Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kreuziger zahájil Tirreno 4. místem v časovce týmů, Štybar pátý v Nice

Jinak to snad ani dopadnout nemohlo. V týmu Omegy strojově šlapal mistr světa Martin, za ním spurteři Cavendish a Renshaw, Urán, Polák Kwiatkowski. Belgický expres se řítil po trase týmové časovky, co zahájila závod dvou moří Tirreno-Adriatico. Nikde nestavěl a kdo se mu postavil, toho porazil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a65n 50V32y88b15í58h27a38l 8926570389138

Roman se hodnotí jako slabší článek, co se včerejší časovky týká. Snad to bude už jen lepší. O úspěchu/neúspěchu budou rozhodovat klasiky, ale top ten na Tirrenu by jistě potěšila.

0/0
13.3.2014 10:00

J14i40r59i 57G65a92z59d23a 8284633504164

doufam, ze u lea se z toho nestane nejaky chronicky problem a nebude mit problem s pripravou a ucasti na TdF

+1/0
13.3.2014 8:26

J62a60n 50V81y72b61í10h36a94l 8776560429578

Je to velká škoda, že Leo nejede T-A, super obsazený závod, co se etapáků týká vrchol jarní sezóny, do top 5 by to byl vynikající výsledek.

0/0
13.3.2014 10:02

J33a22r64o41s73l87a56v 32T51k66a23d47l44e73c 6106850136390

Honzo,Ty si myslíš že T-A je vrchol jarní sezony??? Jede se P-N--taktéž etapák:-/ No,nevím,nevím,dle čeho tak usuzuješ. Ale to je v pohodě.;-)

0/0
13.3.2014 13:57

M82i51c97h76a56l 30M94i37l76l18e62r 9126252179682

letosni P-N je ale slabota programem a proto se vice jmen soustredilo na T-A.

Nevim jak s etapaky, ale za vrchol jarni sezony se spis povazovala serie jarnich klasik na severu Francie, v Belgii atd.

+1/0
13.3.2014 14:00

J47a57n 85V88y62b59í40h18a83l 8686350279368

Jaký atd.? Napadá mě snad už jen Milano - San Remo.

0/0
13.3.2014 20:02

J36a18n 73V26y94b69í52h39a22l 8436960419368

Ještě se pojede mnoho jarních etapáků, není jen T - A a P - N. Usuzuji tak podle obsazení.

Neřekl bych, že P - N je slabosta programem, jak říká Michal. Zkusili to postavit jinak než obvykle a stal se z toho závod i pro trochu jiné borce než jsou obvykle ti, kteří se perou o čelní místa na GT. Proto dalši většinou přednost T - A, takže drtivá většina velkých jmen je právě tam.

JInak psal jsem, že co se etapáků týká a psal jsem to záměrně, právě abych vynechal klasiky. Ty jsou ve své vlastní kategorii.

0/0
13.3.2014 19:59

J36a24r88o14s83l41a58v 91T27k65a80d60l96e27c 6336210896910

Pro zasvěcené....jsem strašně rozpoložen,nakoho dávat hlas. Jestli na Omegu,jestli na BMC:-/ OPQS jede opět jako časovaný stroj----ovšem na Tirranu. BMC zase duševní záležitost.:-/ Asi to vidím na doutník.;-)

+1/0
12.3.2014 20:54

T87o93m77á11š 50B10r88a85b29e46c 2258176445526

Spíš rozpolcen, ne? ;-)

+4/0
12.3.2014 21:19

O91l31d32ř14i92c93h 63B50í85l76ý 7438905174446

spíš rozložen

+2/0
13.3.2014 9:14

M72o34j15m11í53r 14S53k41á58l23a 2480142946

...rozpuštěný a vypuštěný...;-D

0/0
13.3.2014 12:46

M55o38j54m11í57r 46S18k14á95l10a 2170952976

Nechápu co řešíš, dědku...8-o:-P

http://www.trekfactoryracing.com/

(já v tom mám jasno...;-))

0/0
13.3.2014 12:49

J33a52r90o33s16l18a80v 50T84k73a90d12l42e98c 6876770896540

KOPYTA!

0/0
13.3.2014 13:58

M79o55j58m55í40r 47S87k89á58l97a 2360672386

No, je ale pravda, že od té doby co jezdíš na té KTM motokrosce, tak už s TREK teamem nemůžeš mít nic společného, že...:-P Takže holt BOMPCQS team, dědkuR^;-D

0/0
13.3.2014 14:42

O15l93d56ř16i29c87h 66B88í41l94ý 7238145534806

do trek teamu jsem přesedlal já...hledám jméno. Zatím Terezka nebo Kaisa

0/0
13.3.2014 16:17

J20a55r13o18s26l27a19v 61T26k51a73d96l60e84c 6276280326510

Musí být mužského rodu!!! Třeba Jaroušek;-D Terky a Kaisy nesmíš!!! TO víš,Trek je Trek.

0/0
13.3.2014 16:26

M58o15j61m95í48r 51S81k58á12l86a 2900242636

"Klíště"...:-P

0/0
14.3.2014 21:08

J42a35r93o17s79l12a93v 27T51k21a94d41l40e63c 6546900166130

ALEEEEE DOBŘE    !!!!! Štyby pátej a náš mladej sedmej.R^R^R^ Dnes dobrej den,teda zatím.;-)

+2/0
12.3.2014 18:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze