Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

König poznává Tour. Vítr, stres, pády. Ať už přijdou kopce, vyhlíží

Za cílem si vzal od masérky láhev s vodou, sedl na kolo a uháněl k týmovému busu. Tam cyklista Leopold König sedl na trenažér a pomalu točil nohama, tak ze sebe dostával únavu ze 4. etapy Tour de France.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I66v48a54n 56H50a36n50c12k78o 2871776973239

Tak to je veľký amatérizmus nechať svojho lídra na GC 6 km pred cieľom bez podpory, veď v rovinatých etapách je to asi najkritickejšie miesto, to musia byť okolo lídra aspoň 3 cyklisti ktorí sú mu po ruke v prípade akýchkoľvek problémov. :-/

+1/0
9.7.2014 10:19

J20a18r70e21k 50W18o35l95f 5390249770

Dneska doufám, že se mi podaří "ohulit" práci a tak nejdýl v 15h utíkám směr televizor!! R^

0/0
9.7.2014 7:53

M33i57l90o12s 47V12a71l67y 8356262577752

Leos^, jeden z mala jedincu v peletone, pred kym se MUSI  s m e k n o u t    !!R^!!

+1/0
9.7.2014 0:36

T31o87m92á33š 13B65r60a20b81e50c 2768186835106

Otázka, jestli NetApp nezmění po 2 etapách lídra, mě dost točí. Svědčí to o absolutním neznalosti cyklistiky. Pokud tedy není lídr v totální krizi, což Leo není. Úplně stejně se před pár lety horlivě ptal po jedné ne zcela povedené etapě TM v rozhovoru s šéfem Astany ohledně Romana Kreuzigera.

Doufám, že časem začne psát o cyklu na idnes někdo, kdo tomu opravdu rozumí

+5/0
8.7.2014 22:16

J51i74r76i 45G62a74z69d60a 8484913464834

Tahle otázka je taky nad moje chápání. ..

+1/0
8.7.2014 22:23

M19a34r78t81i87n 89P21r83o21k46e87š 3831897812188

Jeho chvíle ještě příjdou-doufám R^

0/0
8.7.2014 21:47

M62a88r27t28i89n 72S71ý69k93o91r31a 1817108757697

Jak tam mohl zůstat sám 8-o

+1/0
8.7.2014 20:28

M48a10r86e29k 56Š35e40b10e61l86a 6954988871145

Jednoduse.. zmatky, nervozita, nekdo ho pribrzdi a je to...

0/0
9.7.2014 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze