Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Všech 150 cyklistů ven! I Štybara by měli diskvalifikovat, tvrdí rozhodčí

Němec Degenkolb by možná neslavil, Zdeněk Štybar by zase nedojel druhý a vítězem nedělní klasiky Paříž-Roubaix mohl nakonec být Lotyš Saramotins z IAM, člen úniku dne. V cíli byl třináctý, ale to jen díky tomu, že hlavní rozhodčí Pekla severu nenašel odvahu diskvalifikovat všech zhruba 150 cyklistických hříšníků, kteří se těsně před průjezdem rychlovlaku TGV prohnali uzavřeným železničním přejezdem. "Ale vždyť tam šlo o život," reagoval mezinárodní rozhodčí UCI Miroslav Janout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21i97l58o47s 93V69a38l50y 8106912477372

tento zavod se jede vice jak 100 let a nekteri se prave na tento podnik pripravuji vice jak 6 mesicu. PORADATELE udelli chybu, ze se s drahou nedomluvili a vlak nezastavili. Chybu udelali i kluci, kteri pokracovali, kdyz sla cervena. JEDNODUSI je zastavit vlak. Deset minut do 30min casove vyrovna. CHYBEL tady respekt k zavodu i k cyklistum, kteri toho vzdy maji "plne kecky." a zavod nekteri jedou jako by byli NADROGOVANI i kdyz verim, ze v teto dobe si nikdo nic podobneho nedovoli....:-P

0/−8
15.4.2015 4:30

M88i44c95h53a25l 85M61i44l18l79e73r 9446842319252

promin, ale vlak se kvuli cyklistum nikdy nezstavuje a zvlast ne TGV!!!!

Kdyz se stane a zavory jdou dolu, cyklisti holt museji zastavit a pockat jako kazdy jiny smrtelnik. Dobre vedi, ze za prejeti koleji pri zavorach dole hrozi diskvalifikace ze zavodu. V danem pripade ukazali vyc**anost a spolehali "bude-li nas vic, nebudeme se bat vlka nic", ze vedeni zavodu se neodvazi diskvalifikovat dobrou pulku pelotonu. Proste udelali takovou mensi vydiraci akci na poradatele.

Vedeni zavodu to melo mit lepe zorganizovane a kdyz zjistili podle jizdniho radu, ze cykliste tam budou priblizne ve stejnou dobu jako vlak, meli mit 150- 200m pred krizovatkou pana s varovnym praporkem, ktery by cyklistum zamaval jak zacala blikat cervena svetla s varovanim, ze se bude stavet.

Zastaveni kvuli vlaku neni zadna vzacnost pri cyklistickych zavodech a dobra organizace s tim pocita, dokonce i pocita s nastavenim puvodnich casovych rozdilu po zdrzeni kvuli vlaku!!

+5/0
15.4.2015 8:53

P27a41v65l36i87n39a 96H37a19m26p45l70o15v96a 7551638849862

Asi jsi se jiz definitivne zblaznil 8-o Pry, ze nezastavili vlak....to je masakr

+2/0
15.4.2015 22:44

E58r89i27k 78S74a10n91e23t15r42i34k 4468240390234

Z toho čo som videl chyba usporiadatelov v dnešnej dobe, vodiaca motorka mohla dostať signal že už svieti červené svetlo a zastaviť peloton.

A chyba aj cyklistov ak su raz dané pravidlá majú sa dodržiavať pozrieť zaznam a ostatných disknúť. Som prekvapený že riaditelia týmu, teda čo maju na starosti konkretny závod, majú problém pozriet si trať a vypočitať kedy pôjdu vlaky a podľa toho prisposobiť taktitku a jazdu stajne.

+1/0
15.4.2015 0:09

P94a93v64e77l 75H29o95r33a18k 1179236271578

uz vas vsechny vidim jak frcite v baliku pri zavode vepredu skupina a vy vsichni zastavite abyste meli co sjizdet ,tam asi bude chyba poradatelu u takoveho zavodu

+2/−3
14.4.2015 21:24

P51a27v71l19i68n46a 39H67a39m40p81l74o18v19a 7641968459952

Precti si clanek, pust si video, dej si nozky do lavoru a pak mudruj:-)

+3/−8
14.4.2015 21:40

M21i12c45h68a81l 26K49r89e92j93č22a 5518596786753

Ty si chytra jak nadrazni lavicka. Jeden argument strida druhy.

+3/−2
15.4.2015 8:01

C83a15r91m25e76n 94K96e66l14l36i56e 8351191451888

Vam asi vadi zeny s lepsi znalosti cyklistiky nez mate vy.

Priznejte se.

+2/0
15.4.2015 14:18

P24a57v98l97i58n30a 22H54a15m68p72l10o64v22a 7281498469872

Ty ani tak, jako ta trava pod ni.....

+1/0
15.4.2015 22:47

M62a66r58i84á30n 60J90o29s86e68f73í84k 1583451637468

A co nějaký argument...

0/0
16.4.2015 12:06

M67i12c15h70a64l 27M83i16l43l94e63r 9496902979412

pokud by ses namahal cist i dole, mohl sis precist jeji argument.;-)

0/0
16.4.2015 13:30

P35a90v22l90a 95Č51i35h94á41k48o72v98á 1601625858815

tak pokud to bereme tak, ze svym chovanim davaji signal mladsim i treba amaterskym cyklistum a predpisy jsou predpisy  ....pak diskvalifikovat 

   ale jak uz bylo receno, sam slovek pred prejezdem zastavi, ale kdyby vsichni zacali brzdit, pak asi nekteri na tech kolejich skonci taky, i kdyz na druhou stranu zpomalit museli, aby proklickovali temi srankami, tak nevim :(

0/0
14.4.2015 20:54

M13i36c79h63a82l 85M10i29l59l61e87r 9306132769842

cervena zacala svitit driv, nez sly zavory dolu. S nedostatkem casu na zastaveni je to spis vymluva. Stacilo mit pobliz prejezdu pana ci damu mavajiciho  praporkem oznacujicim prekazku na trati a peloton zpomali, takze zastavit pak neni zadny problem.

Kdyz spadly ty zavory, bylo videt, ze zavodnici nemeli zadny problem zastavit a prelezt je.

+2/0
15.4.2015 2:02

P84a91v15l33i92n60a 13H37a54m54p21l18o28v38a 7311518669692

Diskvalifikovala bych jich vsech tech cca 150, co neposlechlo prikaz poradatelu a policistu. Tato korektnost, viz info v clanku, ze by to ubralo na prestizi zavodu, vubec neberu. Priste tam muze byt rozmaznuta pulka zavodniho pole az do cilove stanice :-P Potom teprve se asi zacne neco dit.jednoznacne chyba zavodniku. A kdo tvrdi, ze v te rychlosti nemohli nic postrehnout, nema tucha o zivote v peletonu. Tam se dejou veci!

+7/−3
14.4.2015 20:51

K94a13r86e15l 25Z37a98c21e57k 7181199501167

Já bych diskvalifikoval všechny, včetně pořadatelů a rozhodčích. Vůbec to nezvládli...

+1/0
15.4.2015 2:23

V45a79c60l52a94v 83P77e10r88o97u12t85k13a 6788587544731

tak tady bych to spíš hodil na pořadatele než na závodníky. Jenom žasnu jak TGV a občejné závory u nás všude beton a hradby ...

+3/0
14.4.2015 20:38
Foto

M47i52r68o90s80l34a27v 25S95k12ř45í87č44e75k 8370425969137

Beton a hradby??? Kde??? Na koridoru OV - PHA jsem je nezaregistroval.

+1/0
14.4.2015 20:46

L98u76d32ě84k 71N16ě27m98e28c 5195141352394

Jestli myslíte OV jako Ostravu, tak se nedíváte úplně dobře. Pravda je, že na jiných tratích je toho betonu a hradeb obyčejně více.

0/0
14.4.2015 20:55
Foto

M96i35r54o38s60l95a41v 97S36k90ř60í24č58e59k 8840925959657

Myslím OV jako Ostravu, a koridor jako celou trať do Prahy. Nevylučuju, že jsou někde extra zabezpečené přejezdy, ale naprostá většina jsou běžné "šraňky" a světla.

0/0
15.4.2015 14:50

L97u68d12ě30k 22N76ě43m53e91c 5685941612214

Aha... tak to každý mluvíme o něčem jiném. Betonové ohrady jsou v upravovaných koridorech v některých městech (zde třeba u Ústí nad Orlicí). Nejspíš kvůli tomu, aby hluk provozu nerušil místní. Nevím, co by mohly být extra zabezpečené přejezdy. Nepředpokládám, že byste měl na mysli vztyčení betonových zátaras, které by zabránily uvízlému autu v úniku z přejezdu.

0/0
15.4.2015 14:58

J96a95n 82F36a83n18t45a 6401176511733

Zrovna pres tento prejezd projizdelo TGV hodne zvolna. Pokud vim, tak vsechna krizeni s tratemi TGV, kde jezdi plnou rychlosti jsou vyhradne mimourovnova.

+1/0
14.4.2015 21:28

M48a80r90t86i44n 24N66o84v69o58t28n42ý 3436406361854

TGV umí jezdit i po běžných tratích. Zde se evidentně nejednalo o VRT, proto tam je možný úrovňový přejezd.

0/0
15.4.2015 10:30

J36a39n 82S63k63á82l98a 8902281954475

Přečetl jsem si většinu z téhle diskuse a něco mě zaráží víc než peloton objíždějící závory. Nechápu, proč tady diskutují lidi, kteří, podle toho co píší, snad na kole nikdy neseděli, natož aby měli za sebou jedinej závodní kilometr a mohli se tak vcítit do kůže těch závodníků.

+8/−6
14.4.2015 20:22

M87o95j22m39í24r 59S65k89á14l35a 2690152206

R^;-)

+1/0
14.4.2015 20:57

Z77d18e27n95o 39M21i22c76i64o 3755122101795

Každá významná zpráva o závodní cyklistice zde nikoho nezaujme, ale pokud se jedná o "skandál" či něco podobného, hned je tu plno odborníků, kteří zkrátka neví, že pohyb v pelotonu má svá specifika, což podtrhuje i abnormální důležitost závodu. Právě ti, co na kole nejezdí pomalu ani rekreačně, jsou nejvíce kritičtí.

+3/−1
14.4.2015 21:02

L65u47b18o96š 36U33l61r25i74c66h 5721200398464

Máte zvrátenú logiku. 

Podľa Vás nikto nesmie kritizovať a diskutovať o prezidentovi, lebo nikdy nebol prezident a nemá ani jeden deň prezidentovania. O vraždách môžu diskutovať iba vrahovia?

+3/0
14.4.2015 21:29

M30i11c22h36a69l 48M77i38l93l77e87r 9236202789512

diskutovat i kdyz o danemu tematu nemaji ani sajna samozrejme mohou, ale pokud budou TRVAT na vlastnich neinformovane vytvorenych teoriich, nemohou se divit jestli je nekdo za to radne zkritizuje ;-);-);-)

0/−1
15.4.2015 8:59

M57i83r10o61s58l83a63v 89T34i68š31e95r 4229509844652

Cha! :D

0/0
15.4.2015 7:08
Foto

K80a63r54e49l 66P35l39a81c97h66ý 6396776684289

Jednoznacna chyba poradatelu. Naplanovat zavod na prujezd vlaku, to jsem jeste nezazil. Ani ve film"Cvoci" Tem, co cekali u zavor by meli tedy alespon odecist cas cekani.

+2/−4
14.4.2015 20:15

T97o38m82á36š 61K55n92a68i81f61l 6303480637510

Četls vůbec článek?

+1/0
14.4.2015 20:37
Foto

M15i58r53o68s71l81a75v 72S34k23ř70í92č39e59k 8940335539817

Karle, ty jsi totál mimo... Zkus si někdy vygooglovat itineráře etap na nějakém závodě, a podívej se na předpokládaná rozpětí dojezdů etap které mají 200+km.

+2/0
14.4.2015 20:49
Foto

M90i66r39o52s36l92a52v 55S81k53ř12í97č55e96k 8520765609597

Vzhledem k předpokládané lenosti/neschopnosti, jsem to udělal za tebe::

http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/stage-7.html

NANCY 

234.5  

17h07 

17h22 17h38 - takže půl hodiny. A to je P-R delší, a dost často se v závislosti na počasí(větru) průměr odchýlí o dost víc.

+1/0
14.4.2015 20:53

M12i86c72h20a74l 38M65i11l60l87e31r 9796972879312

!!omyl - ode me melo byt MINUS!!

0/0
15.4.2015 2:05

M69i53c40h96a33l 67M86i39l28l54e81r 9306782409262

omlouvam se, tohle platilo pod jiny prispevek. Plachemu jsem dal plus a to z duvodu, ze on i Skricek maji kazdy kus pravdy.

Poradatele skutecne maji program, uverejneny predem,  vypocitany na 3 casove alternativy pro vsechny dulezite body trasy. To je ale jenom TEORIE.

NEMAJI ale ZADNOU KONTROLU nad pelotonem jakou rychlosti kde zavodnici pojedou: zalezi na povetrnostnich podminkach, momentalni situaci v zavodu i taktice tymu ten ktery den/ten ktery usek.

Neni prakticky mozne upravit casove start tak, aby to pokazde vyhovalo jizdnimu radu vlaku nekde o 200km dal kdyz sami zavodnici ani poradatele predem nevedi, zda tam zavodnici budou v 15:07, 15:22 nebo 15:38, v jednom velkem baliku nebo dokonce roztrhani na 10 skupin radu minut od sebe.

Pri techto zavodech cas je nejdulezitejsi pro casovani televiznich prenosu, odkud poradatelum prichazeji penize. Za to take plati sponzori a bez nich by zavodnici mohli leda hrat kulicky. Letosni Paris- Roubaix mela start zpozdeny o 10 minut, protoze prevladajici vitr sel do zad a ocekavalo se, ze zavodnici pojedou rychleji, tudiz, ze zavod by skoncil prilis brzo pro naplanovane televizni prenosy. Zdrzeni diky vlaku neni pri zavodech vyjimkou, stava se to a je to soucast zavodu. Vedeni zavodu ma v rukou moznost upraveni casovych odstupu pro zavodniky zdrzene prejezdem vlaku.

0/0
15.4.2015 2:31

D89a41v14i96d 79K75a30h41a63j 2521794251285

Chyba pořadatelů a pelotonu! !! Priste to chce umět zbrzdit balík a tvrde postihy za nerespektování pravidel. A klokan MM se opet převádí...boze proc! !

+1/−1
14.4.2015 20:07

P23a88v80l91i23n76a 75H97a63m55p90l15o71v88a 7481528869982

MM ma pravdu. Krome tech poradatelu, ktere zavodnici ingnorovali, pise to same co ty. Takze jsi asi nejak mimo....

+2/0
14.4.2015 21:44

D46a55v77i67d 51K48a80h97a89j 2651554601315

Staci napsat pár vět a ne ty jeho romány. ..

0/0
14.4.2015 22:32

M12i35c32h85a48l 39M62i16l88l59e33r 9756632379982

:-P no jo, ja za to nemuzu, ze nejake galusky maji omezenou chapaci schopnost i pamet a pri treti vete zapomenou, o cem se psalo v prvni.;-)

+1/−1
15.4.2015 2:10

M25o30j39m35í91r 62S40k72á40l23a 2510352236

... a zvládají akorát mínusovat;-D

+1/0
15.4.2015 7:17

P55a34v36e26l 65K64o34c58i21a67n 1462260646227

Je to takový hezký relikt minulosti. Před 100 lety nešlo udělat delší trasu závodu, aniž by vedla přes přejezd. (a asi to nejde ani dnes) No a tak je pravidlo, že se nesmí přejíždět spuštěné závory. Ovlivnění výsledku se bere jako zásah vyšší moci. Ostatně i na TdF bývá k vidění spoustu přejezdů, ale zpravidla na lokálkách. V tomto případě se nejspíš jednalo o konvenční trať s provozem TGV, tj. 160 km/h nebo méně. Na vysokorychlostních tratích žádné úrovňové přejezdy nejsou.

+2/0
14.4.2015 20:01

P97a26v24e60l 61K87o57c31i36a37n 1562440106717

Ostatně i podle fotek vypadá ten přejezd dost chatrně. V každém případě, na rozmašírování to stačí.

0/0
14.4.2015 20:05

P10e40t32r 17T65y32č92k47a 6345192309382

Pokud tam jezdi TGV tak je to fakt o hubu.

0/0
14.4.2015 19:33

T10o81m59á65š 15K75n80a94i93f56l 6753100527180

to, ze tam jezdi TGV na tom nic nemeni .. vzhledem k tomu, ze je tam urovnove krizeni, tak je to trat, kde (i kdyz je to tgv) to nejede rychleji, nez 160 km/h, cili jako normalni vlak...

0/0
14.4.2015 20:38

J97a93n 72Š47i68ř44i38n95a 5125755

Podle toho videa ti vepředu přejeli ještě před závorami v pohodě, za nimi bylo x dalších rozjetých jezdců, ti by už to přejet asi neměli (ale zase pokud by najednou prudce zabrzdili, tak tam lehne takových 100 lidí a ti vepředu mají hezky polámané kosti. Pokud někoho stíhat, tak ty, co tam vjeli, když už byly závory dole...Jen je podivné, že vlak projel, závory šly nahoru, zbytek se rozjel, ale za pár sekund šly opět závory dolů.

0/0
14.4.2015 19:26
Foto

R67o73s26t33i88s90l59a91v 67S24t63r47ž10í96n37e74k 2841431661332

dobrá diskuze, díky :-)

+1/0
14.4.2015 19:07

M59i37r22o19s55l91a93v 25T20i36š65e61r 4229249374182

Cyklisti bezohlední, jako vždy. Mašinfíra by měl pár let klidné spaní, kdyby jich nějakých deset kousků rozházel po okolí.

+2/−3
14.4.2015 18:51

K73a14r37e29l 40F51a21j60t 5588162351573

V diskuzi několik lidí navrhuje přes přejezd postavit (provizorní) přejezd ... já bych to zkusil po česku ... co TUNEL ??? ;-D;-D;-D

+12/0
14.4.2015 18:50

E83m30i43l 41M68i36n90á33ř 7160919739617

Prohlédl jsem si fotku č.11 a Štyby je v pohodě za přejezdem a Degenkolb se tam ohýbá pod padajícíma šraňkama. (Jestli jsem je správně poznal).

Takže čelo skupiny možná projelo i v souladu s předpisy. A co pak s tím? Myslím, že to rozhodčí s pořadatelem rozhodl správně. Řídí to tam policisté a přihlíží i pořadatel/rozhodčí. Na snímku 1 je vidět, že konec skupiny policisté stopli.

Správně a citlivě vyřešeno. Nemyslím, že byly ohroženy životy.

+1/−3
14.4.2015 18:43

L77u50d45v75i29k 47S36p73i40n74k61a 1692167570585

chyba cyklistů. závod má mnohaletou tradici a vlaky jezdí vždy. tedy nic nového a v cyklistice běžné. i při grandtour.

+2/0
14.4.2015 18:43

E54m10i91l 77M14i79n42á66ř 7140109189777

Cyklisté závodí na uzavřené silnici a poslouchají pořadatele a neřeší dopravní předpisy. Tak to bylo i na přejezdu.

+3/−1
14.4.2015 18:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze