Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsem zločinec, ohrazuje se Ullrich

Cyklista Jan Ullrich se nevzdává snu o ukončení kariéry vítězstvím na Tour de France. Po dopingové aféře znamenající vyhazov z týmu T-Mobile a absenci v letošním ročníku nejslavnějšího cyklistického závodu světa hledá německý jezdec novou stáj, v jejímž dresu by se mohl za rok slavného závodu zúčastnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

greenmouse

.
.
0/0
31.7.2006 10:06

Darkson

presumpce neviny
to, že někde někdo našel krevní konzervu s nápisem Rudyho dítě nebo Maxipesfík nikoho z dopingu neusvědčuje. pokud neměli pozitivní dopingový nález, nelze na ně nahlížet jako na podvodníky.
Situace kolem dopingu mi ve sportu obecně přijde čím dál tím absurdnější
0/0
26.7.2006 10:58

bjerndi

vcera pred pulnoci byl na jednicce zajimavej porad k dopingu obecne
musim rict ze tam bylo vysloveno nekolik zajimavych nazoru nejen ohledne dopingu ale i o smeru kterym se vrcholovy sport ubira
0/0
26.7.2006 11:11

Darkson

Re: vcera pred pulnoci byl na jednicce zajimavej porad k dopingu obecne
ona ta hranice mezi povolenými a nepovolenými podpůrými látkami je velmi úzká...přijde mi krátkozraký říct: ty máš v krvi 0,99 jednotky téhle látky, jsi férovej a ty máš 1,1 a ji podvodník, máš 2 roky distanc.
mrknu, jestli se ta debata nereprizuje
0/0
26.7.2006 12:29

80E-seven

Re: presumpce neviny
to jiste ne, ale kdyz se nekdo brani "ocistit" se pomoci testu dna (srovnani s onou konzervou), pak asi bude vedet PROC....
0/0
26.7.2006 15:08

sazex

Co bude dal?
Me by hlavne zajimalo co se jako bude dit dal. Jak dlouho muze trvat ta "klatba " kdy nemohou zavodit. Asi 50 jezdcu vcetne 2 nasich je podezrelejch z dopingu. Pritom dukazy o vine vetsiny z nich stoji naprosto na vode. Napr. Basso neni na zadnem zaznamu zvukovem ani filmovem - jedine existuje konzerva s napisem "Amigo de Birrilo". Birrilo je udajne jmeno jeho psa. Pokud se Basso sam neprizna, tak se muze ta kauza tahnout leta. To porad nebude moci zavodit? A co kdyz je opravdu nevinný...
0/0
26.7.2006 10:05

Leczo

Re: Co bude dal?
Nepřiletěl jste právě z Marsu
Neposnídal jste nějakou chemikálii
Nebyl na vás spáchán nějaký experiment
Nemáte žízeň
0/0
26.7.2006 10:24

sazex

Re: Re: Co bude dal?
Žízeň mám. Já přece netvrdím, že jsou všichni nevinní. Nicméně jim to musí někdo jednoznačně prokázat.
0/0
26.7.2006 10:36

bjerndi

Souhlasim s tim co se zde napsalo
nepustit cyklisty na start bylo rozhodne nestastne .... opravdu na zaklade krevnich konzerv navic ani bez potvrzeni ze se jednas o krev dotycneho a bylo jim prokazano ze ji chteli pripadne pouzit k dopingu je kontraproduktivni
0/0
26.7.2006 9:32

komentator-1

doping?
nejsem až takový optimista jako někteří tady a myslím, že něco sypou prakticky všichni. Pokroky sportovní medicíny jsou veliké a tato jde vždy o krok před dopingovými kontrolami. Vždyť se snad na seznamu zakázaných látek má objevit kreatin, který je dnes v podstatě masovou záležitostí ve všech sportech. Vzpomeňme třeba EPO, jak dlouho trvalo, než byla vyvinuta spolehlivé metoda pro jeho prokázání.... Veřejnost a sponzoři chtějí výkony a jejich stále zlepšování. Z toho plyne stále rostoucí tréninková intenzita a ta si opět žádá nějakou podporu ve výživě a chemii, takže prakticky každý vrcholový sportovec dnes, dle mého názoru, i bez vyloženě zakázaných látek balancuje na hraně řekněme "správného". Jestliže Ullrich podstoupil letos 11 neohlášených dopingových kontrol a všechny s negativním výsledkem, kde je proboha presumpce neviny? Věc se může mít klidně tak, že se někdo pokusil záměrně cyklisty diskreditovat, což se mu v dnešní dopingově histerické době může snadno podařit. Co když j
0/0
26.7.2006 9:14

komentator-1

Re: doping?
Co když je tam Ullrichův vzorek nastrčen? Kolikrát už jistě musel dávat krev.....Navíc toto chování ze strany vlastníků sportovních stájí, kteří musí nejlépe vědět, jaká situace ve sportu je, zavání pokrytectvím zejména v situaci, kdy vedení Tour nakonec start Ullrichovi povolí a T-mobil ho takto zařízne.
0/0
26.7.2006 9:15

imagi

Re: Re: doping?
To je sqělá myšlenka: Mezi kontrolní komisaře se vplížil agent konkurenční stáje a hromadil a hromadil Ulrychovu krev. Z té pak utvořil krevní konzervy, které dopravil lapiduchovi do mrazáku.
A vy byste mohl psát detektivní povídky.
0/0
26.7.2006 9:31

bjerndi

hele a co dokazuje
nejaka krevni konzerva s jmenem Jan ja opravdu nevim .... v zadnym pripade netvrdim ze nedopoval to si uz nedovolim tvrdit ale jako dukaz to je chaby
0/0
26.7.2006 9:33

imagi

Re: hele a co dokazuje
Jasně. Krev označená "Jan" nemá s Ulrichem nic společného, protože to třeba znamená January.
0/0
26.7.2006 9:39

bjerndi

a neni to treba az moc podezrely proc rovnou nenapisou timhle Jan vyhraje 7 za sebou Tour :D
0/0
26.7.2006 10:35

komentator-1

Re: Re: hele a co dokazuje
on je vlastně Ullrich jediný Jan na světě, že jo. To je jasné. Co se týče podstrčení konzervy, to není až takový problém, navíc u vrcholových sportovců je zcela běžné, že jednak pro případ zranění uchovávají krev a hlavně nejenom krevní doping, ale samotné darování krve pomáhá zvyšovat odolnost organismu. To ovšem takový expert jako Vy má jistě v malíku.
0/0
26.7.2006 17:00

the Plack

Re: Re: Re: hele a co dokazuje
No ještě třeba Jan Koller...
0/0
27.7.2006 13:11

Doktor_QQ

Stále mi to není jasné...
Pokud jsem dopoval,  najdou se v mém těle stopy tohoto dopingu. Pokud se ty stopy nenajdou a nemám ani hodnoty  např. hematokritu mimo toleranci, těžko mluvit o dopingu. Tím netvrdím, že cyklisté ( a konečně  asi všichni vrcholoví sportovci ) nebalancují na hraně povoleného a zakázaného. Dopingová kontrola musí být racionální a exaktní záležitost, aby se vyloučilo jakékoliv spekulování.  Prohlášení kohokoliv o čistotě svojí nebo kohokoliv jiného je naprosto bezcenné. Všichni lidé jsou v podstatě podvodníci a tendenci sám sobě nadržovat má každý, včetně všech přispěvovatelů tohoto fóra...Našli jste v mém těle něco, co tam nemá být - O.K. Nenašli - tak sorry. Doma ve skříni můžu mít cokoliv, co není v rozporu se zákonem. A krevní konzerva to asi nebude... A propo - já mám doma vzduchovku a plán Washingtonu se zakroužkovaným Bílým domem. .. Chce snad z toho někdo něco usuzovat ??
0/0
26.7.2006 8:38

imagi

Re: Stále mi to není jasné...
A není to spíš takto: Mám doma malou chemickou laboratoř, ale v mém těle se nic nenašlo, protože to určitým časem vyprchá... Ale pro hlupáky, jako je Doktor_QQ tvrdím, že mám doma krevní konzervy jen tak, ani nevím proč.
0/0
26.7.2006 9:11

komentator-1

Re: Re: Stále mi to není jasné...
jenomže ty konzervy se nenašly u Ullricha, ale u lékaře, u kterého styk s Ullrichem ani není prokázán, pouze se o něm nějak šušká a navíc ani není jasné, zda je krev skutečně Ullrichova! O teoretické možnosti podstrčení vzorku kvůli diskreditaci závodníka píšu kousek výše. V civilisovaném světě platí presumpce neviny. Raději příště trošku použijte hlavu, než začnete lidi titulovat hlupáky.............
0/0
26.7.2006 9:18

vagin

Re: Re: Re: Stále mi to není jasné...
Ach pardón, ona je vlastně cyklistika čistý sport. Ovšem jen díky presumpci neviny...
0/0
26.7.2006 9:28

Doktor_QQ

Re: Re: Stále mi to není jasné...
Hlupákem se občas cítím být, ale z úplně jiných důvodů...Nejsem rozhodně zastáncem roztodivných spekulativních konstrukcí typu šifra mistra Leonarda. Zdá se mi ale, že k inkriminované "aféře" nejsou žádné nové informace a možná na začátku vypadala mnohem bombastičtěji, než jaká bude výsledná realita.  Akce se stažením cyklistů je spíše hysterická reakce týmů na strach ze ztráty sponzorů, kdyby náhodou někde něco... Jinak případ Heras a hlavně Tyler Hamilton jasně ukazuje, že se všechno z těla "nevypaří" a metody prokázání krevního dopingu tu jsou, ať už se hledají buňky cizí krve nebo buňky krve vlastní, zmrazením lehce degenerované... Další věc, která mě lehce drásá je představa minimálně poloviny veřejnosti, že sportovec dá tabletku nebo kapačku a jeho výkonnost stoupne rázem o 10% a více... V případě "krevního dopingu" to bude asi ještě složitější...
 
0/0
26.7.2006 10:35

policejniKAMERAman

Drž se Honzo ať ještě vyhraješ tour!!!!!!!!
Vždycky jsem to přál Lancemu a Janovi ale Janovi vždy o fous víc!!!!!!!!!!!
0/0
25.7.2006 19:40

King_Feanor

Re: Drž se Honzo ať ještě vyhraješ tour!!!!!!!!
jo jo ulrich je moc dobrej!!! příště vyhraje...
0/0
25.7.2006 20:18

jack24

Discovery
Jasně,běž do Discovery,tam ti vysvětlí,jak to dělat aby ti na nic nepřišli!Hoši jsou zkušení...
0/0
25.7.2006 18:43

bjerndi

Jane
mam Ti verit a pak se pripadne zklamat. Proste uz nevim co si o cyklistice myslet.Vzdycky sem veril ze Jan je cistej zvlast pote cim si prosel s tanecni drogou v fobe kdy nezavodil. Pokud podstoupil 11 kontrolu a byla neohlasena tak zase nerozumim proc se to cely deje, protoze doping mu nemaji jak dokazat. Letos by Tour vyhral myslim ze to je dost pravdepodobny on a nebo jedinne Basso ale podle toho jak vypadal v priprave tak to vypadalo na nej! Pro dobro cyklistiky doufam ze se prokaze nevinna obou ... takze drzim palce jemu Ivanovi i cyklistice !!!
0/0
25.7.2006 16:50

Zorrrrrro

Re: Jane
Jo, taky jsem zklamanej, protoze jsem Ullemu vzdycky fandil. Problem je v tom, ze se vyhyba tomu testu DNA, protoze by to pravdepodobne dopadlo tak, jako kdysi ten "slavny" test trenera Dauma na kokain (pro neznale - Daum byl narcen Ulli Hoenesem, ze bere kokain, sel blbec na test vlasu a tam se to prokazalo   ) Ty testy behem sezony byly samozrejme negativni, protoze krevni doping se takrka neda prokazatr a hladiny testosteronu apod. si profici proste pohlidaj pod povolenou hranici. Ted tam nasli ty konzervy a nebylo by nic snadnejsiho, nez jit na DNA test, aby se vyloucilo, ze to je jeho krev - jestlize na ten test nechce jit, tak pro mne zbyva jedinej zaver...  
p.s. jina otazka je, jestli zbytek pelotonu je cistej, anebo proste mel vic stesti...
0/0
25.7.2006 17:40

superfan

Re: Re: Jane
Co když na ten test nechce jít, protože by se dokázalo že něco bral, on to dobře ví, ale bral to něco před 10 lety, kdy to brali všichni. Teď už 10 let nebere nic, ale kdyby šel na DNA, tak by z něj udělali největšího dopingaře v historii sportu.
0/0
25.7.2006 22:23

bjerndi

Re: Re: Jane
no ale stejne mu prece musi dokazat ze by tu krev chtel pouzit
0/0
25.7.2006 22:48

pasik00

Re: Jane
Ullrich uz tour nikdy nevyhraje, pokud by jel tak porazi Basso, Valverde, Mancebo i Landis
0/0
25.7.2006 18:17

McHamer

Re: Re: Jane
Ano to máš pravdu ty porazí
0/0
25.7.2006 18:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze