Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kreuziger zahájil Tirreno 4. místem v časovce týmů, Štybar pátý v Nice

Jinak to snad ani dopadnout nemohlo. V týmu Omegy strojově šlapal mistr světa Martin, za ním spurteři Cavendish a Renshaw, Urán, Polák Kwiatkowski. Belgický expres se řítil po trase týmové časovky, co zahájila závod dvou moří Tirreno-Adriatico. Nikde nestavěl a kdo se mu postavil, toho porazil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a97n 16V49y52b46í55h17a50l 8196670839848

Roman se hodnotí jako slabší článek, co se včerejší časovky týká. Snad to bude už jen lepší. O úspěchu/neúspěchu budou rozhodovat klasiky, ale top ten na Tirrenu by jistě potěšila.

0/0
13.3.2014 10:00

J96i24r63i 59G17a59z25d69a 8454333874764

doufam, ze u lea se z toho nestane nejaky chronicky problem a nebude mit problem s pripravou a ucasti na TdF

+1/0
13.3.2014 8:26

J49a22n 45V83y72b81í19h63a82l 8576940679248

Je to velká škoda, že Leo nejede T-A, super obsazený závod, co se etapáků týká vrchol jarní sezóny, do top 5 by to byl vynikající výsledek.

0/0
13.3.2014 10:02

J67a58r18o43s53l32a34v 63T86k37a95d65l41e65c 6596630276230

Honzo,Ty si myslíš že T-A je vrchol jarní sezony??? Jede se P-N--taktéž etapák:-/ No,nevím,nevím,dle čeho tak usuzuješ. Ale to je v pohodě.;-)

0/0
13.3.2014 13:57

M73i27c72h13a34l 19M33i76l37l58e30r 9126492299942

letosni P-N je ale slabota programem a proto se vice jmen soustredilo na T-A.

Nevim jak s etapaky, ale za vrchol jarni sezony se spis povazovala serie jarnich klasik na severu Francie, v Belgii atd.

+1/0
13.3.2014 14:00

J44a49n 11V17y36b90í11h63a23l 8616840499278

Jaký atd.? Napadá mě snad už jen Milano - San Remo.

0/0
13.3.2014 20:02

J41a25n 58V10y64b43í30h49a51l 8636330979198

Ještě se pojede mnoho jarních etapáků, není jen T - A a P - N. Usuzuji tak podle obsazení.

Neřekl bych, že P - N je slabosta programem, jak říká Michal. Zkusili to postavit jinak než obvykle a stal se z toho závod i pro trochu jiné borce než jsou obvykle ti, kteří se perou o čelní místa na GT. Proto dalši většinou přednost T - A, takže drtivá většina velkých jmen je právě tam.

JInak psal jsem, že co se etapáků týká a psal jsem to záměrně, právě abych vynechal klasiky. Ty jsou ve své vlastní kategorii.

0/0
13.3.2014 19:59

J75a94r75o43s84l86a76v 69T95k25a57d55l90e31c 6716630596510

Pro zasvěcené....jsem strašně rozpoložen,nakoho dávat hlas. Jestli na Omegu,jestli na BMC:-/ OPQS jede opět jako časovaný stroj----ovšem na Tirranu. BMC zase duševní záležitost.:-/ Asi to vidím na doutník.;-)

+1/0
12.3.2014 20:54

T48o69m16á45š 21B98r29a46b15e97c 2548926855766

Spíš rozpolcen, ne? ;-)

+4/0
12.3.2014 21:19

O18l26d25ř16i86c78h 76B96í72l56ý 7448105114536

spíš rozložen

+2/0
13.3.2014 9:14

M73o22j57m84í91r 21S84k38á13l40a 2820762246

...rozpuštěný a vypuštěný...;-D

0/0
13.3.2014 12:46

M48o80j77m24í12r 38S80k47á73l16a 2650752796

Nechápu co řešíš, dědku...8-o:-P

http://www.trekfactoryracing.com/

(já v tom mám jasno...;-))

0/0
13.3.2014 12:49

J74a51r95o58s10l21a96v 74T71k92a50d69l11e73c 6916790236830

KOPYTA!

0/0
13.3.2014 13:58

M32o20j64m37í25r 94S41k42á70l30a 2160982166

No, je ale pravda, že od té doby co jezdíš na té KTM motokrosce, tak už s TREK teamem nemůžeš mít nic společného, že...:-P Takže holt BOMPCQS team, dědkuR^;-D

0/0
13.3.2014 14:42

O90l18d21ř46i43c41h 53B40í71l78ý 7498755874376

do trek teamu jsem přesedlal já...hledám jméno. Zatím Terezka nebo Kaisa

0/0
13.3.2014 16:17

J54a11r63o87s66l60a31v 42T65k25a46d35l11e26c 6676490766670

Musí být mužského rodu!!! Třeba Jaroušek;-D Terky a Kaisy nesmíš!!! TO víš,Trek je Trek.

0/0
13.3.2014 16:26

M72o86j58m60í89r 37S58k47á68l52a 2600412246

"Klíště"...:-P

0/0
14.3.2014 21:08

J61a37r66o86s40l16a41v 49T48k83a58d52l94e98c 6176400376720

ALEEEEE DOBŘE    !!!!! Štyby pátej a náš mladej sedmej.R^R^R^ Dnes dobrej den,teda zatím.;-)

+2/0
12.3.2014 18:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze