Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ. Podivný zápas proti Kreuzigerovi. UCI dávala góly i do vlastní brány

Byl to ze strany Mezinárodní cyklistické unie UCI zápas, v němž udělala řadu podivných a v očích veřejnosti i sebepoškozujících rozhodnutí. Snad proto, že její funkcionáři byli až příliš opojeni vírou ve vlastní neporazitelnost v předchozích kauzách biologických pasů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23i72c81h51a29l 91M12i38l66l27e24r 9976712239842

ad- Vaclav Vileta : "Hodnoty biometrického pasu jsou věda"

BIOMETRICKY pas, nebo take e-pas maji dnes vsichni obcane technologicky pokrokovych zemi a pouzivaji ho pro cestovani do zahranici.

BIOLOGICKY pas maji sportovci; slouzi k dlouhodobe evidenci vysledku antidopingovych testu, biologickych parametru a pripadneho dopingu.

+8/−1
6.6.2015 21:47

M83i44c66h47a59l 44M30i55l47l18e74r 9356492419632

predpokladam, ze Zdenek Bednar jeste nikdy nejel do ciziny a biometricky pas nezna;-)

+1/0
7.6.2015 4:47

M52i23c53h89a44l 82M20i32l68l96e64r 9886412829492

PS. biologicky pas neni jenom o vykyvech nad limity, ale take o prozkoumani jejich FREKVENCI v podlimitnich hodnotach a zda tyto frekvence koresponduji se zavodnikovym rezimem v dane dobe, nebo poukazuji na nejake podivne aktivity.

0/0
7.6.2015 4:53

M28i19l76o68s 69V90a69l16y 8576422917262

Tomasi /autor/ NEMYSLIM si, ze drive Roman, kterem fandim byl bez "zkusenosti" ohledne povzbuzujicich prostredku... v case, kdy ho pod sva kridla vzal Oleg, i velky vzor cyklistiky Contador mel k vuli drogam zastavenou cinost. Verim, ze Roman je dnes cisty, ale v minulosti, kdy se na to prislo NEBYL. V minulem teamu to zkouseli vsichni vcetne Romana a nejlepe je to  c e s k e ZATLOUKAT !! Vse me pripada velmi naivni a kdo uveri 18-ti letemu chlapci, ze nikdy NE ONA noval ;-D OK Roman poukazal na vysledky za posledni 2 roky, kdy BYL a JE  c i s t y, ale v minulosti take hoHONIL 8-o I me osoby se v jine oblasti po dvoulete "tahanici" dotykala jedna zalezitost, kdy ja byl v pravu, ale presto nedoslo k odvolani.... Romanovi preji, aby mimozemstanovi Contadorovi byl dobrym pomocnikem v TdF  2015 R^

+3/−6
6.6.2015 20:59

Z44d42e54n66ě61k 95B13ř74í11z53a 2800788124725

Roman nebyl NIKDY pozitivne testovan, tak si nech svoje fantasmagorie do hospody

+6/0
6.6.2015 23:24

I21v97a50n 94H54a87n71c96k88o 2641576793709

Jediný kto je tu naivný a systematicky tu pod článkami o cyklistike trepe dve na tri ste žiaľ vy pane.

+5/0
7.6.2015 1:23

P71e81t16r 94C56i51b65u75l89k24a 1406137919388

uci, fifa, vsechno je to stejna pakaz ovladana mamonem a vlastni moci

+2/−1
6.6.2015 20:05

J18o48s74e37f 97K66o96n78v71i65č62n86ý 2138543469532

Doufám, že Roman podnikne protiútok a bude tvrdě žádat po UCI odškodnění!!!!!!

+2/0
6.6.2015 18:55

M88i18l80o34s 40V91a93l57y 8336362457952

Roman jakekoliv odskodneni  ODMITA  a vse "haze za hlavu" ;-)

+1/0
6.6.2015 21:10
Foto

T31o83m19á90š 62H59a62n57á23č36e59k 7225735914205

Zajímal by mě názor někoho kdo cyklistikui sleduje už více let: nebyl to spíš nátlak protože jezdil za Astanu? A UCI si jen vybral avhodnou oběť koho vyšetřovat?

+1/−1
6.6.2015 17:57

Z50d42e69n48e20k 39B46e34d31n31a66r 7977256537279

Blbost. koukněte se na jeho udaje. Jsou podivné a velmi pravděpodobně šlo o doping. Jen si to doktoři z Astany pohlídali a týmu kolem Romana se teď povedlo přijít s vysvětlením, které přestože je nepravděpodobné, tak je asi možné. 

Biologické pasy jsou věda a samozřejmě v začátcích se hledají cesty a sbírají udaje. Že jsou situace na hraně je jasné a , že se musí najít ten balanc mezi tím co je tolerovatelné a co už je jednoznačné je také pochopitelné.

+3/−7
6.6.2015 18:48

I14v70a31n 10H57a86n55c70k34o 2531906873399

;-D

+3/0
6.6.2015 19:04

V61á58c67l60a47v 81V53i25l63e87t35a 8658842589873

Zřejmě budete lékař a odborník na dopink k tomu;-D. Hodnoty biometrického pasu jsou věda a dost silně pochybuji, že byste se v nich kloudně vyznal. 

Netvrdím,že o dopink nešlo. Ale pravidla jsou pravidla. Limity jsou od toho, že pokud nejsou překročeny, o dopink z hlediska práva (sportovního i civilního) prostě nešlo. 

Je naprosto nemyslitelné, aby se trestalo za velké výkyvy, které zůstanou v limitu. A UCI to ví, proto nakonec vycouvala. Jen si měla odpustit tu šaškárnu, která předcházela.

+6/−2
6.6.2015 21:01

Z69d94e60n47e14k 95B32e87d90n72a44r 7337946707449

Svůj biologický pas Roman zveřejnil. Výkyv hodnot tam byl a koresponduje s ním nečekaná změna výkonosti na Giru. V kontextu, že v tu dobu jezdil za Astanu, která je podezřelá celá se nejspíš o doping jednalo. A ano ta pravidla ho zachraňují.

0/0
6.6.2015 22:40

I93v28a50n 16H72a71n62c16k59o 2431106113499

Kedy bola konkrétne tá zmena výkonnosti, resp. ktorý výkon Romana bol taký podozrivý kde to vyzeralo že mu nejaký doping pomohol? Poprosím  konkrétne. Ja si pamätám na opak, na to ako sa v jednej etape trápil, mal kŕče a veľa stratil, bolo to v 17. etape. Ale nepamätám si v tých pretekoch na nejaký jeho výkon ktorý by výrazne vybočoval z jeho obvyklej výkonnosti.

+3/0
6.6.2015 22:48

P95a43v71l37i66n11a 39H91a53m83p42l38o70v75a 7861128579582

Presne takR^ Etapou si tez nejsem jista, ale byl na rucnik

0/0
7.6.2015 12:00

M54a28r92t16i25n 77K85o26d16a87t 2107136132937

Jste tedy odborník na doping, nebo nejste? Nezávislá laboratoř, ještě k tomu odporná, konstatuje, že může jít o přirozenou věc, ale Zdeněk bednář má jasno - je to doping. Aneb jak lehce se člověk může stát hlupákem ;-)

0/0
7.6.2015 8:46

Z82d14e94n39ě71k 94B37ř68í15z11a 2740668734445

jeho udaje jsou v mezich, ktere sama urcila WADA a UCI, takze podivne nejsou. Podivne byly jen zavery UCI

0/0
6.6.2015 23:26

P11a85v29l56i84n51a 56H30a88m88p28l93o51v50a 7941508909492

Tome, vse je mozne. Astana je zprofanovany tym, Vinokurov je smejd. Samotny tym mohl pouzivat jezdce jako pokusne kraliky. V te dobe mohlo jit o testy novych latek. Kdovi. Rozhodne to ale UCI podelala. Jsem rada, ze Roman muze jezdit, je cisty a je to pan zavodnik. Vse ostatni jsou spekulace:-)

+6/0
6.6.2015 20:40

Z79d47e54n65ě80k 57S39t62r30n85a23d 1915400576149

Myslím, že tohle bylo účelově zaměřené proti Astaně, která opravdu nemá ohledně dopingu dobrou pověst. Kreuziger se jevil jako vhodný cíl - žádná superstar typu Nibaliho, ale také žádný bezejmenný nosič vody. Přání však bylo v tomto případě otcem myšlenky a důkazy jaksi chyběly.

Jinou kapitolou je pak nepochopitelné protahování celého případu, změny pravidel za pochodu a neschopnost uznat vlastní chybu. Není možné připravit závodníka o jeho nejlepší léta jenom proto, že se hledají důkazy. Něco takového musí být uzavřeno na všech úrovních maximálně do několika málo měsíců.

+8/−1
6.6.2015 17:29

Z50d24e29n68e53k 27B61e47d62n24a15r 7207776527869

Případ protahovaly obě strany a dva roky vyšetřování a měsíc distancu jsou relativně krátká doba. Když si uvědomíme v jak složité oblasti se pohybujeme.

0/−5
6.6.2015 18:49

M73a64r19i34á85n 35J88o44s15e70f26í32k 1303701177968

Co je na té oblasti tak složitého buď mám důkaz, nebo nemám. V tomhle jej evidentně neměli. Velká změna v biologickém pase není důkaz a může ji způsobit kde co. Čas běží, závodník ho nemá moc aby něco dokázal a oni mu jej vzali.....

+1/−1
6.6.2015 20:31

J58a70n 88S10l35a74v80í47k 2321289980916

Těžko soudit, osobně si myslím, že podezření nebylo vyfabulované, ale nepodařilo se dokázat nic. Je čistý a jedeme dál. Třeba Roman jednou v show Jana Krause...

+4/−10
6.6.2015 15:26

Z74d47e60n19e43k 22B57e81d16n71a77r 7617786247969

Tak podezřelé výkyvy v době Gira tam nepochybně byly. Dokonce s nimi korespondovaly i podezřelé výsledky. Naštěstí se Romanovi povedlo přijít s reálným vysvětlením.

0/−3
6.6.2015 18:51

I36v94a40n 76H55a26n56c49k88o 2511606973839

Ktorý výledok bol podozrivý, môžte upresniť?

0/0
6.6.2015 19:04

M71a12t66ě36j 95N92o39v33á65k 2223850588587

Jeden den rupnul a druhý den vyhrál etapu.

+3/−1
6.6.2015 22:20

I25v51a98n 21H48a55n60c82k21o 2361876323469

To nie je pravda. Rupnul v 17 etape, potom bola rovinatá etapa a on potom vyhral v 19. etape práve vďaka tomu že v tej 17. nabral stratu takže neohrozoval cyklistov na GC. Dostal sa do úniku a vyhral o 19 sekúnd pred Hesjedalom.

Tu si to môžete pozrieť

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=140930&season=2012

+2/0
7.6.2015 1:18

M34i28c97h71a66l 82K23u73c20h14t14a 6513644844832

Etapu vyhrál, protože ho nechali ujet když vypadl z celkového pořadí. Je to v cyklistice zcela běžná situace, nic podezřelého...

0/0
8.6.2015 10:42

P72a70v82l53i28n96a 11H14a49m76p13l14o47v10a 7591748789132

S pravdivym vysvetlenim, ne realnym vysvetlenim

+1/−1
6.6.2015 20:42

Z59d68e21n35e92k 54B13e44d83n15a47r 7937696827699

S reálným. Pravda se nevymýšlí rok, ale řekne se hned. Ale to je jedno. Určitě mu klidně věřte.

0/0
6.6.2015 22:35

Z75d19e50n53ě43k 13B49ř32í23z57a 2940638774755

pravdu rikal hned, ale UCI ji ignorovalo

0/0
6.6.2015 23:36

I73v59a38n 35H47a15n26c71k47o 2761376493829

Žiadnu pravdu rok nevymýšľal, vymýšľate vy.

0/0
7.6.2015 1:19

Z22d94e66n55ě17k 30B44ř70í89z19a 2310448104205

na podezreni maji pravo, ale dokud nebudou mit dukaz, nemaji pravo nikoho trestat

0/0
6.6.2015 23:29

Z45d97e77n97e90k 35B68e20d54n19a68r 7317776537139

A nebo je to úplně jinak. Prostě byli přesvědčení, že Roman dopoval a jen hledali způsob jak to dokázat. To se nepovedlo, ale z mého pohledu UCI udělala co měla a snažila se zajistit, aby závody nebyly znehodnoceny dopingem. 

Jediné co je trochu zvláštní je doba po kterou to trvá, ale i Roman využíval termínů do posledního dne. 

Rozhodně nešlo o hon na náhodného cyklistu a už vůbec ne o útok, konkretně na Romana.

+2/−28
6.6.2015 14:51

I71v72a25n 93H30a36n37c55k12o 2861436433149

Alebo je to úplne inak  a UCI chcela ukázať že veľké finančné prostriedky investované  do boja proti dopingu a zvlášť do bio pasov konečne priniesli aj nejaký efekt, doteraz chytené rybičky boli príliš malé, nevýznamné alebo  po dobe spotreby :-P

A Roman ako člen tímu Tinova ktorý stále s niečím otravuje, cyklista na vrchole síl s už slušným portfóliom výsledkov ale zároveň nie z príliš  cyklistike zasľúbenej krajiny bola vhodná akvizícia na ukázanie sily a dôležitosti. Ale narazila kosa na kameň, napriek vyhrážkam, vydieraniu a silným slovám sa Romman nepokakal a výsledok je tu. ;-D

+1/−1
6.6.2015 19:13

M82a50r16t89i47n 93F79r73a68n78t46i24š23e11k 7495570853855

není možné někomu zastavit činnost na základě přesvědčení. ty důkazy měli hledat dřív, než začali jednat.

0/−1
6.6.2015 22:15
Foto

M51i89r66o28s45l15a50v 78S82k18ř51í75č20e57k 8900645369147

Pane Macku, opravte si chybu "a jeho nezávislými experti", jinak dobrý komentář R^

+1/0
6.6.2015 14:34

P12e78t83r 83H73a38v12r92á78n78e16k 9353867971259

Miroslave, upozornění na chybu je lepší psát autorovi do mailu. Jinak souhlas - pan Macek píše čtivě, na jeho komentářích je znát, že ho téma nejen živí, ale i baví! :)

+2/−1
6.6.2015 14:48

Z11d90e53n46ě64k 14B11ř49í67z20a 2700328924675

Jsem rad, ze to dobre dopadlo. Praktiky UCI byly nemoralni...

+1/0
6.6.2015 14:29

M87í33r58a 73Z45i54k17m12u67n25d 2384258518359

Ono to tak jednoznačné nebude pane. Cyklistika je tak náročný sport, že na úplný vrchol se bez povzbuzujících prostředků nedostanete. Když se člověk podívá na fyziognomii  úspěšných závodníků tak je to možné pozorovat. Vystouplé lícní kosti, velké uši tedy jasné známky feťáků.

+4/−23
6.6.2015 14:25

Z71d72e57n30ě52k 59B19ř66í47z28a 2710988114385

kdyby byli cyklisti fetaci, tak ujedou sotva 10 kilometru. Fetovani nebo tvrde drogy sportovcum skodi a vubec nepomaha. Bez se dovzdelat komiku. To ze jsou hubeni je dane tim, ze maji malo tuku, ktery je jejich nepritel...

+10/0
6.6.2015 14:27

I25v72a13n 16H19a34n90c55k56o 2601516523189

Človeče to by ste si mali dať patentovať a prihlásiť sa Cooksonovi ako expert na doping, načo zložité testovanie, načo pasy, načo laboratóriá, veď vám stačí pohľad, "vystouplé lícní kosti, velké uši" a je to  ;-D

+8/0
6.6.2015 14:39

J32a37n 18P49a61v74e77l 8933622498786

To jsem nevěděl že z fetu rostou uši. Docela se divím, že třeba takový Ozzy či Steven Taylor nezávodí ve velikosti se slony ;-D

+11/0
6.6.2015 14:53

P42e58t31r 84H40a12v45r53á77n85e94k 9223317151279

;-D ta poslední věta mě dostala! Jak je napsána  po celkem vážně míněném úvodu - a pak takový "výstřel"! Bravo!;-D Alespoň teď vím, že až se budou Leovi K. zvětšovat uši a vystoupnou mu lícní kosti, že něco zobe! ;-D Ne, to fakt není možný ;-D

+6/0
6.6.2015 14:55

M44a26r26t96i77n 98S51ý20k43o19r19a 1327468357607

Ten příspěvek se Mírovi skutečně povedl, už asi pět minut se mu chlámu ;-D

+2/0
7.6.2015 0:26

L30a20d62i36s76l75a68v 69H25o57r16č98i40č22k37a 7244859430444

A tyto komenty jsou jasnou známkou blbů

+5/0
6.6.2015 16:36

P40a61v77e64l 71C78h90a47l86u75p30a 2791986275261

S Vaším názorem nesouhlasím, i když nevěřím tomu, že je to čisté - nevěřím, že na vrchol se dostane někdo úplně čistý. Ale na cyklo diskusi se vytvořila skupina "pěti expertů/tek" - kteří ví úplně vše - ostatní jsou gaučáci, vocasové, melou blbosti a nikdy neseděli na kole, dokonce ani GT nevyhráli (na rozdíl od těch pěti)... Takže cokoliv napíšete, stejně bude špatně. Což je škoda pro tu diskusi. Někdy tu opravdu člověk najde zajímavý názor, informaci, ze které je poznat, že dotyčný ví, o čem píše. Je to ale zneváženo těmi výše popsanými chytrolíny.

0/−1
6.6.2015 21:53

Z64d84e59n93ě37k 50B74ř56í10z49a 2710108214975

i cisty sportovec se muze dostat na vrchol, pokud ma talent a pili

+2/0
6.6.2015 23:38

J16a93n 32H87a11v94r98d52a 3546894572856

Zdeňku, čistě teoreticky máš pravdu. Bavíme-li se o cyklistice a nikoliv třeba o šachu. Ale za jedné absolutně neopomenutelné podmínky: Celý peloton by musel být poskládán z "čistých" jezdců. A to vědí všichni odborníci jak v UCI tak i na této diskusi, že to je podmínka zcela nereálná.

+2/0
7.6.2015 8:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze