Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hádky, křik a nakonec i moč. Cavendish a spol. sebestřední být musí

Internetové stránky Eurosportu před startem čtvrteční etapy Tour de France věštily: Spurt v Tours vyhraje Cavendish, Kittel nebo Greipel - a zase se to neobejde bez kontroverze. Měly pravdu. Sprinteři jsou horké hlavy. Musí být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O37n12d88ř50e98j 56D78o92s86e39d79ě71l 8517257719111

No, i tak by se to dalo říct, protože porazit Sagana = etapové vítězství a možná i zelenej... ;-) Já sem tím vším chtěl vyjádřit svůj skromný názor, že pro mě osobně je Sagan daleko zajímavějším, ne-li lepším cyklistou, protože na rozdíl od Cavendishe zvládá daleko víc "tour-disciplín": schopnej do kopce, relativně slušná časovka, ve spurtu je schopnej konkurovat i čistokrevným sprinterům.

Samozřejmě si nemyslím, že jde o konspiraci porazit Sagana. Nicméně to srovnání při "plných stavech vláčků" by mě opravdu zajímalo.

0/0
12.7.2013 16:43

R93o19m50a43n 35G

Uživatel požádal o vymazání
0/−2
12.7.2013 16:28

M22i80c23h46a60l 95B37r72o70ž 5920330678546

Z clanku sem vyrozumnel ze cyklisti sou desne vostry a drsny chlapy co zvaldaj hlavne perfektne brecet ;-D

+1/−2
12.7.2013 15:11

I48v92o 10S55c62h11l63ä30g13e44l 9290929567982

Zvládají toho podstatně víc než kdejaký smrtelník, ale je fakt, že slzička občas ukápne...Výjimečně, ovšem. Tvrdý sport to je v každém případě.

+2/0
12.7.2013 15:35

R66o69m81a13n 44O89p31e85t 1671629385272

vsichni co nadavaj n aspurtery, si uvedomte, ze oni jedou pet hodin etapu, a je jedno jesli v baliku, nikdo jinej to za ne neodslape, musi stacit ostatnim aby vubec na ten spurt meli sanci. a narozdil od 170 ostatnich cyklistu v pelotonu vedi, ze este nakonci budou muset jet posledni dva kilaky hodne naplno, a poslednich 300 metru na 120% a o psaku se vylozene porvat s dalsima ctyrma spurterama. jako sorry ale ostatni cyklisti v baliku jsou proti nim pusinky..

0/−5
12.7.2013 13:11

R42o42m41a90n 12O17p10e58t 1911139565542

navic ten spurter od zacatku etapy vi, co ho nakonci ceka. zatimco ostatni domestici si nejak jedou a jak dojedou tak dojedou, nikdo od nich nic neceka, tak co??? svuj usek si odpracujou a muzou se na to vykaslat. Spurteri NE!

0/−5
12.7.2013 13:13

O26n50d87ř72e21j 26D92o43s25e75d43ě25l 8717357639851

Romane, seděl jste někdy na kole a jel za někým v háku? Zatímco ten před váma často dře, vy si sem tam šlápnete a tu a tam přibrzdíte, abyste si mu neštrejchl o zadní. Pro většinu lidí v balíku je taková jízda regenerací. Jen se podívejte, co se děje na jeho konci, jak se tam lidi protahují, povídají si... Pro ty borce to není dřina, musí si to odsedět. A spurter - právě proto, že jeho práce přijde nakonec - si to musí odsedět dvojnásob, aby byl čerstvý.

A nedejbože aby takový spurter spadl, to se pak pro něj hned dozadu posílá celý tým domestiků, podle vás pusinek, aby ho dotáhl na špic... 8-o

Sorry, ale přijde mi, že tomu rozumíte jak já kvantové fyzice...

+3/0
12.7.2013 13:30

R50o14m12a77n 68O93p47e35t 1121709125862

vcera jel cely peloton v baliku od zacatku do konce, mi nevykladej jak tam vsichni drou a jen spurteri se vezou????!!!!! na cele pelotonu se stridaj. vezli se naprosto vsichni, ale spurtovat nakonci museli jen nekteri

0/−1
12.7.2013 14:49

R12o54m91a66n 20O88p98e87t 1441159455782

a to si este daj jeden mezispurt na premiovym spurtu a ostatni jim fandej zezadu a protahujou se u toho, jak ty rikas. to je hrozne jednoduchy rict ze spurteri se flakaj

0/−1
12.7.2013 14:52

O89n26d11ř48e98j 25D24o67s91e38d32ě38l 8277157509231

Hmm, tady je někdo hodně nechápavej... a neumí číst. Já právě říkám, že na čele se střídá pár lidí, kteří dřou, a zbytek - PŘEDEVŠÍM SPRINTEŘI - se vezou v balíku, aby ušetřili síly. Spurtér je přitom schovaný. Počítám, že teď je do konce rovinaté etapy nějakých možná 60 km, doporučuju zapnout televizi, dívat se a přemýšlet.

Cca 15-10 km před cílem začnou dopředu najíždět Omega, Lotto, Argos Shimano, prostě týmy, který maj sprintera, třeba 5 lidí, za kterejma je tenhle sprinter schovanej. Takhle se tam pár km hádají o pozice, načež na posledním cca 1,5. kilometru začne mela, kdy se sprinter veze za svejma lidma až do posledních cca 250 m, kdy už to musí udělat sám.

Jinými slovy: 198,5 km si sprinter veze prdel schovaný za někým, sem tam šlápne, na posledních 0,5 km začne makat na 100 %. Jo jo, sou to ale chudáci, ti sprinteři, že po takové štrece ještě musí spurtovat... Jo jo ;-D

+1/0
12.7.2013 15:31

I71v28o 77S72c89h89l71ä23g88e41l 9700799687522

Spurtéři ovšem na špici nestřídají a balík netahají, aby si šetřili síly na závěr. Je to naprosto přirozené. Mimochodem, mám dojem, že mnohem více se nadřou vrchaři. Utrpení je větší a hlavně delší. Proto se takový závod rozhoduje v kopcích a ne na posledních 2 kilometrech jedné každé etapy.;-)

+1/0
12.7.2013 15:29

O95n51d26ř67e72j 33D25o57s18e11d31ě13l 8707867859101

Ten člověk neví, která bije, škoda slov...

+1/0
12.7.2013 15:31

I38v87o 59S81c81h93l90ä72g59e22l 9530209587362

Prostor pro poučení ale jistě existuje:-)

+1/0
12.7.2013 15:36

O12n35d35ř30e58j 63D85o30s63e33d55ě97l 8947627259801

to bezesporu, ale já si myslím, že k diskuzi je třeba alespoň elementárních znalostí ;)

+1/0
12.7.2013 15:42

I87v50o 19S27c54h83l78ä39g63e45l 9690439727812

Tak to v každém případě. Menší osobní zkušenost s výjezdem kopce na kole může rovněž pomociR^

+1/0
12.7.2013 15:49

J59a64n 44Š64i90ř72i76n68a 5615605

spurtéři ale zase vypouští kopce, kde je těch sil potřeba přece jen více. Suverénně nejnáročnější to mají jezdci na celkové pořadí - nesmí se přimotat k pádům během etapy, musí se udržet ve vedoucí skupině, musí dávat bacha, aby je nesejmul nějaký "spurtér" v závěrech etap (viz hromadný pád včera a navíc ještě musí být schopni přejet kopcovité etapy mezi nejlepšími a navrch ještě musí umět jet slušně časovky. Já osobně si nejvíce cením jezdců na celkové pořadí, pak vrchařů, poté časovkářů a až poté sprinterů.

+3/0
12.7.2013 13:31

Z78d79e34n73ě60k 28H69e45r73d64i59n 1370383693849

Samozvane "mstitele" nedokazu obdivovat, ti funguji pouze ve filmech, protoze tam je scenar cernobily.

+4/−2
12.7.2013 13:07

D92a17v80i46d 78S33ý31k83o93r89a 7814261441967

Pekny clanecek.R^

+2/−1
12.7.2013 12:28

I79g26o96r 77N42e58p91a33l10a 4595395716188

O nejakom striekaní vody z bidonu do tváre súpera v prípade Sagana, to prosím máte odkiaľ ? Áno od pľúc mu nadal hneď za čiarou. Ale to by vám nestačilo, tak musíte niečo vymyslieť a pridať, že mu aj niečo strekol do tváre. Ale ja na vašom mieste by som ešte pridal, a informoval by som o tom, ako ho Sagan v cieli zhodil z bicykla a vyfackal. Ako video by som použil záznam z minuloročneho závodu Praha-Vary, keď sa fackal pretekár s motorkárom.8-o

+1/−7
12.7.2013 11:52

M25a13r46e84k 10Š84e36b62e12l90a 6744538781415

Ja chapu ze to je vas narodni hrdina, ale nezeres to trochu moc?

+7/−1
12.7.2013 12:10

J11a10n 51S75l34a79v62í57k 3291610575218

Názor říct může, ale jak mu to může být trapné?? Chtělo by to na to kolo sednout a naučit se respektu...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Co se Sagana týče chtěl jsem říct, že není tak dobrý spurter jako Cavendish... Ten sice nikdy neuspěje v kopcích, ale zase bude vyhrávat ve spurtech po celou karieru... Zatímco u Sagana čekám, že vyhrávat bude pár let a pak z něj bude jezdec na celkové pořadí a na spurty už nebude mít.

-------------------------------------------------------------------------------------------

A ještě k těm specialistům, vrchaři jsou taky specialisti. Mnozí nezajedou ani časovku, dokonce neumí ani sjezdy... O spurtech se nemá smysl vůbec bavit... Spurteři nejsou o nic menší borci. Ale v TV to tak nevyzní a není to fér. Mmj. si uvědomte, že mezi spurtery je vítěz jen jeden, v celkovém pořadí je jim to k ničemu. Zatímco vrchaři s dobrou časovkou stačí dojíždět v první skupině a tour má v kapse... Pro ně může být i 8. místo vítězství, protože se promítá do celkového pořadí...

+1/−3
12.7.2013 11:51

J72a17n 60S58l87a22v77í73k 3911220845738

Reakce na: Ondřej Doseděl

68

0/0
12.7.2013 11:52

P78e79t58r 95K94o88v43á74ř 2509826489544

porad povazuju za vetsi umeni vyhrat ligu, nez jeden zapas (i kdyz je to zapas prvniho s druhym)...

+2/0
12.7.2013 11:59

O67n58d39ř30e41j 90D33o82s37e80d32ě78l 8507397829241

Prostě mu to přijde trapné, Honzo. A to, že mu to přijde trapné, neznamená, že na kole nejezdí.

Když už jsme u toho srovnávání Sagan - Cavendish, měli bychom zohlednit i to, že na Cavendishe v dojezdu většinou jedou 3-4 borci, Sagan je tam povětšinou sám a cestičku na cílovou si hledá sám, bez pomoci týmových spolujezdců, kteří mu to rozjedou. A přesto je nezřídka úspěšný - letos Cavendish na zelený opět nemá...

Bylo by zajímavé sledovat, jak by to na dojezdech bylo, kdyby k sobě měl Sagan stejný počet maníků jako Cavendish... Právě jejich absence podle mě vede k tomu, že Sagan "není tak dobrý spurtér jako Cavendish", jak říkáte. Mně to přijde právě naopak, je pro mě i navzdory tomuto handicapu CaveManovi důstojným soupeřem; a sice nejsem závodní cyklista, ale řekl bych, že je rozdíl vědět, že mám před sebou 4 maníky, co mě vyvezou, pohlídají to a já jenom na posledních 200 m roztočím nohy jak vrtulník rotor, a hlídat si všechno sám, využívat všeho, co můžu. Co to říká?

+2/0
12.7.2013 12:21

J93a89n 29S32l36a58v63í48k 3151830775698

Tak osamocený spurter se musí zařadit za toho, který tam borce má... Pochopitelně je to o něco těžší pozice.

0/0
12.7.2013 12:50

O64n61d32ř38e41j 19D75o49s67e19d25ě62l 8907537829541

A o tom mluvím. Vy nechápete, jak může někdo říkat o CaveManově výkonu, že byl trapný, já zase nechápu, jak můžete tvrdit, že Caveman je lepší spurtér než Sagan, když - jak sám připouštíte - nemají stejné podmínky. Ale přesto dokáže Sagan dojet před Cavendishem... Ano, 24 etap je lepší skóre, ale uvažte, že toto je Saganova 2. Tour. Kolik jich má Cavendish?

+1/0
12.7.2013 13:38

M95a31r25t71i19n 92I45n67d67r53a 9638482358120

Tak Cav má zatím vyšší průměrný počet vítězství na 1 Tour. A co se týče ABSOLUTNÍ rychlosti, tak skutečně v tomto ročníku je Peter až za trojicí Kittel, Greipel, Cav, na druhou stranu ANO je pravda, že jeho vláček je horší než mají Lotto, OPQS i Argos-Shimano. Cannondale nicméně (dle slov Sagana po jeho zatím jediné vítězné etapě) je zde především pro ty "intermediate stages", kde bude jeho hlavním úkolem odpárat ryzí spurtéry a dovést Petra do spurtu v co nejmenším pelotonu. Boj o zelený dres je samozřejmě jiná pohádka, tam není co řešit...

0/0
12.7.2013 15:03

J70a76n 52S27l98a59v20í67k 3261280115508

Člověk by skoro řekl, že ten tým pro Cavendishe staví z důvodu nějaké konspirace, aby porazil Sagana... ;-O

Ten tým má proto, že je nejlepší spurter v současnosti a vyplatí se na něm stavět. Sagan je univerzál, pro něj je ideal závod s kopci, končící na rovině... Je to prostě jiný typ závodníka.

0/0
12.7.2013 15:48

J15o28s49e60f 22D21r95á72s94a32l 2384805481

vy vůbec neberete v potaz, že Tour je jeden velkej byznys, že jezdci jsou zaměstnanci svého týmu, že ten tým má  nějakou strategii aby naplnil zájmy sponzorů. Jedou se rovinaté etapy? jedou. Udělují se za ně premie a stupně vítězů? Ano. Chci jako tým v takové etapě uspět? No pak musím angažovat jezdce, který sice nepřejede kopec, ale umí vyhrávat ve spurtu.

+1/−1
12.7.2013 11:43
Foto

J49a89n 22F44i95k51á17č95e14k 6700880595305

Jenže nám normálním lidem, je celkem fuk, kdo za co pere prachy a jaký má z toho byznys, takže s klidem říkáme, že vyhrát spurt po rovinaté etapě, když se nechám vyvézt vláčkem, a jedu na doraz 100 metrů, sice je vítězství, ale to nejméně cenné vítězství.

0/−3
12.7.2013 13:03

P75e40t37r 96M70a15r14e91č74e44k 1263621359238

Stupidní sport. Stupidní aktéři ..

0/−8
12.7.2013 11:37

T87o22m90á74š 14Z56e94l70e77n70k28a 3364152659549

Proč tady ztrácíte čas čtením a navíc nejapnými příspěvky?

+7/0
12.7.2013 12:08

M62a20r53e56k 51Š31e45b52e28l91a 6114838761435

Stupidni Petr Mareček..

+8/−1
12.7.2013 12:12

M85o30j69m61í35r 54V69r89t81o75c67h 2540713822412

Je dobré mít ve všem jasno díky internetu a kádrovat i když ho vůbec neznám. Po těch co nemám virtuálně rád je třeba chvályhodné házet výkaly a případně jim přát nějakou újmu, abych měl jako internetový borec radost. Největší švanda je že se závodník v závodě nemůže bránit. Příště ho za jízdy vemte šutrem a zapalte mu barák.

+5/−3
12.7.2013 11:22

J35a91r43o85s65l69a78v 70J98e24r68m41a69n 7692388611385

Správně to řešil včera Sagi;-OTo nejde po závodě si k tomu sednout a popovídat si;-)

+1/0
12.7.2013 11:20

J13o69s93e92f 83D49r84á94s92a37l 2654835651

až bude každá etapa končit na kopci, tak bude v každém týmu 8 Quintanů a žádnej Cavendish. Ale protože se třetina závodu jede po rovině, tak jsou tam i sprinteři, kteří se "jen vozí v balíku".

0/0
12.7.2013 11:15

P68e54p77a 96J56e19t68e57l 4844985109638

Jak se do lesa volá, tak se ucho utrhne. Pokud je někdo agresívní a sebestředný, musí očekávat příslušné reakce od diváků.

Včera ten Boeckmans zablokoval Sagana přímo ukázkově, celkem jsem se Saganovi nedivil, že v něm bouchly saze. Oproti tomu Veelers na Cavendishe bylo nic a ještě ho shodil.

Jinak jsem zatím asi neviděl ve sportu nic nudnějšího, než rovinatá etapa. Mám to puštěné jako zvukovou kulisu, a nebýt celkem zábavného komentáře, asi bych to nevydržel. Koukat 3 h na přenos, z něhož dohromady cca 10 minut se děje něco zajímavého (z toho pravidelně 1-2 hromadné pády), to už chce opravdu hodně zažranosti.

+3/−3
12.7.2013 11:00

K10a81r63e54l 55C30h50r15a97s26t20i53n38a 4653974500115

Jsou však vhodnější způsoby k vyjádření souhlasu či nesouhlasu. Prastaré pravidlo dobrého soužití říká, že nemáme jiným činit to, co nechceme, aby oni činili nám. To za prvé a za druhé - sport je čím dál víc byznys a ostré lokty. Vytrácí se z něj radost a férovost, prostě musím urvat místo vepředu, i když překročím hranice vkusu a férovosti.

+3/0
12.7.2013 11:06
Foto

J25a84n 82F77i71k57á84č74e11k 6240600635805

A jaký je lepší způsob vyjádření svého názoru v takovém případě? Napsat někde něco na internet, co bude číst dobrých 100 lidí? Reakce tohohle diváka mi přijde zcela přiměřená a dobře marketingové zvládnutá. Je super, že se lidé od byznysu naučili takovéto marketingové metody a umí tak dobře reagovat jak na ten byznys tak na ty ostré lokty. :-)

+1/−2
12.7.2013 11:12

M93i11c45h18a83l 49M30i94l20l73e20r 9376442279482

nas starsi syn, ktery miluje sledovani akce TDF v kopcich se stejnou intenzitou jako nenavidi rovinate etapy, pronesl vcera navrh na zmenu pravidel pro rovinate etapy: udelat z nich zavod doprovodnych autobusu a nakonec pred cilovou rovinkou vysadit vsechny spurtery vcetne tahacu, aby si to mezi sebou rozdali na poslednim kilometru.

Pronesl presvedceni, ze letos by soutez autobusu vyhrala Orica Green Edge, ktera ma nejblaznivejsiho ridice.

+5/−1
12.7.2013 10:54

P78a79v46e64l 39M90e85j58s97t48r24i98k 2844823967456

Tak nejak mi chybi to fair play ktere ke kazdemu sportu patri. Predhazuji nam tady primadony s tim, ze jejich excesy jim musime pardonovat. To teda ani nahodou. Pokud se nekdo chova jako dobytek a srazi soupere hlava nehlava nezaslouzi nas obdiv ale pohrdani i kdyz se pak vsem omlouva. Chapu, ze je nekdo horka hlava, ale musi to mit pod kontrolou a ne se na to vymlouvat. Takovy opravdu nejsou a nemeli by byt nicim idolem hodnym nasledovani vcetne pisatele toho clankuRv

+11/0
12.7.2013 10:53

M75i14c82h65a55l 72M44i64l61l41e26r 9756632869672

na konec nudne rovinate etapy musi prijit nejake vzruso, nekdo musi mit proc se rvat  o vitezstvi, etapa to potrebuje, jinak je mohou rovnou vynechat z programu.

Takove nejake "biffo", jak rikaji Australane osobnim bitkam ve svem sportovnim slangu, je korenim nudne etapy. Samozrejme i to ma sve meze - nesmi ohrozovat zdravi a zivoty.

Priznavam, ze nesleduji Giro, TDF atd ostrym zrakem zaslepeneho cyklistickeho fanouska, protoze na prvnim miste je a vzdy byla pro me atletika, ale sportovniho fanouska vseobecne, protoze proste miluji sport.

Vedle souteze jako takove me zajima i krajina kolem sportovnich soutezi, jak u cyklistiky, tak treba u soutezi Svetoveho poharu v lyzovani.

Manzelka dokonce tvrdi, ze by se krajina nemela ukazovat protoze mi to pak dava nakladne napady kam se chci jet pri dalsi ceste do Evropy podivat.;-);-D

+1/0
12.7.2013 10:46
Foto

J47a57n 39F82i74k80á83č44e38k 6700530325355

No, když musí být sprinteři arogantní, tak moč musí bát taky. :-) A vůbec mi nepřijde, že to kazí atmosféru závodu, spíše naopak - patří to k jeho koloritu. Já myslím, že je přiměřené takhle reagovat na přehnanou agresivitu v pelotonu.

Přes čáru jsou naopak hřebíky, kameny, údery do ledvin (Merckx), apod. Ale hodit na někoho rajče, nebo ho polít nějakým hnusem, v nedůležité situaci, kdy se nic neovlivní a závodník neohrozí, mi přijde úplně OK. Cyklistika žije tak trochu ve skleníku, a možná trochu i autor tohoto článku, když považuje takovou agresivitu za OK. 

Když Sagan na někoho vystříkne vodu, tak závod neovlivní, a nikoho neohrozí. To co udělal Cav je přes čáru a to chrstnutí si prostě zasloužil. A samozřejmě není možné brát vážně prohlášení na tohle téma nikoho, z pelotonu nebo jejich šéfů, ti prostě nejsou nestranní.

+9/−5
12.7.2013 10:26

R50a81d80e20k 87N37e40u98m51a44n94n 5242892908935

"Sprintery" nesnáším už od dětských let závodu míru - jede 200 km schovaný v balíku, pak mu to ještě někdo rozjede ...

Rovinaté etapy jsou v cyklistice nudné a vlastně nesmyslné - je to stejné jako kdyby střelci místo na malý terč stříleli na vrata od stodoly - trefily by se všichni, stejně jako v cyklistice mají všichni stejný čas.

Časovka má smysl, kopcovitá má smysl, ale rovinatá? Rv

+7/−1
12.7.2013 10:14

J36a33n 26S81l71a60v22í26k 3841590865458

Já rovinaté etapy taky nesleduju, ale nemáte pravdu... Vůbec se dostat k šanci spurtovat je zatraceně náročné... O vození se v balíku ani nemluvím. To je naivní představa...

+3/−2
12.7.2013 10:24
Foto

J31a17n 83F71i37k15á92č18e19k 6900340815165

Vození v balíku samozřejmě není naivní představa. Upozorňuju na to, že jsem jezdil závodně a zkusil jsem si i profíky. Jo, a mimochodem mi to ve spurtu vždycky šlo, takže bych měl spurtéty hájit. Ale čisté spurtéty považuju za to méně zajímavé v pelotonu. Sagan je něco jiného. Suprt umí úžasně, ale v horách se udrží, a jak zajel tuhle časovku bylo skvělé.

Cav byl trochu lepší loni, kdy věděl, že nemá podporu týmu, tak by ochoten zkusit dlouhý spurt a různé finty, aby vyhrál. Ale ta stereotypní strategie vláčků, kde spurtér jeden naplno necelých 200 m v celé etapě je nudná a ubohá. To nemuseli celej den jet, a mohli si dát jen těch 200 metrů. A opět podotýkám, že jsem se uměl v takové mlýnici prosadit, takže to není tak, že mám motivaci snižovat výkon sprinterů.

+2/−1
12.7.2013 10:32

P57e18t19r 26T40y40č40k84a 6685532469762

Takové etapy prostě k velkému etapovému závodu patří. Je to prostě okolo Francie. Kdyby se to jelo jenom v horách tak se to nejmenuje Tour de France, ale Tour de Apl.

+3/0
12.7.2013 10:44
Foto

J27a97n 19F68i19k29á97č71e51k 6790210165225

Tak třeba to k Tour patří, ale to furt nemusí znamenat, že všichni musej vynášet do nebe ty, kteří takovou etapu vyhrajou jen proto, že umí nejrychleji posledních 200 metrů a občas si proklestí cestu tím, že někoho složí. :-)

+1/−1
12.7.2013 11:09

D87a39v28i63d 87S42ý25k16o89r47a 7774161681757

Nesouhlasim. 

Na cyklistice je krásná její rozmanitost. Každý terén a každý druh závodu si žádá "specialistu". Mě naopak baví jet někdy víc rovinné tratě a někdy si zase zadupat do kopců. 

Kdyby se jezdilo jen do kopců, nebyla by ani tato diskuze :).

Co například teď dělají vrchaři - vezou se zašití v balíku :-D

0/0
12.7.2013 12:41
Foto

J49a70r15o89m75i98r 12H82a67u26z89a20r 9804658726855

Cyclo-Ruby - dobry napad ! Mohli by si hazet balon sem a tam i pri spurtu !! Nemeli by hollt volne ruce pro tabltky a jiny dopping ....Fromme,Kittel ... proslycha se , ze jedou ve stiopach Jana Ulricha a podobnych umelcu . Ono prevod 55 x 11 se jinak tezko zvladne po ca. 200km slapani, coz ??;-D

0/0
12.7.2013 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze