Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zabiják úniků je zpět, první čínský cyklista míří na start Gira

O Itálii toho moc neví, i když už startoval v posledních dvou ročnících klasiky Milán-San Remo. Nevěděl ani to, že existuje deník La Gazzetta dello Sport, který organizuje Giro d´Italia a podle nějž je do růžova zbarven i dres lídra. Přesto bude Ťi Čcheng za týden stát na startu v Neapoli a s celým pelotonem vyrazí vstříc jedenadvaceti etapám a 3 405 kilometrům první Grand Tour roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a45r84e91k 14P45a98r47a 7812299530643

Vážená redakce, super, že píšete i o nečem jiném než fotbalu a hokeji, i když bohužel pořád nedostatečně, ale když už píšete, tak nepište nesmysly! Gazzeta není organizátor Gira, pouze mediální partner. Organizátor je RCS Sport.

+3/0
26.4.2013 18:30

M83a75r47t65i33n 22B27u69d39i65k 3926688241322

To teda nic moc za deset kilometrů stáhnout deset sekund, to by stahoval minutu a půl skoro 100 km :-)

Článek je kopie z cyclingnews a jeho specialitou jsou Coca-Cola kuřecí křidélka :)

+1/−1
26.4.2013 16:55

O26n80d56ř33e49j 89K88u55r83k70a 5499815398

Taky jsem si říkal, většinou se na uprchlíky stahuje tak minuta na 10 km, ale to se v pelotonu střídají, takže to je zase těžké hodnotit.:-)

+1/−1
26.4.2013 17:25

F34r37a67n89t78i92š23e22k 57L49i81m56p25a53u90c37h 2705233676214

Tam se jezdí etapový závody jinak, třeba 1 etapa 850 km, tak to mu těch 10 sec na 100 km stačí. Jinak by ten závod Kolem Číny neujeli.

0/0
28.4.2013 23:41

J57a22n 58K57o91t72y69z92a 3447937171416

Hmmm... tak proc potom neujede sam. jestli je tak dobrej, urcite by v tymu uvitsli, ze vyhrava jeden zavod za druhym...

+2/−3
26.4.2013 13:45

D94a53n 36M89a46c51h80o20l74d50a 8697642124422

proc je tady clanek o nejakem kuchari? Okurkova sezona zacla ;)

0/−6
26.4.2013 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze