Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dahlmeierová je nemocná, Soukalovou v Anterselvě prohánět nebude

Na nadcházejícím Světovém poháru v Anterselvě bude chybět jedna ze soupeřek Gabriely Soukalové v boji o velký křišťálový glóbus. Německá biatlonistka Laura Dahlmeierová, které patří čtvrté místo průběžného pořadí, onemocněla a v Itálii závodit nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a83r86o40s86l59a86v 46K33o68v12a35ř63í98k 6763783812567

Já se jen modlím, aby Gabča zůstala zdravá. Takovou šanci na svěťák dlouho neměla.

0/0
21.1.2016 12:59

J12a75r27o42s11l36a71v 83K97o88v64a72ř38í61k 6243413672687

Já se jen modlím, aby zdraví vydrželo u Gábiny. Letos na ten světák má šanci jak nikdy.

0/0
21.1.2016 12:56
Foto

P13e57t65r 90Š55m60e15j36k58a91l 9105420978947

Pro konečné pořadí to zase tak moc neznamená - Laura bude po uzdravení ještě o něco hladovější a obtížnější soupeřka...

0/0
21.1.2016 1:21

M11a50r52t42i62n 57Č81a59r67n12e61c97k80ý 2595394499205

Neznamená? Cože? Vždyť Laura může rovnou zapomenout na to, že by Gábinu dohnala.

+2/0
21.1.2016 7:32
Foto

P32e40t18r 74Š34m89e20j29k65a36l 9735770798837

Pokud vynechá dva závody, tak ještě klidně může vyhrát svěťák....

Zbývá toho ještě dost a nemáme nejmenší tušení, jak budou ostatní holky bodovat.

Je to komplikace, ale "sorry" výrok..."Laura může rovnou zapomenout na to, že by Gábinu dohnala"...je naprostá pitomost...

Za týden může onemocnět Gábina (což jí samozřejmě nepřeju) a máš všechno jinak...:-)

0/0
21.1.2016 10:42

L64u90k69á71š 87V19l81k 2771199854526

Ano může, ale tys napsal že to tak moc neznamená, což není pravda. Laura už vynechá celkem 5 závodů, ve kterých Gača byla 8 a lepší. Pokud dejme tomu v Itálii získá Gabi 74 bodů (2 a 20 místo) bude mít 200 bodů náskok na Lauru, 5 závodů na ní k dobru a do konce už bude zbývat 11 závodů... Takže to je pro Lauru slušná ztráta. I ona si to uvědomuje a v rozhovoru říká že může vyhrát svěťák jindy.

0/0
21.1.2016 11:00

L88u62k38á57š 79V55l95k 2191809774116

Pochopitelně myslím i na odpis bodů, i s tím má Gabča o hodně lepší karty v rukou... A jestli Gabča onemocní - ano je to možný - ale zatím byla 2x nemocná Laura a to jsou fakta ;-D :-)

0/0
21.1.2016 11:09

J88a29k76u59b 41G22r95é30n17a81r 9864285963160

S tema odpočty bezte nekma proste kdyztak posledni zavod dva dojede.ma chvostu a je to

0/0
20.1.2016 22:32

V21á87c51l39a38v 53S31u31r32y44n36e80k 4711856807

to je česky???

0/0
20.1.2016 23:05

P76a67v97l15i63n11a 49H93a37m76p68l81o87v78a 7691118439412

Znovu nechat Gabinu odpocivat a stafetu sestavit dle minuleho tydne. Misto Landove Jislovou. Gabina ma nyni velkou sanci na zisk globu. Taktika by tomu mela odpovidat:-)

+2/−1
20.1.2016 22:19

L50u67d67o54v78i52t 33B78a67l96a41z33e59c 3498205495399

Pauzovat v nedelnej stafete nedava zmysel, pretoze dalsi tyzden je volno.

+3/0
20.1.2016 22:27

L23u88k22á42š 15V71l92k 2241629684716

Nesmysl Pavlíno Hamplová. Stále vynechávat štafetu není vůbec nutné. Za prvé bude další následující závod po té štafetě až za 12 dní (byť v kanadském Canmore), a za druhé i štafeta má svůj zvuk zvlášť když vždy patříme mezi medailové kandidáty...

+1/0
21.1.2016 3:40

L43u52k61á42š 91V49l31k 2271239324886

...a v neposlední řadě Gabča ráda jezdí štafetu a pomáhá holkám k týmovému úspěchu.

+1/0
21.1.2016 3:46

J55o81s83e42f 51S61t14a26r29ý 5714489485559

KARMA

0/0
20.1.2016 22:02

L22u30d98o44v95i73t 40B25a83l61a45z25e44c 3988405205289

V startovej listine su Jislova a Tomesova, nie je tam Landova

+1/0
20.1.2016 22:01

M91i36l16a34n 43C40o57u71f29a40l 8193457493

Budu upřímný! Jsem veliký fanda Gabči a tato zpráva mě opravdu potěšila! D je v současné době nepříjemná soupeřka a věřím, že Gabča v Itálii prorazí dosavadní smůlu a odrazí se k rozhodujícímu útoku na VG!!!!

+2/0
20.1.2016 21:54

R98a93d13e16k 30V70o50k85á31l 1480918727704

ano, historie se nebude ptát, kdo byl jak nemocný... ale škoda to je, Laura tou svojí běeckou výbušností dodávala závodům velkou šťávu. A vyhrát KG proti zdravým soupeřkám je lepší, než když odpadnou pro zranění či nemoci.

0/0
21.1.2016 10:55
Foto

M29a48r27t16i62n 72K15r10u79p22i41c31a 8783899505727

Až na nějakým závodu vybouchne Gabča, bude moc ráda za odpočty :-)

0/0
20.1.2016 21:24

M75a42r30e79k 44C61h50r21i38s78t 7689697421701

Jděte s těmi odpočty někam. Počítáte něco, co není ještě vůbec jasné! Pokud by měla odečítat to, co tady dneska zmiňujete, tak by zase oproti ostatním nasbírala tolik bodů - za ta místa 1 - 8, že by si svou pozici měla takovou, že ji žádný odpočet nemůže ohrozit, to by leda někdo musel hodně zazářit. Zabývejte se smysluplnými věcmi a nezabývejte se kravinami ;-)

+5/−4
20.1.2016 20:55

M86i24l60a71n 20C19o54u23f77a45l 8393487293

Bohužel pravidla stojí nyní spíš proti G. Odpočet 2 nejhorších výsledků, včetně 0 - t.j. i neúčast je jasná!

0/0
20.1.2016 21:56

J81a71r83o50s80l98a23v 54Š15k70r92o35b67á96k 3150775838145

Ale Dahlmeierová už 2x chyběla ... Víc už odečíst nemůže!

0/0
20.1.2016 22:31

J45a67r18o34s26l69a17v 78Š40k27r62o64b83á49k 3940425678495

Sice Dahlmeierové zůstane vše, co si vyběhá, ale Gabča, pokud neonemocní, bude mít o 4 šance víc k zisku bodů.

0/0
20.1.2016 22:39

M53a37r87t69i28n 25Č80a52r67n45e52c22k49ý 2445934419935

5

0/0
21.1.2016 0:41

P80e20t57r 54H24a43j11n68ý 3944918502856

Přeji holkám brzké uzdravení. Bez poŕádných soupeřek to Gábinu ani nebude bavit. Stačí že chybí Darja. Maren má podle mne budoucnost.

+2/0
20.1.2016 20:54

L53u40k34á38š 64V33l55k 2251749484926

Nedávno jsem projel kompletních 13 posledních sezón - hledal jsem nejvíce umístění v TOP TEN za sebou, a přitom jsem si všímal odpočtu bodů. Nejvíce za těch 13 let odečetla Tora Berger - 41. Těch dosavadních odečítaných 70 Gabči asi určitě půjde dolů - což znamená (moc toho v polovině sezony nespočítáme) prostě závod od závodu sbírat či neztrácet moc na pronásledovatelky - a každý takový závod co vyjde je velké plus a blíže Velkému Glóbu. :-) R^

Jinak když teď přesně v polovině sezóny sezonu zakončíme a uděláme škrty tak to dopadlo:

1. Gabča 541 (už po odečtu -70)

2. Dahlmeier 485 (-0)

3. Dorin-Habert 480 (-58)

4. Hildebrand 472 (-48)

5. Wierer 429 (-33)

6. Kaisa 419 (-17)

7. Eckhoff 373 (-9)

Druhá polovina sezóny může dopadnou naprosto jinak, takže nic není hotovo, ale rozjeto je to dobře a i největší trumfy má v rukou Gabča... Takže zatím R^ :-)

+10/0
20.1.2016 20:39

M52i73l12a70n 36C27o77u27f69a52l 8543247313

Odpočet vyznívá nyní pro Gabču špatně, ale pokud přijde zaváhání, tak se poměr zase zlepší!

0/0
20.1.2016 21:58

P20e94t39r 93Č86e10r33v33e40n65ý 3246159277839

Dělá to dobře. Nemoci se nemají přecházet. To platí jak pro sportovce, tak pro běžné lidi. Pár dní v posteli a bude zase fit. Je zbytečné riskovat trvalé následky, které dnes pronásledují např. Veroniku Zvařičovou po přechozené angině.R^[>-]

0/0
20.1.2016 20:02

J83a21n 47V26y28b41í26h14a79l 8216710739518

Vidím, že někteří lidi tady mají s logikou fakt problémy. Ještě to napíšu takhle: pokud by měly třeba dvě závodníce obě po pěti vítězstvích a jedna k tomu měla třeba dvě druhá místa, jedno třetí a dvě čtvrtá místa a ta druhá tři druhá místa a dvě třicátá, kdo bude odečtem dvou nejhorších výsledků znevýhodněn nejvíc? No ta, která odečítá dvě čtvrtá místa, protože odečítá víc bodů.

+1/−1
20.1.2016 19:04
Foto

J26a73k79u43b 97V25a13š28k68o 1938614372733

Možná nemáš problém s logikou, ale s pochopením psaného textu ano.

+1/−1
20.1.2016 19:39

J25a69n 22V17y87b64í19h43a93l 8166320359358

Mám to správně, pane Vaško. Vám to ale nedochází.

0/0
21.1.2016 15:27

J82a14n 15V24y27b31í22h58a16l 8586590329258

Já nemám problém s pochopením psaného textu, ale Vy, pan Balazec, Čarnecký a další máte potíže s pochopením kontextu.

0/0
21.1.2016 15:36

J89a24n 65V24y26b85í87h54a26l 8566910729338

K bodům - prostě nejvíc je znevýhodněn ten, kdo odečítá lepší výsledky, než ostatní, což je myslím v tuto chvíli Gábina, jak píše pan Vaca.Takže pan Balazec a Nova mi přijdou trochu mimo.

0/−3
20.1.2016 18:38

A17n64d17r32e66a 57N17o71v41a 3978224545752

1) neodecita se "v tuto chvili",ale po poslednim zavode. 2) nelze se divat jen na mnozstvi odectenych bodu,ale i na mnozstvi tech,ktere uz ma nasbirane.

+7/−1
20.1.2016 18:44

J40a25n 24V18y21b62í84h71a74l 8946770789888

To jsou mi novinky, neříkejte :-)

0/−2
20.1.2016 18:55

J45o47s80e66f 57M23i51š93k24o56v51s83k90ý 6112246533571

Na to jste přišla sama, nebo vám to někdo napověděl?

0/−1
20.1.2016 21:56
Foto

J25a52k69u50b 55V71a39š17k45o 1388864602413

Mimo jsi ty ;-) Pořád je lepší odečítat, než nemít co odečíst :-P

+2/−1
20.1.2016 18:45

J69a39n 53V77y21b68í89h74a50l 8976120809268

Ne, fakt nejsem mimo. Ten, kdo odečítá nejvíc, odečítá prostě nejvíc a je tedy nejvíc odečtem znevýhodněn. Nevím, jak to jinak říct, aby to pochopili i ti nejpomalejší. Zkusím to takhle, pokud by teoreticky třeba všechny závody vyhrál a odečítal by tedy dvě vítězství, samozřejmě vyhraje, ale přesto by POŘÁD platilo, že je odečtem znevýhodněn nejvíc.

0/−1
20.1.2016 18:58
Foto

J67a72k34u29b 60V69a28š27k78o 1348184472893

Jseš mimo, protože reaguješ na něco, co nikdo netvrdí :-P

0/0
20.1.2016 19:04

J74a51n 58V22y83b63í43h81a86l 8226390239888

Reaguju na tato slova pana Balazce, ckterá tady padla, cituji: "Odpocitat najviac by bolo fajn". A na slova pana Novy: "porad lepsi pokazde hodne bodovat a pote hodne odecitat, nez 2x vypustit a bodovat malo".

0/0
20.1.2016 19:22
Foto

J54a63k81u74b 54V67a69š39k14o 1658814252773

A co je na tom nepravdivého?

0/0
20.1.2016 19:33

J27a42n 24V89y14b44í39h31a93l 8486250389238

V žádném případě to neplatí ve všech případech. Jeden takový, za který jste mi dal bůhvíproč mínus :-), jsem výše napsal.

0/0
20.1.2016 19:44
Foto

J48a46k43u80b 60V93a16š70k25o 1648444142793

Jenže, tvá prvotní reakce byla na příspěvky pana Balazce a paní Nové.

0/0
20.1.2016 19:48

A50n77d60r70e84a 76N95o16v46a 3118674955172

Ja jsem zena! :-)

0/0
20.1.2016 19:44

J94a83n 67V60y24b66í46h40a29l 8326940339158

Tak to se omlouvám :-)

0/0
20.1.2016 19:48

P86e19t16r 12Č77e79r85v34e93n60ý 3696339637489

Promiňte, ale ženy mají v češtině na konci obvykle dlouhé á. Neměla jste se jmenovat spíš Super N;-Dva? To by se tam víc hodilo.

0/−1
20.1.2016 20:13

L41u17d11o45v75i83t 52B98a31l13a63z49e77c 3678485315559

Ste znacne natvrdly, ale skusim to :

Predstavte si, ak ste toho schopny, ze dva zavody pred koncom bude stale "hrozit" odpocet 70 bodov za najhorsie 7. a 8.miesto a bude mat nejaky (hodne velky) pocet bodov. Kolko moze pripocitat za posledne 2 kola ?

Ak dvakrat vyhra, tak 50 bodov, to je maximum ( pripocita 2x60, odpocita 70 ).

Ak bude dvakrat na miestach horsich nez 8., tak neziska nic ( dvakrat nieco minus tolko isto ).

Kazde umiestnenie lepsie nez dva najhorsie su plus-body, horsie je nula.

Pochopil ?

+1/0
20.1.2016 19:08

J64a46n 78V88y85b98í44h32a87l 8196820119328

A co když bude třeba dvakrát šestá a někdo, kdo s ní byl do té doby na body nastejno, bude dvakrát první a nejhorší výsledky budou třeba dvě třicátá místa. Pak Gábina odpočítá body za 7. a 8. místo a ten, kdo s ní byl bodově na roveň, odpočítá dvě třicátá místa. Pro koho bude odečet nevýhodnější?

0/0
20.1.2016 19:26

L96u37d60o27v14i33t 27B85a29l48a62z86e86c 3138475375119

To nic nemeni na tom, ze optimalne je udrzat najvyssi odpocet, pretoze to znamena dosahovat same lepsie vysledky nez svoje najhorsie.

Vas priklad je znacne nepodareny, pretoze v nom by bola Soukalova porazena aj bez odpoctov. Musim vam teda pomoct a skonstruovat velku zvrhlost : Ak by Soukalova a Dahlmaier mali dva zavody pred koncom rovnako a Soukalovej by furt "hrozil" odpocet 70 bodov, Soukalova by obidva posledne zavody vyhrala (+50), tak by ju vdaka odpoctom Dahlmaier porazila 15. a 16.miestom (+51). Problem prikladu ale nie je v jeho zavere, ale v predpoklade : aby Soukalova odpocitavala 70 ( t.j. najhorsie 7. a 8.miesto ), tak by Dahlmaier musela carovat, aby mala 2 kola pred koncom stejny pocet bodov ( len ciste teoreticky to este mozne je, ked bude Dahlmaier vytrvalo zbierat prve a Soukalova siedme miesta, tak by sa k tomu blizili tempom 24 bodov za zavod )

+3/−1
20.1.2016 20:03

J28a84n 71V15y15b85í83h58a54l 8176660239878

Ten příklad si mi fakt nepovedl, je hloupý, ale zvrhlá je od počátku Vaše logika a natvrdle se projevujete Vy, mám-li použít Vaši terminologii. Vycházíte z předpokladu, že je nejvýhodnější odpočítat nejvíc bodů, protože to znamená, že závodník nasbíral více bodů, než ten, kdo odečítá méně bodů za horší výsledky. To ale nemusí být pravda.

0/0
20.1.2016 23:28

J74a68n 97V98y15b36í88h59a62l 8246140689458

To ale zároveň neznamená, že pro Gábinu je v tuto chvíli výhodnější zajet horší výsledky, to je jiná věc. Pletete jablka s hruškami.

0/0
20.1.2016 23:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze