Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

König poznává Tour. Vítr, stres, pády. Ať už přijdou kopce, vyhlíží

Za cílem si vzal od masérky láhev s vodou, sedl na kolo a uháněl k týmovému busu. Tam cyklista Leopold König sedl na trenažér a pomalu točil nohama, tak ze sebe dostával únavu ze 4. etapy Tour de France.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I37v42a45n 34H15a67n17c65k81o 2481876913679

Tak to je veľký amatérizmus nechať svojho lídra na GC 6 km pred cieľom bez podpory, veď v rovinatých etapách je to asi najkritickejšie miesto, to musia byť okolo lídra aspoň 3 cyklisti ktorí sú mu po ruke v prípade akýchkoľvek problémov. :-/

+1/0
9.7.2014 10:19

J21a63r29e84k 71W81o50l79f 5450779560

Dneska doufám, že se mi podaří "ohulit" práci a tak nejdýl v 15h utíkám směr televizor!! R^

0/0
9.7.2014 7:53

M97i26l25o91s 89V56a23l21y 8626642197172

Leos^, jeden z mala jedincu v peletone, pred kym se MUSI  s m e k n o u t    !!R^!!

+1/0
9.7.2014 0:36

T44o55m90á42š 33B33r23a20b55e34c 2878886765676

Otázka, jestli NetApp nezmění po 2 etapách lídra, mě dost točí. Svědčí to o absolutním neznalosti cyklistiky. Pokud tedy není lídr v totální krizi, což Leo není. Úplně stejně se před pár lety horlivě ptal po jedné ne zcela povedené etapě TM v rozhovoru s šéfem Astany ohledně Romana Kreuzigera.

Doufám, že časem začne psát o cyklu na idnes někdo, kdo tomu opravdu rozumí

+5/0
8.7.2014 22:16

J64i22r83i 65G88a91z63d87a 8354883514254

Tahle otázka je taky nad moje chápání. ..

+1/0
8.7.2014 22:23

M74a35r35t76i39n 13P11r56o84k38e79š 3481277552318

Jeho chvíle ještě příjdou-doufám R^

0/0
8.7.2014 21:47

M67a11r72t38i35n 25S31ý91k11o37r95a 1747278527557

Jak tam mohl zůstat sám 8-o

+1/0
8.7.2014 20:28

M29a12r90e17k 58Š87e84b78e94l83a 6864298821355

Jednoduse.. zmatky, nervozita, nekdo ho pribrzdi a je to...

0/0
9.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze