Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stav motorů Renault je neakceptovatelný, zaútočil šéf Red Bullu

Mistrovský tým je v krizi. Sezona formule 1 není ani v polovině, ale Sebastian Vettel již může na obhajobu titulu zapomenout. O viníkovi mají v Red Bullu jasno. Je jím francouzský dodavatel motorů Renault a šéf stáje mistrů světa si po tragickém výsledku v Rakousku přestal brát servítky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51a15r10t30i62n 95J65i22r64o34u95s36e82k 7276915265408

Zkuste do nádrže nalít Red Bull. Dává křídla. :-)

0/0
23.6.2014 23:32

P64e46t73r 72M92a96r86e12č37e52k 1973881769398

"Renault, kousek F1 v každém našem voze" ;-D . Teď to konečně začalo dávat smysl. Tak ať si staví motory sami. Je ovšem zajímavé , že v Kanadě jim výkon nechyběl.

0/0
23.6.2014 19:03

M63a27r84i55e 63N64e45u70m33a37n63n87o32v38á 1543766324328

Na někoho se to musí svést, ne? :-)

0/0
23.6.2014 14:58

P49e23t28r 58U14r58a17m 1222280353527

tomu se rika, ze nekdo neumi prohravat. Zajimavy, ze v Kanade byli po MGP druhy nejrychlejsi a to je trat hodne narocna na motor. Takze ta ostuda na domaci trati nebude jen kvuli motoru.

0/0
23.6.2014 12:39

R66o33m86a94n 47Z71a65j41í45č62e75k 1299759490458

...fnuk, fnuk, fnuk....a ani to logo francouzi nemaji ;-D;-D

+1/0
23.6.2014 12:19

M38i19l63o72s81l75a75v 65K36r25á39t15k22ý 3361489504457

Já sice nejezdím v F1, ale pod kapotou mám taky motor Renault a to že je to srač.a jsem jim mohl říct už dávno.

+6/−1
23.6.2014 12:02

H65o13n75z92a 83H65e87j44l 7859691722924

Made my Day :-)

+1/0
23.6.2014 12:49

K51a18r67e29l 97F58a55j52t 5768902671593

Tak zrovna já vidím red bull docela rád na konci startovního pole. Historicky (dnes už historicky) mi vadí to, že si v době kdy se omezovali rozpočty, začali se dělat obstrukce s počty testovacích kol apod. udělal "juniorský" tým TR ... tomu, že kromě využití staršího vozu v TR si týmy mezi sebou pravidelně nevyměňovali potřebná data věří snad jen malé dítě ... a díky této výhodě se RB dostal na pozice kde teď několik let byl ...

+2/0
23.6.2014 11:16

V78l18a66s53t15i96m21i40l 19T57e83n41c61e25r 4790160927400

Ale vždyť to je v F1 normální. Dote'd dominoval RedBull, teď je tahounem Mercedes. Před pár lety bylo Ferrari k neporažení, zrovna tak McLaren, v dávnější minulosti Lotus, Williams atd. Pak nastal ústup ze slávy, ale po pár letech usilovného vývoje se opět může pomýšlet o návratu na výsluní. Každý chvilku tahá pilku. ;-)

+13/0
23.6.2014 11:00

R89o94m63a32n 86K95r54a16t49o91c89h66v49í74l 6456267246744

RedBulové RedBulové - díky motorům Renault jste 4x za sebou vyhráli vše co se dalo, tak teďka mlčte.

+8/0
23.6.2014 10:40

J98a44n 39M88e58n42c82l 1925341354679

no... diky motorum Renault to bylo nektere roky zajimave, protoze ztracely uz tehdy... letos se taky zda, ze aerodynicky to RB zvladlo asi nejlip, ale motory ztraceji letos uz presprilis... takze "diky motorum Renault" to uplne nebylo, obavam se...

+1/0
23.6.2014 11:03

P81e78t48r 58M45a11r71e95č55e31k 1703971979568

Také si myslím , že motory na  jejich titulech mají tu nejmenší zásluhu. Holt došly fígle jak udělat auto v zatáčkách ještě rychlejší. A jen aerodynamikou to asi nebylo.

0/0
23.6.2014 19:07

Z29d50e52n18ě18k 95S45e10i14d17l 9587111109464

Až se zbaví Vettela, možná jim budu fandit...

+5/−2
23.6.2014 9:56

P30e48t92r 70H28a48j66n23ý 3504178142726

Co Vám udělal?

+1/−1
23.6.2014 10:04

P29a67v53e38l 45Š40e41b39e91s40t84a 4252398315808

Je módní si do něj kopnout...

+4/−1
23.6.2014 12:37

M74i40l10a43n 10Š35m75o16l37í98k 3797584882160

ČUT !!! A s jakou chutííí ;-D;-D

0/0
23.6.2014 15:34

K98a45r14e45l 32N26o41v59á78č22e70k 5681175379186

Pořád ve formuli 1 lepí změnu na změnu, aby zajistili zábavnější průběh a výsledek je, že je pořád nudnější a nudnější. Kdyby tam nebyl ten nesmysl s povinným nasazováním druhých (i když nevhodných) pneumatik společně s ještě větším nesmyslem, že dělaj pneumatiky schválně tak, aby nevydržely dlouho, tak se během závodu nestane vůbec nic. Měli by se vrátit na začátek - dát jen omezení, která zaručí bezpečnost a třeba strop výdajů týmu na sezonu a jinak všechny regulace zrušit (včetně jednoho dodavatele pneumatik a každý, ať si mění a tankuje, jak chce).

0/0
23.6.2014 9:29

P17e55p88a 27J85e48t20e16l 4694725479528

Čím míň pravidel, které srovnávají výkonnost aut, tím větší nuda - budou kroužit dvojičky s desetisekundovými rozestupy.

0/−1
23.6.2014 9:37

J61a26n 38N65o80v52á32k 9925948804795

Pokud je účelem srovnat výkonnost aut, tak proč všechny jezdce neposadit do stejného univerzálního auta F1.

+1/0
23.6.2014 11:52

J16o15s49e24f 61K87o72m41e28n47d96a 3299539904417

Navíc by měli zauvažovat o výměně týmové dvojky Vettela.

+5/−5
23.6.2014 8:13

J13i66ř88í 38Č43e71r84n72ý 9798433492566

;-D rozdíl patrný pouhým okem..., tak to mne pobavilo...R^ Tam kde se měří rozdíly na desetiny, setiny.. ;-D A nebo bych tedy chtěl vaše oči mít, pane redaktore.. ;-)

0/−6
23.6.2014 8:10
Foto

P88a26v83e44l 23Č36e74r81n21í45k 1338575280960

desetina sekundy je ve stokilometrové rychlosti délka odpovídající 3 metrům. A to se samozřejmě v nejbližší zatáčce projeví. Například právě (ne)předjetím.

+14/0
23.6.2014 8:23

R41a28d15e63k 95B84ě73h49a48v65ý 4138655463184

No kdyz se podivate na jizdu jednoho samotneho auta a pak zvlast na jizdu druheho auta, tak to nepoznate. To je pravda. Ale v momente kdy ta auta jedou vedle sebe nebo tesne za sebou, tak to poznate bez problemu. Na dlouhe rovince to muze udelat treba 10 m rozdilu.

+4/0
23.6.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze