Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais jel na Dakaru bez předního okna a zaostal o 45 minut

Pondělní druhá etapa Rallye Dakar byla z pohledu českých posádek kamionů pořádně problematická. Bez výraznějších potíží projel cílem v argentinském San Rafaelu jen Martin Kolomý, který skončil pátý. Naopak ztrátu si připsali Aleš Loprais i Jaroslav Valtr, kteří po úvodním dnu figurovali v elitní desítce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A11l18e11s 84H33r70o91n33o41v63s81k25y 2851585612113

protivítr vytlačil okno do kabiny a prasklo.

MALA chybička se vloudila. A 4x4x v háji, no na první den dvě mouchy jednou ranou

0/−1
7.1.2014 22:01

J73o68s36e35f 90B70e19d87n57á88ř 5977806621677

No palce můžeme držet , ale prakticky za celou dobu co jezdi mladý Loprais nevím , jestli existuje rok kdy dojel . Vymlouvat se na techniku je možné , ale neni to hodne chlapa, protože vypadnuté sklo je čistě chyba přípravy na  Dakar.[>-]

0/0
7.1.2014 19:59

M14i20c42h31a38l 70F46i22n57s10t87e22r93l77e 7589280443488

No tak si to lépe nastudujte, pak budete vědět, že ano, několikrát. 

Ale jo, taky tomu věřím, že si to sklo kluci neupevnili pořádně naschvál - aby se pak mohli případně vymlouvat (zvláště když jedou na druhém místě)...;-D

+3/0
7.1.2014 20:13

L90u89k26á68š 42B76r46a41n80d74e93j61s 2613145751511

Tak větší problém je rozhodně ten nefunkční 4x4.. Jinak samozřejmě už i dojel.  Jednak loni nakonec taky, 6., v r. 07 byl dokonce na bedně - 3.  O tom, že vyhrál celkově Silkway nemluvě. Jezdí hodně na hraně, to je pravda, ale i pro sponzory je atraktivnější, když jede, v etapách je pravidelně na bedně, nebo jich pár vyhraje a pak nedojede, než když spolehlivě jezdí mezi 10-20 a dojíždí. Výhry dělají hvězdu, i když jen etapové, 20. nikoho nezajímá. Mimochodem to vlastně svědčí o tom, že ten duch původního Dakaru je fakt pryč, dlužno ovšem dodat, že už tak od konce 80. tých let minulého století, neříkám přímo, že od smrti Sabina.

+2/0
7.1.2014 20:22

P64e10t62r 28V53i51n67t52r40l64í88k 3786224191

jinak kdo to nemůže sledovat v TV doporučuji aplikaci pro iOS i Androidy - Dakar 2014 :-)

0/0
7.1.2014 19:58

P98e45t93r 30V32i43n32t65r28l52í14k 3686374691

tak pokud hned při druhým kole vypadne pohon na všechny 4 kola nechci vidět co přijde dál... a to mluví o stupních vítězů... tuším, že ho zase zklame technika Tatrovky, tak snad to bude jen lepší !!

0/0
7.1.2014 19:53

H74o25n28z23a 28B41o26b54u52l91a 9826909373979

Vítr jim vytlačil sklo? Tam by hurikán, ne? To asi byla kvalita zpracování...

+1/0
7.1.2014 19:42

R25a90d18k93o 11S25ü85t24t49ö 8511158401575

Pohon prednej napravy moze odist vdaka jedinej jednej prasknutej alebo odtrhnutej vzduchovej hadici, alebo odtrhnutemu elektrickemu kabliku, alebo iba vypadnutemu konektoru. Takisto to ale moze byt aj zosrotovany diferencial a to je potom na "rucnik do ringu". A to celne sklo ? Pri priprave niekto nieco seredne odflakol. Toto ich s troskou smoly mohlo stat zivot.

+2/0
7.1.2014 18:55

A44l77e28s 94H86r33o25n47o71v37s29k13y 2951895842263

a to vše u modelu nebo i ve skutečnosti

0/−1
7.1.2014 22:03

E62d13a 76D90r40á82b37e24k 7159522463607

přepevněné mohlo být dobře, možná s tou károu prostě někde bouchli,to se může stát i vám na D1 :-)

0/0
10.1.2014 10:32

M80a24r12e37k 13S90u74c49h22á44n47e22k 2191136378679

Držím palce, ale stejně nedojedou:-/

0/−2
7.1.2014 18:07

M92i55c39h87a66l 21F52i60n29s23t93e41r10l36e 7649140953118

Bohužel někteří, než sem něco napíšou, měli by si o problému alespoň něco zjistit. Nebudou tu pak za hlupáky. Že odejde pohon 4x4 se může stát každému. A není to nic, co by se nedalo rychle opravit, takže dnes už zase startují v plné palbě. O tom skle taky není třeba mluvit - je to nic oproti tomu, co se stalo do té doby vedoucímu kamionu Mardeeva.

+1/0
7.1.2014 18:06

L42a28d89a 67N31o81v87a57k 4232703387

nesmysl.. mně u mojí felicie odejít nemůže...:-/

+3/0
7.1.2014 19:54

M37i78c94h44a24l 14F11i25n78s66t35e84r23l70e 7909470233298

Je to sice divné, ale ve vašem případě tomu věřím ;-)

+2/0
7.1.2014 20:15

P97e49t16r 21H81e48n32d70r91i23c20h 6976972880702

Že odejde 4x4 no budiž. I když tedy už v druhé etapě... Ale to přední sklo? Loprais má na to vážně talent...

0/−4
7.1.2014 17:35

I72v70a98n 33M13a72r57e68k 6694808952

Na rozdíl od zdejších "odborníků na cokoli" držím našim palce ! ! !  R^ R^ R^[>-]

+12/0
7.1.2014 17:24

V40l12a21d10i95m96í73r 86V32á32c24h17a 9792543379139

T jsou informace na prd.To nejste schopni zjistit co se dělo když Macháček ztratil 5 hodin a kamionáci o tom raději nehovořit.Přece nás zajímá co s jim stalo!!!!!!!!

+1/0
7.1.2014 15:41
Foto

M32a62r91i17á74n 21K73y25r71a11l 1765504584984

http://www.youtube.com/watch?v=DiIJf9ojUuM

Odešel mu alternátor, takže jel na baterku. Když se vybila, půjčil si jinou a tak až do cíle. Neřekli, kolik těch baterek bylo a ani od koho si je půjčoval.

0/0
7.1.2014 16:00

G26u13s48t34a78v 62S89o95j82k17a 1858963925734

Klasický Loprais, výmluvy, výmluvy, výmluvy.

0/−16
7.1.2014 11:51

S97t82e76p11a87n 64T76o24t41h 8778729765208

Uz si nekdy jel treba blatem bez 4x4 a s nim??? V pisku je to jeste 1000x horsi.

Jestli odesla technika, je to maler, ale verim, ze to pres noc opravej. Bohuzel pri tech obrovkych silach se to stava. Na ty dily pusobi neuritelna zatez. Jednou mi prasknul kardan, kdyz sem to fakt nepotreboval a byl z toho malem kotrmelec...

+2/0
7.1.2014 12:05

A14l35e84s 32H58r24o30n55o73v58s80k38y 2341645972833

Bohuzel pri tech obrovkych silach se to stava. - že máte sklo na kline

0/0
7.1.2014 22:04

S39t27e78p38a66n 39T74o18t12h 8518749315248

Ja to plne chapu. Mam off rad, je to muj druhy zivot.

Dvoutunovy auto, 130koni, redukce... i ocelovy ramy to dokaze ohnout. a kdyz se zkrouti kabina, sklo z ni vypadne hned. To je uplne to nejmensi.

+1/0
8.1.2014 14:37

J25i82ř56í 64V30a22l32a15c96h 3812711186510

Proč mě to nepřekvapuje?Ale že se mu tatra začne rozpadat už ve 2 etapě:-/

+6/−2
7.1.2014 11:14

K68a56r55e23l 16P94e84t17e23r74k92a 8790859561559

Asi si ji připravuje sám. To snad není možné, aby mu dali takový střep v tatrovce.

0/−1
7.1.2014 11:47

P65a29t49r22i52k 31P82í59c23h18a80l 4502286197

Taky jsem to čekal,ale tak brzo?

0/−1
7.1.2014 12:54
Foto

M15a55r33i68á56n 13K98y60r12a16l 1745684114764

Na startu bylo 70 kamiónů, v cíli už jen 47. To jsou dvě třetiny, takže po druhé etapě odpadla třetina kamiónů. To je šílené.

Ostatní si to taky užili: http://www.kmracing.cz/aktualita-detail.php?read=valtra-zdrzely-prevody-vildmana-defekt

+1/0
7.1.2014 14:41

L60u78k22á98š 57B21r27a94n24d61e84j29s 2293435131901

A to je odpověď na nablblé příspěvky výše. Prostě to byl dneska masakr a dojelo na to spousta aut i hůř, než Aleš.

+4/0
7.1.2014 14:48

V33l45a71d98i41m33í73r 70V80á10c32h95a 9712453229909

Bohužel nejen jemu ale asi všem kamionům,jenža to se ze úžasných zpráv nedovíme,¨.

0/0
7.1.2014 15:42
Foto

M29a75r83i54á16n 14K89y49r95a16l 1975214514614

Stránky Dakar.com jsou na prd, místní zpravodajství taktéž o ničem. Jedině u zdroje:

http://www.loprais.cz/dakar/cz/

http://www.buggyra.com/

http://kmracing.cz/

Odkazy na Kamaz, Iveco a Man jsem zatím nehledal.

+4/0
7.1.2014 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze