Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osud to Víťovi vrátil i za olympiádu, říkal Jan Železný, kouč zlatého Veselého

Coby trenér prožíval v sobotu to, co před 12 lety naposledy prožil jako závodník. Jan Železný, kouč Vítězslava Veselého, přivedl svého svěřence k moskevskému zlatu. Světový rekordman mezi oštěpaři je nyní trenérem olympijské vítězky i mistra světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a96r21t87i81n 43D21y89b29a63l13a 1871107665843

Vyhlášení vítězů bude v neděli ve 14:43 minut. Díky za klamné informace IDNES

;-€

+1/0
18.8.2013 14:48

R73o28b89e88r70t 13B90a27l64a12b69á50n 9402813862

Z Veselého vystoupení jsem měl opravdu velkou radost. Asi mu ten Železného rukopis budou všichni předhazovat, ale snad je dostatečně silný aby to ustál.

0/0
18.8.2013 14:10

J71o97s45e37f 40P64a54l97a55t39a 1123112181575

super:-) o to víc mě těší, že tým Jana Železného už si nemíchá vlastní, používá naši značku doplňků stravy

0/−1
18.8.2013 13:23

P41e67t93r 55K73o51u29k20a79l 6443635913564

Historie ukáže, že Jan Železný bude jednou z největších postav atletiky všech dob, samozřejmě vždycky se můžu narodit ještě větší talent ( a dokáže ho proměnit tvrdou dřinou ), nebo to někomu může nějak zvláštně ulítnout a ten rekord překoná, ale v tomto případě tomu nevěřím, je to něco jako Beamonův skok do jiného století, dle mě už ho nikdo s tímto typem oštěpu nikdy nedokáže přehodit a když se podíváme na ty tabulky viz odkazy od jiných níže, ten počet nejdelších hodů co má a ty 3 olympijské tituly ( plus jedni stříbro ), tak se bude řadit mezi 5 nejlepších atletů historie, vím, že je to subjektivní a že je těžké srovnávat jednotlivé disciplíny, ale troufám si to tvrdit

+3/0
18.8.2013 12:33

K80a15r93e70l 22C54h90r33a47s43t11i20n54a 4713274810415

Oba svěřenci paja Železného jsou v těch nejlepších rukách. To dává záruku, že mohou jít ještě nahoru. Blahopřeji všem!

+7/−1
18.8.2013 10:34
Foto

F45i96l70i89p 59Z49a39b59a 5479337796508

By mě zajímalo jestli někdo přehodí těch Jendových 98,48m

+1/0
18.8.2013 10:22

M31a45r93t41i53n 63M15o63t66y17č46k86a 6941767737424

to těžko... protože se od tý doby změnily oštěpy, mají jinak upravený těžiště aby nelítaly tak daleko, ale tabulky se jsou pořád stejný...

+1/−10
18.8.2013 10:31

M23i83c22h19a54l 13M51i27l30l67e70r 9896702889682

NEZMENILY!!

Muzske se zmenily v 1986 a Honzovy nejdelsi hody a soucasny svetak jsou z let 1996-7.

+6/−1
18.8.2013 10:46

M87i53c11h56a55l 48M18i59l73l93e51r 9496302969572

pretiskuji z jine diskuze o ostepu:

pro vsechny milovniky ostepu a jeho vyvoje  doporucuji stranku

http://en.wikipedia.org/wiki/Javelin_throw

 Zvlast doporucuji vasi pozornosti tabulky pod "Men's seasons best", cili nejlepsi vykon roku muzu. To vam da priblizny naznak kolik se ten rok hazelo, ackoliv pochopitelne to neznamena, ze se kazdemu nejlepsimu vykonu priblizilo treba hned 6 osteparu. Musi se to brat tak, ze kde byl vykon roku vyjimecne dlouhy (1996-97), da se predpokladat, ze zbytek svetove spicky ponekud zaostaval a v pripade kratsiho nejlepsiho hodu se tam natlacilo vic osteparu.

Dale doporucuji stranky IAAF, dlouholete tabulky pro ostep, statistiku nejdelsich hodu "novym ostepem" od 1986, prvnich 133 vykonu ve svete, kolik-kdo-datum narozeni-stat-umisteni -kdy-kde. Samozrejme se nepocitaji zavodnikovy vsechny hody v serii, pouze ten nejlepsi vysledek v soutezi. V rubrice Select a year (zvolte rok) zvolit All time (vsech dob). Nebo muzete v teto rubrice zvolit jednotlivy rok, od 1999 do 2013 http://www.iaaf.org/records/toplists/throws/javelin-throw/outdoor/men/senior

0/−1
18.8.2013 10:49

M46i65c26h50a92l 30M38i33l43l63e73r 9136702639932

chudak Jan Vasek, bezmyslenkovitym minusovanim bez ohedu na obsah prispevku dokazuje, ze na to proste, aby pochopil, natoz aby neco umel prakticky pouzit.;-D;-D;-D

0/−1
18.8.2013 15:06

M27i19c64h59a90l 47M85i26l98l48e70r 9436912219952

ze na to proste nema, aby pochopil;-D

0/−1
18.8.2013 15:06

J65a84n 10V78a73s50e61k 9461559149231

Vy napisete koment ja s nim nesouhlasim a dam minus ale nenadavam vam a neobvinuji vas  za to ze ste mentalne zaostalej kdyz k svym podnetum pouzivate wiki;-)

0/0
18.8.2013 16:14

M49i40c92h60a31l 97M93i24l13l13e62r 9146962189752

ja te minusuji v konkretnich pripadech pro nesouhlas s konkretnimi nazory, zatimco ty me minusujes pro nesouhlas se mnou jako osobou. To je velky rozdil.

Tvym prohlasenim, ze me neobvinujes ze jsem "mentalne zaostalej kdyz pouzivam wiki" jen na sebe prozrazujes, ze prave tohle si myslis. Jinak bys to tu nepsal.;-D

Normalni clovek dobre vi, ze diskuze na foru nejakeho deniku neni diplomova nebo disertacni prace a proto wiki je v ni naprosto bezne pouzivany a prijatelny odkaz. Jenom snobove a ignoranti by tvrdili opak. Zamitani wiki by bylo zvlast nejapne v pripadech, kde jeji clanky jsou podporeny celou radou betonove solidnich referenci. Napr. v odkazu zmineny  clanek prebira obsazny material od IAAF, coz je vedouci svetova autorita lehke atletiky.

V dane situaci mi pripada tezko k uvereni, ze bys o existenci nejake IAAF mel poneti. Dalsi reference, o niz se wiki opira, je z olympijske databaze. Otazka je, zda jsou IAAF a olympijska databaze mentalne zaostale, kdyz jsou stezejnim materialem pro wiki nebo zda tim naopak trpi ti, kdo by odsoudili pouzivani wiki za mentalni zaostalost.

Samozrejme take existuje moznost, ze neumis anglicky a me odkazy na wiki a na IAAF, oboji v anglictine, jsou ti mene srozumitelne nez spanelska vesnice a orientoval by ses v nich hure, nez kdybys hledal cestu ven z mokreho papiroveho pytliku.

;-D:-P

0/−1
19.8.2013 16:25

J32a34n 38V95a63s53e33k 9641899339511

Vidím ze nemáte vysokou nebo vám by tam rekli ze wiki se nemá požívat jako důvěryhodný zdroj jelikož se tam muže napsat kazdej co si mysli a nemusí to byt pravda. Další věc je s tou angličtinou ;-) Jako rozdílem Australan myslím ze anglictinu zvládám

0/0
20.8.2013 1:08

K33a18r89e13l 68D34l66o39u25h86ý 2312845442665

V roce 1984 hodil reprezentant NDR Uwe Hohn oštěpem světový rekord, která měl 104,80 m. Oštěpy tehdá létaly strašně naplocho, takže kolikrát byl problém určit, kde je přesné místo dopadu, oštěp se vůbec nezapíchl. Hrozilo totiž, že oštěp někoho zraní či popřípadě hodí na dráhu na druhý straně stadionu. Nebo by oštěpaři museli házet na jiném stadionu, než ostatní soutěže.Proto IIHF rozhodla o změně těžiště oštěpů, a zrušila (uzavřela ) staré rekordy a od roku 1986 jsou nové tabulky a rekordy. Podobným (starým) typem hází dodnes ženy, je kolikrát vidět, že oštěp má problém se zapíchnout

Nejdelší hody

(10 oštěpařských výkonů všech dob)

98,48 - Jan Železný, Jena 1996

95,66 - Jan Železný, Sheffield 1993

95,54 - Jan Železný, Pietersburg 1993 94,64 - Jan Železný, Ostrava 1996 94, 02 - Jan Železný, Stellenbosch 1997 93,09 - Aki Parviainen (Fin.), Kuortane 1999 92,80 - Jan Železný, Edmonton 2001 92,61 - Sergej Makarov (Rus.), Sheffield 2002 92,60 - Raymond Hecht (Něm.), Oslo 1995 92,42 - Jan Železný, Ostrava 1997 Loni nejdál: 91,53 Tero Pitkämäki (Fin.), Kuortane 2005 Starým typem oštěpu: 104,80 Uwe Hohn (NDR), Berlín 1984 Zdroj: http://sport.idnes.cz/rekordu-je-deset-let-pretrva-navzdy-dbe-/atletika.aspx?c=A060502_203135_atletika_ot

+3/0
18.8.2013 11:26

K79a86r24e87l 89D62l74o50u77h85ý 2182235892245

Nejdelší hody

(10 oštěpařských výkonů všech dob)

98,48 - Jan Železný, Jena 1996

95,66 - Jan Železný, Sheffield 1993

95,54 - Jan Železný, Pietersburg 1993

94,64 - Jan Železný, Ostrava 1996 94, 02 - Jan Železný, Stellenbosch 1997 93,09 - Aki Parviainen (Fin.), Kuortane 1999 92,80 - Jan Železný, Edmonton 2001 92,61 - Sergej Makarov (Rus.), Sheffield 2002 92,60 - Raymond Hecht (Něm.), Oslo 1995 92,42 - Jan Železný, Ostrava 1997 Loni nejdál: 91,53 Tero Pitkämäki (Fin.), Kuortane 2005 Starým typem oštěpu: 104,80 Uwe Hohn (NDR), Berlín 1984 Zdroj: http://sport.idnes.cz/rekordu-je-deset-let-pretrva-navzdy-dbe-/atletika.aspx?c=A060502_203135_atletika_ot

0/0
18.8.2013 11:26

K89a97r16e83l 70D27l38o69u56h72ý 2872745812215

Železného nejdelší výkony

98,48 - Jan Železný, Jena 1996

95,66 - Jan Železný, Sheffield 1993

95,54 - Jan Železný, Pietersburg 1993

94,64 - Jan Železný, Ostrava 1996

94, 02 - Jan Železný, Stellenbosch 1997 92,80 - Jan Železný, Edmonton 2001 92,42 - Jan Železný, Ostrava 1997 Loni nejdál:91,53 Tero Pitkämäki (Fin.), Kuortane 2005 Starým typem oštěpu:104,80 Uwe Hohn (NDR), Berlín 1984

0/0
18.8.2013 11:29

M73i18c51h47a23l 18M73i89l57l24e21r 9476422209272

na to jsem napsal odkaz tady v 10:49 a na jine diskuzi o nekolik hodin drive;-)

0/0
18.8.2013 15:08
Foto

V74l23a70d28i81m68i97r 58V61o38j71a78c14e14k 5136234809202

Pane Železný blahopřeji Vám i panu Veselému.Vy přispěvatelé proč ta závist,stydˇte se.R^

+6/0
18.8.2013 10:04

P37a36v69e21l 27J65o75h13a51n64i95d66e95s 9139676515733

Výborná práce obou, Veselého i Železného. 

Takto by měli vracet naší zemi bývalí reprezentanti ,,dluh,, za svoji sportovní profesionální kariéru.

+4/−13
18.8.2013 8:35

F14r88a26n30t81i12s38e46k 42M20r93z91e79n29a 3865515358259

Tohle jsem nepochopil. Oni nam nic nedluzi, vrcholovou karieru sponzoruji soukrome spolecnosti a stat jim mozna da drobne za medaili ( nevim jestli vubec mate poneti co stoji priprava na vrcholny zavod sezony). A kdyz se jim ve stari nedari, tak s podlomenym zdravim konci jak bezdomovci, protoze nemaji vydelano na duchod - prikladu je nespocetne.  Takze naopak - My dluzime jim.

+10/0
18.8.2013 9:29

A54l50a71n 70P15a32r25k71e93r 2895201630668

Vy, pane Mrzeno, nechápete velmi mnoho věcí.

Jan Železný a Vítězslav Veselý jsou členy atletického oddílu TJ Dukla Praha a zaměstnanci Armádního sportovního centra ministerstva obrany České republiky. A jako takoví jsou placeni z armádního, to jest veřejného rozpočtu.

A tak je to se všemi oblastmi vrcholového sportu. Stát, kraje, města hradí podstatnou část rozpočtu vrcholového sportu. Bez veřejných rozpočtů by vrcholový sport neexistoval, přestože si tak rád hraje na "akciovky" a jiné, tzv. obchodní společnosti.

Jiná otázka je, kam tyto veřejné peníze z vrcholového sportu sáknou dále.

+4/−10
18.8.2013 9:42

A89l87a83n 30P21a52r72k94e25r 2755281460458

Vždy potěší, když se pravdivost názorů prokáže v realitě. Tou skutečností je nyní mentální úroveň velké části diskutujících sportovní rubriky Babišovy Pravdy, kteří bez argumentů cvakají mínusy, protože se neumějí smířit s tím, že svět je jiný, než by si jej přáli mít.

Tito prosťáčkové by rádi viděli profi sport jako ušlechtilou aktivitu, financovanou velkorysými milionáři. Ve skutečnosti typickými sportovními "podnikateli" jsou pánové Řebíček (peroucí ve Slavii černé příjmy, které si zařídil v ministerském křesle Topolánkovy vlády) a Petera (nechal za sebou vytunelovaný Baník, který chce sanovat pan Kajnar opět z veřejných peněz).

Sportu zdar, kdo neskáče, není Čech, hop hop hop.

0/−5
18.8.2013 10:29
Foto

R87o61s26t48i50s25l34a41v 61S29t57r41ž93í36n20e28k 2441481581572

pane Mrzena, johanides je místní lhář, slušně řečeno, nad jeho názory si hlavu nelámejte

+5/−2
18.8.2013 9:43

M88a81r49e16k 33S71t74a16s77t18n61y 6199547658806

a když sportovci zacinají kdo platí ty trenery????? takže souhkasím s tím že mají co vracet. a že nekteri konci jako bezdomovci - ano konci ale bylo by zajimave zjistit kolik z nich si za to muze opravdu jen a jen samo.

+1/−9
18.8.2013 9:43

P10e47t61r 37H89o15f34m94a60n73n 6129754135230

Naprosto s vami souhlasim. Bylo by jiste lepsi, kdyby se mladi radeji nekde flakali, tu a tam si neco slehli, tu a tam neco ukradli atd. Vite, kolik bychom usetrili, kdybychom podporu sportu uplne zarizli?

+8/0
18.8.2013 10:06

M47i35c92h78a39e21l 26D85o19u70c41h62a 2248862941470

Vy nejste jen tak obyčejnej .ů., vy jste korunovanej !! ;-O Rv

+1/−1
18.8.2013 10:22

L57u93k41á97š 29V22l20k 2521979824866

Atletika je královna sportu, a je pěkné že po cca 20 letech kdy dá se říci kralovali čeští 3 desetibojaři (Změlík, Dvořák, Šebrle), máme i další disciplínu kde také cca 20 let zatím kralovali/jí 3 oštěpaři (Železný, Špotáková, Veselý)...

Ještě jednou gratulace Veselému a Železnému ke včerejšku... R^

+14/0
18.8.2013 8:17

S15l45a92v85o45m81í37r 48B95e45n33e45š 6942487460334

A to hovoříte jen o poslední době. Kdybychom šli ještě dále do minulosti, tak ještě Zátopková.

+9/0
18.8.2013 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze