Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před 30 lety vyjeli na Dakar. A málem skončili hned na Rozvadově

Před 30 lety byl prvním Čechem, který se svou posádkou dokončil - do té doby v tuzemsku neznámou - Rallye Dakar. Teď se Jiří Moskal v 66 letech do Afriky vrací. I s původní liazkou!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D92a51n43i87e36l 83Š85e25r98á52k 5903373611668

Pan Moskal má u mne velký respekt! Nejen díky minulosti, ale i teď R^ Děkuji Vám za zážitky :-)

+1/0
31.12.2014 0:54

J87i88ř63í 68E72r66b54e44n 1943274536207

A jak čtu o Frantovi Vojtíškovi, tak se mi to začíná skládat dohromady, proč mu už někdy v 91. nebo 92. roce LIAZ odmítl oficiální partnerství na okruzích, i když jezdil s jejich autem... Obyčejná lidská blbost, malost a nesnášenlivost na obou stranách.

+1/0
28.12.2014 23:39

R31o32m75a43n 13K62r85a46t35o52c29h23v85í32l 6106487826374

Taky čumim......

0/0
31.1.2015 1:38

L10i65b13o91r 44R98o71t81r32e21k67l 9336778750424

kvuli takovejm soudruhum namestkum neni dneska nic

0/−1
28.12.2014 12:07

J91i88ř67í 71E88r31b68e60n 1283634356127

Jenže on už to byl PAN náměstek - jeden z těch severočeských porevolučních zlatokopů, kteří naplivali na vše, co v 80. letech LIAZ za Koreckého, Dědka a dalších lidí dokázal. Soudruzi ředitelé a soudruzi náměstci v letech 1985-90 spolupracovali s Ivecem a Deutzem, jejich následovníci to vše hodili přes palubu, i když technici se snažili a nové řady 200, ale hlavně 300 i 400 byly srovnatelné s konkurencí.

Ono se to nezdá, ale konec LIAZu odstartovalo už rozdělení Československa, kdy se rozpadl i liazácký koncern a jeho manažeři si odmítali připustit, že musejí budovat dealerskou síť nebo aspoň pokračovat ve spolupráci s Motokovem, aby měli jakés takés naděje na vývoz...

+2/0
28.12.2014 23:36

R27o42m29a47n 41K57r71a27t14o36c93h32v20í40l 6206277856734

Zase si nemyslete, že by Liazka dokázala konkurovat západním značkám....

0/0
31.1.2015 1:39

P53e30t17r 55L62a54n33d16a 1909470415934

Jsou tu jen 3 jména a stejně je autor článku spletl :-(

0/0
28.12.2014 10:27

R24e70n75é 47C53v28r95k19a49l 9896579386116

Vojtíškovi se ale opravdu říkalo běžně Fanda, i když je František. Přečtěte si "dakarskou bibli" od Fencl-Hlaváček, nebo od Králíka o Dakaru 88...

A 627 fandím, ať se znovu podívá do Dakaru. I když jsem byl spíše Tatrovák, Liazky to začaly  - a dodnes, když kolem chaty občas projede Liaz-Agro, uroním potají slzu;-(

+2/0
29.12.2014 9:51

P43e26t50r 67L61a36n46d50a 1879530175254

Čert vem přezdívky, tady jde o to, že ten osel nazval Víťu Jelínkem!

Tatra mě v Dakaru nikdy nezajímala, to už nebylo ono, o tom by mě ani žádná bible nepřesvědčila.

0/0
30.12.2014 20:28
Foto

A53l88e98š 40K84l94o27n 7920961451559

Je, resp. ještě víc byl to krásný podnik, Dakar v 80.letech. Vzpomínám s láskou :) Africa Race už bohužel není pro mne, už je to na mne moc profi akce. V roce 2015 se ale účastníme obdobné, jen ještě víc amatérské rally Budapešť-Bamako, tak kdybyste nás někdo chtěli sledovat - favoritemdoafriky.cz

+1/0
28.12.2014 9:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze