Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peškův tým: Za Lukáše nemáme náhradu. Brno je pro něj speciální

On sám příliš velkým optimistou nebyl, přesto se zdá být slušná naděje, že Lukáš Pešek závod MotoGP v Brně pojede. Tým IodaRacing, za který závodí, totiž za něj nemá žádného náhradníka a ani s nikým o účasti na Masarykově okruhu nejedná. Právě pilot, který dokáže aktuálně přinést balík peněz, bývá v motorsportu hlavním důvodem, proč okamžitě toho neplatícího "vyhodit."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i38l73a52n 73P30o88k49o31r40a 6419132434882

to asi nebude tým, který jde na dračku, když se mu nehlásí žádní zájemci o místo v motogp ...

+4/0
21.8.2013 19:03

L79u55k56a82s 76N56o15v20a94k 4579269543718

Nebude, staci se podivat na vysledky.

Kdyby ta masina fungovala tak jak ma, nebude kazdy zavod na konci startovniho pole a nestane se jako ted, ze v pulce zavodu zamiri do boxu s polofunkcni motorkou( protoze kdyby fungovala, tak by dojel minimalne kvuli najetejm kilometrum a datum z telemetrie).

0/0
21.8.2013 19:26

J77i31ř91í 64J33a61n74e96č95e41k 2675364907837

To je Pravda. Na druhé straně zase není jednoduché sehnat jezdce, který je na takovém specialu schopen jezdit bez jakéhokoliv testování...

0/0
21.8.2013 22:14

L76u23k22a31s 34N90o71v75a46k 4989709413988

Myslim si, ze jich je dost, jezdi CRT cko, verim, ze nekdo ze Superbiku by to dal.

Ono toho bude vic, neb kdyz dluzi cca. 3-4mesice a stale jezdi, tak to neco znamena....

O tyhle mista je vcelku boj, ale chyba bude i v masine.

0/0
22.8.2013 1:41

A83l84e42x26a35n29d58r 20K28o38s75t17k51a 5679916839246

Chyba bude určitě i v mašině samotné. Ale všechno se vším souvisí. Jezdce, který je chudý a průměrný (mezi těmi pár nejlepšími na světě je úspech i být podprůměrný) už mají. A schopný, s bohatými sponzory má rozjetou sezonu jinde a patrně se mu nebude chtít přestoupit do řekněme průměrného týmu a zahodit rok. A nováčka, který sice podepíše slib, že dodá miliony, ale teď nemá ani korunu a může to skončit tak, že rozbije motorku za miliony, řekne sorry a odejde asi zase nechtějí. Uvědomte si, že to není babeta za 5 tisíc. Jen po pádu o kámen proražená kapotáž patrně stojí víc. (ale v eurech) Nevím, jestli náhodou není karbonová, u špičkových týmů a strojů zaručeně je. Totéž tlumiče, brzdy.. I ty díly, které jsou sériové prochází spoustou testů a složitým výběrem, což je značně prodražuje. (musí vydržet vyšší teploty, tlaky, mít naprosto přesný rozměr, kdežto pro motorku, kterou má Jarda z Horní Dolní milimetr nehraje roli atd.

0/0
22.8.2013 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze