Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stav motorů Renault je neakceptovatelný, zaútočil šéf Red Bullu

Mistrovský tým je v krizi. Sezona formule 1 není ani v polovině, ale Sebastian Vettel již může na obhajobu titulu zapomenout. O viníkovi mají v Red Bullu jasno. Je jím francouzský dodavatel motorů Renault a šéf stáje mistrů světa si po tragickém výsledku v Rakousku přestal brát servítky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a54r24t87i66n 25J25i79r79o91u94s37e96k 7556305115248

Zkuste do nádrže nalít Red Bull. Dává křídla. :-)

0/0
23.6.2014 23:32

P63e55t14r 46M94a57r49e72č68e42k 1793181359118

"Renault, kousek F1 v každém našem voze" ;-D . Teď to konečně začalo dávat smysl. Tak ať si staví motory sami. Je ovšem zajímavé , že v Kanadě jim výkon nechyběl.

0/0
23.6.2014 19:03

M71a44r94i71e 23N33e39u49m64a11n51n12o60v34á 1823596834478

Na někoho se to musí svést, ne? :-)

0/0
23.6.2014 14:58

P85e13t75r 52U35r14a73m 1952740243977

tomu se rika, ze nekdo neumi prohravat. Zajimavy, ze v Kanade byli po MGP druhy nejrychlejsi a to je trat hodne narocna na motor. Takze ta ostuda na domaci trati nebude jen kvuli motoru.

0/0
23.6.2014 12:39

R82o44m71a54n 90Z33a91j12í82č16e76k 1839249900138

...fnuk, fnuk, fnuk....a ani to logo francouzi nemaji ;-D;-D

+1/0
23.6.2014 12:19

M93i91l95o24s89l18a57v 41K31r32á34t28k18ý 3901979264587

Já sice nejezdím v F1, ale pod kapotou mám taky motor Renault a to že je to srač.a jsem jim mohl říct už dávno.

+6/−1
23.6.2014 12:02

H24o50n81z65a 79H57e68j11l 7899571112414

Made my Day :-)

+1/0
23.6.2014 12:49

K19a28r61e61l 31F19a80j10t 5598342881343

Tak zrovna já vidím red bull docela rád na konci startovního pole. Historicky (dnes už historicky) mi vadí to, že si v době kdy se omezovali rozpočty, začali se dělat obstrukce s počty testovacích kol apod. udělal "juniorský" tým TR ... tomu, že kromě využití staršího vozu v TR si týmy mezi sebou pravidelně nevyměňovali potřebná data věří snad jen malé dítě ... a díky této výhodě se RB dostal na pozice kde teď několik let byl ...

+2/0
23.6.2014 11:16

V13l50a31s66t14i83m21i84l 88T28e68n72c18e47r 4240430367220

Ale vždyť to je v F1 normální. Dote'd dominoval RedBull, teď je tahounem Mercedes. Před pár lety bylo Ferrari k neporažení, zrovna tak McLaren, v dávnější minulosti Lotus, Williams atd. Pak nastal ústup ze slávy, ale po pár letech usilovného vývoje se opět může pomýšlet o návratu na výsluní. Každý chvilku tahá pilku. ;-)

+13/0
23.6.2014 11:00

R10o60m55a10n 22K13r72a65t85o80c26h26v97í89l 6606567626384

RedBulové RedBulové - díky motorům Renault jste 4x za sebou vyhráli vše co se dalo, tak teďka mlčte.

+8/0
23.6.2014 10:40

J35a12n 95M16e46n26c51l 1895591874539

no... diky motorum Renault to bylo nektere roky zajimave, protoze ztracely uz tehdy... letos se taky zda, ze aerodynicky to RB zvladlo asi nejlip, ale motory ztraceji letos uz presprilis... takze "diky motorum Renault" to uplne nebylo, obavam se...

+1/0
23.6.2014 11:03

P83e94t46r 72M47a33r38e78č12e38k 1283931489968

Také si myslím , že motory na  jejich titulech mají tu nejmenší zásluhu. Holt došly fígle jak udělat auto v zatáčkách ještě rychlejší. A jen aerodynamikou to asi nebylo.

0/0
23.6.2014 19:07

Z39d67e71n29ě77k 22S61e83i84d18l 9347261939244

Až se zbaví Vettela, možná jim budu fandit...

+5/−2
23.6.2014 9:56

P39e57t31r 53H84a22j12n84ý 3784538602666

Co Vám udělal?

+1/−1
23.6.2014 10:04

P32a77v59e10l 17Š18e57b18e16s57t78a 4702808755908

Je módní si do něj kopnout...

+4/−1
23.6.2014 12:37

M98i20l38a48n 31Š38m23o48l54í17k 3747184352930

ČUT !!! A s jakou chutííí ;-D;-D

0/0
23.6.2014 15:34

K54a87r28e68l 21N88o82v34á84č10e25k 5671845189806

Pořád ve formuli 1 lepí změnu na změnu, aby zajistili zábavnější průběh a výsledek je, že je pořád nudnější a nudnější. Kdyby tam nebyl ten nesmysl s povinným nasazováním druhých (i když nevhodných) pneumatik společně s ještě větším nesmyslem, že dělaj pneumatiky schválně tak, aby nevydržely dlouho, tak se během závodu nestane vůbec nic. Měli by se vrátit na začátek - dát jen omezení, která zaručí bezpečnost a třeba strop výdajů týmu na sezonu a jinak všechny regulace zrušit (včetně jednoho dodavatele pneumatik a každý, ať si mění a tankuje, jak chce).

0/0
23.6.2014 9:29

P77e60p71a 19J30e12t74e49l 4144395379198

Čím míň pravidel, které srovnávají výkonnost aut, tím větší nuda - budou kroužit dvojičky s desetisekundovými rozestupy.

0/−1
23.6.2014 9:37

J38a14n 91N42o98v31á23k 9605698604115

Pokud je účelem srovnat výkonnost aut, tak proč všechny jezdce neposadit do stejného univerzálního auta F1.

+1/0
23.6.2014 11:52

J69o85s18e74f 34K38o32m62e53n15d67a 3759569124987

Navíc by měli zauvažovat o výměně týmové dvojky Vettela.

+5/−5
23.6.2014 8:13

J15i91ř79í 47Č24e39r82n79ý 9548303912666

;-D rozdíl patrný pouhým okem..., tak to mne pobavilo...R^ Tam kde se měří rozdíly na desetiny, setiny.. ;-D A nebo bych tedy chtěl vaše oči mít, pane redaktore.. ;-)

0/−6
23.6.2014 8:10
Foto

P25a45v70e56l 21Č27e58r11n32í22k 1378495210800

desetina sekundy je ve stokilometrové rychlosti délka odpovídající 3 metrům. A to se samozřejmě v nejbližší zatáčce projeví. Například právě (ne)předjetím.

+14/0
23.6.2014 8:23

R75a83d13e70k 37B45ě39h98a26v31ý 4808315463714

No kdyz se podivate na jizdu jednoho samotneho auta a pak zvlast na jizdu druheho auta, tak to nepoznate. To je pravda. Ale v momente kdy ta auta jedou vedle sebe nebo tesne za sebou, tak to poznate bez problemu. Na dlouhe rovince to muze udelat treba 10 m rozdilu.

+4/0
23.6.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze