Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme do cíle. Klidně s kamionem v zubech, bojuje Macík s osudem

Martin Macík mladší i přes velké technické problémy ve čtvrteční 11. etapě pokračuje v Rallye Dakar. Nejmladší pilot v kategorii kamionů musel s posádkou na trati vyměnit poškozenou kardanovou hřídel u svého liazu a do cíle dorazil s velkou ztrátou jako úplně poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E55m12i70l 83M62i40n62á37ř 7690929989707

Teď jsem zahlédl Macíka na startovní listině, startuje 18:23 ze 34.místa. Tak první krůček - domluvu s pořadateli zvládl. (Na rozdíl od A. Lopraise, sorry pane Najmane, je to tak).

0/0
15.1.2016 17:14

E93m30i26l 34M20i93n46á36ř 7920109309697

Chválím Tobyho Price! ;-) Krásně jede, hlídá si náskok 35 minut. Na WP3 ztrácí pouze 44s.

0/0
15.1.2016 15:25

E80m90i32l 83M76i17n33á56ř 7670939959527

Ty bráchové Patronelli od Quadů si dělají snad ze všech srandu. Po jedenácti etapách (necelých 50 hodin), jsou 1.a 2. s rozdílem 8 s! Slovy osm vteřin. Třetí je za nimi 1:41 hod.

0/0
15.1.2016 15:23

E29m25i36l 61M63i65n41á86ř 7180849779847

Se mi zdá, že by se Aleš Loprais mohl u Macíka něco přiučit. To jsou paradoxy!

Macíku vydrž, jseš borec, ty tam dojedeš! Hlavně se nenech vyhodit od komisařů.

+1/−3
15.1.2016 14:27
Foto

M14i61c86h35a27l 14N54a13j11m69a56n 7839463416800

Co by se Loprais mohl přiučit???

+2/0
15.1.2016 14:30

E93m71i54l 50M84i89n55á14ř 7950479789697

Jak to nevzdat, kvůli jednomu ložisku. Nebo třeba co si vzít za nářadí a díly s sebou...

+1/−2
15.1.2016 14:39
Foto

M89i65c84h41a71l 28N52a81j33m41a28n 7219593436240

Nemelte kraviny, prosím...

Loprais se snažil závadu opravit a také jí opravil - podobným způsobem jako Macík - tak, že si nechal chybějící díl dovézt. Problém byl, že Loprais pak nestihl start další etapy a byl proto vyloučen.

A otázka nářadí? Macík si veze možná nářádí trochu víc, ale to je proto, že v jeho týmu jede akorát on sám v jednom náklaďáku. Loprais jel letos ve velkém týmu (celkem 5. kamiónů na startu) a a potřebné vybavení a nějaké náhradní díly vezl pouze jeden z nich.

+3/0
15.1.2016 14:45

E14m26i23l 66M15i79n28á98ř 7150249229327

No vždyť Macík to zvládl a Loprais ne.

Kardan a elektrika proti zadřenému přednímu ložisku.

+1/−2
15.1.2016 14:56
Foto

M43i28c70h41a31l 31N65a75j43m20a13n 7719523746230

Ano, Macíkovi vezli kardanovou hřídel jen necelých 200 km. Lopraisovi vezli ložisko přes 400 km. To je jen takový detail. Vlastní čas opravy je vedlejší, v obou případech se muselo hlavně čekat na potřebný díl...

+1/0
15.1.2016 16:21

E38m22i47l 23M32i72n40á21ř 7880909319647

Máte to marný, nemohu uznat, že je letos Aleš Loprais lepší kamionista, než Martin Macík. Ale vy si to klidně myslete.

Máte totiž absolutní pravdu. Větší tým IVECO to má samozřejmě složitější, musí vozit díly z větší dálky. Mají jenom jeden náklaďák na náhradní díly,.. (Ložisko se nedá vézt osobákem?). To Macík to má o hodně jednodušší. Musí si to zařídit a udělat sám. To mu může Loprais závidět.

+1/−1
15.1.2016 17:02
Foto

M13i84c85h65a41l 65N14a39j58m89a22n 7579783376220

Je to marné, Vám prostě Loprais leží pěkně v žaludku.

Nikde nepíšu kdo je lepší pilot!

Macík je nadějí do budoucna, nyní mu chybějí zkušenosti a limitují ho možnosti malého rodinného týmu.

Loprais už si něco odjezdil a z nynějších aktivních českých kamióňáků je nejúspěšnější (z pohledu výsledků).

+1/0
15.1.2016 17:33

E58m38i82l 13M62i43n37á52ř 7850759119747

Protože mu již dlouho fandím a zklamal mne! 1) Že nejede s českým autem, 2) že se nedokáže dohodnout s ostatními Čechy. 3) že nepozná načaté ložisko.

Pilot je určitě rychlý, ale na Dakaru nejde jen o rychlost. Takovou dobu se připravují, stojí to hodně úsilí, hlavně jiných lidí, než pilota. A v 5.etapě to odpíská. Např. Kolomý dělá i přes problémy radost týmu i fanouškům dál.

+1/−1
15.1.2016 17:56
Foto

M19i20c54h39a30l 42N39a44j20m39a35n 7279153206180

1) Rozhodl se jít cestou pronájmu auta ve velkém týmu. A takový tým v česku není

2) Dohodnout s ostatními čechy - na čem? Udělat velký tým v česku je nereálné (peníze, vztahy mezi jezdci....)

3) Během té páté etapy měl potíží víc, takže to ložisko v tom zapadlo a i kdyby poznal načaté ložisko o 100 km dříve? Co by to pomohlo.

0/0
15.1.2016 18:35

R19o98m62a57n 10O73p93e13t 1971399615482

jako jesli skace s tim autem takle vysoko jako je na fotce, tak at se pak nedivi ze ma technicky problemy :DDDD

0/0
15.1.2016 12:49
Foto

M61i49c50h58a22l 55N89a12j64m48a78n 7669273586930

To na fotce je jen slabý odvar:

Toto je extrém:

https://www.youtube.com/watch?v=5PRQgjV3m3E

0/0
15.1.2016 13:05
Foto

M82i24c28h52a77l 45N38a26j44m75a76n 7479263196460

Držím klukům palce, ať dojedou do konceR^.

Jsou to fakt machři. Jedou s autem, které si postavili od a A až po Z. Navíc pod značkou LIAZ, která již řádku let neexistuje.

+4/0
15.1.2016 12:10

L60u36k31á12š 76B94r58a89n83d67e91j63s 2283165431241

Pravda, z nostalgického pohledu jim taky fandím, byť to s Lijánou nemá společného nic, než ten znak na kapotě. Ale byl to LIAZ, kdo tam od nás byl první a LIAZ jako první kamion dojel do Dakaru už při své premiéře. A na to nejde zapomenout.

+1/0
15.1.2016 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze