Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šlesingr poskočil ze sedmého místa na třetí. Do terčů mu střílel soupeř

Do cíle stíhacího závodu Světového poháru v Chanty Mansijsku dojel sedmý, ve výsledcích však český biatlonista Michal Šlesingr figuruje na třetí pozici. Důvod? Jury mu dodatečně upravila čas, jelikož mu na první střelecké položce vestoje omylem střílel do terče Němec Andreas Birnbacher...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L10e10n10k10a 10M10a10j10k10s10n10e10r10o10v10á 6101106100103

..pro mne byl Michal vítězem už v  cílové rovince.Velká gratulaceR^R^

+1/0
16.3.2013 21:10

M10a10r10t10i10n 10Č10a10r10n10e10c10k10ý 2105104109105

a nepochválí ho ani za zlaté prase...

+1/0
16.3.2013 20:21

J10a10r10o10s10l10a10v 10V10a10c10e10k 3103109100109

Mně tedy přijde, že ta chyba Michalovi jedině uškodila. Měl dnes skvělý běh. Pak jel na trati s vědomím, že se to "podělalo". Možná i proto dal na třetí položce dal 2 chyby, který ho stály i 2. místo. Na střelnici ztratil na třetí položce cca 25-30 vteřin, tedy i tak mohl úplně v celkovém součtu bojovat o druhý místo.

+8/0
16.3.2013 18:48

M10i10c10h10a10l 10Š10l10e10s10i10n10g10r 6104105108100

Dobrý večer, musím uznat, že jste mne pane Johanidesi opět nezklamal! V dobře rozjetém závodě, kdy mi to sedí běžecky, je velká výhoda ztratit kontakt na čelo závodu. Nemluvě o tom, že stojky se mi pak zrovna nepovedly. Je evidentní, že Vy z toho radost nemáte, a to zase těší mě... ;)

+20/−1
16.3.2013 18:41

J10a10r10o10s10l10a10v 10V10a10c10e10k 3103109100109

Přesně tak, ještě by Vám Michale měl koupit za tu peripetii Birnbacher pivo :-)

+3/0
16.3.2013 19:03

J10i10ř10í 10F10o10g10e10l 2100101106102

Michale, velká gratulace. Ještě se zítra kousni a bude parádní konec sezóny. Ne vše v ní vyšlo, ale neva, zaskočil kolega z týmu. A tak to má být. Konec dobrý, všechno dobréR^.

+3/−1
16.3.2013 19:34

P10e10t10r 10V10a10l10i10š 4105104108101

Gratulace!Potěšil jsi -přijemný konec SP. Ale panu P.J. jsi to dělat neměl-on měl takovou radost z Tvého "poklesu formy"-teď aby se celou letní přestávku ošíval jestli v nové sezoně na Chanty hned nenavážeš!

Ještě jednou díky a na zítra palec.

+1/0
16.3.2013 22:10

P10a10v10e10l 10J10o10h10a10n10i10d10e10s 9109106105103

Pane Šlesingr, ani Vy jste nezklamal závod se jede až do konce a zkuste uspět bez dopomocí jury třeba dnes, to už bude jiné kafe.

0/−7
17.3.2013 3:15

M10i10c10h10a10l 10Š10l10e10s10i10n10g10r 6104105108100

Líbí se mi, jak se dá hezky poznat, které příspěvky se Vám nezamlouvají, všechny mají jeden záporný bod.. ;-D;-D Jak to myslíte pane Johanidesi, do konce? Myslíte, že jsem já nejel až do konce? Nebo že třeba skupina závodníků kteří jeli o 4-6 místo nejela až do konce? Že si po střelnici střihli, a pak na pohodu dopochodovali do cíle a nemuseli jet maximum? Proto Vám přijde, že je to vůči nim nespravedlivé? Jak jsem psal na vedlejší diskusi, bylo by zajímavé číst Váš názor, kdyby se jednalo o oblíbenou Gábinu, místo nenáviděného Šlesingra, který si dovolí s Vámi věčně nesouhlasit. Mimochodem, překvapuje mne, jak si myslíte, že vidíte do záležitostí Soukalových, když se s nimi vlastně neznáte, to si doma leštíte křišťálovou kouli, nebo do sebe lejete kafe a šťouráte se v logru? R^

+5/0
17.3.2013 6:45

R10a10d10k10a 10Ž10á10k10o10v10á 5102105105101

ježiš, už jen proto, aby to konečně s Johanidesem seklo, vyhraj!!!!

0/0
17.3.2013 11:57

M10a10r10t10i10n 10J10a10n10d10a 8108105109103

Michale, gratulace ke tretimu mistu. Je uz ted asi jedno resit, jak by kdyby...je to tam. Ja jsem rad, ze se Ti podaril dobry vysledek, pri MS jsem litoval te Tve nemoci... Johanides at radsi doma cepuje Leu, potrebujeme do stafety 4. poradnou zavodnici jako sul...

0/0
17.3.2013 20:52
Foto

J10a10r10o10s10l10a10v 10U10r10b10á10n10e10k 2108106109103

Michalovi gratulace! A pan Johanides dnes asi neusne. ;-D

+9/−1
16.3.2013 18:01

J10i10ř10í 10M10a10r10e10k 7101104103104

BiatlonistiR^R^R^, ale autor textu RvRv; nebo že by rozhodčí shlíželi na terče z posedu???

+1/0
16.3.2013 17:51
Foto

P10e10t10r 10Š10m10e10j10k10a10l 9105100108107

Nechtěl bych být v kůži jury, ale nakonec si myslím, že rozhodla nejlépe jak mohla..A Michalovi dnes velká gratulace, pro něj a Gabču je pomalu škoda, že už končí sozóna...:-)

+2/−1
16.3.2013 17:41

V10a10c10l10a10v 10P10a10t10e10r10a 6109101105101

Vzpomínáte někdo co se stalo kdysi Vítkovi? Čepikov mu vyčistil terče a jeho diskli protože přijel do cíle s náboji. Nevíte co by se stalo kdyby to vypálil do lesa a nechal si terče vystřílet Andym?

+1/−1
16.3.2013 17:18

M10a10t10ě10j 10H10r10u10š10k10a 2103106107101

myslim, že mu to vybílil rozhkov, řikalo se, že to měl vystřílet do lesa, ale podle mě by za to dostal DQ i tak, protože střílet v lese ostrejma by asi nebylo úplně košér :-)

+1/0
16.3.2013 17:43
Foto

J10a10r10m10i10l 10V10e10p10ř10e10k 6105103101106

A prosím IDNES, nepište o chybě Birnbachera jako o chybě, která Michala někam vynesla! Ona ho naopak shodila! ;-O

+16/−1
16.3.2013 15:06

L10u10k10á10š 10V10l10k 2101109104106

No ve finishi asi 20 minut bylo pořadí se Šlesingerem na 8. místě s 1.05 min ztrátou. A po jednání jury ho to vyneslo nahoru. Z tohoto hlediska je to psáno dobře. Jste zbytečný cimprlich...

+2/−1
16.3.2013 15:21

K10a10r10e10l 10Z10a10c10e10k 7101109101107

a co dělal na osmém, když přijel na sedmém?8-o

0/0
16.3.2013 15:50

P10a10v10e10l 10J10o10h10a10n10i10d10e10s 9109106105103

1 4 SUMANN Christoph AUT 0:53 0 0 0 0 0 34:47.9 60

2 22 FOURCADE Simon FRA 1:32 0 0 0 0 0 +35.7 54

3 1 FOURCADE Martin FRA 0:00 1 1 2 1 5 +40.4 48

3 8 SLESINGR Michal CZE 1:00 0 0 1 2 3 +40.4 48

Jak, je to o té koze?

+1/−12
16.3.2013 15:02

L10u10k10á10š 10V10l10k 2101109104106

jj... M.Fourcade a Šléza oba nastejno na 3. místě...

http://services.biathlonresults.com/Results.aspx?RaceId=BT1213SWRLCP09SMPU

0/0
16.3.2013 15:03

L10u10k10á10š 10V10l10k 2101109104106

A s tou kozou jste to popsal naprosto přesně :-). Ale je to asi i spravedlivé nakonec...

+2/0
16.3.2013 15:17
Foto

J10a10r10m10i10l 10V10e10p10ř10e10k 6105103101106

K pochybovačům nad dodatečným rozhodnutím:

To zdržení odečetli přesně a střelbu má započítanou samozřejmě regulérně vlastní, takže nevím, co je na tom sporného či nesprávného. Nesouhlasím s názorem, že MF si zaslouží zůstat na 3. místě rovněž (i když bratrům bych to přál), protože to, že vypustil cíl, není Šlesingrův problém. O tom incidentu věděli všichni trenéři, pokud ne i běžci, takže mohl na trati dostat milionkrát informaci, že nic vypouštět nemá. Pokud ji nedostal, znamená to, že nikdo v jeho týmu nepřemýšlí. Tečka.

+14/−1
16.3.2013 15:00

M10a10t10ě10j 10H10r10u10š10k10a 2103106107101

to je hezký, a přestože to Fourcadovi vůbec nepřeju, tak jet s tím závodníkem přímo v kontaktu a jet "intervalově" je prostě rozdíl, kterej musej v těch výsledcích nějak zohlednit, když je jasný, že by tam rozhodovaly vteřinky.......

0/−3
16.3.2013 15:08

T10o10m10á10š 10S10v10o10b10o10d10a 7105104108102

Strašně mi to připomíná situaci z loňského svěťáku z Nového Města, kde v rovněž ve stíhačce Peifferovi selhal terč a byl mu odečten čas a ve výsledku Fourcada přeskočil na druhé místo, jenže o chybě terče žádný ze závodníků nemohl vědět a proto Fourcade podal protest, protože také vypustil cíl a kdyby to věděl tak by si druhé místo ohlídal. To bylo tehdy, ale teď souhlasím s tím že Fourcade tu informaci mít měl. A na druhou stranu, kdyby Šlezingr neměl tyhle problémy a jel po střelbě s čelem mohl útočit i výš s nejlepším běžákem a Fourcadovi nadělil víc jak půl minuty takže mi to příjde jako fér řešení. Šlezingr měl smůlu, že ho to postihlo a Fourcade udělal v cíli chybu. Jo a kdo víte jak používat datacentrum na biathlonworld, tak se o tom všem můžete přesvědčit a i o tom, že Fourcadi byli spolu na bedně už loni v novém městě, komentátor se prostě sekl, takže první společná bedna by to stejně nebyla.

+1/−1
16.3.2013 15:14
Foto

J10a10r10m10i10l 10V10e10p10ř10e10k 6105103101106

A hlavně měl Michal nejlepší čas ze všech, takže pokud někdo tvrdí, že by si ho Fourcade nějak pohlídal (bavíme se o dnešku!), je to dost odvážné...

+1/−1
16.3.2013 15:17

M10a10t10ě10j 10H10r10u10š10k10a 2103106107101

on mu nadělil jenom 11 vteřin, ta analýza je u Šlesingra špatně kvůli těm zmatkům na střelbě, oni mu to odečetli z běhu jakoby........

+1/0
16.3.2013 15:17

L10u10k10á10š 10V10l10k 2101109104106

Českých 14 medajlových umístění v letošní sezóně:

1. místa: 3x Soukalová, 1x Moravec

2. místa: 1x Soukalová, 1x Moravec, 1x Vítková

3. místa: 1x Soukalová, 1x Moravec, 1x šlesinger, 2x mix štafeta, 1x žen. a muž štafeta

:-)

+12/0
16.3.2013 14:58

M10a10r10c10e10l 10H10e10r10b10o10l10t 1100109104103

Myslim,ze je to historicky nej sezona,proste pohadka.A taky bychom si to jako fandove meli uzivat,pac tahle parada se nemusi dlouho opakovat. A s klidem k temu prihodme obe 4. mista z MS.

+5/0
16.3.2013 15:13

K10a10r10e10l 10Č10e10r10m10á10k 3104102105104

Tvl, tak mu odečetli cca 25  vteřin a je opravdu 3. MF musí být  naštvanej jako nikdo, první bratrský bedny a zase nic. Trochu to kazí moji radost, fourcadi by si to zasloužii

+1/−8
16.3.2013 14:51

L10u10k10á10š 10V10l10k 2101109104106

Já myslím, že už bratrský bedny měli někdy... Tuším matně že jo

0/0
16.3.2013 14:55

T10o10m10á10š 10B10r10a10b10e10c 2108106105106

V TV říkali, že samozřejmě kromě štafety ne

0/0
16.3.2013 18:09

S10t10a10n10d10a 10K10a10f10k10a 6103101109109

bratrský bedny byly už loni v Novym Městě na Moravě...to jenom Rejman mate zase ;)

+2/0
16.3.2013 14:58

J10a10n 10V10y10b10í10h10a10l 8106100109108

Michal si to taky zaloužil, ne? ;-)

+4/−2
16.3.2013 14:59

S10t10a10n10d10a 10K10a10f10k10a 6103101109109

a nakonec to ty bratrský bedny tedy jsou...jestli se tam tedy M. Fourcade s M. Šlesingrem vejdou na broznový stupínek najednou :)

+2/0
16.3.2013 15:05

K10a10r10e10l 10Č10e10r10m10á10k 3104102105104

Tak ja to Michalovi samozřejmě přeju  mam z toho velkou radost, to byla jen trochu litost nad MF. Ted jsem se vratil a koukam, že to JURY vyřešila opravdu šalamounsky, takže všeobecná spokojenost :-D

+1/0
16.3.2013 15:47

M10i10c10h10a10l 10M10u10s10i10l 7106102107108

tak ho mame na bedně 8-).

0/−1
16.3.2013 14:48
Foto

M10a10r10t10i10n 10Š10u10b10r10t 1105101104105

Jo jo, odpočetli mu cca 25 sekun, je ještě o 9 sekund lepší než M. Fourcade...

0/−2
16.3.2013 14:49

J10a10n 10N10o10v10o10t10n10y 4107100103

za třetím je necelých 17 vteřin, ale je pravda že na konci už MF vypustil, kdyby měl tam být šlesingr po odečtění ztráty  MF asi bude naštvaný

+1/0
16.3.2013 14:46

J10a10n 10N10o10v10o10t10n10y 4107100103

a už je tam

0/−1
16.3.2013 14:47

M10a10t10ě10j 10H10r10u10š10k10a 2103106107101

Na scoreboardu už je Šléza v cíli třetí, absolutně nechápu propočty o 10 vteřinách...... dyť jste snad všichni viděli, že ostatní stihli odstřílet, čili to vycházelo na 25-30 vteřin, nakonec se odečetlo 25, ale řek bych, že budou s Fourcadem třetí oba, protože o tom žabožrout nevěděl

+2/−2
16.3.2013 14:45

L10u10k10á10š 10V10l10k 2101109104106

Že závodník vypustí závod je jeho věc. Má makat až do konce :-)

+3/−1
16.3.2013 14:48

K10r10i10s10t10ý10n10a 10Ř10i10č10á10n10k10o10v10á 9107101100102

o tom asi nevedel nikdo, kdo byl pre Slesingerem, coz by znamenalo, ze by kazdemu melo zustat umisteni a jen on by se posunul, to je divne:-)

+1/0
16.3.2013 14:52

M10a10t10ě10j 10H10r10u10š10k10a 2103106107101

až na to, že po střelbě po odečtení byl Michal 5., takže za M. Fourcadem, kterej by s nim na trati bojoval, ostatním by to bylo úplně fuk (kromě Hofera, ale ten tuhnul), když by s nim žádnej kontakt neměli, takže přístě víc přemejšlej, míň mluv

0/−2
16.3.2013 15:04

K10r10i10s10t10ý10n10a 10Ř10i10č10á10n10k10o10v10á 9107101100102

v mluveni a psani je trosku rozdil, takze bychom mohli premyslet oba! Hofer mozna tuhnul, ale jestli Fourcade zaslouzi udrzet svoje umisteni, tak Hofer taktez, nehlede na to, jeslti podle Vas tuhnul nebo nikoliv

0/0
16.3.2013 15:19

M10a10t10ě10j 10H10r10u10š10k10a 2103106107101

on zkrátka a dobře vytuh, to není žádnej můj subjektivní názor, dojela ho skupina za nim a ani tam se neudržel, šlesingr jel na jejich úrovni, jeho umístění se to teda LOGICKY nedotýká, v tomhle sportu jsou důležitý vteřiny a ty nezávisej na mým nebo nedejbože tvým názoru, hofer jich ztratil tolik, že to na Šlesingra stačit nemohlo, Fourcade tolik, že by asi finišovali o bronz, ostatně konečný rozhodnutí je přesně, jak jsem řikal, takže tady není o čem...........

0/0
16.3.2013 15:45

K10r10i10s10t10ý10n10a 10Ř10i10č10á10n10k10o10v10á 9107101100102

muzete si poklepat po rameni, ale to je dnes asi Vas posledni uspech, akorat ste evidentne nepochopil, co jsem psala, ale to neni zadne prekvapieni:-)

0/0
16.3.2013 16:13

P10a10v10e10l 10J10o10h10a10n10i10d10e10s 9109106105103

Rakouský veterán Christoph Sumann bez chyby na střelnicipotvrdil, že nepatří do starého železa.

Bratři Fourcadové, jako za mlada na stupních výsledků. Buderozhodovat jury a M. Šlesingr v podstatě na tom může vydělat, proto žeostatní o jeho případném odečtení z času(asi deset sekund) nevěděli a jeli to, co momentálněpotřebovali.

0/−13
16.3.2013 14:32

L10i10b10u10š10e 10K10o10d10e10š10o10v10á 1100104104

děkujeme za informaci [>-]

+6/−1
16.3.2013 14:33

K10a10r10e10l 10Č10e10r10m10á10k 3104102105104

tak vydělat je sporné. Ten problém ho musel rozhodit a je otázka, jeslti - být v klidu by nastrilel také s  tou jednou chybou a nebo čistě, to je ale spekulace.

Jisté je ale to, že ztratil kontakt se špičkou, a to pak musel pracne honit. Ostatní podle mě jeli, na co měli a ne co potrebovali. V součtu to pro Šlesingra žádná velká výhoda nebude

+8/−1
16.3.2013 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze