Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budeme dál tlačit, slibuje Loprais pro druhou polovinu Dakaru

Aleš Loprais zatím jako jediný drží na Rallye Dakar krok s favorizovanými jezdci z ruského supertýmu Kamaz. Po vítězství v sobotní etapě a čtvrtém místě v neděli mu v kamionů patří čtvrté místo s hodinovým odstupem na vedoucího Ajrata Mardějeva z Ruska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52i44n50d52ř75i46c44h 82Š28k57o68p19e91k 4285511260455

Problém je, že na Kamaz nemá ani Man, ani Tatra a to ne z důvodu, že by to byl rozdíl v kvalitě, ale když mají rusáci servisní zázemí v rozsahu "přes noc postavíme klidně kamion od nuly".......

+1/0
12.1.2015 20:14

V41l48a83s73t93i21m12i70l 49W90a72i80c 8270373257117

Však taky maratónskou etapu, kde věděli, že jim večer nevyrobí nová auta, nevyhráli, že...

0/0
13.1.2015 1:46

J93a36r65o64s74l65a44v 74D14e64r71m47í40š70e13k 9538568479651

Je to Renault.

0/0
13.1.2015 1:56
Foto

M26i19c67h16a12l 12N68a12j51m32a80n 7569183776450

Co je Renault?

0/0
13.1.2015 6:28
Foto

M20i10c24h11a43l 47N22a27j18m29a54n 7679953446360

Podobné zázemí má tým DeRooy i Veka (za kterrou jede Loprais), ty také dokážou zázraky. Ale rozdíl je v tom, že kamaz je profesionální tým a posádky se trénování, ježdění a opravám závodních vozů věnují celý rok.

Ostatní týmy to mají jako koníček a přes rok se posádky věnují jiným činnostem.

0/0
13.1.2015 6:32

H11e42l85e65n21a 57P46a88r98d47u64b97s37k71á 1129942681951

Aleši, to netlačte, to byste daleko nedojeli... Zkuste to s motorem ;-D[>-]R^

+7/0
12.1.2015 13:28

J78a11n 54K25a94r66e72l 63N89o50v93a31k 5766234608726

pekny, ale Tomecek na Africa eco ralye 2015 je stejne zajimavejsi ;) proste pravej Dakar :P napiste o tom take neco ;)

+1/−1
12.1.2015 13:14

P43e77t24r 57V88e85s11e32l27ý 4698646564408

Co je na tom zajímavější? Přeju Tomečkovi to vítězství ALE:

V kategorii kamionů soutěžilo pět vozů, reálně o vítězství ale bojovaly jen tři, dvě zbývající belgické posádky ztrácely v cíli na Tomečka více než dvaadvacet hodin.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tomecek-vyhral-maratonsky-zavod-africa-eco-race-f55-/motorsport.aspx?c=A140114_2022008_motorsport_ald

+4/0
12.1.2015 13:41
Foto

M33a42r40t41i46n 77P75a65v21l66í86č54e31k 7680401639181

No, to je rok starý článek, Petře. Letos už startovaly Kamazy, takže Tomeček skončil třetí.

+1/0
12.1.2015 16:14

P21a53v74l74i40n75a 94H72a38m66p76l11o47v76a 7861628669322

8-o....koukejte na datum clovece;-D

+1/0
12.1.2015 21:53

R33o66m30a82n 37L39a19š12t41o46v81i33č73k43a 9458721485957

Po přečtení nadpisu jsem se lekl, že Lopraisovi vypověděl motor. :-) Jinak Loprais potvrzuje, že je skvělý pilot a dokáže prohánět Kamazy, ať už jede na čemkoliv. Teď už by asi potřeboval jenom ten Kamaz, aby mohl úplně dominovat.

+3/0
12.1.2015 13:10

O25n75d25ř30e86j 65Č70a46p98k70a 6481381293774

Kamaz není lepší auto. Akorát jsou 4 stejné v jednom týmu a všechny mají posádku schopnou jet v top 10. To jim dává obrovské možnosti co se týká taktiky.

Kdyby nejlepší z našich týmů jeli pohromadě a klidně třeba s tatrami na úrovni té, co má Buggyra, tak Rusa porazí jak nic.

0/0
12.1.2015 13:59

V30l63a76d54a54n 31K51a18h19a92n 9661424284642

Nekde jsem cetl ze Kamazy maji mnohem vetsi vykon. Nevim jestli na tom je neco pravdy nebo ne? Vi o tom nekdo neco?

0/0
12.1.2015 14:11

O21n18d32ř45e69j 98Č81a62p34k15a 6251941283744

Jediné číslo, co jsem našel, je výkon 980 koní, motor V8 od Liebherru. Liazka KM Racingu má podle jejich stránek 970 koní, Kolomého tatrovka 900 koní, oba mají šestiválec Gyrtech.

0/0
12.1.2015 14:39

J65o82s90e87f 23K15u63b65e94š 7528188503418

Tak to měl deRooy v DAFu Turbotwin II koncem 80tých let celkem víc koníků - přes tisíc.

0/0
12.1.2015 15:31

O28n75d22ř27e17j 11Č51a60p77k14a 6911381953684

Taky to bylo něco jako skupina B v rallye - to auto bylo rychlejší, než 99% závodníků zvládlo (ale 240 po poušti v kamiónu muselo stát za to).

V zatáčkách nebo trochu uskákaném terénu by ale na synovo Iveco neměl, za tu dobu se na brzdách a podvozku obrovským způsobem pokročilo.

0/0
12.1.2015 16:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze