Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

König poznává Tour. Vítr, stres, pády. Ať už přijdou kopce, vyhlíží

Za cílem si vzal od masérky láhev s vodou, sedl na kolo a uháněl k týmovému busu. Tam cyklista Leopold König sedl na trenažér a pomalu točil nohama, tak ze sebe dostával únavu ze 4. etapy Tour de France.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I97v56a48n 10H21a39n82c69k46o 2641906323599

Tak to je veľký amatérizmus nechať svojho lídra na GC 6 km pred cieľom bez podpory, veď v rovinatých etapách je to asi najkritickejšie miesto, to musia byť okolo lídra aspoň 3 cyklisti ktorí sú mu po ruke v prípade akýchkoľvek problémov. :-/

+1/0
9.7.2014 10:19

J43a57r75e93k 77W30o66l32f 5180779870

Dneska doufám, že se mi podaří "ohulit" práci a tak nejdýl v 15h utíkám směr televizor!! R^

0/0
9.7.2014 7:53

M19i30l41o33s 44V65a84l89y 8426592607892

Leos^, jeden z mala jedincu v peletone, pred kym se MUSI  s m e k n o u t    !!R^!!

+1/0
9.7.2014 0:36

T83o59m75á86š 40B29r14a98b84e43c 2758456515126

Otázka, jestli NetApp nezmění po 2 etapách lídra, mě dost točí. Svědčí to o absolutním neznalosti cyklistiky. Pokud tedy není lídr v totální krizi, což Leo není. Úplně stejně se před pár lety horlivě ptal po jedné ne zcela povedené etapě TM v rozhovoru s šéfem Astany ohledně Romana Kreuzigera.

Doufám, že časem začne psát o cyklu na idnes někdo, kdo tomu opravdu rozumí

+5/0
8.7.2014 22:16

J29i65r28i 90G95a74z48d70a 8224123194514

Tahle otázka je taky nad moje chápání. ..

+1/0
8.7.2014 22:23

M45a11r98t16i42n 26P82r96o84k19e28š 3541787902878

Jeho chvíle ještě příjdou-doufám R^

0/0
8.7.2014 21:47

M73a87r34t85i64n 86S92ý63k64o34r24a 1677648247457

Jak tam mohl zůstat sám 8-o

+1/0
8.7.2014 20:28

M88a63r84e30k 77Š67e96b85e37l43a 6294678151445

Jednoduse.. zmatky, nervozita, nekdo ho pribrzdi a je to...

0/0
9.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze