Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád, potíže s kolem. Už na startu jsem byl rozhozený, zlobil se Bárta

Už když ve výsledcích blikl jeho čas, bylo jasné, že tady něco nehraje. Jan Bárta, největší česká naděje pro časovku, kterou odstartovala letošní Tour de France, nabral ztrátu přes minutu a půl a nakonec byl klasifikován na 148. místě. Co mu zabránilo v tom, aby mohl své schopnosti prodat naplno?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48i10l97o93s 69V52a64l48y 8726882467652

po defektu kola se NIBALI veze nejmene za tremi auty !! TAK to jsem zvedavy, co  s nim udelaji…. ! ;-D

0/0
5.7.2015 16:58

M54i44l85o52š 45F65i63a16l63a 2940511587102

To je tak, když si frajeři myslej, že je dvě deka navíc nějak strašně znevýhodněj proti soupeřům a to odlehčování jak rámu tak komponentů jdou až na nesmyslnou hranici. Navíc, aby u toho ušetřili to všechno dělaj v Číně. Pak se nemohou divit.

0/0
5.7.2015 12:06

J42a67n 27S23l87a80b73ý 9137679624368

Kdybych nefandil nikomu na Tour, tak Honzovi ano.  Je moc fajn a to, co mu včera přihodilo, je hodně mrzuté. Doufám, že si to v některé z dalších etap aspoň částečně vynahradí.R^R^[>-]

Mimochodem, to by zase Roman mohl takhle nadávat na Shimano. Taky se mu na MČR podělala elektronika

+1/0
5.7.2015 8:58

F31r70a41n68t52i87š83e93k 28D16r68b55o85h95l90a50v 6305877827121

U Romana toho bylo více co se na kole podělalo, přišel tím o mistra ČR. Je to stálý hon na zákazníky v cykloprůmyslu a čím dál více se množí případy prasklých rámů, vidlic, přehazovaček, řetězů a pod. Z Evropy či USA se výroba odstěhovala na Taiwan /kde to je OK/ a do Číny, kde to už tak super není a kvalita v těch šílených množstvích jde do háje. Ceny rostou a kvalita padá. U některých značek mají profíci i 4 rámy na sezonu /nebudu je tady jmenovat/ , což nikdy nebývalo. Mělo by se vrátit povinné testování materiálů ve státních zkušebnách, jak to bylo dříve. Pak se nebude stávat, že vám v kopci zůstanou v ruce řidítka i z kusem vidlice, v menší díře vám praskne zadní stavba a pod.

+2/0
5.7.2015 9:16

P44e52t59r 82S10l29a82b19y81h82o70u13d 1842855190767

Já jsem většinou neměl nejnovější vybavení, ale už mi na kole dokázali prasknout, rám, klika, řidítka, o neustálém praskání drátů v kole ani nemluvě.

0/0
5.7.2015 9:55

F47r50a28n81t31i47š90e46k 15D45r56b80o28h38l85a29v 6735447307621

Používám a v týmu požíváme komponenty Campagnolo - žádná elektrika. Výplety taky Campa. Máme 2 prasklé rámy po hromadném pádu na Bíteši, ale to byly kluci na dně hromady a že jsou rámy prasklé, jsme zjistili až v cíli. Dalo se na nich normálně jet. U Campy po pádu můžete vyměnit třeba jen brzdovou páku, aniž by jste měnili celý mechanismus páky vč řazení. To samé u šaltru a pod. Vše na šroubky a kolíčky. U Shimana a Sramu vyhodíte vše a musíte to koupit celé nové. Dráty nám praskly jen při pádu, pokud někdo najel na výplet.

0/0
5.7.2015 11:52

A24l55o72i60s 46M62a15t45o14u34s12e35k 6231901309476

vyrobky z ciny zacaly jako nizkokvalitni , pak se zlepsily a ted zase zpatky do nizke kvality. Jeden z duvodu je zvysovani nakladu v cine/ hlavne zvysovani mezd/. aby v cine udrzeli podil trhu v prodeji, zase snizuji kvalitu. Idie, vietnam, banglades a pod-rovnikova afrika s nizsimy mzdami jsou pristi vyrobci spotrebniho zbozi./ to jen tak na okraj ;-(

0/0
5.7.2015 18:24

J78a11n 28S72v49o74b96o89d51a 3446685628100

Ale co, začátek těžký, konec dobrý. Hoši, ať Vám to šlape[>-][>-][>-][>-]

+3/0
4.7.2015 21:24

J48a64r93o48s14l41a90v 68R98y53c45h28t26á12ř 2844829419356

I jiný jezdec Bory měl problémy s kolem. Cílem projížděl s ulomenými řidítky. FSA asi vylehčovala až vylehčila....

+4/0
4.7.2015 19:15

F55r76a48n65t68i97š25e37k 22J30o58s69e25f 8255355436847

je otazka jestli taky nelehnul. ja jsem pri padu prerazil karbonovou sedlovku jak nic. taky fsa shodou okolnosti, ale to byla moje blbost...

0/0
4.7.2015 19:40

L60a62d59i25s11l78a13v 20H47o28r34č83i80č57k85a 7204529980634

Nebyl sám,druhému ruply řídítka přece

0/0
4.7.2015 19:12

L56a13d46i76s46l28a57v 59H43o53r75č95i61č57k13a 7684549290154

Asi suprlehké doplňky?

0/0
4.7.2015 19:11

M32a50t42ě64j 40N76o58v69á42k 2673460218257

Nevím jak u časovkářských speciálů, ale u klasických kol nemají důvod nějak moc odlehčovat, minimální váhový limit UCI je 6.8kg a v dnešní době není problém se na něj dostat. Jako amatéři si stavíme i lehčí kola, protože nás nikdo nekontroluje.

0/0
4.7.2015 19:52

F95r66a36n77t77i67š25e68k 59J20o83s71e30f 8475145216667

tam se resi hlavne aerodynamika a rozlozeni hmotnosti. limit plati i pro casovky.

0/0
4.7.2015 20:43

J61i92ř65í 19N79o16v83á29k 3423599128406

Jet na kole, ke kterému už předem nemám důvěru není moc dobrý pocit. A vypadá to, že předtucha se vyplnila a to nejen u Bárty.

0/0
5.7.2015 7:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze