Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítězství v etapě mě nabíjí, říká Loprais. Teď útočí na celkový bronz

Jeli 631 kilometrů, rozdíl byl mezi nimi ale jen nicotných 37 vteřin. I tahle půlminuta však rozhodla, že Aleš Loprais poprvé na letošním ročníku Dakaru a pošesté v kariéře bral etapové vítězství. Těsně za ním pak skončil Rus Karginov. Loprais je nyní v kategorii kamionů celkově čtvrtý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O96n22d63ř69e68j 19I24l17e63k 4177557515608

Koho zajímá nějaký Loprais, pojďme si radši všichni dokazovat, jak zvládáme gramatiku lépe než redaktor. ;-DRv

+1/−1
16.1.2014 16:35
Foto

T84o56m11a60s 24C66a67b33a42k 8915695804349

" dobili pódiová umístění "...

Ze uz pisalci z "nej" zpravodajskeho portalu neumi shodu podmetu s prisudkem, to uz me ani neprekvapuje, ale ze uz nezvladnou ani vyjmenovana slova.. tak to je vrchol. 8-o Rv

+1/−2
16.1.2014 12:21

P33e40p37a 14J70e72t69e36l 4174915499248

No když to Loprais řek s měkkým i, co měl chudák pisálek dělat...

+3/0
16.1.2014 12:48

E51v31a 60P59e80t76ř45í44k24o34v61á 9868362461315

no, ještě není konec, aby to neskončilo jako vždycky nějakým zbytečným kotrmelcem nebo krachem techniky, Tatrovky už nejsou tak spolehlivé jako bývaly

0/−2
16.1.2014 11:25

J53i64ř73í 78E70r98b86e83n 1903754366127

Kdo pamatuje Dakar 1988, ten by se Ti vysmál. Imrvére praskající listová pera (osmikolka dojela etapu čtyřicítkou a nakloněná na bok). Po roce 1990 problémy s převodovkami, řízením atd.

+1/0
16.1.2014 17:01

P83e77t90r 58H49u18b20a98l 3253458712820

Hlavni je, ze ta podiova umisteni DOBILI.

+4/−1
16.1.2014 9:31

M21a91r45t89i18n 16M74y27n43a35r47i82k 4529285701523

asi tam pobyli a přitom se tam pobili:-D

+1/0
16.1.2014 10:01

J51i43ř75í 68E14r50b42e59n 1453434136477

Hlavně abi sy tam moc nepopyly, abi se s toho nepoblyly ;-D

0/0
16.1.2014 16:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze