Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Quintana nesmyslně nastoupil, to se nedělá, nelíbilo se Kreuzigerovi

Už na startu šestnácté etapy, ve starověkém městečku Vaison-la-Romaine, zaparkovaly autobusy stájí Sky a Saxo-Tinkoff hned vedle sebe, jako by tím chtěly dát najevo: Budeme teď jeden druhého střežit na každičkém metru této Tour až do Paříže. Přesně to se také dělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R50o81m28a58n 29O26p86e26t 1631309235462

kdyz valverde pichnul gumu a vypadnul z hlavniho baliku, tym saxo, jejich nejvetsi konkurent si v ten moment daval moc zalezet na tom, aby nebyli videt na cele pelotonu jak tahaj.. az 30 km pred cilem, kdy uz valverde davno zapad do druhy skupiny udelali unik. oni si na tyhle veci davaj velkej pozor, aby nebyli pred ostatnima za skety, i kdyz je to z myho pohledu dost pokrytecky a alibisticky. stejne v ten moment valverdemu nezadrzitelne ujizdeli, a bylo jedno kdo je na cele pelotonu

+4/−2
17.7.2013 9:50

R21o16m20a36n 27O24p22e23t 1401189675442

ta fair play je v cyklistice hodne pochybna. ceka se obvykle pokud je vyznamny jezdec zapleten do hromadneho padu, ktery ovlivnit nemohl (nekdoi pred tebou lehne a ty zastavis nebo uplne vyjedes mimo silnici viz armstrong). po jezdecke chybe ale na nekoho cekat je fakt divny

+2/0
17.7.2013 9:58

J75o11s29e67f 66D39r63á38s28a92l 2264815351

takže si saxo mělo kolegiálně z toho balíku vystoupit?

+1/0
17.7.2013 10:01

R68o83m38a59n 97O10p78e35t 1201499505562

ne, podle me mohli jet uplne klidne na cele pelotonu a vyslo by to uplne nastejno, akurat by nebyli pred nekteryma co se v tom nevyznaj za pokrytce

+1/−4
17.7.2013 10:04

T87r16i69s31t47a65n 31K23o60l28o64m87a67z32n47í47k 7860770375761

Na čele tahala Omega a Belkin a ti tahali už předtim, aby co nejvíc roztrhali peloton. Takže těm to nemohl nikdo vyčítat. Kdyby tam ale v tu chvíli přišel tahat někdo další, bylo by jasný že jen kvůli smůle Movistaru. Navíc oni měli pořád šanci to docvaknout. Ta vzdálenost byla poměrně malá a měli tam komplet celý čerstvý tým, zatímco Belkin a Omega už tahali dlouho.

+2/0
17.7.2013 15:06

J60o37s26e45f 85D12r89á67s20a56l 2694405961

jinak Valverde měl k sobě 5 svých domestiků...že nedokázali ten na začátku 17vteřinový náskok sjet, je jejich problém

+5/0
17.7.2013 10:04

P29a10v18e49l 76N10e38d37ě24l13a 5316460514801

Včerejší etapu jsem neviděl, ale viděl jsem tu nedělní, kde se podle mě Froom domlouval s Quintanou: "Pojedeme a nechám Tě vyhrát etapu."

Quintana mu chvíli na to táhl a pak ho Froom vorval. Takže Quintanu zcela chápu. Chtěl to tomu smradovi vrátit. Smůla Contadora a Kreuzigera, že se v tom taky vykoupali. Navíc tohle čekání já nechápu. Nechápal jsem to ani s u Armstronga s Pantanim, Ullricha a dalších.

+3/−6
17.7.2013 9:39

R70o33m27a97n 93O14p63e53t 1961479595742

jenze kdyz se spolu domluvili froome s quintanou: "pojedem spolu a ja te necham vyhrat etapu" a quintana potom NEJEL, tak je jasny ze Froome na to slapnul a ujel mu. pro nej je kazda vterina cenna.

+7/−2
17.7.2013 9:48

P77a34v33e92l 60N19e24d20ě67l93a 5196320834561

ale jel. Ještě to komentovali Kozubek s Benčíkem ve studiu. A ti tomu asi budou rozumět víc než my dva.

0/−2
17.7.2013 12:14

T89r35i78s66t92a28n 87K18o85l13o65m59a31z80n32í51k 7740840555251

To se obávám že ne, ti snad cokoliv řekli, tak se to vzápětí ukázalo jako omyl :-)

Quintana mu párkrát vystřídal, ale většinu času stejně tahal Froome. A v tom místě kde trochu zrychlil je to nejdrsnější stoupání 10-11%, cca kilometr do cíle. A Quintana na to jednoduše neměl a ztratil půl minuty. Myslíš že na něj bude Froome půl minuty čekat šmarjá?

+1/0
17.7.2013 15:09

T89o23m26á56š 18B21r23a67b34e79c 2978486405116

Smradovi? 8-o

Jinak mně se tohle cyklistice líbí. Tedy zrovna Pantani dobrým příkladem není, ten Ullrichovi nastoupil třeba v cílovém kopci po Němcově defektu nebo jindy na bufetu, kdy už jeli sami dva

+4/−1
17.7.2013 9:52

T85o75m45á20š 44B93r25a55b53e10c 2518856345676

... na cyklistice...

0/0
17.7.2013 9:54

P93e76t80r 91S75l74a44b75y66h54o85u93d 1792565170107

Quintana říkal, že s Froomem se bavili, že když bude Quintana pomáhat dělat tempo a udrží se spolu v tom rychlém tempu až do cíle, tak Froome nebude sprintovat a nechá Quintanu vyhrát. Quinatana říkal, že 2 km před cílem už nebyl schopen pokračovat v tom tempu. Froome jel rychle dál, ale přímo nenastoupil. Quintana žádné negativní pocity ohledně této věci neměl. Všechno bylo fair.

+4/−1
17.7.2013 11:03

P36a29v48e86l 86N17e95d30ě84l14a 5396650544311

ale nastoupil, vždyť to zkoušel ma Quintanu několikrát. Viděl jsem tu etapu celkem třikrát, jednou live a pak dvakrát sestřih (ne a po), tak mi tady neříkejte, že mu nenastoupil ...

+1/−1
17.7.2013 12:16

P78e37t29r 47V91o88j14t40a 8921540166167

Tak nevím, ale dle mého se čekáním řeší defekt. Pád je jezdecká chyba a tam by se čekat na postiženého asi nemuselo. Otázka Frooma, který v tom byl nevinně? Možná měl ale držet bezpečnou vzdálenost ne?:-)

+2/−1
17.7.2013 9:19
Foto

Z29b38y20n17ě73k 76M68e66l91i55c64h48a63r 9645217355699

Kreuziger měl dle mě jet a ujíždět do cíle sám a nečekat.... ve světle faktu, že je čeká ještě časovka, jsou úvahy o nějakých najetých nebo nenajetých sekundách úplně vedle

+1/−3
17.7.2013 9:08

P96a47v25e38l 74V65a81ň63h85a12r10a 9938177902370

Contador spadnul vlastni vinou, na neho podle mne nikdo cekat nemusel. Zaroven s nim ale zbrdil velmi podstatne Frooma, ktery kvuli tomu v podstate zastavil. A na toho by pockat podle mne meli, obzvlaste, kdyz jede ve zlutem. Tudiz bych pochopil, kdyby Quintanu pokaral Froom. V tom smyslu se vyjadril i Mollema. Stiznosti RK nechapu a jestli jsou toto "nepsana pravidla fair-play", tak jim nerozumim taky. Jinak ale letos vsechna cest RK, poprve se mi libi, jak jede. Jen tak dal.

+3/0
17.7.2013 8:59

P78e23t40r 36S63l91a58b74y26h90o66u66d 1112585490537

Quintana nastoupil a Kreuzigerovi a v etapě bylo vidět i Contadorovi se to nelíbí? Tohle dvojité uvažování nechápu. Ostatní stáje také ujížděli Valverdemu, Froomovi, když se ocitli v problémech. Hlavně ale pak, Contador jel ten kopec dolů na hraně, aby utrhl další jezdce. Kdyby díky jeho tempu upadli jezdci za ním, tak on zpomalí a počká na ně? - Vždyť už samotný sjezd nad bezpečnou mezí je na půl cestě k takové situaci. Takže Contador jel nesmyslně rychle, aby ostatním, co nechtějí tak riskovat, ujel. Jel nesmyslně rychle - následoval tedy pád. A pak tedy on a jeho domestik najednou chtějí, aby ostatní zpomalili a nechali contadora dojet, aby jim snad mohl znovu nesmyslně nebezpečně nastoupit? Myslím, že chtít ujet druhým z kopce je přímé ohrožování zdraví svého a druhých, ale respektuji, že to patří do dnešní cyklistiky. Proč se ale pak ti, co tohle praktikují, diví, že musí nést odpovědnost ovoce své práce nejen v případě úspěchu ale i neúspěchu. Tohle chování mě velmi mrzí a odděluje arogantní sobce od skutečných sportovců.

+7/−4
17.7.2013 8:15

P72a74v65e37l 71Z52a29j26í37č26e98k 8814480886530

Ty jo ja myslel ze se jezdi nahrane aby slabcaci popadali a na nikoho se neceka... fakt tomu nerozumim... myslel jsem ze je to individualisticky sport... prece ve formuli nazvolnim a nebo nebudu cekat na partaka... proste vyhrava ten kdo všechny precura a je první v cili

0/−2
17.7.2013 9:12

J61o28s10e56f 15D88r93á44s12a39l 2464655871

L.Armstrong je možná největší podvodník v dějinách TdF. Ale když se tahal o žluťák a Ulrich nedobrzdil zatáčku a skončil v potoce, tak na něj počkal, zeptal se , jestli je v pořádku a ujel mu až pak

+8/−1
17.7.2013 7:30

M30a91r16e96k 58Š39e57b73e89l62a 6214798401905

A tim ho zrejme nasral jeste vic, nez kdyby mu ujel hned... :-)

+5/0
17.7.2013 7:56

F47i20l39i39p 73V69a84c77u72l65o55v20i16č 1175869448452

Já doteď nevím jestli to bylo jedno z největších fairplay gest v historii sportu nebo naopak jedno z největších unfair ;-D;-D

+4/0
17.7.2013 8:05

M65a54r70e86k 79Š51e19b28e37l18a 6224698791895

No nejsu si jistej, jestli by Contador na nekoho cekal, kdyby se to stalo obracene... To gesto od Contadora a Kreuzigerova kritika, byla asi zbytecna, protoze se nejednalo o hromadnej pad (tam by potom samozrejme bylo na miste na ty jezdce pockat), ale o individualni chyby jak Contadora, tak Frooma... Zbytecny emoce, stejne se prd stalo...

+5/−2
17.7.2013 7:13

L26i74b24o34r 59W34a66l80a19c76h 1242844286627

A Froome si něco podobného myslí o Contadorovi s Křižákem. „Podle mého jeli Alberto a také Roman trochu nebezpečně, je to k ničemu."

+5/−2
16.7.2013 23:45

L22a72d12i13s13l81a68v 69N21á63d38v97o68r59n83í52k 6204625477166

já jsem jako vyjádření od Frooma četl toto: "Alberto a Kreuziger ve sjezdu hodně riskovali," přiznal Froome. "Alberto spadl těsně přede mnou, ale já jsem to ustál, jen jsem položil kolo. Myslím, že Alberto to přehnal, útočil v kopci, ve sjezdu, to je děsně náročné"

+5/0
17.7.2013 6:54

O31n53d34ř96e19j 30Š60i46m91e57k 5233772487168

Ano, spadl. Nebo pro Vás je pád jenom tehdy, když se někdo šeredně sedře?

+1/−1
16.7.2013 23:25

M46a68r48t10i16n 50F91u56r24i40k 2812485706281

přesně, taky jsem si na to zrovna vzpomněl. A pán tady bude mlít něco o analfabetech.

+1/0
16.7.2013 23:16

M74a87r33t88i86n 19F41u61r35i20k 2542885146291

to byla reakce na Irenu Plachetkovou, blbne jim to tady 123

0/−1
16.7.2013 23:27

M63a74r93t89i96n 62Č19a90r94n95e32c65k66ý 2595344599185

vypadá to, že idnes se není schopné domluvit s novou javou :-(

+2/−1
16.7.2013 23:36

T84r41i72s37t59a94n 86K66o92l27o41m48a83z34n21í59k 7930930155481

"Quintana attacked after the crash," Mollema said." I just followed him and Rodriguez, but I didn't attack myself. When the yellow jersey crashes, you shouldn't attack."

+7/−3
16.7.2013 23:02

K85a52r48e62l 17K38n97o38u78r33e10k 8886977

ne, to jenom RK je divnej, dle mistnich mistru ;o)

+4/−3
16.7.2013 23:07

L59u59k11á46š 35V46l43k 2551159714506

Jasně logiku to dává na jednu stranu. "Když žlutý trikot havaruje, neměli byste zaútočit"...

Na druhou stranu - a myslím, že se to probírá každý rok - jaký je potom rozdíl když fotbalista v rozstřelu semifinále MS zakopne o drn (soupeř promění) a jeho tým nepostoupí? Jaký je potom rozdíl když tenista dá dvojchybu a přijde o grandslamový titul? Jaký je potom rozdíl když uklouzne bruslař, hokejista? Stovky tisíce případů v jiných sportech kde pády, technické problémy ovlivňují sportovní výsledek... Proč se to na Tour nebere jako součást sportu?

+7/−2
16.7.2013 23:13

M58a96r11e89k 82H79e24n20y71c51h 6799865123927

R^, raději by si měli kluci hlídat doping a jezdit čistě, než pořád řešit kdo zneužil defektu druhýho

+8/−1
16.7.2013 23:16

J13a59n 15P88a17v43e25l 8933222478906

Každý sport má svá specifika, která jsou vytvořená tradicím, prostředím a samotnou technikou a dějištěm sportu. Nelze hledat paralely, protože ty sporty jsou jinde.

Odehrávají se na různém prostoru, s jinou výzbroj, máte jiné možnosti napravit chybu, ... .

Cyklistika se evolučně vyvinula do této podoby. Můžete se dohadovat proč, ale tato podoba je široce akceptována. A v těchto případech nepsaných pravidel nejde o nic jiného než o akceptaci komunitou.

+6/−1
16.7.2013 23:40

L65u53k31á53š 56V51l84k 2611659824926

Jasně tohle jsem měl v hlavě jako vlastně jasné vysvětlení. Ikdyž co se týče že v jiných sportech je možnost nápravy tak jsem výše napsal hned 2 situace kdy nehrozí náprava...

Ale v té cyklistice je to trapné :o). Si představte tu absurditu kdy Froome ve sjezdu třeba 3x zavítá do krajnice aniž by spadl, ale jen zastaví. OK, a tak všichni předním ve skupině tedy 3x zvolní... Není to absurdní? Ale ok je to jak to je a asi vždy budou kolem toho kecy... Ať už mezi cyklistama tak mezi fandama... :)

+1/−3
16.7.2013 23:56

J27a35n 86P97a46v96e94l 8933982538216

Pokud by Froome udělal takovou blbost, tak by všichni byli pryč. Co vím, tohle pravidlo se vztahuje jen na závadu a nebo na pád. Ne na situace kdy si někdo nebude moc jistý jízdou. To je pak jeho blbost. Nezapomeňte že to není vynutitelné. Jakmile by týmy cítili že se to někdo snaží zneužít, vyprdli by se na něj.

Nevím jak by peloton reagoval kdyby třeba při sjezdu spadl vlastní vinou. To by musel zodpovědět někdo zkušenější.

+4/0
17.7.2013 0:05

P39a91v30e48l 43L67a80s83i14c74a 7563435407

Aha, takže když běžec v závodě spadne, tak ostatní zastaví a počkají na něho? Kreuziger háže jednu perlu za druhou... ale na tu po OH v Londýně, kde zapomněl, že nezávodí za Astanu, ale za ČR, to stále nemá ;-D

+6/−18
16.7.2013 22:49

J93a61n 54N88e57š62p60o25r 4946668626202

Tady je tuším někdo lančíkoidního typu (nebo žeby sám Mistr???) s novým nickem, ale stále stejně mizivým obsahem lebky, a stejně stupidními názory...

+7/−2
17.7.2013 7:28

F93i17l89i13p 64V30a26c51u32l85o50v69i52č 1765379288342

Bože vy jste blbej až to bouchá dveřma...

+3/−1
17.7.2013 8:07
Foto

M87a40t72ě46j 38K45o85ž80í10š37e46k 7436278323116

jaj co se tak chytáte Romanových slov, řekl to, je to jeho názor a asi k tomu měl i nějaký důvod. Nevím kolik diskutujících se pohybuje jako  Kreuziger několik let v profi cyklistice aby na to měli relevantní náhled. Já Romanovi strašně držím palce a je to jeho zdaleka nejlepší tour, téměř v každé etapě je vidět což je strašný skok oproti létům minulým. Budte rádi že máme takového top světového cyklistu a zanechte toho věčného sýčkování. go Roman go [>-]

+26/−4
16.7.2013 22:48

K26a83r22e51l 38M60a28t33o86u90š63e65k 7438292110276

Pokud je to nezaviněný pád či defekt, tak čekání chápu, to je fair play. Ale pokud někdo spadne vlastní vinou, tak je to jezdecká chyba a zde bych nečekal. Když někdo jede tak, že nezvládne kolo v zatáčce, tak má jet pomaleji a ne riskovat a spoléhat se na to, že když náhoou spadne, že ostatní na něj počkaj.

+9/−3
16.7.2013 22:43

M88i23c85h58a80l 80M19o66j70ž56í85š 8414289982

Však to tak normálně bývá. Proto nechápu ty Romanovy projevy.

+8/−1
16.7.2013 22:47

K66a19r43e21l 18M33a52t50o37u70š31e96k 7528452210556

Možná to je jen akový varování pro mladýho Quintanu, ať se neplete mezi starý mazáky.:-)

+1/0
16.7.2013 22:53

M71o93j50m55í64r 33S60k60á54l40a 2510932516

Já je chápu - protože Roman...:-P

+1/0
17.7.2013 10:03

T71r51i83s22t78a66n 20K25o15l58o78m29a46z77n74í13k 7190850675201

Pád jednoho z těch dvou byl nezaviněný, respektive zaviněný tím druhým. Stejně jim ale muselo být jasný, že nic s Valverdem nenajedou a v budoucnu se jim to navíc dost pravděpodobně vrátí. Nejenom tím že na ně někdo může v podobný situaci zaútočit, ale třeba i takovou "banalitou" jako nestřídáním. Je vidět že Quintana není žádný velký myslitel.

+5/−2
16.7.2013 22:53
Foto

J15a32n 35F80i72k68á24č24e91k 6490650495405

A co Froom v tomle případě. Zastavil nezaviněně. :-)

+1/0
17.7.2013 7:31

K71a70r59e15l 91P93o65k90o19r92n29ý 8478466772645

Tady je zase cyklistických analfabetů. To je jako když přijde člověk který nikdy neviděl fotbal a diví se proč se zakopává míč a zdá se mu že na gřišti je moc hráčů a co já vím co ještě.

Prostě jsou nepsaná pravidla, která se dodržují, jezdí se v týmech - tak to je když se vám to nelíbí tak sledujte jiný sport. Chtěl bych vidět jak by to jezdili kdyby měl jet každý sám, to by se z toho asi posr.. . Sice vyhrává leader ale je to o týmu hodně.

+7/−8
16.7.2013 22:27

M49i55c32h15a70l 31M82o56j36ž91í71š 8224279782

Není to zas tak dávno, co se skutečně jezdilo individuálně. ;-)

Jinak to srovnání s fotbalem moc nesedí. Pádů jsem už na TdF viděl dost a nikdy jsem si nevšiml, že by někdo na někoho čekal, zvlášť v případě úniku. Teda kromě případných domestiků. Něco jinýho je, když se peloton domluví a udělá čůrpauzu. To by pak asi ostatní toho případnýho únikáře umlátili.

+7/−2
16.7.2013 22:35

T53r43i97s72t37a51n 22K82o93l25o66m30a73z36n66í84k 7340490625531

Bez týmů se jezdilo před první světovou. To vážně není tak dávno...ehm...

Jinak problém s Quintanou je ten, že on zaútočil až ve chvíli kdy věděl že Froome s Contadorem spadli (samozřejmě dostal do vysílačky hned info). Do té doby se jen vezl, protože jako lehkej prcek neměl šanci z kopce a na rovině ostatním ujet. To je ten zásadní rozdíl proti tomu když už někdo útočil před něčím pádem/defektem (race is on).

+8/−3
16.7.2013 22:48

I92r18e91n39a 56P67l58a53c79h61e57t94k91o63v66á 1806454526300

zrovna contador na schlecka taky necekal, kdyz mu spadnul retez. a vyhral diky tomu tour

+5/0
16.7.2013 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze