Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme do cíle. Klidně s kamionem v zubech, bojuje Macík s osudem

Martin Macík mladší i přes velké technické problémy ve čtvrteční 11. etapě pokračuje v Rallye Dakar. Nejmladší pilot v kategorii kamionů musel s posádkou na trati vyměnit poškozenou kardanovou hřídel u svého liazu a do cíle dorazil s velkou ztrátou jako úplně poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E95m60i61l 30M22i18n35á35ř 7880219179657

Teď jsem zahlédl Macíka na startovní listině, startuje 18:23 ze 34.místa. Tak první krůček - domluvu s pořadateli zvládl. (Na rozdíl od A. Lopraise, sorry pane Najmane, je to tak).

0/0
15.1.2016 17:14

E54m83i64l 92M97i73n18á28ř 7870979219537

Chválím Tobyho Price! ;-) Krásně jede, hlídá si náskok 35 minut. Na WP3 ztrácí pouze 44s.

0/0
15.1.2016 15:25

E60m96i47l 35M72i93n38á18ř 7950159389597

Ty bráchové Patronelli od Quadů si dělají snad ze všech srandu. Po jedenácti etapách (necelých 50 hodin), jsou 1.a 2. s rozdílem 8 s! Slovy osm vteřin. Třetí je za nimi 1:41 hod.

0/0
15.1.2016 15:23

E67m11i30l 61M80i49n35á28ř 7430119589177

Se mi zdá, že by se Aleš Loprais mohl u Macíka něco přiučit. To jsou paradoxy!

Macíku vydrž, jseš borec, ty tam dojedeš! Hlavně se nenech vyhodit od komisařů.

+1/−3
15.1.2016 14:27
Foto

M55i72c67h72a81l 48N39a96j48m17a69n 7249703106610

Co by se Loprais mohl přiučit???

+2/0
15.1.2016 14:30

E93m82i97l 68M48i55n15á35ř 7960539559477

Jak to nevzdat, kvůli jednomu ložisku. Nebo třeba co si vzít za nářadí a díly s sebou...

+1/−2
15.1.2016 14:39
Foto

M47i72c91h19a58l 48N39a78j98m35a65n 7359563756400

Nemelte kraviny, prosím...

Loprais se snažil závadu opravit a také jí opravil - podobným způsobem jako Macík - tak, že si nechal chybějící díl dovézt. Problém byl, že Loprais pak nestihl start další etapy a byl proto vyloučen.

A otázka nářadí? Macík si veze možná nářádí trochu víc, ale to je proto, že v jeho týmu jede akorát on sám v jednom náklaďáku. Loprais jel letos ve velkém týmu (celkem 5. kamiónů na startu) a a potřebné vybavení a nějaké náhradní díly vezl pouze jeden z nich.

+3/0
15.1.2016 14:45

E20m59i40l 15M89i80n86á40ř 7450449419207

No vždyť Macík to zvládl a Loprais ne.

Kardan a elektrika proti zadřenému přednímu ložisku.

+1/−2
15.1.2016 14:56
Foto

M61i49c47h70a29l 35N11a90j33m55a97n 7209753406300

Ano, Macíkovi vezli kardanovou hřídel jen necelých 200 km. Lopraisovi vezli ložisko přes 400 km. To je jen takový detail. Vlastní čas opravy je vedlejší, v obou případech se muselo hlavně čekat na potřebný díl...

+1/0
15.1.2016 16:21

E62m68i27l 71M21i72n24á94ř 7750659479647

Máte to marný, nemohu uznat, že je letos Aleš Loprais lepší kamionista, než Martin Macík. Ale vy si to klidně myslete.

Máte totiž absolutní pravdu. Větší tým IVECO to má samozřejmě složitější, musí vozit díly z větší dálky. Mají jenom jeden náklaďák na náhradní díly,.. (Ložisko se nedá vézt osobákem?). To Macík to má o hodně jednodušší. Musí si to zařídit a udělat sám. To mu může Loprais závidět.

+1/−1
15.1.2016 17:02
Foto

M65i60c42h56a73l 26N38a77j39m61a63n 7459103556840

Je to marné, Vám prostě Loprais leží pěkně v žaludku.

Nikde nepíšu kdo je lepší pilot!

Macík je nadějí do budoucna, nyní mu chybějí zkušenosti a limitují ho možnosti malého rodinného týmu.

Loprais už si něco odjezdil a z nynějších aktivních českých kamióňáků je nejúspěšnější (z pohledu výsledků).

+1/0
15.1.2016 17:33

E17m64i61l 30M38i59n60á34ř 7710279729307

Protože mu již dlouho fandím a zklamal mne! 1) Že nejede s českým autem, 2) že se nedokáže dohodnout s ostatními Čechy. 3) že nepozná načaté ložisko.

Pilot je určitě rychlý, ale na Dakaru nejde jen o rychlost. Takovou dobu se připravují, stojí to hodně úsilí, hlavně jiných lidí, než pilota. A v 5.etapě to odpíská. Např. Kolomý dělá i přes problémy radost týmu i fanouškům dál.

+1/−1
15.1.2016 17:56
Foto

M46i46c54h71a14l 80N70a45j39m90a97n 7339923476620

1) Rozhodl se jít cestou pronájmu auta ve velkém týmu. A takový tým v česku není

2) Dohodnout s ostatními čechy - na čem? Udělat velký tým v česku je nereálné (peníze, vztahy mezi jezdci....)

3) Během té páté etapy měl potíží víc, takže to ložisko v tom zapadlo a i kdyby poznal načaté ložisko o 100 km dříve? Co by to pomohlo.

0/0
15.1.2016 18:35

R89o10m14a80n 71O65p86e17t 1391239455182

jako jesli skace s tim autem takle vysoko jako je na fotce, tak at se pak nedivi ze ma technicky problemy :DDDD

0/0
15.1.2016 12:49
Foto

M15i14c36h69a38l 11N95a90j40m83a89n 7599643386200

To na fotce je jen slabý odvar:

Toto je extrém:

https://www.youtube.com/watch?v=5PRQgjV3m3E

0/0
15.1.2016 13:05
Foto

M54i25c65h37a36l 90N96a69j33m66a46n 7109633586390

Držím klukům palce, ať dojedou do konceR^.

Jsou to fakt machři. Jedou s autem, které si postavili od a A až po Z. Navíc pod značkou LIAZ, která již řádku let neexistuje.

+4/0
15.1.2016 12:10

L24u57k68á71š 64B40r12a30n69d31e95j56s 2313165201541

Pravda, z nostalgického pohledu jim taky fandím, byť to s Lijánou nemá společného nic, než ten znak na kapotě. Ale byl to LIAZ, kdo tam od nás byl první a LIAZ jako první kamion dojel do Dakaru už při své premiéře. A na to nejde zapomenout.

+1/0
15.1.2016 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze