Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stav motorů Renault je neakceptovatelný, zaútočil šéf Red Bullu

Mistrovský tým je v krizi. Sezona formule 1 není ani v polovině, ale Sebastian Vettel již může na obhajobu titulu zapomenout. O viníkovi mají v Red Bullu jasno. Je jím francouzský dodavatel motorů Renault a šéf stáje mistrů světa si po tragickém výsledku v Rakousku přestal brát servítky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a51r52t69i82n 91J36i97r87o41u90s82e13k 7596265815978

Zkuste do nádrže nalít Red Bull. Dává křídla. :-)

0/0
23.6.2014 23:32

P94e73t38r 12M90a12r41e79č31e70k 1973491219378

"Renault, kousek F1 v každém našem voze" ;-D . Teď to konečně začalo dávat smysl. Tak ať si staví motory sami. Je ovšem zajímavé , že v Kanadě jim výkon nechyběl.

0/0
23.6.2014 19:03

M55a23r55i60e 56N35e33u23m65a89n81n32o46v11á 1503656884798

Na někoho se to musí svést, ne? :-)

0/0
23.6.2014 14:58

P66e62t56r 64U13r81a89m 1492200883607

tomu se rika, ze nekdo neumi prohravat. Zajimavy, ze v Kanade byli po MGP druhy nejrychlejsi a to je trat hodne narocna na motor. Takze ta ostuda na domaci trati nebude jen kvuli motoru.

0/0
23.6.2014 12:39

R31o37m57a76n 13Z44a68j56í97č69e55k 1739809170488

...fnuk, fnuk, fnuk....a ani to logo francouzi nemaji ;-D;-D

+1/0
23.6.2014 12:19

M29i68l65o40s39l64a80v 28K82r58á79t90k19ý 3731709164247

Já sice nejezdím v F1, ale pod kapotou mám taky motor Renault a to že je to srač.a jsem jim mohl říct už dávno.

+6/−1
23.6.2014 12:02

H61o34n54z42a 65H81e19j90l 7209201872754

Made my Day :-)

+1/0
23.6.2014 12:49

K56a64r61e31l 83F79a59j94t 5508192741273

Tak zrovna já vidím red bull docela rád na konci startovního pole. Historicky (dnes už historicky) mi vadí to, že si v době kdy se omezovali rozpočty, začali se dělat obstrukce s počty testovacích kol apod. udělal "juniorský" tým TR ... tomu, že kromě využití staršího vozu v TR si týmy mezi sebou pravidelně nevyměňovali potřebná data věří snad jen malé dítě ... a díky této výhodě se RB dostal na pozice kde teď několik let byl ...

+2/0
23.6.2014 11:16

V32l53a58s82t36i62m40i40l 27T73e85n94c23e32r 4740570557880

Ale vždyť to je v F1 normální. Dote'd dominoval RedBull, teď je tahounem Mercedes. Před pár lety bylo Ferrari k neporažení, zrovna tak McLaren, v dávnější minulosti Lotus, Williams atd. Pak nastal ústup ze slávy, ale po pár letech usilovného vývoje se opět může pomýšlet o návratu na výsluní. Každý chvilku tahá pilku. ;-)

+13/0
23.6.2014 11:00

R17o71m70a14n 43K54r21a48t32o44c82h67v92í52l 6596377206214

RedBulové RedBulové - díky motorům Renault jste 4x za sebou vyhráli vše co se dalo, tak teďka mlčte.

+8/0
23.6.2014 10:40

J32a36n 63M57e78n56c58l 1825781664179

no... diky motorum Renault to bylo nektere roky zajimave, protoze ztracely uz tehdy... letos se taky zda, ze aerodynicky to RB zvladlo asi nejlip, ale motory ztraceji letos uz presprilis... takze "diky motorum Renault" to uplne nebylo, obavam se...

+1/0
23.6.2014 11:03

P61e15t12r 49M60a11r12e56č28e19k 1143701879398

Také si myslím , že motory na  jejich titulech mají tu nejmenší zásluhu. Holt došly fígle jak udělat auto v zatáčkách ještě rychlejší. A jen aerodynamikou to asi nebylo.

0/0
23.6.2014 19:07

Z95d56e59n79ě42k 45S85e21i62d34l 9297341599924

Až se zbaví Vettela, možná jim budu fandit...

+5/−2
23.6.2014 9:56

P23e54t59r 75H54a40j70n38ý 3804278412506

Co Vám udělal?

+1/−1
23.6.2014 10:04

P56a79v91e12l 27Š64e75b27e81s10t97a 4132458305318

Je módní si do něj kopnout...

+4/−1
23.6.2014 12:37

M49i52l76a30n 36Š50m19o42l72í58k 3387264562680

ČUT !!! A s jakou chutííí ;-D;-D

0/0
23.6.2014 15:34

K66a75r41e48l 91N87o15v29á59č16e63k 5571425209236

Pořád ve formuli 1 lepí změnu na změnu, aby zajistili zábavnější průběh a výsledek je, že je pořád nudnější a nudnější. Kdyby tam nebyl ten nesmysl s povinným nasazováním druhých (i když nevhodných) pneumatik společně s ještě větším nesmyslem, že dělaj pneumatiky schválně tak, aby nevydržely dlouho, tak se během závodu nestane vůbec nic. Měli by se vrátit na začátek - dát jen omezení, která zaručí bezpečnost a třeba strop výdajů týmu na sezonu a jinak všechny regulace zrušit (včetně jednoho dodavatele pneumatik a každý, ať si mění a tankuje, jak chce).

0/0
23.6.2014 9:29

P55e56p39a 33J19e30t85e13l 4964145989478

Čím míň pravidel, které srovnávají výkonnost aut, tím větší nuda - budou kroužit dvojičky s desetisekundovými rozestupy.

0/−1
23.6.2014 9:37

J47a28n 52N88o47v29á58k 9245338664635

Pokud je účelem srovnat výkonnost aut, tak proč všechny jezdce neposadit do stejného univerzálního auta F1.

+1/0
23.6.2014 11:52

J53o42s26e30f 91K69o65m77e18n98d28a 3269119974917

Navíc by měli zauvažovat o výměně týmové dvojky Vettela.

+5/−5
23.6.2014 8:13

J47i47ř80í 71Č44e43r91n49ý 9668103172276

;-D rozdíl patrný pouhým okem..., tak to mne pobavilo...R^ Tam kde se měří rozdíly na desetiny, setiny.. ;-D A nebo bych tedy chtěl vaše oči mít, pane redaktore.. ;-)

0/−6
23.6.2014 8:10
Foto

P25a38v83e94l 88Č88e92r85n90í91k 1108925430410

desetina sekundy je ve stokilometrové rychlosti délka odpovídající 3 metrům. A to se samozřejmě v nejbližší zatáčce projeví. Například právě (ne)předjetím.

+14/0
23.6.2014 8:23

R36a90d48e28k 12B50ě90h55a81v20ý 4438615323304

No kdyz se podivate na jizdu jednoho samotneho auta a pak zvlast na jizdu druheho auta, tak to nepoznate. To je pravda. Ale v momente kdy ta auta jedou vedle sebe nebo tesne za sebou, tak to poznate bez problemu. Na dlouhe rovince to muze udelat treba 10 m rozdilu.

+4/0
23.6.2014 9:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze