Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Selhání Vítkové, pak marná stíhačka za medailí. Česká štafeta byla šestá

Tři úseky zajeli dobře, o to víc je může mrzet ten úplně první! Nebýt nepovedeného startu Veroniky Vítkové, mohli čeští biatlonisté bojovat o medaili. Takto skončili obhájci zlata v závodě smíšených štafet na mistrovství světa v Oslu šestí. Vyhrál tým Francie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76i51r46e69k 67Z56á28v48o72d63n55ý 7422927630408

Celkovový počet dobíjení Francie: 8 X ČR: 5 ... rozdíl v cíli 1:23 ... Jinými slovy jsme byli hlavně pomalí.

0/0
4.3.2016 13:21

J21o70s60e54f 25M57i68š57k42o74v93s16k57ý 9538361591338

Házet to jen na střelbu Veroniky Vítkové dost dobře nejde. Jako tým jsme měli celkové výsledky střelby velmi dobré, ale běžecké časy byly slabší. Samozřejmě hraje roli i jízda v čelní skupině, zatímco naši jeli stále osamoceně. Přestože soupeři před námi měli o několik dobíjení a tedy několik desítek vteřin na střelnici víc, nakonec jsme byli za nimi.

0/0
4.3.2016 8:39

P74e49t11r 66U26t78ě74k51a10l 9620748508

Podle mne není hodnocení "není to propadák" na místě. Protože jsme měli 3. nejlepší výsledek ve střelbě! Vítková strávila na střelnici o minutu víc než ostatní, ale i kdyby trfila vše, stejně by to na medaili nebylo. Takže jedině Gabča snese nějaké měřítko, ostatní prostě právě proto, že neminuli a ještě ztratili, patřili do druhé garnitury.

Nemilé zjištění před dalšími závody.

0/0
4.3.2016 8:13
Foto

E18d38u74a20r43d 21P68e82t96r67o13v18s93k13ý 6948721498703

Souhlas. Ctvrta Ukrajina s 9 dobijenimi byla v souctu o temer minutu rychlejsi. Nemeli bychom vinit pouze Veroniku Vitkovou, take muzi maji (v behu) co napravovat. Nicmene 6. misto je krasne, ja bych nic netrefil a neubehl ani jedno kolo, takze nekritizuji.

+1/0
4.3.2016 8:47

P94e46t13r 31U67t53ě62k72a94l 9910858138

:-):-):-):-)

Tak - něco byste trefil a kolo uběhl taky.

0/0
4.3.2016 9:25

M24i93l92a16n 33L46i28n95h24a42r66t 8754366167466

Tak je to jen sport a hold to nyní nevyšlo, no...Bude ještě mnoho dalších závodů a já všem přeji, ať se jim podaří alespoň individuální výsledky.

+1/0
4.3.2016 7:06

J92a71n 22Š82e11s11t39á67k 3378479869694

správně, na vzdávání holdu to tentokrát nevyšlo;-D, ale na druhé straně šestej flek se pořád počítá:-)

0/0
5.3.2016 16:48

J31a56n 69J26o76r96d93a53n 5191247879

Jak se mohou radovat z sesteho mista.

Jako obhajce zlata, bych bral jako uspech medaili.

Seste misto je obrovsky propadak!!

+1/−2
4.3.2016 2:08

J79i58r54k53a 56N62o78v36á94k 6612165685119

nojo pane trenére, jenže ono to padá na její hlavu, prostě to zhnojila.

ono to zas tak nevadí, někdy se daří, někdy ne, ale nevidím důvod, proč to neříct podle pravdy.

+3/−5
4.3.2016 0:22

T81o18m83á11š 83H35a64t68a46n 3759963489530

Tak zase hoši stříleli bezchybně, ale nabrali asi jako ona. Prostě dnešní repre je Gába, a z toho zbytku je Vítková i tak nejlepší. Verunka může překvapit, že zastřílí, muži když zastřílí tak jen málo ztratí. Dnes oba 0, ztráta cca minuta.

+1/−1
4.3.2016 0:45

I25v89o 78Ž42á62č37e78k 9830412349567

Když vezmeme štafetu jako celek, tak problém byl v běhu, ne ve střelbě. Z těch pěti štafet, které skončily před námi, měli jen Rakušané menší počet dobíjení.

+1/−1
4.3.2016 2:12

T56o82m15á58š 20H90a18t24a87n 3689433679230

Já bych mrknul i na pány, Gába předávála se ztrátou cca 35 sec, Krcmar dobehl se ztratou 1:18(cca), to jest. že oba muži bez dobíjení ztratili cca minutu na ostatní, prostě dnešní biathlon CZE je Gaba a když to klapne Verče tak ona. máme halt jen dvě dámy, když Véra kixne tak jednu, od pánů není co čekat.

+1/0
3.3.2016 23:28
Foto

J91a68k82u58b 28V43a81š56k15o 1128464872573

Při vší úctě ke Gábině, tak jí ke stažení toho náskoku hodně pomohlo, že před ní spousta soupeřek chybovala ve střelbě.

0/0
4.3.2016 1:32

T62o97m77á89š 26H49a83t36a54n 3119303169580

To nezpochybňuji, ale dnes je náš biatlon G. Soukalová, Vítková když jede, spíš střílí, na max tak může udělat supr výsledek, ale chlapi a ostatní dámy....

0/0
4.3.2016 3:11

V54á67c81l59a84v 81Š32l64i49n92g54r 1309653977515

Jen pro pana redaktora "on", tento Váš komentář "Hned první ránu minula. Znervóznila, až posledním pokusem se zachránila před trestným kolem.

Zdroj:http://sport.idnes.cz/biatlon-ms-oslo-smisena-stafeta-dnf-/biatlon.aspx?c=A160302_185047_biatlon_tny", je trochu mimo ;-€, po znervóznění by nedala další 2-3 rány, ale dále střílela v rytmu, jen si myslím, že ji rozhodila minela po prvním a hlavně po druhém dobíjení, tak to hlavně nepitvejte, nechte ji být v klidu a ona nám to vrátí v podobě medaile ;-D. Verčo držím palečky, WenyACS.

0/0
3.3.2016 22:52

I98v50o 80Ž67á69č61e38k 9190462969527

Já tedy nevím, ale hlavní problém bych viděl v běhu. Ten střelecký výsledek 0+5 byl nakonec jeden z nejlepších. Ale naši muži, i když stříleli perfektně, pořád tak nějak po kouskách ztráceli, přestože ti před nimi dělali chyby. Je pravda, že tam byli samí velcí borci.

0/−1
3.3.2016 22:16

P92a83v85l46a 67H61r51a69d87i24l74o54v27a 3647651911224

Ono by to bylo jiny, kdyby se svezli vlacku. Oba panove to odjeli sami, kolem dokola nikdo, to je tezke udrzet cas a rytmus. Myslim, ze to zvladli vyborne.

+7/0
3.3.2016 22:46

I14v33o 69Ž59á51č41e36k 9130302619467

Já vím, že jeli sami, ale přece jen. Stříleli rychle a přesně, ti první čtyři opravovali a ztráta se zvětšovala. Jedině slečna Soukalová dokázala tu ztrátu významně snížit, ale jen v prvních dvou kolech. Ve třetím i ona něco nabrala. Že by lyže?

0/0
4.3.2016 2:01

J95i26t57k45a 62F41r87i47e78d13r35i91c77h94o19v36á 2342958620130

Veronika se bohužel pere s ležkou od začátku sezóny. To je známé, a i Veronika se tím netají.. Dalo se čekat, že to tak dopadne.. Ale pořád si myslím, že 6.místo není špatné.. Rozhodně je to dobrý výsledek.. A ke všemu nemůžeme pořád vyhrávat. :-)

+5/0
3.3.2016 22:00

P14a69v25l14a 22H37r91a51d52i58l43o47v98a 3157731711664

Lezku odstrilela s jednou minelou, to je vyborny. Bohuzel zpanikarila pri dobijeni.

0/0
3.3.2016 22:25

B39e91d84ř75i27c23h 19S78m41e90t64a41n14a 9127178668584

Slecna Veronika je do tydne na bedne.

+4/−2
3.3.2016 21:50

J41a35n 10P52a33z34d49e46r94a 7297684879911

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D tolik smajliku se sem nevejde

+1/−1
3.3.2016 23:13

V72l31a46d69i94m13í77r36a 85T55a16b35e79r46y37o19v47á 3569363797507

Moc bych ji to přála.

0/0
4.3.2016 14:43

V72l47a71d24i15m66í44r39a 31T92a49b89e49r28y43o93v44á 3179133877317

Co bych, já jí to přeji!

0/0
4.3.2016 14:47

J55a79r93o26s52l87a22v 36Š57k72r42o17b50á98k 3820745548885

Veronika nic nepro ..., Krčmář by ve finiši medaili stejně neudělal a kdybychom skončili čtvrtí, bylo to bolestnější. Tak si z toho Veru nic nedělej ... :-)

+2/−1
3.3.2016 21:21

K45u42r96t 63P61l65a44t40t28i92g 4244138495325

Dva dny jsou tomu kdyz byl nadpis clanku "Bronz,Stribro,Zlzto-vyse to nejde" a pisatel vubec nebral v uvahu ze to take jde opacnym smerem. LOL.

0/0
3.3.2016 21:02

P91a29v27l67a 76H96r62a78d32i12l73o30v17a 3827971281594

To je uplne normalni. A muzu Vas ujistit, ze Cesi jsou v tomto hodne stridmi. Ziju ve Francii a to jsou sileni patrioti, takze pocitaji s vitezstvim vzdycky. A pak, kdyz se nedari, tak to umeji nadherne omlouvat.

+1/0
3.3.2016 21:07

H29a88n27a 67U54l33r90y27c37h80o22v69á 9280213538328

Opačným směrem to jde, ale to není výše. ;-D Takže titulek nelhal

0/0
3.3.2016 21:12

P20e25t31r 81H25r96a57b36á66k 6200937892410

Jediné, nad čím šlo dneska uvažovat, bylo nasazení pomalejší Puskarčíkové. Ovšem posadit 9.ze svěťáku na úkor jiné z třetí desítky, to by se těžko obhajovalo. Vítková se toho sama nevzdá a trenéři na to nemají odvahu. Ovšem právě v tomto tkví taktika a síla trenérů. Nyní to může Vítkovou zcela zlikvidovat v rámci celého šampionátu, nebo naopak nabudit. Spíše se bojím té první varianty, pač Vítková má s psychikou zřejmě problém. Kdyby dneska nenastoupila, byla by možná víc v pohodě, třeba by získala během šampionátu sebevědomí a pak by zvládla skvěle štafetu žen. Myslím si, že na prvním úseku by Puskarčíková, snad, dokázala udržet solidní pozici. Ale je to jen kdyby a je otázkou, jak by následně stříleli další naši. Na medaili by to dneska stejně nebylo a max. byl ten pátý flek.

+2/−2
3.3.2016 20:54

H58a61n42a 98U43l94r24y31c64h46o94v35á 9500483258508

V zámoří v Kanadě šla Veronika v Kanadě při smíšené štafetě na 3 kola a ženskou štafetu v USA odjela skvěle, i když mám pocit, že i tam ta střelba nebyla extra.

+1/0
3.3.2016 21:14

P18e14t89r 29H96r95a67b75á46k 6440317402900

Tam byla hlavně nižší konkurence a my měli top sestavu. To zde ovšem být nemusí. Na druhou stranu, pokud se vyhneme chybám, medaile by mohla zacinkat. Ono taky záleží, kdy ty chyby přijdou. Možná kdyby byly dneska tři čisté a pak přišlo trápení Krčmáře, třeba by to dopadlo jinak. Je to těžké:))

+1/−1
3.3.2016 21:18

H10a44n38a 11U84l78r29y79c69h83o26v39á 9110553778368

Ale to vím a myslím si, že to dnešní šesté místo není špatné, nemůžeme pořád vyhrávat, v téhle konkurenci je to i o shodě náhod a dnes prostě byli lepší. A rozhodně to není jen vina Verči, že ta medaile nepadla, bylo k ní dost daleko. I tak je to skoro zázrak, že tak malý stát má tolik skvělých biatlonistů.

+2/0
3.3.2016 21:40

P55a74v57l41a 85H57r15a13d69i43l61o93v65a 3627981731824

Presne to jsem chtela napsat. Maly stat, nizke hory a malo snehu. Okolo Nemci, Frantici, Norove....vzdyt je to parada.

0/0
3.3.2016 21:45

P40a63v12l65i34n64a 69H95a70m47p29l73o88v95a 7501888499892

Michal Krcmar parada. V takove konkurenci fakt super.

Veronika - ve stafete toto jeste jde, ale pokud bude takhle strilet v ostatnich zavodech, ma to za 5 trestnych, ci 5 minut navic. A to je katastrofa. A smutne je, ze to zacina byt folklor.

+1/−1
3.3.2016 20:39

P68a72v97l15a 51H38r35a40d51i27l34o23v17a 3847511561694

To prave ne. Ona, jestli si to dobre vybavuju, na kazde polozce mela jen jednu minelu. Takze by mela 2 trestna kola, to je v klidu. Ji se nedarilo trefit po dobijeni, naprosta panika.

+5/0
3.3.2016 20:52

P91a74v70l31i20n87a 45H24a19m85p39l79o46v21a 7141268729392

V pohode, ale ja pocitala vsechny strely panubohu do oken.

0/0
4.3.2016 0:01

H10a83n34a 21U72l40r92y22c51h70o56v40á 9440313428358

Tady je vidět, že ne vždy musí být dobíjení výhodou oproti trestným kolům. Veronika dnes dala (posuzováno "normálním" závodem a ne štafetou) 1+1 a takových tam bylo hafo. Jenže na rozdíl od druhých se jí nepodařilo dobít a sestřelit ten poslední terč hned napoprve a ztráta se navyšovala.

+4/0
3.3.2016 20:38

P58e23t78r 67H58r83a62b89á42k 6520957602140

Každý závod má svá specifika a nejde se na nic vymlouvat. Příště třeba může dát tři vedle hned apod. V tomto ohledu jsou dnes dva hlavní důvody, proč to tak dopadlo. 1)ostatní přidávali chyby postupně 2)nám nejeli moc lyže, což potvrdila Soukalová. Ve výsledku nám čelo ujelo a v takové konkurenci nemohla Soukalová za konstelací, kdy na stojce ženský moc nechybovaly, to dohnat. Potvrdilo, že zázraky se pokaždé dít nemohou a taky záleží na chybách ostatních. Na první střelbě se chybovalo, Soukalová stáhla 25 sekund. Na druhé se nechybovalo a Soukalová nestáhla už prakticky nic. Navíc k tomu přidala pár sekund v běhu, ale to hlavně na začátku. Následně byla smůla, že všichni jsou o půl minuty vepředu. Pro Šlesingra byla jediná šance - střílet bez chyb a spoléhat na chyby ostatních. Ovšem Peiffer, Semenov i Boe stříleli skvěle a Fillon-Maillet zase skvěle jel. Takže Šleisingr byl rád, že udržel ztrátu. A bohužel jel sám. Krčmář měl konkurenci ještě mnohem horší a navíc za ním šlapalo Rusko a Rakousko.I on se v tom plácal sám a na střelnici mu navíc ujel Landertinger. Takže jsme doplatili na to, že se naši biatlonisti plácali v závodě sami, naopak vedoucí čtyřky si pořád vzájemně pomáhala, tak jako duo Rakousko-Rusko. Pro nás tedy extra smolný závod, kdy navíc mi připadalo, že lyže nebyly ideálně namazané. Jinak závod svým průběhem byl parádní a naši odvedli skvělý výkon.

+6/0
3.3.2016 20:48

P16a30v95l44a 54H51r72a44d79i12l39o38v96a 3457741671784

Souhlas. Na to ze chlapi to v podstate odjeli samotinky, tak se drzeli vyborne. Bravo.

0/0
3.3.2016 20:54

H51a17n47a 21U61l89r47y14c80h25o30v44á 9780303448428

Samozřejmě máte pravdu, myslím, že si neodporujeme. Ale u každé štafety je slyšet, jak je to dobíjení výhoda a menší ztráta oproti trestným kolům, tak jsem chtěla podotknout, že ne vždy.

0/0
3.3.2016 21:10

P18a45v50l59a 95H88r79a69d89i77l21o48v39a 3617481871324

Mne ji bylo hrozne lito. V podstate zastrilela na vybornou, jedna chyba v kazde polozce, a pak to dobijeniRv. Skoda.

+1/0
3.3.2016 21:12

H62a11n87a 23U92l53r39y58c39h73o35v51á 9100113808948

Mě taky, potřebovala by se chytnout. Tak snad příště, budu optimista :-)

+1/0
3.3.2016 21:16

P95e87t10r 33H17r82a61b36á77k 6300837772980

Každý typ závodu někomu vyhovuje více a někomu méně. Takže v podstatě máte i pravdu. Bohužel z jedné chyby se nakonec může stát i jedno trestné kolo...takže 25+30 sec...takže pokud se ultratrápíte, tak se na střelně můžete úplně zničit, ač dáte 4 z 5. I tahle varianta tam je. Takže ve výsledku může být lepší mít dvě trestná kola. Biatlon je v tomto kouzelný.

+1/0
3.3.2016 21:16

M74i28l76o42š 22Š25t29ě55p28á24n91e21k 8116654251544

Ti před námi dobíjeli víckrát (kromě Rakouska). To není ve střelbě ale v běhu. Tam jsme dost ztráceli.

0/−1
3.3.2016 20:34

P27a89v76e40l 52R43o72k48y63t24a 3790481610448

I kdyby zastřílela za 0 tak to na medaili stejně nebylo. První 3 štafety byly dnes extrémně dobrý. Celkově sme měli pouhých 5 dobíjení a stejně nakonec víc jak minuta ztráta.

+2/−1
3.3.2016 20:23
Foto

P72e68t60r 59P64r54o57c18h87á84z61k49a 3762726172224

Není každý den neděle.Dneska to byla Verča, která si vybrala tuhle smůlu. Co se dá dělat, nic.Jindy závodí skvěle .Jsem rád, že to dopadlo alespoň tak.Příště to jistě bude lepší a stále držím všem palce těším se na další závody.

+1/0
3.3.2016 20:17
Foto

P16e26t46r 80H59o39v17o47r55k41a 5559386777

Vitkova letos zkratka strili hur, coz potvrdila i dnes, mohla jen prekvapit. Je nesmysl ji to mit za zle, nedela to naschval a kazdemu se v praci taky neustale nedari. Nikoho lepsiho nemame, takze za me ocekavany vysledek. Super vykon zbytku stafety.

+13/0
3.3.2016 20:01

D96u45š80a92n 83H51r32a59b51e11c 6694952194129

Tak proc nezkusit treba Landovou, kdyz se vi, ze Vitkove to letos nestrili? Jiste, po bitve je kazdy general...ale "Vitkova mohla prece jen prekvapit"

0/−8
3.3.2016 20:15

M90i77c13h65a98l 40K51r18e63j11č80a 5848426616223

No tak Landovou asi jiste ne, ale je jen teorie jak by zajela Jislova... nikdo nemohl tusit jak to Vitkovou vezme. Ma zkusenosti, ma natrenovano ....

+3/0
3.3.2016 20:22

M13a32r98t29i39n 89Č49a80r55n92e31c84k61ý 2635244769845

To jako vážně?

+4/0
3.3.2016 20:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze