Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postup do semifinále se komplikuje. Štěpánek a Hájek nezvládli čtyřhru

Čeští tenisté si musí na postup do semifinále Davisova poháru ještě počkat. Radek Štěpánek s Janem Hájkem mohli přidat rozhodující třetí bod ve čtyřhře, ale na soupeře nestačili. Na kazašské antuce zvítězili Jurij Ščukin a Andrej Golubjov 7:6 (2), 6:4, 6:3. Rozhodující třetí bod "visí ve vzduchu" v nedělních dvouhrách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K63a20r36e85l 56P71l44i65n98t35a 9480359808248

Neměl Štěpánka postavit? A koho tedy? Jedině k dispozicí byl Franta Vocásek.!!

+1/0
6.4.2013 18:43

M15a82r75t77i35n 17V60o37j78á17č51e12k 9842368918737

tak každej deblovej speciál by tam uhrál víc,štěpánek nehrál soutěžní zápas 2 měsíce

0/0
6.4.2013 20:29

L33e35n75k75a 38J43a30c96k10o55v78á 5727918983472

Jenomže žádný jiný deblový specialista nebyl nominovaný a to byl ten problém. Radek prostě musel nastoupit.

0/0
7.4.2013 8:54

E22v20a 57P13e17t97ř24í19k49o32v35á 9418292431535

Štěpánek nejhorší hráč, Navrátil by si měl hlavu posypat popelem, v novinách vyčetl kolosální chybu kazašskému trenérovi, že postavil Kukuškina, ale co on provedl se Štěpánkem je ještě větší, přímo kolosálně amatérská

0/−4
6.4.2013 17:29

A86n18n72a 34J11u23r58e15č85k71o61v78á 2776782385874

Potvrdilo se, že Štěpánek už na to nemá a měl by raději skončit. Jeho loňská rozhodující výhra byla vrcholem a teď půjde jen dolů. Někdy je zkrátka dobré si přiznat své možnosti a ne se kvůli penězům držet dál za každou cenu. Podobných případů, kdy sportovec jen degraduje své úspěchy kvůli tomu, že neví kdy si říct DOST, je spousta.

0/−7
6.4.2013 17:03

M44a78r68t39i91n 36F32r84a74n19t26i36š53e12k 7115100623555

počkejte se svými rychlými soudy az bude zdravý a rozehraný. dneska hrát neměl.

+4/0
6.4.2013 17:52

Z68d70e98n66ě96k 34H62r14u71b40ý 5545298461396

Chyba Navrátila, neměl Štěpánka vůbec nominovat. Raději měl sáhnout po specialistech na debla, Dlouhý nebo Čermák by na síti svoje odehráli. Bez hráče s dobrým volejem se čtyřhra vyhrát nedá. Já osobně bych nominoval do čtyřhry Rosola a jednoho z deblistů. Rosola kvůli servisům, abychom si vynutili tlak při podání a Dlouhého nebo Čermáka na síť. Nad nominací Hájek-Štěpánek jsem kroutil hlavou ještě před zápasem a výsledek to potvrdil. No a ještě nechápu nominaci Mináře, proč toho kluka s sebou vlastně tahá, ten snad nemá ani teoretickou naději si zahrát.

+1/−1
6.4.2013 16:44

M20i43l89a61n 59C14o60u59f84a87l 8583917963

Přesně!

0/0
6.4.2013 20:04

K31a61r82e70l 61M25a31s20o66p88u76s81t 3443757863648

No co se dá dělat....od okamžiku kdy to začali tlačit přes Štěpánka tak konečná....ale je to sport....prostě si vybrali blbý den.....risk Rosol - Hájek mohl a nemusel vyjít nehledě na to, že by po možné prohře Navrátil neviděl jak na tom Štěpec je....a fakt žádná sláva!!!!! Takže se dobře vyhajat a Rosol pome na to!!!!!;-)

0/0
6.4.2013 16:12

M91a40r55t71i86n 25J19e21z48e49r58s93k18ý 7857215182147

Kazaši měli dnes štěstí, všechno jim vycházelo - ale tahají za kratší konec - nemají šanci

.

zítra je dáme - ČESKO DO TOHO [>-] !

+2/−2
6.4.2013 16:00

M36i40c52h87a69l 92P13i24n28d53j54a23k 5793254377737

Out off topic :P ..v novinach jsem si precetl ze Jagr dal kuriozni vytezny gol,za svuj novy tym, tak jsem cekal aspon 3 clanky a ono nic ? jake zklamani ;-O;-D

0/−9
6.4.2013 15:42

T94o91m56á12š 29H20r15a51b70ě 3313215665364

A k tenisu máte něco?

+3/0
6.4.2013 15:50

M11i80c76h68a76l 18P44i43n75d32j47a52k 5573674717647

ne

0/−5
6.4.2013 15:58

J97a68r34o30s30l23a92v 63Š15k83o25d34a 8102264480803

a ke gramatice?

+5/0
6.4.2013 16:02

S45l86a27v72o76m53í12r 17B92e39n28e69š 6192597710524

Já si myslím, že když jsme v pátek vyhráli obě dvouhry, tak snad v neděli to alespoň jednou také vyjde. Náš postup bych viděl na nějakých sedmdesát až osmdesát procent.

+2/−1
6.4.2013 15:31

J43a86n 72V61a86r46g16u86l86i23č 7631913917193

Pěkně to tady vysvětluje J.Lipenský, zajímalo by mne  zda podobný názor by byl i u třeba trenéra Navrátila a Štěpánka a dalších hráčů, ale to se nedozvíme, podobné věci se z mužstva nevynášejí..A je to stejně jedno, je to pryč a musí se soustředit na nedělní singly..A když prohrajeme? Tenis je natolik pěkná hra, že i tohle přežije bez úhony a brzy - snad - začnou osychat kurty i tady v Česku a na nich pak budou neumětelové jako třeba já bušit do míčku....

+4/−3
6.4.2013 14:20

D42u58š82a65n 17M69a50s98á86r 3531661262365

To je správný přístup, kolotoč světě a světa sportu se bude točit stejně dál. Po výhrách i prohrách, a to je dobře.

+1/−1
6.4.2013 14:34

K94a32r53e55l 22K72o90ř23e53n 3854935973806

Moc do nominací na davis ani fed cup nekecám, ale nechápu to Navrátilovo nenominování deblistů specialistů (a to i ve vítězné sezoně), stejně je to vždycky tak, že jeden (většinou Hájek nebo teď Minář) nemají snad ani teoretickou šanci hrát ostrý zápas. Moc rád bych dneska v deblu viděl místo Hájka Čermáka, jestli neodmítl reprezentovat nebo tak něco...

+4/−1
6.4.2013 14:07

V63e89r19o24n82i95k68a 85M53o51r11a12v44c98o29v94á 3695196253914

To je těžký, deblisti specialisti obvykle proti dvěma singlistům nemají moc šanci, až na pár výjímek. navíc se moc nedají použít operativně v singlu, ale dobrý singlista může zaskočit v případě potřeby i v deblu.

+1/−3
6.4.2013 15:01

L63u69k18a79s 28H28o29r15a 8968702187883

Krásnecjh 15 000 štepánek je komeidant................to že dostanou jak psi byla tutovkaR^R^R^ von nehrálo takovou dobu a bude dělat hrdinu jo? ve dvouřhe by dostal 0:3......................

0/−8
6.4.2013 14:05

V20e23r33o63n56i12k53a 92M35o46r98a13v20c70o56v23á 3345906343884

Tak Rosol může konečně zítra předvést, že je opravdová jednička týmu, musí udělat rozhodující bod. Kdyby Štěpánek nenastoupil a Navrátil nominoval třeba Rosola s Hájkem a nedopadlo to, zas se tu bude psát, proč nehrál Radek. :-/

+6/−1
6.4.2013 14:03

L64u46k30a92s 81H38o94r64a 8768632887823

štěpánka nominovat na dvouhru?????????????? veroniko ste bud blázen co nevíte co je tenis nebo je to vtip..................štěpánka by momentálně porazila i kvitová

+1/−11
6.4.2013 14:07

V42e22r90o30n75i65k47a 67M65o32r66a27v69c14o69v57á 3715166803154

Na dvouhru? Kde o tom píšu, Lukáši ??????? Zkus přečíst ještě jednou..........!!!!!! můj názor je jen k tomu, že tu spousta lidí zatracuje Štěpánka, jak špatně hrál, ale kdyby dnes nehrál, jaká jiná alternativa by se nabízela?

+10/−1
6.4.2013 14:16

P46e29t33r 72H91r39a81b28á16k 6880267702570

Před zápasem komentátoři jasně řekli, může to díky indispozici Štěpánka dopadnou jakkoliv a také to tak dopadlo. Nyní padá celá váha na Rosola. Pokud to nezvládne, bude to pak vysloveně loterie, kdo půjde proti Golubjevovi. Pokud náhodou si to kluci nechají otočit, je to myslim na rezignaci Navrátila, nebot máme v týmu 4 hráče, kteří jsou lepší, než nejlepší hráč Kazachů. V daném případě nelze brát v potaz žádnou omluvu. Byla by ohromná ostuda, navíc by to bylo již podruhé. Tenkrát však Kazaši byli v žebřičku lepší. No věřim, že Rosol to zítra dokončí.

+1/−5
6.4.2013 13:27

J69a97n 79L35i47p68e53n66s32k42ý 7795135332766

souhlas!

+1/−3
6.4.2013 13:28

M92a69r81t82i45n 22F87r27a37n45t83i28š60e75k 7155940693525

nebyla by to loterie. musel by to zvládnout Hájek. Deblista není, ale včera, když nemusel na síť, hrál dobře a jistě.

+2/−1
6.4.2013 13:31

J44a70r77o45s67l22a60v 79V95o90n92d88ř16i14c58h 8678953556878

to je slušně velkej nesmysl. golubev je rozhodně lepší tenista než hájek a minář. a momentálně i než štěpánek.

+4/−1
6.4.2013 13:36

J73a79n 56L19i61p96e12n83s34k15ý 7555365832436

tak proč je 205. ????

+1/−4
6.4.2013 13:37

J79a41r96o69s56l11a69v 32V65o25n96d34ř48i38c78h 8698923796598

je často zraněnej

+2/−1
6.4.2013 13:40

J16a95n 71L86i61p25e48n65s37k35ý 7735495632186

to moc nikoho nezajímá....výsledky prostě nemá, proto je 205.

+1/−4
6.4.2013 13:40

J54a35r72o60s97l48a53v 28V50o24n40d22ř37i57c72h 8158643226758

mě to taky nezajímá. já říkám, že je lepší tenista než hájek a minář. s tim nemá žebříčkový postavení nic moc společnýho.

+2/−1
6.4.2013 13:42

J76a76r47o17s54l45a53v 18Š45k42o95d90a 8752424250923

Rezigance ternéra kvůli tomu, že hráči soupeře jsou níž na žebříčku a prohraje se? To je záležitost trenéra? Minulý rok jsme vyhráli DC, Navrátil má supr výsledky, to snad nemyslíte vážně.

+4/−1
6.4.2013 13:37

J12a16n 18L93i41p15e87n54s57k55ý 7485875892926

Dovolím si to shrnout....pokud hraje Štěpánek, Berdych jedná se o typický mužský debl - oba na síti,nátlaková hra na soupeře s cílem dotlačit ho k chybě...oba mají vynikající volej,oboum to vyhovuje...v případě, že jeden z téhle dvojice není k dispozici, Rosol je ten, který ho může nahradit pro stejný styl hry...není tak vynikající,ale pokud se chytne,tak hraje stejně dobře stejný styl....nasazením Hájka,který nemá volej, protože produkuje takový styl singlu,kdy na síť prakticky nechodí, došlo k tomu,že se hrál typicky ženský debl - jeden na síti,druhý vzadu, výměny od základní čáry s čekáním na chybu....což nemuselo ani úplně vyhovovat Štěpánkovi,který v takovou chvíli nemusí přesně vědět co hrát...v kombinaci s herním výpadkem je výsledek prohra 0:3....pořád jsem přesvědčen,že nasadit NE-deblistu Hájka byla velká taktická chyba....

+3/−4
6.4.2013 13:20

J31o70s61e73f 86S40y17s28e27l 1254547398185

tak nemohu uplne souhlasit s logickymi argumenty, protoze cely prvni set a hlavne jeho zaver byl Hajek lepsim hracem nez Stepanek, po prohranem setu uz hrali oba spatne

+2/0
6.4.2013 13:24

J85a54n 32L64i79p21e63n69s98k55ý 7275435712886

protože Hájek byl rozehranější...nakonec oba nevěděli co hrát....i ženský styl deblu může platit pouze v případě,že oba dva z dvojice splňují obě podmínky-jsou schopni hrát na síti i zezadu...a jsme u dalšího kamene úrazu...tahle dvojice nesplňuje ani tohle....Štěpánek má vynikající hru u sítě a průměrnou,možná trochu podprůměrnou(zvlášť při herním výpadku) hru zezadu....Hájek ma vynikající hru zezadu a žádnou hru na síti...takže se svými předpoklady se nebyli schopni dostatečně doplňovat ani při zvoleném stylu hry....

+2/−1
6.4.2013 13:27

K91a59r98e95l 64N28o51v20á34k 8388110551

Konečně někdo, kdo ví o čem je čtyřhra, a ne jako Lenka Jacková, která si občas odběhne od plotny.;-)

0/−6
6.4.2013 13:25

L83e85n83k87a 92J48a11c95k12o10v34á 5897688763352

Milý pane, tohle je diskuze, já si můžu vyjádřit svůj názor stejně jako vy, nevím, proč máte tu potřebu hodnotit mou osobu.

+4/0
6.4.2013 13:28

J33a32r24o43s40l24a51v 25Š68k28o28d89a 8212654740293

Ale Štěpánek dnes hrál špatně od lajny i na síti, Rosol trefí každý třetí míček metr za lajnu, nechápu jak by mohl pomoct Śtěpánkovi. Pane Nováku, Váš názor, že Rosol hrál dobře čtyřhru se Švýcarskem tady snad zastáváte jen vy:-). Sance, že se chytne Štěpánek, když se hraje výměna, je mnohem větší než když se s Rosolem vůbec nehraje. Je to ale všechno o tom, že kdyby podal Rosol ideální výkon ve čtařhře, tak by to možná šlo, ale hrát na riziko dle mne tak 1:10 je zbytečné

0/0
6.4.2013 13:35

J92a63n 33L36i77p84e20n62s78k41ý 7745865912346

Štěpánek hrál odzadu špatně ze dvou důvodů....za prvé není rozehrán, za druhé není to jeho typický styl deblu,ale byl do něj dotlačen právě tím,že s ním hrál NE-deblista....Rosol by mu pomohl právě tím,že by Štěpánek mohl hrát svoji hru-tedy oba u sítě....je to pořád dokola :-)...tím,že nastoupil Hájek se obraz hry výrazně musel změnit a ta změna herního stylu snižovala i výkon Štěpánka....

+3/−1
6.4.2013 13:40

J18a37r87o91s28l87a20v 94Š69k40o42d70a 8252694730583

Ale já souhlasím, že Štěpánek díky Hájkovi musel hrát ženský tenis, na který není zvyklý, ale furt si sakra myslím, že je lepší se dostat do výměny s Hájkem, než se do ní nedostat s Rosolem. Ale to už spekulujem, jak by asi hrál Rosol na antuce debla, já myslím, že by nepomohl, vy myslíte, že jo, o.k. Zakopávám sekyru, která z mé strany nebyla válečná

0/0
6.4.2013 13:48

J88a39n 36L79i40p35e44n49s57k47ý 7215615642976

v pohodě.....já prostě myslím,že jít do většího rizika by paradoxně přineslo riziko menší....co se týká povrchu, tak při deblu nemá tak výrazný vliv jako při singlu...jestli při singlu je role povrchu dejme tomu 30 procentní na výsledek, tak u deblu sotva 10 %...pokud produkuji mužský debl - oba u sítě :-) je to samo o sobě tak rychlé,že antuka pomůže v takovém případě akorát při příjmu servisu, ve výměně u sítě už je to jedno

+1/0
6.4.2013 13:51

J49a64r32o43s19l90a11v 29Š47k86o19d97a 8922924930173

o.k., hezký den, díky za diskuzi

+1/0
6.4.2013 13:53

J69a50r87o30s52l44a60v 21Š92k81o91d48a 8442804760583

To zní docela logicky, na druhou stranu si myslím, že nasazením často chybujícího Rosola, navíc na pomalé antuce by se Štěpánek ani k mnoha volejům nedostal. Nabízí se tedy otázka jestli čekání na chybu s nejistým Štěpánkem na síti, je lepší než bum bum tenis s podání Rosola, který ještě umazává pomalá antuka, s nejistou výkonností a Štěpánkem a to už je věc názoru

+1/0
6.4.2013 13:28

J39a71n 90L77i47p80e60n82s56k69ý 7915485702426

ale to už je pouhá spekulace, že Rosol bude často chybovat....pořád platí obecné pravidlo, je lepší nasadit dvojici,která je schopná hrát nejtvrdší možný mužský styl deblu, než slabší dvojici,která je schopná hrát nejtvrdší možný ženský styl deblu :-)....prostě dobrovolně jsme nastoupili s dvojicí která mohla mít maximum výkonu o úroveň níž.....to jestli bude více kazit Hájek nebo Rosol není podstatné

+1/−1
6.4.2013 13:36

J41a51r54o49s76l69a72v 44Š55k14o14d20a 8502364970623

Ano,ale taky mohla jít s Rosolem s minimem výkonu mnohem níž, a proto, že jsme hráli s Kazachy, kteří nejsou úplně super hráči, čekalo se, že to bude stačit:-)

0/0
6.4.2013 13:41

K84a66r20e59l 67N31o12v26á69k 8878890151

Nechápu nasazení Hájka, Rosol zahrál výborně proti Švýcarům má pro čtyřhru lepší fyzické předpoklady. Hájek byl včera výborný, dnešní zápas mu může srazit sebevědomí, které je v DC velmi důležité. No a Štěpánek hrál jako po obrně, ale to měl za ten týden přípravy poznat Navrátil sám.

+1/−5
6.4.2013 13:02

L72e81n52k21a 50J60a50c50k92o93v13á 5167848943262

Výborně? Na konci to táhl tenkrát táhl on, ale v prvních setech nepedváděl nic extra, na síti nebyl nic platný, přebíhal tehdy, když neměl, nebo stál na místě. Hájek dneska nehrál špatně, jeho nsazení naprosto chápu a už včera po jeho singlu jsem doufala, že to bude on, kdo doplní Radka. Bohužel dopadlo to, jak to dopadlo, něco se podle tréninků očekávat dá, ale ostrý zápas je úplně něco jiného. Prostě to vyzkoušeli, nevyšlo to.

+2/−2
6.4.2013 13:06

J85a73r36o40s33l83a92v 84Š34k38o20d73a 8202494380793

Tak toto podepíšu komplet, a trénink skutečně není zápas a jak funguje hlava hráče těsně po zranění se odhadnout nedá, Navrátil zvolil dobrou strategii.Navíc už teď ví, že Štěpánka nemůže postavit na neděli a to zjistil čtyřhrou. Celá strategie od Navrátila dle mne ideální. Jak můžete někdo napsat, že Rosol zahrál se Švýcarském výborně čtyřhru? Fyzicky doplnil Berdycha v pátem setu,ale jinak hrál první sety katastrofálně a divil jsems e, že ho Berdych neumlátil na kurtu:-)

+2/−1
6.4.2013 13:12

L88e79n66k70a 72J61a91c69k89o85v57á 5697898633132

Jsem ráda, že alespoň někdo viděl podobný zápas jako já. Někdy mám pocit, že každý koukal na nějaký úplně jiný zápas.. :-) Souhlas, upřímně si nemyslím, že kdyby kapitán da na čtyrhru kohokoli jiného, tak by to zvládli, leda by samozřejmě přizval do týmu nějakého jiného hráče, který má s deblem více zkušeností, a to se nestalo. Aspoň ví, že Radek momentálně plnohodnotnou hru ještě nezvládne.

+2/0
6.4.2013 13:17

J74a71r15o25s52l42a57v 65Š30k78o96d27a 8812394850393

Lenko, nechcete se mnou hrát tady na té diskuzi čtyřhru, hezky nám to ladí:-)

+1/−1
6.4.2013 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze