Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Štybar radil Martinovi: Zkus to! A v závěru brzdil pronásledovatele

Etapu Tour de France, ve které chtěl útočit, sice nevyhrál, přesto mu v cíli hrál na tváři spokojený úsměv. A z jeho slov bylo znát nadšení. „Je to úplně super,“ zářil Zdeněk Štybar poté, co pomohl Tonymu Martinovi, lídrovi svého týmu Etixx, do žlutého trikotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a25r40o15m76í30r 30P41e14t71l37a70c31h 2864312465503

Hlavně že komentátor na ČT Sport po celou dobu přenosu říkal, že na tuty bude Štybar po etapě ve žlutém trikotu ;-D;-D Padrnos se Svoradou, ho trochu krotili, ale komentátor mlel stále to stejné. Za celou dobu také nebyla zmínka, co je s Konigem. Ten nakonec pomáhal Froomovi tak dobře, že dojel ze ztrátou 16 minut, takže hlavně v závěru mu hodně pomohl.8-o

0/−1
8.7.2015 10:31

M36a16r80c44e25l 55Š21e93v91č64í53k 9435753891220

komentátor mal pravdu, Martin požičal Štybarovi po etape žltý dres :-)

+1/0
8.7.2015 12:13

K10r60y38š46t97o97f 94H12l18a13v19á48č 9402899588712

nic takového komentátor po celou dobu neříkal, proč si vymýšlíš pohádky? 8-o

0/0
8.7.2015 13:32

K48a93r69e51l 19N54o36v28á94č23e17k 5611555869586

Už máme cyklisty, kteří by mohli bojovat o titul. Štve mě, že místo boje o vítězství, musí dozadu a pomáhat někomu jinému. Viz třeba, když Kreuziger byl v lepší formě a na lepší pozici než Contador a stejně ho musel pustit před sebe, místo, aby udělali lídra z něho a jeli na jeho vítězství. Je mi divné, že Štybar z toho má radost. Jsou pro ně důležitější peníze než vítězství.

0/−1
8.7.2015 9:08

R14a86d72e84k 29T30o90m20a16s40e13k 5723410168175

Cyklistika je týmový sport a on dokazuje, že je pro něj důležitější tým než osobní úspěchy. A myslí to upřímně. Já tedy před Štybym smekám.

+4/0
8.7.2015 9:14

M79i14c42h91a14l 49M15i47l12l55e34r 9196502839892

on nedokazuje z nejake slechetnosti, ze tym je pro nej pred osobnim uspechem. Kazdy to ma ve smlouve, ze bude poslouchat pokyny tymoveho vedeni a dodrzovat tymovou strategii, to znamena podporu lidra. Kdyby to nedelal, dostal by z tymu vyhazov.

0/0
8.7.2015 13:27

P42a55v30e54l 14C60h66a14t39a51r57i83c62e21k 2161806945221

Ještě, že mu poradil... A ještě, že je brzdil...

+2/−4
7.7.2015 23:19

L87u42k13á29š 62V82l19k 2971499694396

Tak nějak jsem tušil, že Štyby bude dnes daleko od sólo úspěchu, na to jak se hodně psalo, že je jeden ze spolufavoritů dnešní etapy... Nejlépe to asi řekl dnes Greg LeMond: "To by ty kostky musely být na 50 km aby se na nich dnes za sucha rozhodlo. 13 km v 7 sektorech zvládnou bez ztráty i největší adepti na celkové pořadí".

+5/0
7.7.2015 22:57

R93a20d49e35k 26P96ř57i52k85r11y55l 1229988134503

Neskutečná Tour v podání našich... jestli to tak vydrží až do hor, tak to bude fičák.

+10/0
7.7.2015 21:45

J55a64n 51S35v95o74b39o95d62a 3506855238910

tak napsat v nadpisu...A v závěru brzdil pronásledovatele, tak to se povedlo. Tak oni by se určitě nechali...;-D;-D

0/−18
7.7.2015 21:13

L47u45k16á21š 96V74l44k 2401179584466

Tak brzdit pronásledovatele v cyklistice znamená "Na čele nepojedu 70 km/h, ale stáhnu to na 67/km (aby to jako vypadalo že se snažim)" :-). Každopádně v tom nadpisu to zní jakoby házel soupeřům napínáčky pod kola to je fakt :-)

+9/0
7.7.2015 21:18

J24a57n 38S18v21o41b29o14d26a 3226365538560

Přesně tak. Kdyby chtěli, tak se kole něj provalí a jedou. Štabar neŠtybar:-)

0/−9
7.7.2015 21:22

T23r73i63s64t24a85n 83K39o82l64o15m50a94z43n25í33k 7670190475161

Brzdit znamená že se namontuje dopředu a když se dostane nařadu aby potáhl, tak svěsí nohy s tím že má vepředu kolegu. To dokáže stíhací vláček na chvíli pěkně vykolejit :-)

+9/0
7.7.2015 22:12

M14i21c47h46a31l 84M31i31l81l96e79r 9206902589972

zvlast jestli je na spici v kriticky moment uniku tymoveho kolegy a zabrani tim akceleraci potencialnich stihacu

+1/0
8.7.2015 5:56

J33a20n 79N26e31š73p17o40r 4926338666262

Pan Svoboda si zřejmě brzdění pronásledovatelů představuje jako držení za sedlovku, případně postavení kola napříč silnice. Jde to i sofistikovaněji, jak už je níže popsáno, třeba být vepředu v zatáčce a neakcelerovat, a je to (pro pana Svobodu) překvapivě účinné.

+3/0
8.7.2015 7:16

M79i57c12h87a47l 51M11i35l27l43e38r 9646622569852

Martin potreboval na zlutaska umisteni na jednom z prvnich tri mist a soucasne skoncit pred Froomem.

Froomovi ale vyhovovalo nebojovat o umisteni, pouze neztratit cas na ostatni GC kandidaty a pro Martina bylo vitezstvi v etape zaslouzenym bonusem.

+1/0
8.7.2015 7:25

O91l23i86n 92K26a41d96l80e54c 3229636681338

Jo, kdyby to bylo tak jednoduchý se přes Štybara přehnat...

+1/0
7.7.2015 22:31

M12i48l76o32š 52H17l95a96v91á46č 9863651217594

70, tak leda s kopce!;-D Buďme realisté! Ale na druhé straně, to je naprosto klasické. Jde o to, dostat se na první flek ve správný čas a na správném místě!R^

+1/0
8.7.2015 2:26
Foto

L54a18d39i17s80l61a20v 65N70á19d70v16o53r29n79í14k 6784695417456

..nenarodil jste se v kině...???

0/0
7.7.2015 22:56

A53l46e17s 70B16a37d48u94r30a 9496157600305

Pri bezeckych zavodech na uzkych cestach me casto nekdo zbrzdi. Visim za nim, citim, ze muzu bezet rychleji, ale on me tam nepusti a bezi presne tak, ze pomalu ztracim na ty, co jsou jeste vic vpredu. Je to i v cyklistice bezna taktika. Finta je v tom, ze ten, co brzdi, musi mit na to, aby se opakovane dostaval na celo a tam snizil rychlost. Uplne nejlepe to jde treba na vyjezdu ze zatacek. Kdyz se takovi brzdici sejdou dva - tri, dokazi celou skupinu temer zastavit.

+6/0
7.7.2015 23:09

P46a35v45e82l 56C86h71a16t45a77r67i60c46e62k 2761266875671

Ano, to lze. Ale to nebyl ten dnešní případ. Nebylo to tam ani úzké. Využil šikovně těch motorek.

0/0
7.7.2015 23:20

O27l34i75n 15K18a11d67l10e52c 3229256451308

Bylo to vidět, v poslední zatáčce. Nakonec šlo o tři sekundy. Štybar to s Cavedishovou podporou zrežíroval náramně.

+2/0
8.7.2015 0:53

J14a20r84o16s93l44a31v 32H81o69l38e18č67e48k 7192699736711

Zejména po výjezdu ze zatáček, kde se jede pomaleji a všichni musí jet v jedné stopě, aby se do zatáčky vůbec vešli, je potřeba, aby všichni akcelerovali maximální rychlostí, aby se skupina dostala opět do tempa. V takový moment stačí, když nezačne čelní jezdec hned šlapat na max a ostatní musí chtě nechtě zůstat v nízké rychlosti ještě několik sekund, dokud se nemůžou jezdci vyhnout. A to může být pro jezdce v úniku rozhodující.

+7/0
7.7.2015 23:27
Foto

L77a42d81i86s35l54a40v 27N44á25d55v44o58r89n10í57k 6634505607556

...dobrá práce...R^

+20/0
7.7.2015 20:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze