Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pro nás je Kreuziger čistý, zní z Českého cyklistického svazu

Cyklokrosař Petr Dlask si za clenbuterol vysloužil dva roky. Jana Horáková "sedí" za stejnou látku. Ondřej Sosenka byl pozitivní na metamfetamin. To je jen výběr případů, jak je eviduje Antidopingový výbor České republiky. Kauza Romana Kreuzigera se však liší. Byť 28letý cyklista nikdy neměl dopingový nález, stejně nesmí závodit. Český svaz cyklistiky však lídra stáje Tinkoff-Saxo považuje za "čistého".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16a37v22e51l 35Z28a35h53r13a94d28n43í90k 6816308611826

Dr. Chlumský z antidopingového výboru ČR to vidí trochu jinak ... já bohužel taky... do tý dopingem prolezlý Astany k Vinokurovovi neměl Roman vůbec nikdy lézt... i na Niballiho dojde:-(

0/0
11.8.2014 20:51

M83i37c30h10a21l 61M15i95l84l40e22r 9896712399792

u ohodnoceni Nibaliho si dam pauzu, radsi prozatim pockam jestli se na nej neco provali.

 Jinak ale naprosty souhlas s ohodnocenim Astany. Kdyz si prectes a zamyslis se nad vsemi krivakovinami a vycuranostmi, ktere Vinokurev behem sve cyklisticke kariery udelal - a tim neminim jenom jeho 2 lety distanc za prokazany krevni doping pri TDF - tak jezdit pod vedenim takoveho krivaka a byt placen penezi kazasskych krivaku za nim - to chce mit opravdu hrosi kuzi a  vse-prevladajici touhu po penezich.

V historii TDF nebylo mnoho tymu, ktere musely ze souteze okamzite odstoupit, kdyz byl nachytan jejich predni jezdec na doping a nebyly pripusteny na start nasledujici rok, jako to bylo u Astany. To samo o sobe hodne napovida, co si o celem tymu mysli direktorat TDF.

Napsal jsem tady uz driv, ze tu Astanu byl Kreuzigerovi cert dluzen, nejen kvuli soucasnym problemum, ale take pro celkovy vliv na jeho profesionalni karieru. V Astane sel vykonnostne dozadu.

0/0
12.8.2014 3:41

R86o83m53a54n 70O43p78e70t 1631649405462

ted jsem si precetl zajimavy a podobny pripad s tim co se deje okolo RK. Cyklistovi Franco Pellizottimu UCI v roce 2010 oznamila ze v roce 2009 mel anomalie v biopasu. Tym ho odstavil a nenechal ho zavodit celou dobu. po roce byl pripad uzavren pro nedostatek dukazu o dopingu, nacez Franco Pellizotti posunul pripad k CAS a zadal o odskodneni za tu dobu co nemohl zavodit. Od CAS dostal nasledne 2 roky za doping a byly mu vymazany vysledky z roku 2009, odskodneni samozrejme nedostal zadne. Je dost pravdepodobne ze romanuv pripad pujde v podobnych kolejich

http://en.wikipedia.org/wiki/Franco_Pellizotti

0/0
6.8.2014 15:09

R60o75m38a72n 67O31p55e28t 1521639865322

On May 3, 2010, Pellizotti's name was released by La Gazzetta dello Sport as being one of several riders under investigation by the Union Cycliste Internationale (UCI) for "irregular blood values". Pellizotti was reported to have had "suspicious values" on the eve of the 2009 Tour de France and request has been made by the UCI for investigation.[2] This was confirmed later that day in a UCI press release.[3] He was due to be one of Liquigas-Doimo' team leaders at the 2010 Giro d'Italia, but was immediately pulled from the squad and replaced with Vincenzo Nibali. His team said they have faith in the explanation put forward by Pellizotti and are conducting a further investigation.[4] Shortly after the end of the season, the suspension was lifted on the grounds of lack of evidence, and Pellizotti declared a wish to seek financial redress from the UCI.[5] Liquigas-Doimo declined to re-sign Pellizotti after the 2010 season. Pellizotti's case reached the Court of Arbitration for Sport in March 2011. After asking the court for a speedy verdict, he was suspended for two years after it upheld the UCI's appeal. His ban lasted until May 2012. The Court also annulled all results from May 17, 2009, meaning that Pellizotti lost a stage win and third place overall in the Giro d'Italia and a stage win and overall victory in the mountains and combativity classifications in the Tour de France.[6]

0/0
6.8.2014 15:10

R10o90m51a23n 66O29p57e27t 1631159525292

jinymi slovy CAS se s tim nes.re

jesli nekdo ceka ze CAs romana zachrani, nebo tak

0/0
6.8.2014 15:19

T51o50m74á97š 40H82o58r65a 2429895518405

tak využije civilní soud

0/0
6.8.2014 15:43

R54o92m61a23n 43O66p22e64t 1381349125162

Decisions of CAS can be appealed to the Swiss Federal Tribunal.[5] Appeals of CAS decisions are rarely successful, and generally limited to procedural matters

0/0
6.8.2014 15:55

R56o55m70a71n 23O26p79e40t 1281209185612

ale jinak mi to je vcelku jedno, at se to klidne dostane k mezinarodnimu soudu v Haagu :)

0/0
6.8.2014 15:56

T78o36m75á11š 88H87o91r26a 2419845798755

Možná máte pravdu a CAS se s tím nebude srát, Roman dostane dva roky zsa doping (který možná skutečně vzal).

Je ale otázka zda ho odsoudí na základě jasných a nezvratných důkazů, což bude v pořádku a cyklistice to pomůže.

A nebo je otázka zda ho odsoudí tzv. silou, bez důkazů, jako odsuzoval bývalý režim, a pak to nepochybně cyklistice ublíží. A tvrdit, že nám jde o čistotu sportu pak bude znít hodně nevěrohodně.

Protože čistota sportu není jen doping, ale i férové jednání na všech úrovních.

Tudíž pokud UCI prokáže Romanovi doping, já jim zatleskám, a nepochybně nebudu sám.

0/0
6.8.2014 16:06

R77o26m72a70n 53O38p85e83t 1381209695152

a povsimnete si, neverici tomasove, ze od anomalii v pase 2009 ubehly dva roky nez se pripad dostal k soudu. a az 2012 mohl zase zavodit. to ma roman jeste rok cas...

0/0
6.8.2014 15:27

T80o52m18á86š 29H79o27r37a 2229305948335

Což poukazuje na to co jsem říkal že Biologický pas jako nástroj boje proti dopingu je velice špatný a v případě chyby, což klidně může být případ Vámi uváděného Pelizotiho, dostane spravedlnost pořádně nafrak.

0/0
6.8.2014 16:08

T57o59m84á12š 58H10o27r68a 2639535398375

Jak jsem psal už dříve, takové novodobé "kladivo na čarodejnice" Rv

0/0
6.8.2014 16:02

J45e14n62d11a 46B46e17n49d50a 9906721781275

Otázka je, jestli by tímhle způsobem měli chtít po RK, aby něco vysvětloval. Pokud je pravda, co se všude píše, tak krevní hodnoty měl ve vytyčeném koridoru, který byl pro něj nastaven.

Pokud tedy chtějí, aby se takto postupovalo, tak proč mu tedy nenastavili přísnější limity? No asi evidentně proto, že se dá očekávat, že by je fyziologicky překročil.

Neříkám, že nedopoval ani že dopoval, ale jen reaguju na to, jak si tady někteří notují s UCI a protiřečí si - prostě v jednání UCI nevidím logiku.

0/0
6.8.2014 14:19

M85i45c88h76a92l 56M97i97l44l58e32r 9426612359772

nejde jen o limity, ale take frekvenci odchylek, opakujici se trendy a soucasne porovnavane s tim, co zavodnik v te dobe delal

V anglictine je spousta odkazu a vysvetleni...bohuzel pro ne-anglictinare, asi 90-95% odbornych vykladu a clanku je v anglictine - a ne zrovna jejim stupni pro zacatecniky.

 Napr. tenhle link, na ktery poukazal Roman Opet

http://cyclingtips.com.au/2014/08/anti-doping-expert-parisotto-explains-inherent-delays-in-biological-passport-system/

0/−1
6.8.2014 14:26

M34i67c56h79a34l 49M32i74l49l89e90r 9176672939852

mnozi lide tady nechapou, ze UCI se drzi vyroku a doporuceni 3 nezavislych odborniku, ne nejakych vlastnich zaveru.

Pokud by i jen jeden z odborniku nesouhlasil, nebylo by proti Kreuzigerovi zadne rizeni.

0/0
6.8.2014 14:29

J21e52n45d60a 66B37e48n50d76a 9186491601525

Já chápu, že jim to doporučili odborníci, ale to nemají vlastní hlavu? Kdyby namísto jednoho z těch tří byl jeden z "Kreuzigrových" expertů, tak jak píšete - nedošlo by k žádnému řízení. Jinými slovy, pokud 50% odborníků řekne, že je to v pořádku a druhých 50% řekne, že se jedná o doping, tak sorry, ale takovému vyhodnocení jakýchkoli výsledků bych nevěřil ani ň.

0/−1
6.8.2014 14:55

R56o64m12a11n 87O83p17e87t 1641939545592

nestrannost expertu, ktere oslovil Kreuziger pro vlastni posudek, je velice diskutabilni. slusne receno

0/0
6.8.2014 15:31

T39o65m64á36š 69H81o57r18a 2529505648485

A na to jste přišel jak? Jedním z diskutabilních expertů byl například i Britský unicerzitní profesor a nezávislých akreditovaných expert Kingsley Kevin Hampton, vedoucí kliniky hematologie a kardiologie na Univerzitě v Sheffieldu.

0/0
6.8.2014 15:48

J75e24n35d88a 16B89e52n85d98a 9546661981395

Jo, takovou reakci jsem čekal, stejně tak se dá zpochybnit nestrannost expertů, kteří dělali posudky pro UCI. Pokavaď jsou všichni něco jako "akreditováni" pro vystavování takových expertíz, tak není možné, aby se jejich výsledky takto lišily. A jestli si myslíte, že ano, tak nevíte o akreditaci ani zbla... Aby bylo jasno, já tady neobhajuju RK, jen mě bije do očí, jaké se tady jako na kolovrátku omílají pořád stejné "argumenty"

0/0
6.8.2014 21:24

M48i60c13h90a83l 32M67i37l72l11e42r 9926902479522

nehadejte se, panove - nestrannost expertu na OBOU stranach NENI diskutabilni.

1) jedna se o nezavisle pusobici kapacity, ktere maji vlastni respektovane renome

2)vsech 6 odbornych svedku posuzovalo vysledky anonymne, aniz by vedeli o koho se jedna. V pripade expertu, ktere kontaktovala UCI, ani nevedeli o ktery tym se jedna. U odborniku kontaktovanych TSC nevim presne, protoze kontakt sel pres pravniky a neni znamo, zda experti vedeli ktery tym pravniky plati.

 1) i 2) jsou naprosto nezbytne, protoze existuje realisticka moznost, ze pripad nakonec skonci u soudu CAS a posudky vsech 6 odborniku musi byt soudem prijatelne jako spoplehlive. Strana, ktera by pouzila svedecke vypovedi nejak umele naklonene, by riskovala prohru u soudu - a za ty penize si to zadna nemuze dovolit.

0/0
12.8.2014 3:52

M84i33c81h74a16l 92M58i46l29l67e21r 9506682659522

http://cyclingtips.com.au/2014/08/kreuziger-biological-passport-case-uci-agrees-to-rapid-cas-hearing-over-provisional-suspension/

 UCI dala souhlas k expresnimu jednani pred mezinarodni sportovni arbitrazi CAS ohledne Kreuzigerovy docasne suspendace

0/−1
6.8.2014 14:19

M49i22c77h36a25l 24M58i78l14l89e61r 9566912909662

jak jsem tu uz napsal pred 2-3 dny, tohle je typ "soudni injunkce", neboli soudniho narizeni pozdrzet urcity zakrok, o nejz Kreuziger muze zadat

0/−1
6.8.2014 14:22

M60i43c87h19a91l 18M17i24l23l15e65r 9846952969352

pane redaktore, vami nadhozena "konspiracni teorie":

"Jako by Mezinárodní cyklistická federace UCI ukazovala svaly nebo se mstila miliardáři Tinkovovi, někdy až moc prostořekému majiteli Kreuzigerova týmu. Zdroj: http://sport.idnes.cz/kreuziger-cesky-svaz-05b-/cyklistika.aspx?c=A140805_153207_cyklistika_fil "

ma jednu velkou diru.

Jiny Contadoruv superdomestik a soucasne nepostradatelny silnicni kapitan tymu Tinkoff Saxo, Mick Rogers,  byl osvobozen po pozitivnim testu na clenbuterol, ktery zaznamenal bezprostredne po odjezdu z Ciny a Tour of Beijing. Cina je jednim z dvou prominentnich statu, kde se clenbuterol bezne ( a v Cine naprosto legalne) dava v zivocisne vyrobe dobytku pro vyvoj svalstva a velikosti. UCI to po 6 mesicnim setreni uznala a WADA neodporovala, kdyz UCI jezdce osvobodila. Nevypada to, ze by UCI mela v umyslu nejak se Tinkovovi mstit.

0/−1
6.8.2014 10:08

T84a47d68e60á60š 72V37y47s97k39o17č96i66l 4607567248531

Ale pro mne NE !

0/−1
6.8.2014 7:07

J56o66s21e29f 58P11o14n19e60r13t 9858280172108

jenže to nikoho nezajímá ;-)

+1/0
6.8.2014 7:35

V45a72c47l15a64v 58V66l15c29e90k 8814379454

ceskej svaz cyklistiky jo? kde ma hlavni slovo starej krojcigr jo? tak to mi ho teda vyndej

+2/−2
6.8.2014 0:55

I63v69o 18S84c16h18l98ä34g49e82l 9800389797572

Pozdě. Už je venku.;-)

0/0
6.8.2014 14:28

D41u11š71a33n 37D46i35t30r77i58c59h 3218506163519

Nevím jestli RK dopoval. UCI zatím nedodalo žádné důkazy, ale obávám se že i kdyby dopoval tak to neudělali nejlépe. Pokud ho suspendovali na základě paragrafu, který předpokládá pozitivní A vzorek, tak to musejí prohrát, protože ten prostě nemají.

Nevím jestli mají pravdu, doufám že ne, ale vše nasvědčuje tomu že to pos.

+2/0
5.8.2014 23:59

R12o62m62a52n 81O23p37e33t 1661319575982

prosimte vubec nevis co vlastne maji ale jdes sem vsem rict, ze to pos...

0/−2
6.8.2014 0:31

M25a38r64t47i80n 25F75r84a76n48t43i49š35e73k 7405420713585

pozitivní A vzorek nemají. a) řekli by to, b) věděl by to svaz. Takže pan Ditrich má pravdu.

+1/−1
6.8.2014 8:38

T84o39m49á73š 37V41a73n85č77u94r77a 4578885190988

A co mají? Pravidla o suspendování hovoří jen o pozitivním A vzorku a ne o nesrovnalosti v BP. A nesrovnalost v BP nic neříká o nějakém pozitivním A vzorku. Pozitivní vzorek obsahuje i informaci, jaký doping byl nalezen. BP tuto informaci nemá a nelze zjistit. A i kdyby, tak ona nesrovnalost se vztahuje před dvěma roky, nikoli na aktuální dobu. Tak proč náhle suspendovat cyklistu, u kterého nebyl nalezen pozitivní A vzorek.

+1/0
6.8.2014 8:50

R98o29m59a44n 81O84p67e70t 1861859765752

bez na UCI a rekni jim to

0/−3
6.8.2014 9:10

M43a79r86i96á92n 89J25o36s65e53f34í96k 1163861437208

Tady tomu se říká diskuze.... To znamená že sem lidé píšou své názory k tomu co je psáno v článku, tak nevím proč by měl někdo chodit naUCI

0/0
6.8.2014 12:00

R89o69m47a71n 77O83p30e42t 1571899845202

oni by mu tam treba vysvetlili o co vubec jde, evidentne je trochu mimo v tom co se vubec deje a nechce si to nechat vysvetlit. tak mu radim at tam jde a rekne jim to, schalne co mu na to odpovi.

0/0
6.8.2014 12:22

T89o39m55á55š 16H25o90r18a 2119815558395

Vzhledem k otevřenosti s jakou UCI informuje (nápříklad český cyklistický svaz zatím žádné oficiální info neobdržel) tady bohužel všichni vaříme z vody.

0/0
6.8.2014 15:54

R22o26m74a18n 14O32p77e38t 1601699635982

tady bude zase tolik lidi zklamanych, no prozacatek si aspon vyndejte hlavy ze zadeli, kouknete na zahranicni diskuze kde povazuji postup proti romanovi za opraveneny a pozastaveni jeho cinnosti za dobry krok,. ctete diskuzi dole

http://inrng.com/2014/08/uci-roman-kreuziger-athlete-passport/#more-21735

+1/0
5.8.2014 21:50

R52o66m84a72n 41O25p29e18t 1691819785752

tento clanek vysvetluje proc to s biopasem trva tak dlouho, a ze romanuv pripad naprosto odpovida beznym pracovnim delkam podobnych pripadu

http://cyclingtips.com.au/2014/08/anti-doping-expert-parisotto-explains-inherent-delays-in-biological-passport-system/

+4/0
5.8.2014 21:51

T67o24m17á76š 41V86a14n74č78u39r70a 4948375900308

Jste si vytáhl jen to, co sám uznáte za vhodné. Ano je tam zmínka, že podporuji pozastavení činnosti, ale opomněl jste dodat, že se tam také diskutuje, že se musí prokázat vina nebo být podloženo důkazy, aby došlo k pozastavení činnosti. 

Navíc je pravda, že biologické pasy je běh na dlouho trať. Jenže vyšetřovat nějakou domněnku několik let de facto znamená ukončení kariéry nebo naprosté znemožnění sportovce. A když se pak zjistí, že se zmýlily, tak kdo mu vrátí zašlou slávu a roky nicnedělání?

Ti malé ryby, o kterých se v článku píše jsou jen podřadní cyklisté, kteří ani nemají moc jak se bránit a pro tým nejsou cenní. Proto je tým vyloučil bez ztráty týmového výkonu. A bez boje přijali trest.

S Romanem je to jiný. Je cenným členem týmu a tým také není žádné drobátko. Proto se to takto řeší a jako mocný tým se postavil proti všemožné UCI, která si sama určuje pravidla a sama si určuje, kdo je vinný a kdo ne. Ostatně nikdo není dokonalý, tak proč by v případě UCI nemohlo dojít poprvé k tomu, že UCI přestřelilo a mýlí se.

V komunismus to také tak bylo. Všichni "tolerovali" jeho režim jeho pravidla, až jednou se proti němu povstali a špatný komunistický režim vytlačili.

Třeba UCI také dělá co dělá, ale některé věci už jsou nepřijatelné a je potřeba je změnit. Tak proč ne dnes.

+7/−3
5.8.2014 22:27

T41o24m76á15š 67B60r26a94b45e60c 2908656435956

Jako sorry, Romanovi fandím, přeji mu, aby z této "šlamastyky" vyšel s čistým štítem, nicméně srovnávat UCI s dřívějším komunismem je víc než přitažené za vlasy :-/. Tady před nedánem nastavil redaktor TM svým článkem mínění, že za touto kauzou stojí SKY. Neskutečnej nesmysl, bohužel se to asi některých drží dodnes. Roman Kreuziger je jistě cenným členem týmu Saxo, jak píšeš, nicméně UCI nemá jediný důvod jít zrovna po Romanovi, aby mu napařila flastr. Co by z tohoměla? 8-o Bohužel jsem zrovna dnes slyšel z úst celkem fundovaných lidí, že má Roman v BP velké nesrovnalosti. Tak snad se to dá do pořádku a 2 roky distanc ho nečeká

+5/−1
5.8.2014 23:24

T82o96m95á96š 65V48a31n53č11u70r45a 4628855670648

Jasně. Je to přitažené za vlasy. Tak jako je přitažené za vlasy reakce od Romana Opeta.

Ovšem to nic nemění na faktu, že jakákoli instituce nemusí být čistá. Už jen proto, že slabým článkem je vždy člověk, který je vždy ovlivnitelný a může se kdykoli zmýlit. Tak proč by UCI měla být jen ta čistá, pravdomluvná. Ano nemá důvod jen tak jít po RK. Ale kauza se dostala do vyšší roviny a existuje tu riziko, že UCI tentokrát šláplo vedle. A aby si zajistila čistý štít, tak se snaží se z toho nějak vykroutit. Bez téhle medializace by se případ zřejmě dále řešil v tichosti a třeba by se rozhodli jako vždy pro dvouletý trest, který by protistrana bez odporu přijala, byť ví, že mají pravdu o nevině. Kdo by odporoval UCI?

Fundované lidi? Jako jen ředitele UCI? Možná je to pravda, ale také to může být jen obranná strategie, jak píšu o pár řádku nahoře - snaží se z toho vykroutit.

Ostatně, pokud mají podezření z manipulace BP a výsledky nezávislých expertíz je nepřesvědčili. Tak ať dodají vlastní důkazy. Což je po tolika letech jaksi už těžké dokazovat, zvláště, když protistrana má poněkud přesvědčivé argumenty a expertízy. Pokud nemají důkaz, tak ať pak RK nechají do té doby na pokoji, než přijdou s jasným důkazem. Jestli jo, tak ať ho hned potrestají. A nehráli mrtvého brouka a nechávali tak RK i tým v nejistotě.

+1/0
5.8.2014 23:58

R61o20m93a12n 54O33p80e78t 1611469615892

co sem pisu pritazene za vlasy???? pastnul jsem ti sem nejnovejsi clanky, vydane dnes nebo vcera, ktere dokonale shrnuji aktualne znama fakta, a ze postup proti romanovi je zcela opraveneny. a ty pises neco o pritazenych vlasech.

0/−1
6.8.2014 0:33

R18o49m26a24n 91O67p23e86t 1721369985542

dnes jsem procital docela dukladne jak ty kontroly biopasu funguji, a musim s politovanim rict, ze pokud si aspon jeden ze tri expertu neni opravdu jisty odchylkami v biopasu, ktere muzou byt zpusobene jen dopingem, a jsou odhaleny cilene na konkretni cast sezony, tak staci kdyz jeden z tech tri expertu od toho trochu couvne a pripad se nikdy nedostane tam, kde uz je dnes. bohuzel vypada to, ze roman opravdu prokazatelne manipuloval se svymi vysledky, a bude za to pravdepobone potrestan. ano muze pak prijit na radu civilni soud ktery znevazi samotnou teorii biopasu, a mnohaletou prace s biopasy budou moci hodit komplet do kose. bohuzel je to jedina a nejlepsi cesta boje s dopingem a prizanl to i armstrong, ze zavedeni biopasu velice ztizilo doping

+3/−1
6.8.2014 0:06

T92o33m44á57š 38V82a23n59č55u59r82a 4738325100808

Může tomu tak být. Že z milionu expertíz stačí, aby jen jeden z nich měl pochybnost.

Ovšem nemáte pravdu, že nesrovnalost v BP způsobuje jen doping. Jak tu někdo uvedl příklad z reálného světa. Stačí obyčejný zápal plic a hodnoty pak budou házet. To chcete jako po dvou letech jen tak říci, že tyto výkyvy jsou důsledkem použití dopingu, když to byl jen zápal plic?

A také. Nikdo nepochybuje o užitečnosti BP. To ani RK. Celý problém je pouze o interpretaci jeho dat. Každý si ho vykládá jinak. Proto jsou stanoveny limity a ty překročeny nebyly.

+1/0
6.8.2014 9:20

R85o87m94a51n 72O84p68e69t 1161499795362

zapal plic je jasne prokazatelna vec. roman mel moznost podobnym zpusobem anomalie v pasu vysvetlit, ale pochopitelne pokud zadnej zapal plic nemel, tak mu velmi malo doktoru bude ochotnych tuto nemoc antidatovat do roku 2012 a este k tomu do vrcholu sezony. asi jel Giro se zapalem plic NE?? uvazuj proboha

+1/−1
6.8.2014 9:41

T22o69m52á72š 93V95a16n38č28u34r35a 4848375120138

Co takhle také přemýšlet? Zápal plic jsem uvedl jako příklad, který se stal u jiného. Netvrdil jsem, že ho měl.

Jen jsem poukázal na to, že za výkyvy nemusí stát jen doping, ale i něco jiného.

Co se stalo před dvěma lety nevím. Ať to dokazuji ostatní. Ale klidně se v té době mohlo něco přihodit. Ostatně si pamatuji, že se na něco léčil prášky a antidopingová kontrola to akceptovala. Jestli to bylo v oné době, už nevím.

0/0
6.8.2014 9:59

R61o35m35a65n 68O42p84e48t 1631719545232

ja nevim odkud ses, zijes v jeskyni_? kazdej normalni clovek, alespon v cesky republice (byl jsem i v zemich tretiho sveta kde to takhle nefunguje) kdyz mu neco je, jde k doktorovi, a ten o vsem ma zaznam, vysledky, a jaky predepsal leky a proc. Chapes to? doktor umi rict co ti bylo v roce 1995 v cervenci. pokud jsi uz teda byl na svete, o cemz pochybuju

0/0
6.8.2014 10:12

P65e96t81r 70B71e68r22á17n20e74k 9327692147797

není to sice k meritu věci, ale mě nepřijde normální, když dospělý svéprávný člověk jde k doktorovi pokaždé, když mu něco je. Je spousta minoritních zdravotních problémů, například drobných viroz, které třeba dokážou i přechodně změnit krevní obraz, ale běhat s každou k doktorovi ... ?

0/0
6.8.2014 11:31

R37o86m88a81n 65O32p48e59t 1831429135452

JJ nas pan prezident Zeman miva virozu s kterou k doktorovi nechodi. dal to snad nema cenu komentovat

0/0
6.8.2014 12:24

D27u11š86a13n 83D39i19t57r51i65c73h 3218686863549

To je hezké že zahraniční diskutéři požadují jeho potrestání, ale jaký to má vliv na celý případ?

+1/−1
6.8.2014 0:00

T40o40m92á22š 28B55r92a19b24e44c 2838446665336

Požadují? 8-o Promiň, zatím jsem nic takového nečetl, ale podle vyjádření RO považují postup za oprávněný. Nic o potrestání tam není! A já znovu píšu, snad se z toho Roman dostane, i když dle vyjádření některých fundovaných lidí dnes to bude pořádný oříšek :-(

+1/−1
6.8.2014 0:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze