Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítězství v etapě mě nabíjí, říká Loprais. Teď útočí na celkový bronz

Jeli 631 kilometrů, rozdíl byl mezi nimi ale jen nicotných 37 vteřin. I tahle půlminuta však rozhodla, že Aleš Loprais poprvé na letošním ročníku Dakaru a pošesté v kariéře bral etapové vítězství. Těsně za ním pak skončil Rus Karginov. Loprais je nyní v kategorii kamionů celkově čtvrtý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O61n93d39ř43e34j 75I36l94e79k 4767637265548

Koho zajímá nějaký Loprais, pojďme si radši všichni dokazovat, jak zvládáme gramatiku lépe než redaktor. ;-DRv

+1/−1
16.1.2014 16:35
Foto

T95o44m90a37s 31C96a40b57a53k 8315115434439

" dobili pódiová umístění "...

Ze uz pisalci z "nej" zpravodajskeho portalu neumi shodu podmetu s prisudkem, to uz me ani neprekvapuje, ale ze uz nezvladnou ani vyjmenovana slova.. tak to je vrchol. 8-o Rv

+1/−2
16.1.2014 12:21

P92e30p17a 30J44e27t83e66l 4264155219348

No když to Loprais řek s měkkým i, co měl chudák pisálek dělat...

+3/0
16.1.2014 12:48

E52v39a 63P87e40t22ř33í54k91o74v65á 9368492591405

no, ještě není konec, aby to neskončilo jako vždycky nějakým zbytečným kotrmelcem nebo krachem techniky, Tatrovky už nejsou tak spolehlivé jako bývaly

0/−2
16.1.2014 11:25

J79i16ř18í 71E38r10b90e81n 1163864586427

Kdo pamatuje Dakar 1988, ten by se Ti vysmál. Imrvére praskající listová pera (osmikolka dojela etapu čtyřicítkou a nakloněná na bok). Po roce 1990 problémy s převodovkami, řízením atd.

+1/0
16.1.2014 17:01

P45e42t86r 79H39u79b13a78l 3663768692220

Hlavni je, ze ta podiova umisteni DOBILI.

+4/−1
16.1.2014 9:31

M19a76r88t50i27n 63M79y80n83a85r13i60k 4179425811333

asi tam pobyli a přitom se tam pobili:-D

+1/0
16.1.2014 10:01

J61i56ř57í 10E80r78b87e21n 1143944356567

Hlavně abi sy tam moc nepopyly, abi se s toho nepoblyly ;-D

0/0
16.1.2014 16:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze