Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vybral jsem si špatný sport, pousmál se König. V pelotonu cítí napětí

Bylo na něm znát, jak moc by si přál, aby úvod Tour de France probíhal trochu klidněji. Pády, nerovnosti na silnicích i chování některých fanoušků Leopolda Königa dokonce přinutily k úvahám o tom, jestli mu všechna ta dřina stojí za to. Nakonec je ale obrátil v legraci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a67n 45S50l43a74b71ý 9717829874668

http://www.active-sport.cz/svet-kol/novinky/1258-video-horor-na-tour-pad-ochromil-peloton

Tady je vidět, jaký zmatek panoval při tom hromadném pádu

+5/0
7.7.2015 9:19

M70i71l89o50s 76V27a92l97y 8106302437362

Leo ve 3. etape makal znamenite a nejen on. Chris je 1. a jen vterinu za nim Tony  Martin. K tomu odstupu jedne sec. se porad nemohu dopocitat.:-P8-o ne, ze  bych Tonymu nepral...R^

0/0
7.7.2015 8:56

T29o18m38á53š 35P56a90p10á82k 5339488545439

Započítal jste "novinku" na Tour - bonifikační sekundy za Chrisovo druhé místo v cíli?

+2/0
7.7.2015 10:05

L86u32k28á44š 70V62l51k 2551269554256

Tony před Chrisem vedl o 45s. Chris mu dal v cíli 40s + 6s bonifikace = náskok 1 vteřiny celkově... :-) Easy

+5/0
7.7.2015 10:42

O44t18t10o 27P47o59s90p62í22š40i26l 4424155307458

Nevím, jak to je přesně v pravidlech, ale pro mě to až tak "easy" není, protože za vítězem etapy byl Froome víc jak vteřinu, nejeli kolo na kolo, a tak nechápu to započtení stejného času. Až mi to přijde, jakoby si někdo nechtěl lámat hlavu, co s dvěma lídry závodu...:-)

0/0
7.7.2015 12:07

P24a91v86e83l 47N32e44d17ě88l94a 5746630394671

aby měl jiný čas, musel by tam být rozdíl dvě vteřiny a ne jednu

0/0
7.7.2015 12:24

O90t80t13o 61P22o19s26p56í72š61i33l 4424855427128

Je to někde v pravidlech? (odkaz?) Já jsem si skoro jist, že už v minulosti jsem ve výsledcích viděl rozdíl jedné vteřiny. (Ale připouštím, že může jít o jistotu, s jakou náš prezident viděl Peroutkův článek.;-D)

0/0
7.7.2015 14:32

L70u89k22á23š 34V47l59k 2681429184916

Easy to je. Spočítat prostě oficial časy a bonifikaci za 2. místo... To že se ti nezdálo že dojel ve stejném čase atd, je už vedlejší. :-)

0/0
7.7.2015 13:18

O98t11t20o 32P72o95s61p93í30š59i22l 4794915217288

Počítat umím a to i s bonifikacemi. Jen ty rozestupy v cíli se mi nezdály. Podle mě byl někde okolo 1,5 vteřiny... A hle, najednou je to stejný čas.8-o

0/0
7.7.2015 14:33

V67á28c34l59a15v 46Š12ů14c27h14a 7610496141303

Zase jednou potvrzeno: Kdo je levej na sporty, jezdí aspoň na kole. :-) A bez mučení přiznávám, že v mládí jsem atletil a gymnastoval, ale pak jsem začal jezdit na kole...

+13/−2
7.7.2015 8:35

M41a22r70t53i30n 19B25l45o49v88s37k79ý 8905221520

:-)R^

0/0
7.7.2015 9:02

J57a19n 30S11l16a78v40í43k 2811129540966

No něco na tom je. Jezdím na kole a mám ho rád. No ještě slušně sjezduji, do ostatních sportů mě ale nechtěli...

+1/0
7.7.2015 9:08
Foto

I20v55o 57P73e87t46e51r36k71a 4116125327789

No, řekl bych, že ty co jezdí horská kola a cyklokros musí být mimo jiné velmi technicky zdatní, aby byli úspěšní.

+1/0
7.7.2015 9:37

J45a32n 34S54l88a60v68í94k 2411479970506

Jasan, ono je to tím, že s kolem začínáš cca ve 12letech, že.

0/0
7.7.2015 9:47

T11o77m87á50š 74V22r29b51a31c77k80ý 2321267332

To asi ano, ale pokud to berete z pohledu vrcholové tak musíte mít danou obrovskou aerobní kapacitu, představa, že se to dá natrénovat je mylná.

+2/0
7.7.2015 9:50

J15i16n81d57ř10i13c56h 60S96p58i77l10k17a 9440341329789

Absolutni nesmysl...

+3/0
7.7.2015 9:51

T86o67m62á85š 96S88y82s 2794569660503

Pěkně děkuju. Já jsem levej i na to kolo :-)

+2/0
7.7.2015 10:24

J14o39s18e74f 70P50o88n70e20r94t 1698647402470

Sedněte na kolo a jezděte 21 dni přes tři hodiny denně z toho 10 dní v horách, potom pár týdnů odpočívejte a zkuste to znovu. Uvidíme.

0/0
7.7.2015 10:31

J86i33ř22í 32Č82e97c61h58u67r77a 1393452298188

A jak to souvisi a tim, ze je levej treba na balon?

+1/0
7.7.2015 10:52

J20o25s32e36f 74P25o45n50e30r97t 1138637942560

"Kdo je levej na sporty, jezdí aspoň na kole." - cyklistika není sport? Nebo je to něco podřadného?

0/0
7.7.2015 12:55

T74o32m82a30s 57N91a41v92r97a53t10i89l 8780909623765

Hezky rozhovor s Leem, jako vzdy! At se dari i nadale R^[>-].

+19/0
7.7.2015 8:08

M84i16l64o22s 52V10a32l68y 8616782447442

Jestli Leo se vyhne zraneni, zcela urcie se dostane do Top 10 R^ SKODA, ze nekteri jeho kolegove se k nemu chovaji "odmerene"  :-/

+1/0
7.7.2015 9:01

K35u88b14í72k 35C50h33l41u91m36e42c59k34ý 5822331847544

Jaké kolegy myslíš?

0/0
7.7.2015 9:08

M37i95l28a32n 78Š88m22o46l22í13k 3207774122870

Leo rozhodně v TOP10 nebude, protože má úplně jiné úkoly. Myslím že bude tahat vláček SKY do kopců až do chvíle, než začnou nástupy a pak si vystoupí, na tohle je ideálně vybavený. O pořadí mu letos vůbec nejde.

+1/0
7.7.2015 10:55

O47t91t50o 83P87o94s77p39í86š66i64l 4714625147138

Já si to myslím taky, ale nepředbíhal bych... Velmi často bývají superdomestici ve výsledcích nedaleko od lídrů...

Vašemu scénáři však více nahrává fakt, že Leo byl na Giru a sám mluví o tom, že na osobní výsledek nejede. (A dost možná spíš pokoukává po etapě a to by měl víc šancí, kdyby na prvním kopci koupil půlhodinu.)

+1/0
7.7.2015 12:10

P61e79t98r 18V72r31u54b13e77l 1664879136143

Leo podle mne na Tour není "superdomestik"

+1/0
7.7.2015 12:43

T55o90m75a57s 14N42a36v55r80a65t52i54l 8500569343845

To s kolegy jsem take zatim nikde necetl. Bude take zalezet, jake ulohy jako superdomestik behem prubehu zavodu dostane, verim, ze formu na to ma.

+2/0
7.7.2015 9:11

T41o49m57á68š 66V20r23b39a87c15k29ý 2381427912

Top 10 po Giru? podle mě jeden den potáhne a jinej si zase vystoupí.

+1/0
7.7.2015 9:51
Foto

K50a49t93e22ř40i44n22a 61W17e59r36n90e65r84o97v75á 8831122516612

Souhlasím s Tomášem N. ;-), Leo to má srovnané v hlavě a každý rozhovor s ním je fajn, držím palce a myslím, že jeho čas na TdF přijde :-)R^[>-]

+3/0
7.7.2015 10:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze