Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Před 30 lety vyjeli na Dakar. A málem skončili hned na Rozvadově

Před 30 lety byl prvním Čechem, který se svou posádkou dokončil - do té doby v tuzemsku neznámou - Rallye Dakar. Teď se Jiří Moskal v 66 letech do Afriky vrací. I s původní liazkou!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D86a66n94i71e52l 85Š87e94r65á13k 5633443891768

Pan Moskal má u mne velký respekt! Nejen díky minulosti, ale i teď R^ Děkuji Vám za zážitky :-)

+1/0
31.12.2014 0:54

J87i98ř41í 38E39r69b64e67n 1483274256747

A jak čtu o Frantovi Vojtíškovi, tak se mi to začíná skládat dohromady, proč mu už někdy v 91. nebo 92. roce LIAZ odmítl oficiální partnerství na okruzích, i když jezdil s jejich autem... Obyčejná lidská blbost, malost a nesnášenlivost na obou stranách.

+1/0
28.12.2014 23:39

R11o13m32a97n 61K44r95a77t56o41c66h95v56í35l 6316177666924

Taky čumim......

0/0
31.1.2015 1:38

L58i80b14o96r 35R67o80t62r71e97k98l 9556378650124

kvuli takovejm soudruhum namestkum neni dneska nic

0/−1
28.12.2014 12:07

J87i27ř48í 76E50r38b61e40n 1663774356637

Jenže on už to byl PAN náměstek - jeden z těch severočeských porevolučních zlatokopů, kteří naplivali na vše, co v 80. letech LIAZ za Koreckého, Dědka a dalších lidí dokázal. Soudruzi ředitelé a soudruzi náměstci v letech 1985-90 spolupracovali s Ivecem a Deutzem, jejich následovníci to vše hodili přes palubu, i když technici se snažili a nové řady 200, ale hlavně 300 i 400 byly srovnatelné s konkurencí.

Ono se to nezdá, ale konec LIAZu odstartovalo už rozdělení Československa, kdy se rozpadl i liazácký koncern a jeho manažeři si odmítali připustit, že musejí budovat dealerskou síť nebo aspoň pokračovat ve spolupráci s Motokovem, aby měli jakés takés naděje na vývoz...

+2/0
28.12.2014 23:36

R45o60m81a37n 96K71r91a90t93o67c43h20v72í26l 6576467696194

Zase si nemyslete, že by Liazka dokázala konkurovat západním značkám....

0/0
31.1.2015 1:39

P74e78t93r 96L57a79n93d51a 1649150415414

Jsou tu jen 3 jména a stejně je autor článku spletl :-(

0/0
28.12.2014 10:27

R36e56n96é 15C50v94r92k71a44l 9196759826736

Vojtíškovi se ale opravdu říkalo běžně Fanda, i když je František. Přečtěte si "dakarskou bibli" od Fencl-Hlaváček, nebo od Králíka o Dakaru 88...

A 627 fandím, ať se znovu podívá do Dakaru. I když jsem byl spíše Tatrovák, Liazky to začaly  - a dodnes, když kolem chaty občas projede Liaz-Agro, uroním potají slzu;-(

+2/0
29.12.2014 9:51

P89e55t56r 85L55a70n28d30a 1939600775264

Čert vem přezdívky, tady jde o to, že ten osel nazval Víťu Jelínkem!

Tatra mě v Dakaru nikdy nezajímala, to už nebylo ono, o tom by mě ani žádná bible nepřesvědčila.

0/0
30.12.2014 20:28
Foto

A74l51e17š 58K13l74o43n 7200981261789

Je, resp. ještě víc byl to krásný podnik, Dakar v 80.letech. Vzpomínám s láskou :) Africa Race už bohužel není pro mne, už je to na mne moc profi akce. V roce 2015 se ale účastníme obdobné, jen ještě víc amatérské rally Budapešť-Bamako, tak kdybyste nás někdo chtěli sledovat - favoritemdoafriky.cz

+1/0
28.12.2014 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze