Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pád, potíže s kolem. Už na startu jsem byl rozhozený, zlobil se Bárta

Už když ve výsledcích blikl jeho čas, bylo jasné, že tady něco nehraje. Jan Bárta, největší česká naděje pro časovku, kterou odstartovala letošní Tour de France, nabral ztrátu přes minutu a půl a nakonec byl klasifikován na 148. místě. Co mu zabránilo v tom, aby mohl své schopnosti prodat naplno?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i72l51o50s 50V47a18l60y 8656352567582

po defektu kola se NIBALI veze nejmene za tremi auty !! TAK to jsem zvedavy, co  s nim udelaji…. ! ;-D

0/0
5.7.2015 16:58

M27i72l28o38š 65F52i80a66l22a 2640511987272

To je tak, když si frajeři myslej, že je dvě deka navíc nějak strašně znevýhodněj proti soupeřům a to odlehčování jak rámu tak komponentů jdou až na nesmyslnou hranici. Navíc, aby u toho ušetřili to všechno dělaj v Číně. Pak se nemohou divit.

0/0
5.7.2015 12:06

J71a95n 88S36l68a15b82ý 9987189874278

Kdybych nefandil nikomu na Tour, tak Honzovi ano.  Je moc fajn a to, co mu včera přihodilo, je hodně mrzuté. Doufám, že si to v některé z dalších etap aspoň částečně vynahradí.R^R^[>-]

Mimochodem, to by zase Roman mohl takhle nadávat na Shimano. Taky se mu na MČR podělala elektronika

+1/0
5.7.2015 8:58

F33r78a53n58t81i90š60e52k 57D50r39b54o82h89l77a80v 6755117847521

U Romana toho bylo více co se na kole podělalo, přišel tím o mistra ČR. Je to stálý hon na zákazníky v cykloprůmyslu a čím dál více se množí případy prasklých rámů, vidlic, přehazovaček, řetězů a pod. Z Evropy či USA se výroba odstěhovala na Taiwan /kde to je OK/ a do Číny, kde to už tak super není a kvalita v těch šílených množstvích jde do háje. Ceny rostou a kvalita padá. U některých značek mají profíci i 4 rámy na sezonu /nebudu je tady jmenovat/ , což nikdy nebývalo. Mělo by se vrátit povinné testování materiálů ve státních zkušebnách, jak to bylo dříve. Pak se nebude stávat, že vám v kopci zůstanou v ruce řidítka i z kusem vidlice, v menší díře vám praskne zadní stavba a pod.

+2/0
5.7.2015 9:16

P67e39t40r 78S81l28a10b18y75h40o32u57d 1242925650937

Já jsem většinou neměl nejnovější vybavení, ale už mi na kole dokázali prasknout, rám, klika, řidítka, o neustálém praskání drátů v kole ani nemluvě.

0/0
5.7.2015 9:55

F38r88a23n13t83i63š42e39k 40D19r33b91o54h84l37a66v 6325907437911

Používám a v týmu požíváme komponenty Campagnolo - žádná elektrika. Výplety taky Campa. Máme 2 prasklé rámy po hromadném pádu na Bíteši, ale to byly kluci na dně hromady a že jsou rámy prasklé, jsme zjistili až v cíli. Dalo se na nich normálně jet. U Campy po pádu můžete vyměnit třeba jen brzdovou páku, aniž by jste měnili celý mechanismus páky vč řazení. To samé u šaltru a pod. Vše na šroubky a kolíčky. U Shimana a Sramu vyhodíte vše a musíte to koupit celé nové. Dráty nám praskly jen při pádu, pokud někdo najel na výplet.

0/0
5.7.2015 11:52

A98l70o40i81s 82M84a22t34o92u24s61e26k 6951491909626

vyrobky z ciny zacaly jako nizkokvalitni , pak se zlepsily a ted zase zpatky do nizke kvality. Jeden z duvodu je zvysovani nakladu v cine/ hlavne zvysovani mezd/. aby v cine udrzeli podil trhu v prodeji, zase snizuji kvalitu. Idie, vietnam, banglades a pod-rovnikova afrika s nizsimy mzdami jsou pristi vyrobci spotrebniho zbozi./ to jen tak na okraj ;-(

0/0
5.7.2015 18:24

J97a11n 88S35v10o10b68o57d36a 3546335488720

Ale co, začátek těžký, konec dobrý. Hoši, ať Vám to šlape[>-][>-][>-][>-]

+3/0
4.7.2015 21:24

J98a65r79o10s66l32a97v 16R39y28c70h39t49á24ř 2784929369516

I jiný jezdec Bory měl problémy s kolem. Cílem projížděl s ulomenými řidítky. FSA asi vylehčovala až vylehčila....

+4/0
4.7.2015 19:15

F31r38a64n43t65i43š91e39k 23J13o37s59e46f 8485345366447

je otazka jestli taky nelehnul. ja jsem pri padu prerazil karbonovou sedlovku jak nic. taky fsa shodou okolnosti, ale to byla moje blbost...

0/0
4.7.2015 19:40

L60a58d73i51s83l32a78v 40H58o85r84č30i74č30k83a 7904119190184

Nebyl sám,druhému ruply řídítka přece

0/0
4.7.2015 19:12

L65a98d45i18s36l18a93v 78H79o81r32č14i22č79k27a 7434629100784

Asi suprlehké doplňky?

0/0
4.7.2015 19:11

M98a59t34ě83j 79N58o70v64á91k 1282469573378

Nevím jak u časovkářských speciálů, ale u klasických kol nemají důvod nějak moc odlehčovat, minimální váhový limit UCI je 6.8kg a v dnešní době není problém se na něj dostat. Jako amatéři si stavíme i lehčí kola, protože nás nikdo nekontroluje.

0/0
4.7.2015 19:52

F97r52a32n64t56i15š51e96k 17J54o73s15e13f 8405675826217

tam se resi hlavne aerodynamika a rozlozeni hmotnosti. limit plati i pro casovky.

0/0
4.7.2015 20:43

J12i58ř83í 80N29o86v46á71k 3263749428316

Jet na kole, ke kterému už předem nemám důvěru není moc dobrý pocit. A vypadá to, že předtucha se vyplnila a to nejen u Bárty.

0/0
5.7.2015 7:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze