Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chceme do cíle. Klidně s kamionem v zubech, bojuje Macík s osudem

Martin Macík mladší i přes velké technické problémy ve čtvrteční 11. etapě pokračuje v Rallye Dakar. Nejmladší pilot v kategorii kamionů musel s posádkou na trati vyměnit poškozenou kardanovou hřídel u svého liazu a do cíle dorazil s velkou ztrátou jako úplně poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E11m13i92l 20M19i40n78á22ř 7900219139367

Teď jsem zahlédl Macíka na startovní listině, startuje 18:23 ze 34.místa. Tak první krůček - domluvu s pořadateli zvládl. (Na rozdíl od A. Lopraise, sorry pane Najmane, je to tak).

0/0
15.1.2016 17:14

E21m65i63l 65M73i60n36á84ř 7870359419497

Chválím Tobyho Price! ;-) Krásně jede, hlídá si náskok 35 minut. Na WP3 ztrácí pouze 44s.

0/0
15.1.2016 15:25

E57m72i90l 91M76i61n74á61ř 7570749769107

Ty bráchové Patronelli od Quadů si dělají snad ze všech srandu. Po jedenácti etapách (necelých 50 hodin), jsou 1.a 2. s rozdílem 8 s! Slovy osm vteřin. Třetí je za nimi 1:41 hod.

0/0
15.1.2016 15:23

E72m10i18l 13M76i87n41á48ř 7970589449847

Se mi zdá, že by se Aleš Loprais mohl u Macíka něco přiučit. To jsou paradoxy!

Macíku vydrž, jseš borec, ty tam dojedeš! Hlavně se nenech vyhodit od komisařů.

+1/−3
15.1.2016 14:27
Foto

M33i15c58h17a98l 47N79a74j71m53a61n 7459483866450

Co by se Loprais mohl přiučit???

+2/0
15.1.2016 14:30

E39m45i51l 78M45i87n63á91ř 7730519339177

Jak to nevzdat, kvůli jednomu ložisku. Nebo třeba co si vzít za nářadí a díly s sebou...

+1/−2
15.1.2016 14:39
Foto

M98i93c91h50a97l 38N15a67j70m12a67n 7619203936120

Nemelte kraviny, prosím...

Loprais se snažil závadu opravit a také jí opravil - podobným způsobem jako Macík - tak, že si nechal chybějící díl dovézt. Problém byl, že Loprais pak nestihl start další etapy a byl proto vyloučen.

A otázka nářadí? Macík si veze možná nářádí trochu víc, ale to je proto, že v jeho týmu jede akorát on sám v jednom náklaďáku. Loprais jel letos ve velkém týmu (celkem 5. kamiónů na startu) a a potřebné vybavení a nějaké náhradní díly vezl pouze jeden z nich.

+3/0
15.1.2016 14:45

E38m29i47l 71M63i89n52á12ř 7130569799977

No vždyť Macík to zvládl a Loprais ne.

Kardan a elektrika proti zadřenému přednímu ložisku.

+1/−2
15.1.2016 14:56
Foto

M96i69c22h83a64l 74N39a80j79m78a12n 7639173436290

Ano, Macíkovi vezli kardanovou hřídel jen necelých 200 km. Lopraisovi vezli ložisko přes 400 km. To je jen takový detail. Vlastní čas opravy je vedlejší, v obou případech se muselo hlavně čekat na potřebný díl...

+1/0
15.1.2016 16:21

E74m36i77l 88M67i50n85á35ř 7720369799697

Máte to marný, nemohu uznat, že je letos Aleš Loprais lepší kamionista, než Martin Macík. Ale vy si to klidně myslete.

Máte totiž absolutní pravdu. Větší tým IVECO to má samozřejmě složitější, musí vozit díly z větší dálky. Mají jenom jeden náklaďák na náhradní díly,.. (Ložisko se nedá vézt osobákem?). To Macík to má o hodně jednodušší. Musí si to zařídit a udělat sám. To mu může Loprais závidět.

+1/−1
15.1.2016 17:02
Foto

M27i56c90h88a93l 27N39a18j96m57a28n 7129863806230

Je to marné, Vám prostě Loprais leží pěkně v žaludku.

Nikde nepíšu kdo je lepší pilot!

Macík je nadějí do budoucna, nyní mu chybějí zkušenosti a limitují ho možnosti malého rodinného týmu.

Loprais už si něco odjezdil a z nynějších aktivních českých kamióňáků je nejúspěšnější (z pohledu výsledků).

+1/0
15.1.2016 17:33

E31m58i26l 82M64i29n70á77ř 7750349669217

Protože mu již dlouho fandím a zklamal mne! 1) Že nejede s českým autem, 2) že se nedokáže dohodnout s ostatními Čechy. 3) že nepozná načaté ložisko.

Pilot je určitě rychlý, ale na Dakaru nejde jen o rychlost. Takovou dobu se připravují, stojí to hodně úsilí, hlavně jiných lidí, než pilota. A v 5.etapě to odpíská. Např. Kolomý dělá i přes problémy radost týmu i fanouškům dál.

+1/−1
15.1.2016 17:56
Foto

M57i20c44h49a56l 84N15a21j34m88a88n 7189453766340

1) Rozhodl se jít cestou pronájmu auta ve velkém týmu. A takový tým v česku není

2) Dohodnout s ostatními čechy - na čem? Udělat velký tým v česku je nereálné (peníze, vztahy mezi jezdci....)

3) Během té páté etapy měl potíží víc, takže to ložisko v tom zapadlo a i kdyby poznal načaté ložisko o 100 km dříve? Co by to pomohlo.

0/0
15.1.2016 18:35

R31o26m18a74n 12O86p37e63t 1751559535242

jako jesli skace s tim autem takle vysoko jako je na fotce, tak at se pak nedivi ze ma technicky problemy :DDDD

0/0
15.1.2016 12:49
Foto

M49i56c77h25a63l 36N15a81j96m62a18n 7709273806680

To na fotce je jen slabý odvar:

Toto je extrém:

https://www.youtube.com/watch?v=5PRQgjV3m3E

0/0
15.1.2016 13:05
Foto

M87i42c69h18a46l 86N93a49j61m66a59n 7649343296550

Držím klukům palce, ať dojedou do konceR^.

Jsou to fakt machři. Jedou s autem, které si postavili od a A až po Z. Navíc pod značkou LIAZ, která již řádku let neexistuje.

+4/0
15.1.2016 12:10

L67u92k13á69š 64B64r55a73n34d81e39j94s 2373675171461

Pravda, z nostalgického pohledu jim taky fandím, byť to s Lijánou nemá společného nic, než ten znak na kapotě. Ale byl to LIAZ, kdo tam od nás byl první a LIAZ jako první kamion dojel do Dakaru už při své premiéře. A na to nejde zapomenout.

+1/0
15.1.2016 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze