Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I ´dvojčata´ F1 skončila zásahem shora

Nápadná kolmá křídla, která čněla vzhůru z předku monopostů BMW-Sauber při Velké ceně Francie, neměla dlouhé trvání. V úterý je FIA zakázala: "Podle našeho názoru může toto zařízení snížit přímý nebo boční výhled jezdce," stojí v oficiálním prohlášení Mezinárodní automobilové federace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovalo

ble
zmrazení vývoje motorů za tři roky, zmrazení vývoje šasi ihned, Fia táhni
0/0
26.7.2006 11:35

80E-seven

ze by zase nekdo nekde ztratil penezenku?
Nedělním dopisem adresovaným všem týmům, tak Mezinárodní automobilová federace pozměnila své původní rozhodnutí, kdy křídla švýcarsko-německému týmu povolila.
prej ze to snizuje rozhled... dopredu jezdec vidi suprove (jak je vidno z titulniho obr.), a jak to ma ohrozit rozhled do stran? to jako pilot F1 najednou poleze MEZI ty twins(?)   aby mu vadily pri rozhledu do strany?
spis mi to pripada, ze nekdo investoval svoje money misto do rozvoje auta  - do uplatku  (neni to poprve a je to podle me dost na bliti )
0/0
26.7.2006 7:22

Ondra235

Jó z hora :-)
Silně pochybuju o tom, že by FIA vadili malý křidýlky na kapotě formule. Spíš si myslim, že nějakej tým zaloboval, protože mají strach z pokroku. To, že jezdec nevidí, je chabej argument, když stejně z formule je kulový vidět (malý zrcátečka a trochu málo před sebou).
0/0
26.7.2006 0:45

CZMiki

Re: Jó z hora :-)
Silně pochybuju, že takováhle relativně snadno okopírovatelná věc by stála nějakému týmu za nějaký tlak (lobbing)
0/0
26.7.2006 10:07

hovalo

Re: Re: Jó z hora :-)
nějakýmu týmu to zrovna nemusí fungovat jako tomu co s tim přišel a nese mu to ovoce, že
0/0
27.7.2006 10:29

CZMiki

Re: Re: Re: Jó z hora :-)
Ale jo, to je jasný a nehádám se  Existují ale desítky jiných prvků (elektronika, motory, převodovky...) které majíé větší vliv na celkový výkon vozu a jen se mi nezdá, že by někdo tlačil na FIU zrovna kvůli křidélkům, která jdou zkopčit relativně jen na základě pár fotek a pár dnů/týdnů testování v aerodinamickém tunelu. Prostě jsem tím chtěl říct, če je to podle mě jen výplod FIA
0/0
27.7.2006 11:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze