu, i když je třeba přivede ještě 1x-2x do finále a titul nevyhrají. V Miami už legenda je. I když méně než Wade. Samozřejmě, pro Duranta (a nejen pro něj) čím více titulů, tím větší legenda.

0/0
8.3.2016 13:32

R14a32d52e42k 71T95o60m32a18s18e85k 5403550248495

Ale jo, jen máme trochu jinou definici - pro mě hrát na úrovni HoF nedělá z hráče něčí legendu. Být legendou pro mě znamená, že někde buď strávíš na opravdu vysoký úrovni aspoň třeba 10-12 let, nebo tam dokážeš něco unikátního (3peat jako Shaq?). Takže třeba Barkleyho se to netýká, kde o něm řeknou, že je legenda? Jabbara nebo Stocktona s Malonem naopak bez debat. Proto pochybuju, že by se v mých očích stal Durant v Lakers legendou, v OKC mu k tomu stačí o dost míň. To byla celá pointa, že jsem nechápal, proč by se měl stát zrovna v Lakers legendou...

+1/0
8.3.2016 14:10

V98l17a38d80i11m22í33r 22S47e40d28m69o57h57r18a37d79s30k58ý 8415854605787

Ja len poznamku k vcerajsej diskusii - to by nebol idnes keby sme tu nemali konspiracnu teoriu :-P Denis a Martin (ak som spravne pochopil ze s tym suhlasis, co ma teda prekvapilo) - ked je to take zmanipulovane, preco aj minuly rok nevyhrali Lakers alebo Knicks, hoci mali spolu 32% ak to spravne chapem, ale nezaujimava Minnesota?

A ked tento rok opat tu loteriu nevyhraju Lakers, uznate ze to nie je zmanipulovane, alebo budete cakat dalsi rok kym sa nieco take podari, aby sa vam "potvrdila" teoria ze je to ovplyvnene?

Ja samozrejme netvrdim s istotou ze je vsetko vzdy ok, ale kedysi som si o tom dost precital (cca 2 roky tu o tom bola velka diskusia), a imo cele to vyplyva z toho, ze ludia vobec nerozumeju pravdepodobnosti a selektivne vnimaju len fakty, ktore sa im hodia do koncepcie.

0/0
8.3.2016 9:57

M16a82r58t31i45n 81Č75a26r57n21e65c72k69ý 2115624609355

Samozřejmě, fakta se dají ohýbat mnoha způsoby. Na úspěšné jedno procento pravděpodobnosti výhry se jeden může dívat jako na neskutečnou haluz, druhý jako zmanipulovanou záležitost. Loňský draft měl být dost silný, Lakers brali na dvojce, Knicks na čtyřce. Navíc Lakers pořád měli Kobeho, Knicks Mela. Ale nedovedu si představit, že by letošní loterie dopadla tak, že Lakers spadnou na čtvrté místo a pošlou pick někam do Phily (?). Každopádně pokud Stern zatrhne trade Paula do Lakers, aby vzápětí podepsal trade do Clippers, od kterých dostane daleko méně, na draft jde ročník, který má jednu naprosto jednoznačnou superstar, za ním řekněme 8 zhruba vyrovnaných lidí, tenkrát ještě Hornets se 13,7% tu loterii ze čtvrtého fleku vyhrají a najednou mají nový stavební kámen týmu, ten pocit "tady něco nehraje" z hlavy vyhnat nejde. Že Blazers na šestce vytáhli poklad jménem Lillard, že tolikrát propíraný Drummondův zápal do hry je o dost větší, než o kterém se mluvilo a spadl kvůli toho až na 9. flek, to je něco jiného.

+3/0
8.3.2016 10:47

R80a19d15e12k 53T35o12m74a10s79e16k 5193950828625

Nejsem úplně zastánce konspiračních teorií, ale dokážu si představit možnosti, jak to zdůvodnit a přijde mi klidně možné, že je loterie poděl.

1) Možná chce NBA udržet v Minnesotě tým o jehož stěhování po odchodu Taylora se nejednou mluvilo. Přece jen to je asi 14. největší televizní trh v USA, to není špatné, přestože město je samo o sobě "nudné".

2) Zároveň zde byla možnost vytvořit "super team" s Wigginsem a LaVinem. To je vždycky lákavé.

3) V neposlední řadě ta loterie nemusí být zmanipulovaná každý rok (jestli vůbec je) a NBA možná chtěla získat trochu důvěryhodnosti. Spoustě lidem může přijít zvláštní, že před Townsem od roku 1990 vyhrál loterii poslední tým jen 2*, což je matematicky opravdu velmi nepravděpodobné. Navíc to byli Cavs s Lebronem (manipulace by se kvůli příběhu z Acronu taky nabízela) a Orlando s Dwightem (čestná výjimka??).

A nevim co by měla výhra či nevýhra Lakers dokazovat? Vzhledem k jejich pravděpodobnosti naprosto nic ani v jednom případě. Ať už to vyhraje kdokoli, myslím, že spoustě lidem stačí ty 3 vítězství Cavs během 4 let po odchodu Lebrona, aby loterii navždy odsoudili jako švindl. Měli šance v % 2.8, 15.6 a 1.7 - celková pravděpodobnost je ani ne tisícina procenta, jestli dobře počítám.

0/0
8.3.2016 10:51

M48a38r31t97i52n 89Č86a39r70n23e69c58k90ý 2835474369265

Tak těch 2,8% je trošku jinak. Těch 2,8% měl pick od Clippers, díky kterému brali první místo. Ještě měli vlastních 19,9%.

+1/0
8.3.2016 10:57

R68a33d59e75k 54T75o62m56a55s56e45k 5123690168615

Máš pravdu, moje chyba. Ta pravděpodobnost tedy bude o hodně větší... ale pořád dost malá.

0/0
8.3.2016 11:02

M37i12c34h41a78l 63T18u44r93e78k 9431880822759

Co je tak super na LaVinovi, kromě toho, že umí skákat?

0/0
8.3.2016 11:47

M21a89r61t52i88n 50Č71a32r86n92e61c68k50ý 2965434509375

Že je to jediný hráč v historii, který po oznámení svého jména v draftu řekl f**k me?;-)

+3/0
8.3.2016 11:58

J11a16k18u30b 87K59o16r57f 7628600887641

Pravda, tohle je dost pamětihodný...;-D

0/0
8.3.2016 12:34

R95a21d86e79k 79T44o66m82a59s79e65k 5883150248415

Talentu a předpokladů má celkem dost. Po zařazení do základu na dvojku vedle Rubia to i konečně celkem ukazuje.

0/0
8.3.2016 13:05

D79e20n22i21s 11M52o51r42o81z73o54v 3320400552932

Konspirace na tohle téma jsou ale oprávněne, historie mluví za vše, ja tomu začal věřit když bulls získali Rose, a dokonale utvrdili výhry cavs. Podivej se na vencouver grizzlies, tolikrát měli šanci na pvni pick a nikdy nevyhráli..(samozřejmě JE to neomlouvá v tragickém výběru hráčů) a pak se stěhovali pryč.. Klidně vsadím svůj barák na to ze lakers svůj pick do philly nepustí. Ono těch konspiraci v nba je opravdu hodně. Od jordanovo donucenem prvním konci kariéry, přes slavný zápas finale konference mezi kings a lakers, az po třeba že lebron s cavs a ligou byli domluveni ze lebron na pár let odejde aby mohli konečně postavit díky pickum konkurence schopný tým.

0/0
8.3.2016 14:06

D36e89n81i66s 90M81o73r87o70z61o75v 3670760312502

A to jsem zapoměl na to ze tahání míčku, které bylo v přímém přenosu dříve bylo po jednom rocniku kdy to vypadalo hodně divně uvedeno do tajnosti.. To si to tam pak můžou tahat jak chtějí

0/0
8.3.2016 14:22

R28a25d72e27k 36T47o49m49a87s21e53k 5773150168355

Ewing do Kincks nebo nějaká taková náhoda to byla :-)

0/0
8.3.2016 14:47

M21a36r37t64i52n 75Č16a47r33n59e15c31k51ý 2585344849735

O téhle náhodě toho byly popsány stohy. V podstatě tady začaly ty konspirační teorie.

0/0
8.3.2016 14:55

R21a40d54e39k 59T22o29m56a86s49e93k 5553470138685

Hned při první loterii, pak se nikdo nemůže divit, že se to lidem moc nelíbí. Tím spíš ne ta tajná.

0/0
8.3.2016 15:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze