Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád, potíže s kolem. Už na startu jsem byl rozhozený, zlobil se Bárta

Už když ve výsledcích blikl jeho čas, bylo jasné, že tady něco nehraje. Jan Bárta, největší česká naděje pro časovku, kterou odstartovala letošní Tour de France, nabral ztrátu přes minutu a půl a nakonec byl klasifikován na 148. místě. Co mu zabránilo v tom, aby mohl své schopnosti prodat naplno?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i14l19o31s 54V37a36l34y 8836562197792

po defektu kola se NIBALI veze nejmene za tremi auty !! TAK to jsem zvedavy, co  s nim udelaji…. ! ;-D

0/0
5.7.2015 16:58

M27i44l87o42š 53F91i39a77l65a 2100741717862

To je tak, když si frajeři myslej, že je dvě deka navíc nějak strašně znevýhodněj proti soupeřům a to odlehčování jak rámu tak komponentů jdou až na nesmyslnou hranici. Navíc, aby u toho ušetřili to všechno dělaj v Číně. Pak se nemohou divit.

0/0
5.7.2015 12:06

J93a72n 75S67l98a22b92ý 9147489644918

Kdybych nefandil nikomu na Tour, tak Honzovi ano.  Je moc fajn a to, co mu včera přihodilo, je hodně mrzuté. Doufám, že si to v některé z dalších etap aspoň částečně vynahradí.R^R^[>-]

Mimochodem, to by zase Roman mohl takhle nadávat na Shimano. Taky se mu na MČR podělala elektronika

+1/0
5.7.2015 8:58

F54r15a48n31t98i91š69e87k 13D36r51b29o60h26l83a53v 6115617257611

U Romana toho bylo více co se na kole podělalo, přišel tím o mistra ČR. Je to stálý hon na zákazníky v cykloprůmyslu a čím dál více se množí případy prasklých rámů, vidlic, přehazovaček, řetězů a pod. Z Evropy či USA se výroba odstěhovala na Taiwan /kde to je OK/ a do Číny, kde to už tak super není a kvalita v těch šílených množstvích jde do háje. Ceny rostou a kvalita padá. U některých značek mají profíci i 4 rámy na sezonu /nebudu je tady jmenovat/ , což nikdy nebývalo. Mělo by se vrátit povinné testování materiálů ve státních zkušebnách, jak to bylo dříve. Pak se nebude stávat, že vám v kopci zůstanou v ruce řidítka i z kusem vidlice, v menší díře vám praskne zadní stavba a pod.

+2/0
5.7.2015 9:16

P38e47t44r 59S63l60a65b83y43h25o74u77d 1792945870477

Já jsem většinou neměl nejnovější vybavení, ale už mi na kole dokázali prasknout, rám, klika, řidítka, o neustálém praskání drátů v kole ani nemluvě.

0/0
5.7.2015 9:55

F52r17a77n72t39i85š67e59k 52D52r24b51o24h68l91a51v 6335127627161

Používám a v týmu požíváme komponenty Campagnolo - žádná elektrika. Výplety taky Campa. Máme 2 prasklé rámy po hromadném pádu na Bíteši, ale to byly kluci na dně hromady a že jsou rámy prasklé, jsme zjistili až v cíli. Dalo se na nich normálně jet. U Campy po pádu můžete vyměnit třeba jen brzdovou páku, aniž by jste měnili celý mechanismus páky vč řazení. To samé u šaltru a pod. Vše na šroubky a kolíčky. U Shimana a Sramu vyhodíte vše a musíte to koupit celé nové. Dráty nám praskly jen při pádu, pokud někdo najel na výplet.

0/0
5.7.2015 11:52

A70l87o67i48s 35M84a54t86o60u72s49e64k 6381461109926

vyrobky z ciny zacaly jako nizkokvalitni , pak se zlepsily a ted zase zpatky do nizke kvality. Jeden z duvodu je zvysovani nakladu v cine/ hlavne zvysovani mezd/. aby v cine udrzeli podil trhu v prodeji, zase snizuji kvalitu. Idie, vietnam, banglades a pod-rovnikova afrika s nizsimy mzdami jsou pristi vyrobci spotrebniho zbozi./ to jen tak na okraj ;-(

0/0
5.7.2015 18:24

J83a51n 31S52v78o84b17o20d45a 3246695748320

Ale co, začátek těžký, konec dobrý. Hoši, ať Vám to šlape[>-][>-][>-][>-]

+3/0
4.7.2015 21:24

J33a54r76o42s80l76a64v 49R39y46c54h41t80á97ř 2794139589226

I jiný jezdec Bory měl problémy s kolem. Cílem projížděl s ulomenými řidítky. FSA asi vylehčovala až vylehčila....

+4/0
4.7.2015 19:15

F76r67a98n67t80i80š20e37k 85J79o57s12e21f 8255785646377

je otazka jestli taky nelehnul. ja jsem pri padu prerazil karbonovou sedlovku jak nic. taky fsa shodou okolnosti, ale to byla moje blbost...

0/0
4.7.2015 19:40

L27a72d32i56s69l44a52v 54H14o76r20č97i85č36k17a 7854119910164

Nebyl sám,druhému ruply řídítka přece

0/0
4.7.2015 19:12

L32a64d73i94s31l53a89v 83H91o36r35č39i62č25k69a 7614399360654

Asi suprlehké doplňky?

0/0
4.7.2015 19:11

M17a33t56ě23j 75N13o10v38á98k 2523490258197

Nevím jak u časovkářských speciálů, ale u klasických kol nemají důvod nějak moc odlehčovat, minimální váhový limit UCI je 6.8kg a v dnešní době není problém se na něj dostat. Jako amatéři si stavíme i lehčí kola, protože nás nikdo nekontroluje.

0/0
4.7.2015 19:52

F33r72a41n72t53i76š11e13k 78J59o60s27e78f 8475575816257

tam se resi hlavne aerodynamika a rozlozeni hmotnosti. limit plati i pro casovky.

0/0
4.7.2015 20:43

J74i77ř59í 45N83o82v75á51k 3963909318246

Jet na kole, ke kterému už předem nemám důvěru není moc dobrý pocit. A vypadá to, že předtucha se vyplnila a to nejen u Bárty.

0/0
5.7.2015 7:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze