Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kreuziger zveřejnil své biologické pasy i další dosud utajené dokumenty

Rozhodl se zveřejnit desítky dokumentů, které dosud zůstávaly veřejnosti skryty. Cyklista Roman Kreuziger nadále bojuje o očištění svého jména. Na nově vytvořených webových stránkách kreuzigercase.com odtajnil pozadí kauzy svého biologického pasu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R67i82c62h32a48r84d 11M67y72s85l45i72l 6916783730435

Mezní hodnota neplatí pro každého, každý ji má jinde. Škoda, že pan Kreuziger nevyznačil do křivky, kde jsou závody, které  mu UCI vyčítá a proč mu křivka během závodu stoupá, když všem normálním cyklistům klesá. V UCI nejsou diletanmti, předávají  podezřelé hodnoty panelu  odborníků, kteří je zkoumají a neví vůbec o koho jde, pak se jednoznačně shodnou na tom, že hodnoty nejsou normální. Rozhodčí řízení v ČR byla fraška a jeden z rozhodců to odmítl podepsat, druzí dva jsou nedůvěryhodní kamarádi pan Šťovíčka. Soud v Lausanne potrestá pana Kreuzigera téměř najisto. Je to sice Čech a fandíme mu, ale to rozhodně to neznamená, že je nevinný.  Nevěřím  mu ani ň, snad jen to, že v Astraně možná nevěděl čím ho krmí.

+3/−5
29.11.2014 22:20

P76a30v56l62i82n44a 43H69a56m58p50l42o25v76a 7401438439202

Ja mu fandim a i verim ze je nevinny. Astana je prohnila staj.

+1/−1
29.11.2014 22:48

M56i36c93h87a20l 37M24i18l72l29e45r 9746612759452

ja mu fandim, ale v jeho nevinu spis doufam, nez ze bych byl skalopevne presvedcen - prave proto, ze Astana je tak prohnila staj. Existuje jedna z moznosti, ze Astana mu neco dala bez jeho vedomi. Nikdo nevime.

Samozrejme mu preji, aby to pro nej dobre dopadlo.

Souhlas s treti vetou z Myslilova prispevku. Vysledky predava UCI na posouzeni 3 NEZAVISLYM expertum z respektovanych instituci (univerzity, vyzkumne ustavy atd), kteri nevedi o koho se jedna, ani jeho staj.

Ohledne ceskeho rizeni se nemohu vyjadrit protoze neznam detaily jejich projednavani, ani osoby, ktere se tim na COV zabyvaly.

+2/−1
30.11.2014 1:24

P28a84v46l69i66n75a 34H23a16m73p97l52o85v89a 7411518129612

Ahoj Miso, ohledne tech nezavislych expertu a pro ne anonymniho vzorku vim:-) Je to videt i na tabulkach, kde jsou vzorky uvadeny pouze pod ID. Jinak zdravim. Docela me taky napadlo, jestli se nejedna o nejaky experiment Astany. Nevim. Ale mam rada bojovniky a Roman se rve. Zverejnenim podle me dal do placu vse a je to kdo s koho. :-)

+4/−1
30.11.2014 13:03

M44i51c78h54a65l 91M42i53l20l24e97r 9946942819152

u Astany mohlo jit o cokoliv.

Klidne mohli pouzit Romana treba jako pokusne morce, bez jeho vedomi a kdyby to proslo, pak to mohli aplikovat na prominentni jezdce staje. kdo vi.

 Je dobre, ze to Roman zverejnil.

+4/−1
30.11.2014 13:28

P23a39v40l70i75n66a 85H42a30m30p89l67o51v33a 7751308279822

Jj. Ja nejsem priznivec konspiracnich teorii a doposud jsem se nezminovala o LA. Ale jeho pripad mi pripomina pokusneho kralika, jehoz reakce na latky sledovali mlcky dlouhou dobu vsichni zasveceni.

+2/−1
30.11.2014 13:40

M39i19c95h89a61l 91M13i25l56l61e35r 9286212909912

klidne jedna z moznosti - jenze my nevime a myslim, ze se tezko nekdy dozvime.

Ja proste neverim Astane ani nos mezi ocima, kdyz vezmu v uvahu doperskou minulost a dalsi podvody spachane dopokurevem.

Vubec bych se nedivil, kdyby se ukazalo, ze experimentovali s nejakym "postradatelnym" jezdcem, at uz to byl Kreuziger nebo pozdeji treba nekdo jiny.

+5/−1
30.11.2014 14:22

Z38d55e59n70ě74k 45M75o11r31á58v64e97k 5507188778883

No proto má snad každý sportovec svůj vlastní pas, aby v něm měl hodnoty, které platí pro něj.

0/0
29.11.2014 23:53

M96i24r64e85k 84N24o60v46o36t54n29y 1159593244190

Dejte si trochu prace a proctete si co Kreuziger zverejnil. Hlavne vyjadreni odborniku. Uvidite o ktere hodnty jde a jejich vysvetleni.

Zajmave by bylo, kdyby UCI zverejnila analyzu jejich odborniku. A hlavne, jake dostali zadani pro analyzu. V tom bude zakopanje pes.

0/0
30.11.2014 13:48

M38i96c39h94a73l 15M54i80l17l37e86r 9476352639512

"zadani" je proste predani anonymne udrzovanych (zadne jmeno, narodnost ani tym) vysledku biopasu a zadost o jejich interpretaci. U biopasu po obdrzeni a zaznamenani jednotlivych vysledku, se nejedna se o analyzu chemickou nebo fyzikalni, ale statisticke zpracovani za cele obdobi.

Nikdo, tedy ani UCI, nemuze nezavislym vedeckym kapacitam rikat co a jak maji delat, protoze v tom pripade by jejich nalezy nebyly nezavisle a soudne pripustne.

0/0
1.12.2014 8:00

P94a47v66e63l 21H62o35l15u77b 1769184324264

A jak nás chce Roman přesvědčit, že to co ukázal je pravé? Jak nás chce přesvědčit, že se nedopuje a on není výjimka? Když se dokázal doping i Amstrongovi, když se několikrát mění vítěz TdF, podle toho, u koho dokážou zobání, mám Romanovi věřit? Ne, počkám si na oficiální laboratoř UCI a nějakou mezinárodní a uznávanou laboratoř. Přál bych mu aby byl čistý, ale ten červík tam bude už hlodat navždy...:-/ .

+2/−8
29.11.2014 21:55

P55a40v25l86i22n29a 66H68a54m44p71l44o25v17a 7371978479882

A UCI veris bezvyhradne? A co mas na mysli mezinarodni uznavanou laboratori? Myslis, ze by Krizak dal na net zfalsovana data z passport?

+6/−2
29.11.2014 22:50

Z96d94e41n16ě62k 50M48o60r83á32v29e61k 5857508878983

Zkuste zapojit šedou kůru mozkovou - kdyby Roman takto veřejně předhodil falešné grafy, jak dlouho by to vydrželo? Jaké by měl vyhlídky na pokračování kariéry?

+8/0
29.11.2014 23:50

M50i90c50h74a28l 67M93i95l59l74e31r 9476132359362

UCI nema vlastni laborator.

Za odebirani vzorku a jejich zpracovani pro biopas je zodpovedna WADA, oddeleni zabyvajici se biopasy.

Vysledky udrzovane v anonymite preslala UCI na posouzeni nezavislemu panelu 3 odborniku. Jsou z respektovanych instituci, nejsou zamestnanci UCI, pracuji nezavisle na sobe a neznaji osoby ani jejich staj.

+1/−1
30.11.2014 1:32

P67a88v79l23i90n20a 91H88a76m35p37l95o47v17a 7681928839452

Mno, nevim jestli Roman udelal dobre ale rozhodne rozpoutal diskuzi. Vy, co tady hovorite o obrovskych vykyvech, uvedomte si, ze ty grafy opticky matou. U Romana je nejakych 53 obdobi, u ukazky cisteho sportovce jich je nejakych 10. A to na obrazku stejne velikosti. Roztahnete si ty Romanovy vysledky na stejne meritko. 

Ani na zavody TdF tady nebylo tolik prispevku. A rozhorcena Petrikova je fakt masakr;-D

+5/−2
29.11.2014 21:26
Foto

F74i26l86i33p 28J30a12r97a81b 1403407120457

Podle mě je to právě naopak. Dlouhodobě to vypadá lépe a pravidelněji, než na kratším úseku, kde vyniknou ty extrémní nárůsty a sešupy. Sice není nikdy mimo hranice, ale tvar křivek je mnohem podobnější těm "dopujícím", než těm "čistým", které jsou všude velmi pozvolné.

0/−2
29.11.2014 21:57

V35í56t 63G39a81b71r59i77e16l 5604243246467

Připravte se, že bude umínusován až do pekla jako já níže.

0/−2
29.11.2014 22:21

S31t29a86n37i65s90l85a72v 85H48o13n49ě67k 1768240198784

Proboha co máte za problém s mínusy?

Pro mně to znamená, že s vašim názorem-příspěvkem nesouhlasím. Jakpak to chápete vy??

+3/0
29.11.2014 23:18

P60a85v40l10i79n41a 17H34a95m43p15l38o23v11a 7711858969102

Pisu o vizualni podobe te tabulky. Vice dat, zhustenych do tabulky stejne velikosti jako mene dat, za predpokladu, ze se nejedna o konstanty, zpusobi vizualne vetsi vykyvy ( vice hrotu smerem dolu i nahoru). O tom jsem psala. O ciste vizualni strance veci, na zaklade ktere tu mnozi reaguji.

+1/−1
29.11.2014 22:33

O24n70d25ř48e54j 39H58o85r53á24k 8719144561

Otázka od neznalého: Zavedla UCI, nebo má alespoň v plánu zavést nějakou novou metodiku vyhodnocení biologických pasů, podle které by ten Kreuzigerův pas byl důkazem dopingu? Myslím, že by to byl ze strany UCI naprosto logický (a férový) krok, jak se s tou situací vyrovnat. Pokud to ještě neudělala ani s tím nepočítá, dost by mě zajímalo, proč.

+1/0
29.11.2014 19:09

V50o97j55t74e82c23h 65Š88e21f62l41e32r 9842577590836

muze bejt rad, ze chodi po tomhle svete a nedopadnul jak pantani, misto vody pit jontovej napoj a misto normalniho jidla nejake zrni a k tomu to zavrsit kapackama a bilym praskem, to telo dlouho nevydrzi

0/−4
29.11.2014 18:28
Foto

F75i27l51i66p 61J53a92r39a16b 1563817230367

Co je podle vás "normální jídlo"?

0/0
29.11.2014 20:56

M27i45c29h48a91l 16M82i48l28l58e29r 9176882619392

nekrm trolla!!

+3/−1
30.11.2014 1:34

J91i63ř95í 79S73t20e36j72s14k52a13l 8562679488283

Jestli je to tak jasné, (já tomu bohužel narozdíl od diskutérů nerozumím), tak na té federaci musí být hloupí jak sedmidenní psi. Ne, že bych o federacích měl vysoké mínění, ale přece jen, je to federace světová, od níž by se leccos dalo očekávat.

+1/0
29.11.2014 16:46

J11a98r38o71s75l42a91v 39L77i74š20k65a 6279966430771

Hladina hemoglobinu je závislá na mnoha faktorech. I běžný člověk při větším výkonu a naopak menším příjmu tekutin bude mít rozkolísanou hladinu mnohem víc, než jsou Romanova data. Stačí trocha dehydratace a máte hemoglobin nad krajními mezemi. A to nemluvím o dnech, kdy pravidelně sportující člověk nesportuje protože se např. přepravuje do míst závodů, kdy vynechá pro virózu, nebo kdy má nějakou krevní ztrátu při zranění (hemoglobin se snadno ztratí z krve do modřin, nebo se ztratí krvácením z odřenin a pod.). Celá kauza je absurdní. Má-li tohle sloužit k usvědčení z dopingu, pak by měli mít distanc všichni cyklisté, protože křivku mají podobnou, s podobnými výkyvy. A kdo nemá výkyvy, tak ten je nejspíš robot.

Držím Romane palce, doufám, že ti, kvůli kterým se případ vleče tak dlouho, jednou za tohle tvrdě zaplatí.

+11/0
29.11.2014 16:25

M10a24r11t75i19n 75P18l13a10t53i40l 9761453441488

Osobně považuji profesionální cyklistiku za sport feťáků.

+2/−16
29.11.2014 15:45

V43í30t 27G58a89b45r22i29e46l 5614843316687

Nejsem odborník, ale jeho graf mi přijde podobný spíš tomu pro dopujícího sportovce.

+2/−15
29.11.2014 15:18

P17e92t38r 38H36e51l88l55e91r 5383516924954

Koukám že ani odborník na obrázky :-)

Kde tam má Kreuziger hodnoty mimo meze, tak jako ten dopující?

+10/−1
29.11.2014 15:25

V38í27t 44G64a56b94r39i40e89l 5484673166977

Psal jsem podobný, ne stejný. Výkyvy tam má úplně stejné jak ten dopující.

0/−11
29.11.2014 15:29

P64e79t76r 48H90e87l17l10e19r 5703256144344

Výkyvy tam být musí, protože jen neleží na gauči, ale neustále mění zátěž. Důležité je, že jsou stanoveny nějaké hranice, které by tělo nemělo být schopno bez dopingu překonat a ty on na tom grafu nikde nepřekračuje. Takže není důvod ho stíhat.

+10/−1
29.11.2014 15:32

V55í88t 55G14a77b34r61i61e27l 5774633886667

Jak píšu, narozdíl od většiny diskutujících nejsem odborník na biologické pasy, ale kdyby mě někdo ukázal jeho a ty dva ukázkové, jak jsou v článku, tak řeknu, že je podobnější tomu dopujícímu.

0/−4
29.11.2014 20:43

Z54d89e77n68ě34k 32M40o70r71á21v17e10k 5507448918853

Tak to bude problém s očima ....

+3/0
29.11.2014 23:35

J66a12r40o39s10l15a83v 36L22i24š16k54a 6799866260861

výkyvy má každý normální člověk který má jakoukoli fyzickou zátež. uvedená křivka bez výkyvů dle mého odpovídá člověku nesportujícímu, popř. hrajícímu rekreačně šachy.

0/0
29.11.2014 16:27

Z80d46e96n38ě40k 84M48o83r42á62v44e81k 5557638438413

A nebo mrtvému.

+1/0
29.11.2014 23:35

J74a93r24o47s33l88a60v 70B63a65š54n27ý 1760593837

Já nejsem sice odborník, ale Romana podporuji. Cyklistika je velmi tvrdá dřina s dopingem i bez dopingu, jsou-li nastavena pravidla, mají se respektovat. Já sám jsem možná zaujatý, protože dopuji pravidelně a rád,  ikdyž nejsem sportovec. Ráno pořádný hrnek kafe, večer po práci jedno, dvě..., někdy i něco ostřejšího na rozehnání únavy. Zatím mě v práci nesuspendovali, snad už to do důchodu doklepu. A to mi doktorka říkala, že můj "biologický pas" není nic moc. Snad mě nepráskne.

+9/−1
29.11.2014 15:03
Foto

F54i33l35i63p 52J15a61r11a27b 1273967760657

Dokud si vidíte na vlastní pas, je ten biologický v pohodě.:-)

+3/0
29.11.2014 16:58

J33i37ř71í 77S82t40e59j65s48k91a97l 8292749438713

Možná ho nemají rádi. Nic nevysoudí.

+1/0
29.11.2014 14:41

P85e66t71r 34H57e18l21l55e90r 5203376784734

On se ale s nikým soudit nechce :-)

+3/0
29.11.2014 15:25

J76i95ř49í 56S32t37e42j90s87k71a85l 8272939458623

Ale ano. Vždyť to říkal. Vzpomeňte si, co bylo za trýle s Kordou. A nic.

0/0
29.11.2014 16:42

V34o15j87t19e43c74h 43Š55e92f49l67e54r 9772467610496

jeste ze se neda sazet na to kdo vyleze jakou horu, to by byl 100% dopink i mezi horolezci, jako ze tam urcite uz ted nejakej je, bem si prej natiral zada a pytel alpou

0/−1
29.11.2014 14:22

J13a66r82o68s98l44a74v 91L42i51š83k24a 6799536400221

no s tím pytlem nevím, zkuste si to na sobě a myslím, že i bez horolezení budete z toho adrenalinu úplně nadranc.

+5/0
29.11.2014 16:30

M54i85c50h12a10l 93M13i40l30l13e10r 9876772589942

prosim nekrmit trolla!!

+2/−1
30.11.2014 1:36

J39a47n 67D29l44o34u45h27ý 7594229550679

V zavodni cyklistice jak te ceske, tak mezinarodni a dokonci i mezi para-cyklisty se dejou tak nechutne veci, ze se sportem to nema nic spolecneho. Vetsina z nich nema zadny charakter, jdou si vsichni po krku a kdo muze a ma k tomu prilezitost, hned toho druheho podrazi i kdyz je to jeho kolega ze stejneho tymu. Treneri funguji presne jak ve filmu "Fair Play" a myslim si ze prevazne ceska cyklistika (jeji zazemi) ma pred sebou jeste hodne dlouhou streku, nez se z tohoto sportu stane opravdu "fair-play" prostredi. Pohyboval jsem se mezi ceskou spickou paralympiku a toto je muj zaver. Nikoho z nich si nevazim, protoze to jsou vsichni do jednoho podvrataci. PS.: Nejsem zadny cyklista, pouze pozorovatel v ramci zazemi nekolika tymu co soutezili v UCIR^

+1/−5
29.11.2014 13:24

J59a60n62a 11H62o36r23á67č37k43o60v55á 5986362618650

V rámci jakých týmů, jakou jste tam měl roli, kdy přesně jste tam byl a z jakých prostředků? Pokud toto neuvedete, a nepotvrdíte, že Vaše jméno je pravé, pak jste jen výkřik do tmy a plivnutí na ty co o nich píšete. (Netvrdím, že nemůžete mít pravdu, ale v této zemi je oblíbené obvinit bez důkazu.)

+1/−2
29.11.2014 18:50

J97a56n 95D42l46o22u45h55ý 7604199150759

Byl jsem tam za vlastni prostredky, protoze na to mam a nemusim se nikomu doprosovat, aby mel vzal po svete na zavody, tak jako to spousta ceskych cyklistu dela... Jsou kamaradi s tim kdo aktualne plati. Kdo neplati, na toho se rychle zapomene.... Tvoril jsem pouze administrativni zazemi (registrace, rozpisy,casy, filmova dokumentace atd.) pro jednoho clena tymu. Na zavody jsem jel prevezne kvuli atmosfere a protoze me to bavilo. Delal jsem to zadarmo ve svem volnem case, protoze jsem proste chtel. Ale ty spiny co jsem tam videl, to je do nebe volajici. Jako napriklad pri casovce, trener konkurencniho CZ tymu paralympiku jezdi s dodavkou po trati a urazi a nadava z okynka na nase cyklisty?! Vytlacuje je z trati, na mistech kde nejsou divaci?! O fair play opravdu v ceske cyklistice nejde... A zasada cislo jedna je na stanovistich si hlidat svoje flasky a mit je neustale na ocich.... Uz se stalo, ze jim tam nekdo prisypal trosku projimadla aby urcity clovek proste nedojel na X-tem miste. Vypada to jako pohadka, ale bohuzel neni... je to humus!!

0/−1
29.11.2014 23:21

V37l36a37s56t42i44m52i76l 28H49a73l74a20š31t61a 8788901686924

Jeho ABP, bez dalších souvislostí ti nic neřekne. UCI mu totiž vyčítá dvě věc: 1) Zvýšené retikulocyty 2011/12, které Křižák zdůvodňuje léčbou štítné žlázy, jejíž změnu nevzala UCI do úvahy. 2) Zvýšení hemoglobinu v průběhu Gira 2012, kdy začal na 150g/l a den před vítěznou etapou měl 160g/l s tím, že v průběhu jiných GT šel s HGB dolů, Křižák oponuje, že i na TdF 2011 šel nahoru (byť jen o 3g/l) a že po propadu o 9 minut si další 2 etapy odpočal (dostal dalších 10 minut) a měl tak možnost regenerovat.

Pohled na jeho ABP tedy rozhodně nevypadá jako pohled na ABP dopujícího sportovce, žádnou limitní hodnotu nepřekročil ani se nepřiblížil, jen mu to někdy stoupalo, když si UCI myslí, že by mu to mělo klesat. Křížák na to má nějaké vysvětlení a je otázka rozhočího/soudce, kterému argumentu dá přednost. Druhá věc je, s jakou mírou přesvědčení ten arbitr musí rozhodovat, důkazy o dopingu určitě nesvědčí "nade vší pochybnost", jenže zde myslím neplatí "presumpce neviny" jako v trestních kauzách.

+6/0
29.11.2014 13:23

J81i68ř47í 70L62i78b18e55r 6238150110912

Spíše bych si položil otázku, komu Roman Kreuziger vadí, a kdo má prospěch z toho, že momentálně nezávodí. A pak hledal vazby na mezinárodní antidopingovou komisi.

+3/−1
29.11.2014 13:12

L57i59b84o41r 98W85a27l21a55c58h 2428254349807

Tak schválně, kdo?

+1/0
29.11.2014 13:14

J85a20n 84D43l54o85u67h37ý 7454389660729

Muze v tom mit prsty klidne trener daneho tymu, ktery chce protlacit z buhvi jakeho duvodu nekoho uplne jineho. Vse to je o penezich. Kdo da vic, ten zavodi;-D

0/0
29.11.2014 13:26

M57i48c86h30a47l 74M36i91l23l89e77r 9326742609782

milovnici konspiraci;-D;-D;-D;-D

0/−1
30.11.2014 1:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze