Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rio bez ruských atletů. Tak zní doporučení bojovníků proti dopingu

Ruští atleti na olympijských hrách v Riu de Janeiro? Bojovníci s dopingem jsou proti. Institut národních antidopingových organizací iNADO tvrdí, že devítiměsíční období do začátku her je příliš krátké na to, aby se dalo s jistotou tvrdit, že ruští reprezentanti jsou čistí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L14u56b19o82š 88U48l29r72i52c49h 5531670908604

Bude to zaujímavé, biznis so sponzormi nevychádza podľa plánu. 

Každý očakával, že po dočasnom pozastavení ruských atlétov, zahraniční sponzori s Ruska odídu.

Situácia sa nevyvíja podľa predstáv, sponzori sa rozhodujú opustiť celú IAAF, a prestať sponzorovať všetkých atlétov bez výnimky nielen ruských, vyjadrili sa tak najväčší sponzori VISA, Canon, Adidas...., a čínska petrochemická korporácia Sinopec, ktorá je stabilným sponzorom teraz uvažuje či s IAAF predĺží zmluvu.

0/0
17.11.2015 16:25

M13i76c76h46a68l 86M15i47l84l13e49r 9536752119322

mozna jsi ocekaval odchod sponzoru od Rusu ty a nevychazi to podle tveho planu. Na tve stesky, ze sponzorum se nelibi afera kolem IAAF lze jen dodat, ze neco takoveho bylo v normalnim komercnim svete ocekavano, i kdyz to treba jeste nedoslo k vam na Slovensko.

V dnesni dobe se uz nekolik let povazuje za ostudu pro sponzora byt vazan s necim spolecnym s dopingem = svindlovanim. Proto si sponzori a po nich i ruzne organizace, tymy a staje davaji do svych smluv klauzule o nahrade v pripade dopingovych afer. Naprosto vporadku, tak to ma bytR^.

 Ohledne cinske korporace Sinopec - jejich vahavy postoj ani trochu neprekvapuje vzhledem k tomu, ze se nejedna jen o ostudu IAAF spojenou s uplatkarstvim ruskych organizaci, ale ze se ocekava 2. a 3. dil vysetrovani, kde budou jmenovany jine staty a dojde na jejich narodni ostudu. Cina je jednim ze statu na potencionalni kratke listine "kandidatu" a jeji jmeno by se tam mohlo objevit.

0/0
18.11.2015 3:24

J90i54ř46í 20M80a28t73a49s 5706458437578

A co Tyson Gay, Justin Gatlin, Tim Montgomery, Ben Johnson, Dwain Chambers, Marion Jonesová, Asafa Powell.

To je jen výběr sprinterů. A nevim o tom, že by zakázali startovat americkým, kanadským, britským a jamajským atletům na jakýmkoliv závodě. Každý dostal individuální trest.

+2/−3
17.11.2015 15:03

M86i67c63h90a90l 53M55i47l55l14e40r 9346612409662

je videt, ze znas jmena prominentnich sprinteru, kteri byli nachytani na doping. To je ale jedine co znas.!!

Co neznas, nejsi schopny pochopit nebo ti nekdo rekl, ze se mas tvarit nechapave je toto: nachytani techto hvezd na doping je naopak dukaz duslednosti anti-dopingovych komisaru, do jejichz prace nikdo nezasahoval z politickych diuvodu- NE jako v Rusku a duslednosti a feroveho pristupu statu, ktere umoznily antidopingovym komisarum a antidopingovum agenturam pracovat tak, jak meli - NE jako v Rusku.

V tebou uvedenych pripadech sportovnich hvezd se ZADNY STAT- jmenovite USA, Kanada, VB, Jamajka - neangazoval a nesnizil se v ramci svych politickych zajmu aby kryl jejich doping zasahovanim do sveho antidopingoveho systemu, nebo aby v ramci svych politickych zajmu uplacel nejvyssi cinitele IAAF.

Co vic, zadny ze jmenovanych statu nedal svym hvezdam k dispozici masinerii podporujici doping ani "nanecisto" fungujici dopingovou kontrolu pred vlastni dopingovou kontrolou.

 V pripade nekterych, kteri nebyli na doping nachytani, protoze nebyl v te dobe analyticky zjistitelny, jejich stat naopak rozjel rozsahly proces se zapojenim USADA, USATF, FBI, IRS a nakonec civilniho soudu, ktery vedl k usvedceni viniku a tech, kdo je podporovali.... a jejich potrestovani. USA tento proces nijak neutajovala pred svetem v ramci svych politickych zajmu ani nikoho nepodplacela, aby byl utajen.

I v pripade Bena Johnsona Kanada bez prutahu zahajila rozsahle vysetrovani a odhalila skupinu doping podporujicich treneru a lekaru v jeji reprezentaci a soucasne jmena nekolika dalsich atletu, ktere ani ty neznas, protoze ti je nikdo nerekl, tudiz je nemuzes papouskovat.

USA, Kanada, ani dalsi staty se nesnazily nikoho podplacet, aby to zametl pod koberec, ale vsechno vysetrovani a vsechna jmena uverejnili.

Pouc se laskave jaky je rozdil mezi timhle a statni podporou dopingu v Rusku.

+2/0
17.11.2015 19:31

M70i15c43h45a71l 27M49i60l93l16e56r 9196422399372

oprava preklepu: potrestani

0/0
17.11.2015 19:38

V15a10š34e39k 28Ř79í31h21a 2573103308632

V Případě Almstronga se ale USA angažovali docela zřetelně a to i s důkazy. Frantíci měli co dělat aby jejich testy Američani přijali. Takže opět nemáte pravdu.

0/−1
17.11.2015 23:17

M76i86c24h21a58l 50M61i13l43l37e10r 9716402469162

1) pokud pomalu chapes, toto je kauza IAAF a vysetrejuje se doping v atletice

2) kdyz uz chces mermomoci zavadet rec na jiny sport, protoze tva uderka ma instrukce mlzit, prekrucovat fakta, lhat a odvadet rec jinam kde to je jen mozne, pak muzes vyridit svym instruktorum, ze te poslali na spatnou adresu a se spatnymi argumenty.;-D

Pro tvou osvetu: Armstrong nebyl usvedcen nicim, co predali Francouzi. Jejich dukazum se uspesne branil pomoci svych skvelych vychytralych pravniku a dokonce se mu podarilo dokazat, ze v urcitem pripade jejich dukazy byly nepripustne protoze se vzorky bylo zachazeno proti testovacim a skladovacim predpisum WADA a v dalsich pripadech, ze to bylo uz za promlcovaci i skladovaci lhutou. Takze zadne usvedceni v ocich justice.

Jeho usvedceni prislo z domacich AMERICKYCH zdroju. Byl predmetem rady vysetrovani behem nekolika let a naslo se proti nemu dost svedku, ktere po nekolik let uspesne zastrasoval osobne i pomoci svych pravniku. Tehdejsi svedkove na rozdil od Armstronga nemeli zdanlive neomezene fondy na to, aby se mu uspesne branili u vlekleho soudniho procesu a museli to proste vzdat z financnich duvodu.

Ze Armstrongova kauza neskoncila pro nedostatek fondu u svedku a vubec lidi, ktere poskodil, za to lze dekovat dvema americkym federalnim organizacim - FBI a USADA. Federalni marsalove rozeslali oficialni povolani k vysetrovani pod prisahou cele rade jeho byvalych americkych spolujezdcu a dalsich funkcionaru. Ti uz vedeli z pripadu Marion Jones, ze za lhani pod prisahou je v USA vezeni a nezbylo jim, nez priznat pravdu. Tato svedectvi pak zuzitkovala USADA a predevsim jeji sef Travis Tygart, ktery vydal 1000 strankovy zaver setreni, ktery prijala UCI, WADA i jeho sponzori. Armstrong vedel ze prohral a to vedlo k jeho televiznimu priznani dopingu.

Nebyt USADA a FBI, Armstrong by jeste dnes klidne odpocival na gauci pod svymi 7 zlutymi trikoty.

+2/0
18.11.2015 3:47

K68a83r43e43l 23K18l27e97n40o10v32s22k86ý 1483920849453

Co cyklistika a dopink?Co tak vyřadit USA a Španělsko?Tam to organizuje kdo?Zase dvojí metr,tak jako vždy.Roky se mlčelo o dopinku pak potrestali  jednotlivce,což bylo správné.Divím se lidem,kteří se kloní k potrestání i těch,kteří nedopují.Když by to papaláši mysleli vážně,davno byl trest pro dopující celoživotní zákaz závodit.V

+1/−4
17.11.2015 14:08

J51a62n 72S73l79a94b97ý 9687809354928

Nerýpejte se do cyklistiky, když tomu nerozumíte. Cyklisté už dávno zavedli bezpodmínečné biologické pasy a cykl. federace patří mezi ty, co nepřísněji sledují tuto problematiku. Každý prohřešek je zveřejněn s parřičným komentářem a trestem.

Podívejte se na stránky antidoping.cz a spočítejte si, jak malá část cyklistů byla pozitivně testována vzhledem k jiným sportům. A to ještě nedošlo na fotbal, hokej, am. fotbal a další.!!

+2/−2
17.11.2015 14:16

M77i10c61h97a81l 72M62i36l23l66e17r 9546582879822

papouskujes neco, cemu VUBEC nerozumisRv

0/0
17.11.2015 19:34

T21o35m38á74š 63K49n52a63i30f76l 6723410877880

Krasne je videt, kdo je tu rusofil a kremlobot :)

0/0
17.11.2015 14:04

K45a73r42e81l 34K29l39e47n34o39v23s85k65ý 1703780449183

U Vás je úplně jasné,kdo je Váš favorit-Amstrong.V

0/−1
17.11.2015 14:24

T24o84m95á82š 72B40r16a71b52e35c 2468416315196

A Amstrong má být jako kdo?

+2/0
17.11.2015 14:49

M41i73c47h77a91l 74M71i33l67l53e73r 9116972609772

asi nejakej ostepar se silnou pazi;-);-);-);-)

+2/0
18.11.2015 11:51

V82l80a84d84i68m57í55r 91Š16k72o42l35n20í80k 8935920158

Atletika je sice největší olympijskou atrakcí, ale proč ji neočistit tím že se pro tuto olympiádu vyřadí a udělá se pořádek ve všech zemích.

Také by se nemusely dávat medaile, jen takové za účast pro všechny, ano ti čistí budou nadávat, ale ti opravdu čistí se s tím smíří.

+2/−1
17.11.2015 12:31

J12o30s81e21f 28Š91i85m69e45k 7896262522192

a.- jde o hnusné politické rozhodnutí!!!

b.- kdyby se olympiády zůčastnili JEN ČISTÍ sportovci, hry se zruší pro nízkou účast!

+3/−4
17.11.2015 11:20

T70o42m54á93š 68K53n60a56i62f60l 6843810407150

Tak urcite...

0/0
17.11.2015 14:03

V59a48š61e52k 73Ř60í67h97a 2773783658642

Když tak přemýšlím nad celou olympiádou v Riu tak by bylo asi dobré aby se bojkotovala celá. Přeci jen se jedná asi o nejvíce zkorumpovanou sportovní akci. Tamní stadiony stály na uplatcích stavební firmy miliardy dolarů. Podobně platí i sponzoři. Např Adidas  platil z každého nově otevřeného obchodu asi 0,5 mega Eur státu za povolení. Je jasné, že pak udělají všichni, kteří tohle divadlo platí  možné i nemožné pro to aby jejich  ovečky byli na bedně a v Brazílii kde je asi nejzkorumpovanější vláda je k tomu nejsnazší cesta. Jaksi si neuvědomili, že se s tím mohou svézt i právě ony ovečky. A tak se těď vymýšlí polovičatá řešení jak zas soudit dvojím metrem.

+3/−1
17.11.2015 11:17

S87o97ň25a 32Š66t39o49l96f11o10v80á 3262213494419

Tak třeba Jelena Isinbajevová by mi na olympiádě dost chyběla.

+4/0
17.11.2015 11:12

T58o49m68a95s 39P87e86c36h30a 1828474526910

To je ale sprosťárna!  Jsou to šašci řízení CIA.;-€ Nakonec jim zbydou jen velkoislámské hry v Paříži, pod patronací Kuvajtského emíra, majitele zdejšího PSG.

+3/−11
17.11.2015 10:41

M50i72c63h74a37l 14M65i61l40l39e92r 9556422439142

tak se nedivej, soudruhu:-P

+10/−2
17.11.2015 10:50

P59e66t45r 40S34i28m19o58n18i81d35e76s 7111711937498

Ale na to nemusíste být Michale ani "agent" CIA ani "soudruh. Proč diskriminovat někoho,kdo se neprovinil?  Na olympiádě stejně jako na jakékoliv akci se dělá test na doping, pokud neprojde je vyřazen, pokud ano asi nedopoval, případně tak, že to nelze zjistit jako u Armstronga v cyklistice a to byl "tuším" američan. Dopujících sportovců bylo na Olympiádách celá řada a těch z USA nebylo také málo. Prostě pokud děláš něco špatně, pak by mělo být zcela jedno, zda jsi z té či oné země a měl bys být potrestán. Na jednom z MS ve fotbale byla kdysi popotahovaná repre argentiny za to, že si dala na nos náplst pro "snazší dýchání" V reálu se pak ukázalo, že přínos je minimální a není to v rozporu z pravidly. Pokud někdo dopuje a poruší, pak by měl být vyřazen. Takže bych je tam naopak pustil a neovlivněným týmem komisařů by měly proběhnout veškeré testy a procedury. Kdo bude "špinavý" jde od válu ihned a dále nezávodí. Ale plošně nikoliv selekcí.

0/0
17.11.2015 13:09

M28i85c56h55a38l 45M16i87l17l83e78r 9286192749502

je rozdil mezi individualnim dopingem a dopingem, kde se angazoval primo stat, aby ho ze svych statnich a politickych duvodu kryl!!

Pri individualnim dopingu jsou potrestani jednotlivci a ti, kdo jim doping obstarali. V pripade prokazaneho statniho svindlovani MUSI byt potrestany stat jako takovy!!

+1/0
17.11.2015 19:37

O96n53d82ř76e63j 47M17a27l72ý 3414233543913

Jasně, všichni jsou řízení CIA. ;-D

+4/0
17.11.2015 11:00

M11i37c63h88a45l 89M73i68l84l87e74r 9236602569322

mala opravicka: vsichni kdo nesouhlasi se soudruhy jsou rizeni CIA;-D

+2/0
17.11.2015 11:05

J50o48s89e48f 43V40y38s32k28o94č40i12l 2217688832245

Tak si tu celou Olimpiádu můžete vrazit do špic. Stejně už je to jen o penězích, čistá komerce. Za chvíli to z těmi Olimpiádama dopadne jak z F1...:-P

+2/−6
17.11.2015 10:41

T24o90m23á85š 78B29r89a82b29e11c 2818216655176

Olimpiáda? 8-o

... z těmi olimpiádama... jak z ...? 8-o

NTK :-/

+3/0
17.11.2015 10:55

S62t12a89n83i76s34l50a74v 21R60o71s15e45c93k14ý 9875629981119

Až na  těch 6 pravopisných chyb souhlasím.

0/0
17.11.2015 11:00

M72i60c32h47a70l 53M31i58l17l29e41r 9586262659202

nekdo te nuti se na Olimpiadu, pripadne Olympiadu se divat?

FYI: my jsme se tady u nas doma (nikoliv v ce-ese-ser) rozhodli bojkotovat celou Olympiadu 1980 v Moskve na protoest proti sovetske propagande a jeji masine

Zadne televizni prenosy- divali jsme se na jine kanaly, rozhlasove zpravy - pveskere olympijske zpravodajstvi. Nebylo to nijak obtizne.

Mas svobodnou moznost udelat to same, pokud tvoji milovani Rusove nebudou zavodit v Riu.

+2/0
17.11.2015 11:11

M42i37c21h36a91l 58M72i49l78l61e23r 9736822949772

kousek se mi usekl: rozhlasove zpravy- prepnuli jsme na jine stanice kdyz prisly sportovni zpravy a v novinach jsem ignorovali veskere sportovni zpravodajstvi.

0/0
17.11.2015 11:13

V41a47š81e20k 91Ř55í40h64a 2293403558742

Nejde o mediální humbuk. Ale o milionové náklady, které platí národní vlády aby se ten či onen nadopovaný jedinec mohl účastnit. Nebo si snad myslíte, že tam Američani jezdí pro hrdost účastnit se.;-D

0/−1
17.11.2015 11:37

P42e54t78r 12S54i48m35o61n75i75d36e17s 7511101217528

Tak zrovna v USA se nedávno provalilo kolik milionů stál sponzoring armády sportovcům,kteří za oplátku hráli že jsou hrdí na USA.  V zásadě je jedno, zda člověk jakoliv podvádí z důvodu ideologického, politického, komerčního. Podvod je podvodem a příčiny nejsou podstatné. Dopuje se ve velké části stápů a je pouze nutné to potírat,ale vždy konkrétní případy, nikoliv nějaký plošný zákaz,který má byt pouze nátlakovou akcí na Rusko. Je paradox, že ač rusové i povstalci v Donbasu splnili svou část minských dohod a Ukrajina ne, přesto je zde tlak pouze na Rusko. Proč je víc než jasné. Dnes ta obrácená propaganda je ještě směšnější než ta bolševická, která byla sama o sobě hnus. Jenže propaganda v rámci totality je pochopitelná, propaganda v rámi "demokracie" je zcela nedemokratická.

0/−1
17.11.2015 13:14

J84a56n 78N47o62v39o86t93n75y 4167730633

Je povolený doping a zakázaný doping. Odvážím  se tvrdit že všichni vrcholový sportovci dotují. Je to jen o tom kdo rozhoduje , který doping je povolený a který  ne.

+1/−9
17.11.2015 10:39

M11i72c91h94a45l 82M39i93l98l58e68r 9356572439112

je videt, ze o dopingu toho moc nevis a jenom hadas. Doporucuji antidoping.cz

+3/0
17.11.2015 11:14

J64a21n 73S68l91a44b86ý 9787719614178

Když jsem se připravoval na ME a MS Masters v silniční cyklistice, nejprve jsem napsal e-mail na antidoping.cz a popsal jsem všechny druhy léků, co beru, pak dále všechny suplementy atd. a požádal jsem je o vyjádření, zda jsem OK.

Toto ti atleti nepotřebovali, protože měli své lékaře, kteří to vyřizovali za ně. Především tito měli za všechno odpovídat. jenže byl ještě nekdo nad nimi, a to byl STÁt. Doping byl řízen státem, takže jse o vinu kolektivní a trest za ni je adekvátní.

+1/0
17.11.2015 14:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze