Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dohrou Roubaix je trestní oznámení na cyklisty. Objížděli závoru

Průjezd několika cyklistů po železničním přejezdu se staženými závorami během nedělního závodu Paříž - Roubaix může mít dohru. Soudní dohru. Francouzské dráhy kvůli této události podaly trestní oznámení na neznámé osoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P76e22t11r 73M62o94o54s 6572305287

Cykloarogance na samém vrcholu! Chtěli si to rozdat i s vlakem (naštěstí ne TGV, ale nějaká lokálka) - díky náhodě ke střetu nedošlo, pumpičkáři by nedopadli nejlépe...

Natrasovat etapu závodu přes železniční přejezd si netroufli ani organizátoři Závodu míru blahé paměti - holt jsou francouzští cyklokomunisté odvážnější.:-PRvEU

0/−1
22.4.2015 12:06

M35i79c95h48a46l 71M75i35l18l83e76r 9106212449522

"Natrasovat etapu závodu přes železniční přejezd si netroufli ani organizátoři Závodu míru blahé paměti - holt jsou francouzští cyklokomunisté odvážnější"

Kdo trochu sleduje cyklistiku, ten vi, ze trasa zavodu je tradicni, nic vymysleneho vcera a ze zeleznici se behem 260km vyhnout nelze.

Takovy clovek take nemluvi hloupe o nejkych pumpickarich nebo cyklokomunistech. To se prenechava ruznym jelimankum a hodne "jednoduchym myslim", kteri se proste na nic vic nezmuzou.;-)

0/−1
22.4.2015 14:13
Foto

B87o81h38u29m51i58l 66P25r87o36c77h64á61z10k22a 2133301103421

to je taková potíž naplánovat trasu závodu jinudy?

0/−4
14.4.2015 23:08

J73a19n 77Š90i53ř40i85n63a 5915725

Podle toho videa ti vepředu přejeli ještě před závorami v pohodě, za nimi bylo x dalších rozjetých jezdců, ti by už to přejet asi neměli (ale zase pokud by najednou prudce zabrzdili, tak tam lehne takových 100 lidí a ti vepředu mají hezky polámané kosti. Pokud někoho stíhat, tak ty, co tam vjeli, když už byly závory dole...Jen je podivné, že vlak projel, závory šly nahoru, zbytek se rozjel, ale za pár sekund šly opět závory dolů...

0/0
14.4.2015 18:06

M42i68l22a91n 34M74a12j97e62r12č46í52k 1280830844706

to zvednutí a brzké následné spuštění závor vůbec divné není

 - závory jsou ovládány automaticky podle výskytu vlaků v okolních traťových úsecích a zpravidla úsek "za přejezdem" je kratší než "před přejezdem" = závory se spouští s nějakým předstihem (při využití vlakem maximální traťové rychlosti to mnohdy vypadá na dost minimální - pomalejší jízda či zastavení vlaku před přejezdem předstih "uměle" zvětšuje) a jak mile vlak projede, tak těsně za ním se přejezd "odblokuje" pro silniční dopravu, pokud již po jiné koleji (většinou v protisměru) nejede v traťových obvodech před přejezdem jiný vlak = zvednou se závory a když těsně vjede do těch traťových obvodů až těsně po zvednutí závor, tak se mu musí ihned opětovně spustit.

0/0
14.4.2015 20:32

D63a31v86i83d 43V90i47k34t74o96r37a 9974424875667

Světový závod nebo ne, jednou jsou na trase závory a závodníci nejsou bozi, ale jsou povinni dodržovat pravidla závodu. V těch je jasně stanoveno, že přejezd v činnosti + závory dole - nejede se. Jenže tohle nikdy nuly a takyfanoušci nejsou s to rozumově uchopit, raději by vohnoutsky zdrželi několik desítek tisíc lidí ve spoji samotném a navazujících taktových spojích (jedna souprava TGV má kapacitu 600 - 1200 lidí dle typu, je povinně místenková a jezdí většinou plná), protože "tradice bla bla". Nechápu tohle pivní myšlení.

+2/−2
14.4.2015 16:04

P93a81v28e24l 85N40e85d97ě23l50a 5286620884891

Koukám, že je to tu samej chytrolín. Nejlépe nařídit cyklistům jakou rychlostí mají jet ...:-/

Ach bože.

0/−1
14.4.2015 13:06

J89a34r16o37s32l52a12v 29L11e35b17e93d25a 3636369427240

Když můžou nařizovat maximálku ve Formuli 1...

0/0
20.4.2015 18:24

M41a68r29t28i38n 42Š52v97a72n49c80a68r 5302533

Jednoznačně chyba organizátorů.. měli bezpečnost zajistit... závodník je unavený, s adrenalinem....a s maximálním výkonem.. UCI bys měl někdo pořádně umít hlavu.. bezpečnost vůbec neřeší.. viz srážky cyklistů auty.. závory apod., nebezpečné zábrany..

+3/−2
14.4.2015 8:21

M10i56c10h67a69l 15M54i40l67l64e68r 9746342979312

domnivas se, ze cykliste z World Tour neznaji pravidlo, ze zavory dolu - nikdo nesmi pres koleje pod hrozbou diskvalifikace???

Cykliste jsou mozna pod vlivem adrenalinu, ale ani adrenalin, ani unava z nich neudela slepce, kteri nevidi pred sebou zavory a jejichz mozek nezaregistruje co to znamena!!

+2/0
14.4.2015 10:42

P14e53t82r 80P80r97o44c60h57á46z36k42a 9866506832802

A copak chtějí Francouzské dráhy vysoudit?

0/0
14.4.2015 7:47

M74i10c77h17a35l 54M57i80l11l55e76r 9986542929392

nejspis potrestani organizatoru napr. pokutou (do statnich kapes) a predevsim tim dosahnout, aby se to uz neopakovalo.

Zadny penezni zisk pro SCNF z toho neplyne.

+1/−1
14.4.2015 7:51

J20a47n 53H89e67r98o70u85d92e52k 9208722343811

Kterej jouda vede cyklistický zavod přes vlakový přejezd?

+2/−6
14.4.2015 5:37

M63i70c58h91a64l 89M66i97l53l73e33r 9516362149802

kterej jouda nechape, ze se jedna o zavod se 120letou tradici, ze se v tech koncinach zeleznici vyhnout neda protoze krizovatka se nachazi v oblasti po prujezdu Arenbergem, nejklasictejsim usekem Paris -Roubaix..... a ze cyklistika ma sva pravidla pro prejezd zeleznicni trati. !!

Podle nich meli byt diskvalifikovani VSICHNI jezdci, kteri vjeli na prejezd kdyz byly zavory dole ....viz co tu napsal drive Frantisek Drbohlav.

Organizatori se rozhodli to neudelat s oduvodnenim "ze by to nebylo fer vzhledem k neidentifikovanym jezdcum", tedy mohli diskvalifikovat jenom ty, ktere se jim podarilo ze zaznamu identifikovat. Koho ne, tomu by to proslo, ackoliv byl stejne vinen z poruseni pravidel jako ti ostatni.

Mezi identifikovanymi byl napr. Degenkolb. Nejsem si 100% jist, jestli Stybar take.

Naopak ale francouzska zeleznicni spolecnost SNCF pozadala policii a statni prosekutory o vysetreni nebezpecneho chovani zavodniku a nedostatku v praci organizatoru zavodu.

Pro trasu zavodu existuje priblizny casovy plan kdy -kde a 3 casove alternativy odhadem podle povetrnostnich podminek a predpokladane rychlosti pelotonu v tom kterem useku. Nedelni zavod startoval s 10minutovym zpozdenim, protoze prevladajici silny vitr zezadu jizdu urychlil a zavod by byl koncil prilis brzo pro ruzne televizni prenosy.

+5/−1
14.4.2015 6:50

C52a50r31m46e97n 81K52e29l51l22i94e 8811561671438

Degenkolb byl identifikovan jako jeden ze skupiny cyklistu, ktera porusila pravidla.

Poradatele asi nechteli diskvalifikovat viteze.

+1/−1
14.4.2015 4:40

V11i71k92t20o51r 63Š22e18d87i94v85ý 8466241110626

Asi je škoda, že to pár cyklistů nesemlelo. Ti ostatní by se naučili, že zákony respektovat musí, závod nezávod.

+5/−4
14.4.2015 0:11

M63i27c28h44a71l 16M21i89l80l62e22r 9576632209172

tak tvrde bych se nevyjadril

+2/0
14.4.2015 7:08

J32a32n 95S80t79o22d10o72l91a 7721630553450

Když se objíždějí závory, tak se koukám. Pravděpodobnost, že by přesto závodníci vlítli pod vlak je nepatrná. Je fakt, že pravidla na to při závodech už od pradávna jsou, tak měli zastavit.

0/0
14.4.2015 9:29

D10u82š80a88n 64D33v93o59ř20á50k 1554521290197

Doprovodný auta a motorky projely před cyklistama také na červenou...

Mohly také zastavit, ale jely dál.

Nemá smysl z toho dělat vědu, hlavně že se nic nestalo!

+2/−8
13.4.2015 23:34

J80i61ř87í 53Š14v85a64g97r 3148660115116

A jak dlouho se z toho nemá dělat věda? Dokud tam vlak nerozmašíruje 10 cyklistů?

+5/0
14.4.2015 0:03

J89i71ř54í 63K88o36c16u37r19e90k 6965874635148

Deset? Pokud mají problém zastavit na 60 metrech, jak někteří píšou, tak pod ten vlak zahučí nejméně 60 metrů pelotonu, možná víc. Postupně pod každý podvozek několik dalších. A celou dobu průjezdu bude vlak strhávat další a další vlnu pelotonu, dokud buď vlak nebo peloton nezastaví/neskončí. Zastavit o jedoucí vagon nelze. O stojící budiž, ale přejedou vás ti zezadu. Lumíci...

0/−1
14.4.2015 0:11

V98i66k76t78o76r 71Š97e60d22i29v86ý 8856981560406

Sebrat řidičům papíry, co jiného? 

Kdyby zastavili, aspoň by to šlapající tupouny upozornilo, že se něco děje.

+1/−1
14.4.2015 0:13

J42i80ř79í 98K92o77c40u69r83e44k 6285434375218

S přístupem vlak-nevlak je jenom otázka času, kdy přijde masakr. Nikoliv jestli. Obzvlášť, když na to kašle doprovod.

+3/0
14.4.2015 0:13

K91a97r82e53l 47K19a84v31k42a 9679509887706

jak nemohli zastavit  8-o8-o8-o???? Co je to za kecy ?

+1/−2
13.4.2015 23:25

P83e67t64r 41K94o72v55á39ř 2919146199324

ono, pokud jedete 60 km/h, tak na 10 metrech fakt nezastavite...

0/−1
14.4.2015 7:44

J43a25r31o57s45l48a59v 15L62e38b74e48d76a 3236359967740

To opravdu nezastavíte... neznám sice francouzské přejezdy, ale dá se očekávat, že jako u nás je nějakou dobu před spouštěním závor už v činnosti výstražné zařízení - na přejezd je zakázáno vjíždět.

Takže vaše obhajoba prasáckých cyklistů je mimo.

0/0
20.4.2015 18:29

P40a89v38e19l 20F75a37r87a 9707717144451

Proč to vedlo přes železnici se závory? Určitě by se tam našla objížďka s mostem!

+2/−12
13.4.2015 23:13

K17a82r74e48l 37K25a60v49k81a 9829619867596

8-o , to myslis vazne, tenhle dotaz ???

+7/−1
13.4.2015 23:27

L94a44d89a 50N16o97v96a25k 4482633947

jistěže to myslí vážně.. To byl podle všeho cyklistický závod.. (ono se to často zaměňuje s testováním nejrůznějších léčiv a je na tom dost pravdy...:-P)

příště to můžou vést po nějaké trase, kde je potřeba využít trajekt, který jede jednou týdně....;-)

0/−3
14.4.2015 2:05

T98o56m15á37š 59S85e41r12b52u32s 2871881473334

neviš o cem mluvis

+1/0
14.4.2015 3:49

M26o72j52m24í22r 53S40k42á73l29a 2340312886

;-D

0/0
14.4.2015 0:00

R73a56d64o81m22í82r 27J43e10ž64e73k 9184783396399

Jasné porušení pravidel, měl by následovat trest, minimálně v rámci federace

+1/−2
13.4.2015 23:05

L98a70d57a 21N72o77v62a82k 4842703187

třeba že si týden ani nezobnou..., né...., to by bylo příliš kruté....;-D

+3/−3
14.4.2015 2:07

M30i30c78h31a82l 47P85i39n75d30j40a48k 5693554477677

to jsou s prominutim debilove, jak vedeni zavodu tak hlavne zavodnici. Co chybelo aby tam popadali jak hrusky kdyz vrazeli do klesajicich zavor?

+12/−1
13.4.2015 23:03

T52o64m 73J84u81r54e68č84k62a 6555562685165

„Jezdci vpředu nemohli bezpečně zastavit. Druhá část pelotonu už zastavila,“ uvedli v prohlášení organizátoři s tím, že první jezdci byli jen deset metrů od přejezdu, když začaly závory klesat.

Co to je za nesmysl? Už jste někdy viděli přejezd, na kterém by závory začly padat ihned s rozsvícením červených světel? Vždycky je tam pár vteřin prodleva, takže zastavit mohli všichni.

+12/−1
13.4.2015 22:47

P87e84t56r 60L90u13d94a59n61e78k 1447414577983

Na kole jsem nikdy nezávodil, ale dovedu si představit, že ty závodníci na téhle úrovni dopravní značení moc nevnímají. Tak nějak se předpokládá, že maj cestu umetenou a volnou.

+5/0
13.4.2015 23:24

V89l38a24d19i53s30l22a87v 97N12o26h48e45j66l 7338747248411

jsou ruzne typy zavodu, nektere se jezdi za plneho provozu a presto pumpicky jezdi protismerem, kde je ne zas tak davno sejmul motorkar, ktery naprosto za nic nemohl, ale pumpicky ho chteli snad zabit, v novinach byly ihned pote clanky jak ten na motorce jel v protismeru a pokosil pumpicky, nastesti mel kameru, ktera prokazovala zcela opak. nakonec se ovsem vinik 'nenasel' a typek (ac ho napadli zraneneho pumpicky) z toho vysel absolutne nespravedlive. Rv

+2/−1
14.4.2015 2:43

M97i53l29o69s 48V44a73l95y 8846882177322

vlak jezdi denne 10x zavod takoveho jmena se jede 1x do roka. Neni problem, aby vlak na 5 min zastavil. I tak predem vedeli, ze cykliste budou krizovat trat. Takovy vlak na dalsich 30km ztratu dohoni.... SKODA, ZE SE NEDOMLUVILI...

+4/−11
13.4.2015 22:39
Foto

M25i85r90o25s53l74a19v 34S43k80ř17í85č67e17k 8250335799307

Víš jaký je rozptyl možného průjezdu peletonu ke konci etapy která má 6 hodin???

+12/−1
13.4.2015 22:51

V45i30k80t89o22r 87Š59e55d63i28v34ý 8636221880726

Závodů všeho možného je spousta. To není důvod k zastavování vlaků.

+1/−1
14.4.2015 0:15

M22a20r10t93i69n 57B97u40s43i33d21e84a 4223540

Závodník je závodník...chce dopředu, chce vyhrát...adrenalin..nehledí na riziko (to by ostatně většina sportovců nemohla své sporty ani provozovat).

Já se spíše divím organizačnímu zajištění takové akce, že mohou připustit aby průběh závodu ovlivňovaly takové záležitosti jako jsou závory. Tím by se dal docela dobře ovlivňovat průběh závodu;-D

+1/−1
13.4.2015 22:34

V25á64c53l60a64v 17J27e20b37a35v45ý 8600359503546

Jasně...přes všechno to EPO budou hlavní roli hrát šraňky ;-D

+1/−2
13.4.2015 22:57

P22e54t17r 94S74k67o22k54a75n 3809899123959

Ono to na tom dopingu asi neni poznat - snizuje to pud sebezachovy. Buhvi cim byli nazobani vsichni. Toto je nejhorsi sport ze vsech podle mne.

+1/−9
13.4.2015 22:20

L68u15d98ě42k 44M89i20š67a68l56k94o 7783458856744

by me fakt zajimalo kolik dopingu si odzkousel ze tu davas moudra...rek bych ze o tom nemas ani paru a jen tu chytracis...

+9/0
13.4.2015 22:22

F49r68a28n13t85i85š35e38k 46D27r98b98o48h82l62a57v 6675487217201

Co fotbal a doping? ;-)

0/0
13.4.2015 22:31

H93a90n54a 49B66í80z97o26v75á 1712186102274

Někteří ani nemusejí dopovat, a stejně jim chřadne mozek...

+1/−1
13.4.2015 22:35

J35a71r94o13s75l67a31v 86L10e42b94e17d57a 3196119177820

Tak to je celkem klika, že nikdo z nich nenarazil do lokomotivy.

+1/0
13.4.2015 22:09

R67o51s94t29i98s11l47a15v 69C20h63v30í46l98a 5552738763875

Všechno je to nezodpovědnost pořadatelů. To se jinde nevidí. Příště za plného provozu, ať je trochu srandy

0/−5
13.4.2015 21:57

M59i81l10o27s34l20a60v 95S47t91r56e79j90č42e17k 2307223803283

To je normalka u nas. Pred par lety jeden chudak na motorce sejmul v zatacce par zavodnich pumpickaru(jedoucich v protismeru) a kdyby to nemel natocene, tak sel nejspis sedet. Pumpickari misto toho aby mu pomohli, tak tam jeste planovali, ze ho dorazi. Jsou asi i slusni cyklisti, ale hodne z nich si mysli, ze kdyz oni jsou slunickove slapoty, tak na ne pravidla neplati.

+5/−7
13.4.2015 22:02

F87r66a35n92t22i46š84e86k 54D68r28b29o97h37l10a88v 6585577897981

V tomto případě jeli závodníci dobře, protože mají mít celou silnici volnou. Bylo to selhání pořadatelů a ne cyklistů, nebo toho motorkáře. Vybuchli tam emoce, ale v té chvíli to chápu. Zažil jsem i to, že řidič poslal pořadatele do pr a vletěl na trať, když tam projížděli žáci a dva sundal - to jel z vedlejší na hlavní.:-/

+5/0
13.4.2015 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze