Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nespolehlivé ženy. Na US Open zbyla ze světové desítky jenom jediná

Málokdo se vyzná v ženách, což platí i ve sportu. Samy tenistky často nedovedou vysvětlit, proč jejich turnaje překypují překvapivými výsledky. Na grandslamech se letos vystřídá osm různých finalistek, což se stalo naposledy v roce 1977.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60i27l61a35n 67C41i95m42b46á86l14n83í30k 4463235186619

Nezvládají vypjaté a krizové situace.Můj skromný osobní názor.

0/0
3.9.2014 13:59

M21a35r70t77i58n 36H78á81j74o47v42s35k51ý 8976422492741

jsou to sázkařky :P

0/0
3.9.2014 12:28

M95a61r54t50i72n 89F55r28a91n80t53i73š28e40k 7845460563365

zas je to zajímavější, než před dvaceti lety, kdy se na ženský tenis dalo sázet podle žebříčku. Teda mimo Wimbledonu, kde vylitaly antukářky, co měly nahrabane body.

+1/0
3.9.2014 10:05

J67i81ř85í 11N90o82v53á92k 6934632179931

Ale nedalo, bylo to stejné jako teď plus mínus.

0/0
3.9.2014 12:54

V87a71c44l55a49v 61K63u21b47i44s 5241581659557

Nebylo, doted tenisu vladly stars Kingova Navratilova Evertova, Graffova, sabatiniHingisova , Selesova a pak prisly Williamsky. Aby grandslam vyhrala nebo hrala ve finale holka mimo top 10 bylo velmi omezene vyjimkou byvala jen Pariz.

0/0
3.9.2014 13:38

J35i18ř55í 16N56o87v94á71k 6734672879941

Bylo to naprosto stejné v tom, že každá doba měla své 2-3 top hráčky, které byly dominantní a pak zbytek hráček s méně vyrovnynými výkony. Že GS finále hrála hráčka mimo top 10 bylo stejně časté jako dnes, schvílně se na to podívejte, ty výsledky si najděte a nespoléhejte jen na paměť. Budete překvapen jako jsem byl já, když jsem se tím prohrabával.

0/0
3.9.2014 13:54

M70a71r95t79i95n 91F21r97a92n80t38i72š90e33k 7825450873335

fakt dalo, ani ne tak v absolutní špičce, která měla odstup tehdy i teď, ale ve stovce ti bylo mnohem rozvrstvenejsi.

0/0
3.9.2014 14:15

J66i37ř44í 44N56o44v46á86k 6174282989251

No tak vidíte, ve špičce to bylo stejné jako dnes. A máte rpavdu, že např. ve stovce to bylo mnohem méně vyrovnané, což naopak dokazuje, že se tenis vyrovnává, že i hráčky z konce stvky může porazit patnáctou na světě. Je to následek toho, že trenink se zkvalitnil, zázemí také, podmínky pro práci mají hráčky na obdobné úrovni a tedy nerozhoduje tolik jako dřív talent apod. Podobné je to ve velké části sportovních odvětví.

0/0
3.9.2014 14:25

M96a76r66t54i89n 90Š24t67r47o32s 4479677610538

A to, že se ve 43 letech drží Kimiko Date Krumm ve stovce, taky o něčem svědčí.

0/0
3.9.2014 9:11

J78i82ř25í 33K15v58ě83š 1503106592591

Ano. Že je to dobrá tenistka.

+7/0
3.9.2014 9:17

A35l24e60š 43L19e84w91i97c76k83i 5615159461428

Ne, že je ta úroveň slabá!

0/−6
3.9.2014 9:42

J90i30ř30í 84K44v88ě75š 1823126652621

Možná kdyby jich tam pobíhalo deset takových, jenže ona je široko daleko jediná. Což spíš ukazuje na moji tezi, než na tu vaši. ;-)

+3/0
3.9.2014 9:55

A70l82e23š 49L41e56w75i17c93k63i 5755629341388

Ženský tenis se kvalitativně srovnal ,to ano, v tom souhlasím, ale bohužel do průměru...A je to na škodu toto.Že 145.hráčka světa porazí kandidátku na trůn, zdravou podotýkám, to je prostě ostuda.

+1/−3
3.9.2014 10:01

A47l54e69š 83M69o26r77b78i89c23e38r 2639652655691

Proboha - viděl jste nedávný zápas Wozniacki - Sharapova a spoustu jiných podobných zápasů?

Vždyť to byl fantrastický ženský tenis!

+3/0
3.9.2014 10:05

P82e52t22r 94N79i48v11n78i57c45k36ý 3852974515787

Jo, to hekání bylo skutečně "fantRastické".

0/−6
3.9.2014 10:08

A25l66e94š 55L96e44w16i97c41k49i 5845909921988

Viděl-moře nevynucených chyb,kraťas,lob nebo voleje jsou cizí slova pro současnou generaci...

0/−2
3.9.2014 11:45

A21l76e90š 20M46o20r21b63i67c53e89r 2459742215481

Kratas, lob nebo volej jsou cizí slova pro Marii Šarapovovou - to je fakt.

Ale paušalizace je opět mimo - naopak v ženském tenisu najdeme mnohem více osobitých stylů než v mužském.

+3/−1
3.9.2014 11:59

A43l40e79š 37L21e97w71i67c19k67i 5355759531798

Já vidím stereotyp...

0/−1
3.9.2014 13:32

J55i93ř56í 17N79o46v67á45k 6744612409661

Protože tomu tolik nerozumíte, což zde potvrzujete. A to píšu ve vší úctě k vám, neberte to jako urážku.

0/0
3.9.2014 13:56

A60l97e51š 65L60e69w94i59c97k18i 5155639811118

Typický náfuka někde z Prahy či okolí!!!Mám prostě jen jiný názor, navíc něco pamatuji a zažil jsem.Že technika současných tenistů pokulhává, o tom nebudu diskutovat, to vidí každý soudný fanda-pro spoustu hráčů je lob, kraťas nebo volej španělská vesnice, až skončí Štěpánek, nebude už nikdo. Stačí se dnes kouknout, jak začínají děcka-kdysi 90% stálo u zdi a až měli trochu citu pro míček, pustili je na kurt,dnes u stěny nestojí nikdo a o tom to celé je.Celý svět to jen tluče od základní lajny, kdo má lepší kondici a větší ránu, tak vítězí...

0/−2
3.9.2014 14:38

J48i19ř81í 51N20o44v66á83k 6224592429371

Vazeny pane odborniku, do Prahy to mam 3 hodiny.:) Nevim co pamatujete, ale tenisu nerozumite, ac byste rad asi. Doplrdne jste napr. psal, ze M. Selesova ma nekolikanasobne vic GS nez nejuspesnejsi hracky soucasnosti,ted zase,ze az skonci Stepanek (nic proti nemu) tak nebude zadny komplexni hrac. Fyzickou kondici berete jako minus atd... Ach ta nostalgie co?

+2/0
3.9.2014 15:41

A94l73e79š 96L64e27w95i53c46k72i 5265529171658

Už včera jsem psal,že Grafová,Navrátilová i Evert mají násobně více GS než ostatní,vyjma Sereny.A je to tak,Steffi 22,Navrátilová i Evert 18.Maria jich má 5,tuším.Ale co je to za hvězdu,když 10 let nebyla schopna porazit Serenu?Ve finále OH v Londýně byla vděčná za každý fiftýn,ta uhekaná modelka,ostuda.Kdo dnes hraje pestře,jmenuj,rád si poslechnu,opravdu se u ženského tenisu nudím.

0/−2
3.9.2014 16:09

J80i93ř80í 46N88o91v35á78k 6964582639321

Ty vase nazory. V dobe Federera, Nadala nebo Djokovice napisete, ze jedinej poradnej tenista je Stepanek, pletete pate pres devate. Ze se vy nudite nic neznamena, miliony jinych se nenudi. Popate to napisu, bylo obdobi dominance Navratilove a Evertove, pak Grafove a Selesove, ktera uz ovsem tolik tech GS nema ze? A pak prislo obdobi sester Wiliams. Kolikanasobne vic GS ma napriklad Selesova oproti Venus? Kazda z nich je druha nejlepsi hracka sve doby. Takze kolikanasobne? Dale, to ze neporazila Sharapova Serenu znamena, ze neni hvezda? Nebo to znamena, ze Serena je proste lepsi? Napsat o nekom tak uspesnem, jako je Sharapova, ze to je ostuda, muze jen totalni ubozak. Ze se vam nelibi jak jeci nebo jak vypada nebo jak hraje vas neopravnuje ji, ani nikoho urazet. Ale nuly co nic nedokazali to delaji caste, tak jste se k nim uspesne zaradil, gratuluju.

0/0
3.9.2014 19:16

J50i95ř10í 76K85v91ě33š 1323736302781

V open éře jen 24 hráček dokázalo vyhrát více než 1 GS, 7 z nich je stále aktivních. Nemyslím, že by současné generace hráček byla slabá, jen má větší konkurenci než kdy dřív, zejména od hráček druhého až třetího sledu.

Pryč je doba, kdy hráčky v -nácti mohly vyhrávat grandslamy. Že by současné náctileté hráčky byly o tolik slabší? Vzhledem k tomu, kolik se v tenise točí peněz nemyslím, že by byl nedostatek mladých a talentovaných holek. Jen už není tak snadné dostat se do špičky jako dřív..

+7/0
3.9.2014 9:08

M11a53r86t67i37n 63Š75t92r38o44s 4549627710128

Ženský tenis je v normální krizi, kdy kromě Sereny zcela chybějí osobnosti. Jak se nějaké hráčce začne dařit, hned musí plnit miliony marketingových povinností a výkony jdou do háje. Mě už proto ženský tenis moc nezajímá. Mám pocit že vyhrát granslam tam jde trochu i shodou náhod, resp. momentální lability favoritek, což by se v mužském tenise nikdy nestalo. I ten Wawrinka dokázal své výkony potvrdit.  Tím nechci snižovat dva wimbledony Kvitové.

0/−6
3.9.2014 9:06

J74i69ř49í 12K26v75ě31š 1433416762981

"I ten Wawrinka dokázal své výkony potvrdit" Tím, že na French Open rupnul v prvním kole?

+2/0
3.9.2014 9:10

M53a69r85t33i28n 83Č90a60r25n79e92c11k34ý 2975244319645

Od vítězné Austrálie uhrál Wawrinka na okruhu méně bodů než Berdych, Dimitrov, Raonič, Ferrer, Murray, Nišikori, Gulbis nebo Tsonga

+3/0
3.9.2014 9:34

A34l87e94š 43L37e74w21i31c82k30i 5575539561668

Naprostý souhlas ve všem, pane Štros, nostalgicky vzpomínám na éru Evertové, Navrátilové, Grafové, Selešové, kdy ani jedna z výše zmíněných dam neřešila, zda hraje na písku či ledu, zda sněží nebo praží slunce, ale hrály jak uměly a o level slabší soupeřky porážely. Kvitová těmi výpadky bohužel degraduje tituly z Wimbledonu...

+1/−6
3.9.2014 9:48

M21a19r67t83i93n 88Č68a19r59n63e12c56k32ý 2815684249135

Jasně, takový Ivan Lendl běžně vyhrával ve Wimbledonu, Pete Sampras v Paříži likvidoval jednoho soupeře za druhým, Boris Becker to samé, jmenovaná Monica Seleš ke svým 9 GS titulům přidala ve Wimbledonu maximálně jedno finále. A to pořád mluvíme o jedněch z největších hráček historie. Koho dneska zajímá, že Navrátilová prohrála první tři zápasy s Andreou Jaeger, které v té době bylo 15, respektive 16 let.

+1/0
3.9.2014 10:09

A11l53e66š 19L53e81w65i25c93k74i 5125459631428

Selešová nebýt magora s nožem,tak jich má 20,po útoku to už nebylo ono,Lendl byl 3x ve finále Wimbledonu,ale neprohrával s průměrnýma jako Kvitová na mnoha turnajích.Proto byl cca 3 roky top1,nepřetržitě...

0/0
3.9.2014 11:49

J16i68ř22í 81N90o66v23á30k 6424942249381

Jak hloupé, srovnávat Lendla (jedničku své doby) s Kvitovou.

+1/−1
3.9.2014 12:57

J41i41ř80í 52N38o61v68á26k 6564982899571

Pan odbornik Lewicky. Ty co jste jmonoval kralovaly ve sve dobe podobne, jak Serena v soucasnosti. Zbytek byly stejne nevyrovnane hracky jako jsou ted. Jen pri tom zasnenem vzpominani toto jaksi nikdo nevidi.

+4/0
3.9.2014 10:38

A67l37e11š 68L98e23w66i73c94k30i 5945879191988

a)Lewicki

b)Proč mají x násobek GS titulů tyto dámy oproti současným?Nevypadávaly s průměrnýma...

0/−1
3.9.2014 11:43

M77a57r89t80i21n 70F93r24a49n34t44i51š45e49k 7765470843165

pátým pádem voláme.

0/0
3.9.2014 12:11

A77l64e23š 62L64e54w30i29c38k49i 5425209451928

Co tady taháš pády?Pořád Lewicki!

0/0
3.9.2014 13:33

J42i39ř83í 21N36o75v87á28k 6634522879761

Opravdu mají Grafová, Navrátilová a Evertová násobek titulů jako královny dnešní doby, Serena nebo Sarapova? Ten násobek mi tedy vynásobte prosím. Prostě v každé době byly 2-3 dominantní hráčky (dlouhodobě, prootže i ony občas prohrály s outsidery, stačí zapátrat) plus zbytek hráček , které měly těch výkyvů víc. To neokecáte, stačí se podívat na výsledky. Ten zbytek jsou opravdu jen takové ty nostalgické řeči jako: Jo tenkrát, to byl jinej tenis, to byly jiný hráčky....

+2/0
3.9.2014 12:54

A33l56e76š 26M96o57r44b88i19c53e85r 2249912445591

Souhlas.

+2/0
3.9.2014 13:17

A91l41e53š 81L39e88w50i18c16k65i 5645209191288

Grafová,Seleš,Evertová,Navrátilová mají ty násobky,vyjma Sereny.Současný tenis je jen síla a kondice...

0/0
3.9.2014 13:28

J59i11ř70í 74N87o30v72á51k 6224522839741

Ok, tak znovu, viditelně máte problém s psaným textem. Opravdu mají vámi zmíněné hráčky násobky titulů Sereny, Venus a Sarapové, tedy úspěšných hráček poslední doby? Násobky nebo o pár GS víc? Např. Selešová má násobně víc GS než kdo? Navíc to píšete, jako by ty čtyři hráčky hráli ve stejné době, což je hloupost víme? Selešová a Evertová jsou o generaci jinde vážený pane odborníku. Takže to potvrzuje má slova, po éře Evertové a Navrátilové přišla Grafová a Selešová a po nich sestry Wiliams a Sharapova. Tedy dominantní hráčky své doby a za nimi x dalších, mnohem výsledkově labilnějších hráček. Že je současný tenis jiný než dřív neřeším, to nebylo předmětem diskuze. Mimochodem i hokej je dnes jiný, i fotbal, házená atd. atd.

+2/0
3.9.2014 13:49

D56a83v87i52d 69Č28e90r25n94ý 8864199691570

„Každou chvíli nějaká senzace. Jsme čím dál vyrovnanější." Cože?? Neni to spíš tak, že jsou právě nevyrovnaný?

+1/0
3.9.2014 9:02

M87a81r48t69i59n 41Š47t35r69o59s 4529247480138

to přece říct nemůže, nemůže říct, že sledování ženského tenisu připomíná čím dál víc sledování rulety...

0/−2
3.9.2014 9:07

J24i86ř50í 28K11v96ě63š 1413666292621

Není. Elementární logika.

0/−1
3.9.2014 9:11

D94a46v29i93d 32Č71e90r10n26ý 8104479341800

pokud jde o výkony tenistek a jejich 6:0, 0:6, 6:0 tak tam je vidět jasná psychická nevyrovnanost těch dam. Rozhodně se nedá říct, že by to bylo vyrovnanější, že by ty tenistky pravidelně porážely ty top protože ty top rupnou pokaždý s jinou. Takže elementární logiku v tom fakt nehledejte

0/−1
3.9.2014 9:30

J46i49ř85í 34K45v38ě30š 1253766372541

Žádné 6:0, 0:6, 6:0 se na okruhu dlouhou nestalo, pokud vůbec někdy. A ani se dlouho nestal výsledek tomuto podobný, předhazujete dámám nesmysly. Kromě toho soudit vyrovnanost jenom podle gamů, to dělají akorát lidé absolutně neznalí.

0/0
3.9.2014 9:42

D67a18v71i93d 55Č25e28r16n64ý 8944279401460

to je lež. Bohužel musim už jít, tak to nebudu hledat, ale pravdu nemáte. Ale bylo tam třeba 6:0, 6:0 a další zápas výhra ta co dostala předtím rychtu - byla to Cibulková což by měla být top tenistka

0/0
3.9.2014 9:49

J86i61ř23í 31K13v75ě61š 1683656892601

Najděte to, já si počkám. ;-)

0/0
3.9.2014 9:59

D29a19v48i46d 83Č24e98r21n10ý 8754859121270

pane Kvěš mínus bez argumentu, to jste teda borec.

Mimochodem já mluvim o ženským sportu obecně, že je nevyrovnaný. Z důvodu sázek jsem hodně koukal na ženské sporty především na vojebal a tam je to ještě horší. Ženský se tam nepovedou 2 smeče za sebou a úplně se položí, div se tam nerozbrečí. Pak se tam stávaj takový věci jako že někdo prohraje když vede 24:18 apod. ;-O

0/0
3.9.2014 9:45

J79i98ř81í 43K81v88ě73š 1743736682821

Já argumenty předložil.

0/0
3.9.2014 9:59

A78l84e98š 58M53o55r93b67i74c41e15r 2169942105201

Nikdo neříká, že jsou ženy vyrovnanější ve sportu než muži - jejich psychika je jiná.

Je fakt, že jejich zápasy nabízí o něco míň winnerů a o něco víc chyb (ale kdybyste si to poctivě přepočítal, není to tak o moc).

Ale za A/ bojují se stejnou zarputilostí jako muži

B/ díky tomu, že servis není taková výhoda a zbraň jako u mužů, jejich zápasy se víc rozhodují ze hry, nabízí víc shod, brejkbolů a brejků --- Vám se to třeba nelíbí, mně ano. :-)

+5/0
3.9.2014 10:02

J75i19ř52í 89K90v11ě64š 1263526542491

Kdybyste ten tenis aspoň trochu sledoval, věděl byste, že podobné výsledky jsou hodně vzácné - ten váš konkrétní se dlouho nestal, pokud vůbec někdy. Že se někdy přihodí, to ano, jenže chlapům stejně jako ženským.

0/0
3.9.2014 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze