Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme do cíle. Klidně s kamionem v zubech, bojuje Macík s osudem

Martin Macík mladší i přes velké technické problémy ve čtvrteční 11. etapě pokračuje v Rallye Dakar. Nejmladší pilot v kategorii kamionů musel s posádkou na trati vyměnit poškozenou kardanovou hřídel u svého liazu a do cíle dorazil s velkou ztrátou jako úplně poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E37m97i69l 36M17i11n85á68ř 7220949499247

Teď jsem zahlédl Macíka na startovní listině, startuje 18:23 ze 34.místa. Tak první krůček - domluvu s pořadateli zvládl. (Na rozdíl od A. Lopraise, sorry pane Najmane, je to tak).

0/0
15.1.2016 17:14

E32m74i46l 17M32i27n74á58ř 7970919309897

Chválím Tobyho Price! ;-) Krásně jede, hlídá si náskok 35 minut. Na WP3 ztrácí pouze 44s.

0/0
15.1.2016 15:25

E95m63i88l 60M84i55n71á75ř 7950309139337

Ty bráchové Patronelli od Quadů si dělají snad ze všech srandu. Po jedenácti etapách (necelých 50 hodin), jsou 1.a 2. s rozdílem 8 s! Slovy osm vteřin. Třetí je za nimi 1:41 hod.

0/0
15.1.2016 15:23

E83m96i66l 23M70i67n15á86ř 7810779169677

Se mi zdá, že by se Aleš Loprais mohl u Macíka něco přiučit. To jsou paradoxy!

Macíku vydrž, jseš borec, ty tam dojedeš! Hlavně se nenech vyhodit od komisařů.

+1/−3
15.1.2016 14:27
Foto

M73i25c24h78a36l 55N43a29j74m52a60n 7579133926480

Co by se Loprais mohl přiučit???

+2/0
15.1.2016 14:30

E32m97i85l 34M71i89n90á45ř 7560309549557

Jak to nevzdat, kvůli jednomu ložisku. Nebo třeba co si vzít za nářadí a díly s sebou...

+1/−2
15.1.2016 14:39
Foto

M73i17c33h32a82l 91N31a54j96m72a92n 7689383566860

Nemelte kraviny, prosím...

Loprais se snažil závadu opravit a také jí opravil - podobným způsobem jako Macík - tak, že si nechal chybějící díl dovézt. Problém byl, že Loprais pak nestihl start další etapy a byl proto vyloučen.

A otázka nářadí? Macík si veze možná nářádí trochu víc, ale to je proto, že v jeho týmu jede akorát on sám v jednom náklaďáku. Loprais jel letos ve velkém týmu (celkem 5. kamiónů na startu) a a potřebné vybavení a nějaké náhradní díly vezl pouze jeden z nich.

+3/0
15.1.2016 14:45

E19m15i69l 20M78i50n91á62ř 7360349749227

No vždyť Macík to zvládl a Loprais ne.

Kardan a elektrika proti zadřenému přednímu ložisku.

+1/−2
15.1.2016 14:56
Foto

M28i50c27h38a54l 64N65a51j83m28a31n 7169123386840

Ano, Macíkovi vezli kardanovou hřídel jen necelých 200 km. Lopraisovi vezli ložisko přes 400 km. To je jen takový detail. Vlastní čas opravy je vedlejší, v obou případech se muselo hlavně čekat na potřebný díl...

+1/0
15.1.2016 16:21

E24m10i24l 92M12i27n91á28ř 7520869919967

Máte to marný, nemohu uznat, že je letos Aleš Loprais lepší kamionista, než Martin Macík. Ale vy si to klidně myslete.

Máte totiž absolutní pravdu. Větší tým IVECO to má samozřejmě složitější, musí vozit díly z větší dálky. Mají jenom jeden náklaďák na náhradní díly,.. (Ložisko se nedá vézt osobákem?). To Macík to má o hodně jednodušší. Musí si to zařídit a udělat sám. To mu může Loprais závidět.

+1/−1
15.1.2016 17:02
Foto

M67i64c12h62a21l 13N50a39j90m70a48n 7279563196160

Je to marné, Vám prostě Loprais leží pěkně v žaludku.

Nikde nepíšu kdo je lepší pilot!

Macík je nadějí do budoucna, nyní mu chybějí zkušenosti a limitují ho možnosti malého rodinného týmu.

Loprais už si něco odjezdil a z nynějších aktivních českých kamióňáků je nejúspěšnější (z pohledu výsledků).

+1/0
15.1.2016 17:33

E69m79i60l 15M54i36n66á72ř 7410309319467

Protože mu již dlouho fandím a zklamal mne! 1) Že nejede s českým autem, 2) že se nedokáže dohodnout s ostatními Čechy. 3) že nepozná načaté ložisko.

Pilot je určitě rychlý, ale na Dakaru nejde jen o rychlost. Takovou dobu se připravují, stojí to hodně úsilí, hlavně jiných lidí, než pilota. A v 5.etapě to odpíská. Např. Kolomý dělá i přes problémy radost týmu i fanouškům dál.

+1/−1
15.1.2016 17:56
Foto

M36i14c49h12a44l 51N46a73j33m40a41n 7389183446720

1) Rozhodl se jít cestou pronájmu auta ve velkém týmu. A takový tým v česku není

2) Dohodnout s ostatními čechy - na čem? Udělat velký tým v česku je nereálné (peníze, vztahy mezi jezdci....)

3) Během té páté etapy měl potíží víc, takže to ložisko v tom zapadlo a i kdyby poznal načaté ložisko o 100 km dříve? Co by to pomohlo.

0/0
15.1.2016 18:35

R82o61m88a20n 51O71p35e30t 1791349405822

jako jesli skace s tim autem takle vysoko jako je na fotce, tak at se pak nedivi ze ma technicky problemy :DDDD

0/0
15.1.2016 12:49
Foto

M89i96c84h50a57l 66N76a83j66m59a50n 7269793296140

To na fotce je jen slabý odvar:

Toto je extrém:

https://www.youtube.com/watch?v=5PRQgjV3m3E

0/0
15.1.2016 13:05
Foto

M66i66c44h18a67l 79N13a35j41m12a21n 7869733536520

Držím klukům palce, ať dojedou do konceR^.

Jsou to fakt machři. Jedou s autem, které si postavili od a A až po Z. Navíc pod značkou LIAZ, která již řádku let neexistuje.

+4/0
15.1.2016 12:10

L59u91k92á79š 21B52r52a16n10d54e28j46s 2873425141321

Pravda, z nostalgického pohledu jim taky fandím, byť to s Lijánou nemá společného nic, než ten znak na kapotě. Ale byl to LIAZ, kdo tam od nás byl první a LIAZ jako první kamion dojel do Dakaru už při své premiéře. A na to nejde zapomenout.

+1/0
15.1.2016 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze