Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budeme dál tlačit, slibuje Loprais pro druhou polovinu Dakaru

Aleš Loprais zatím jako jediný drží na Rallye Dakar krok s favorizovanými jezdci z ruského supertýmu Kamaz. Po vítězství v sobotní etapě a čtvrtém místě v neděli mu v kamionů patří čtvrté místo s hodinovým odstupem na vedoucího Ajrata Mardějeva z Ruska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20i30n96d44ř32i16c32h 54Š43k72o66p71e12k 4775491680685

Problém je, že na Kamaz nemá ani Man, ani Tatra a to ne z důvodu, že by to byl rozdíl v kvalitě, ale když mají rusáci servisní zázemí v rozsahu "přes noc postavíme klidně kamion od nuly".......

+1/0
12.1.2015 20:14

V46l33a84s69t84i22m65i18l 75W26a41i58c 8910623457297

Však taky maratónskou etapu, kde věděli, že jim večer nevyrobí nová auta, nevyhráli, že...

0/0
13.1.2015 1:46

J37a10r87o31s87l45a36v 80D73e33r45m22í39š69e92k 9938918829201

Je to Renault.

0/0
13.1.2015 1:56
Foto

M12i40c94h35a18l 40N36a56j88m89a95n 7509203316520

Co je Renault?

0/0
13.1.2015 6:28
Foto

M74i77c61h46a80l 11N95a13j94m60a75n 7539773156320

Podobné zázemí má tým DeRooy i Veka (za kterrou jede Loprais), ty také dokážou zázraky. Ale rozdíl je v tom, že kamaz je profesionální tým a posádky se trénování, ježdění a opravám závodních vozů věnují celý rok.

Ostatní týmy to mají jako koníček a přes rok se posádky věnují jiným činnostem.

0/0
13.1.2015 6:32

H46e65l18e51n42a 87P41a74r79d89u60b88s47k89á 1769812351891

Aleši, to netlačte, to byste daleko nedojeli... Zkuste to s motorem ;-D[>-]R^

+7/0
12.1.2015 13:28

J86a94n 25K42a55r12e19l 16N36o98v73a42k 5866584508656

pekny, ale Tomecek na Africa eco ralye 2015 je stejne zajimavejsi ;) proste pravej Dakar :P napiste o tom take neco ;)

+1/−1
12.1.2015 13:14

P53e39t41r 67V87e64s42e13l81ý 4568296214588

Co je na tom zajímavější? Přeju Tomečkovi to vítězství ALE:

V kategorii kamionů soutěžilo pět vozů, reálně o vítězství ale bojovaly jen tři, dvě zbývající belgické posádky ztrácely v cíli na Tomečka více než dvaadvacet hodin.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tomecek-vyhral-maratonsky-zavod-africa-eco-race-f55-/motorsport.aspx?c=A140114_2022008_motorsport_ald

+4/0
12.1.2015 13:41
Foto

M23a28r78t50i62n 90P19a17v14l20í16č42e36k 7600411109461

No, to je rok starý článek, Petře. Letos už startovaly Kamazy, takže Tomeček skončil třetí.

+1/0
12.1.2015 16:14

P12a12v48l80i46n47a 49H66a12m31p61l22o60v98a 7811968569232

8-o....koukejte na datum clovece;-D

+1/0
12.1.2015 21:53

R80o94m90a34n 66L40a58š48t28o35v35i60č13k11a 9128441535267

Po přečtení nadpisu jsem se lekl, že Lopraisovi vypověděl motor. :-) Jinak Loprais potvrzuje, že je skvělý pilot a dokáže prohánět Kamazy, ať už jede na čemkoliv. Teď už by asi potřeboval jenom ten Kamaz, aby mohl úplně dominovat.

+3/0
12.1.2015 13:10

O72n77d75ř79e38j 82Č59a68p57k93a 6531211343444

Kamaz není lepší auto. Akorát jsou 4 stejné v jednom týmu a všechny mají posádku schopnou jet v top 10. To jim dává obrovské možnosti co se týká taktiky.

Kdyby nejlepší z našich týmů jeli pohromadě a klidně třeba s tatrami na úrovni té, co má Buggyra, tak Rusa porazí jak nic.

0/0
12.1.2015 13:59

V78l47a59d15a54n 76K44a17h31a96n 9281244414512

Nekde jsem cetl ze Kamazy maji mnohem vetsi vykon. Nevim jestli na tom je neco pravdy nebo ne? Vi o tom nekdo neco?

0/0
12.1.2015 14:11

O27n59d19ř25e54j 64Č34a78p47k10a 6651181743974

Jediné číslo, co jsem našel, je výkon 980 koní, motor V8 od Liebherru. Liazka KM Racingu má podle jejich stránek 970 koní, Kolomého tatrovka 900 koní, oba mají šestiválec Gyrtech.

0/0
12.1.2015 14:39

J82o64s94e17f 10K89u80b65e51š 7968888753808

Tak to měl deRooy v DAFu Turbotwin II koncem 80tých let celkem víc koníků - přes tisíc.

0/0
12.1.2015 15:31

O64n55d77ř61e24j 50Č18a51p96k83a 6371651683204

Taky to bylo něco jako skupina B v rallye - to auto bylo rychlejší, než 99% závodníků zvládlo (ale 240 po poušti v kamiónu muselo stát za to).

V zatáčkách nebo trochu uskákaném terénu by ale na synovo Iveco neměl, za tu dobu se na brzdách a podvozku obrovským způsobem pokročilo.

0/0
12.1.2015 16:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze