Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Diváky v basketbalovém derby šokovala Špačkova rána pěstí

Byl to derby-zápas, ve kterém si diváci v hale Dašická mohli užívat skvělé basketbalové momenty. Pardubice dosáhly nad Svitavami zcela pohodového vítězství v poměru 112:68, ale jejich jednoznačný triumf kalil incident, jenž se na palubovce udál v 25. minutě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81i65c26h35a42l 46T72u82r85e95k 9531940802629

Premyslim, za co treba by se dala ta maximalni stopka 10 zapasu? Co je horsiho nez dat nekomu pesti? Asi dat pesti rozhodcimu, divakovi. Ale stejne, asi bych dal vic nez 6 zapasu.

+1/0
2.2.2016 9:20

R10a14d25e26k 24T38o55m46a58s10e50k 5393830678595

Kdo tomuhle říká kravata, tak nikdy žádnou nedostal. A za co dostal Nečas trest? Vždyť tomu dementovi zachránil život. Nechytit ho, tak ho tam někdo přepůlí. Škoda, bylo by to po právu.

+1/−1
2.2.2016 7:53

P86e29t75r 74F16e27i56g14l 5528823390912

Hrál jste někdy něco na nějaký úrovni...emoce a adrenalin dokážou docela divy...;-)

0/0
2.2.2016 8:07

R77a22d32e47k 29T92o29m83a46s66e36k 5843480258965

Hrál. A nevím čím to bylo, ale nikdy jsem neviděl lítat rány pěstí. Možná to bylo alespoň průměrnou inteligencí hráčů nebo elementární úctou k soupeři. Kdo ví. Emoce a adrenalin vyústí v nadávky, někdy "pošťuchování". Pěsti jsou důsledek nepodchycení duševní poruchy. Zvlášť u takto obyčejného faulu.

+1/0
2.2.2016 8:24

P96e66t47r 23F69e97i75g67l 5488483520972

Nevite, co tomu předcházelo. Nechci nikoho omlouvat, ale dokážu některé reakce pochopit...pěstí bych asi nikomu nedal, ale asi bych v jeho situaci vstal a strčil do něj...;-)

+1/0
2.2.2016 9:02

R32a18d36e12k 93T76o19m61a27s73e63k 5823130978295

Přesně, jako každý normální člověk byste do něj max strčil. Profesionál je placen mimo jiné za to, že se umí kontrolovat. Nevím, co tomu předcházelo, ale asi to nebyl první zápis do historie. Pár nadávek a trochu čuňácký faul. Kdyby se to mělo kvůli tomu pokaždý servat...

Já tu reakci tedy nechápu, pro mě osobně flastr klidně na rok. Případy jako byl Washington x Tomjanovich se nesmí opakovat, je to neskutečná zbabělost a jde o zdraví.

0/0
2.2.2016 9:27

J43a89r32o19s36l92a57v 58J37o84n43á89š 4488784882235

Co tomu předcházelo? Podívejte se na video - 3.Q čas 5:55 a pak čas 5:33. A taky na ten Kotasův zákrok, o kterém tady většina tvrdí, že to bylo podkopnutí. Já si myslím, že to bylo úmyslné nezastavení pohybu. Kotas prostě udělal ten krok navíc, i když nemusel, a Špaček o jeho nohu zakopl. Aktivní podkopnutí vypadá trochu jinak.

0/0
2.2.2016 13:55

P26e97t51r 74S83e49i61d31n64e21r 1977771325573

Tak o hráčích bychom měli celkem jasno (?!?) - ale co arbitři ?

Prapůvodcem jsou mizerní rozhodčí, kteří měli tu agresivitu zatrhnout už v zárodku - z tribuny byla jasně patrná již několik minut . . . Když padají technické a disciplinární tresty, je to vždy známka, že rozhodčí utkání nezvládli. A obzvlášť v tomhle utkání několikrát zabrnkali na nervy hráčů nepřesnými výroky, čímž tu atmosféru taky zjitřili. Zdalipak i je postihne náležitý trest ?

No a korunu všemu nasadil president Lahváček - 2x stopka pro Nečase je totální nesmysl a úlet ! ! Naprosto souhlasím s tím, že Nečasova kravata rychle vychladila nejen Špačka, ale i celou situaci. Pavel zjevně demonstruje veřejnosti nestrannost na účet Pardubic ?!

0/−1
2.2.2016 0:27

J90a60r71o82s20l89a21v 67J63o41n68á56š 4238794642915

Hlavně si myslím, že Ell ml v čase 5:33 ve 3. Q Kotase stáhnout, aby vychladl. Někteří trenéři dokážou tímto způsobem "vzplanutí vášní" uhasit.

0/0
2.2.2016 13:58

J62a74n 98Č79á43k51o76r63a 6310902543854

Šest utkání nepodmíněně. Takový trest vynesl dnes večer disciplinární ředitel Kooperativa NBL Pavel Hlaváček pro křídelníka svitavských Turů Jana Špačka, nejviditelnějšího muže incidentu ze sobotního východočeského derby mezi Pardubicemi a Svitavami. Bez trestu ovšem nevyvázli ani další aktéři divoké situace Radek Nečas a Lukáš Kotas, kteří byli na jejím počátku a konci. Kapitán BK JIP Pardubice Kotas byl potrestán stopkou na jeden zápas, power forward Nečas pak na dvě utkání.

0/0
1.2.2016 23:38

P77a11v95e85l 54K73o53t78a80s 7242567547

Brácha s Honzou Špačkem se znají od dětství. Naše rodiny spolu jezdily na sportovní dovolené, hráli spolu volejbal, tenis i basket, oba jsou Svitaváci. A pak na sebe narazí v zápase, tak jako už mnohokrát. Navzájem se brání, "otloukají se" a nadávají si. Dosud vše v rámci celkem běžného sportovní vypětí a určitě by si dokázali po zápase podat ruku. Špajdovu frustraci lze pochopit - nedal ani koš, měl 4 fauly, nedařilo se mu a Svitavy prohrávaly o 25 bodů. Lukášovo "podkopnutí" bylo za daného stavu zbytečné :-/ Kdo byl někdy v podobné situaci tak ví, jak snadné je zpomalit nebo zastavit, aby ke kontaktu nohou nedošlo. Lukáš to neudělal a musel vědět, že Honza o jeho nohu při změně směru brkne (zarputilé video-experty nepřesvědčí nic, že to nebylo podkopnutí :-)). Taky za to dostal nesportovní chybu - byl pozásluze potrestán tak, jako je potrestán za takovou věc každý jiný hráč. To se děje v každém utkání. A pak Honzovi bouchnou saze a dá Lukášovi pěstí ... každý měl někdy v životě chuť tohle udělat (když ne protihráči, tak rozhodčímu). Honza za to asi dostane trest. Možná si nezahraje pár zápasů - je to zřejmě zasloužené a hodně sportovců to zná.

Ale to, jak se tady někteří opírají do Radka Nečase, je trapné! Špajdovi vůbec nic neudělal. Prostě ho přimáčkl čelo na čelo a zřejmě mu řekl něco peprného o tom, že tohle přehnal. Bránil svého spoluhráče a kapitána. Být tam někdo jiný, tak možná Špajda neodejde z polubovky po svých. A že lavička vyskočí, když jejich kapitán dostane zbaběle pěstí? Reagoval by snad někdo z vás jinak? Jestli dostane Nečas trest, tak ať jdou komisaři k šípkům Rv

+4/−11
1.2.2016 20:09

M63i13c28h86a82l 30T74u62r50e31k 9691310232119

Nevím co je na tom trapného. Rozhodně očekávám trest pro Nečase. A rozhodně bych dal i trest Kotasovi. Jsem jen obyčejný zarputilý video expert a vidím podkopnutí. Jasný úmysl, nesportovní a nefér chování. To bych taky trestal. A já bych to trestal i interně na úrovni pardubického klubu. Nechtěl bych mít kapitána, který schválně podráží nohy protihráčům Rv A ze stejného důvodu bych potrestal i Nečase. Hráč, který má funkci v reprezentaci bere protihráče do kravaty a má se to omlouvat či přehlížet ?

+10/−2
1.2.2016 20:36

M66i46c74h92a80l 23H13o66r92a20k 2624865417652

Takze si to shrnme, potrestal byste skoro vsechny, ale ten nejhorsi zakrok ne ? ;-D Neni nad ,,objektivniho internetoveho experta,, jeste ocividne nekoho kdo basket videl tak akorat v televizi.Rv

0/−5
1.2.2016 21:45

M34i10c87h44a86l 25T59u67r87e36k 9411610682409

Vy opravdu mezi řádky číst neumíte. Projděte si diskusi. Potrestání Špačka je samozřejmě nezpochybnitelné a nevyhnutelné. O tom ani nemá smysl se bavit. Exemplárně potrestat. To je samozřejmý. Všichni jenom poukazují na to, že Kotas lže, že to vyprovokoval a že Nečas reagoval přehnaně.

+6/0
1.2.2016 21:50

M84i21c64h31a92l 72H60o49r22a86k 2134935677322

V tom s Vámi souhlasím. ;-) Mimochodem Nečase vůbec nemám rád, takže toho se rozhodně zastávat nechci, jen mi přijde, že se tu v diskuzi všichni pozastavují jen nad Kotasem a nějak všem uniká, že to co udělal Špaček je prostě věc, která je mnohem závažnější než to, že mu Kotas podkopl nohu, ano je to nesportovní faul a já bych něco takového taky neudělal a nikdy jsem v zápase nic podobnýho neudělal, ale to co udělal Špaček byl prostě totální úlet.

0/0
1.2.2016 21:56

M46i92c85h93a84l 86T46u90r62e80k 9941800492969

a mimochodem, pořád se zmiňuje frustrace Špačka. Ale na druhou stranu, jakou potřebu měl Kotas někoho provokovat, s někým se pošťuchovat a nakonec podrážet nohy, když jeho tým vedl o 25 bodů. On měl být v pohodě, nad věcí, a ne takhle bláznit. Rv

+3/0
1.2.2016 20:38

M15i89c81h25a90l 19H92o41r70a50k 2984375717662

;-DPane bože, vy mi přijdete jak z jiný planety ? Dělal jste vůbec někdy nějaký sport, alespoň na amatérské úrovni ? Jak můžete napsat tak naivní blábol. Takovéhle hecování, pošťuchování někdy i nadávání se stává snad při všech kolektivních sportech. Kotas udělal nesportovní chybu a Špaček udělal něco co by si nikdo při jakymkoliv zápase neměl vůbec dovolit. Co na tom nechápete ?

+3/−3
1.2.2016 21:48

M77i50c51h11a30l 73T80u51r44e78k 9791730582449

Zaslepený pardubičák, tebe já zbožňuju :-/ Neboj, vylepený plakát Lukáše Kotase nad postelí ti nikdo strhnout nepřijde ;-D;-D;-D

+1/0
1.2.2016 21:56

M23i59c41h21a56l 69H39o28r55a42k 2534675937742

;-D;-D;-DTak to jste teda hodně mimo. Jsem Pražák a nefandim ani jednomu týmu. Prostě jen mám rád basket a i když už ho nějakou dobu závodně nehraju tak sleduju hodně zápasů z naší ligy a ne jen týmy, kterým fandím. Mimochodem v lize fandím Děčínu. Ale u Vás už jsem pochopil, že nemá cenu řešit nějakou objektivitu, v podstatě Vám vadí jen Kotas a to je celý. Alerspoň z Vašich příspěvků to tak vypadá. Nejhorší prohřešek udělal jednoznačně Špaček proto by podle mě měl dostat nejpřísnější trest, Kotas udělal nesportovní faul jakých v basketu uvidíte ještě plno, to ho samozřejmě neomlouvá a klidně bych mu dal stopku třeba na jeden zápas, protože to očividně bylo úmyslné. S čím na tom nesouhlasíte ? To, že třeba z nějakého důvodu nesnášíte Kotase i dokážu pochopit, ale trocha objektivity by neškodila.;-)

+1/0
1.2.2016 22:06

M35i17c53h43a85l 25T26u81r39e59k 9121680332569

Já proti Kotasovi nic nemám. Ale nelíbí se mi jeho chování a přístup k celé situaci. Prasil, provokoval, choval se nesportovně a zakončí to tím, že lže. To je vše. A myslím, že objektivní jsem.

+5/0
1.2.2016 22:13

M54i67c65h59a97l 46H71o40r31a53k 2944285987832

OK. V pohodě. S tím se dá celkem souhlasit. Určitě bych mu trest dal taky. A, že je to lhář o tom se taky nepřu, protože ten faul očividně úmyslnej byl, takže si mohl odpustit ty pohádky.

+4/0
1.2.2016 22:20

K75a25r92e76l 40V94o35l28n95ý 5492247555741

Kotas si za to umyslné sejmutí taky zaslouží stopku

+3/0
1.2.2016 20:39

K89a13r86e52l 89L19á40n81i82k 7118318236970

Špajdovi vůbec nic neudělal. Prostě ho přimáčkl čelo na čelo a zřejmě mu řekl něco peprného o tom, že tohle přehnal.

Myslíš když jej chytil do té kravaty, tak mu přimáčkl čelo? ;-D

0/0
1.2.2016 20:48

M55a36r32t76i28n 91Č48a84r86n14e40c16k29ý 2185104789775

Nejen, že ze sebe *** udělá váš bratr, vám se to povede taky. Gratuluji.

+5/0
1.2.2016 21:16

M62i72c55h55a61l 10H49o70r92a95k 2844855297882

**** ze sebe udělal jak Kotas tak hlavně Špaček. Nebo Vám přijde normální při basketu někomu dát pěstí ? V NBA by si za tohle nezahrál hodně zápasů a ještě by musel zaplatit tak tučnou pokutu, že by se z toho asi dlouho vzpamatovával. Kotas udělal nesportovní chybu a já bych mu taky klidně za to dal nějaký trest, ale takové nesportovní chyby se stávají a ne zrovna výjmečně, ale to co udělal Špaček si prostě nikdo dovolit nemůže a měl by za to být tvrdě potrestán.

+2/0
1.2.2016 21:52

M69a10r22t12i86n 42Č19a45r82n49e55c80k12ý 2175734379465

Obhajuje snad někdo Špačka? Nepleť si pojmy s dojmy.

+1/0
1.2.2016 22:07

M84i35c30h11a81l 52H15o58r50a46k 2564395317472

Přijde mi, že tu všichni neustále omílaj jen Kotase, ty ten pocit nemáš? Koukni se dolů do diskuze. Ano, Kotas očividně lhal, dobře je to trapák, mohl přiznat narovinu, že to udělal úmyslně, ale takových faulů se ještě stane plno, ale nemůže na to někdo reagovat takhle. To je celý.

0/0
1.2.2016 22:12

M72i83c26h97a96l 82T34u60r32e95k 9591640812289

Protože Kotas to celé vyvolal.

+1/0
1.2.2016 22:15

J25a24r23o50s90l24a42v 79J70o47n33á52š 4828804482695

Vyvolal to Špaček: 3.Q, čas 5:55.

0/0
2.2.2016 13:43

M34a29r84t52i72n 55Č51a84r76n76e81c13k17ý 2155854689125

Jo a mimochodem, v NBA za takovýto faul, který jednoznačně vyvolá bitku, je taky stopka.

+1/0
1.2.2016 22:09

M23i44c17h65a85l 90H97o94r89a12k 2774375717632

Vždyť to jsem taky psal.;-) Ale určitě nedostane přísnější trest hráč co někomu podrazil nohu než hráč, který dá někomu pěstí. To je celý. Jinak to co píšeš nijak nerozporuju. Ať Kotas dostane stopku třeba na jeden zápas, ale to co předvedl Špaček je už napadení a to už prostě musí být přísnější trest. Ja nechci stranit ani jednomu. V podstatě mi jsou ukradený, jen mi přijde, že se tady ta diskuze motá jen kolem Kotase a zákrok Špačka jako by byl vlastně v pohodě.

0/0
1.2.2016 22:17

M17a58r49t18i78n 14Č50a42r21n15e44c15k54ý 2405664359405

Špačka odsoudil jeho trenér, jeho otec/manažer v podstatě taky, takže ho čeká disciplinárka. Ale Špaček nikde nevykládá něco o tom, jak nechtěl, jak o sebe zavadili a podobně.

+3/0
1.2.2016 22:34

P66e66t91r 82F53e79i31g50l 5578793190172

Oceňuju, že si jste do toho šel a snažil se to z pohledu rodiny vysvětlit tady v jámě lvové. Ale nic to nemění na tom, že úmysl ze strany JK tam byl zřejmý a na to nikdo ani nemusí být expert u videa. Vadí mi spíš to, že JK potom lhal, že to úmylsné nebylo a jen o "sebe brnkli"....to je prostě špatně...jo, JŠ vypěnil úplně přehnaně a zbytečně...o tom není sporu...myslím, že si to kluci vyříkají někde u piva a bude klid...nejsou to přece ženský...lepší jedna rána než letitá zahořklost...

+4/0
2.2.2016 7:38

L35i36b67o13r 97B65u71ř73t 8626666179882

Ono při té úrovni těch profesionálních pískačů se ani není co divit, že takový zkrat někdy přijde... A že jsem se ani nespletl, kdo to asi pískal...

+1/−1
1.2.2016 19:21

M75a98r59t60i41n 37Č97a29r33n57e49c22k90ý 2375494429735

A kdo z nich je profík?

+3/0
1.2.2016 19:22

J52a76n82a 39E23l48i71á40š91o73v58á 9469634664168

Jako, že by se kluby měly zatížit ještě většími náklady na profi arbitry ?

Poznal by se rozdíl mezi stávajícími a profíky ?

0/0
3.2.2016 11:04

V41á51c25l80a12v 26M98r40k96v25i16c85a 9923925597309

Typický Kotas.. lže a z videa bylo jasně vidět,že ho chtěl podrazit. Stihnout ho nemohl. Reakce Špačka byla až moc přehnaná, ale když má člověk den blbec, tak někdy vybuchne. Trest by měl být na obou stranách.

+2/−1
1.2.2016 17:51

P82e42t60r 24C93h76ý96l11e49k 8238955734303

Tak jsem si to video pustil a souhlas s tim, ze kotas je lacinej lhar a spacek mel rudo pred ocima a postihl ho tzv. Repkuv blikanec, nyni prejmenovan na Spackuv ulet.

ohledne necase - z meho pohledu udelal nejlepsi co mohl - priletet tam nejaka horka hlava, mohl jit na zem i spacek. Takhle si ho otcovsky pritahl a vysvetlil mu, ze tohle se fakt nedela.

vim , ze basketbalova pravidla na to asi koukaji odlisne, ale napadeni dle me vypada trosku jinak.

+2/−1
1.2.2016 15:32

P66e76t18r 75F46e94i91g95l 5518273670652

A to nás ten lacinej lhář zve na F4 ČP na stránkách ČBF http://www.cbf.cz/ ;-D

+2/0
1.2.2016 15:57

J83a88n79a 91E65l39i78á76š79o81v48á 9619274924448

Ne-čas musí vrátit trafiku, Kotas nejdříve detektor a pak cvičit na balancérech, aby to příště ustál a Špáča by ho měl příště uspat lépěji ať se ví, že nějakej basketbal existuje.

0/−4
1.2.2016 14:18

J77a93n24a 34E18l32i92á11š32o19v44á 9749354924468

Exemplárně potrestat. Takové nešvary by se nám tu rozmáhat neměli.

Nikdo z nich není žádný nepostradatelný, tak ať příště používají zdravý rozum ve hře inteligentů. Kočkovat se mohou, samozřejmě s pomůckami, za dohledu odborníků na box nebo úpolové sporty.

0/0
1.2.2016 14:25

K93a62r68e57l 64V96o29l31n66ý 5732437555371

prostě Kotas Rv

+2/−3
1.2.2016 13:55

K31a98r23e60l 21S85t69u13d50e94n57o31v18s62k85ý 1547702754204

Svitavy jsou opravdu týmem sympaťáků. Špaček se teď ukázal, k tomu třeba takovej nejvetší simulant ligy Teplý a při domácích utkáních hlavní pořadatel, který je neuvěřitelný hulvát. Rv

+1/−2
1.2.2016 13:21

J28a24k83u29b 40K59o28r11f 7318660927351

No, podíval jsem se na to video a nechápu, jak může Kotas vyprávět o tom že o něj "škobrtnul", evidentně ho podkopnul naprosto záměrně - nesportovní chyba zcela na místě.

Na druhou stranu - Špáčovo reakce nebyla vůbec neadekvátní situaci. Sice to bylo úmyslný podkopnutí, ale žádná řezničina, žádnej kopanec, prostě nic hroznýho, "jenom" mu podkopnul nohy. Já za ty roky viděl na palubovkách takových prasáren, že tohle neni nic, co by vůbec stálo za zvýšenou hráčovu pozornost. Musí se připravit na trest, a nebude to málo...

A Nečas - proboha v jeho věku by k tomu měl přistupovat trochu s chladnou hlavou, a ne ho brát do kravaty. Ačkoli jeho motivaci bránit spoluhráče rozumim...

+2/0
1.2.2016 13:20

J94a70r80o24s62l16a92v 79J77o70n38á40š 4758234862875

Reagovat na takovou prasárnu (nepamatuji si v české lize podobné KO) s chladnou hlavou? To by člověk nesměl mít v žilách krev, ale vodu.

A jestli šlo v Kotasově případě o podkopnutí (aktivní kopnutí jsem tam neviděl) nebo o brnknutí, to je nepodstatné. Úmysl tam asi byl.

+1/0
1.2.2016 15:37

J86a10r17o82s54l13a94v 18J29o76n55á67š 4858904972315

A ten úmysl byl také v souladu s pravidly potrestán.

0/0
2.2.2016 13:44

J35a41n50a 37E37l84i25á26š40o98v95á 9419354954288

Malinko mne překvapuje, že padl jak podťatej. To neustojí ránu na bradu? Dala bych mu technickou za flooping ;-D

+2/−5
1.2.2016 12:58

J32i76r73i 97R35u57s72n57o48k 4135942337633

Myslis jako flopping? Neplet si termity.

0/0
1.2.2016 21:03

J84i67ř47í 36F42o10g55e60l 2950551886892

Ach jo, dva rodilí Svitaváci a takhle si jdou po krku.

+1/0
1.2.2016 12:49

J67a80n 85M35i79c28h44á31l50e96k 4939370529944

Souhlasím s panem Jonášem, na zápase jsem byl, Slovní výměna názorů se odehrála pár metrů přede mnou, pánové se víceméně poslali "někam". Celý zápas mezi nimi napětí bylo a pošťuchovali se, jenomže jeden z nich to neunesl a nezachoval se jako profesionál. Basketbalová pravidla, z mé vlastní zkušenosti, nabízejí mnoho prostoru pro otloukání se navzájem, jako jsou kolena, lokty a strkání, přinejhorším to skončí faulem nebo technickou chybou, ale dát někomu pěstí vypovídá o nevyzrálosti hráče, který je za pobyt na hřišti placený.

+2/−3
1.2.2016 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze