Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysmátý Ricciardo i uzdravující se Schumacher. 5+1 pozitiv sezony F1

Formule 1 má za sebou první polovinu sezony a teď si bere měsíční pauzu. Jakých ale bylo prvních 11 závodů a jaká pozitiva zatím ročník přinesl? Redakce iDNES.cz jich vybrala pět a přidala k němu jedno bonusové plus, které se týká Michaela Schumachera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O81s19k44a11r 51K74o94v73a23ř15í15k 8787223206557

SchumiR^

0/0
28.7.2014 17:09

K87a98r87e32l 29V61a93c83h84u16t 9153322509733

5 motorů? ... Sakra, ošidili nás, prodali nám (s autem) jenom jeden! :-/

0/0
28.7.2014 14:54

H19o25n50z37a 68K68ř89e98n18e69k 7814294474848

Už mě nebaví tak, jako za éry desetiválců, ale stále se na to dá koukat. Včera jsem se díval po dlouhé na přenos na Nově a ten komentář je čím dál tím horší, Richtrovy emoce mi připadají jako orgasmus a opováží si říct v přímém přenosu sprosté slovo a také nepochopitelně používá anglické výrazy v zemi, kde je velká většina lidí, která angličtinu neovládá... Fabry zase emoce nemá skoro vůbec, ale alespoň nemá tak podivné průpovídky jako Richtr a navíc je mladý a bude se zlepšovat.

+3/0
28.7.2014 13:29

M16i62l56o22š 97F19i22a41l74a 2280871587882

Komentář je tragický, ale řekl bych, že to mají nějak podchyceno ve smlouvě. Oni podle mě prostě musí komentovat tak, aby se zdálo, že je to adrenalinové drama. Protože negativních hodnocení letošní F1 je až moc, ( dokonce i Vettel) tak to musí komentátoři nějak dohánět. A doopravdy je to nuda a teď už navíc i tichá nuda. Včera to bylo zajímavější ale ruku na srdce - kdyby nezapršelo deset minut před startem, bylo by to horší, než kterýkoliv předcházející závod. Zajímavé to začalo být až po prvním Safety Caru, který z toho udělal sice nespravedlivě ale aspoň závody.

0/−1
28.7.2014 13:35

I81v16o 67U88r88b67á90n63e40k 2686957697

Richtr, to je tragédie. On se zamiloval do svého až stupidního projevu...je půl hodiny po závodě a on pořád řve. :-)

+2/0
28.7.2014 15:34

M28i28l40o97š 32F21i90a22l63a 2470311327262

Formule jedna už dávno není to, k čemu měla být primárně určená. Nikdy tady nebyla od toho, aby auta splňovala nějaké limity, ať už spotřeby, okamžité spotřeby a různých hovadin. Vždycky to byl závod pilotů a ten nejlepší vyhrál. S postupující elektronikou se to víc a víc stává závodem počítačových inženýrů a piloti jsou odsouváni víc a víc dozadu. Nesmyslná nařízení a omezení, která udělala ze závodů nudu. Adrenalinu je tam jako když závodíte doma na Play-stationu a letos dokurvili i zvuk motorů, což bylo poslední, co z těch závodů dělalo něco výjimečného. 

Jezdil jsem na závody dost často a víkend od čtvrtka do neděle stával okolo průměrného měsíčního platu v naší zemi. Dnes tam není už nic, co by mě přesvědčilo abych ty peníze zaplatil a jel se na ně podívat přímo. A jak koukám do hlediště při závodech, tak nejsem sám, protože i dříve vyprodané tribuny jsou dnes ze třetiny prázdné.

Jinak souhlasím s Ricciardem jako s velkým pozitivem, protože se ukazuje, že Vettel ani zdaleka není tak výjimečný, jako z něj léta dělali. Prostě umí jezdit s formulí ale hlavně měl jen úžasné auto a možná i nejlepší program v něm.

+2/0
28.7.2014 13:18
Foto

P86e26t95r 27P41r25o37c93h70á20z58k79a 3982226782944

Sleduji F1 od roku 1970.Chápu,že vývoj nelze zastavit a tlak různých eko lobistů je víc než extrémní.Nemohu si pomoc.Závod současných vozů nemá s F1 už nic společného.Netvrdím,že se nevyskytují zajímavé situace,ale není to už ono.Všechna ta omezení by svědčila pohárovým soutěžím,ne však F1.To byla vždy královská disciplína konstruktérů,ktterá tlačila pokrok dál kupředu.Dneska je to víc o softwaru než o motoru a převodovce.S pilota se stává stroj,který jen reaguje na údaje na volantě a na instrukce inženýrů.I jeden výrobce pneumatik je chybou a to už vůbec nemluvím o tom,že pneumatiky jsou stavěné tak aby vydrželi jen určitou zátěž.Komu to v praxi prospěje?Stejně jako spousta rekuperačních systémů a elektroniky,které je ve voze nacpané.Dívám se na závody už jen s nostalgie.V letošním roce už ani ten zvuk nestojí za to.Vlastně to moc nevadí.Komentář na Nově se stejně nedá ve většině poslouchat a tak stačí koukat na obraz.Ještě že jsou i jiné sportovní kanály,kde jezdí skutečná závodní auta omezená jen rozměry,hmotností a obsahem motoru.Kde konstruktéři mohou pustit uzdu fantazie naplno.U F1 se jednoho dne dočkáme takového "závodění" jako kdyby tam jezdilo 22 vozů Škoda Citigo.A to mě moc netěší ač vím,že pokud to bude mít pod palcem Bernie a automobilová federace nic se nezmění.

+3/−2
28.7.2014 12:47

J92o47s71e92f 81K39o23m52e23n55d87a 3899369774907

Proč tolik vět namísto: chybí mi fatální nehody.

0/0
28.7.2014 22:03
Foto

P93e14t51r 67P44r73o75c24h71á77z37k12a 3902456362214

Fatální nehody mi rozhodně nechybí.Bezpečnost F1 nemá nic společného s omezením motorů ani pneumatik.Změnili se okruhy,je tam více bezpečnostních zón,změnil se i kokpit jezdce a je bezpečnější.Proto nedochází ke smrtelným nehodám.Zbytečně je omezené testování.Mohou se používat pneu jen jednoho výrobce a ještě nesmí moc vydržet,jsou stejné řídící jednotky a uvažuje se i o stejných motorech.Proč?K vůli ekonomice?Nikdy to nebyla záležitost chudých.Vždy do toho šli ti,co si to mohli dovolit.Věděli,že se jim to vyplatí.Zvedne to prestiž značky a posune vývoj.To,co se s toho stalo už je o něčem naprosto jiném.Pokud sledujete F1 víte,že některé automobilky zvažují,že seriál,pokud nedojde ke změnám opustí.Nehody nejsou to,co přitahuje zájem (tedy nejste li úchyl),ale skvělá technika,velký výkon,a také třeba dobrý zvuk,který je pro fandy něco jako kopncert špičkového umělce.Ale to nejspíš nepochopíte pokud jste to někdy nezažil.

0/0
29.7.2014 16:07

P62e21t22r 50V67i35n39t77r25l33í24k 3876284711

s tím Michaelem se asi nedá říct úplně pozitivum, ano žije, dýchá a už není v kómatu, ale kvalitní a plnohodnotný život to asi už nikdy nebude :-/

+3/0
28.7.2014 12:28

J23a47n 82S30p31á12l18e27n74ý 4527343121967

Když to říkáš ty, tak to vezmu jako fakt, určitě máš nejlepší informace..

0/0
28.7.2014 15:56

P27e66t66r 44V24i20n64t51r62l24í24k 3786814621

my se známe, že mi tykáte? jinak nevymýšlím si to z paty, ale všichni odborníci a lékaři v tomto oboru to tvrdí, tak odvozuji nejpřesnější informace od nich, ale chápu že to bylo rýpnutí

0/0
28.7.2014 17:53

M83i41c15h94a59l 90F56r89ý18d40a 1762979533892

Ke zprávě o testovací jezdkyni Williamsu je nutné doplnit, že manžel Susie Wolffové, nějaký Toto Wolff, vlastní v týmu Williams nezanedbatelný 30% podíl. Takže si svou manželku za volant zčásti svého monopostu prostě prosadí posadit. - Ta Čeština je krásná R^

0/0
28.7.2014 11:58

P40a18v14e32l 91M81r14á75z27e15k 6573309833563

Jen pro doplnění ... Toto Wolff odešel z Williamsu před sezónou a od té doby se snažil, jako jeden z ředitelů AMGMercedesu F1, podíl prodat. To se mu povedlo relativně nedávno.... ale to samozřejmě neznamená, že by tam stále neměl na věci nějaký vliv ;-D

0/0
28.7.2014 12:08

J12o82s41e67f 16K86o38m45e21n68d92a 3969119664757

Doplním, že v Silverstone zajela v trénincích 15 čas z 22 pilotů. Ta protekce musí být opravdu silná ;-D

+1/0
28.7.2014 12:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze