Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polovinu závodu vedly, pak biatlonistky pokazily střelbu a byly šesté

Dlouho se zdálo, že zlaté časy budou pokračovat. Biatlonová štafeta žen, obhájkyně malého křišťálového glóbu, po polovině závodu v Hochfilzenu vedly. Jenže poslední dva úseky jim tolik nevyšly, Lucie Charvátová musela na trestné kolo a Veronika Vítková čtyřikrát dobíjela. Češky skončily šesté, vyhrály Italky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E13m51i63l 97M10i85n97á40ř 7180899109517

Mě nejvíc potěšila Lucka, když po předávkách s 1s náskokem po ležce zvýšila náskok na 11s. To bylo super! No ve stojce mě nepotěšila.

A pak mě ještě potěšila Lucie, že noci upije!

Takže dvakrát mě potěšila a jednou ne, takže +1!

+1/0
14.12.2015 12:36

V38l19a94d95i79m22í35r 70J84a67n72ů 2663668759906

Když tady čtu příspěvky pod jakýmkoliv článkem, tak nechápu proč to nejdete dělat vy!

0/0
14.12.2015 11:20

J74o93s19e67f 90S17y37s18e83l 3534647281859

Ještě jednu poznámku. To co předvedli naši chlapi dnes ve štafetě, to byl opravdu výpadek. Ta zoufalá střelba Šlesingra ve všech jeho letošních závodech je opravdu děsná. Na Michala to bude mít asi chvíli depresivní účinky, ale on to zvládne.

+1/0
13.12.2015 20:56

J89o44s42e69f 41S66y71s26e71l 3804597721419

Čtu tady samé kritiky našich holek, které při vší té bídě při střelbě, která v příští štafetě může být zase perfektní, si takovou kritiku určitě nezaslouží. Já jsem osobně rád, že trenér vyzkoušel ve štafetě  Lucku Charvátovou, která běžecky patří k nejlepším.  Příště to může být právě Lucie, která to jistě v den svého svátku bere jako osobní neúspěch, a štafetu zase vytáhne výš. Je mladá, rychlá a pro náš biatlon velice perspektivní sportovkyně. Naprosto jasně vidím, jak jí tady brzy budete vychvalovat až do nebes.

+6/0
13.12.2015 20:48

P25e56t45r 78H96r41a33b94á32k 6460977312190

Tak zatím se jí střelecky povedl jeden závod ze 4, takže opravdu uvidíme. Utekla z běhání, kde by úspěch neměla a asamozřejmě ani tu slávu. To jí zazlívat nikdo nemůže. Ovšem v biatlonu to jen o běhu není, což ví spousta biatlonistech, které skvělé běhají. Nevyjde jim střelba a jsou v čoudu. Snad se střelecky chytne. Pak by měla být opravdu naše top, jak píšete.

+1/0
14.12.2015 7:43

P44e10t11r 20H51r24a93b48á79k 6490357122350

Tak Charvátová bude možná nejlepší běžkyně v biatlonu, ale pokud bude střílet tak, jak střílela dneska, bude tam akorát pro smích. Každopádně se to zkusilo, leč holky díky ní přišly o úspěch i o peníze. Než dokáže střelecky zvládnout aspoň 5 závodů v řadě, tak bych dával přednost Landové.

0/−8
13.12.2015 20:25

P10e14t73r 13H23r59a94b59á90k 6800717152560

mínusy, ale argument žádný...to o lecčem vypovídá. Já L. Charvátovou nekritizuji, ale z jednoho úspěchu se prostě jaro nedělá a trenéři si tohle měli myslím uvědomit. Landová odjezdila spoustu štafet a udělat změnu po jednom úspěchu Charvátové bylo myslím unáhlené. Pro holky jsou peníze z úspěchů ve štafetách solidní přínos, který nějakými přehmaty trenérů odnesou právě ony.

+1/−1
14.12.2015 7:41

J33o93s90e67f 97S43t47e32f32l 5704257613380

Nikdo tu neargumentuje,tak to zkusim ja.Je nekolik zavodnic,co preslo z klasiky na biathlon a jen malo se prosadilo.Charvatove je 22 let a ze ctyr zavodu uz 2 krat bodovala.A co je dulezitejsi,ze ve sprintu zastrilela nulu a razem byla blizko

 bedny.Landova by pri soucasne bezecke forme ani v top ten nebyla.V prvnim roce to bude asi jak na houpacce,ale tady je dulezity,ze beh uz se pilovat nemusi,ale jen strelba.Ja byl jediny,co rikal,ze je brzy ji davat uz do stafety.Jenze Landova nesbira zadny body,strelba ve stojce je porad loterie,a bezecky nic moc.A predavat Vitkovy se ztratou 25 vterin,i kdyz tam bylo kolo

je super.Treba takova Norka s jednim kolem predavala s daleko vetsi ztratou.

Spis bych rekl,ze problem byla bohuzel lezka Vitkovy,kde jsme se museli vsichni bat,ze pojede kolo.Zastrelit za nulu nebo jedna chyba,bylo vsechno zase zapomenuto,a byla by ve predu.

+1/0
14.12.2015 9:57

L44a78d91i45s16l20a75v 70S41c29h31o29v33á48n36e58k 8522284389142

Jitka, je skvělá ale letos, jí to neběhá, všechny, naše 4, když si odečtete, Chyby, tak by snad, Letos, byli, v SINGLu, jako ve SPRINTu, tam, snad, na Prvních 4 Místech, ale Jitka za nimi, zaostávala, asi tak, o 40 Vteřin, ve Sprintu, čistě, na běhu, na tu nejhorší, a na tu nejlepší, asi tak, o 44 Vteřin, takže, Jitce, to teď, neběhá, Holky, se od LOŇSKa, zlepšily, tak o 20 Vteřin, na Běhu, a Jitka, se na-opak, zhoršila, tak o 20 Vteřin, oproti KONCi SEZÓNy LONi, a v Jednom, Běhu, Ztratila, Dokonce 1 MINUTu, na naši, jak Říkal Trenér Zdeněk Vítek, a Střílí, zatím, taky ne až tak, Extra, tak třeba, by 3x Dobíjela, ale ten o 40 Vteřin pomalejší běh na 6-Ti KiloMetrech, oproti Lucce CHARVÁTOVé, by naši Štafetu, posunul, o další 15 Vteřin, Horší Čas, v cíli, jako CELKOVě, Zdeněk Vítek, to postavil, vzhledem, k Momentální FORMě, Jíti LANDOVé, Velice DOBŘe, ale, Jitka je dobrá, Jitka je Výborná, jestli se rozběhá, tak s ní musíme, nadále, počítat, to je fakt, o tom, Žádná, absolutně, do-cela, celkem, zase, tedy! :-)

0/0
14.12.2015 18:14

M53a78r44t33i64n 28N21e67v62r86l72a 2777481344207

Je dobře, že tu Charvátovou zkusili. Je to sveťák a ne OH nebo MS.

+12/0
13.12.2015 16:21

M90i95c52h76a74l 19S97e35m86r73á75d 3962526407979

Není to dobře... víte, já jsem pro šance novým tvářím, ale věřím na rčení vítězná sestava se nemění...

Charvátová má potenciál, ale chce to aby si stabilizovala výsledky a zvykla si na tlak - to je něco, co při pozicích vzadu nezažila... Dle mého názoru je to jednoznačně prokoučovanej závod a Vítek by to měl jako chlap přiznat...

+2/−11
13.12.2015 16:40

J89i70ř93í 50L69i46e32t31a20v41e28c 8273389863959

Vy víte, jak by jela Jitka? Vždyť Veronika byla na ležce taky kousíček od kola a Lucie předávala se ztrátou necelých 30 vteřin - v tu chvíli to žádná tragédie nebyla - tedy ona to nebyla ani v cíli.

+5/0
13.12.2015 16:47

T69o36m68á11š 80N81o98v18o80t34n54ý 6535567599879

Tak ona to není jen vítězná sestava. Na MS byly osmé. ;-)

Na vaší teorii by něco bylo, kdybychom měli 15 let kontinuálně silný tým. Ale pamatujete si, jak ta "vítězná sestava" začínala? Vítková se Soukalovou první dva úseky aby se udržel kontakt a na dalších úsecích ať se holky otlučou. A byly zkušenostmi, výkonností, stabilitou ještě níž než je teď Charvátová. Prostě měly by to mít ještě  rok či dva jisté jen proto, že přišly do týmu o tři roky dřív?

Podle mě ne. Jestli jich je aspoň pět, tak ať se do MS udělá všechno proto, aby mohla jet čtveřice s aktuálně nejlepší formou. A ne že by přišlo MS, jedna z nich by se zranila nebo by byla totálně z formy a z týmu by zaznělo "Tak mohla by jet Charvátová, ale ona ještě světovou štafetu nejela, byl by to risk".

+10/0
13.12.2015 17:17

H31e67l37e64n96a 11Z83a96b64r72o68d73s42k45a 5561906690

Tak časy nelze brát tak absolutně jednoznačně, jak tady lidi vyvozují "své" závěry..., závodnice také reagují na momentální stav závodu /i  např.- zavřená ve skupině, sama, táhne se v závěsu /, podmínky se i vzhledem k počasí  mění, trať se umydlí a zrychlí nebo rozjezdí a zpomaluje...., první úsek je kratší, start není totožný s předávkou...

0/−1
13.12.2015 15:37

T47o89m13á49š 37N51o59v25o89t62n22ý 6265247929759

Jasně. Ale čas na úseku je hodně důležitý parametr pro srovnání.

I v průběhu závodu jednotlivců se v čase mění podmínky, i tam někdo jede skoro celou dobu sám, někdo se dvě kola s někým vyveze, někomu se tam motají slabší kusy.

Ale spousta lidí se tady řídí en průběžným pořadím. Např. první dva úseky vynikající, další dva tragédie.

A Vítková určitě mohla něco srazit z času, kdyby nedobíjela. Ale zajela prakticky stejně jako první dva úseky.

+1/0
13.12.2015 16:15

D71a32n 20R59o89z73s89í94v84a38l 3140372220174

Proč ty chlapi nyní z té štafety nestáhnou, je to nyní už úplně zbytečné plýtvání silami. Rv

+1/−4
13.12.2015 15:27

J66a72r33o42s84l15a65v 55V47o92l25n77ý 4484167485702

Ještě bych dodal,že podle mého názoru je lepší být rychlý a hůře střílet,než opačně. .Protože,když se mu ta střelba někdy podaří,tak vyhraje.Ten,kdo je pomalý vyhrát

nemůže.

+4/0
13.12.2015 14:36

M80a50r79t91i12n20a 34S96o10u94k57a94l27o21v33á 4232479189321

Ve štafete rozhodně!! Když máte k dispozici tři extra náboje, tak bez trestnýho kola by to měli zvládnout i mizerný střelci/střelkyně

0/−5
13.12.2015 14:39

J88i88ř82í 38L86i19e25t83a26v43e22c 8353829563249

No vidíte a přesto se stává, že i skvělí závodníci jdou při štafetě na kolo. Já tam už viděl kroužit i Fourcada.

+6/0
13.12.2015 16:48

V56á63c57l29a15v 56P48a36r42l89á57s69e37k 6361697125401

Už jste to někdy jela? A na jaké úrovni?

0/0
13.12.2015 18:32

J40a82n 58N81e97š21p91o81r 4856358186622

"Hubou" na diskuzi, tady to jde všem...

0/0
13.12.2015 21:12

J87a69r73o48s13l63a69v 65V27o13l75n50ý 4614497485392

Charvátové se ten její 1. závod v družstvech nepodařil,bohužel,Asi nervy.Ale,předá-

vala 28 vt.,za 1.místem.Kdyby Vítková zastřílela čistě,tak by vyhrála.Po její ležce a

3 dobíjeních,už to bylo 48 vt.Pak to i s jedním dobíjením stáhla na 24,škoda.

0/−1
13.12.2015 14:28

M49a87r57t56i41n 81V94o98j96á41č57e51k 9653467281306

stačilo zajet veronice s dobitím 1+1 a je na bedně ,ale jí ta ležka fakt nejde

0/0
13.12.2015 16:00

T40o73m53á29š 82N31o34v71o98t45n22ý 6375177189309

Přece jenom tady k těm vašim rozborům hodím všechny časy:

Puskarčíková 16:14.6

Soukalová 16:17.5

Charvátová 17:06.8

Vítková 16:23.5

0/0
13.12.2015 14:16

S57t72a61n42i97s77l60a30v 15P74y74s51z70k16o 6273101804837

nutno dodat, že to je včetně dobíjení a trestných okruhů...

+1/0
13.12.2015 14:23

T55o20m86á94š 28N56o27v63o85t56n95ý 6695677919879

... prostě celkový reálný výkon. ;-)

0/0
13.12.2015 14:27

L21a10d78i13s13l30a51v 78S53c48h54o18v78á62n65e81k 8452404529602

Fajne, Fajne, ale LUCKa, by se mohla, někdy, Trefit, vzhledem, k Aktuální FORMě, Jitky LANDOVé, by pak u ní bylo, uvedeno, asi tak, no možná 17:11, koukám, že ta LUCy, možná až tak, Rychle neběžela, Jitka, by běžela, asi tak o 40 Vteřin pomaleji, než Gabriela SOUKALOVá, vzhledem, k tomu, v jaké je Formě, věřím, třem dobíjením, ale na Trestné kolo, by nešla, ale je taky, možná, že by, dobíjela, jen 2x, a možná by byla, přeci, jen tak, asi tak, o 5 Vteřin, rychlejší, než LUCy CHARVÁTOVá, tak to vypadá, že, přeci, jen možná, nasadit, JITKu LANDOVou, i v její Současné FORMě, by vyšlo Kapet Lépe, při troše, Štěstí, než Lucii CHARVÁTOVou, to jsou věci, to jsou věci, tý jo, do-cela, celkem, zase, tedy! :-)

0/0
14.12.2015 18:19

T97o42m61á53š 15N24o44v91o14t34n45ý 6175817629599

A pro srovnání loňský Hochfilzen. Celkově se jelo loni výrazně pomaleji, ale pro vzájemné porovnání našich. Loni obrovské nadšení z třetího místa.

Puskarčíková 18:34.8

Soukalová 17:39.0

Landová 18:21.7

Vítková 17:27.1

0/0
13.12.2015 14:26

J16a48r95o76s63l14a40v 43V56o73l47n47ý 4104297745592

Naše holky jsou velmi rychlé,zase byly nejrychlejší.Jenže je to také o střelbě.Když

máte 1 trestné kolo a 12x dobíjíte,tak ztrácíte skoro 2 min.Na vitězky ztratily 28 sek.,

bez toho kola a 1 dobíjení,by vyhrály.To je biatlon,tam jeden nikdy neví.S Italkami asi

nikdo nepočítal.Vítková v posledním kole najela na Němku přes 20 sek.Bohužel jsme

měli 2,které střílí nejhuře,na posledních 2 úsecích,ale alespon jsme více než půl

závodu vedli.Dnes byla nejlepší Puskarčíková,která je jinak nejpomalejší.Výborně

střílela i běžela.Tady jeden nikdy neví.

+2/0
13.12.2015 14:09

L38a24d40i89s77l47a35v 97S87c84h58o73v28á12n46e35k 8262134599422

Eva, jezdí velice, Dobře, jen jí zkuste, odečíst, 25 Vteřin, za Každé Trestné KOLo, které jela, a ve SPRINTu, kdyby, Zastřílela Čistě, tak by byla Druhá Celkově, se Ztrátou, asi tak 4 Vteřin, na První a všechny naše, by byli v První Čtyřce, kdyby, Zastříleli Čistě, jen Jitka LANDOVá, by za nimi, Letos, zaostávala, asi tak, o 40 Vteřin, Loni, kdyby Střílela Čistě, vlastně, ještě Letos, na Konci LOŇSKé SEZÓNy, by Ztrácela, ale jen, asi tak, 20 Vteřin, na První Místo, Letos, se Eva Puskarčíková, zlepšila, asi tak, o 20 Vteřin, oproti LOŇSKu, a ale, Jitka LANDOVé, se při Teoreticky, Čisté Střelbě, asi tak o 20 Vteřin, zhoršila, oproti LOŇSKu, a tak jí všechny naše, HOLKy, Dávají zhruba 40 Vteřin, čistě, na Běhu, Ztratila, Běžeckou FORMu, oproti LOŇSKu TROCHu, a ještě, jí to, Letos, moc nestřílí, to Loni, jí to Střílelo Lépe, no holt, do-cela, celkem, zase, tedy! :-)

0/0
14.12.2015 18:26

M49a63r88t56i66n 98S14ý78k66o76r43a 1717398737177

Celkem by mě zajímalo, proč nedokáže Puskarčíková navázat na kvalitní výkony ze štafet i v individuálních závodech, kde je to zatím celkem slabota.

+2/0
13.12.2015 13:52

P92a50v72e80l 67C23h96a88t77a54r66i24c54e36k 2221316965691

Tak třeba - bývá to v hlavě. Ač se zdá, že závod za družstvo může být více svazující, jsou typy sportovců. kteří v individuálním sportu - ve kterém se hraje (jede) soutěž družstev jsou nějakým způsobem "uvolněnější" a podávají lepší výkony.

0/0
13.12.2015 14:08

P41a20v74e34l 83H32o78l42m55a40n 9217514868440

Asi má v individuálním závodě trošku jiné konkurentky než na prvním úseku štafety.

0/−1
13.12.2015 17:43

J54i94ř53í 83L52i32e90t29a51v73e21c 8113109833599

Tak já tam zahlídnul třeba Hildebrandtovou a další skvělé závodnice

+1/0
13.12.2015 19:48

L52a54d54i46s11l96a62v 41S67c66h50o11v35á67n66e76k 8362664329682

Tak tam, když 3x Netrefí, tak jede 3 Trestná KOLa, a to je, asi tak 1 MINUTa a 15 Vteřin, když tam, není Dobíjení, a to je to, taky, na První Úsek, dává, třeba, Většina, Týmů, slabší Závodnice, a s nimi stačí, i když ona je ve Špičkové Formě, a kdyby, se nejezdily, Trestná KOLa, ale jen se Dobíjelo, tak by byla, Velmi, Velmi Vysoko, někde, na Druhém Místě CELKOVě, se Ztrátou 4 Vteřin, Loni, při Čistém Běhu, ztrácela, tak 20 Vteřin, na První, Letos, ztrácí, už asi jen tak 4 VTEŘINy, takže asi tak, a nebo, ne-vím, inu, kdo-ví, celkem, do-cela, zase, tedy! :-)

0/0
14.12.2015 18:33

M58a81r37t78i74n78a 22S68o10u23k81a32l94o81v12á 4852669149841

Moje hodnocení [>-]:

Puskarčíková - perfektní, na čistou 1

Soukalová - běžecky až 5. na svým úseku je dost pod její možnosti, dvě dobíjení na stojce - 2-

Charvátová - na to, že běžecky byla většinou do 10., tak 6.místo jen na svým úseku je slabý, druhou střelbou nám zazdila medaili - skoro nedostatečná, 4-

Vítková - výbornej běh, ale čtyři dobíjení jsou moc - 3

Jednoznačně to zkazila Charvátová, neběžela tak jak běhala předtím v individuálních závodech a na stoje měla dát alespoň 5/8, to kolo navíc bylo rozhodující Rv

+2/−15
13.12.2015 13:50

P46a90v63e85l 27T12r30u64k61s84a 3963837442763

To hodnoceni mi prijde dost mimo. Treba Gabina a Eva meli v podstate totozny bezecky cas a na strelnici stravily taky cca stejne. Jedne date 1 druhe 2-.

+5/−2
13.12.2015 13:57

M24a11r69t26i75n71a 32S84o93u41k53a83l27o16v52á 4642799209311

Je to s ohledem k tomu, co se od koho čeká. Jiný nároky jsou logicky na vedoucí ženu světovýho poháru a jiný na někoho, kdo se pohybuje kolem 30.místa!!

0/−4
13.12.2015 13:59

P81a85v77e94l 95T20r76u53k23s60a 3833127382473

Tak potom je zvlastni, ze jste Lucce Charvatove (ktera jela svoji prvni stafetu) dala 4-

+5/−2
13.12.2015 14:04

D54u79š80a41n 69D89i42t62r60i95c32h 3428426833249

Ona chce pouze kritizovat, o nic jiného jí nejde. Jenom si hraje na objektivní.

+3/−2
13.12.2015 14:06

M22a95r14t86i62n61a 90S46o15u73k15a98l27o18v34á 4202389249451

Melete nesmysly Rv;-O Puskarčíkovou jsem pochválila R^, ta zajela svůj strop, ostatní měly na víc - Gábina v běhu, Charvátová v běhu i střelbě, Vítková ve střelbě [>-]

0/−2
13.12.2015 14:09

L72a35d71i32s20l29a88v 29S34c80h72o62v76á91n39e11k 8632784259752

cajk, dejme, tomu i VERONIKy, ale 5-Té Místo, Běžecky, si myslím, není špatné, ona GABi, Letos, o moc rychleji, neběhá, takže bych řekl, ež to, nebylo, zase, až tak, špatné, a nebo, ne-vím, inu, kdo-ví, do-cela, celkem, zase, tedy! :-)

0/0
14.12.2015 18:36

P85a62v43e74l 67C63h90a25t54a36r85i92c27e96k 2201876495731

Kritika (= hodnocení) - to není jen něco negativního. Je tam hodnocení a je od 1 po 4. Včetně důvodů. Docela adekvátních důvodů.

+1/0
13.12.2015 14:10

M93a67r73t42i66n64a 42S20o38u16k87a16l69o41v22á 4482599199911

Důvody tam jsou vysvětlený - na její možnosti podle přechozích závodů slabší běh a tou střelbou to zazdila (i když se ví, že jí má slabší, ale mělo to být bez trestnýho kola!!)

0/−2
13.12.2015 14:07

D95u64š55a37n 73D73i96t94r78i45c79h 3808506603899

To nijak nevyvrací moje tvrzení. Hrajete si na objektivní, najdete si nějaký důvod který podpoří Vaše tvrzení, ale co doopravdy chcete, po čem doopravdy toužíte je kritika.

Nevím kdo Vám co udělal, co si chcete dokázat, ale to je nakonec Váš problém.:-P

+3/−1
13.12.2015 14:11

M83a56r12t52i95n77a 42S56o34u84k36a47l65o53v79á 4782469119951

Evidentně s váma žádná další diskuze smysl nemá, když ani argumenty podpořený jasnými fakty zpochybňujete!Rv

Když se zadaří, ráda pochválím, když ne, tak to taky napíšu. Nemá smysl si mazat med kolem huby a bejt útlocitnej jenom proto, že se jedná o [>-]!

+2/−3
13.12.2015 14:16

D53u18š47a40n 10D67i68t69r62i74c58h 3348466553799

Ne v minulé komunikaci, kdykoliv jsem proti vám použil argument neodpovíte.

Postavíte ideál a kdokoliv je horší, tak ho zkritizujete.

Eva zajela svůj nejlepší letošní závod a dostane "pouze" 1.

Gábina zajela to co jezdí celou sezónu, jenom netrefila první pobíjení a hned má 2-.

Lenka zajela svůj standart a má 4-. 

A Veronika, střelba, tak jak celou sezónu, takhle letos střílí furt a běh? Poprvé byla nejrychlejší, porazila Kaisu a Vaše hodnocení 3.

Prostě kdo chce psa bát, hůl si najde. Jediné co Vás zajímá je ostatní "shodit". Je mi Vás upřímně líto.

Navíc neodpovídáte na to o čem píši. Jenom si melete svou.:-P

+2/−2
13.12.2015 14:29

M56a65r45t16i22n23a 62S17o31u51k46a36l41o50v97á 4652429799541

Eva dostane "pouze" 1 - a co by jako měla jinýho dostat?;-D

Ne, Gábina jezdí o dost líp, běžecky bývá okolo 5.místa, dneska byla 5. jenom na svým úseku, v posledním kole ztratila 10 vteřin na Hammerschmidt a Abramovou

Charvátová je Lucie - a svůj standard nezajela, podívejte se na čistě běžecký časy z minulých závodů. A to kolo navíc bylo smrtelný

A Vítková umí střílet o dost líp i tu ležku, tři dobíjení je hrozně moc, jedno je OK, dvě se ještě daj, tři jsou moc - jedno dobíjení je tak 8 vteřin a v tom jak je to našlapaný je prostě jedno, dvě dobíjení navíc sakra znát v celkovým výsledku

Nevím, proč to berete jako nějakou zdrcující kritiku - jednu závodnici jsem pochválila, jednu zkritizovala, dvě průměrný hodnocení - to odpovídá průměrnýmu výsledku, za který 6.místo považuju

0/−1
13.12.2015 14:38

P17a80v46e26l 12T84r37u18k78s80a 3753597882913

Jakych predchozich vysledku? Sledujete je vubec? Ano, v Rakousku se ji povedl sprint, ale ve Svedsku pri sprintu nastrilela 2+3 a skoncila 67ma. Je to mlada holka, pokud se zmeni vitr, tak jeste asi neumi tak spravne reagovat. Holt ji jeji prevni stafeta uplne nevysla. Ale osobne jsem rad, ze ji postavili. Ta holka ma potencial..

Za me Eva i Gabina jednoznacne za 1.

+1/−1
13.12.2015 14:18

M85a96r24t42i40n87a 81S89o11u26k87a62l40o36v28á 4642189269531

Jistě že sleduju. U Charvátový jsem psala o běžeckých časech očištěných od střelby. Tam byla excelentní, dneska to nepotvrdila. A na stojce to mělo být bez trestného kola, což by bylo dost zásadní, to bylo 22-24 vteřin navrch. 

A Gábina ztratila v posledním kole 10 vteřin na Hammerschmidt a Abramovou, dneska to z její strany nebylo běžecky takový, na co ona má!! Na jedničku rozhodně ne :-/

0/−2
13.12.2015 14:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze