Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soukalová znovu na stupních vítězů. Ve vytrvalostním závodu dojela třetí

Sázka na jistotu? Gabriela Soukalová v elitní desítce. I ve dvanáctém individuálním závodu sezony Světového poháru dojela česká biatlonistka v Top 10. Z dvaceti ran minula jen jednou a ve vytrvalostním závodu v německém Ruhpoldingu dojela třetí. Veronika Vítková skončila čtrnáctá. Zvítězila stejně jako v prvním vytrvalostním závodu sezony Italka Dorothea Wiererová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R76u50d76o37l36f 59P72e12t46ř18e51k 4304826361

Ta Fialková ze Slovenska je taky dobrá!

+2/0
14.1.2016 22:53

L74u27k50á23š 58V98l55k 2551139284846

JJ, hlavně její poslední 4 závody a 4x v TOP 15 (15, 6, 14, 7)... R^

+1/0
14.1.2016 23:15

R43u91d48o50l65f 97P78e27t22ř35e46k 4384956781

Trochu mě mrzí, že si český komentátor vůbec nevšímá slovenských biatlonistek. Dříve to tak byloRv

0/−2
14.1.2016 23:50
Foto

J12a49k86u77b 81V94a74š22k41o 1728644692633

To bude asi tim, že to bude český komentátor ;-)

+3/0
15.1.2016 2:48

J60a34n 47V30y93b72í19h50a26l 8796630959518

Nemáte někdo přehled o tom, jaké jsou profily tratí svěťáku? Nedávno tady byl článek o tom, že ČR mezi sebou "vyvolené" pořadatelské země nechtějí. Na zahraničním fóru jsem se v souvislosti s tím setkal s názorem, že tratě v Novém městě jsou nudné. Tak by mě zajímalo, jak je to v porovnání. Jestli má někdo přehled, budu rád a předem díky R^

0/0
14.1.2016 22:23

J53a50n 64V23y49b79í22h26a78l 8956150689348

Nevím, tahle idnes diskuze je ;-D Napíšu, že Wiererová RELATIVNĚ pomalu běhá. Reakce na to? Pět mínusů, "chytrý" příspěvěk, že Wiererová měla 7. čas (kdyby se pisatel aspoň pořádně podíval, že měla čas 11.), který má pět plusů. No nejsme na idnesu? Možná nechápou lidi význam slova relativně? Nebo neumí číst? Ano, Dorothea běhá oproti špičce RELATIVNĚ pomalu, proto ji ani její superrychlá střelba nezachraňuje. Navíc její superrychlá střelba JE RISKEM, takže nemá ani bůhvíjaké procento úspěšnosti. Tzn. zpravidla se v závodě najde někdo, kdo střílí podobně jako ona, ale rychleji běží a Dorothea na bedně není. Nebo Dorothea střílí špatně a pak se běžně umisťuje v druhé, či třetí desítce, protože během to nedožene - to je rozdíl oproti takové Gábině. Můžete se mnou nesouhlasit, můžete mínusovat, můžete hloupě reagovat o tom, jak je rychlá, ale nezměníte nic. Buď jí to vyjde, nebo ne. Jen připomínám, že se bavím o BEDNĚ, čili prvních třech místech, je to bezpochyby skvělá biatlonistka, ale je jich tam pět lepších. A tak to bylo i vloni.

+3/−3
14.1.2016 22:02

J45a88n 67V78y17b76í11h37a25l 8666870869268

Přidám původní příspěvek: Wierer nezbývá nic jiného, než riskovat a střílet rychle, pokud se chce dostat na bednu, protože relativně pomalu běhá. Individuál je v tomhle navíc asi nejpřívětivější závod kvůli minutám navíc - ve sprintu se většinou najde někdo, kdo je "udělá" i s trestným kolečkem. Naproti tomu rychlejší běžkyně si mohou dovolit střelbu pohlídat, a přesto skončí hodně dobře (jako Gábina).

To, co jsem napsal, je stoprocentní pravda, nechápu těch pět mínusů. Idiocie za to může. Kdo na idnes nepíše "sluníčkové" příspěvky, nebo jen nedává statistika, ale má nějaký vlastní názor, hned má mínusy. Tak to je.

+1/−3
14.1.2016 22:05
Foto

J43a32k69u60b 33V16a24š85k53o 1318714752593

Ne mínusy jsou za hloupý názor :-P

+2/0
15.1.2016 2:55

M25i89l51a43n 55C50o24u35f48a72l 8603577113

Přesně tak!

+1/0
14.1.2016 22:22

J55a29n 50V26y35b97í35h61a63l 8776930189458

Čekám na "chytrou" reakci typu: "co by za to kdejaká biatlonistka dala, takhle střílet" ;-D

0/−1
14.1.2016 22:51

L81u61k20á59š 45V46l17k 2401269844466

Tys ten její "pomalý" běh napsal tak důrazně a na prvním místě, a tak že je to pravidlo ("běhá relativně pomalu"), a to pravda není. 80-85 % ze všech biatlonistek je na tom hůře běžecky.

Wierer letos třeba 2x byla rychlejší běžecky než Gabča (v jednom závodě jí dala i 37 s). Dnes na nejdelší trati 15 km 28s za Gabčou. Měla i 5. či 6. celkový čas. Ve štafetě také dala Soukalovou běžecky.

Shrnutí: Wierer ve spojení běžecké slušné rychlosti, střelecké přesnosti a rychlosti (střelba 88 % - 23 místo, stejně jako Dorin-Habert třeba) je letos právem na 6. místě celkově (6x v TOP TEN, 3x bedna). Loni celkově 7. (11x v TOP TEN, 3x bedna). A patří tak mezi biatlonovou špičku. Ano NENÍ to běžecký Superman jako Darja a Kaisa, ale to málokdo, ani Gabča ne...

+3/−1
14.1.2016 23:12

J72a32n 41V45y11b17í83h95a98l 8746150679668

Tak je to, jak jsem se obával, Lukáš to potvrdil. Lidi nechápou význam slova relativně.

Nenapsal jsem to ani na prvním místě Lukáši a vzhledem k tomu, že jsem napsal relativně, nenapsal jsem to ani důrazně, neboť relativně znamená ve srovnání s jinými. To jen tvoje "přání otcem myšlenky" má pocit, že jsem to napsal důrazně a na prvním místě. ;-)

0/−2
14.1.2016 23:29

L12u14k46á76š 34V62l36k 2721499464156

Hele ber ten můj příspěvek jako relativní a máš to ;-D A na závěr tohle, to je neprůstřelný:

Dorothea Wierer je rychlejší než 80-85 % ostatních biatlonistek, tudíž je na tom běžecky hodně slušně a spolu s 88 % úspěšností střelby ji to za dosavadních 12 singl závodů stačilo na 3x bednu a 6x (tedy v polovině závodů) být v TOP TEN. ;-D

Dorothea Wiere patří do užší špičky v biatlonu. ;-D

+1/−1
14.1.2016 23:35

J42a73n 38V23y25b21í93h24a12l 8646780619758

Hmm, ty jsi buď blbej, nebo to nečteš, nebo možná oboje. ;-D;-D;-D

0/−2
14.1.2016 23:44

L92u26k62á69š 19V22l45k 2161569514916

Relativně pomalých je 97 závodnic ze 100 (Laura, Kaisa, Dorin-Habert jsou jinde), takže říkat o Wierer, že je relativně pomalý je nicneříkajícící. ;-D- Snad ti to dojde Vybíhale ;-D

+1/−1
14.1.2016 23:47

J43a41n 69V62y91b32í20h98a82l 8946400679438

Napsa jseml, o jaké relaci mluvím, ale tys to nečetl/nepochopil.

0/−2
14.1.2016 23:51

L55u82k83á63š 20V52l64k 2461359834116

Hele tak to ukončíme. Gratulace Dorotce Wierer k jejímu dosavadnímu 6. místu celkově a 7. loňskému celkově. Patří mezi světovou špičku a to ve spojení běhu a střelby. Prostě jí to jde... R^ A TO se počítá... Běžecky je na tom slušně. The End... :-)

+2/−1
14.1.2016 23:52

J40a46n 73V12y39b34í69h35a27l 8856300809798

Ukončíme to, ano. Nikdy bys nepřiznal, že se spletl a že by taky někdo jiný mohl mít pravdu. Druhá varianta: nikdy jsi ani nepochopil, nebo nečetl, co jsem napsal.

Pravděpodobně od obého trochu, na což ukazuje, jak ses bez komentáře přenesl na tvou zjevnou lež, na kterou jsem poukázal (mám na mysli důrazně, na prvním místě...na prvním místě totiž stálo něco jiného, že).

Gratulace Lukášovi k dosaženému mistrovství v ignorantství R^ A to se počítá...

0/−2
15.1.2016 0:01

L33u61k19á42š 67V62l92k 2961849934366

"Relativismus může označovat velmi široké spektrum postojů a názorů, které obvykle netvoří žádný soudržný systém."

"Smyslové vnímání je relativní a závisí – kromě jiného – na měřítku."

Tudíž pro tebe je Wierer relativně pomalá obecně. Pro mě je na tom relativně s rychlostí na slušné úrovni. Hlavně proto, že beru v potaz širší pohled a sice dalších 100 biatlonistek kde je 80 ze 100 za Wierer v rychlosti...

Toto je ten správný konec... ;-)

+1/0
15.1.2016 0:14

J63a38n 60V52y45b97í37h95a15l 8856610619848

Panejo... ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D Já tady ale od začátku mluvím o bedně a o biatlonistkách, které jsou (zpravidla) rychlejší než ona. Je to napsáno už v tom původním příspěvku. Lukáši, Lukáši, taková nechápavost :-) Už na začátku jsem říkal, že "je to bezpochyby skvělá biatloniskta, ale je jich tam pět lepších". Nicméně to neměnší nic na mé původní pointě a na tom, žes ji nikdy nedokázal pochopit, což příspěvek za příspěvkem tady dokazuješ. :-):-)

0/−2
15.1.2016 0:22

L46u95k52á70š 70V41l25k 2681619134836

Tak jasně radši si to pojistíš svou větičkou že je bezpochyby skvělá, to dá rozum ;-D.

Ale ty jsi vlastně napsal úplný kulový s nulovou hodnotou. Protože každá biatlonistka vůči Supermankám je relativně pomalá a musí na bednu přidat dobrou střelbu a zaváhání těch Supermanek. A proto je přesnější když se řekne spíše, že Wierer na tom je s rychlostí dobře, zvlášť když čísla říkají že je rychlejší než 80-85% ostatních. Kapiš? ;-)

+2/0
15.1.2016 0:29

L86u90k55á13š 66V31l18k 2431609784756

A už opravdu OFF

0/0
15.1.2016 0:33
Foto

P75e94t18r 82Š80m87e92j83k73a46l 9985560568317

Hele Honzo, když vidím jak Ti na tom záleží, abys byl správně pochopený, tak je to jen o formulaci toho cos napsal.

Kdybys např. hned na začátku napsal, že...Wiererová RELATIVNĚ pomalu běhá vůči těm, co jsou pravidelně na bedně, tak by sis pravděpodobně ušetřil dohadování, nějaké mínusy, svoje vysvětlování a některé reakce druhých....

..... a vůbec...:-)

0/0
15.1.2016 0:36

P65a49v36e24l 61P20o94l75á57š67e58k 2165817924471

Existuje biatlonistka co by v sezone nebyla hur nez na 9 miste v zavode celeho probihajiciho svetoveho poharu? Gabca je nova ikona tech nejlepsich co mladou zemi CR reprezentuje. Gratuluji a preji at to vydrzi co nejdele. Veronika, Lucka a Eva tomu jiste pomuzou. A Jita se chyti uz brzy. Verim tomu!

0/−1
14.1.2016 20:46

L64u52k28á34š 66V30l76k 2741619584446

Takovou stats asi těžko hledat. Každopádně Gabča to určitě neudrží... Celkem bude 26 singl závodů (odjeto 12). Ale na posledních 13 sezón se můžeš podívat sám a projít si to. ZDE:

http://biathlonresults.com/?view=cups_cups

A vybereš postupně: sezónu - Womens world cup total score - report

0/−1
14.1.2016 20:54
Foto

P79e68t28r 20Š49m91e97j56k45a64l 9675160458277

...Každopádně Gabča to určitě neudrží...

tak to je odvážné tvrzení...:-)

Kdybys nahradil "určitě" slovem "asi" tak to beru..

0/0
15.1.2016 0:41

L64u79k29á60š 24V32l81k 2211909354816

No to "asi" jsem na jazyku měl, ale říkal si, že je to skoro utopie (viz níže loni Darja i Kaisa) takže si nebudu lhát ;-)

0/0
15.1.2016 7:55

L56u38k32á63š 45V72l60k 2621139754246

Tak třeba loni první dvě biatlonistky z 25 závodů umístění mimo TOP TEN:

Darja: 13, DNF, 18, 25, 16

Kaisa: 15, 20, 24, 35, 12, 15, 13

Jinými slovy Darja byla loni 20x v TOP TEN a Kaisa 18x

0/−1
14.1.2016 20:57

L17u38k57á18š 24V83l45k 2111109834216

Trochu stats:

Gabča loni po 12 singl závodech měla 318 bodů (nyní 551)

Loňská celková vítězka Domracheva loni po 12 závodech měla 500 bodů.

Loni Gabča škrtala nejhorší bodový zisk za 31. místo 10 bodů

Darja loni škrtala za 25. místo 16 bodů.

V této sezóně zatím Gabča nejhorší výsledek co by se škrtal je 8. místo a 34 bodů ;-D :-)

+1/−1
14.1.2016 20:03

F88i49l65i95p 55L11o43u21k97a 4576376838661

Škrtá se i nejlepší výsledek?

0/0
14.1.2016 20:09

L44u68k34á81š 29V94l55k 2811249874656

Ne. A pokud nestartuješ, nebo skončíš mimo body, tak nezájem, škrtá se nejhorší bodový zisk... Ale pozor. To škrtání se týká jenom prvních 5 závodnic celkového pořadí... Viz zde kompletní loňský rok prvních 35 závodic:

http://666kb.com/i/d5j39o69igsxhj34y.gif

0/0
14.1.2016 20:16

L21u31k65á24š 66V36l54k 2331819714276

Tak jsem se omluvil... Škrtají se 2 nejhorší jakékoliv z 25 singl závodů. Milan Šmolík má recht...

A Milane v loňské výsledkové listině (viz ten gif screen) tam vidím, že se to škrtá jen u prvních 6 závodnic. To je pravda?

0/0
14.1.2016 20:22

L42u23k79á76š 14V61l68k 2641259584116

Ne tak od 7 závodice má vždy každý závodnice vynechané závody nebo nebodované umístění, proto nemá přímo vidět to "škrtnutí". Jasně... Takže se to týká všech... Tak se do toho dostávám ;-D :-) ;-)

0/0
14.1.2016 20:25

M73i50l78a24n 21Š29m79o88l64í16k 3357764392430

Jo, teď už tomu rozumíte správně ;-)

0/0
14.1.2016 20:26

F78i77l95i41p 30L81o59u84k71a 4506906688491

JJ. Díval jsem se do regulí. Je tam (anglicky) jen to škrtnutí dvou nejhorších "score". Tak jsem nebyl jistý, zda se počítají i nuly a vynechané závody. Ale smysl to dává.

+1/0
14.1.2016 20:31

M27i50l30a54n 33Š49m62o29l91í72k 3867224422140

Plácáte naprosté nesmysly ! :-P

0/0
14.1.2016 20:25

M11i82l62a36n 87Š12m46o70l81í90k 3677834382290

Pardon, vidím že jste se omluvil, tudíž i já se omlouvám ;-)

0/0
14.1.2016 20:27

L23u65k16á73š 30V60l40k 2711239844796

To jsem psal ještě před tím dole... Už je to jasné...

Škrtají se všem 2 nejhorší závody. A platí i nestartování či umístění mimo body. Prostě jakékoliv 2 nejhorší závody... Jasný... Mě zmátla ta škrtlá políčka...

0/0
14.1.2016 20:27

M53i89l80a59n 84Š33m53o18l48í55k 3837884872630

Škrtají se dva nejhorší výsledky.

+1/−1
14.1.2016 20:15

M79i46l79a79n 48Š63m64o65l33í10k 3787174792480

Takže letos by zatím škrtala 70 bodů, což je docela krutý.

0/−1
14.1.2016 20:17

L22u53k69á20š 48V51l17k 2581569884326

Jo TAK PARDON... škrtají se dva nejhorší a platí i nestartování nebo mimo body... SORRY!!!!!! :-)

0/0
14.1.2016 20:19

L15u44k39á30š 79V66l80k 2271849664796

Omluva Milane... Mě zmátlo, že je tam škrtnutý vždy jen 1 výsledek u Darjy a Gabči... Ale Darja má 1 DNF a Gabča jedno 62 místo...

SORRY...

0/0
14.1.2016 20:20

L93u90k43á45š 26V88l34k 2561589164256

Já tam vidím jen jeden viz screen nebo na stránkách

http://biathlonresults.com/?view=cups_cups

a kliknout na sezonu a REPORT...

0/−1
14.1.2016 20:17

F72i68l36i12p 23L78o49u22k72a 4876336898261

Spíš takový postřeh, polemika.

Forma, výkonnost se samozřejmě mění v průběhu sezóny. I v průběhu let. Navíc se pak vrátí Domračeva atd.

Přijde mi, že Gabriela je stabilní na střelnici, což ji předurčuje k bodům ve Světovém poháru. Ale první místo, zlatou na MS třeba, vyhraje vždycky spíš někdo, komu se střelba povede "náhodou" a ještě perfektně zaběží.

+1/0
14.1.2016 19:31

L57u29k35á13š 29V21l35k 2621629544736

Ano v biatlonu se získávají medailová umístění většinou vlastně "náhodně" pokud se ti povede obojí a ještě máš den. Tedy to se týká tak 95% biatlonistů. Ale u Gabči bych řekl, že se pomalu ale jistě řadí mezi ty biatlonisty (dejme tomu mezi těch 5 %) jako M.Fourcade, Darja, Kaisa, Bjoerndalen, Poiree apod. - tedy mezi ty biatlonisty, kteří dokáží skloubit docela často oboje, jsou rychlý obecně, a tak třeba z 5 singl závodů u nich je velká pravděpodobnost nějaké té placky...

+3/0
14.1.2016 19:45

M75i29r14o 15P89e68t31r42o72v97i28c 4669606526646

Az na Soukalovou to byl propadak.Ten Rybar je taky vzdy se vsim spokojenRv

0/−12
14.1.2016 19:18

M66a47r44t53i16n 15N66o52v29o67t68n98ý 3526396941884

14. místo opravdu není propadák.

+5/0
14.1.2016 19:36

P20e15t80r 37Č47e58r44v16e81n28ý 3126579537589

Když Gábina na tiskovce vysvětlovala, že dnes nebyla spokojená s lyžemi, tak se do toho pořádně zamotala. Ač trénuje jako ďas, angličtině se zřejmě vůbec nevěnuje, protože v ní nedělá žádné pokroky. Je pravda, že úroveň angličtiny mezi biatlonistkami není bůhvíjaká. Zejména ruské závodnice se neobejdou bez tlumočníka. To ale není argument, proč by vedoucí závodnice celého startovního pole a několikanásobná olympijská i světová medailistka neměla na svojí angličtině pracovat:-/[>-]

+2/0
14.1.2016 18:54

D11o68m52i75n55i68k 24K28o11v66a70č62í61k 1858322104329

Nemusí na ni pracovat, když nechce.

+2/0
14.1.2016 18:58

P88e43t13r 38Č55e54r71v36e29n88ý 3986479347859

Ano, nemusí. Ale mohla by. Je to součást jejího image úspěšné sportovkyně. Např. v tenise všechny top tenistky mluví perfektně anglicky, protože pak mají od sponzorů lepší smlouvy. Je o ně větší zájem, lépe reprezentují značku...

0/0
14.1.2016 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze