Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vítězství v etapě mě nabíjí, říká Loprais. Teď útočí na celkový bronz

Jeli 631 kilometrů, rozdíl byl mezi nimi ale jen nicotných 37 vteřin. I tahle půlminuta však rozhodla, že Aleš Loprais poprvé na letošním ročníku Dakaru a pošesté v kariéře bral etapové vítězství. Těsně za ním pak skončil Rus Karginov. Loprais je nyní v kategorii kamionů celkově čtvrtý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O68n23d14ř26e77j 12I10l31e18k 3278107399

Koho zajímá nějaký Loprais, pojďme si radši všichni dokazovat, jak zvládáme gramatiku lépe než redaktor. ;-DRv

+1/−1
16.1.2014 16:35
Foto

T65o34m27a27s 42C66a72b52a32k 8345745334719

" dobili pódiová umístění "...

Ze uz pisalci z "nej" zpravodajskeho portalu neumi shodu podmetu s prisudkem, to uz me ani neprekvapuje, ale ze uz nezvladnou ani vyjmenovana slova.. tak to je vrchol. 8-o Rv

+1/−2
16.1.2014 12:21

P22e14p69a 16J32e19t81e85l 4824545769368

No když to Loprais řek s měkkým i, co měl chudák pisálek dělat...

+3/0
16.1.2014 12:48

E61v54a 61P53e18t40ř65í73k92o69v33á 9698132511695

no, ještě není konec, aby to neskončilo jako vždycky nějakým zbytečným kotrmelcem nebo krachem techniky, Tatrovky už nejsou tak spolehlivé jako bývaly

0/−2
16.1.2014 11:25

J60i89ř26í 44E48r79b54e64n 1973404256857

Kdo pamatuje Dakar 1988, ten by se Ti vysmál. Imrvére praskající listová pera (osmikolka dojela etapu čtyřicítkou a nakloněná na bok). Po roce 1990 problémy s převodovkami, řízením atd.

+1/0
16.1.2014 17:01

P18e27t53r 82H79u49b90a79l 3223218972230

Hlavni je, ze ta podiova umisteni DOBILI.

+4/−1
16.1.2014 9:31

M93a19r58t77i52n 79M98y12n80a48r30i95k 4659205381553

asi tam pobyli a přitom se tam pobili:-D

+1/0
16.1.2014 10:01

J17i88ř62í 23E91r54b57e55n 1493854536307

Hlavně abi sy tam moc nepopyly, abi se s toho nepoblyly ;-D

0/0
16.1.2014 16:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze