Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysmátý Ricciardo i uzdravující se Schumacher. 5+1 pozitiv sezony F1

Formule 1 má za sebou první polovinu sezony a teď si bere měsíční pauzu. Jakých ale bylo prvních 11 závodů a jaká pozitiva zatím ročník přinesl? Redakce iDNES.cz jich vybrala pět a přidala k němu jedno bonusové plus, které se týká Michaela Schumachera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O54s50k95a78r 15K69o79v28a37ř57í83k 8967983876827

SchumiR^

0/0
28.7.2014 17:09

K16a75r83e34l 43V50a84c60h80u98t 9483822159833

5 motorů? ... Sakra, ošidili nás, prodali nám (s autem) jenom jeden! :-/

0/0
28.7.2014 14:54

H11o51n74z23a 25K78ř88e91n73e23k 7764244484918

Už mě nebaví tak, jako za éry desetiválců, ale stále se na to dá koukat. Včera jsem se díval po dlouhé na přenos na Nově a ten komentář je čím dál tím horší, Richtrovy emoce mi připadají jako orgasmus a opováží si říct v přímém přenosu sprosté slovo a také nepochopitelně používá anglické výrazy v zemi, kde je velká většina lidí, která angličtinu neovládá... Fabry zase emoce nemá skoro vůbec, ale alespoň nemá tak podivné průpovídky jako Richtr a navíc je mladý a bude se zlepšovat.

+3/0
28.7.2014 13:29

M36i74l27o87š 54F60i89a30l47a 2160461717442

Komentář je tragický, ale řekl bych, že to mají nějak podchyceno ve smlouvě. Oni podle mě prostě musí komentovat tak, aby se zdálo, že je to adrenalinové drama. Protože negativních hodnocení letošní F1 je až moc, ( dokonce i Vettel) tak to musí komentátoři nějak dohánět. A doopravdy je to nuda a teď už navíc i tichá nuda. Včera to bylo zajímavější ale ruku na srdce - kdyby nezapršelo deset minut před startem, bylo by to horší, než kterýkoliv předcházející závod. Zajímavé to začalo být až po prvním Safety Caru, který z toho udělal sice nespravedlivě ale aspoň závody.

0/−1
28.7.2014 13:35

I22v70o 14U27r15b14á21n78e93k 2146357737

Richtr, to je tragédie. On se zamiloval do svého až stupidního projevu...je půl hodiny po závodě a on pořád řve. :-)

+2/0
28.7.2014 15:34

M15i91l36o91š 96F67i33a96l15a 2300191287442

Formule jedna už dávno není to, k čemu měla být primárně určená. Nikdy tady nebyla od toho, aby auta splňovala nějaké limity, ať už spotřeby, okamžité spotřeby a různých hovadin. Vždycky to byl závod pilotů a ten nejlepší vyhrál. S postupující elektronikou se to víc a víc stává závodem počítačových inženýrů a piloti jsou odsouváni víc a víc dozadu. Nesmyslná nařízení a omezení, která udělala ze závodů nudu. Adrenalinu je tam jako když závodíte doma na Play-stationu a letos dokurvili i zvuk motorů, což bylo poslední, co z těch závodů dělalo něco výjimečného. 

Jezdil jsem na závody dost často a víkend od čtvrtka do neděle stával okolo průměrného měsíčního platu v naší zemi. Dnes tam není už nic, co by mě přesvědčilo abych ty peníze zaplatil a jel se na ně podívat přímo. A jak koukám do hlediště při závodech, tak nejsem sám, protože i dříve vyprodané tribuny jsou dnes ze třetiny prázdné.

Jinak souhlasím s Ricciardem jako s velkým pozitivem, protože se ukazuje, že Vettel ani zdaleka není tak výjimečný, jako z něj léta dělali. Prostě umí jezdit s formulí ale hlavně měl jen úžasné auto a možná i nejlepší program v něm.

+2/0
28.7.2014 13:18
Foto

P98e47t44r 65P38r13o19c96h72á83z80k93a 3282716872734

Sleduji F1 od roku 1970.Chápu,že vývoj nelze zastavit a tlak různých eko lobistů je víc než extrémní.Nemohu si pomoc.Závod současných vozů nemá s F1 už nic společného.Netvrdím,že se nevyskytují zajímavé situace,ale není to už ono.Všechna ta omezení by svědčila pohárovým soutěžím,ne však F1.To byla vždy královská disciplína konstruktérů,ktterá tlačila pokrok dál kupředu.Dneska je to víc o softwaru než o motoru a převodovce.S pilota se stává stroj,který jen reaguje na údaje na volantě a na instrukce inženýrů.I jeden výrobce pneumatik je chybou a to už vůbec nemluvím o tom,že pneumatiky jsou stavěné tak aby vydrželi jen určitou zátěž.Komu to v praxi prospěje?Stejně jako spousta rekuperačních systémů a elektroniky,které je ve voze nacpané.Dívám se na závody už jen s nostalgie.V letošním roce už ani ten zvuk nestojí za to.Vlastně to moc nevadí.Komentář na Nově se stejně nedá ve většině poslouchat a tak stačí koukat na obraz.Ještě že jsou i jiné sportovní kanály,kde jezdí skutečná závodní auta omezená jen rozměry,hmotností a obsahem motoru.Kde konstruktéři mohou pustit uzdu fantazie naplno.U F1 se jednoho dne dočkáme takového "závodění" jako kdyby tam jezdilo 22 vozů Škoda Citigo.A to mě moc netěší ač vím,že pokud to bude mít pod palcem Bernie a automobilová federace nic se nezmění.

+3/−2
28.7.2014 12:47

J85o44s48e34f 90K86o37m92e24n27d96a 3279379454747

Proč tolik vět namísto: chybí mi fatální nehody.

0/0
28.7.2014 22:03
Foto

P35e47t88r 12P94r23o15c20h33á40z55k42a 3132616162614

Fatální nehody mi rozhodně nechybí.Bezpečnost F1 nemá nic společného s omezením motorů ani pneumatik.Změnili se okruhy,je tam více bezpečnostních zón,změnil se i kokpit jezdce a je bezpečnější.Proto nedochází ke smrtelným nehodám.Zbytečně je omezené testování.Mohou se používat pneu jen jednoho výrobce a ještě nesmí moc vydržet,jsou stejné řídící jednotky a uvažuje se i o stejných motorech.Proč?K vůli ekonomice?Nikdy to nebyla záležitost chudých.Vždy do toho šli ti,co si to mohli dovolit.Věděli,že se jim to vyplatí.Zvedne to prestiž značky a posune vývoj.To,co se s toho stalo už je o něčem naprosto jiném.Pokud sledujete F1 víte,že některé automobilky zvažují,že seriál,pokud nedojde ke změnám opustí.Nehody nejsou to,co přitahuje zájem (tedy nejste li úchyl),ale skvělá technika,velký výkon,a také třeba dobrý zvuk,který je pro fandy něco jako kopncert špičkového umělce.Ale to nejspíš nepochopíte pokud jste to někdy nezažil.

0/0
29.7.2014 16:07

P29e97t15r 28V91i25n13t26r11l29í17k 3306634761

s tím Michaelem se asi nedá říct úplně pozitivum, ano žije, dýchá a už není v kómatu, ale kvalitní a plnohodnotný život to asi už nikdy nebude :-/

+3/0
28.7.2014 12:28

J70a18n 70S87p66á88l18e48n56ý 4287523401857

Když to říkáš ty, tak to vezmu jako fakt, určitě máš nejlepší informace..

0/0
28.7.2014 15:56

P28e38t67r 39V86i95n35t80r24l20í43k 3556284271

my se známe, že mi tykáte? jinak nevymýšlím si to z paty, ale všichni odborníci a lékaři v tomto oboru to tvrdí, tak odvozuji nejpřesnější informace od nich, ale chápu že to bylo rýpnutí

0/0
28.7.2014 17:53

M35i34c33h15a43l 31F65r51ý47d93a 1552439623312

Ke zprávě o testovací jezdkyni Williamsu je nutné doplnit, že manžel Susie Wolffové, nějaký Toto Wolff, vlastní v týmu Williams nezanedbatelný 30% podíl. Takže si svou manželku za volant zčásti svého monopostu prostě prosadí posadit. - Ta Čeština je krásná R^

0/0
28.7.2014 11:58

P42a78v75e60l 61M37r16á90z30e15k 6953859173583

Jen pro doplnění ... Toto Wolff odešel z Williamsu před sezónou a od té doby se snažil, jako jeden z ředitelů AMGMercedesu F1, podíl prodat. To se mu povedlo relativně nedávno.... ale to samozřejmě neznamená, že by tam stále neměl na věci nějaký vliv ;-D

0/0
28.7.2014 12:08

J53o82s46e64f 61K54o86m81e15n80d57a 3839529644177

Doplním, že v Silverstone zajela v trénincích 15 čas z 22 pilotů. Ta protekce musí být opravdu silná ;-D

+1/0
28.7.2014 12:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze