Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budeme dál tlačit, slibuje Loprais pro druhou polovinu Dakaru

Aleš Loprais zatím jako jediný drží na Rallye Dakar krok s favorizovanými jezdci z ruského supertýmu Kamaz. Po vítězství v sobotní etapě a čtvrtém místě v neděli mu v kamionů patří čtvrté místo s hodinovým odstupem na vedoucího Ajrata Mardějeva z Ruska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32i90n83d83ř71i91c76h 66Š53k14o20p16e17k 4565451200585

Problém je, že na Kamaz nemá ani Man, ani Tatra a to ne z důvodu, že by to byl rozdíl v kvalitě, ale když mají rusáci servisní zázemí v rozsahu "přes noc postavíme klidně kamion od nuly".......

+1/0
12.1.2015 20:14

V87l97a72s71t22i59m44i51l 32W34a50i49c 8490933367167

Však taky maratónskou etapu, kde věděli, že jim večer nevyrobí nová auta, nevyhráli, že...

0/0
13.1.2015 1:46

J98a47r92o39s21l23a98v 65D28e92r30m74í83š41e37k 9378358259951

Je to Renault.

0/0
13.1.2015 1:56
Foto

M59i43c36h19a40l 49N42a49j67m35a27n 7149203836100

Co je Renault?

0/0
13.1.2015 6:28
Foto

M18i19c52h79a46l 74N98a16j53m28a39n 7699663896950

Podobné zázemí má tým DeRooy i Veka (za kterrou jede Loprais), ty také dokážou zázraky. Ale rozdíl je v tom, že kamaz je profesionální tým a posádky se trénování, ježdění a opravám závodních vozů věnují celý rok.

Ostatní týmy to mají jako koníček a přes rok se posádky věnují jiným činnostem.

0/0
13.1.2015 6:32

H23e23l33e97n75a 72P71a38r61d89u78b72s41k40á 1109882201891

Aleši, to netlačte, to byste daleko nedojeli... Zkuste to s motorem ;-D[>-]R^

+7/0
12.1.2015 13:28

J83a33n 28K84a54r77e31l 60N36o82v89a11k 5796744598706

pekny, ale Tomecek na Africa eco ralye 2015 je stejne zajimavejsi ;) proste pravej Dakar :P napiste o tom take neco ;)

+1/−1
12.1.2015 13:14

P22e14t80r 22V18e37s45e79l89ý 4898676114678

Co je na tom zajímavější? Přeju Tomečkovi to vítězství ALE:

V kategorii kamionů soutěžilo pět vozů, reálně o vítězství ale bojovaly jen tři, dvě zbývající belgické posádky ztrácely v cíli na Tomečka více než dvaadvacet hodin.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/tomecek-vyhral-maratonsky-zavod-africa-eco-race-f55-/motorsport.aspx?c=A140114_2022008_motorsport_ald

+4/0
12.1.2015 13:41
Foto

M75a52r39t28i78n 82P66a76v37l67í54č76e25k 7450881479591

No, to je rok starý článek, Petře. Letos už startovaly Kamazy, takže Tomeček skončil třetí.

+1/0
12.1.2015 16:14

P19a14v22l69i27n95a 18H96a81m56p86l48o93v63a 7201298929602

8-o....koukejte na datum clovece;-D

+1/0
12.1.2015 21:53

R39o60m81a10n 90L92a92š83t45o35v45i92č90k56a 9428391805627

Po přečtení nadpisu jsem se lekl, že Lopraisovi vypověděl motor. :-) Jinak Loprais potvrzuje, že je skvělý pilot a dokáže prohánět Kamazy, ať už jede na čemkoliv. Teď už by asi potřeboval jenom ten Kamaz, aby mohl úplně dominovat.

+3/0
12.1.2015 13:10

O88n96d57ř56e31j 31Č96a36p78k38a 6431131433564

Kamaz není lepší auto. Akorát jsou 4 stejné v jednom týmu a všechny mají posádku schopnou jet v top 10. To jim dává obrovské možnosti co se týká taktiky.

Kdyby nejlepší z našich týmů jeli pohromadě a klidně třeba s tatrami na úrovni té, co má Buggyra, tak Rusa porazí jak nic.

0/0
12.1.2015 13:59

V31l84a58d86a76n 19K22a29h75a43n 9591814614882

Nekde jsem cetl ze Kamazy maji mnohem vetsi vykon. Nevim jestli na tom je neco pravdy nebo ne? Vi o tom nekdo neco?

0/0
12.1.2015 14:11

O64n40d15ř63e82j 57Č39a94p12k82a 6381601123644

Jediné číslo, co jsem našel, je výkon 980 koní, motor V8 od Liebherru. Liazka KM Racingu má podle jejich stránek 970 koní, Kolomého tatrovka 900 koní, oba mají šestiválec Gyrtech.

0/0
12.1.2015 14:39

J23o63s50e42f 90K87u70b15e97š 7548628703498

Tak to měl deRooy v DAFu Turbotwin II koncem 80tých let celkem víc koníků - přes tisíc.

0/0
12.1.2015 15:31

O68n30d24ř95e49j 68Č18a70p48k32a 6791291853264

Taky to bylo něco jako skupina B v rallye - to auto bylo rychlejší, než 99% závodníků zvládlo (ale 240 po poušti v kamiónu muselo stát za to).

V zatáčkách nebo trochu uskákaném terénu by ale na synovo Iveco neměl, za tu dobu se na brzdách a podvozku obrovským způsobem pokročilo.

0/0
12.1.2015 16:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze