Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pérez obvinil Räikkönena, že ho vyřadil. Neví, o čem mluví, zlobí se Fin

Když na něj Sergio Pérez poprvé v zatáčce za tunelem zaútočil, oba vyjeli z trati a Kimi Räikkönen pronesl do vysílačky: "Kdybych nejel rovně, ten i**ot by to do mě napálil." Přesně to se stalo o něco později, osm kol před cílem Velké ceny Monaka. Fin držel svou stopu a Mexičan zničil jeho i své šance na úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e65t14r 40B92r29e26j23c24h24a 6532299420

To pravidlo, že se v závodech za mořem nesmějí dělat myšky / měnit směr jízdy = bránit tomu za sebou, má něco do sebe.

0/0
27.5.2013 22:40

S41u70c63h83ý 36T69o19m67á13š 4121208

ale tohle nebyla myška 8-o

0/0
29.5.2013 19:37

J76a97n 29M94e65n81c10l 1605451544579

nekdo v nejake diskuzi litoval, ze nevidel posledni 2 Kimiho kola:

http://www.youtube.com/watch?v=CzzG3RyrDTo

clovek si skoro rika, jesetli nestalo za to zajet do boxu pro nove pneu o par kol driv... kdyby mel dalsich par kol, mohl to dotahnout i vys...

+5/−1
27.5.2013 11:45

S30u35c89h98ý 45T16o62m43á53š 4891608

škoda už tam to video není

0/0
29.5.2013 19:38

J10a49n 92V77o61s76t13ř18e83l 8329941933729

Pérez se cpal tam, kde nebylo místo. Vyplynulo to sice z jeho snahy dostat se dopředu, ale Räikkönen byl před ním po celou dobu a musel zahnout do šikany, jinak by byl potrestán. Z toho vyplývá, že za nehodu mohl Pérez se svým velkým optimismem, že mu všichni uhnou.

+12/0
27.5.2013 11:27

D88a26v15i45d 26Ž94i57d 2634592411193

Jen ať si závodí a jezdí jako prase, ale ve chvíli, kdy svojí nezkušeností a nezkroceným temperamentem ohrozí během jednoho závodu hned dva kandidáty na titul, tak je něco špatně. Bojovnost je sice dobrá vlastnost, ale co je moc, to je moc...Rv

+5/0
27.5.2013 11:00

P28a39v78e49l 83T76r13ů65b13l 8241644747156

F1 by neměla podporovat egoisty a nadutý Pérez by měl letět.

+11/−2
27.5.2013 10:32

J15a81n 60N67o67v91á79k 9275278164765

On to trochu oživil, Buttona předjel podle pravidel, Alonsa sice hodně natěsno, ale v momentě, kdy Alonso vybočil, byl Perez už před ním a na trať se vešel.

Ale nevěděl kdy má dost - na Raikonena to byla 2x prasárna, poprvé vletěl vedle něj a sám se nevešel do zatáčky, Kimi stačil uhnout, podruhé byl o auto vzadu a neubrzdil to - ty svodidla tam byly od začátku závodu, věděl o nich.

+6/0
27.5.2013 10:42

J50a22n 88M53e36n83c24l 1835541444249

sice souhlasim, ale na obranu Alonsa musim rict, ze se tezko odhaduje, jestli to souper do sikany ubrzdi, nebo o pul metru prejede a naboura... ten trest pro Alonsa byl moc tvrdy podle me a hlavne dodal Perezovi (ne)zdrave sebevedomi, ze to muze bezostysne zkouset znovu a znovu...

+6/−1
27.5.2013 10:51

J12o45s92e88f 54K53o55m20e94n84d59a 3119319604297

Kdyby neměla F1 podporovat egoisty, musela by vyházet všechny piloty, první by asi letěl Vettel a za ním zbytek ;-D

0/0
27.5.2013 19:16

J52a58n 76M80e51n60c46l 1975311654709

mozna by se nabizelo novacky v F1 do Monaka par sezon nepoustet... ale to by se to nikdy nenaucili... tak jedine treninky :-/

0/−1
27.5.2013 10:29

J36a25r90o34s20l47a30v 89B97r15ü33m52m89e44r 7344373606

Peres už není nováček.

0/0
7.6.2013 19:42

J32a93n 12M93e67n76c81l 1915321344909

par sezon

0/0
8.6.2013 2:14

J64o34s64e51f 38K17o55n34v53i33č58n44ý 2208953509812

Pérez - v Monacu, opět dokázal, že do F-1, opravdu nepatří - v závodě to ukázal několikrát;-(Rv!!!!; to Sutil - to bylo jiný kafé!!!!!!

+14/−1
27.5.2013 10:12

R31o67s78t74i27s17l55a62v 96M38a19j13e31r 2883402519708

Stát se to jinde, tak se jede dál.

Dle mého názoru je symptatické když se objevují v F1 i dravci jako je Pérez. Nebo snad chcete kroužiče jako Vettel nebo Button? Já jsem fanda McLarenu a myslím, že  Pérez není žádná nula ani idiot. Je horlivý a chce předvádět výsledky. Manévr na Kimiho byl docela optimistický a naivní, ale jen protože byl v Monaku. Když by si leckterý kritik manévru ale přečet i pravidla, tak by možná mluvil jinak...

+2/−14
27.5.2013 9:55

J48a96n 74M80e41n87c65l 1795811974539

dravci jsou v poradku, ale ne bezmozci, v tom bych videl ten rozdil :-/

+10/−1
27.5.2013 9:58

M76i69r57o69s19l42a71v 95T81o51m69a96n 9545882330318

Souhlasím - je zvláštní, jak si lidé občas pochvalují vláček bez předjíždění (a očividně to tak vyhovuje i některým pilotům) a Raikkonen má až moc fanoušků a tak v diskuzích vládnou emoce místo argumentů...

+1/−10
27.5.2013 10:11

J61a91n 36M24e23n54c22l 1305651974219

ja ti tvuj nazor neberu, jen mi neni jasne, co naznacujes...

ano Monako je pomerne specificke, predjizdet je velmi obtizne, tim spise "relativne bezpecne", takze "kazdy" pokus se ceni. Kazdy ale opravdu v uvozovkach, protoze neco jineho je to, co predvedl Hamilton s Webberem nebo Sutil ci DiResta, pripadne 2. predjeti Buttona Perezem, ale konkretne OBA pokusy o predjeti Kimiho byly naivni, amaterske a nepripravene. Navic alespon prumerny pilot po prvnim pokusu, kdy to neubrzdi a jen diky duchapritomnosti protivnika neskoncil nasrot (to mimochodem platilo i o tom souboji s Alonsem, protoze v tom zlomku sekundy se tezko odhaduje, jestli to o ten pulmetr Perez dobrzdi a vejde se do sikany nebo ne), se POUCI a nebude utocit tak bezhlave... ano, pokud jede za tunelem bo po boku, tak to muze byt tvrde, ale ferove, ale pokud dokonce jeste i v zatacce jede za protivnikem (predni kridlo na zadnim kole), tak mel sklopit oci, omluvit se a poucit se z toho. Mozna ale prave proto, ze nema co ztratit, tak se jeste bude vztekat jako prerostly teenager...

+6/0
27.5.2013 10:28

J82a69n 14N92o84v29á89k 9815248394655

Když kouknete na to video, není o čem diskutovat.

Raikonen se nikoho úmyslně uzavřít nesnažil, už byl v zatáčce, o celé auto vepředu, kdyby nezatočil doleva tam kde zatočil, tak by se do té šikany nevešel.

Perezovi to v té zatáčce 2x vyšlo, ale potřetí už ne, to mu Raikonen ještě stačil uhnout, když ji Perez prolétl rovně - ale on si z toho ponaučení nevzal a tak to skončilo jak muselo.

Aby Kimi dokazal odhadnout jestli to Perez ubrzdí nebo ne, musel by koukat víc času do zrcátek než dopředu.

+9/0
27.5.2013 10:36

J35a61n 40H69e42l38l75e11r 9928385716

Tak jestli Perez nevedel, ze je v Monaku, tak to potes pambu .. .meli mu to holt napsat na palubni desku. Uvaha o tom, ze manevr byl dobrej, ale jen na jiny trati, je tak strasne mimo misu, ze se tezko komentuje ...

Nemam nejak zvlast rad krouzice a vlacky, ale taky nemam rad rozflakany auta po utocich zezadu.

+10/−1
27.5.2013 10:14

D89o20m89i58n76i90k 84T42u42r56e64k 7296503400820

Už vidím jak louskáš pravidla F1. Tvoje denní hobby?

0/0
31.5.2013 9:23

M40a85r37e50k 95K48a12l71i19n21a 3839564285608

Raikonnen si fakt pomohl. Kdyby ho tam ustil, ztratil by možná jedno místo. Takto jich ztratil mnohem víc. Asi nezná pojem vítězství Pyrrhy, dříve Pyrrhovo vítězství...

+2/−28
27.5.2013 9:40

K88a94m65i81l 16B67l20a64ž22e38k 5789911658623

kravina

+18/−1
27.5.2013 9:43

V74l50a28d96i23m77í18r 34M70e20n96d85i 3622699931196

A že potom by to už malo so závodmi pramálo spoločného to vás nenapadlo ? To skôr Perez  a jemu podobný by mali zmeniť pôsobenie v motoristickom športe. Existujú automobilové závody kde do seba narážať kludne môžu....

+6/−1
27.5.2013 9:49

L74u29b74o30m58í98r 45Z68o61u44h26a57r 3795685406418

Z jakého důvodu by ho měl pouštět ??? To jako lidičky pozor jede Peréz pusťte ho nebo vás sestřelí a nedojedete ?? Ono možná je i něco na tom že o něm nemusel vůbec vědět, nebo ho vůbec nenapadlo že by se mohl najít takový blázen který by se tam bezhlavě cpal.

+9/−1
27.5.2013 9:50

J35a72n 91M27e55n31c81l 1775411904809

co tedy navrhujes? postupne meli Pereze vsichni pustit dopredu, aby si neponicili formuli? a pak treba Maldonada? Grosjeana? To uz rovnou muzeme zavolat Montoyovi, aby se vratil, ze ted bude mit velkou sanci na titul, kdyz bude platit nepsane pravidlo "cim vetsi bezmozek, tim vetsi sance na vitezstvi" :-/Rv

+14/−1
27.5.2013 9:52

P87a73v80e95l 10Z66a36j75í19č96e55k 8874540746970

jenze jezdec který uhne tak většinou uhne vždy jako button a toho pak ty silnejsi vyuzivaj... radej neuhnout at zbytek pole vi ze vy neuhybate...

+5/0
27.5.2013 10:00

J48a24n 41N49o72v35á92k 9485158924385

Jak ho mohl pustit, když byl o auto vepředu. A zatáčet musel, jinak by se do šikany nevešel.

Kdyby Pereze viděl vedle sebe asi by to pustil rovně jako předtím, ale on ho až k zatáčce viděl minimálně o auto za sebou.

+4/0
27.5.2013 10:48

P62a83v11e36l 56Z74a36j26í66č36e69k 8634380836970

Perez byl při tom manevru optimisticky ;-) ale buttona dal naprosto ciste a fernande dal na krev ale rek bych ze ferove. Takze je blbost ze mel kimi uhnout... ale je stejna blbost ze by se nemelo zavodit... formule je od toho... navic ja mam rad takove jezdce co do toho jdou proto jsem mel rad sumiho,sennu,petersna a další... jen ten kdo sunda nohu z plynu poslední muze vyhrat nebo ze mrit... ale to uz je osud

+1/−4
27.5.2013 9:37

Z71d39e73n97ě95k 82W30e98r43n37h13a43r51t 6667555332178

To je těžký. Nijak neobhajuji zbytečně agresivní jízdu, ale na druhou stranu je fakt, že obecně závody F1 jsou v poslední době nuda. Rozhoduje se v boxech a strategií, na trati toho k vidění moc není.

+2/−5
27.5.2013 9:32

M70i17c27h30a82l 79K44a71m85e27š 8276321226964

Naprostá nezkušenost Péreze. Něco to vypovídá o jeho egu, když ještě obviňuje toho druhého. Trošku soudnosti.

+10/−1
27.5.2013 9:21

L74u23b13o71m63í63r 16Z30o98u87h84a14r 3535365746928

Perez je jako Takuma Sato. Co nejde předjet sestřelí.Ať nevykládá že tam předjel i Alonsa ! Alonso musel zkrátit trať aby zabránil havárii.Později ho musel pustit kvůli penalizaci.Takže ho nepředjel.Čekal ten blázen snad že na tom místě předjede celou kolonu ??? Velká cena Monaka možná patří mezi klenoty, ale podle mě tam vůbec nepatří, protože ten závod byl nesmírně nudný.Formule tam jen jezdí za sebou jako na železnici,pokud se ovšem nenajde blázen jako Perez.A není dvakrát bezpečný. Jinde jsou velké bezpečnostní zóny a tady nic.A že ho zavřel KImi ??? Co to je za Blábol, vždyť Kimi byl první tudíš měl právo vést stopu.

+15/−2
27.5.2013 9:11

V88l63a92d27i96m81í60r 90O11b32a55d77á23l12e84k 7371566193849

A navic si myslim, ze Kimi ani nejel obranu - normalne drzel idealni stopu a o Perezovi si myslim ani moc nevedel. Koho by napadlo, ze se tam nacpe:-/

+9/−1
27.5.2013 9:20

P20e39t68r 80K20o14š98ť52á62k 2231612800552

Kdo se bojí nesmí do lesa, chápu že se to někomu nelíbí ale proboha jsou to závodníci tak ať závodí, ať bojují o každý centimetr tratě. Nebýt Pereze tak jsme téměř neviděli předjetí. Když to Kimi v zatáčce zavře tak se prostě a jednoduše nemůže stát nic jiného než co se stalo. Perez byl půlkou vozu vedle něj tak nevím co si myslel, nemá zpětné zrcátko? Neříkám že to bylo od Pereze rozumné ale snažil se, kroužiči mě vyloženě štvou, ani se nesnaží předjíždět :(

+5/−32
27.5.2013 8:34

V85l80a72d89i56m28í17r 21M30e84n73d81i 3132259291756

Pane , ale toto nie sú elektrické autíčka v lunaparku. Ano je to napínavé keď vidíme predbiehania ,alebo pokusy o ne, lenže tí skúsenejší jazdci sa to snažia urobiť tak ,aby sa nestala kolízia a nepoškodili si monopost, lebo len tak majú šancu , že budú brať aj body . Tí menej chytrí piloti to robia za každú cenu. Pokial sa vyradia sami, budiž ,lenže doplácajú na to aj iní....

+21/−2
27.5.2013 8:42

P42e17t90r 50T50y47č46k79a 6775812879372

Tak Kimmi nikdy žádný kroužič nebyl. Ale nevšiml jsem si, že by někdy jezdil jako Perez.

+18/−2
27.5.2013 8:48

D11a50v85i12d 79P91e63š61e31k 3393501748450

nesouhlasim, kimi ho vzal zadnom kolem do predniho Perezoveho, takze pulka auta to nejspis nebyla, bylo to tesne pred esickem, tak nechapu jak se chtel dostat ve druhe zatacce pred nej s takovou ztratou a v horsi stope, ti dva, ktere predjelho "pustili", protoze jim byla cenejsi formule a tusili, ze se ten blazen vyradi, jen to nechteli byt oni, kdo zkonci s nim. Pri vyjezdu z tunely by musel byt Perez na stejne urovni jako Kimi, aby to bylo bezpecne a to nebyl.

Vyhodit ho!

+17/−2
27.5.2013 8:51

J93a62n 20M61e68n88c28l 1345691594979

pulkou vozu vedle nej... nejenze ke kontaktu doslo zadnim kolem na predni kridlo, ale hlavne Kimi najizdel do zatacky v momentu, kdy byl Perez jeste tak metr za Kimim (v ten moment uz bylo podle prednich Kimiho kol zrejme, ze se tam nemuze vejit) a to uz bylo pozde zaflekovat...

Osobne si myslim, ze kdyby mu tam Kimi udelal misto, tak by to Perez stejne do sikany neubrzdil, takze v nejlepsim by to dopadlo zase tak, ze by oba museli jet rovne

zkratka ten chlapec nema soudnost a jestli ji brzy neziska, jeho kariera asi nebude mit dlouheho trvani

+8/0
27.5.2013 9:49

D42a15v23i78d 89P31e49š19e81k 3373421478960

Perez, i kdyz ho nemam rad, tk na druhou stranu nema zadne vychodisko. Sedi ve slabsim aute a i kdyz nosi velke jmeno, tak on to v rukach ani hlave proste nema. Staj ho chtela vyhodit, jenze pak zacal jezdit tenhle kamikaze styl a udelal 2 dobre vysledky. Ve staji mu rekli, ze kdyz bude jezdit takto, tak si ho nechaji.

Je ted v blaznive situaci, nadavaji na nej ze nici auta/zavody a koleduje si o distanc od komise, zaroven, kdyz to delat nebude, tak ho vyhodi vlastni staj.

Byt v komisi, tak mu dam stop na 2 zavody a staj ho tak nejspis propusti sama, ale co s takovyma blaznama.

+2/0
27.5.2013 10:57

M46a79r62e39k 26D94r49a52š38a29r 9215955704435

Tak určitě je to atraktivní vidět lítat "plechy", ale o tom F1 není. Jediným viníkem je Perez - on neví o čem mluví, když se snaží obhájit a Vy zase, když popisujete "závodění".

+9/0
27.5.2013 9:03

L28e76o75n41a 60Š66i77m19k42o65v28á 3260263719837

"Perez byl půlkou vedle něj" - jenže ve F1 platí: ten kdo je vpředu, ten má přednost, a cpát se tímto způsobem dopředu v Monacu je blbost od Pereze, tato kolize jde plně na Perezovo triko.

+8/0
27.5.2013 9:09
Foto

M23a54r53t37i33n 36P50a31v86l89í96č67e25k 7190731359601

Ano, souhlas. A hlavně Perez nebyl pulkou auta vedle něj. Při předjetí Buttona a Alonsa se mu povedlo se dostat na jejich úroveň, ale v případě Kimiho neměl šanci se na jeho úroveň dostat. Manévr zahíjil pozdě a dostal se maximálně svým předním kolem na úriveň zadního kola Lotusu. Navíc jsem přesvědčen, že kdyby Kimi nechal místo vlevo u svodidla na vnitřní stopě, Peréz by stejně nestačil zabrzdit a jel by v té zatáčce rovně jako při jeho prvním pokusu o předjetí Kimiho a tudíž by ho stejně sestřelil.

+4/0
27.5.2013 9:23

M12a38r22t21i92n 57P29l30z69á47k 2117719488844

Normální závodní kolize, být to jinde než v Monacu, tak by Perez uhnul mimo trať.

+7/−2
27.5.2013 8:32

B16o86r20i13s 93Z34a85k29o39u73ř48i51l 1159196451899

Perez je prostě šílenec a myslet si, že mu to bude vycházet je naivní. To co předvedl v monaku je hazard a diletantsví. Nejdřív "zprasil" týmového kolegu, potom málem sestřelil Alonsa (reakci komisařů nechápu, kdyby alonso neuhnul tak byli v sobě), a potom už měl zatměno a myslet si že se před Raikonena nacpe bylo dětinské. Chudák Kimi.

Perez má co si zasloužil a pokud ho nesrovná vlastní stáj, měl by přijít nějaký zásah vedení F1.

+27/−4
27.5.2013 8:18

F29r45a96n12t16i51š45e32k 21V26y41s26k39o77č31i11l 4263516949959

Perez hledal inspiraci zde http://www.stream.cz/uservideo/218121-nejlepsi-sceny-filmu-kam-se-podela-sedma-rota   čas 6:34  ;-D

0/0
27.5.2013 8:12

D76o33m66i48n50i98k 43T86u34r73e28k 7546803280420

Pérez je naprostý šílenec. Nechápu co ještě dělá ve F1. Loni takhle jezdil i Lewis Hamilton, ale ten po pár závodech pochopil, že to je jenom na škodu.

+5/−4
27.5.2013 8:09

M91a36r57t65i69n 88K17r95č51i88l 6620188238429

Smutní je,že boj o titul můžou rozhodovat nuly typu Peréze,Maldonada a pod.

+22/−4
27.5.2013 7:51

S31t22e36p86a43n 73T76o50t11h 8358829845958

Dokud jim pujde to jatro, co si rika sef F1, na ruku, bude to stat... za nic.

+8/−2
27.5.2013 7:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze