Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Räikkönen za Red Bull jezdit nebude, nedohodl se na podmínkách

Dvojice Sebastian Vettel - Kimi Räikkönen ve stáji Red Bull? Zapomeňte. Räikkönen sice o příchodu do mistrovské stáje jednal, nedohodl se však na podmínkách. Zatím to vypadá, že v příští sezoně formule 1 bude Vettelovým parťákem Daniel Ricciardo z Toro Rosso, záložního týmu Red Bullu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83a22r92t69i50n 58H90u68d48e34c12e75k 3913579509893

Jednani byla asi takto:

Kimi, dstanes 2x tolik, placeno predem, ale za to budeme chtit abys nam delal maximum propagace pro tym a cistil cestu pro Sebastiana. Dale prestal pit a delat nebezpecne sporty.

Odpoved Kimiho: Zuper, ale to by nedrive museli zavrit Nascar, IndiCar a vsechny rallye souteze. A pak se vam MOZNA ozvu.

+8/0
20.8.2013 2:53

M15a61r71t10i32n 64K17r18č65i48l 6110678428849

A proč vlastně nezůstane u Lotusu?

0/0
19.8.2013 21:46

P51e69t22r 62M13a86r18e33č91e17k 1923661729468

Asi proto , že Lotus ne a ne postavit dost dobré auto. Navíc mu prý platí gáži s nějakým zpožděním , což nevypovídá o dobré finanční situaci týmu.

0/0
19.8.2013 23:15

M77a12r71t21i92n 20T64u14n62z74e20r 4293152842134

Někde jem ale teď čet, že do příštího roku mají mít víc peněz, tak snad by v tomhle směru mohli být v pohodě.

0/0
20.8.2013 12:52

M11a56r32t35i63n 81K41r62č38i53l 6620818818689

Vždyť je druhej,tak jak lepší auto?

0/0
20.8.2013 21:31

L63u16d64ě91k 69P39o62k76o88r74n32ý 7303465163477

Skvělá zpráva. Doufám, že zůstane u Lotusu R^

+2/0
19.8.2013 20:59
Foto

M51a83r81t32i29n 90R59y69š41k19a 7646468498426

Asi se mu nelíbila podmínka být podržtažka Jetela. :-) Takže skvělé, že tam nejde. R^

+9/−1
19.8.2013 19:43

P67e39t38r 82M45a98r67e55č36e44k 1553491349678

Taky si myslím, že odmítl dělat křoví tomu upištěnci.

+4/−1
19.8.2013 23:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze