Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soukalová vybojovala žluté číslo zpět. Stačilo jí 13. místo v Oberhofu

Závod s hromadným startem dokončila na 13. místě, přesto si znovu vybojovala žluté číslo pro vedoucí ženu Světového poháru biatlonistek. Gabriela Soukalová mu nyní vévodí o dva body před Valjou Semerenkovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47i45l96a26n 59K57l42u36s62o12ň 3785979620703

Gábina jezdí dobře a navíc se na ní krásně kouká, protože je pěkná...A hotovo.

0/0
9.1.2014 19:10

D77a78v71i50d 22H56ý56ž58a 7715849336579

Soukalová byla po závodu trochu rozmrzelá. "Raději bych byla dnes do desítky než být opět ve žlutém," prohlásila. Cítila už ale v cíli velkou únavu, navíc dojela s puchýři na nohou. "Musím si nechat vyměnit boty. Dnes jsem nemohla od prvního okruhu, hole jsem nedokázala zapíchnout, pomohly by mi snad jedině cepíny," vtipkovala sarkasticky.

0/0
5.1.2014 19:43

M51a46r89t26i55n 25T82o12m25á40š 1269420411785

:) další její "sebevědomý" komentář na téma, že příští závod bude mít stejný červenožlutý triko jako Fourcade.

„Rozdíl je v tom, že on to umí a já jsem klikař,“

Já jí žeru.

+5/−1
5.1.2014 19:25

O50t13t73o 80P54o34s79p48í22š20i37l 4384875777188

je to holt milá a skromná holka :)

+1/0
5.1.2014 19:34

O96l33d50ř68i10c84h 57B12í14l59ý 7428175464246

Ty reci o zlutaku jsou liche, tahle sezona je olympijska a proste zabehane poradky jsou jine. Me spis zajima vyvoj bezecke formy u Gabci, protoze mi nepripada, ze by mela stoupajici tendenci, ale zas nechci delat unahlene zavery. V nohách toho ma uz letos dost a tenhle snih ji urcite nevyhovoval.

Ale nema cenu opijet se rohlikem a něco si nalhavat, pro OH budou hlavni favoritky Tora a Darja a jejich vyvoj formy tomu napovida.

Kazdopadne ja verim, ze Gabca a koneckoncu i Verca predvedou na OH paradni vykony a je skvely, ze medaile je dost realna.

+2/0
5.1.2014 18:29

P61e95t69r 34Č80e39r24v26e91n43ý 3296829707909

Gabča měla dneska malý boty. Běžela s puchýřema na nohou. To ji teda obdivuju:-)

0/0
5.1.2014 18:59
Foto

I65v45a17n13k71a 73H85o51l47í34n44k55o10v44á 8738947958312

Být Soukalovou, tak se radši soustředím na celkové vítězství ve světovém poháru a vykašlu se na ladění formy na olympiádu.

+3/−4
5.1.2014 18:26

L74u88k78á13š 90V24l35k 2811479714516

Olympiáda 1x za 4 roky je více než světový pohár každý rok. Má i větší prestiž. To myslím by měl vědět každý návštěvník sportovní rubriky ;-)

+4/−1
5.1.2014 18:31

O20t54t82o 91P24o82s30p88í50š50i10l 4174585337948

nemusí mít větší prestiž... kdyby tu byl závodník, co má ve sbírce několik olympijských titulů a zlatých z MS a pouze ten křišťál by doma chyběl, klidně by mohly být priority jinde...

jenže zrovna u Gábiny tohle neplatí - ZOH je jasná motivace

0/0
5.1.2014 18:48

O47l38d91ř89i81c46h 43B84í19l74ý 7938445694276

říká se, ze nejlehci je vyhrat SP když se konaj OH ( neplati to jen pro biatlon ) 

Nenapada me takto z fleku zavodnik, kterej by svoji vykonnost dokazoval jen na OH a MS, snad s výjimkou Muehlegga nebo jak se píše ten feták

+1/0
5.1.2014 18:53

O33t68t82o 71P26o64s85p72í14š88i88l 4894125817488

neřekl bych nejlehčí, ale pro většinu je to "v pozadí zájmu"... (tím neříkám u pr..) po olympiádě to bude třeba pro závodníků a závodnic motivací...

0/0
5.1.2014 18:56

T54o10m37á61š 89B16r76a58b52e33c 2228286645116

Když je jednou za 4 roky olympiáda, tak se každej soustředí hlavně na ni. Ať je, nebo není vítězem svěťáku

0/0
5.1.2014 18:54

L55u80k96á20š 23V56l16k 2391889354636

To zase máte pravdu... Možná... Páč ikdyž mám 8 zlatých ze ZOH tak chci přidat další - těch není nikdy dost :o). Ale uznávám, že to někdo může vidět i tak jak to píšete :-)

0/0
5.1.2014 18:55

O21t75t22o 36P13o19s41p53í94š28i72l 4224945257278

jasně, jsou takoví sběratelé... např. OEB, ale to je jasný, ten má doma i ten křišťál...:-)

ale jsou i závodníci, co vyhrajou všechno a vykašlou se na to... napadá mě např. bývalý sdruženář Samppa Lajunen (nebo jak se to píše), který končil mladý, protože neměl motivaci...

0/0
5.1.2014 19:00

J94a17n 92K64o49l16á43ř 1480917707343

z biatlonu je toho dobrej příklad Magdalena Neuner :)

0/0
6.1.2014 15:17

O88t56t11o 50P43o86s80p54í59š27i51l 4944405577988

a k tomu celkovému vítězství se doklopýtá 13.tými místy, aby se jí pak Tora, Darja a ostatní vysmívaly s medailemi na krku?? no to snad néééRv

0/0
5.1.2014 18:46

P91e60t91r 24Č36e11r91v49e43n20ý 3246719397569

Být Soukalovou, tak závodím co nejlépe, a pak můžu vyhrát všechno. Jak svěŤák, tak olympiádu.:-)

Podle mě upínat se k jedný akci, kterou je olympiáda, je blbost. Biatlon není atletika. Můžeš sebe líp běžet, ale pak to totálně poděláš na střelnici, protože si uvědomíš, že olympiáda je jen jednou za čtyři roky...

Navíc rozhoduje i počasí a další vlivy, jako např. profil trati. Ne, upínat se k olympiádě by nebylo dobré.

+2/0
5.1.2014 19:03

O28l20d72ř30i69c69h 48B82í69l39ý 7268215544806

u Gabči určitě souhlas a myslím, že letošní vývoj sezóny Vám dává za pravdu. Gabča jede všechno a pere se o co nej výsledky.

0/0
5.1.2014 19:10

O40t24t61o 42P47o97s21p12í90š92i78l 4734965417738

hlavně Gábina je pořád mladá, v užší špičce sbírá zkušenosti... a bohužel na ní párkrát bylo vidět, že s ní nervozita umí zacloumat... takže jak pravíte, lepší pro ni bude se neupínat k nějakým cílům a prostě jet co nejlíp (ducha závodníka v sobě má každý, ale ne každý umí unést přehnané nároky okolí i svoje vlastní)

jinak k možným teoriím o vynechání svěťáku v rámci přípravy - myslím, že jde kolikrát víc o psychologický efekt, než že by se něco dalo zlepšit na kondici nebo střelbě... samozřejmě pomíjím "speciální soustředění v chemických laboratořích", která v minulosti měli např. Rusové... (čekám, co předvedou letos - jsou doma, pod tlakem...)

0/0
5.1.2014 19:16

O48l51d46ř46i43c45h 54B22í47l21ý 7468355714896

tak já nevím .... to je přesně ta věc, která mě točí, když píšeš...teorie o vynechání svěťáku je spíš psychologie. Třeba Ole tohle praktikuje pravidelně. Obecně to praktikuje vlastně celá Norská repre a to nejenom v biatlonu a ty tu píšeš v podstatě něco o pochybných efektech....

Tohle fakt nechápu

0/0
5.1.2014 19:21

O31t74t52o 41P61o33s32p65í42š41i24l 4944855727748

píšu že to je "kolikrát víc o psychologii"... a stojím si za tím - závodník si totiž odfrkne od toho shonu kolem, není na něj vyvíjen tlak, může potrénovat v klidu a ne před miliony diváků před kamerou... ale z pohledu "kondičky" si může pomoct jedině tím, že trénuje na profilově podobných tratích jako na těch, kde se jede OH/MS, nebo ve vysokohorském prostředí či na lepším sněhu v lepším počasí atp.

0/0
5.1.2014 19:31

O19l67d78ř55i14c95h 41B83í46l15ý 7398935774276

a co objemové tréninky, nebo rychlost a podobně....čas na vstřebání těch tréninků a na regeneraci....to si snad myslíte, že je možný tohle zařadit mezi závodama ?  To by mě nenapadlo, že si někdo bude myslet, že Ole vynechává závody ( pokud to odlehcim ) v posledním roce kariéry, aby měl klid :))

0/0
5.1.2014 19:37

O96t91t85o 72P89o53s66p16í83š75i66l 4304175887228

v závodě je důležitý, aby fungovaly společně hlava a tělo... a trenéři jsou mj. od toho, aby toto hlídali... jsem přesvědčen, že natrénováno budou mít před OH všichni, ať už něco vynechají nebo nevynechají...

konkrétně třeba Norové neměli bůh ví jakou fazónu, protože ladí na OH, ale jak? nemusí přece jet naplno hned od začátku sezóny... párkrát se rozjezdily a pak vynechali kodrcání přes celou Evropu... měli to ale v plánu už před sezónou (co naplat, že tím zklamali Fourcada)

něco jiného to bylo u Šlesingra, byl po nemoci, vypadl z tréninku a musel to dohnat... byla by blbost ho hned tahat do závodů a ukázalo se, že trenéři zvolili správnou cestu...

někdy vynechání závodů ve prospěch tréninku může být kontraproduktivní - závodník bude víc přemýšlet nad tím vrcholem (obzvlášť u olympiády)... od toho jsou trenéři, aby tohle řídili, nebo ne?

+1/0
5.1.2014 19:49

O23l77d12ř23i96c52h 35B73í60l62ý 7328515284486

jak jsem se snažil vysvětlit, jsou různé druhy tréninku, rozhodně nejde zdaleko všechno zařadit mezi závodama. Ani náhodou nevidím do Norského tábora jak  mají naplánovanou fázi přípravy, ale rozhodně to není trénink kterej můžeš dělat mezi závodníma týdnama.

Pokud bys nějakej sport dělal, tak Ti snad tohle musí být jasný....Zjednodušeně to funguje i u hobíků a amatérů.

No a to to o čem píšu, jsi takovej sběratel plusek, píšeš aby ses zalíbil, obecné věci a když někdo něco namítá, tak je hned oheň an střeše.

Mně je jedno co si o mě myslíš, pokud třeba s tímhle nesouhlasíš, těžko Ti budu vysvětlovat, že takhle to prostě nechodí, když máš svoji hlavu a hned si to omluvíš obecnou frází, že někdy to může být kontraproduktivní atd....na to si klidně odpovím, když byl Ole před Turínem nemocnej, tak stejně nepodal výsledky na který byl zvyklej....když se jela poslední OH na hranici regulérnosti, vyhrál i Jay, ale to nic nemění na tom, že to jsou známé a podložené postupy a není to o nějakých pocitech nebo domněnkách

0/0
5.1.2014 19:59

O45t29t49o 85P59o13s46p46í77š87i79l 4884455767348

tak vysvětlujete něco, čemu rozumím... jestli mi nechcete rozumět, nebo prostě jen nechápete, nevím...

ale přijdete mi jako arogantní kašpar, který má za každou cenu potřebu ostatním dokázat, jak všemu rozumí nejlíp...

na nějaká pluska Vám kašlu... ostatně, já sleduji více sportů, protože mě to baví a nebojím se jít proti názorovému proudu... když jsem si dovolil zkritizovat třeba takového Neuvirta, tak se na mě sesypaly naopak mínusy, aniž by kdokoliv chtěl diskutovat... to ostatně svědčí o tom, že sem nechodí mnoho lidí diskutovat, ale jen zabíjet čas...

mimochodem, říkal jsem to už před Vánocema, netykáme si - husy jsme spolu nepásli a nějaký bonton internetového tykání si schovejte do anonymních diskuzí, kam se píše pod přezdívkami "borec" nebo "brouček";-)

0/0
5.1.2014 20:29

O88l96d21ř65i26c25h 97B49í80l63ý 7488935784876

no evidentně ani základům tréninku nerozumíte, ale chápu, že z gauče se to rozumbraduje nejlíp. A ohledně tykání a vykání na internetové diskuzi, ano husy jsme spolu nepásli....to dost dobře ani od gauče nejde, že :-P

Jsou tady lidi se kterejma jsem názorově ve střetu, ale snaží se věcně argumentovat, ale to je tady nemožný....těžko reagovat na to, že trenér tam je na to aby seděla hlava a tělo společně atd... to že soustředění jsou spíše psychologického rázu atd....

Hele v tomto případě mi ani nevadí, že mě máte za kašpara.....chtělo by to nejen sledovat ty sporty, ale i zkusit aplikovat :)

0/0
5.1.2014 20:38

O29t64t79o 15P53o61s33p47í81š71i68l 4714375277988

no nevšiml jsem si, že byste tady používal silnější argumenty... nebo jestli hodnotná diskuze říkáte tomu, když si tady z toho děláte soukromý chat?? fakt nevím...;-D

0/0
5.1.2014 20:50

O75l60d74ř46i93c71h 26B54í27l39ý 7508335634336

Oni ani silny argumenty nejsou potřeba, když podle Vas všichni trenuji v podstate stejne .... antipatie mi jsou v tomhle pripade uplne fuk, tady není dal o cem diskutovat, ono se to pravdepodobne všechno podle Vas udela samo a Ti nejlepší jsou nejlepší protože na ne někdo mavnul kouzelnym proutkem

0/0
5.1.2014 20:56

O70t61t63o 65P82o38s93p10í11š25i22l 4544825527598

mimochodem, že jsem ještě tak smělý... podíváte-li se níže, pak jsem psal o Gábině sebevědomí a střelbě... pan Brabec se mnou nesouhlasil, pan Hancko doložil statistiky - OK, jiný úhel pohledu respektuji, ale já z toho, co vidím, si všímám problémů, které Gabča má... možná i proto, že bych ji nejradši viděl bezchybnou a nejrychlejší - zkrátka to nemusím vidět objektivně... ale Vy tu pak následně zesměšňujete diskuzi a točíte se na větě o "Miss krásy", kterou jsem nadnesl pro odlehčení... inu je vidět, na co v té diskuzi intelektuálně stačíte... Rv

má úcta a pěkný večer přeji:-P

0/0
5.1.2014 20:55

O42l77d42ř35i79c19h 35B31í94l12ý 7378545274856

ty seš fakt případ, jasně jsem Ti tady doložil a vyvrátil nesmysly ohledně tréninku a ty si dál meleš jak kolovrátek...

0/0
6.1.2014 9:36

T43o37m16á16š 17B40r48a15b48e66c 2648456205776

To ale není jinej úhel pohledu. Prostě to nebyla pravda

0/0
6.1.2014 17:27
Foto

I46v52a92n70k10a 42H71o56l96í72n30k54o37v35á 8828557568162

Výborně, děkuji vám všem za obsáhlou diskusi, kterou můj jednoduchý příspěvek vyvolal ;-) Chtěla jsem tím jen říct, že soustředit se jen a pouze na OH je podle mě kontraproduktivní.

+1/0
5.1.2014 22:29

O98t97t73o 70P93o68s48p25í52š36i69l 4124865737698

Před olympiádou bude potřeba do Gábiny napumpovat zas nějaké sebevědomí. Přijde mi, že od doby, co jezdí ve žlutém, si víc připouští tlak na svou osobu, méně se usmívá a v závodech s tím pak ruku v ruce jde pomalá a často nepřesná střelba. Když se k tomu pak přidá i na její poměry pomalejší běh jako dneska, tak z toho kouká umístění v TOP 15, ale nic víc... A to je škoda. Na takovou pěknou holku by měl koukat celý svět a měl by nám ji závidět!!V

Po dnešním výkonu by bylo snad i lepší, kdyby si to žlutý triko zpátky nevzala. Ale třeba příště protrhne smůlu a poprvé jako držitelka žluťásku vystoupí na bednu. Moc bych jí to přál...[>-]

0/0
5.1.2014 17:32

T68o65m58á91š 58B18r74a91b72e36c 2738436605426

Často nepřesná střelba? To je blbost. No a pokud chce být úspěšná, musí se s tlakem vypořádat. A to si myslím, že jí jde dobře. Běhá jí to taky dobře, dnešek byl spíš výjimka, ale žádný propadák. Nejdůležitější závody v této sezoně budou zhruba za měsíc, nejdůležitější je, aby jí to jezdilo a střílelo tam. No a zájmu médií se těší, nakonec vede svěťák.

0/0
5.1.2014 18:01

O74t84t93o 39P39o61s63p31í39š52i94l 4954385477138

Tak na její poměry jde o často nepřesnou střelbu... Naučila se střílet přesně za cenu zpomalení, ale v posledních závodech několikrát předvedla, že ztratí rytmus a chybuje. Předvedla to před Vánoci (poslední ránou, byť tam šlo o jedinou chybu - ale v nejblbější chvíli), předvedla to nyní...

Jak říkám, potřebuje napumpovat sebevědomí, protože "to" v ní je a na špičku má. Nakonec nejezdí ve žlutém náhodou (i když by se to tak mohlo leckomu zdát).

0/0
5.1.2014 18:18

O17l81d29ř93i83c34h 48B19í85l86ý 7508495154246

to sou mi moudra. Rovnou můžeš zajít za Šikolou a oznámit mu co a jak .... a když budeš v tom, porad mu, aby si vzala mini a topik, pak ji všechny budou zavidet a nepojedou :D:D

+1/0
5.1.2014 18:24

J62a29r75o74s87l78a91v 19T68k21a87d75l39e36c 6966370376770

Bum ho! ;-D

0/0
5.1.2014 18:27

O31l96d75ř97i36c40h 52B60í54l90ý 7208145894526

klid, klid :D    já bych třeba Gabču viděl ve zmíněným obleku rád :D

0/0
5.1.2014 18:37

T77o43m87á13š 88B81r75a27b36e41c 2928506115736

Já i bez něj :-P;-)

+3/0
5.1.2014 18:50

J65a36r30o19s57l24a52v 77T85k83a97d78l98e89c 6526610656180

Hele Fogl,nech si to na jaro.;-)

0/0
5.1.2014 19:09

T65o96m65á35š 45B54r59a93b89e27c 2178936325186

Ty chystáš nějaký překvápko na chajdu? :-P

0/0
5.1.2014 19:59

O13t21t66o 14P89o45s47p63í31š67i84l 4724605217958

píšu, co vidím v závodech... na rozdíl od Vás se nad ostatní nepovyšuji a nemyslím si, že bych měl patent na rozum...

jestli si myslíte, že trenér po závodě řekne Gábině akorát "příště to bude lepší", tak jste expert, co na to říct... zkrátka "odborník" v moderním smyslu tohoto slova;-D

0/0
5.1.2014 18:45

O90l29d56ř42i13c97h 48B18í57l69ý 7338535324786

no rozhodne ji trenér nerekne, ze to je skoda, protože je pekna a mel by na ni koukat celej svet, tak at se snazi :-P

0/0
5.1.2014 18:46

O96t28t91o 93P79o71s15p67í43š57i54l 4504615177308

zatímco já se tady vyjadřuji jako fanoušek, Vy ze sebe děláte pseudo-odborníka...

já jsem napsal, co se mi na jejím výkonu nelíbilo... ostatně sám píšete o běžecké formě, ale vím, vím... patent na rozum, takže pardon, pane "odborníku"... proč vlastně nejste přímo na závodech a netrénujete, není to škoda?

0/0
5.1.2014 18:52

O86l81d32ř90i18c26h 66B95í96l40ý 7888565774626

no protože moje brusleni je bida a to si vic nez fandim, klasika snad aspoň trochu slusna a strilet neumim vůbec. Ale je fakt, ze kdyby mi Stodvik nebo Gjeland zavolal, klidne jim vypomůžu

0/0
5.1.2014 18:56

O16t50t36o 89P92o97s24p62í93š62i91l 4144955487848

ale jestli umíte koukat do dalekohledu nebo podat pití u trati, tak s tím mudrováním by se uplatnění našlo, ne?;-D

0/0
5.1.2014 19:01

I37v45a63n 89H62a16n18c25k33o 2441966743369

V tejto sezóne má Soukalová úspešnosť streľby 87%, v minulej sezóne mala úspešnosť 85%. To sú fakty. Strelecky je v tejto sezóne najúspešnejšia Veronika Vítková, má 93% úspešnosť.

0/0
5.1.2014 19:11

J82a77k22u75b 17T36r53o11c76h 7877540654926

Ono nejde jen o tu úspěšnost, ale taky o rychlost. Když jednu položku zastřílí o 10-15 sekund pomaleji než ostatní, je to znát.

0/0
5.1.2014 21:20

K96a87r33e76l 54S31e14m13e92r44á49d 6708490260511

Dneska Gábina běžecká bída. Přitom první závod odběhla v Oberhofu výborně. Snad to bylo jen tím, že to byl třetí náročný závod v tak krátké době a jejímu stylu nevyhovují tyhle podmínky a rozbředlý sníh. Naštěstí Semerenková pokazila střelbu...

+3/0
5.1.2014 17:11

K59a72r82e84l 81S90e27m96e86r65á30d 6278350190301

A taky by mohla zkusit dopilovat rychlost střelby - tam ztrácí na špičku hodně.

0/−1
5.1.2014 17:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze