Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přál jsem si, aby to nikdy neskončilo

Už nikdy víc nebude muset čelit otázkám, kdy, nebo dokonce jestli vůbec někdy, vyhraje velkou cenu F1. Všechny pochybnosti o své schopnosti vyhrávat závody odvrhl přešťastný Jenson Button při chaotické Velké ceně Maďarska. "Těch posledních deset kol bylo mým životním zážitkem. Přál jsem si, aby nikdy neskončila," zářil Brit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bukw-wa

enge
škoda,aspon v něčem mohl byt enge nejlepší..ten by na první místo čekal do konce kariery
0/0
7.8.2006 13:13

J_A_R

Blahoprani vitezi
pan Button je konecne vitez, preji mu to. Je prijemne sledovat jak opovrhovana a podcenovana Honda slavi uspech, zatimco Renault utrpel debakl. Pan Briatore zrejme velmi zuri. McLarenu taktez blahopreji. Ovsem Ferrari je nadale nejrychlejsi a vladne startovnimu poli. Potvrzuji to nejlepsi casy v kvalifikaci i behem zavodu. Soucitim s panem katanem
FORZA FERRARI
0/0
6.8.2006 23:12

80E-seven

sympatak
ze 14. mista vyhrat  umi jenom nekolik jezdcu
je mu prano, i kdyz vyhral jenom proto, ze vypadla veskera konkurence.
uz se tesim, jak katamo okomentuje fakt, ze Button - Honda nemaji konkurenci protoze dokazali vyhrat pred mclarenem, ferrari i renaultem. kde jsi, katamo?
0/0
6.8.2006 20:41

veeger_x

Re: sympatak
Veškerá konkurence vypadla, ale Buttonovi za zády. Vzhledem k časům, které zajížděl, měl tentokrát i na Alonsa, Schumi velkou šanci prokaučoval a trošku prohysterčil - na druhou stranu se slicky a bez polibků od Rosy by dojel druhý bez  bez problémů. Nicméně, otázku je zda i před Alonsem, kdyby u Renaultu dotahovaly matice až na doraz...
0/0
6.8.2006 22:26

j777

Re: Re: sympatak
pockej za zady... Alonso odpadl z prvniho mista, Kimi byl taky pred Buttonem, kdyz vypadl...
0/0
7.8.2006 9:47

sCZECH

..
preju mu to!
0/0
6.8.2006 20:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze