Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štybar radil Martinovi: Zkus to! A v závěru brzdil pronásledovatele

Etapu Tour de France, ve které chtěl útočit, sice nevyhrál, přesto mu v cíli hrál na tváři spokojený úsměv. A z jeho slov bylo znát nadšení. „Je to úplně super,“ zářil Zdeněk Štybar poté, co pomohl Tonymu Martinovi, lídrovi svého týmu Etixx, do žlutého trikotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a12r44o31m81í92r 40P40e94t79l11a29c82h 2984762695283

Hlavně že komentátor na ČT Sport po celou dobu přenosu říkal, že na tuty bude Štybar po etapě ve žlutém trikotu ;-D;-D Padrnos se Svoradou, ho trochu krotili, ale komentátor mlel stále to stejné. Za celou dobu také nebyla zmínka, co je s Konigem. Ten nakonec pomáhal Froomovi tak dobře, že dojel ze ztrátou 16 minut, takže hlavně v závěru mu hodně pomohl.8-o

0/−1
8.7.2015 10:31

M17a75r60c89e60l 13Š68e15v42č54í97k 9255883571790

komentátor mal pravdu, Martin požičal Štybarovi po etape žltý dres :-)

+1/0
8.7.2015 12:13

K57r78y92š78t90o31f 66H40l12a41v45á62č 9412969938922

nic takového komentátor po celou dobu neříkal, proč si vymýšlíš pohádky? 8-o

0/0
8.7.2015 13:32

K91a72r35e60l 56N74o61v89á97č75e26k 5491485419256

Už máme cyklisty, kteří by mohli bojovat o titul. Štve mě, že místo boje o vítězství, musí dozadu a pomáhat někomu jinému. Viz třeba, když Kreuziger byl v lepší formě a na lepší pozici než Contador a stejně ho musel pustit před sebe, místo, aby udělali lídra z něho a jeli na jeho vítězství. Je mi divné, že Štybar z toho má radost. Jsou pro ně důležitější peníze než vítězství.

0/−1
8.7.2015 9:08

R15a32d30e70k 13T15o97m78a95s49e45k 5573570248495

Cyklistika je týmový sport a on dokazuje, že je pro něj důležitější tým než osobní úspěchy. A myslí to upřímně. Já tedy před Štybym smekám.

+4/0
8.7.2015 9:14

M37i18c47h60a16l 51M63i95l33l81e27r 9126792249142

on nedokazuje z nejake slechetnosti, ze tym je pro nej pred osobnim uspechem. Kazdy to ma ve smlouve, ze bude poslouchat pokyny tymoveho vedeni a dodrzovat tymovou strategii, to znamena podporu lidra. Kdyby to nedelal, dostal by z tymu vyhazov.

0/0
8.7.2015 13:27

P27a91v70e26l 40C40h20a35l89u87p92a 2931386215201

Ještě, že mu poradil... A ještě, že je brzdil...

+2/−4
7.7.2015 23:19

L27u13k75á58š 48V18l11k 2861349724506

Tak nějak jsem tušil, že Štyby bude dnes daleko od sólo úspěchu, na to jak se hodně psalo, že je jeden ze spolufavoritů dnešní etapy... Nejlépe to asi řekl dnes Greg LeMond: "To by ty kostky musely být na 50 km aby se na nich dnes za sucha rozhodlo. 13 km v 7 sektorech zvládnou bez ztráty i největší adepti na celkové pořadí".

+5/0
7.7.2015 22:57

R36a96d87e85k 12P27ř63i90k32r52y86l 1419828194263

Neskutečná Tour v podání našich... jestli to tak vydrží až do hor, tak to bude fičák.

+10/0
7.7.2015 21:45

J81a57n 72S23v56o35b83o22d64a 3236365318750

tak napsat v nadpisu...A v závěru brzdil pronásledovatele, tak to se povedlo. Tak oni by se určitě nechali...;-D;-D

0/−18
7.7.2015 21:13

L95u25k15á45š 52V88l13k 2221479134846

Tak brzdit pronásledovatele v cyklistice znamená "Na čele nepojedu 70 km/h, ale stáhnu to na 67/km (aby to jako vypadalo že se snažim)" :-). Každopádně v tom nadpisu to zní jakoby házel soupeřům napínáčky pod kola to je fakt :-)

+9/0
7.7.2015 21:18

J74a40n 46S87v67o39b71o91d49a 3316365538230

Přesně tak. Kdyby chtěli, tak se kole něj provalí a jedou. Štabar neŠtybar:-)

0/−9
7.7.2015 21:22

T21r25i25s51t84a32n 72K74o95l86o94m17a47z50n87í92k 7150140445531

Brzdit znamená že se namontuje dopředu a když se dostane nařadu aby potáhl, tak svěsí nohy s tím že má vepředu kolegu. To dokáže stíhací vláček na chvíli pěkně vykolejit :-)

+9/0
7.7.2015 22:12

M87i47c26h87a95l 53M34i50l44l80e53r 9696712909342

zvlast jestli je na spici v kriticky moment uniku tymoveho kolegy a zabrani tim akceleraci potencialnich stihacu

+1/0
8.7.2015 5:56

J37a73n 61N36e24š40p19o78r 4526508806292

Pan Svoboda si zřejmě brzdění pronásledovatelů představuje jako držení za sedlovku, případně postavení kola napříč silnice. Jde to i sofistikovaněji, jak už je níže popsáno, třeba být vepředu v zatáčce a neakcelerovat, a je to (pro pana Svobodu) překvapivě účinné.

+3/0
8.7.2015 7:16

M88i83c97h44a27l 90M98i35l72l98e37r 9556402979312

Martin potreboval na zlutaska umisteni na jednom z prvnich tri mist a soucasne skoncit pred Froomem.

Froomovi ale vyhovovalo nebojovat o umisteni, pouze neztratit cas na ostatni GC kandidaty a pro Martina bylo vitezstvi v etape zaslouzenym bonusem.

+1/0
8.7.2015 7:25

O40l24i43n 35K45a56d25l60e29c 3529766291238

Jo, kdyby to bylo tak jednoduchý se přes Štybara přehnat...

+1/0
7.7.2015 22:31

M77i67l73o46š 24H33l45a66v46á46č 9363771717644

70, tak leda s kopce!;-D Buďme realisté! Ale na druhé straně, to je naprosto klasické. Jde o to, dostat se na první flek ve správný čas a na správném místě!R^

+1/0
8.7.2015 2:26
Foto

L61a37d46i16s94l26a18v 78N63á19d25v45o72r72n32í78k 6904495717846

..nenarodil jste se v kině...???

0/0
7.7.2015 22:56

A57l15e34s 89B40a16d61u63r93a 9766167560725

Pri bezeckych zavodech na uzkych cestach me casto nekdo zbrzdi. Visim za nim, citim, ze muzu bezet rychleji, ale on me tam nepusti a bezi presne tak, ze pomalu ztracim na ty, co jsou jeste vic vpredu. Je to i v cyklistice bezna taktika. Finta je v tom, ze ten, co brzdi, musi mit na to, aby se opakovane dostaval na celo a tam snizil rychlost. Uplne nejlepe to jde treba na vyjezdu ze zatacek. Kdyz se takovi brzdici sejdou dva - tri, dokazi celou skupinu temer zastavit.

+6/0
7.7.2015 23:09

P91a63v32e82l 46C80h13a14l98u13p64a 2301786605711

Ano, to lze. Ale to nebyl ten dnešní případ. Nebylo to tam ani úzké. Využil šikovně těch motorek.

0/0
7.7.2015 23:20

O44l66i55n 86K16a85d17l56e13c 3559746871638

Bylo to vidět, v poslední zatáčce. Nakonec šlo o tři sekundy. Štybar to s Cavedishovou podporou zrežíroval náramně.

+2/0
8.7.2015 0:53

J54a84r86o12s67l71a80v 19H10o94l53e67č67e80k 7572119696681

Zejména po výjezdu ze zatáček, kde se jede pomaleji a všichni musí jet v jedné stopě, aby se do zatáčky vůbec vešli, je potřeba, aby všichni akcelerovali maximální rychlostí, aby se skupina dostala opět do tempa. V takový moment stačí, když nezačne čelní jezdec hned šlapat na max a ostatní musí chtě nechtě zůstat v nízké rychlosti ještě několik sekund, dokud se nemůžou jezdci vyhnout. A to může být pro jezdce v úniku rozhodující.

+7/0
7.7.2015 23:27
Foto

L60a55d89i29s36l31a28v 50N85á83d17v29o36r70n91í49k 6594245267616

...dobrá práce...R^

+20/0
7.7.2015 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze