Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štybar radil Martinovi: Zkus to! A v závěru brzdil pronásledovatele

Etapu Tour de France, ve které chtěl útočit, sice nevyhrál, přesto mu v cíli hrál na tváři spokojený úsměv. A z jeho slov bylo znát nadšení. „Je to úplně super,“ zářil Zdeněk Štybar poté, co pomohl Tonymu Martinovi, lídrovi svého týmu Etixx, do žlutého trikotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a52r77o56m62í88r 44P37e87t36l94a44c39h 2454882125523

Hlavně že komentátor na ČT Sport po celou dobu přenosu říkal, že na tuty bude Štybar po etapě ve žlutém trikotu ;-D;-D Padrnos se Svoradou, ho trochu krotili, ale komentátor mlel stále to stejné. Za celou dobu také nebyla zmínka, co je s Konigem. Ten nakonec pomáhal Froomovi tak dobře, že dojel ze ztrátou 16 minut, takže hlavně v závěru mu hodně pomohl.8-o

0/−1
8.7.2015 10:31

M95a40r79c26e12l 14Š59e64v89č63í75k 9315903971720

komentátor mal pravdu, Martin požičal Štybarovi po etape žltý dres :-)

+1/0
8.7.2015 12:13

K43r24y54š16t22o70f 89H21l82a37v39á92č 9102629458692

nic takového komentátor po celou dobu neříkal, proč si vymýšlíš pohádky? 8-o

0/0
8.7.2015 13:32

K37a61r46e89l 95N74o63v91á48č28e91k 5721355689166

Už máme cyklisty, kteří by mohli bojovat o titul. Štve mě, že místo boje o vítězství, musí dozadu a pomáhat někomu jinému. Viz třeba, když Kreuziger byl v lepší formě a na lepší pozici než Contador a stejně ho musel pustit před sebe, místo, aby udělali lídra z něho a jeli na jeho vítězství. Je mi divné, že Štybar z toho má radost. Jsou pro ně důležitější peníze než vítězství.

0/−1
8.7.2015 9:08

R96a38d32e10k 24T90o81m89a80s15e29k 5953870728205

Cyklistika je týmový sport a on dokazuje, že je pro něj důležitější tým než osobní úspěchy. A myslí to upřímně. Já tedy před Štybym smekám.

+4/0
8.7.2015 9:14

M58i12c53h92a47l 68M53i17l76l68e60r 9616672939782

on nedokazuje z nejake slechetnosti, ze tym je pro nej pred osobnim uspechem. Kazdy to ma ve smlouve, ze bude poslouchat pokyny tymoveho vedeni a dodrzovat tymovou strategii, to znamena podporu lidra. Kdyby to nedelal, dostal by z tymu vyhazov.

0/0
8.7.2015 13:27

P27a84v24e30l 41C64h77a61l30u77p55a 2711656845761

Ještě, že mu poradil... A ještě, že je brzdil...

+2/−4
7.7.2015 23:19

L78u75k28á37š 68V89l29k 2411319474526

Tak nějak jsem tušil, že Štyby bude dnes daleko od sólo úspěchu, na to jak se hodně psalo, že je jeden ze spolufavoritů dnešní etapy... Nejlépe to asi řekl dnes Greg LeMond: "To by ty kostky musely být na 50 km aby se na nich dnes za sucha rozhodlo. 13 km v 7 sektorech zvládnou bez ztráty i největší adepti na celkové pořadí".

+5/0
7.7.2015 22:57

R55a41d63e38k 23P95ř11i87k43r81y67l 1419558804493

Neskutečná Tour v podání našich... jestli to tak vydrží až do hor, tak to bude fičák.

+10/0
7.7.2015 21:45

J32a24n 90S95v87o32b10o88d84a 3426405348880

tak napsat v nadpisu...A v závěru brzdil pronásledovatele, tak to se povedlo. Tak oni by se určitě nechali...;-D;-D

0/−18
7.7.2015 21:13

L96u53k91á82š 87V44l31k 2301659484426

Tak brzdit pronásledovatele v cyklistice znamená "Na čele nepojedu 70 km/h, ale stáhnu to na 67/km (aby to jako vypadalo že se snažim)" :-). Každopádně v tom nadpisu to zní jakoby házel soupeřům napínáčky pod kola to je fakt :-)

+9/0
7.7.2015 21:18

J75a63n 95S43v96o18b86o81d86a 3496955268400

Přesně tak. Kdyby chtěli, tak se kole něj provalí a jedou. Štabar neŠtybar:-)

0/−9
7.7.2015 21:22

T50r64i96s55t52a78n 95K81o70l22o89m89a88z84n52í20k 7580290665751

Brzdit znamená že se namontuje dopředu a když se dostane nařadu aby potáhl, tak svěsí nohy s tím že má vepředu kolegu. To dokáže stíhací vláček na chvíli pěkně vykolejit :-)

+9/0
7.7.2015 22:12

M30i33c35h66a90l 75M55i58l46l48e11r 9366612419332

zvlast jestli je na spici v kriticky moment uniku tymoveho kolegy a zabrani tim akceleraci potencialnich stihacu

+1/0
8.7.2015 5:56

J46a75n 77N86e52š59p14o50r 4166528176322

Pan Svoboda si zřejmě brzdění pronásledovatelů představuje jako držení za sedlovku, případně postavení kola napříč silnice. Jde to i sofistikovaněji, jak už je níže popsáno, třeba být vepředu v zatáčce a neakcelerovat, a je to (pro pana Svobodu) překvapivě účinné.

+3/0
8.7.2015 7:16

M70i37c30h39a50l 81M30i40l71l88e60r 9126502339332

Martin potreboval na zlutaska umisteni na jednom z prvnich tri mist a soucasne skoncit pred Froomem.

Froomovi ale vyhovovalo nebojovat o umisteni, pouze neztratit cas na ostatni GC kandidaty a pro Martina bylo vitezstvi v etape zaslouzenym bonusem.

+1/0
8.7.2015 7:25

O77l59i28n 82K15a57d52l75e76c 3589396451248

Jo, kdyby to bylo tak jednoduchý se přes Štybara přehnat...

+1/0
7.7.2015 22:31

M31i11l21o32š 46H86l98a59v53á63č 9973211707514

70, tak leda s kopce!;-D Buďme realisté! Ale na druhé straně, to je naprosto klasické. Jde o to, dostat se na první flek ve správný čas a na správném místě!R^

+1/0
8.7.2015 2:26

L70a17d93i32s76l67a92v 50N41á92d66v50o40r92n57í34k 6644555197556

..nenarodil jste se v kině...???

0/0
7.7.2015 22:56

A21l63e62s 65B25a16d31u41r73a 9786927920565

Pri bezeckych zavodech na uzkych cestach me casto nekdo zbrzdi. Visim za nim, citim, ze muzu bezet rychleji, ale on me tam nepusti a bezi presne tak, ze pomalu ztracim na ty, co jsou jeste vic vpredu. Je to i v cyklistice bezna taktika. Finta je v tom, ze ten, co brzdi, musi mit na to, aby se opakovane dostaval na celo a tam snizil rychlost. Uplne nejlepe to jde treba na vyjezdu ze zatacek. Kdyz se takovi brzdici sejdou dva - tri, dokazi celou skupinu temer zastavit.

+6/0
7.7.2015 23:09

P37a39v15e28l 86C31h61a85l90u36p76a 2971136875621

Ano, to lze. Ale to nebyl ten dnešní případ. Nebylo to tam ani úzké. Využil šikovně těch motorek.

0/0
7.7.2015 23:20

O16l11i95n 31K83a63d82l65e17c 3419336591498

Bylo to vidět, v poslední zatáčce. Nakonec šlo o tři sekundy. Štybar to s Cavedishovou podporou zrežíroval náramně.

+2/0
8.7.2015 0:53

J54a72r86o73s88l25a70v 41H34o40l53e26č57e55k 7212239456721

Zejména po výjezdu ze zatáček, kde se jede pomaleji a všichni musí jet v jedné stopě, aby se do zatáčky vůbec vešli, je potřeba, aby všichni akcelerovali maximální rychlostí, aby se skupina dostala opět do tempa. V takový moment stačí, když nezačne čelní jezdec hned šlapat na max a ostatní musí chtě nechtě zůstat v nízké rychlosti ještě několik sekund, dokud se nemůžou jezdci vyhnout. A to může být pro jezdce v úniku rozhodující.

+7/0
7.7.2015 23:27

L85a60d13i32s64l92a38v 36N47á73d92v31o24r40n71í55k 6294305877536

...dobrá práce...R^

+20/0
7.7.2015 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze